Air/smart-tageista yleisesti

Olen siinä käsityksessä, että niitä ilmoituksia puhelimeen ei tule ennenkuin tagin omistaja merkkaa sen kadonneeksi. Eli jos epäilee kohteen joutuneen konnien kynsiin, ei kannata merkitä tagia kadonneeksi.

Olen siinä käsityksessä, että niitä ilmoituksia puhelimeen ei tule ennenkuin tagin omistaja merkkaa sen kadonneeksi. Eli jos epäilee kohteen joutuneen konnien kynsiin, ei kannata merkitä tagia kadonneeksi.
Kyllä ainakin applen tageista android ilmoittelee jos sellainen on mukana. Siihen tuo googlen ja applen yhdessä toteuttama "stalkkausesto" pohjautuu, eli puhelimeen tulee ilmoitus jos joku vaikka laittaa takin taskuun tagin joka ei ole liitettynä sun puhelimeen, niin siitä tulee hetken päästä ilmoitus että tälläinen tägi on jossain sulla mukana.

Mulle ei ole tullut koskaan ilmoituksia, ei applen kuin muidenkaa tageista vaikka varmuudella niitä ollut lähellä. Mulla on siis android

Mulle ei ole tullut koskaan ilmoituksia, ei applen kuin muidenkaa tageista vaikka varmuudella niitä ollut lähellä. Mulla on siis android
Ei kyse ole siitä että ilmoittaisi kun ne on lähellä, vaan siitä että ilmoittaa jos ne seuraa sua tietyn matkaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 653
Jäsenet
82 929
Uusin jäsen
käyts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom