Jos olin itse käsittänyt oikein, niin täällä pitää vain myydä sille ensimmäiselle joka tarjoaa hintapyynnön. Minäpäs olinkin tässä lahjoittamassa, tuntui että tämän yhden kanssa homma meni vähän turhaksi säätämiseksi ja tuossa oli toinenkin halukas, joka oli heti valmis maksamaan, niin päätinkin lahjoittaa hänelle kun homma kävi helpommin ja nopeammin. Kai minä saan päättää kenelle mitäkin lahjoitan. Taidanpa jättää lahjoittamiset sikseen, pääsee helpommalla kun käy tavarat viemässä suoraan kierrätykseen tai sitten vie vaikkapa paikalliseen kierrätyskeskukseen, josta sitten joku voi käydä ostamassa itselleen. Vähän ikävää tällainen huutelu täällä...
Sitä paitsi kun on jotain lahjoittamassa, niin silloin olisi mukava päästä myös vähällä vaivalla. Jos on jotain myymässä, niin sitten on parempi olla valmis näkemään enemmän vaivaa. Toki olen nyttenkin yrittänyt todella hyvin pakata jne., ettei lahjoittamani tavarat kuitenkaan menisivät rikki postituksen aikana - koska silloin lahjoituksesta ei olisi mitään hyötyäkään.
Ugh, olen puhunut.