Ei ole hp-tarjous, kun siinä ei sitä lue. Tuollaisen epäselvän tarjouksen jälkeen vasta alkaa neuvottelu hinnasta. Jos joku tuon tarjouksen jälkeen laittaa ketjuun tai yv, että hp, niin silloin se menee tuolle jälkimmäiselle. Aika yksinkertaista.Viime lauantaina sain tarjouksen ostaa myymäni tuote yv:llä. "Voisin ostaa molemmat. Pääsisin noutamaan nyt viikonloppuna päiväsaikaan, tai arkena iltaisin 18 jälkeen."
Ei siis mitään tinkimistä ja itse tulkitsin tuon HP:n tarjoamiseksi. Itse en kuitenkaan ollut koneella viikonloppuna ja kerkesin vastaamaan vasta maanantaina aamupäivästä ja laitoin yhteystietoni hänelle, että voisi ottaa yhteyttä. Ostajaehdokas ei ole kuitenkaan vastannut yv tai ottanut yhteyttä antamaani numeroon. Ostajalla ei näy milloin käynyt viimeksi paikalla, mutta voisi olettaa, että on kuitenkin nähnyt viestini.
Todisteitahan ei ulkopuolisille tuosta "hp:n" tarjoamisesta ole, koska yv-tarjous, mutta mitä mieltä muut ovat tuosta torimaisesta "hupihuutelusta"? Itse varmaan laittaisin neutraalia palautetta.
edit. Ettei kukaan nyt vastaa tähän "no kyllähän sullakin kesti vastata". Odotin pidempään kuin mitä minulla kesti vastata.