Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itelle osu onnistunut kokemus. Uudessa telsussa ilmestyi paneeliin musta ohut viiva. Yhteys Sonyyn, tuomio oli, ElCare hoitaa huollon/korjauksen. Voi v****. Soitti vkon päästä, että tulossa huoltamaan sinä ja sinä päivänä. Heebo saapui, kyseli vähän viasta, tutkaili itsekin ja totesi ”en ala vaihtamaan paneelia, kun telsu vasta 3 vkoa ollut käytössä ja on-site takuullinen, joten haen autosta uuden telsun tilalle ja vien vanhan pois”. Huoltokeikka kesti 30 minsaa ja voisin sanoa onnistuneeksi.Muutamia huoltoja nähneenä, niin kai nekin joskus onnistuu. Tiedä sitten monta %-onnistuu ja monta %-ei onnistu.
Tosin tuossahan ei nyt varsinaisesri huollettu mitään.Itelle osu onnistunut kokemus. Uudessa telsussa ilmestyi paneeliin musta ohut viiva. Yhteys Sonyyn, tuomio oli, ElCare hoitaa huollon/korjauksen. Voi v****. Soitti vkon päästä, että tulossa huoltamaan sinä ja sinä päivänä. Heebo saapui, kyseli vähän viasta, tutkaili itsekin ja totesi ”en ala vaihtamaan paneelia, kun telsu vasta 3 vkoa ollut käytössä ja on-site takuullinen, joten haen autosta uuden telsun tilalle ja vien vanhan pois”. Huoltokeikka kesti 30 minsaa ja voisin sanoa onnistuneeksi.
Tosin tuossahan ei nyt varsinaisesri huollettu mitään.
Onkohan tää hyvä vai huono merkki, perjantaina saapui oma HDMI-vikainen LG OLED C1 elcarelle huoltoon, tänään jo lähettävät sitä takaisin. (Olisko ne ottaneet yhteyttä, jos jotain vikaa olisi? Vai meneekö automaattisesti takuukorjauksena?)
Mitään tietoa mistään en ole saanut missään kohtaa, huoltotyön seurantaan sain koodit eikä sielläkään näy kuin työnro ja korjaamo.
Hyvin pessimistinen olo viikkojen sähköpostien vaihtelun ja täällä olevien kommenttien jälkeen, varmaan ovat tyrkänneet kaapelin koneeseen ja kuva tulee ruutuun niin lähettävät takaisin... Noh, päivittelen sitten miten kävi, kunhan TV saapuu.
Mutta milläpä mä lähden todistamaan että vika on TV:ssä, kolme eri kaapelia kokeillut mutta ei mulla ole kuin yksi HDMI 2.1-kykenevä näytönohjain.
Pikkasen hirvittää laittaa Philipsin OLEDi pikseliongelmien takia tuonne takuuhuoltoon kun tätä palstaa lueskelee...mutta pakko se kai on kun laitevalmistajan kautta tuota tarjosivat...
Jahas, ei ne kovin montaa kuukautta kestänytkään huollon jälkeen. Taas on omat Sony WF-1000XM4:t huollossa Elcarella, onneks on edes toi 2 vuoden takuu. Tällä kertaa hajos vasen kuuloke, akku kuoli "yhdessä illassa" ihan täysin (kuumeni aika kiitettävästi samalla). Aiemman 4+ tunnin keston sijaan vasemman napin kesto tipahti 45-90 minuutin kestolle. Samaten ei ladannut täyteen vaan jäi satunnaisesti johonkin 70-90% välille vaikka toinen nappi latautuu normaalisti. Pienellä googletuksella näissä on ollut viallisia akkuja /akkuongelmia enemmänkin. Vähän mietin, että mahtavatko huoltaa koska "akkuvika", mutta Sonyn aspassa käskivät vaan laittamaan elcarelle. Ongelma on vissiin vähän isompikin ja Sony on satunnaisesti hyväksynyt takuuajan ulkopuolisiakin kuulokkeita vaihtoon tän ongelman takia.E: Näemmä Sonylla ainakin seuraavat huoltoprosessin kulkua. Hetki tämän viestin jälkeen tuli kyselyä Sony europelta, että miten Elcare onnistui takuuhuollossa ja miten koko prosessi ylipäätään sujui.
Tasan 2 viikkoa meni huollossa eikä tullut mitään valituksia, että akkuvikoja ei korjattais. Molemmat napit oli tosiaan vaihdettu uusiin, mikä on ihan jees. En tiedä onko näissä akkutoimittaja vaihtunut laajojen ongelmien takia, mut nyt n. 2,5 tunnin kuuntelun jälkeen molemmissa napeissa vielä 70 % jäljellä. Aiemmin "uutena" lukema olis ollut jossain lähempänä 50 %, koska käytän kodekkina LDAC + ANC täysillä.Jahas, ei ne kovin montaa kuukautta kestänytkään huollon jälkeen. Taas on omat Sony WF-1000XM4:t huollossa Elcarella, onneks on edes toi 2 vuoden takuu. Tällä kertaa hajos vasen kuuloke
...
Hyvät kokemukset on harvassa tämän yrityksen kanssa 6 viikoa sitten lähettämäni pöytäkone taitaa tarvita vielä pari päivää ehkä viikoa valohoitoa huolto on valmis mutta kuljetus liikettä ei näy eikä kuulu saa naähdä kuinka pitkään se valohoitoa tarvitsee teen updaten kun saan sen takaisin kohta 2 päivää nytOnkos porukalla minkälaisia kokemuksia Infocaren tarjoamasta lähituesta yrityksille?
Hyvät kokemukset on harvassa tämän yrityksen kanssa 6 viikoa sitten lähettämäni pöytäkone taitaa tarvita vielä pari päivää ehkä viikoa valohoitoa huolto on valmis mutta kuljetus liikettä ei näy eikä kuulu saa naähdä kuinka pitkään se valohoitoa tarvitsee teen updaten kun saan sen takaisin kohta 2 päivää nyt
Sehän meni sitten keskivertoa paremmin, jos tuli oma tuote takaisin eikä vaurioita tullut lisää. Tämän ketjun tarinoiden perusteella tuolta voisi yhtä hyvin tulla jonkun toisen erilaiset kuulokkeet, leivänpaahdin tai rikottu TV.Lähetin kuulokkeet takuuhuoltoon ja sain samat kuulokkeet (korjaamattomina) takaisin, vaikka kuitissa lukee "Left earphone replaced." Asiakaspalvelusta neuvoivat tekemään uuden huoltokutsun.
Joo, ei tullut lisää vaurioita ja kuulokkeen täytyy olla se, jonka lähetin, koska sitä ei tarvinnut parittaa puhelimeen ja siinä oli samat säädöt, mitä lähetettäessä.Sehän meni sitten keskivertoa paremmin, jos tuli oma tuote takaisin eikä vaurioita tullut lisää. Tämän ketjun tarinoiden perusteella tuolta voisi yhtä hyvin tulla jonkun toisen erilaiset kuulokkeet, leivänpaahdin tai rikottu TV.
Tasan 2 viikkoa meni huollossa eikä tullut mitään valituksia, että akkuvikoja ei korjattais. Molemmat napit oli tosiaan vaihdettu uusiin, mikä on ihan jees. En tiedä onko näissä akkutoimittaja vaihtunut laajojen ongelmien takia, mut nyt n. 2,5 tunnin kuuntelun jälkeen molemmissa napeissa vielä 70 % jäljellä. Aiemmin "uutena" lukema olis ollut jossain lähempänä 50 %, koska käytän kodekkina LDAC + ANC täysillä.
Eli vielä ei ole omalle kohdalle osunut Elcaren kanssa huonoja kokemuksia.
Samaa rataa siis meni kun itelläkin. Ekassa huollossa hoidettiin outoja vikoja, toisessa akkuongelmat. Noita ongelma-akkuja oli sonylla vissiin iso erä, ja on jotenkin käsittämätöntä että noin heikkoa laatua päästettiin valmiisiin tuotteisiin. Omat napit toiminut sentään nyt ihan hyvin. Toivottavasti menee sullakin menee uus huolto ilman ongelmia.Ite käytin viime kesänä huollos omiani kun oikea kuuloke ei lähtenyt enää päälle kuin ehkä 1/10 kerrasta. Noh saatuani ne takasin sain kyllä päälle, mutta alkoi akkuongelmat. Vasen nappi toiminut kokoajan ihan täydellisesti, mutta oikea tuntui ettei oikein halua ottaa virtaa vastaan. Eli alko kokoajan hyvin nopeasti pienentymään käyttöaika. Nyt ennen huoltoa väitti et 80% on virtaa mut noin 2,5min kuuntelun jälkeen sammui. Onneksi on elokuuhun asti takuuta vielä, mutta pelonsekaisin tuntein odotan missä kunnossa tulee tällä kertaa.
Viime kesänä kun C9:n paneelin kanssa oli ongelmia, niin perjantaina kun huoltokirjaus oli Gigantin tiskillä tehty (Elcare siis nykyisin Gigantin omistama yhtiö) tuli lisätietokysely sähköpostilla seuraavana tiistaina.2 vuotta ja 8 kuukautta vanhasta LG:n 65 tuuman OLED telkkarista hajosi paneeli (ilmestyi kirkas ruudun läpi menevä viiva). Ilmeisesti myös virtalähteessä tai emolevyssä on jotain vikaa, kun ei enää lähde edes joka yrityksellä päälle. Ostettu Verkkokauppa.comista ja valmistajan oma takuu on loppunut, mutta tällä on VK:n kolmen vuoden "lisätakuu". Olin VK:hon yhteydessä chatin kautta ja sieltä annettiin tämän Elcaren yhteystiedot ja laitoin sinne mailia.
Osaako kukaan arvailla, että millaisella viiveellä nämä vastaa maileihin (vai vastaako?) ja kannattaako parin päivän päästä kysellä perään, jos mitään ei kuulu? Samoin tietysti kiinnostaa, että onko kokemuksia, että päättyykö tämmöiset keissit useinkin siihen, että laite huolletaan vai onko lopputulos se, että Verkkokauppa jonkun puolen vuoden kirjelmöinnin päätteeksi antaa minulle jonkun 200 euron "hyvityksen"? Televisiossahan olisi todennäköisesti edessä sekä paneelin että emolevyn ja/tai virtalähteen vaihto ja kun kyseessä on markkinoilta poistunut malli, niin näinköhän tulee tapahtumaan.
Kuluttajana tietysti näkisin, että laite pitäisi saada kuntoon, mutta ymmärrän, että jos korjaus on kallis suhteessa laitteen tämänhetkiseen arvoon tai myyntihintaan, niin sitä ei tehdä. Ärsyttää ajatella, että tässä saa olla parhaassakin tapauksessa viikkokausia ilman televisiota ja jos huonosti käy, niin show kestää näiden ketjun tarinoiden perusteella kuukausia. Juuri uusittu pleikkarille ja switchille onlinepalveluiden tilaukset ja samoin suoratoistoista menee maksut, niin kyllähän tuo harmittaa. Melkein tekisi mieli ostaa vaan uusi televisio ja kärrätä tämä keväällä kaatopaikalle puutarhajätteen mukana, mutta periaatteesta en taida sitä tehdä.
2,5k€ hintainen "Optoma" 4K laser projektorini lähetettiin verkkokaupasta jätkäsaaresta 20.11.2023 Elcarelle takuuhuoltoon (laitteessa alkoi ilmetä mm. värintoistossa ongelmia & sekavuutta 1 vuoden kuluessa ostosta).
7 viikon hiljaisuuden jälkeen laite palautettiin minulle tammikuun alkupuoliskolla "emolevy vaihdettu"na. Noh, käynnistin laitteen ja tämä ei toistanut enää liikkuvaa kuvaa lainkaan. Lisäksi laitteen kaukosäätimen signaali (ei ole bluetooth) ei toiminut enää huollon jälkeen (kaukosäädin on ainoa tapa ohjata projektoria / projektorissa ei ole nappeja muuten kuin on/off).
Olivat Elcarella saaneet laitteen käyttökelvottomaan kuntoon ja lähettäneet sen "huollettuna" takaisin. Kokemukseni perusteella he eivät testaa laitteita lainkaan ennen tai jälkeen, mm. vaikka komponenttien vaihdon / "huoltoprosessien". Laite lähetettiin takaisin Elcarelle huoltoon 22.1.2024 ja siellä se edelleen on. Nyt lähes 3 kuukautta odottaneena olen vaatinut kaupan purkua ja tästä asia on kesken.
Viime kesänä kun C9:n paneelin kanssa oli ongelmia, niin perjantaina kun huoltokirjaus oli Gigantin tiskillä tehty (Elcare siis nykyisin Gigantin omistama yhtiö) tuli lisätietokysely sähköpostilla seuraavana tiistaina.
Ja kyllä näihin edelleen rautaa vaihdetaan, vaikka onkin poistuneita malleja. Tuon C9:n paneeli todennäköisesti tuli ihan Koreasta asti, kun kesti kuukauden verran saapua, onneksi paneelin vika ei ollut niin paha etteikö sitä olisi pystynyt käyttämään sen aikaa.
VK:n 3 vuoden takuuehdoissa löytyy melko sopiva esimerkki paljonko korvaus olisi, jos korjaus katsotaan kannattamattomaksi (32kk ostosta, 1499€ laite, korvaus 770€).
Huomioitavaa lienee myös kohta "Tuotteessa oleva virhe pyritään ensisijaisesti korjaamaan", mutta tosiaan kun paneeli ja mahdollisesti vielä piirikortteja jos joutuu vaihtamaan, niin korjaus lienee melko tyyristä.
Kolmen vuoden takuu
www.verkkokauppa.com
VK ei tosiaan suoraan kerro miten paljon tuo käyttöhyötyvähennys on ja se ilmeisesti aina katsotaan tapauskohtaisesti, mutta tuskin tuossa erityisiä ongelmia on saada tuon suuruista korvausta. Maksunopeudesta ei ole tosin tietoa.Joo, minulla on tässä tosiaan se tilanne, että aina ei lähde edes koko telkkari päälle ja on tuo rantu sen verran häiritsevä, että ei tuolla paljon aamutelevision katselua kummempaa kehtaa tehdä silloinkaan, kun käynnistyy. Laite vielä sijaitsee noin 500 km päässä PK-seudulta eli sitä ei saisi Elcarelle kuin postilla. Sitäkään en tiedä, että millä tuon kokoisen ruudun sinne postiin asti kiikuttaisin.
Noita takuuehtoja kyllä katselin, mutta suhtaudun noihin lähinnä markkinointihömppänä. Vaikea kuvitella, että VK minulle ilman hirveää vääntöä olisi 700€ tilisiirtoa tekemässä.
@elcare Tohtiiko kysyä, että paljonko sait hyvitystä ja mitä kautta asioit VK:n kanssa?
VK ei tosiaan suoraan kerro miten paljon tuo käyttöhyötyvähennys on ja se ilmeisesti aina katsotaan tapauskohtaisesti, mutta tuskin tuossa erityisiä ongelmia on saada tuon suuruista korvausta. Maksunopeudesta ei ole tosin tietoa.
Korjaus-/korvauspäätös todennäköisesti saa melko nopeastikin, kunhan huoltoyhtiö on antanut korjausarvionsa.
Kannattanee tosin myös varmaan katsoa mitä kotivakuutus tuosta korvaisi, täysin esimerkkinä IF:n taulukon mukaan 2021 ostetun 1499€ hintaisen laitteen korvaus olisi 1499€*0,73-150€ = 944€ (olettaen 150€ omavastuulla). Jos on kattavampi LaajaPlus sopimus, niin ikävähennystä ei 2021 ostetusta vielä menisi.
Riippunee varmaan sopimuksen sisällöstä, eli yhtiökohtaista miten tuo määritellään.Käsittääkseni, jotta jotain korvattaisiin kotivakuutuksesta, pitäisi kyseessä olla vahinkotapahtuma. Eli jos vaikka lapsi pudottaisi television tai siihen osuisi jotain tms, niin se olisi kotivakuutuksesta korvattava vahinko, mutta jos kyseessä on valmistusvirhe tai laitteen kuluminen tms, niin ei vakuutusyhtiö sellaista ota kontolleen, kun ne kuuluvat myyjän / maahantuojan vastuulle, jollei sitten ole jotain erityistä lisämaksullista laitevakuutusta, mitä meillä ei ole.
Riippunee varmaan sopimuksen sisällöstä, eli yhtiökohtaista miten tuo määritellään.
Esim. OP-Pohjolalla ei erikseen nimetä, että pitäisi olla vahinko, vaan kuhan rikkoutuminen on "äkillinen" ja/tai "yllättävä", niin kuuluu vakuutuksen piiriin
"5.1.3 Laiterikkoturva Laiterikkoturvasta korvataan koneen, laitteen, putkiston tai johdon rikkoutuminen, jonka ensisijaisena syynä on koneen, laitteen, putkiston tai johdon sisäinen rikkoutuminen äkillisen ja ennalta arvaamattoman sähköilmiön tai mekaanisen syyn takia."
Tosin tuossa IF:n sivuillakin lukee, että jos laite on vielä takuun piirissä (joksi tämä VK:n lisävuosi kaiketi lasketaan), niin pitää olla ensisijaisesti yhteydessä myyjään/valmistajaan ja hakea korjausta/korvausta sieltä.
Joo kyllä pidän varmana, että oli vakuutus mikä hyvänsä, niin jos jonkinlainen takuu löytyy, niin se on aina ensisijainen. Lisäksi varmastikin pitäisi olla myös vakuutusyhtiölle huollon tekemä laskelma korjauskustannuksista, mitä varten olisi edessä vähintään television lähetysrumba sinne Elcarelle ja korjauskustannusarvion maksaminen omasta pussista. Tuokaan nyt ei niin hirveää olisi, jos asuisi kaupunkialueella, missä posti on kulman takana, mutta kun tässä tapauksessa pitäisi aloitella peräkärryn vuokraamisella, että saisi ajettua koko koneen lähimpään postikonttoriin.
Ite käytin viime kesänä huollos omiani kun oikea kuuloke ei lähtenyt enää päälle kuin ehkä 1/10 kerrasta. Noh saatuani ne takasin sain kyllä päälle, mutta alkoi akkuongelmat. Vasen nappi toiminut kokoajan ihan täydellisesti, mutta oikea tuntui ettei oikein halua ottaa virtaa vastaan. Eli alko kokoajan hyvin nopeasti pienentymään käyttöaika. Nyt ennen huoltoa väitti et 80% on virtaa mut noin 2,5min kuuntelun jälkeen sammui. Onneksi on elokuuhun asti takuuta vielä, mutta pelonsekaisin tuntein odotan missä kunnossa tulee tällä kertaa.
Sonyn objektiivissa pieni tarkennusongelma. Laite pari viikkoa vanha. Sain ohjeen lähettää laitteen elcarelle korjaukseen. Nyt mietin että kannattaako, tuleekohan takaisin linssit likaisena tai muuta? Toinen vaihtoehto olisi ollut tehdä asiakaspalautus ja hankkia toinen yksilö muualta.
Jos olet jo asiasta ollut yhteydessä liikkeeseen, niin sehän ei välttämättä enää normaalina palautuksena mene läpi. Sony on kyllä aina ollut tarkka noissa vaihdoissa. Muistaakseni ennen oli ns. DOA-aika 7 päivää. Sen yli jos meni, niin huoltoon.
Tämä oli arvokas vinkki. Tuo DOA-käsittely tuntuisi tässä oikeudenmukaisimmalta. Viallinen tämä oli saapuessaan. Tein kirjallisen ilmoituksen myyjäliikkeelle tasan 6 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen, joten tämä voisi edelleen mennä Sonyn DOA-käsittelyyn, jos tuo 7 päivän sääntö edelleen pätee Sonyllä.
Ketjuhan menee niin, että asiakas anelee myyjää ja myyjä anelee maahantuojaa/valmistajaa.
Mikäänhän ei estä asiakasta ohittamaan myyjää ja olemalla suoraan maahantuojaan/valmistajaan yhteydessä.
Noniih, eilen alko huolto ja tännää valmista. Right earpiece replaced. Software updated, tested ok. Varmaa ens alkuviikost saapuu kotia. Päivittelenpäs sit lisää.
Joo kannattaa varmistella, koska en ole varma, että kuinka nämä nykyään menee. Vuosia sitten, kun itse möin elektroniikkaa, oli Sonylla tuo 7 päivän raja. Myyjäliikehän ei varmaankaan halua viallista tuotetta tavallisena palautuksena ottaa, koska se ei viallisuudesta johtuen ole myyntikuntoinen ja jää näin ollen heidän tappiokseen, koska Sonyn/maahantuojan puolelta ei hyvitystä heru, jos on toimittu vastoin heidän sääntöjään. Ketjuhan menee niin, että asiakas anelee myyjää ja myyjä anelee maahantuojaa/valmistajaa.
Pari viikkoa meni huollossa, olivat vaihtaneet oikean nappikuulokkeen uuteen ja onneksi mainitsin vaahtomuovitulppien olevan huonossa hapessa ja olivat nekin vaihtaneet uusiin. Nyt huomaa että vasen nappi ei ole enää uuden vertainen, kestää sen 4h meluisassa tehtaassa ANC päällä kun tuo uusi nappi kestää 6h. Eipä siinä mitään, aika normaalia kulumista melkein 2v vanhoille kuulokkeille.Tänne lähti Sony WF-1000XM4 nappikuulokkeet huoltoon välillä tulikuumaksi kuumenevan oikean puolen napin akun takia, joka myös kestää enää max pari tuntia käyttöä (uutena 6 tuntia). Toivottavasti ei enää saa osia ja tulisi uudet jos kerta huolto on arpapeliä...
Jos ne ei löydä vikaa siitä oikeasta napista laittavat laskun perään "aiheettomasta huoltopyynnöstä"Itse lähetin WF-1000XM4:set huoltoon kun kummastakin kuului häiritsevän paljon resonaatiota (tyyppivika), oikeasta enemmän. Olivat vaihtaneet pelkän vasemman napin uuteen.
Nyt uudella kierroksella, katotaan miten menee. Kolmatta en kyl jaksa, soikoot nappi sitten. Aikataulullisesti ihan ok suoritus, sain palautuspaketin viikon päästä kun olivat saapuneet pajalle. Mutta väkisinkin menee tässä nyt vielä ainakin toinen viikko eli miten sen nyt ottaa.
Mä lopulta kyllästyin tähän toisen napin nopeampaan tyhenemiseen kuin vaihdettu nappi. Käyttöaika oli vaan sen verran "pitkä" edelleen eli joku 3,5 tuntia niin ei saa viallisen akun perusteella uudelleen huoltoon, joten jätin suosiolla nää varanapeiksi ja (ehkä vähän hölmönä) hain kaupasta XM5:t. Toivottavasti uusia ei tarvitse yhtä usein takuuhuoltaa, vaikka Infocare nää suht hyvin on hoitanutkin. Varmuuden vuoks kyllä mukaan lähti toisetkin napit, kun luotto sonyyn ei ole enää yhtä vahva kuin joskus.Pari viikkoa meni huollossa, olivat vaihtaneet oikean nappikuulokkeen uuteen ja onneksi mainitsin vaahtomuovitulppien olevan huonossa hapessa ja olivat nekin vaihtaneet uusiin. Nyt huomaa että vasen nappi ei ole enää uuden vertainen, kestää sen 4h meluisassa tehtaassa ANC päällä kun tuo uusi nappi kestää 6h. Eipä siinä mitään, aika normaalia kulumista melkein 2v vanhoille kuulokkeille.
Ihan tyytyväinen onnistuneeseen huoltoon, joka tosin oli aika simppeli.
Eip, tänään palautui kuulokkeet ja oikea nappi oli myös vaihdettu. Vähän verkkaisempi keikka tällä kertaa, mutta kokonaisuudessaan olen ihan tyytyväinen.Jos ne ei löydä vikaa siitä oikeasta napista laittavat laskun perään "aiheettomasta huoltopyynnöstä"
Airpodseissa (pro v2) softavikaa, ääni "ajelehtii" parin minuutin välein kuulokkeelta toiselle. Kävin laittamassa huoltoon, no eihän ne sitä ongelmaa siellä pystyneet toisintamaan. Nyt 29,5e köyhempänä mietin että mitä seuraavaksi keksisi, ei noita viitsisi roskikseenkaan heittää. Pyysin kuitenkin laittamaan jonkun kuvauksen siitä että miten ne on sitä siellä huollossa yrittäneet toisintaa, onko joku oikeasti laittanut noi napit korviinsa. Sillä tota ongelmaa ei voi olla havaitsematta kun pari minuuttia kuuntelee.
Jep, pariin kertaan ite resetoin, löytyy uusin firmis ja sama ongelma toistuu kaikilla laitteilla. Unohtu laittaa nää ekaan viestiin, soriTestattu resetoida? Uusin firmware sisällä? Toimiiko muilla laitteilla ongelmitta?
Jep, pariin kertaan ite resetoin, löytyy uusin firmis ja sama ongelma toistuu kaikilla laitteilla. Unohtu laittaa nää ekaan viestiin, sori![]()
Tuosta äänen ajelehtimisesta tuli ensimmäisenä mieleen tuo tilaääni -asetus ja/tai pään seuranta, että onhan ne pois päältä?Airpodseissa (pro v2) softavikaa, ääni "ajelehtii" parin minuutin välein kuulokkeelta toiselle. Kävin laittamassa huoltoon, no eihän ne sitä ongelmaa siellä pystyneet toisintamaan. Nyt 29,5e köyhempänä mietin että mitä seuraavaksi keksisi, ei noita viitsisi roskikseenkaan heittää. Pyysin kuitenkin laittamaan jonkun kuvauksen siitä että miten ne on sitä siellä huollossa yrittäneet toisintaa, onko joku oikeasti laittanut noi napit korviinsa. Sillä tota ongelmaa ei voi olla havaitsematta kun pari minuuttia kuuntelee.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.