Jep @SampsaJos hän ei oo tehnyt tarjousta prossusta, eikä kauppoja ole sovittu, on teidän molempien palautteet aiheettomia ja pitäisi poistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep @SampsaJos hän ei oo tehnyt tarjousta prossusta, eikä kauppoja ole sovittu, on teidän molempien palautteet aiheettomia ja pitäisi poistaa.
Ei siihen tarvita kuin henkilö joka ei osaa loogisesti kuvailla tapahtumia. Sitten saa joka asiaa kysyä erikseen.Nyt on kyllä sekavaa settiä tosiaan
Miksi alkuperäisen ostajan kaveri laittaa palautteen, eikä se alkuperäinen ostaja?Nörde siis olettaa ettei koko prosessoria ole koska kaupat peruuntu ensimmäisen ostajan kanssa näin lyhykäisyydessään
Kavereita kun ovat ostajan kanssa
Miksi alkuperäisen ostajan kaveri laittaa palautteen, eikä se alkuperäinen ostaja?
Okei joo soriÄlä editoi pois viesteistä tietoa, mitä olet myynyt ja mihin hintaan.
Myyty - Pois myynnistä
Tuote: 5800x Hinta: 100€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): Multitronic viime joulukuussa Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/on Muuta huomioitavaa: Suoraan käytöstä poistettu Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa)JKL Toimitustapa: Nouto/posti pikkupakettiin Maksutapa: Käteinen...bbs.io-tech.fi
Tägätään se alkuperäinen HP:n tarjoaja @Leevi.Lieto jos hällä olisi kanssa jotain annettavaa tähän?
Onko rahojen palautus kesken? Ihmeellistä että prosessori voi noin vain hävitä kesken kaupanteonOkei joo sori
Poistin koska asia kesken vielä tästä
edit: takasin laitettu tiedot
Kuva puuttuu vielä. Oli alkuperäisessä ilmoituksessa.Okei joo sori
Poistin koska asia kesken vielä tästä
edit: takasin laitettu tiedot
Ai minne se on hävinny? Kerro mullekinOnko rahojen palautus kesken? Ihmeellistä että prosessori voi noin vain hävitä kesken kaupanteon

Itse en tosiaan kauppoja tehnyt vaan yksityisviestillä kysyin onko prosessoria vielä saatavilla. Hän vastaa että "ei mennyt vielä" vaikka kaverini on "ostanut" eli lähettänyt rahat prosessorista ja antanut tiedot = meinaa minulle myynyt prosessorin jo muualle@TietokoneNörde Tuus kertomaan miten nää prosessorikaupat meni suklaamuffinssin kanssa?
Just jotain tällaista kutinavibaa tästä keissistä kumpusi.Itse en tosiaan kauppoja tehnyt vaan yksityisviestillä kysyin onko prosessoria vielä saatavilla. Hän vastaa että "ei mennyt vielä" vaikka kaverini on "ostanut" eli lähettänyt rahat prosessorista ja antanut tiedot = meinaa minulle myynyt prosessorin jo muualle
Kaverini ei käskenyt minua laittamaan hänelle mitään viestiä mutta heidän väliset keskustelut olen nähnyt ja vieläkään pakettia tai rahoja ei ole näkynyt.
Jätin vain negan siitä että oletus on tällä hetkellä että koko prosessoria ei ole edes olemassa eikä kukaan muu sitä "ostaisi" kuin kaverini.
Mitä. Ei näin. Palautteen kirjoittaa ostaja myyjälle ja myyjä ostajalle, ei sivullinen, vaikka kuinka olisi kenen kaveri.Jätin vain negan siitä että oletus on tällä hetkellä että koko prosessoria ei ole edes olemassa eikä kukaan muu sitä "ostaisi" kuin kaverini.
Itse en tosiaan kauppoja tehnyt vaan yksityisviestillä kysyin onko prosessoria vielä saatavilla. Hän vastaa että "ei mennyt vielä" vaikka kaverini on "ostanut" eli lähettänyt rahat prosessorista ja antanut tiedot = meinaa minulle myynyt prosessorin jo muualle
Kaverini ei käskenyt minua laittamaan hänelle mitään viestiä mutta heidän väliset keskustelut olen nähnyt ja vieläkään pakettia tai rahoja ei ole näkynyt.
Jätin vain negan siitä että oletus on tällä hetkellä että koko prosessoria ei ole edes olemassa eikä kukaan muu sitä "ostaisi" kuin kaverini.
Kaupat on jo peruttu ostajan kanssa minun ehdotuksesta ja molemmille se oli ok ja on.Eikö olisi nyt järkevää vaan ottaa kuva siitä prosessorista kun olet sitä vielä varmaan paketoimassa tuolle ostajalle ennenkuin laitat sen pakettiin ja vaikka oma nimimerkki siihen viereen tms paperille. Helppoa nopeaa ja loppuu turha kirjoittelu tähän ketjuun kun todistat nopeasti sekä helposti että olet rehellinen myyntimies joka on parhaillaan jo lähes viemässä pakettia postiin kun rahat on kuitenkin jo siitä saanut...
Kaupat oli jo peruttu kun kysyit niin sovittiin ostajan kanssa?
On rahoja näkyny osa jo
Oletuksesta nega ei mee ihan oikein kyl.. + haukumminen huijariks ja paskaks yv:llä oletuksien kanssa, että joo.. Moikka
En koskaan kaupitellut prosessoria kellekkään tuona aikana kysyit onko ja vastasin olevan edelleen koska kaupat peruuntu
Oletat vähän väärin kaikki kiitos

Mutta kun kyselin sinulta siitä prosessorista, siinä vaiheessa raha oli vaihtanut omistajaa ja mistään kauppojen peruuntumisesta ei ollut tietoa vielä = vaikuttaa että olisit halunnut minultakin rahaa
Oletko jo palauttanut rahat, ja jos et ole palauttanut niin miksi et?Kaupat on jo peruttu ostajan kanssa minun ehdotuksesta ja molemmille se oli ok ja on.
Oletko jo palauttanut rahat, ja jos et ole palauttanut niin miksi et?
Vaikuttaa? Miks tulit kolmanneks pyöräks vaan venkuilemaan?
Me viestiteltiin ennen sinun yv:tä kummiskin ja näin oli
Miten "vaikuttaa?"
En kaupitellut ja ite alotit yv:n kyselemällä onko vai ei johon vastasin joo?
Kaupat on jo peruttu ostajan kanssa minun ehdotuksesta ja molemmille se oli ok ja on.
Koska se oli siinä vaiheessa jo peruttu se kauppa kaveris kanssa?Mutta miksi vastaat "joo" vaikka rahaa oli siirretty sinulle jo prosessorista ennen kuin mistään kauppojen perumisesta oli puhe.
+minun negan saa kyllä poistaa. ostaja voi jättää palautteen, eikä minun palautetta tarvita.
Mutta kenelle se prosessori on nyt sitten myyty ja miksi sait siitä rahaa jos et tuolle rahoja lähettäneelle henkilölle ole sitä myymässä? En oikein ymmärrä kuviota. Eli ilmeisesti sovitte kaupoista ja annoit hänelle kaikki tiedot ja hän laittoi sinulle rahat kuitenkin?
Kun olet laittanut ketjuun tiedon että prosessori olisi myyty..
Kivat oletukset sieltäNaurattaahan se, kun suklaatorttu on tässä ketjussa paasannut monta viestiä pikavippailijoista yms huijareista, ja nyt tekeekin itse aivan samaa. Eiköhän tuo koko tyyppi jouda banneille
Se kuva puuttuu vielä ilmoituksesta ja siellä lukee vieläkin Myyty. Vaikka siis prosessorihan on omien sanojesi mukaan vielä myynnissä.Kivat oletukset sieltä![]()
No ei oo vaihtoehtoa, että ei myyty?Se kuva puuttuu vielä ilmoituksesta ja siellä lukee vieläkin Myyty.
Sekä ihmetellyt, kun jotkut sopii kaupat vaikka neljän päivän päähän eikä heti, itse kun ei kuulemma alkaisi mitään varailemaan.Naurattaahan se, kun suklaatorttu on tässä ketjussa paasannut monta viestiä pikavippailijoista yms huijareista, ja nyt tekeekin itse aivan samaa. Eiköhän tuo koko tyyppi jouda banneille
Mutta kenelle nyt sitten myit sen prosessorin kun se on myyty? Eli se ei ole enää myynnissä.. Lisäksi miksi olet palauttanut OSAN rahoista mutta et kaikkea? En nyt oikein ymmärrä?Olin myymässä mutta ehdotin ostajalle, että rahojen palautus myös ok mikäli ei jaksa postitusta odottaa ja myyjä suostui siihen eli peruttiin kaupat.
Saisi tullakin jo..Leevi tulee itse kertomaan miten asiat on mennyt hänen puolesta kun en toisen puolesta pysty muuta puhumaan kuin sen mitä itse olen kysynyt yvn puolella ja minkä vastauksen olen saanut
Mutta kenelle nyt sitten myit sen prosessorin kun se on myyty? Eli se ei ole enää myynnissä.. Lisäksi miksi olet palauttanut OSAN rahoista mutta et kaikkea? En nyt oikein ymmärrä?
Miksi et vain laita ketjuun että prosessori on edelleen myynnissä ja ota siitä kuvaa (sekä palauta koko summaa minkä sait jos tämä henkilö ei haluakaan odottaa prosessoria.. jos hän maksoi kerralla kaiken on vain reilua että sinäkin kerralla palautat koko summan)
Alkuperäisessä ilmoituksessa oli kuva mutta suklaamuffinssi kävi sen äsken poistamassa ja jostain syystä on vaikeaa saada se sinne takaisin.Mutta kenelle nyt sitten myit sen prosessorin kun se on myyty? Eli se ei ole enää myynnissä.. Lisäksi miksi olet palauttanut OSAN rahoista mutta et kaikkea? En nyt oikein ymmärrä?
Miksi et vain laita ketjuun että prosessori on edelleen myynnissä ja ota siitä kuvaa (sekä palauta koko summaa minkä sait jos tämä henkilö ei haluakaan odottaa prosessoria.. jos hän maksoi kerralla kaiken on vain reilua että sinäkin kerralla palautat koko summan)
Et saa käyttää minun kuvia kyl omiin tarkotuksiin tässä ehkä ok mutta kyseenalaista tuokin..Tuossa on nuo herran myyntikuvat, kun ei suostu niitä itse toimittamaan (oli vielä sivuhistoriassa google lensissä tallessa)
![]()
![]()
Et saa käyttää minun kuvia kyl omiin tarkotuksiin tässä ehkä ok mutta kyseenalaista tuokin..
Ei mutta päteminen ja minun kuvien kaiveleminen on vähinään kysenalaista..Ei kyllä päde tässä tekijänoikeudet jos oikeustajuni ei täysin väärässä ole?
Ei mutta päteminen ja minun kuvien kaiveleminen on vähinään kysenalaista..
Eikä kuulu kyseinen henkilö tähän mitenkään..
Onko sinulla joku hyvä syy miksi koit tarpeelliseksi poistaa kuvan ilmoituksesta ja miksi et halua sitä sinne takaisin laittaa? Nyt tulee sellainen fiilis, että et halua meidän näkevän kuvaa.Ei mutta päteminen ja minun kuvien kaiveleminen on vähinään kysenalaista..
Eikä kuulu kyseinen henkilö tähän mitenkään..
Paska haisee kyllä niin kovaa, kun pahoitetaan mieli siitä, että joku postaa poistetun myyntikuvan. Yleensä tällaiset keissit onneksi saavat onnellisen lopun, eli sekoilijat bännätään. Niitä odotellessaOnko sinulla joku hyvä syy miksi koit tarpeelliseksi poistaa kuvan ilmoituksesta ja miksi et halua sitä sinne takaisin laittaa? Nyt tulee sellainen fiilis, että et halua meidän näkevän kuvaa.

Pata kattilaa soimaa.On se niin kivaa kun ulkopuoliset pätee jo sovitusta asiasta
Onko kova olo nyt?
Asia on hoidossa edelleenkin ostajan kanssa, ei teille lisättävää tähän..
Hoitakaa omat asianne eikö oo muuta tekemistä kun pätee toisille kuulumattomien?
Missäs se on myynnissä kauppojen jälkeen kerrotko?Pata kattilaa soimaa.
Kaupat sovittu, osa rahoista tullut ja mennyt, on myynnissä kauppojen jälkeen jne.
Ei nyt kyllä yllätä että vänkäilevän null postaajan kaupat menee kummelitasolle myös.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.