Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Mites suklaamuffinsi kerkes jo saada negatiivista palautetta? :DD En tiedä mikä homma, mutta kun luin ketjusta herran viestejä läpi, niin tuli semmoinen kuva että yritetään jostain syystä vaan saada tunnukselle aktiivisuutta foorumilla

1741798930478.png

Se on sitä hämäystä ja luottamuksen saantia vissiin.

En tiedä mistä kyse, mutta ainakin Suklaamuffinsin 5800X myynti-ilmoon on tarjottu HP eri henkilön toimesta vartissa ketjun luonnista, niin ihme on jos Nörde jo joutui sivuutetuksi tuossa ajassa, ellei sitten tarjonnut HP YV:llä vielä nopeammin.

Mutta nyt pitäis asianomaisten selventää tämä homma kun ei tuosta ulosannista ota tolkkua.

En tiedä mistä kyse, mutta ainakin Suklaamuffinsin 5800X myynti-ilmoon on tarjottu HP eri henkilön toimesta vartissa ketjun luonnista, niin ihme on jos Nörde jo joutui sivuutetuksi tuossa ajassa, ellei sitten tarjonnut HP YV:llä vielä nopeammin.

Mutta nyt pitäis asianomaisten selventää tämä homma kun ei tuosta ulosannista ota tolkkua.
Tämä asia on jo sovittu ketjussa näkyneen HP:n tarjoajan kanssa

Tuo on hänen kaverinsa joka kyseli yv onko prosessoria vai ei johon vastasin myönteisesti koska kaupat peruuntui ensimmäisen ostajan kanssa

edit: en siis oo tarjonnu tolle nördelle mitään vastasin vaan hänen kysymykseensä ja negaa heitti..

Tämä asia on jo sovittu ketjussa näkyneen HP:n kanssa

Varmasti näin, mutta tästäkö samasta prossusta oli kyse tuossa Nörden palautteessa?

Jos on niin eipä sun tartte kun osoittaa, että ketjuun tuli HP ennen YV hommia niin se on sillä selvä.
Ellei sitten ole jotain muuta säätöä ollut ennen ketjun luontia.

Varmasti näin, mutta tästäkö samasta prossusta oli kyse tuossa Nörden palautteessa?

Jos on niin eipä sun tartte kun osoittaa, että ketjuun tuli HP ennen YV hommia niin se on sillä selvä.
Ellei sitten ole jotain muuta säätöä ollut ennen ketjun luontia.

Jep ja meidän välinen asia niin eipä tässä julkisesti tätä syytä puimaan ruveta ellei ylläpito ja muut osalliset haluat ketkä tähän liittyy..

Tämä asia on jo sovittu ketjussa näkyneen HP:n tarjoajan kanssa

Tuo on hänen kaverinsa joka kyseli yv onko prosessoria vai ei johon vastasin myönteisesti koska kaupat peruuntui ensimmäisen ostajan kanssa

edit: en siis oo tarjonnu tolle nördelle mitään vastasin vaan hänen kysymykseensä ja negaa heitti..
Miksi tuossa ilmoituksessa lukee Myyty, jos ne kaupat peruuntui?

Siis hetkinen, eli kaupat peruuntu ketjuun tarjonneen kanssa, sitten Nörde kysy YV:llä onko vielä?

Sanoit, että on, ja sitten nega olemattomasta prossusta?
Mihinkäs se prossu sitten hävisi?

Kerropa nyt koko homma alusta asti tarkasti.
Jostain syystä Nörde kuvitteli prossun saavansa nähtävästi.

Siis hetkinen, eli kaupat peruuntu ketjuun tarjonneen kanssa, sitten Nörde kysy YV:llä onko vielä?

Sanoit, että on, ja sitten nega olemattomasta prossusta?
Mihinkäs se prossu sitten hävisi?

Kerropa nyt koko homma alusta asti tarkasti.
Jostain syystä Nörde kuvitteli prossun saavansa nähtävästi.
Just näin ja ei oo hävinny mihinkään vielä koska ensimmäisen ostajan kanssa peruuntu

Nörde tosiaan joka on tuon ostajan kaveri kyseli onko vai ei sen jälkeen kun sovittiin ensimmäisen ostajan kanssa kauppojen peruuntumisesta ja tavasta edetä

Nörde siis olettaa ettei koko prosessoria ole koska kaupat peruuntu ensimmäisen ostajan kanssa näin lyhykäisyydessään

Kavereita kun ovat ostajan kanssa

Älä editoi pois viesteistä tietoa, mitä olet myynyt ja mihin hintaan.

Älä editoi pois viesteistä tietoa, mitä olet myynyt ja mihin hintaan.

Okei joo sori

Poistin koska asia kesken vielä tästä

edit: takasin laitettu tiedot

@TietokoneNörde Tuus kertomaan miten nää prosessorikaupat meni suklaamuffinssin kanssa?
Itse en tosiaan kauppoja tehnyt vaan yksityisviestillä kysyin onko prosessoria vielä saatavilla. Hän vastaa että "ei mennyt vielä" vaikka kaverini on "ostanut" eli lähettänyt rahat prosessorista ja antanut tiedot = meinaa minulle myynyt prosessorin jo muualle

Kaverini ei käskenyt minua laittamaan hänelle mitään viestiä mutta heidän väliset keskustelut olen nähnyt ja vieläkään pakettia tai rahoja ei ole näkynyt.

Jätin vain negan siitä että oletus on tällä hetkellä että koko prosessoria ei ole edes olemassa eikä kukaan muu sitä "ostaisi" kuin kaverini.

Itse en tosiaan kauppoja tehnyt vaan yksityisviestillä kysyin onko prosessoria vielä saatavilla. Hän vastaa että "ei mennyt vielä" vaikka kaverini on "ostanut" eli lähettänyt rahat prosessorista ja antanut tiedot = meinaa minulle myynyt prosessorin jo muualle

Kaverini ei käskenyt minua laittamaan hänelle mitään viestiä mutta heidän väliset keskustelut olen nähnyt ja vieläkään pakettia tai rahoja ei ole näkynyt.

Jätin vain negan siitä että oletus on tällä hetkellä että koko prosessoria ei ole edes olemassa eikä kukaan muu sitä "ostaisi" kuin kaverini.
Just jotain tällaista kutinavibaa tästä keissistä kumpusi.

Kaupat oli jo peruttu kun kysyit niin sovittiin ostajan kanssa?

On rahoja näkyny osa jo

Oletuksesta nega ei mee ihan oikein kyl.. + haukumminen huijariks ja paskaks yv:llä oletuksien kanssa, että joo.. Moikka

En koskaan kaupitellut prosessoria kellekkään tuona aikana kysyit onko ja vastasin olevan edelleen koska kaupat peruuntu

Oletat vähän väärin kaikki kiitos

Eikö olisi nyt järkevää vaan ottaa kuva siitä prosessorista kun olet sitä vielä varmaan paketoimassa tuolle ostajalle ennenkuin laitat sen pakettiin ja vaikka oma nimimerkki siihen viereen tms paperille. Helppoa nopeaa ja loppuu turha kirjoittelu tähän ketjuun kun todistat nopeasti sekä helposti että olet rehellinen myyntimies joka on parhaillaan jo lähes viemässä pakettia postiin kun rahat on kuitenkin jo siitä saanut...

Eikö olisi nyt järkevää vaan ottaa kuva siitä prosessorista kun olet sitä vielä varmaan paketoimassa tuolle ostajalle ennenkuin laitat sen pakettiin ja vaikka oma nimimerkki siihen viereen tms paperille. Helppoa nopeaa ja loppuu turha kirjoittelu tähän ketjuun kun todistat nopeasti sekä helposti että olet rehellinen myyntimies joka on parhaillaan jo lähes viemässä pakettia postiin kun rahat on kuitenkin jo siitä saanut...
Kaupat on jo peruttu ostajan kanssa minun ehdotuksesta ja molemmille se oli ok ja on.

Kaupat oli jo peruttu kun kysyit niin sovittiin ostajan kanssa?

On rahoja näkyny osa jo

Oletuksesta nega ei mee ihan oikein kyl.. + haukumminen huijariks ja paskaks yv:llä oletuksien kanssa, että joo.. Moikka

En koskaan kaupitellut prosessoria kellekkään tuona aikana kysyit onko ja vastasin olevan edelleen koska kaupat peruuntu

Oletat vähän väärin kaikki kiitos

Mutta kun kyselin sinulta siitä prosessorista, siinä vaiheessa raha oli vaihtanut omistajaa ja mistään kauppojen peruuntumisesta ei ollut tietoa vielä = vaikuttaa että olisit halunnut minultakin rahaa

Mutta kun kyselin sinulta siitä prosessorista, siinä vaiheessa raha oli vaihtanut omistajaa ja mistään kauppojen peruuntumisesta ei ollut tietoa vielä = vaikuttaa että olisit halunnut minultakin rahaa

Vaikuttaa? Miks tulit kolmanneks pyöräks vaan venkuilemaan?

Me viestiteltiin ennen sinun yv:tä kummiskin ja näin oli

Miten "vaikuttaa?"

En kaupitellut ja ite alotit yv:n kyselemällä onko vai ei johon vastasin joo?

Vaikuttaa? Miks tulit kolmanneks pyöräks vaan venkuilemaan?

Me viestiteltiin ennen sinun yv:tä kummiskin ja näin oli

Miten "vaikuttaa?"

En kaupitellut ja ite alotit yv:n kyselemällä onko vai ei johon vastasin joo?

Mutta miksi vastaat "joo" vaikka rahaa oli siirretty sinulle jo prosessorista ennen kuin mistään kauppojen perumisesta oli puhe.

+minun negan saa kyllä poistaa. ostaja voi jättää palautteen, eikä minun palautetta tarvita.

Kaupat on jo peruttu ostajan kanssa minun ehdotuksesta ja molemmille se oli ok ja on.

Mutta kenelle se prosessori on nyt sitten myyty ja miksi sait siitä rahaa jos et tuolle rahoja lähettäneelle henkilölle ole sitä myymässä? En oikein ymmärrä kuviota. Eli ilmeisesti sovitte kaupoista ja annoit hänelle kaikki tiedot ja hän laittoi sinulle rahat kuitenkin?
Kun olet laittanut ketjuun tiedon että prosessori olisi myyty..

Mutta kenelle se prosessori on nyt sitten myyty ja miksi sait siitä rahaa jos et tuolle rahoja lähettäneelle henkilölle ole sitä myymässä? En oikein ymmärrä kuviota. Eli ilmeisesti sovitte kaupoista ja annoit hänelle kaikki tiedot ja hän laittoi sinulle rahat kuitenkin?
Kun olet laittanut ketjuun tiedon että prosessori olisi myyty..

Olin myymässä mutta ehdotin ostajalle, että rahojen palautus myös ok mikäli ei jaksa postitusta odottaa ja myyjä suostui siihen eli peruttiin kaupat.

Naurattaahan se, kun suklaatorttu on tässä ketjussa paasannut monta viestiä pikavippailijoista yms huijareista, ja nyt tekeekin itse aivan samaa. Eiköhän tuo koko tyyppi jouda banneille
Sekä ihmetellyt, kun jotkut sopii kaupat vaikka neljän päivän päähän eikä heti, itse kun ei kuulemma alkaisi mitään varailemaan.

Nyt on rahat kelvanneet, lähetys ei olekaan onnistunut jostain syystä ja kaupat on peruttu. Rahat ehti kuitenkin jo mennä jonnekin, kun ei voi kaikkea palauttaa. Ihan selvää pikavippailua. Mutta paljon on jaksanut postata että tunnus näyttäisi luotettavammalta.

Olin myymässä mutta ehdotin ostajalle, että rahojen palautus myös ok mikäli ei jaksa postitusta odottaa ja myyjä suostui siihen eli peruttiin kaupat.
Mutta kenelle nyt sitten myit sen prosessorin kun se on myyty? Eli se ei ole enää myynnissä.. Lisäksi miksi olet palauttanut OSAN rahoista mutta et kaikkea? En nyt oikein ymmärrä?
Miksi et vain laita ketjuun että prosessori on edelleen myynnissä ja ota siitä kuvaa (sekä palauta koko summaa minkä sait jos tämä henkilö ei haluakaan odottaa prosessoria.. jos hän maksoi kerralla kaiken on vain reilua että sinäkin kerralla palautat koko summan)

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
270 967
Jäsenet
76 689
Uusin jäsen
Astokari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom