Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Nörde siis olettaa ettei koko prosessoria ole koska kaupat peruuntu ensimmäisen ostajan kanssa näin lyhykäisyydessään

Kavereita kun ovat ostajan kanssa

Älä editoi pois viesteistä tietoa, mitä olet myynyt ja mihin hintaan.

Älä editoi pois viesteistä tietoa, mitä olet myynyt ja mihin hintaan.

Okei joo sori

Poistin koska asia kesken vielä tästä

edit: takasin laitettu tiedot

@TietokoneNörde Tuus kertomaan miten nää prosessorikaupat meni suklaamuffinssin kanssa?
Itse en tosiaan kauppoja tehnyt vaan yksityisviestillä kysyin onko prosessoria vielä saatavilla. Hän vastaa että "ei mennyt vielä" vaikka kaverini on "ostanut" eli lähettänyt rahat prosessorista ja antanut tiedot = meinaa minulle myynyt prosessorin jo muualle

Kaverini ei käskenyt minua laittamaan hänelle mitään viestiä mutta heidän väliset keskustelut olen nähnyt ja vieläkään pakettia tai rahoja ei ole näkynyt.

Jätin vain negan siitä että oletus on tällä hetkellä että koko prosessoria ei ole edes olemassa eikä kukaan muu sitä "ostaisi" kuin kaverini.

Itse en tosiaan kauppoja tehnyt vaan yksityisviestillä kysyin onko prosessoria vielä saatavilla. Hän vastaa että "ei mennyt vielä" vaikka kaverini on "ostanut" eli lähettänyt rahat prosessorista ja antanut tiedot = meinaa minulle myynyt prosessorin jo muualle

Kaverini ei käskenyt minua laittamaan hänelle mitään viestiä mutta heidän väliset keskustelut olen nähnyt ja vieläkään pakettia tai rahoja ei ole näkynyt.

Jätin vain negan siitä että oletus on tällä hetkellä että koko prosessoria ei ole edes olemassa eikä kukaan muu sitä "ostaisi" kuin kaverini.
Just jotain tällaista kutinavibaa tästä keissistä kumpusi.

Kaupat oli jo peruttu kun kysyit niin sovittiin ostajan kanssa?

On rahoja näkyny osa jo

Oletuksesta nega ei mee ihan oikein kyl.. + haukumminen huijariks ja paskaks yv:llä oletuksien kanssa, että joo.. Moikka

En koskaan kaupitellut prosessoria kellekkään tuona aikana kysyit onko ja vastasin olevan edelleen koska kaupat peruuntu

Oletat vähän väärin kaikki kiitos

Eikö olisi nyt järkevää vaan ottaa kuva siitä prosessorista kun olet sitä vielä varmaan paketoimassa tuolle ostajalle ennenkuin laitat sen pakettiin ja vaikka oma nimimerkki siihen viereen tms paperille. Helppoa nopeaa ja loppuu turha kirjoittelu tähän ketjuun kun todistat nopeasti sekä helposti että olet rehellinen myyntimies joka on parhaillaan jo lähes viemässä pakettia postiin kun rahat on kuitenkin jo siitä saanut...

Eikö olisi nyt järkevää vaan ottaa kuva siitä prosessorista kun olet sitä vielä varmaan paketoimassa tuolle ostajalle ennenkuin laitat sen pakettiin ja vaikka oma nimimerkki siihen viereen tms paperille. Helppoa nopeaa ja loppuu turha kirjoittelu tähän ketjuun kun todistat nopeasti sekä helposti että olet rehellinen myyntimies joka on parhaillaan jo lähes viemässä pakettia postiin kun rahat on kuitenkin jo siitä saanut...
Kaupat on jo peruttu ostajan kanssa minun ehdotuksesta ja molemmille se oli ok ja on.

Kaupat oli jo peruttu kun kysyit niin sovittiin ostajan kanssa?

On rahoja näkyny osa jo

Oletuksesta nega ei mee ihan oikein kyl.. + haukumminen huijariks ja paskaks yv:llä oletuksien kanssa, että joo.. Moikka

En koskaan kaupitellut prosessoria kellekkään tuona aikana kysyit onko ja vastasin olevan edelleen koska kaupat peruuntu

Oletat vähän väärin kaikki kiitos

Mutta kun kyselin sinulta siitä prosessorista, siinä vaiheessa raha oli vaihtanut omistajaa ja mistään kauppojen peruuntumisesta ei ollut tietoa vielä = vaikuttaa että olisit halunnut minultakin rahaa

Mutta kun kyselin sinulta siitä prosessorista, siinä vaiheessa raha oli vaihtanut omistajaa ja mistään kauppojen peruuntumisesta ei ollut tietoa vielä = vaikuttaa että olisit halunnut minultakin rahaa

Vaikuttaa? Miks tulit kolmanneks pyöräks vaan venkuilemaan?

Me viestiteltiin ennen sinun yv:tä kummiskin ja näin oli

Miten "vaikuttaa?"

En kaupitellut ja ite alotit yv:n kyselemällä onko vai ei johon vastasin joo?

Vaikuttaa? Miks tulit kolmanneks pyöräks vaan venkuilemaan?

Me viestiteltiin ennen sinun yv:tä kummiskin ja näin oli

Miten "vaikuttaa?"

En kaupitellut ja ite alotit yv:n kyselemällä onko vai ei johon vastasin joo?

Mutta miksi vastaat "joo" vaikka rahaa oli siirretty sinulle jo prosessorista ennen kuin mistään kauppojen perumisesta oli puhe.

+minun negan saa kyllä poistaa. ostaja voi jättää palautteen, eikä minun palautetta tarvita.

Kaupat on jo peruttu ostajan kanssa minun ehdotuksesta ja molemmille se oli ok ja on.

Mutta kenelle se prosessori on nyt sitten myyty ja miksi sait siitä rahaa jos et tuolle rahoja lähettäneelle henkilölle ole sitä myymässä? En oikein ymmärrä kuviota. Eli ilmeisesti sovitte kaupoista ja annoit hänelle kaikki tiedot ja hän laittoi sinulle rahat kuitenkin?
Kun olet laittanut ketjuun tiedon että prosessori olisi myyty..

Mutta miksi vastaat "joo" vaikka rahaa oli siirretty sinulle jo prosessorista ennen kuin mistään kauppojen perumisesta oli puhe.

+minun negan saa kyllä poistaa. ostaja voi jättää palautteen, eikä minun palautetta tarvita.
Koska se oli siinä vaiheessa jo peruttu se kauppa kaveris kanssa?

Mutta kenelle se prosessori on nyt sitten myyty ja miksi sait siitä rahaa jos et tuolle rahoja lähettäneelle henkilölle ole sitä myymässä? En oikein ymmärrä kuviota. Eli ilmeisesti sovitte kaupoista ja annoit hänelle kaikki tiedot ja hän laittoi sinulle rahat kuitenkin?
Kun olet laittanut ketjuun tiedon että prosessori olisi myyty..

Olin myymässä mutta ehdotin ostajalle, että rahojen palautus myös ok mikäli ei jaksa postitusta odottaa ja myyjä suostui siihen eli peruttiin kaupat.

Naurattaahan se, kun suklaatorttu on tässä ketjussa paasannut monta viestiä pikavippailijoista yms huijareista, ja nyt tekeekin itse aivan samaa. Eiköhän tuo koko tyyppi jouda banneille
Sekä ihmetellyt, kun jotkut sopii kaupat vaikka neljän päivän päähän eikä heti, itse kun ei kuulemma alkaisi mitään varailemaan.

Nyt on rahat kelvanneet, lähetys ei olekaan onnistunut jostain syystä ja kaupat on peruttu. Rahat ehti kuitenkin jo mennä jonnekin, kun ei voi kaikkea palauttaa. Ihan selvää pikavippailua. Mutta paljon on jaksanut postata että tunnus näyttäisi luotettavammalta.

Olin myymässä mutta ehdotin ostajalle, että rahojen palautus myös ok mikäli ei jaksa postitusta odottaa ja myyjä suostui siihen eli peruttiin kaupat.
Mutta kenelle nyt sitten myit sen prosessorin kun se on myyty? Eli se ei ole enää myynnissä.. Lisäksi miksi olet palauttanut OSAN rahoista mutta et kaikkea? En nyt oikein ymmärrä?
Miksi et vain laita ketjuun että prosessori on edelleen myynnissä ja ota siitä kuvaa (sekä palauta koko summaa minkä sait jos tämä henkilö ei haluakaan odottaa prosessoria.. jos hän maksoi kerralla kaiken on vain reilua että sinäkin kerralla palautat koko summan)

Mutta kenelle nyt sitten myit sen prosessorin kun se on myyty? Eli se ei ole enää myynnissä.. Lisäksi miksi olet palauttanut OSAN rahoista mutta et kaikkea? En nyt oikein ymmärrä?
Miksi et vain laita ketjuun että prosessori on edelleen myynnissä ja ota siitä kuvaa (sekä palauta koko summaa minkä sait jos tämä henkilö ei haluakaan odottaa prosessoria.. jos hän maksoi kerralla kaiken on vain reilua että sinäkin kerralla palautat koko summan)

Siis ei myyty vaihtoehtoa ei oo palstalla joten en myy sitä vielä koska case kesken

Tuossa on nuo herran myyntikuvat, kun ei suostu niitä itse toimittamaan (oli vielä sivuhistoriassa google lensissä tallessa)

1741803383493.png

1741803430294.png

Alkuperäisessä ilmoituksessa oli kuva mutta suklaamuffinssi kävi sen äsken poistamassa ja jostain syystä on vaikeaa saada se sinne takaisin.

On se niin kivaa kun ulkopuoliset pätee jo sovitusta asiasta :)

Onko kova olo nyt?

Asia on hoidossa edelleenkin ostajan kanssa, ei teille lisättävää tähän..

Hoitakaa omat asianne eikö oo muuta tekemistä kun pätee toisille kuulumattomien?

Onko sinulla joku hyvä syy miksi koit tarpeelliseksi poistaa kuvan ilmoituksesta ja miksi et halua sitä sinne takaisin laittaa? Nyt tulee sellainen fiilis, että et halua meidän näkevän kuvaa.
Paska haisee kyllä niin kovaa, kun pahoitetaan mieli siitä, että joku postaa poistetun myyntikuvan. Yleensä tällaiset keissit onneksi saavat onnellisen lopun, eli sekoilijat bännätään. Niitä odotellessa :cigar:

On se niin kivaa kun ulkopuoliset pätee jo sovitusta asiasta :)

Onko kova olo nyt?

Asia on hoidossa edelleenkin ostajan kanssa, ei teille lisättävää tähän..

Hoitakaa omat asianne eikö oo muuta tekemistä kun pätee toisille kuulumattomien?
Pata kattilaa soimaa.

Kaupat sovittu, osa rahoista tullut ja mennyt, on myynnissä kauppojen jälkeen jne.

Ei nyt kyllä yllätä että vänkäilevän null postaajan kaupat menee kummelitasolle myös.

Pata kattilaa soimaa.

Kaupat sovittu, osa rahoista tullut ja mennyt, on myynnissä kauppojen jälkeen jne.
Ei nyt kyllä yllätä että vänkäilevän null postaajan kaupat menee kummelitasolle myös.
Missäs se on myynnissä kauppojen jälkeen kerrotko?

Näytä pls

Statistiikka

Viestiketjuista
296 478
Jäsenet
81 153
Uusin jäsen
Kuha12

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom