Vai että sellainen pulju.
Sonyyn otin yhteyttä, ja sanoivat että laite tarkastukseen Infocarelle. Ongelma siis omassa Sonyn soundbarissa - lämmetessään alkaa alkaa kuulumaan "naksahtelevia" ääniä ilmeisesti jostain liitoksista tms., ns. lämpölaajenemista. En tiedä sitten oisiko jotain kiristyksiä jäänyt tehtaalla jostain löysäksi tai jotain. Ei siis valtava vika, mutta ärsyttävyydessään kyllä iso mielestäni, (näitä ääniä saatta randomisti esiintyä parinkin tunnin ajan) enkä ole muilta omistajilta vastaavasta kuullut. Laite muutaman kuukauden vanha.
Vika kun on aika vaikeasti toistettavissa (yleensä itseltäni vaatii ainakin reilun 1h päälläpidon, volumea tarpeeksi) ja kun näitä kauhutarinoita lukee tästä firmasta, niin tässä vähän pelkää että lopputulemana tulee joku kolhittu laite takaisin, vikaa ei ole löydetty ja mahdollisesti joku maksukin vielä turhasta huollosta? Vai mitenhän tuollaisessa tapauksessa yleensä menetellään, kun "vikaa ei löydy"?
e: Menikin kirjoitus aika offtopiciksi, mutta siis päällimmäisenä pohdiskeluna tässä oli siis se, että uskaltaako tuonne edes lähettää mitään tarkastukseen, varsinkin kun vika on tällainen, noh, himean vaikeammin todettava.
Sonyyn otin yhteyttä, ja sanoivat että laite tarkastukseen Infocarelle. Ongelma siis omassa Sonyn soundbarissa - lämmetessään alkaa alkaa kuulumaan "naksahtelevia" ääniä ilmeisesti jostain liitoksista tms., ns. lämpölaajenemista. En tiedä sitten oisiko jotain kiristyksiä jäänyt tehtaalla jostain löysäksi tai jotain. Ei siis valtava vika, mutta ärsyttävyydessään kyllä iso mielestäni, (näitä ääniä saatta randomisti esiintyä parinkin tunnin ajan) enkä ole muilta omistajilta vastaavasta kuullut. Laite muutaman kuukauden vanha.
Vika kun on aika vaikeasti toistettavissa (yleensä itseltäni vaatii ainakin reilun 1h päälläpidon, volumea tarpeeksi) ja kun näitä kauhutarinoita lukee tästä firmasta, niin tässä vähän pelkää että lopputulemana tulee joku kolhittu laite takaisin, vikaa ei ole löydetty ja mahdollisesti joku maksukin vielä turhasta huollosta? Vai mitenhän tuollaisessa tapauksessa yleensä menetellään, kun "vikaa ei löydy"?
e: Menikin kirjoitus aika offtopiciksi, mutta siis päällimmäisenä pohdiskeluna tässä oli siis se, että uskaltaako tuonne edes lähettää mitään tarkastukseen, varsinkin kun vika on tällainen, noh, himean vaikeammin todettava.
Viimeksi muokattu: