Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Toisaalta ei siinä oo väärää jos vaikka vuoden päästä myy pois. Käytettyään jonku aikaa itse. Mut heti parin päivän päästä on toki eri asia.

Jos joku lahjoittaa "jotain osia" ja toinen henkilö (se joka ottaa tuotteen vastaan) esim. kokoaa siitä koneen ja vaikka laittaa sen tänne myyntiin ns. "heti" kunhan on saanut koottua ja testattua en näkisi sitä ongelmana. (Aivan sama onko kyseessä DVD-asema, emolevy, muistikitti tai mitä onkaan)

Toki jos lahjoitetaan kokonainen kone ja se laitetaan heti myyntiin asia on eri, vähintään huono maku jäisi suuhun. Sama jos se lahjoitettu tuote laitetaan samantien myyntiin (esim. DVD-asema, emolevy, muistikitti tai mitä onkaan)

Lähinnä se haittaa jos runoillaan kertomusta miten on köyhä, kipeä ja lapselle menee joten halutaan kaikki mahdollinen mitä irti saa. Sitten laitetaan samantien myyntiin.

Esim. minä olen saanut varmaan noin 20v+ sitten lahjoituksena kasan (monta muovikassillista) MAD lehtiä Muropaketin kautta. Jos nyt myisin ne en kokisi siitä omantunnon tuskia. Mutta olisi väärin jos olisin samantien kun ne hain vienyt ne divariin tai laittanut myyntiin Muron myyntipalstalle (tai mihinkään muuallekaan). Ei, en ole myymässä, mutta noin ja esimerkin vuoksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 826
Jäsenet
79 698
Uusin jäsen
typpoaaron

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom