Edelleen puhelin reissussa...
Vaikuttaa siltä että ensiksi valmistaja ulkoistaa huollon infocare workshopille/elcarelle ja huoltofirma taas ulkoistaa sen seuraavalle jne...
Mitenköhän hirveä homma tätä on sitten oikeasti lähteä ajamaan kuluttajariitalautakunnan kautta?
Valmistaja:n asiakaspalvelu sanoo että valitus/vaade on kirjattu ja joku esimies käy sen sitten läpi... Muuta eivät kuulemma voi tehdä. Siitäkin on varmaan jo kuukausi aikaa kun tuo vastaus saapui.
Vaikuttaa siltä että ensiksi valmistaja ulkoistaa huollon infocare workshopille/elcarelle ja huoltofirma taas ulkoistaa sen seuraavalle jne...
Mitenköhän hirveä homma tätä on sitten oikeasti lähteä ajamaan kuluttajariitalautakunnan kautta?
Valmistaja:n asiakaspalvelu sanoo että valitus/vaade on kirjattu ja joku esimies käy sen sitten läpi... Muuta eivät kuulemma voi tehdä. Siitäkin on varmaan jo kuukausi aikaa kun tuo vastaus saapui.
Viimeksi muokattu: