Myytävä tuote: Playstation 50€ ja 20€ latauskortti Hinta: 40€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): Saatu Kuitti löytyy (takuu voimassa): Muuta huomioitavaa: Sain PS storeen 70€ arvosta lahjakortteja, enkä tarvitse itse. Koodit voin lähettää yv:llä kauppojen jälkeen Paikkakunta (ilmoita myös...
bbs.io-tech.fi
@cojones
Maanantai 04.04.2022
Kaupat sovittiin klo 00:07, koska myyjä ei ollut enään kotona, niin sovittiin kaupat aamupäivälle.
Aamulla klo 10:28, myyjä ilmoittaa menevänsä lounastauolla käymään kotona.
Klo 10:40 maksettu Mobilepayllä myyjälle -> hiljaisuus.
Klo 11:55 otin yhteyttä -> myyjä vahvistaa, että on vastaanottanut Mobilepayssä maksun, muttei summa näkynyt tilillä -> Mykkäkoulu alkoi eikä hän näytä enään käyvän foorumilla, vaikka kuinka lähetin viestiä. Samalla kirjautumisella myös merkkasi hänen muut myyntikohteet myydyiksi.
Tiistaina 05.04.2022
Klo 14:17 otin yhteyttä Whatsappin kautta -> luki viestin 16:38, muttei vastannut.
Keskiviikko 06.04.2022
Tänään lähti katevaraus ja siirto veloitettu kortiltani.
Klo 10:16 Otin uudelleen yhteyttä Whatsappissä -> Ei ole lukenut viestiä.
Klo 15:02 Yritän soittaa hänelle -> Menee vastaajalle.
Klo 15:20 Laitoin hänelle Mobilepay ominaisuudella "Pyydä rahaa" viestin: "Maksat rahat takaisin tai teen rikosilmoituksen. Sinun valintasi"
EDIT:
Torstai 07.04.2022
Klo 14:17 Pyyntö hyväksyttiin ja rahat palautettu tilille. Selitys tapahtumalle jääköön minun ja myyjän väliseksi. Minun puolesta *case closed*.