Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Ensisijaisesti tällä palstalla käyttäjät käyvät keskenään kauppaa eikä ylläpito puutu asiaan. Huijaustapauksissa raporttia tähän viestiketjuun, rikosilmoitus poliisille ja raportti ylläpidolle niin tutkimme tapauskohtaisesti ja bannaamme tunnuksen.

Tässä tapauksessa oli kaupat sovittu, rahat maksettu, kaupat peruttu ja sen jälkeen puolin ja toisin annettu palautetta, kuten foorumialusta mahdollistaa. @Warra oli antanut negatiivisen palautteen ihan aiheesta, @tomas110 oli antanut neutraalin palautteen osittain aiheesta.

Kyllä täällä saa palautetta antaa niin neutraalia kuin negatiivistakin eikä siinä mitään, mutta @tomas110 palaute ei kuitenkaan ollut täysin totuuden mukainen sillä kyse ei ollut pelkästään business is business eli kaupanteosta, vaan tässä tapauksessa kaupat oli jo sovittu ja rahat siirtyneet ja sen jälkeinen toiminta on ollut kaikin puolin hyvien kauppatapojen vastaista. Omien sanojensa mukaan meni IRL-kaverille, mutta tämän viestin mukaan on kuitenkin lauantaina kauppojen sopimisen ja rahojen siirron jälkeen jälkeen pyytänyt toista tarjoajaa olemaan YV:llä yhteydessä. Meni tuote sitten kenelle tahansa, niin väärin toimittu joka tapauksessa.

Ylläpidon toimenpiteet:

- Warralle annettu palaute poistettu
- tomas110 annettu varoitus huonosta kauppatavasta

Ylläpidon näkökulmasta asia loppuunkäsitelty.


Mitäs mieltä olette:

Perjantaina tingin emolevystä n. 4e sis. pm pois. Sovittiin hinta 48e postitettuna, pyyntö oli 45e ilman posteja. Postit kyseiselle tuotteelle 7.9e pakettiautomaattina.

Vaihdettiin yhteystietoja ja maksoin välittömästi tilille, ja laitoin suorituksesta screenshotin todisteeksi. Sunnuntaina kyseinen kaveri ilmoittaa että ilmoita tilinumero, hän sai enemmän joltain muulta. Katsoin threadia, ja hän sai joltain sen 45e + pm, eli sen 3.9e enemmän. Mutta kaupat oltiin sovittu jo ja maksut ja kaikki suoritettu? Kyllähän tämä on hyvien kauppatapojen vastaista.

Peruste laittaa negatiivinen palaute?

Viestiliikenne muutenkin hataraa, se on selvää että jos rahoja ei kuulu rikosilmoitusta lähtee vetämään.

Moi Warra,

Kuin ilmoitin eilen sain pareman tarjouksen (IRL ystävältä 80€). Valitetavasti näin kävi tällä kertaa. Toivon että löydät sopivan emolevyn. Hyvää viikon jatkoa! :)
 
postikaupoilla itselle i7-8700k, maksu ei tavaraa ja kaveri katoaa eetteristä täysin. toinen ryhmäläinen kyseli samassa tilanteessa olenko saanut tavaraani koska hänkään ei ole saanut ja aikoi myös tehdä rikosilmoituksen että voi reklamoida luottoyhtiöön ilmeisesti korttimaksussa. minulla oli siniset sukat jalassa ja kello oli noin 22:00 15.11.2018. veijari on häipynyt täysin linjoilta eikä häneen saa yhteyttä. on toki mahdollista että hän on esm jäänyt bussin alle suojatiellä paketteja toimittaessaan mutta se ei ole kovin uskottavaa. avaanko vielä jääkaapistakin oven ???
Edit': eipä mittän
 
Mitä ootte mieltä.

Myydään - EVGA 500B 80+ bronze

Myyjä ei ole kommentoinut millään tavalla, laitoin tänään YV:tä asiasta että onko myymässä vai ei, 24min sitten oli selaamassa jotain csgo ketjua että käy kyllä sivustolla säännöllisesti, perustuu pidempiaikaiseen stalkkaamiseen :)
Kauppojahan ei ole tehty mutta annoin silti palautteen hänelle tästä myyntitapahtumasta.

Olinko oikeutettu antamaan?
 
Mitä ootte mieltä.

Myydään - EVGA 500B 80+ bronze

Myyjä ei ole kommentoinut millään tavalla, laitoin tänään YV:tä asiasta että onko myymässä vai ei, 24min sitten oli selaamassa jotain csgo ketjua että käy kyllä sivustolla säännöllisesti, perustuu pidempiaikaiseen stalkkaamiseen :)
Kauppojahan ei ole tehty mutta annoin silti palautteen hänelle tästä myyntitapahtumasta.

Olinko oikeutettu antamaan?

Et ollut. Ketjussa on aiemmin ollut puhetta, että palautteiden antaminen koskee toteutuneita kauppoja. Tuossa tuskin on raha liikkunut mihinkään suuntaan. Voi olla myöskin mahdollista, että myyjä haluaa noutokaupat.
 
Mitä ootte mieltä.

Myydään - EVGA 500B 80+ bronze

Myyjä ei ole kommentoinut millään tavalla, laitoin tänään YV:tä asiasta että onko myymässä vai ei, 24min sitten oli selaamassa jotain csgo ketjua että käy kyllä sivustolla säännöllisesti, perustuu pidempiaikaiseen stalkkaamiseen :)
Kauppojahan ei ole tehty mutta annoin silti palautteen hänelle tästä myyntitapahtumasta.

Olinko oikeutettu antamaan?

No jos yhtään olisit noita aiempia postauksia lueskellut kerta stalkannut enemmän olet niin ei tuossa touhussa ole mitään järkeä hänen osaltaan.Minuutin välein uppailuja sekä roi/rollo hki/hexa psykoosia näyttäisi olevan. Siellä on ihan kommenttia sysopiltakin että mitäs perseilypostauksia täällä on. Palautetta tosiaan nihkeä antaa jos kauppaa ei ole käyty, jos kaveri ei vastaan niin hän ei vastaa. Itsellä tätä käy viikottain että joku on ostamassa/myymässä ja kun laittaa yv:tä niin vastausta ei kuulu, ei siinä sen ihmeempiä.
 
No jos yhtään olisit noita aiempia postauksia lueskellut kerta stalkannut enemmän olet niin ei tuossa touhussa ole mitään järkeä hänen osaltaan.Minuutin välein uppailuja sekä roi/rollo hki/hexa psykoosia näyttäisi olevan. Siellä on ihan kommenttia sysopiltakin että mitäs perseilypostauksia täällä on. Palautetta tosiaan nihkeä antaa jos kauppaa ei ole käyty, jos kaveri ei vastaan niin hän ei vastaa. Itsellä tätä käy viikottain että joku on ostamassa/myymässä ja kun laittaa yv:tä niin vastausta ei kuulu, ei siinä sen ihmeempiä.
Juu turha niitä palautteita on jaella tuolla perustein. Samasta syystä joutuisin itsekin jakamaan kymmeniä nega palautteita.
 
Kiitän, muokataan palautetta.

Helpottaa tarjoamista kun tietää että ei sitoudu mihinkään :kippis:
 
Niin, eli sitoudun muualle ja kun myyjä ei myykkään niin siinä sitten menee ohi moni muukin myytävä vastaava tuote. huoh on tää vaikeeta.

Eikö se kauppa ole vasta toteutunut kun sekä raha että tuote on vaihtanut omistajaa? Eli palautetta ei voi antaa jos myyjä ei lähetä tuotetta :btooth::btooth::btooth:
 
Viimeksi muokattu:
Jos myyjä ei vastaa riittävän nopeasti, niin käy editoimassa tarjouksesi pois. Ei se nyt niin mene, että teet tarjouksen tuotteesta ja olet vielä alkukeväästä 2025 velvollinen sen ostamaan kun myyjä viimein havahtuu lukemaan tekemäänsä ketjua.
 
Jos myyjä ei vastaa riittävän nopeasti, niin käy editoimassa tarjouksesi pois. Ei se nyt niin mene, että teet tarjouksen tuotteesta ja olet vielä alkukeväästä 2025 velvollinen sen ostamaan kun myyjä viimein havahtuu lukemaan tekemäänsä ketjua.
Tokihan maalaisjärkeä saa tuossa käyttää. Tuo sääntö nyt on vain hupihuutajia varten. Kyllä se myyjääkin ottaa palloon kun kaveri huutelee kymmenessä ketjussa tarjouksia ja tekee kaupat yhden kanssa vain.
 
huoh on tää vaikeeta.

Eikö se kauppa ole vasta toteutunut kun sekä raha että tuote on vaihtanut omistajaa? Eli palautetta ei voi antaa jos myyjä ei lähetä tuotetta :btooth::btooth::btooth:

Kuten spede jo ylhäällä sanoi +
Kyllä palautetta voi antaa, rikosilmoitusta voi tehdä jne jne. jos olet syytänyt rahaa tulostimesta, postiluukusta, monitoimikoneesta ja tehnyt tilisiirtoa mutta myyjä ei lähetä tuotetta. Mutta hieman huonohan se on antaa palautetta jos esim. ennen joulua katson yhden tuotteen, kirjoitan tarjouksen ja ehdin ennen uuttavuotta tehdä kymmeniä valituksia eri paikkoihin eikä myyjä edes joululomaansa viettäessään tule sitä tarjoustani lukeneeksi...
 
No jos yhtään olisit noita aiempia postauksia lueskellut kerta stalkannut enemmän olet..

No en mä niin pervo oo :oops: kunhan katsoin milloin viimeksi käynnyt foorumilla. Nyt sorruin ja eiköhän tää oo selvä.

Kiitos kaikille ajasta, ette saa sitä takaisin
 
@Sampsa @Juha Kokkonen

Voiko/kannattaako valheellisille palautteille tehdä jotain?

Minulle on ihan ok että antaa negatiivisen palautteen, mutta ei kai siinäkään saa valehdella tai vääristää totuutta?
 
@Sampsa @Juha Kokkonen

Voiko/kannattaako valheellisille palautteille tehdä jotain?

Minulle on ihan ok että antaa negatiivisen palautteen, mutta ei kai siinäkään saa valehdella tai vääristää totuutta?

Jos ei koko tarina mahdu palautteisiin, laita vaikka pastebiniin ja linkkaa se toisen osapuolen palautteisiin.

Itsekin tosin toivoisin merkkilimitin kasvatusta palautteisiin.
 
Kenties tyhmä kysymys, mutta onko myyntipalautteissa raportointi nappula?

Lähinnä ohjeistusta miten tämän raportoin?
vai
Esim. Sinulle YV missä ilmoituksen&vaihdettujen viestien&palautteen tiedot?
Ei taida olla, mutta voi raportoida käyttäjän yleisesti ja selittää raportissa mistä kyse, tai kuten itsekin hyvin totesit, laittaa ihan perus yksityisviestiä ylläpidolle ja kertoa viestissä minkälaisesta tapauksesta on kyse. Ylläpito arvioi sitten tapauskohtaisesti onko palautteen poistolle tarvetta.
 
kirjejaba nimimerkki otti yhteyttä ilmoitukseeni ja jatkettiin YV:llä. Hän ehdotti vaihtoa ja suostuin hänen ehdotukseen.
Seuraavana päivänä ei kaverista kuulu ja illalla ilmoittaa että "sain paremman tarjouksen".

Ihme pelleilyä tällainen että itse ottaa yhteyttä, ehdottaa kauppaa jonka hyväksyn. Sen jälkeen aktiivisesti näkyy foorumilla tarjoavan jo minulle tarjottuja tavararoita, joista kaupat sovittu.

Ei voi suositella kenellekkään.

Täällä se itkenyt samanlaisesta tapauksesta melkein itse aikaisemmin. Annoin negatiivisen palautteen, kun hän itse hyväksyi tarjoukseni jonka jälkeen peruikin kaupat :D

@Sampsa @Juha Kokkonen

Voiko/kannattaako valheellisille palautteille tehdä jotain?

Minulle on ihan ok että antaa negatiivisen palautteen, mutta ei kai siinäkään saa valehdella tai vääristää totuutta?

Melko huvittava kaveri kaiken kaikkiaan tää appari, kun kyselee täällä "valheellisen" palautteen perään, kun ite laittaa vit##illessaan negatiivista palautetta takaisin, jos sattuu semmoisen ite saamaan :rofl:

Pelottavasti vielä pelleksi kutsuu yv:llä perään palautteen jälkeen (hui) :btooth:

No multa ei tota apparin negatiivista palautetta tarvi edes poistaa. Onpahan ainakin muistutuksena, kenenkanssa kauppoja ei kannata sopia :D

Edit: ja ei vaan perunut kauppoja, vaan myikin jollekkin toiselle.
 
Viimeksi muokattu:
@petteri89

Kaupat sovittiin R7 2700X + emosta, laitoin maksun eteenpäin joskus marraskuussa. Paketin piti lähteä lukuisaan otteeseen liikkeelle, muttei kuulunut seurantakoodia. Lopulta myyjä päätti purkaa kaupan ja maksoi summan takaisin - sinänsä hoiti homman siis asiallisesti loppuun, vaikkakin toki aikaa meni prosessissa jonkin verran.

Tämän insidenssin jälkeen useampi foorumilainen on laittanut mulle viestiä ja kysellyt mitä tietoja myyjä antoi mulle kauppojen hieromisen yhteydessä, heilläkin ollut siis ongelmia kauppojen kanssa, kuulemma ei tuotteita ole näkynyt/kuulunut myyjästä maksun jälkeen. Kukin tahollansa kommentoikoot jos on tilanteita vielä ilmassa.

Omalta osaltani homma on loppuun käsitelty, mutta kehottaisin kyllä varovaisuuteen.
 
@petteri89

Kaupat sovittiin R7 2700X + emosta, laitoin maksun eteenpäin joskus marraskuussa. Paketin piti lähteä lukuisaan otteeseen liikkeelle, muttei kuulunut seurantakoodia. Lopulta myyjä päätti purkaa kaupan ja maksoi summan takaisin - sinänsä hoiti homman siis asiallisesti loppuun, vaikkakin toki aikaa meni prosessissa jonkin verran.

Tämän insidenssin jälkeen useampi foorumilainen on laittanut mulle viestiä ja kysellyt mitä tietoja myyjä antoi mulle kauppojen hieromisen yhteydessä, heilläkin ollut siis ongelmia kauppojen kanssa, kuulemma ei tuotteita ole näkynyt/kuulunut myyjästä maksun jälkeen. Kukin tahollansa kommentoikoot jos on tilanteita vielä ilmassa.

Omalta osaltani homma on loppuun käsitelty, mutta kehottaisin kyllä varovaisuuteen.
Selvä pikavippien ottaja. Tänne ketjuun vaan kaikki asiaan liittyvät tapaukset niin eiköhän tuo saada pois pyörimästä täältä.
 
Höpöhöpö, kaikki on hoidettu ihan ok poislukien tuo monkeyn tapaus. Pahoittelut vain hänelle.
 
@petteri89

Kaupat sovittiin R7 2700X + emosta, laitoin maksun eteenpäin joskus marraskuussa. Paketin piti lähteä lukuisaan otteeseen liikkeelle, muttei kuulunut seurantakoodia. Lopulta myyjä päätti purkaa kaupan ja maksoi summan takaisin - sinänsä hoiti homman siis asiallisesti loppuun, vaikkakin toki aikaa meni prosessissa jonkin verran.

Tämän insidenssin jälkeen useampi foorumilainen on laittanut mulle viestiä ja kysellyt mitä tietoja myyjä antoi mulle kauppojen hieromisen yhteydessä, heilläkin ollut siis ongelmia kauppojen kanssa, kuulemma ei tuotteita ole näkynyt/kuulunut myyjästä maksun jälkeen. Kukin tahollansa kommentoikoot jos on tilanteita vielä ilmassa.

Omalta osaltani homma on loppuun käsitelty, mutta kehottaisin kyllä varovaisuuteen.

Itsellä oli vastaavat kokemus tuossa kuukausi takaperin, silloin oli kyse 1070ti kortista. Maksoin ja moneen kertaan vakuutti lähettäneensä tuotteen mutta seurantakoodi oli "hukassa". Kaveri lopulta jossain vaiheessa jopa myönsi että pikavippiä otti kun hiukan kovistelin, tarvi johonki nopeasti rahaa. Palautti kyllä rahat takaisin kohtuu vikkelään, mutta paska makuhan tuollaisesta aina jää.
 
Joo ymmärrän, kyllä ja monkeyltä paskan palautteenkin sain. Mutta kyllä tässä rehellinen kauppa ollut vain tarkoituksena ja jos postituksessa kestäny tms niin oon tosiaan korvannut, enkä tietoisesti mitään vippiä ole hakenut. Anteeksi ja pahoittelut kuitenkin.
 
Höpöhöpö, kaikki on hoidettu ihan ok poislukien tuo monkeyn tapaus. Pahoittelut vain hänelle.
Nyt kun kerkesit ketjuunkin paikalle niin selitäppä nyt sitten samaan hengenvetoon että mistäs tossa nyt oli kyse? Entäs sitten tää sun alempana oleva tapaus joka kertoo vähän samanlaista tarinaa et hommat oli menny reisille ja myönsit pikavippeilyn? Ootko sä jo niin monta apina-avatarillista henkilöä kerinny kusettamaan et menee sekasinkin jo? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: MrM
Höpöhöpö, kaikki on hoidettu ihan ok poislukien tuo monkeyn tapaus. Pahoittelut vain hänelle.

Se on muisti lyhyt, vai niin paljon tapauksia ettei muista keneltä kaikilta lainailtu? Tuolloin oikein vannoit ettei sulla ole tapana tällästä tehdä ja nyt oli vaan pakko rakko, ja vannoit ettet tule jatkossa enään tälläistä tekemään...
 
En kyllä mitään vippiä silloinkaam ottanutvtai myöntänyt. Itse aloit maksun jälkeen kuumotteleen lähes välittömästi enkä kehdannut myöntää etten ollut saanu postiin ja kuinka sun pitää nopeasti saada kun verkkiksessä tarjous jonka haet muuten. Lue ne viestit uudelleen äläkä vääristele asiaa.

Ei mulla mitään salattavaa, paskasti hoidin ja sen myönsin jo silloin

Edit anteeksi pyysin etten ollut saanut postiin ja koitan jatkossa hoitaa paremmin. Nuo pakkoraot yms taas täyttä fiktiota
 
En kyllä mitään vippiä silloinkaam ottanutvtai myöntänyt. Itse aloit maksun jälkeen kuumotteleen lähes välittömästi enkä kehdannut myöntää etten ollut saanu postiin ja kuinka sun pitää nopeasti saada kun verkkiksessä tarjous jonka haet muuten. Lue ne viestit uudelleen äläkä vääristele asiaa.

Ei mulla mitään salattavaa, paskasti hoidin ja sen myönsin jo silloin

Edit anteeksi pyysin etten ollut saanut postiin ja koitan jatkossa hoitaa paremmin. Nuo pakkoraot yms taas täyttä fiktiota

Joo kiire oli kortille, mutta kun selvis että et ole postittanut niin annoin aikaa postittaa, mutta mielummin laitoit rahat takaisin... no en jaksa tästä enää sen enmpää vääntää, näköjään en ole ainoa jolle tapahtunut.
 
Huonoa kaupankäyntiä ja liikaa henkilökohtaista ohjelmaa. Ei tule toistumaan. Pahoittelut vielä @lusikkamies
Varmaan jatkossa kannattanee ihan suoraan sanoa vastapuolelle että nyt tuli mokattua ja palauttaa ne rahat samantien. Mikäli tuo ei mahdollista niin jonkinlaisella korvauksella edes, kerta puhutaan yli kuukauden viiveistä.
 
Varmaan jatkossa kannattanee ihan suoraan sanoa vastapuolelle että nyt tuli mokattua ja palauttaa ne rahat samantien. Mikäli tuo ei mahdollista niin jonkinlaisella korvauksella edes, kerta puhutaan yli kuukauden viiveistä.


Tämä kyseinen tapaus ei ollut niin yksinkertainen vaan paketti kävi postin kierroksella ja toisella kerralla jäi lähettämättä muutaman säätämiseen jälkeen. Kuitenkin tässä turha selitellä, lakki kouraan ja pahoittelut.
 
No nythän kävi ilmi että sama prossu on ilmeisesti myyty myös käyttäjälle @theHOFF
Mites @petteri89 meni niinku omasta mielestä?
En kauaa enää keskustelisi myyjän kanssa, jos on rahat vielä saamatta. Onhan tuo toiminta nyt patologisen valehtelijan meininkiä taukoamatta. Ylläpitokin voisi pikkuhiljaa laittaa jäähylle, kunhan on rahasaatavat ensin hoitanut kuntoon erinäisten tahojen kanssa.
 
Toisella alueella pursuaa yli keskustelu, joka mielestäni kuuluu tänne. Ostajan toiminta ei ole emolevyyn koskettuaan esimerkillistä, mutta ei myöskään oikeuta negatiivisen palautteen saantiin pelkän keskustelun pohjalta. Näihin kauppiaspalautteisiin olisi hienoa saada tiukka linja modeilta. @JulmaJuha @Varg
 
Viimeksi muokattu:
Minä annoin myyjästä negatiivisen palautteen tämän viestittelyn johdosta ostettuani myyjältä emolevyn joka oli viallinen. Emolevyä oli siis myyty täysin virheettömänä ja takuun kanssa. Minusta kaupanteko oli epäonnistunut tämän myyjän kohdalla.

Tämän lisäksi myyjä antoi minusta negatiivisen palautteen. Tehkää omat johtopäätöksenne...

Viestittely.jpeg
 
Minä annoin myyjästä negatiivisen palautteen tämän viestittelyn johdosta ostettuani myyjältä emolevyn joka oli viallinen. Emolevyä oli siis myyty täysin virheettömänä ja takuun kanssa. Minusta kaupanteko oli epäonnistunut tämän myyjän kohdalla.

Tämän lisäksi myyjä antoi minusta negatiivisen palautteen. Tehkää omat johtopäätöksenne...

Viestittely.jpeg

Minulla on palautteita ja sinulla ei ole mitään sekin jo kertoo ja aika paljon.
Miten minä ole täällä toiminut on ollut pelkästään hyvää paitsi sinun kohdalta.

Emolevy ei ole viallinen niin kuin sinä väitätät. Sinä itsekin todeksi sen toimivaksi!!!!!

Emossa on yksi tinapallo, repijä lähellä, jonka voit itse poistaa.
Mikä on ongelma? (Tina Pallo!!)
En saanut mitään kuvaa, kun sitä pyysin, soitin myös ja en saanut kiinni.

Yrtin hoitaa/auttaa se oli niin kuin "mahdoton".
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa @JulmaJuha @Varg tapauksessa on kyse siitä, että Varg myi JulmaJuhalle emolevyn, jossa oli tämmöinen puute:
169427-21d3a098985398bec51cbdcde4eea772.jpg


Emolevy oli kai uusi, paketissaan ja Vargilla ei ollut tuon kanssa mitään tekemistä. Sitten alkoi vääntö, joka on nyt kulminoitunut tuohon.

Tämä on hyvin harmaalla alueella koko tapaus ja asiasta voi täälläkin vääntää monta sivua. Toivottavasti kuitenkin ei.
 
Eihän tossa tosiaan voi sanoa onko emo käyttämätön vai ei, mutta yleisesti ottaen sen kyllä huomais. Ellei sitten ole kiinnitetty ihan nimenomaan tarkkuutta siinä hommassa että voitais myydä käytetty emo uutena, mut sekin vaatis tosiaan sitä et olis pöydällä käytössä, sillä noihin tinakohtiin jää heti jäljet jos sitä koittaa ruuvata mihinkään kiinni. Muutenkin toi tinaknööli on just oikeella paikalla, että mä sanosin et toi on ihan yksinkertasesti valmistusvirhe, eikä niinkään myyjän ite räpeltämä. Mikä helvetin pointti tossa nimittäin ees olis?

Sitä sit en tiedä miten toi ei mukamas mee takuuseen, onhan toi ihan selvä valmistusvirhe ja estää tuotteen normaalin käytön (tai no, ei välttämättä mutta näissähän pitää aina vähän liiotella). Toki Gigantissa saatetaan ihmetellä et miten tuut vasta nyt asian kanssa paikalle, mutta ei sen toisaalta pitäs mitenkään vaikuttaa. Jos Gigantti täysin kieltäytyy takuuvaihdosta, niin valmistajan kautta vois onnistaa myös.

Mut ei toi kyllä omasta mielestä mitenkään myyjän vika ole.
 
Minä annoin myyjästä negatiivisen palautteen tämän viestittelyn johdosta ostettuani myyjältä emolevyn joka oli viallinen. Emolevyä oli siis myyty täysin virheettömänä ja takuun kanssa. Minusta kaupanteko oli epäonnistunut tämän myyjän kohdalla.

Tämän lisäksi myyjä antoi minusta negatiivisen palautteen. Tehkää omat johtopäätöksenne...

Viestittely.jpeg

Teit kärpäsestä härkäsen. Eli se on myyjän vika mielestäsi jos myy avamaatonta takuullista mitä ei ole avattu ennen sinun paketin avaamista ja sitten sieltä löytyy joku mitätön tinaknölli? Olisit antanut asian vaan olla, kun tavara ei ole rikki eikä vaikuta käyttöön mitenkään. Ainakin tullut selville kenen kanssa ei kauppaa missään nimessä pidä koskaan tehdä.
 
No nythän kävi ilmi että sama prossu on ilmeisesti myyty myös käyttäjälle @theHOFF
Mites @petteri89 meni niinku omasta mielestä?

Sama @petteri89 tarjosi minulle yv:llä epäilyttävän halvalla Intelin prosessoria, kun kysyin kuvaa prosessorista niin mitään ei ole kuulunut kyseisestä kaverista sen jälkeen.

edit. fiksattu oikea lainaus
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Statistiikka

Viestiketjuista
283 232
Viestejä
4 865 464
Jäsenet
78 623
Uusin jäsen
Tml57

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom