En vastaa enää koskaan viesteihinne. PISTE. Asian ajalle menee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisit hommata itsesi pois foorumilta vitosen takiaPiste. Kunnian loukkaus. Käyttäjä nimet lähtee asianajajalle. Haastan vaikka koko foorumin nimimerkkeineen oikeuteen. PISTE.
Vedä välillä henkeä. Suomessa vain luonnolisten henkilöiden kunniaa voi loukata, ei nimimerkin tai yritysten tms. kunniaa voi loukataPiste. Kunnian loukkaus. Käyttäjä nimet lähtee asianajajalle. Haastan vaikka koko foorumin nimimerkkeineen oikeuteen. PISTE.
Täällä ei olla myyjän puolella, jos myyjä toimii sääntöjen vastaisesti. Sama toimii myös toisinpäin, jos ostaja jättää noutamatta tms. mutta tällä kertaa ei ollut siitä kyse.Lukeeko foorumin säännöissä että sinun juurikin pitää varata tuotetta tuo 3-4 päivää ilman mitään takeita että ostaja ostaa eikä peru täysin kauppoja niinkuin minun kohdalla on aina käynyt. Juuri tämän haluan tarkistaa Suomen lain nojalla asianajaja installilta. Ollaan vaan yhteyksissä. Kävi vain että täällä ei olla alkuunkaan myyjän puolella. Asian ajalle menee 5€. Otan myös kaiken teidän haukkumisen kunnian loukkauksena joten laki asiaa on tulossa hyvinkin moneen käyttäjä tunnuksen!
Lukeeko foorumin säännöissä että sinun juurikin pitää varata tuotetta tuo 3-4 päivää ilman mitään takeita että ostaja ostaa eikä peru täysin kauppoja niinkuin minun kohdalla on aina käynyt. Juuri tämän haluan tarkistaa Suomen lain nojalla asianajaja installilta. Ollaan vaan yhteyksissä. Kävi vain että täällä ei olla alkuunkaan myyjän puolella. Asian ajalle menee 5€. Otan myös kaiken teidän haukkumisen kunnian loukkauksena joten laki asiaa on tulossa hyvinkin moneen käyttäjä tunnuksen!
En vastaa enää koskaan viesteihinne. PISTE. Asian ajalle menee.
Olisin voinut maksaa tuotteen etukäteen, jos olisit sitä pyytänyt. Ilmoitit kuitenkin seuraavana päivänä, että sait tuotteesta paremman hinnan ja laite on nyt myyty toiselle. Meillä oli sovittuna kaupat, noutoajankohta ja kellonaika. Tehdessäni tarjouksen ilmoitin samassa yhteydessä, että noudan tiistaina, johon suostuit. Kerroin yksityisviestillä vielä suoraan, että pääsen tiistaina tytön harrastuksen jälkeen, eli n. klo 18 hakemaan laitteen.Tuntuu hullulta ettei kukaan ole minun kauppiaan puolella ja vain uskoo että oltiin mökillä ja ei millään pääse maksamaan vain varaamaan tuotteen. Olen huomenna yhteydessä laki asian toimistoon. Katsotaan mitä ovat mieltä!! Vain että haluat 100% varmasti pilata käyttäjätunnuksen 5€ takia
Nyt on kyllä pakko kommentoida ja kehua. Mulla on vissiin jossain tallessa vielä vanha Chromecast, muistaakseni hyvin toimiva. Mikäli löydän sen ja saan testattua toimivuuden, lähetän sen mielelläni sulle ihan täysin kuluitta. Sen verran hyvää viihdettä ollut tämä keskusteluOlisin voinut maksaa tuotteen etukäteen, jos olisit sitä pyytänyt. Ilmoitit kuitenkin seuraavana päivänä, että sait tuotteesta paremman hinnan ja laite on nyt myyty toiselle. Meillä oli sovittuna kaupat, noutoajankohta ja kellonaika. Tehdessäni tarjouksen ilmoitin samassa yhteydessä, että noudan tiistaina, johon suostuit. Kerroin yksityisviestillä vielä suoraan, että pääsen tiistaina tytön harrastuksen jälkeen, eli n. klo 18 hakemaan laitteen.
Tässä tapauksessa vain toinen osapuoli oli sitoutunut kauppaan. Minä luotin, että myyt laitteen, kuten oli sovittu. Sinä et luottanut, että ostan laitteen, kuten olin sopinut.
Sait mielipahan negatiivisesta palautteesta, joka tuli viiden euron tähden. Minä sain pahan mielen, kun en saanut kaipaamaani Chromecastia sopimuksesta huolimatta.
Mikäli olisit ilmoittanut, että sait 20€ tarjouksen ja olisit kysynyt korotanko tarjoukseni siihen, niin olisin suostunut. Tämäkin olisi mennyt kaupankäynnin sääntöjen mukaan väärin, mutta ainakin kauppiaspalaute olisi noussut neutraaliksi.
Nyt järki käteen tai mene jankaamaan räbään. Ainakin juttujen taso alkaa olla sitä tasoa.Piste. Kunnian loukkaus. Käyttäjä nimet lähtee asianajajalle. Haastan vaikka koko foorumin nimimerkkeineen oikeuteen. PISTE.
Mitä ehmettiä?! YK:llahan ne pahimmat autistit ja jankkaajat on ja vähän tolla pitkällä tekstiseinällä todistit pointin jälkimmäisestä…Nyt järki käteen tai mene jankaamaan räbään. Ainakin juttujen taso alkaa olla sitä tasoa.
Kokeillaan vielä kerran…
Ei tartte jatkaa offtopicia vänkäämällä, mutta halusin vain esittää julkisen pöyristymisen tuollaista räbäaggressiota kohtaan kaikkien räbän herrasmiesten puolesta
Teillä on tarkemmat säännöt kuin suomen laki. Täytynee ottaa huomioon kun kriivustan käräjäoikeus juttua sillä perusteella että jokaisella on oikeus oikeus asian ajamaan tai avustajana. Mulla olisi mennyt kummatkin kaupat myttyyn jos kyseinen henkilö olisi perunut kaupat. Niinkuin on 100 kertaa 3-4 päivän päähän sovittu ilman mitään takeita. Suomi on oikeus NATO valtio. Että näin. Muistakaa kaikki että 5€ tappelette. Mulla tuli päivä vasta pitkällä ensiviikosta ja tarvi olla täysi pyynti 20€ettäselvitään.
Älä vastaa ok, jos et halua varata tuotetta tiistaille asti. Helppoa.Ei järjen häivää.
Kaveri pyysi anteeksi toimintaansa jo 3 sivua sitten. Taloudellinen hyöty oli mitätön. Antakaa nyt olla..![]()
Niin, mutta siitä on kuitenkin jo annettu kauppiaspalaute, turha kääntää enää veistä haavassa.Ei sitä nyt voi miten tahansa riehua ja sitten jälkeenpäin vaatia että kaikki muut unohtavat koko homman. Ihan järjetöntähän toi homma oli, ja ihan väkisin tuli mieleen että onko nyt ihan kaikki muumit laaksossa.
Sovitaan näin.Niin, mutta siitä on kuitenkin jo annettu kauppiaspalaute, turha kääntää enää veistä haavassa.
Veikkaisin, että mainitsemalla kyseisen henkilön nimimerkin täällä ja raportoimalla oman viestisi selitteen kera.
Ostin täältä suorittimen ja maksoin sen 30.06. Myyjä lupasi seuraavana päivänä lähettää komponentin. Nyt on15.07 ja tuote ei ole tullut. Olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä YV:llä. Minkäänlaista reaktiota ei ole myyjän puolelta tullut. Odottelen yhä "luvattua" suoritinta. Kuinka toimin saadakseni tällaisen henkilö banniin? Itse olen päättänyt jättää asian poliisin hoidettavaksi ensi maanantaina.
Mainitset sen tähän ketjuun.Kenelle ja mihin suuntaan viestini?
No ei ollut itsellä mitään ”markan merkkejä” ja vastaanottajan ja lähettäjän tiedot merkattu juuri niin kuin pitääkin ja merkkejä riittävä määrä painoon nähden.sivuhuomiona kandee ilman seurantaa ostettavissa romppeissa pyytää myyjää laittamaan kuva postiin menossa olevasta kirjeestä. helpottaa kadonneen kirjeen löytymistä postissa tai ainakin antaa vähän toivoa, että tavara on liikkumassa. ostin itse kirjelähetyksenä muisteja taannoin ja pyysin kuvat, myyjä lähetti kuvan, kun kirje oli jo postilla. kuoren päällä yksi postimerkki jollain MARKKAhinnalla vuodelta nakki, mutta ihmeen kaupalla se kuitenkin tuli perille. sattuu näköjään näinkin päin joskus![]()
näinhän se on, seurannalla mennään pääsääntöisesti. mut kaikilla ei ole jaksamista tai "kotoota löytyy postimerkkejä", kuten tässä mun muistikeississäNo ei ollut itsellä mitään ”markan merkkejä” ja vastaanottajan ja lähettäjän tiedot merkattu juuri niin kuin pitääkin ja merkkejä riittävä määrä painoon nähden.
Kyllä se Posti vaan on kirjepostissa nykyään hidas paska. Tämän vuoksi sillä ei kukaan täysijärkinen lähetä muuta kuin max. 20€:n arvoista roinaa. Kaikki muu sitten pakettina seurannalla. Hintaerokin jotain kahden euron luokkaa.
Jos on pakettina tulossa, niin olisi pitänyt jo saapua. Jos kuitenkin kirjeenä laitettu tulemaan, niin kaksi viikkoa on nykyään minimi Postin kanssa. Itse pari peliä viime aikoina lähettäneenä Postilla on kestänyt kirjeen kanssa 2-3 viikkoa saada se perille.
Ilmeisesti tämä käyttäjä?.
Tätä toivon. En mielelläni tekisi tästä poliisiasiaa.
Annan vielä vähän aikaa myyjälle. Sisareni tytär toimii Oulussa vanhempana konstaapelina ja hän on luvannut auttaa minua asian hoitamisessa.
Ilmeisesti tämä käyttäjä?
@shadowman84
Kannattaa kuitenkin aina Tagata tuo toinen kauppakumppani niin voi tulla selittelemään ja muut löytävät varoitukset käyttäjästä haulla. Sekä toisinaan löytyy muita saman käyttäjän uhreja, jotka samaan aikaan odottelevat tavaroitaan.
Näin sivusta katsojana, pelkästään profiilia tarkastaessa:Millainen näkemys sinulla on hänestä myyjänä?
Milloin maksoit ja lupasiko milloin lähettää?@Fatal_Anoxia Myyjä ei ole lähettänyt tuotetta eikä vastaa viesteihin, estänyt myös mun puhelinnumeroni
@Fatal_Anoxia Myyjä ei ole lähettänyt tuotetta eikä vastaa viesteihin, estänyt myös mun puhelinnumeroni
Tiistaina maksoin ja keskiviikkona piti olla postissa, olen jo ilmoittanut myyjälle että aion tehdä rikosilmoituksen jos ei lähetä tuotetta mutta ei vastaa mihinkään yhtedenottoihin puhelimitse, whatsappissa tai täällä sivullaMilloin maksoit ja lupasiko milloin lähettää?
Kokeile soittaa jollain toisella numerolla ja uhkaat rikosilmoituksella. Jos ei auta, teet rikosilmoituksen. Muista jättää negatiivinen kauppiaspalaute
Vähän ehkä ripeetä menossa poliisille, toki voihan se kusetus olla emt. Kannattaa ilmoittaa pvm+aika mihin mennessä haluat asioiden tapahtuvan ja vasta sen jälkeen eteenpäin. Yleisesti sanoisin että 1-2vk odottelu on kohtuullinen ellei ole isompaa syytä epäillä kusetusta kuin että lähetys kestää.Tiistaina maksoin ja keskiviikkona piti olla postissa, olen jo ilmoittanut myyjälle että aion tehdä rikosilmoituksen jos ei lähetä tuotetta mutta ei vastaa mihinkään yhtedenottoihin puhelimitse, whatsappissa tai täällä sivulla
Ei kyllä kiinnosta tälläsestä alkaa vääntää, käsittääkseni maksun jälkeen myyjällä on vastuu lähettää ostettu tuote sovitusti, tai olla tavoitettavissa selittääkseen miksi ei ole tuotetta lähettänyt mutta tässä tapauksessa ei ole tapahtunut kumpaakaanEttet vain ole pommittanut viesteillä 24/7 jos ja kun numero estetty, koska kaupasta on vasta kulunut pari päivää?
Jos myyjä on luvannut postittaa tuotteen seuraavana päivänä eikä vastaa mihinkään yhteydenottoihin ja estää numeroni kahden soittoyrityksen jälkeen niin jotenkin on vaikea nähdä miten kyseessä olisi mikään muu kuin kusetus?Vähän ehkä ripeetä menossa poliisille, toki voihan se kusetus olla emt. Kannattaa ilmoittaa pvm+aika mihin mennessä haluat asioiden tapahtuvan ja vasta sen jälkeen eteenpäin. Yleisesti sanoisin että 1-2vk odottelu on kohtuullinen ellei ole isompaa syytä epäillä kusetusta kuin että lähetys kestää.
Kuten sanoin emt. Syitä voi olla muitakin. Jos kyse on noista kuulokkeista niin myyjän palautteen perusteella en olis ekana epäilemässä kusetusta vaan jotain inhimillistä syytä, mutta kun ei voi tietääJos myyjä on luvannut postittaa tuotteen seuraavana päivänä eikä vastaa mihinkään yhteydenottoihin ja estää numeroni kahden soittoyrityksen jälkeen niin jotenkin on vaikea nähdä miten kyseessä olisi mikään muu kuin kusetus?
.
Tätä toivon. En mielelläni tekisi tästä poliisiasiaa.
Annan vielä vähän aikaa myyjälle. Sisareni tytär toimii Oulussa vanhempana konstaapelina ja hän on luvannut auttaa minua asian hoitamisessa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.