- Liittynyt
- 13.08.2019
- Viestejä
- 2 749
Elcare Nordic ja Verkkokauppa.com.
Asus-kone kosketusnäytöllä. 399 ovh 499 kaksi vuotta sitten. VK.com takuulaajennus 3v. Kone ollut vain työpödällä. Kantta avattu ja suljettu käyttäjien toimesta. Kahden vuoden lopussa tulki halkeamille, ilmeisesti lasi rasittui. Vk.com myyjä katseli joka suunnasta eikä huomannut mitään ulkopuolista iskua tai kulumaa, Laittoi huoltoon maininnalla, että Elcaren teknikko voi mahdollisesti laskuttaa, josta voi kieltäytyä. Hinnasta ei puhunut. Maanantaina elcare laittaa viestiä, näyttölasin vaihto 250e tai 81e katselmus ja lähetys takaisin. Kone oli kunnossa lähtiessä, vain tuo halkeama. Kuulemma mekaaninen vika.
Vk.com reklamaatio. Sähköpostissa suostuivat 50% huollosta, koska myyjän olisi pitänyt kertoa riskeistä ja hinnoista... huoltotiskillä. Emme suostuneet, koska mielestämme vika kuuluu takuuseen, koska tullut normaalikäytössä. Lopulta hierottiin ilmaisen koneen palautuksen. Yllätys oli suuri, kun kone tuli isommalla halkeamalla ja näyttö ei toimi enää. Ei reagoi kosketuksiin ja jos reagoi, elementit jäävät pomppimaan ym.
Eli joku elcarella rikkoi koneemme siihen malliin, ettei sitä voi enää käyttää. Olimme pakotettuja ostamaan uuden, koska ainoa kone.
Chromebook. Kävimme myymälässä, jossa huoltotiskillä kaksi myyjä ei edes pahoitellut asiaa!! Ja sitten esimies tuli pätemään että hänelläkin on useita puhelimia, joista näyttö mennyt useasti halkeamille.
Siis miten vitussa puhelin liittyy läppäriin? 20 min siinä väänsimme ja meni yksinkertaisesti hermo ja jätimme koko koneen vk-com tiskille.
Sanoimme suoraan että nyt ja jatkossa GIGANTTIIN. Sieltä saimme palvelua ja Chromebookin 299e -20% eli alle 249 huollon hinnan päästiin reippaasti!
Tuskin tule asioita vk.com myymälöissä enää. Välttäkää elcaren huoltoa kuin ruttoa, tuotteenne tulle isomman vikalistan kanssa kuin sinne tullessa ja korjaamatta saat...
Asus-kone kosketusnäytöllä. 399 ovh 499 kaksi vuotta sitten. VK.com takuulaajennus 3v. Kone ollut vain työpödällä. Kantta avattu ja suljettu käyttäjien toimesta. Kahden vuoden lopussa tulki halkeamille, ilmeisesti lasi rasittui. Vk.com myyjä katseli joka suunnasta eikä huomannut mitään ulkopuolista iskua tai kulumaa, Laittoi huoltoon maininnalla, että Elcaren teknikko voi mahdollisesti laskuttaa, josta voi kieltäytyä. Hinnasta ei puhunut. Maanantaina elcare laittaa viestiä, näyttölasin vaihto 250e tai 81e katselmus ja lähetys takaisin. Kone oli kunnossa lähtiessä, vain tuo halkeama. Kuulemma mekaaninen vika.
Vk.com reklamaatio. Sähköpostissa suostuivat 50% huollosta, koska myyjän olisi pitänyt kertoa riskeistä ja hinnoista... huoltotiskillä. Emme suostuneet, koska mielestämme vika kuuluu takuuseen, koska tullut normaalikäytössä. Lopulta hierottiin ilmaisen koneen palautuksen. Yllätys oli suuri, kun kone tuli isommalla halkeamalla ja näyttö ei toimi enää. Ei reagoi kosketuksiin ja jos reagoi, elementit jäävät pomppimaan ym.
Eli joku elcarella rikkoi koneemme siihen malliin, ettei sitä voi enää käyttää. Olimme pakotettuja ostamaan uuden, koska ainoa kone.
Chromebook. Kävimme myymälässä, jossa huoltotiskillä kaksi myyjä ei edes pahoitellut asiaa!! Ja sitten esimies tuli pätemään että hänelläkin on useita puhelimia, joista näyttö mennyt useasti halkeamille.
Siis miten vitussa puhelin liittyy läppäriin? 20 min siinä väänsimme ja meni yksinkertaisesti hermo ja jätimme koko koneen vk-com tiskille.
Sanoimme suoraan että nyt ja jatkossa GIGANTTIIN. Sieltä saimme palvelua ja Chromebookin 299e -20% eli alle 249 huollon hinnan päästiin reippaasti!
Tuskin tule asioita vk.com myymälöissä enää. Välttäkää elcaren huoltoa kuin ruttoa, tuotteenne tulle isomman vikalistan kanssa kuin sinne tullessa ja korjaamatta saat...