AC1750 Toimii kuin junan vessa, kliseetä käyttäen. Zyxel n. 5 kertaa resetoitu ja asennuksessa ei munittu. Rikki mikä rikki.
Sinä et silti anna myyjälle helppoa tapaa korjata virheensä. Tai annoit, mutta sitten kaveri ei päässytkään tai ei ollut edes olemassa. Nytkin pyydät häntä palauttamaan rahat, kun sinulla on vielä tuote.
En sano, että tämä on väärin, mutta myyjällä voi olla sinusta epäluuloja. Minä palauttaisin rahat, mutta myyjä voi ajatella , että olet "tyhmä käyttäjä, joka ei vaan osaa" ja pelkää, että et lähetä tuotetta ollenkaan takaisin.
No mulla oli yksi inssi mukana testaamassa, ja tänne sopii tulla myös joku foralainen testaamaan, sillä täällä sen pitää myös toimia, eikä muualla.
Täällä on tietoliikennetekniikan DI, joka sanoo, että et välttämättä tiedä näistä laitteista. Olet kuitenkin ostanut VDSL-modeemireitittimen, kun tarvitsit pelkkää reititintä.
--
Teillä on nyt pattitilanne.
Toki joku voisi tulla katsomaan, että se ei toimi. So what? Myyjä voi väittää, että sinä rikoit sen. Silloin todistustaakka olisi hänellä, että joskus on toiminut, mutta sinä haluat hänen palauttavan rahat, ennenkuin annat hänelle laitteen.
Voit myös tehdä rikosilmoituksen, mutta myyjä voi valehtelematta sanoa, että olisi ottanut laitteen ensin testaukseen ja sitten palauttanut rahat. Sinä vaan et suostunut.
--
Ehdotan edelleen, että myyjä maksaa paketin takaisin hänelle ja pistät reitittimen sinne. Jos se ei toimi, niin tämä ei maksa sinulle mitään, eikä estä rikosilmoituksen tekoa. Sitten on vielä suuremmat syyt, kun myyjä otti laitteenkin takaisin.
edit: en tunne myyjää. Enkä halua toimia välimiehenä tässä selvittelyssä. Ja paras tapa selvittää mahdollinen ongelma on pistää ketju tänne:
Ongelmia laitteiden tai ohjelmistojen kanssa? Kysy täällä
bbs.io-tech.fi
(siellä voi olla enemmän auttamishaluista porukkaa)
..mutta jos se nyt lähtee toimimaan, sinulle jää kuitenkin paha maku suuhun tästä koko ruljanssista, niin tässä ei kukaan voita. Joka tapauksessa, negatiivinen kauppiaspalaute on aiheellinen.