Sen lahjoitettuna saadun kaman voi yhtä lailla lahjoittaa eteenpäin.Toisaalta ei siinä oo väärää jos vaikka vuoden päästä myy pois. Käytettyään jonku aikaa itse. Mut heti parin päivän päästä on toki eri asia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen lahjoitettuna saadun kaman voi yhtä lailla lahjoittaa eteenpäin.Toisaalta ei siinä oo väärää jos vaikka vuoden päästä myy pois. Käytettyään jonku aikaa itse. Mut heti parin päivän päästä on toki eri asia.
Toisaalta ei siinä oo väärää jos vaikka vuoden päästä myy pois. Käytettyään jonku aikaa itse. Mut heti parin päivän päästä on toki eri asia.
Juu tuo on toki räikeintä ja tommonen on ilman muuta väärin.Lähinnä se haittaa jos runoillaan kertomusta miten on köyhä, kipeä ja lapselle menee joten halutaan kaikki mahdollinen mitä irti saa. Sitten laitetaan samantien myyntiin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.