1. Nyt ollaan melko heikoilla jäillä jos väität, että teit tarjouksen ilman näkymättä kahta aikaisempaa HP tarjonnutta. Kävin läpi ostohistoriaasi, etkä missään muussa tapauksessa ole tämmöistä "vaivanpalkka" menetelmää käyttänyt. Näit saman minuutin sisällä kolmen muun käyttäjän kanssa myynti-ilmoituksen, mutta olit viimeinen kuka siihen ehti kirjoittaa. Siitä voi omat johtopäätöksensä tehdä.
2. Pistät myyjän eteen enemmän rahaa mitä tavarastaan pyytää, nostat kädet pystyyn toteat; "ei ole minun vika jos myyjä suostuu" ei todellakaan kelpaa syyksi.
3. Myyjä asettaa postikulut, että saa tuotteen turvallisesti perille, etkä sinä. Jos haluat vaatia jotain lähetyksen suhteen, pyydät myyjältä hinnan tälle "palvelulle".
4. Säännöissä lukee selkeästi mitä pitää tehdä jos hintapyyntö on tarjottu. Tämmöinen 20€ setelin koukun päässä liehuttelu on melko selkeä tapaus.
5. Viestijärjestyksen mukaan täällä mennään joten en ymmärrä miksi olet takertunut tuohon "saman minuutin" sisällä argumenttiin. Vaikkei täällä sekuntteja näy milloin postaus on jätetty, järjestys menee sen mukaan milloin on tehty.
6. En ymmärrä miksi modelta tämmöistä asiaa piti vielä kysyä, mutta taisit olla jo melko varma kaupoista tässä vaiheessa. Mode ei joko välittänyt tai ymmärtänyt ja toivon mukaan jälkimmäinen.
1. Ilmoituksessa ei ollut yhtään tarjousta kun aloin kirjoittamaan omaani. Kun tarjoukseni tuli ilmoitukseen niitä oli kaksi eli kirjoitimme kahden foorumilaisen kanssa tarjouksia samaan aikaan. Uusissa viesteissä näkyy tarkka aika minuutin tarkkuudella ja sen vuoksi mainitsin asiasta että muut ihmiset(nähtävästi sinä et) ymmärtää mitä on tapahtunut.
2. Nyt taas heität hatusta tarinaa. Tarjosin sen mitä olin valmis maksamaan hyvin pakatusta tuotteesta. Itse perinyt postituksesta 15-20€ omissa ilmoituksissina. Riippuen toki tuotteesta ja postituksen vaivasta. ELi tämä itsellä normaali käytöntä.
3. Kun tarjoan selkeästi alihintaisesta tuotteesta en ala tekemään vaatimuksia vaan olen REILU, koska olin varma että joku tarjoaa HP:n tuotteesta listatulla hinnalla ja siinä kohtaa en voi neuvotella enää mitään postitusehtoja.
4. Tämä edelleen sinun omia kuvitelmia ja minä en tee niin kauppaa. Taitaa olla sinun tyylisi.
5. Koita hyvä ihminen ymmärtää että mainitsen asian että TAJUAISIT ETTEN OLE NÄHNYT MUITA TARJOUKSIA OMAANI TEHDESSÄ KOSKA NIITÄ EI OLLUT TEHTY KUN ALOIN KIRJOITTAMAAN OMAA TARJOUSTANI.
6. Huomaan ettet tosiaan ymmärrä vaikka se selvinnyt jo moneen kertaan, mutta viidettä kertaa KOSKA OLIN SAANUT TILINUMERON JA MAKSUTIEDOT, JOTTA HOMMA EI MENISI SEKAISIN JA EI TARVITSISI VÄÄNTÄÄ ASIASTA. Joten lopeta minun turha syyttely asiasta. Moderaattori ei kuulemma "kiireessä" ehtinyt alkuperäistä viestiä lukea, mutta kuitenkin antoi minulle ohjeet jonka mukaan toimin.
Eikö tuo apukuskin tapaus ole jo pureskeltu pariinkin kertaan läpi, omaan silmään siinä oli virheitä tehty useammalla taholla ja lopulta korjailtu hommat niinkuin pitikin mennä, end of story jne.
Olen täysin samaa mieltä, mutta kun herra @AltEnd tulee jatkuvasti haukkamaan minua aivan turhaan katson oikeudeksi puolustaa itseäni turhalta syyttelyltä. En ymmärrä mikä pinttymä hänellä on että minä toimin tahallisesti väärin. Johtuu todennäköisesti siitä että hänen maailmassaan näin toimitaan. Omaan toimintaani sellainen ei kuulu tai tule koskaan kuulumaan.
Kyseinen homma korjattiin tänään bannaamalla kyseinen myyjä, koska kukaan ilmoitukseen tarjonneista ei sitä 1070 saanut, on se mielestäni vastoin foorumin sääntöjä ja toistuvana hyvä syy banneille.
Se että minua jaksaa joku ihminen nostaa seinälle asiasta jatkuvasti versus että huijarin toimintaa puolustaa samalla... Ei riitä aika tai mielenkiinto vääntää näin harhaisen ihmisen kanssa, mutta en anna hänen myöskään haukkua minua turhaan.
Viimeksi muokattu: