Mitenhän tässä nyt kannattaisi ruveta etenemään? Elisa josta kone ostettu pesi jo kädet heti alkuunsa kun reklamoin koneen saapuessa pikselivioista, sieltä sanoivat suoraan että takuuholmat tulee hoitaa valmistajan kautta. Eli onko seuraava steppi nyt sit kuluttajansuoja?
Jos homma ei hoidu huollon kanssa niin ole Elisaan yhteydessä Twitterin tai Facebookin kautta julkisesti. Jos ei etene tai et halua julkisesti sitä tehdä niin sitten virallinen reklamaatio Elisalle ja huoltoon sekä yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Sieltä voivat sitten myös kysellä Elisalta että miksei homma hoidu. Viime kädessä sitten kuluttajariitakuntaan, mutta se on vähintään vuoden odotusaika päätökselle.
 
	 
 
		

 
			 Täytyy katsoa mitä tekevät omalle yksilölle, nuo resetit ja firmispäivitykset kun on itsekin jo monesti tehty... Toisaalta tuntuu, että sen verta veemäinen voin olla että avaan vaan Sonyn suuntaan uutta tikettiä kunnes ongelma on korjattu, mutta toisaalta onhan tossa tekemistä 65" ruudun kanssa temppuilla. No toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 Täytyy katsoa mitä tekevät omalle yksilölle, nuo resetit ja firmispäivitykset kun on itsekin jo monesti tehty... Toisaalta tuntuu, että sen verta veemäinen voin olla että avaan vaan Sonyn suuntaan uutta tikettiä kunnes ongelma on korjattu, mutta toisaalta onhan tossa tekemistä 65" ruudun kanssa temppuilla. No toivotaan parasta ja pelätään pahinta. 
 
		 TV oli kyllä pakattu hyvin ja toppauksia oli riittävästi, mutta järjetöntä ottaa riskiä ja kuljettaa pystyssä. Korjaus oli yllätys yllätys "ambilight cable reconnected". Tällä kertaa en huomannut että olisi ilmestynyt lisää naarmuja ja toistaiseksi kaikki toimii. Tasan kuukausi meni nyt toisellakin kierroksella.
 TV oli kyllä pakattu hyvin ja toppauksia oli riittävästi, mutta järjetöntä ottaa riskiä ja kuljettaa pystyssä. Korjaus oli yllätys yllätys "ambilight cable reconnected". Tällä kertaa en huomannut että olisi ilmestynyt lisää naarmuja ja toistaiseksi kaikki toimii. Tasan kuukausi meni nyt toisellakin kierroksella.


 
 
		 
 
		

 
 
		 Etäpäiviä meillä ei tunneta ja lyhyempi työpäivä ei auta mitään (vaikka periaatteessa onnistuisikin kun +tunteja kertynyt työaikapankkiin) kun kuskit eivät soita sopiakseen noutoaikaa.Käytännössä pitäisi päivystää 9-16 haarukassa kotona koska kuski sattuu saapumaan paikalle. Tän kuun pekkanenkin pidetty jo huoltoa varten ja elcaren huoltomies jätti saapumatta sovittuna ajankohtana (sovittu paikallisesti että pidetään joka kuukausi 1 pekkanen) ni vaihtoehdot aika vähissä.
 Etäpäiviä meillä ei tunneta ja lyhyempi työpäivä ei auta mitään (vaikka periaatteessa onnistuisikin kun +tunteja kertynyt työaikapankkiin) kun kuskit eivät soita sopiakseen noutoaikaa.Käytännössä pitäisi päivystää 9-16 haarukassa kotona koska kuski sattuu saapumaan paikalle. Tän kuun pekkanenkin pidetty jo huoltoa varten ja elcaren huoltomies jätti saapumatta sovittuna ajankohtana (sovittu paikallisesti että pidetään joka kuukausi 1 pekkanen) ni vaihtoehdot aika vähissä. 
 
		 
 
		
 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 
  
 
		