Dirt Rally 2.0

urWpXII.png

DiRT Rally 2.0 (dirtrally2. com/clubs/my-clubs)
muuten hyvä muttei toimi tuo clubin teko...jää vaan junnaamaan paikoilleen kun painaa "all done" nappulaa...sen takia kysyinkin täältä että jos joku on onnistunut tekemään klubin niin miten ihmeessä?

muuten hyvä muttei toimi tuo clubin teko...jää vaan junnaamaan paikoilleen kun painaa "all done" nappulaa...sen takia kysyinkin täältä että jos joku on onnistunut tekemään klubin niin miten ihmeessä?
Onnistuu kyllä, just tein yhden klubin kokeeksi.

Club Description kenttä on pakollinen eli siihen pitää kirjoittaa jotain, muuten All Done painikkeesta ei tapahdu mitään.

Onnistuu kyllä, just tein yhden klubin kokeeksi.

Club Description kenttä on pakollinen eli siihen pitää kirjoittaa jotain, muuten All Done painikkeesta ei tapahdu mitään.
Näin olen tehnytkin mutta ei vaan mene millään etiäpäin...samaan kohtaan jää aina junnaamaan

Näin olen tehnytkin mutta ei vaan mene millään etiäpäin...samaan kohtaan jää aina junnaamaan
Ok, sitten en osaa auttaa.
Itsellä ei tosiaan ollut mitään ongelmia kun juuri testasin.
Servereissähän on ollut vikaa eli josko voisi sitten johtua siitä :hmm:

En tiedä mikä tässä mättää...oon koittanut eri aikoihin tehdä mutta siltikään ei mene tuosta etiäpäin

Liitteet

• dirt2.png
    dirt2.png
    315,5 KB · Luettu: 46
2 viikkoa tässä yrittänyt tehdä klubia eri kellon aikoina ja joka päivä mutta ei niin ei

Meni sekunti ja onnistui samoilla asetuksilla eli Sulla on joko koneessa/selaimessa tai Codemastersin tilissä vikaa.
1588401129003.png

Eihän ole Addblock Plussaa tai muuta sellaista aktiivisena?

Onko muilla ollut VR:n kanssa ongelmia (SteamVR)?
Kaks kaveria valitti et koko Ocu mode on pudonnut pois tai herjaa ettei Rift ole tuettu. Ja SteamVR ilm. käynnistyy mut hyvin huonolla perffillä.
Mulla Indexillä lähtee normaalisti käyntiin, mutta Puolassa suorituskyky on luokkaa lagfest. Samat asetukset kun ennenkin, mutta ihan paska suorituskyky. Pudotin resonkin 120% -> 100%, mutta ei vaikutusta.
Ajan ekaa kertaa Puolaa, joten voihan syynä olla olematon optimointikin.

EDIT. Taisi käydä itelle perinteiset. Asensin koneen uusiks viime viikolla ja vaikka otin user-fileet, niin kaikki asetukset ei löydä takaisin paikoilleen. Mulla oli siis ongelmana se et oli auto reso steamvr:stä päällä.
Kaverien Ocu Riftit ei toimi edelleenkään.

Viimeksi muokattu:
Kellään muulla ollut sellaista ongelmaa, että ei saa ostettua tiettyjä autoja? Olen tässä nyt useamman viikon ajan käynyt joka päivä "purchase vehicle" valikossa ja en saa ostettua mitään muuta B-ryhmäläistä nelikkoa kuin (käytettynä) Audin, joka mulla jo on. Mitä vittua? Kenen idiootin suunnittelema mekaniikka toi ees on, että kaikki autot ei oo ees kokoajan saatavilla, kun siellä ostosivulla on "new stock in"-laskuri?

Ilmeisesti siis ainut mahdollisuus mulle ostaa noi on odottaa dailya, jossa on vaatimuksena tietty auto. Audi on ihan hauska joo, mutta haluaisin niitä muitakin ajaa ja kehittää ja käyttää dailyissä/weeklyissä/monthlyissä, enkä vaan customkisoissa

Kellään muulla ollut sellaista ongelmaa, että ei saa ostettua tiettyjä autoja? Olen tässä nyt useamman viikon ajan käynyt joka päivä "purchase vehicle" valikossa ja en saa ostettua mitään muuta B-ryhmäläistä nelikkoa kuin (käytettynä) Audin, joka mulla jo on. Mitä vittua? Kenen idiootin suunnittelema mekaniikka toi ees on, että kaikki autot ei oo ees kokoajan saatavilla, kun siellä ostosivulla on "new stock in"-laskuri?

Ilmeisesti siis ainut mahdollisuus mulle ostaa noi on odottaa dailya, jossa on vaatimuksena tietty auto. Audi on ihan hauska joo, mutta haluaisin niitä muitakin ajaa ja kehittää ja käyttää dailyissä/weeklyissä/monthlyissä, enkä vaan customkisoissa

Eipä siinä tosiaan ole koko ajan kaikkia autoja myynnissä. Samalaista juttua oli joskus et piti kytätä muutama päivä että tietyn auton sai ostettua.

Miten siis menee noissa dailyissä joissa on vaatimuksena auto? Onko siihen aina ostettavissa? Jotenkin sellainen muistikuva että en joskus pystynyt dailyä vetämään kun autoa ei saanut ostettua. Mutta se oli ihan alkuaikoina, voi olla että muistan väärin tai kusin jotenkin muuten sen vain.

Miten siis menee noissa dailyissä joissa on vaatimuksena auto? Onko siihen aina ostettavissa? Jotenkin sellainen muistikuva että en joskus pystynyt dailyä vetämään kun autoa ei saanut ostettua. Mutta se oli ihan alkuaikoina, voi olla että muistan väärin tai kusin jotenkin muuten sen vain.

Sen pystyy ostamaan siitä dailyn kautta, eli ei tarvitse mennä kaupan kautta. On voinut olla että sulta on puuttunut esim DLC (ja vaikka oisit sen ostanut, niin niissä oli vähän bugia toimivuudessa joka kerta kun uusia DLC-juttuja tuotiin sisään...)

Juu pari päivää ok, mutta olen valehtelmatta käynyt 12. päivänä viimeisen kahden viikon aikana useita kertoja katsomassa noita autoja ja siellä tuntuu olevan kokoajan kaikki muut autot tarjolla, paitsi B-ryhmäläiset nelivedot. Eli siis valikoima ei vaan muutu. Täytyy kokeilla ostaa joku turha auto jos ne siitä sit muuttuis.

Eipä siinä tosiaan ole koko ajan kaikkia autoja myynnissä. Samalaista juttua oli joskus et piti kytätä muutama päivä että tietyn auton sai ostettua.

Auton pystyy ostamaan vain, jos se on "in stock". Siellä kaupan oikeassa yläkulmassa on laskuri tyyliin "new stock in: xx:xx:xx", joka kertoo, koska uusi valikoima autoja tulee. Se, että auto on vaatimuksena johonkin challengeen, ei takaa, että sen voisi myös ostaa. Muutaman kerran jäänyt daily challenge ajamatta, kun tarvittavaa kulkupeliä ei olekaan saanut ostettua.

Nyt olis hyville vinkeille ja pirkkanikseille tarve. Tuli tuossa ladattua peli kun ps+ ilmasiks tarjos. Pääasiassa veivannut pelkästään uramoodia, mitä nyt pari stagea kävin Minillä voittamassa Historicissä AI-tason ollessa 100.
Alku tuolla etuveto-Lancialla oli hakemista, kun kokemukset puhtaista rallipeleistä on 20 vuoden takaa (siinä välissä rata-autoja sitten enemmän) Colin McRae Rallysta ja Rally Trophysta, mutta kyllähän sen mestaruuden lopulta voitti ihan selvin lukemin, vaikka pari rallia kariutukin auton rikkoutumiseen.
Sitten H2 RWDn ostoon ja tunnesyistä Kadetti talliin. Nyt sit ajamisesta ei meinaa tulla yhtikäs mitään. Tuntuu että perä karkailee välillä aivan holtittomasti vaikka lukko on lähes auki. Auton liikehdintä on toisinaan valtaisaa huojumista aivan kuin joku tönisi sivuilta toiselle. Ja sen kerran kun omasta mielestä tulee joku stage vedettyä ihan limitillä ja hyvinkin puhtaasti niin tappioo tulee kärjelle silti semmoinen 6-9 sek.
Käytössä DS4 kun kiitos Sonyn nerouden, PS3lle hankittu G27 ei toimi nykyisessä (eli tällä hetkellä ns. turha laite. vink vink), eikä jaksaisi tuhlata +70 euroa yhteen kikkareeseen.

Nyt olis hyville vinkeille ja pirkkanikseille tarve. Tuli tuossa ladattua peli kun ps+ ilmasiks tarjos. Pääasiassa veivannut pelkästään uramoodia, mitä nyt pari stagea kävin Minillä voittamassa Historicissä AI-tason ollessa 100.
Alku tuolla etuveto-Lancialla oli hakemista, kun kokemukset puhtaista rallipeleistä on 20 vuoden takaa (siinä välissä rata-autoja sitten enemmän) Colin McRae Rallysta ja Rally Trophysta, mutta kyllähän sen mestaruuden lopulta voitti ihan selvin lukemin, vaikka pari rallia kariutukin auton rikkoutumiseen.
Sitten H2 RWDn ostoon ja tunnesyistä Kadetti talliin. Nyt sit ajamisesta ei meinaa tulla yhtikäs mitään. Tuntuu että perä karkailee välillä aivan holtittomasti vaikka lukko on lähes auki. Auton liikehdintä on toisinaan valtaisaa huojumista aivan kuin joku tönisi sivuilta toiselle. Ja sen kerran kun omasta mielestä tulee joku stage vedettyä ihan limitillä ja hyvinkin puhtaasti niin tappioo tulee kärjelle silti semmoinen 6-9 sek.
Käytössä DS4 kun kiitos Sonyn nerouden, PS3lle hankittu G27 ei toimi nykyisessä (eli tällä hetkellä ns. turha laite. vink vink), eikä jaksaisi tuhlata +70 euroa yhteen kikkareeseen.

Jos spinnaat kaasulla niin siiloin diff driving lockin aukaisu pitäisi helpottaa, jos RWD yliohjaa liikaa jarrulla niin silloin pitää avata braking lockia ja kannattaa ehkä kokeilla preloadin laskuakin hieman jos kaasunnostolla(ilman jarrua) auton käytös ei ole stabiili. Huojumiseen voi auttaa auton jäykistäminen eli ride height alemmas kunhan ei pohjaa, spring ratet jäykemmiksi vaikka pari pykylää kerrallaan (ja hieman jäykemmät anti roll-baritkin voi auttaa jos autossa on nuo). Noiden jälkeen voit kokeilla dampingia jäykemmällä(esim. laittaa kaikki +2) jos se myös auttaisi. Joskus pitää turvautua myös alignment: rear toe IN- säätöön jotta saa perän kontrolliin (kaikissa rwd autoissa sitä ei ehkä ole)
Spring ratet ja damping kannattaa yrittää pitää kuitenkin mahdollisimman pehmeänä kunhan auto pysyy ajettavana koska ne vaikuttaa eniten pidon määrään.

Täältä löydät mun setuppeja autoihin https://docs.google.com/spreadsheets/d/1B0MNyHmtHrl0PN2R18tQ4mBkaqnouWR_dm6MPHu3qhE/pubhtml

H2 rwd Opeliin löytyy setupit peruspelin 5 lokaatioon(ARG, AUS, POL, SPA, USA), New Zealand säädöt puuttuu mutta testaa AUS setuppia siellä (ehkä pienin muutoksin).

Viimeksi muokattu:
Kiitos @karik134 ! Apinoin Argentiinan setupin pl. lukot oli lähes auki. Nyt siinä auton käyttäytymisessä oli semmoinen järellinen tuntuma; todisteena 2 ekasta stagesta 2 sijat. Harmittavat virheet söi aikaa mutta niistä voi syyttää vain kuskia. Seuraava kyssäri AIn aikoihin liittyen: vetääkö tuo kärkimies aina noin otsa hiessä? Kahden stagen jälkeen 3sek jälessä kärkeä, mutta kolmantena majaileva tekoäly melkein 50sek tappiolla?
Nyt unille ja niiden jälkeen jos hilloisi taas muutaman pätkän niin pääsee näkemään oliko vain moukan tuuria nuo ajot

Kiitos @karik134 ! Apinoin Argentiinan setupin pl. lukot oli lähes auki. Nyt siinä auton käyttäytymisessä oli semmoinen järellinen tuntuma; todisteena 2 ekasta stagesta 2 sijat. Harmittavat virheet söi aikaa mutta niistä voi syyttää vain kuskia. Seuraava kyssäri AIn aikoihin liittyen: vetääkö tuo kärkimies aina noin otsa hiessä? Kahden stagen jälkeen 3sek jälessä kärkeä, mutta kolmantena majaileva tekoäly melkein 50sek tappiolla?
Nyt unille ja niiden jälkeen jos hilloisi taas muutaman pätkän niin pääsee näkemään oliko vain moukan tuuria nuo ajot
Näköjään tässä pelissä on tuo Ai:n vastus toteutettu tuolla tavalla loppuun asti eli oikeastaan aina on vain yksi selvästi muita nopeampi Ai-vastus, jota vastaan kisaillaan. Pelasin itse pikakelauksella Master-tasolle asti saman tien kun pelin hommasin viime syksynä ja pari viikkoa sitten ihan mielenkiinnosta ajoin tuon Master-kauden läpi ja sama Ai:n periaate oli siinäkin. Sinänsä tuo uramoodi ei muuten jaksa kiinnostaa, mutta kiinnosti nähdä mitä tapahtuu, kun voittaa Masterin. No, sehän olikin aika antikliimaksi: ilmoittaa vain, että taso on Master ja ei muutosta siihen. Olisi nyt edes ollut jotain fanfaaria ja serpentiiniä niin ei olisi aika mennyt täysin hukkaan...

Joo toi uramoodi on täysi vitsi tässä. Jotain syvyyttä olisivat saaneet tehdä siihen. No ehkä sitten dirt 3.0. Tässä alkaa olla jo ajettavuus muuten kohdallaan ja pienellä viilauksella tästä sais tosi hyvän esim. hotseat mukaan pelimuodoksi.

Joo toi uramoodi on täysi vitsi tässä. Jotain syvyyttä olisivat saaneet tehdä siihen. No ehkä sitten dirt 3.0. Tässä alkaa olla jo ajettavuus muuten kohdallaan ja pienellä viilauksella tästä sais tosi hyvän esim. hotseat mukaan pelimuodoksi.

Ja "oikea ralli" moninpeli, kuten dirt 2 ja 3 oli, eli siis moninpelissä pätkälle lähdettiin 10 sekunnin välein, pysty ottamaan toisen kiinni ja ohittamaan jne. Toki siis nykyisten juttujen rinnalle privapeleihin, ei tilalle

Ihan mieletön kiima noissa peleissä ajaa rallia laneilla arcade ajomallinnuksesta huolimatta, ei tässä mitenkään samanlaista fiilistä. Ois esim Kreikan pölyssä ihan uskomaton kokemus, vielä jos sais dynaamisen tienpinnan kulumisen (ja sliderin sille että efektin sais muutamallakin autolla rajuksi) mallinnettua niin ai että

Mitään todellista teknistä estettähän tähän ei ole pelissä, rallycrossi kun on olemassa

Ja "oikea ralli" moninpeli, kuten dirt 2 ja 3 oli, eli siis moninpelissä pätkälle lähdettiin 10 sekunnin välein, pysty ottamaan toisen kiinni ja ohittamaan jne. Toki siis nykyisten juttujen rinnalle privapeleihin, ei tilalle

Ihan mieletön kiima noissa peleissä ajaa rallia laneilla arcade ajomallinnuksesta huolimatta, ei tässä mitenkään samanlaista fiilistä. Ois esim Kreikan pölyssä ihan uskomaton kokemus, vielä jos sais dynaamisen tienpinnan kulumisen (ja sliderin sille että efektin sais muutamallakin autolla rajuksi) mallinnettua niin ai että

Mitään todellista teknistä estettähän tähän ei ole pelissä, rallycrossi kun on olemassa

Tuollaista moninpelimodia olisi hauska joskus kokeilla, mutta 10s lähtöväli on kyllä aivan liian lyhyt, että tuossa pystyisi kunnolla kilpaa ajamaan. Pidemmällä välillä tulee sitten se ongelma, että omaa lähtövuoroa joutuu odottelemaan pidempään (niin kuin oikeassa rallissa).

Harmillista jos kerran tuo uramoodi on tuommoinen torso. Itse kun tykkään semmoisesta "mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta" teemasta. Ilmeisesti tuossa nyt hinkataan vaan samoja ralleja eri luokissa + vaikeustaso nousee aina mestaruuden jälkeen?

Harmillista jos kerran tuo uramoodi on tuommoinen torso. Itse kun tykkään semmoisesta "mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta" teemasta. Ilmeisesti tuossa nyt hinkataan vaan samoja ralleja eri luokissa + vaikeustaso nousee aina mestaruuden jälkeen?
Rallit arvotaan joka kerta kun aloittaa uuden uran.
Siis jos ei maat miellytä, niin abandon championship ja aloittaa uudelleen.

Itse tykkäsin ajaa nuo uramoodin rallit ja rallikrossit läpi.
Tiimin päivitys sen sijaan on melko turhaa ja kredittejä tulee ihan liikaa.
Josko tosiaan keksivät seuraavaan peliin vähän enemmän sisältöä ja tavoitetta uramoodiin.

Pelinvalmistajan foorumilla juorutaan jostain suurenmoisesta joka on ihan kynnyksellä...olisko DiRT 5 ?!
(Itse en ole kokeillut ensimmäistäkään DiRT peliä, eikös ne ole enemmän arcaderälläilyä?)

Olenko ainut jonka mielestä tuo uramoodi oli ihan käypä? En jotenkin kaipaa monimuitkaisempaa tähän, progression tuntu oli erinomainen ja se tuli suoraan ajomekaniikkojen hallinnasta. Jos jotain moitittavaa pitäisi sanoa, niin parempi AI olisi ollut kiva, eikä always online pakkoa.

Rallit arvotaan joka kerta kun aloittaa uuden uran.
Siis jos ei maat miellytä, niin abandon championship ja aloittaa uudelleen.

Itse tykkäsin ajaa nuo uramoodin rallit ja rallikrossit läpi.
Tiimin päivitys sen sijaan on melko turhaa ja kredittejä tulee ihan liikaa.
Josko tosiaan keksivät seuraavaan peliin vähän enemmän sisältöä ja tavoitetta uramoodiin.

Pelinvalmistajan foorumilla juorutaan jostain suurenmoisesta joka on ihan kynnyksellä...olisko DiRT 5 ?!
(Itse en ole kokeillut ensimmäistäkään DiRT peliä, eikös ne ole enemmän arcaderälläilyä?)
Siitähän tuo Steamin uutinen ainakin kertoo. DiRT Rally 2.0 - DIRT 5 - Coming October 2020 - Steam News
Mutta DR1 ja DR2 ystävänä kokelin Dirt 4:sta, ja oli viimeinen Dirt sarjan peli mitä kokeilin. Ei ole minun pelejä. Jatkan Rally linjalla.

En tiedä johtuuko G29-->Fanatec vaihdosta vai PS+ jäsenien myötä lisääntyneestä pelaajamäärästä, mutta ei ole ollut enää mitään asiaa kärkeen haastekisoissa.
Fanalla olen pitänyt soft lockia päällä ja ajanut niillä vaihteilla joita autoja oikeastikin ajetaan, hauskempaa niin vaikka EK ajoissa näyttääkin aika karusti tuntuvan.

GT Sport ollut nyt enemmän työn alla, vähän rennompaa menoa tuo rata-autoilu :)

Joo DiRT 5:sta oli tuossa hypestä kyse...tuskin päätyy omaankaan ostoskoriin.
Toivotaan että DiRT Rally 3 näkee joskus päivänvalon.

Autosta ja pätkästä riippuen otat H-kaaviolla ja isolla ratin asteella pataan ihan huolella, joku Argentiina, Monte tai Saksa vanhoilla autoilla on ihan toivota kun rattia pitää veivata niin birusti ja samalla toisella kädellä ränklätä vaihteita. Voi tulla helposti 10 sekuntia noista tappiota pätkällä.

Sit taas joku up to 2000cc tai A Ryhmä Suomessa on melkein se ja sama, kun vaihteita ei tarvitse kovin paljon vaihdella, vitosella pärjää varmaan 80% ajasta, joten ehkä vaikka yhden sekunnin tappio niissä ihan realistinen...

Tuli tehtyä vaihdos ratin osalta rimpula Logitechin tekeleestä halvimman pään Fanateciin. (CLS elite). Olisiko kenelläkään tarjota sopivia asetuksia niin ratin kuin pelin osalta
millä lähteä liikkeelle?

Toivottavasti ei mennä ojasta allikkoon tuon kanssa, että Codemasters nappaa WRC lisenssin. Sisältöä pitäisi sitten varsinkin erikoiskokeiden muodossa olla vähintään yhtä paljon kuin WRC pelisarjassa. Aika näyttää ja vuoteen 2023 on vielä aikaa niin kerkiävät vielä harjoitella uuden rallipelin tekemistä.

Tuli tuossa kokeiltua Suomen dailyä meiningillä tulos tai ulos r5 mitsulla... No kattokerhoon meni mutta ei kuitenkaan ihan penkin alle. juubituubi video. puolesta välistä videota incarina.

Tässä kanssa vähän kotirallia :)
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Onko tämä kakososa kuinka iso parannut VR:n suhteen ykösosaan verrattuna? En millään jaksa kahlata ketjun 49 sivua läpi.

Kokeilin vasta eilen Dirt Rally 1:stä Oculus Questilla ja se paljastui erittäin hyväksi peliksi, mutta en ymmärrä kuinka saan grafiikoista paremmat. Häiritsee esim. kaukana olevat puiden oksat kirkasta taivasta vasten (reunanpehmennys ei tunnu toimivan kunnolla) ja muutenkin resoluutio tuntuu olevan huono. Mittareiden lukemista saan selvää vasta kun kurkotan lähemmäs rattia, eikä tälläisiä ongelmia tunnu olevan esim. Half-life Alyxissä. Olen aika varma että kaikki olisi paremmin jos saisin 1920x1080 resoluution ylemmäs ja paremmat reunanpehmennykset.

Ajotuntuma on kumminkin niin hyvä että olen pelannut kaksi iltaa vioista huolimatta ja mietin että onko tämä Dirt Rally 2 valmis paketti jossa peli näkyy Steam VR:ssä ja asetuksia voi säätää kikkailematta, jne. Jännä ettei Dirt Rally 1 näy Steam VR:ssä ja toimii käynnistettäessä teatterimoodissa, mutta sitten rallin alkaessa toimiikin VR:nä.

Onko tämä kakososa kuinka iso parannut VR:n suhteen ykösosaan verrattuna? En millään jaksa kahlata ketjun 49 sivua läpi.

Kokeilin vasta eilen Dirt Rally 1:stä Oculus Questilla ja se paljastui erittäin hyväksi peliksi, mutta en ymmärrä kuinka saan grafiikoista paremmat. Häiritsee esim. kaukana olevat puiden oksat kirkasta taivasta vasten (reunanpehmennys ei tunnu toimivan kunnolla) ja muutenkin resoluutio tuntuu olevan huono. Mittareiden lukemista saan selvää vasta kun kurkotan lähemmäs rattia, eikä tälläisiä ongelmia tunnu olevan esim. Half-life Alyxissä. Olen aika varma että kaikki olisi paremmin jos saisin 1920x1080 resoluution ylemmäs ja paremmat reunanpehmennykset.

Ajotuntuma on kumminkin niin hyvä että olen pelannut kaksi iltaa vioista huolimatta ja mietin että onko tämä Dirt Rally 2 valmis paketti jossa peli näkyy Steam VR:ssä ja asetuksia voi säätää kikkailematta, jne. Jännä ettei Dirt Rally 1 näy Steam VR:ssä ja toimii käynnistettäessä teatterimoodissa, mutta sitten rallin alkaessa toimiikin VR:nä.
Ota TAA pois päältä.

DiRT Rally 2.0 Game of the Year Edition 14€ vielä pari päivää Steamin alessa. Pirun hyvältä tuntuu pelata, mutta eikö tässä ole Steam Workshoppia että sais suoraan hyvät säädöt autoon?

Löysin GTRTechnicalin videot joista löytyy säädöt, mutta ikävä katsoa 25 minuutin video per auto.

DiRT Rally 2.0 Game of the Year Edition 14€ vielä pari päivää Steamin alessa. Pirun hyvältä tuntuu pelata, mutta eikö tässä ole Steam Workshoppia että sais suoraan hyvät säädöt autoon?

Löysin GTRTechnicalin videot joista löytyy säädöt, mutta ikävä katsoa 25 minuutin video per auto.
Tästä löytyy mun säätöjä https://docs.google.com/spreadsheets/d/1B0MNyHmtHrl0PN2R18tQ4mBkaqnouWR_dm6MPHu3qhE/pubhtml

Valitse DR 2.0 lokaatio ja sitten scrollaa sitä sivua alaspäin ja ek-nimien jälkeen tulee säätöjä (aika paljon puuttuu vielä ja vanhemmat säädöt ovat huonojakin). Ennen Argentiinaa olevassa Newest Car setups-välilehdessä ilmoittelen uusimmista säädöistä ja siitä voi löytyä myös linkki videoon(twitch, youtube) jossa ajan kyseisellä setupilla tai sitten löytyy vain ek+aika+sijoitus Custom leaderboardilla johon tulee kaikki ura+clubi+custom+daily/weekly/monthly ajat

esim. Gr B 4wd Peugeot 205 T16 Evo2, USA Beaver Creek Trail Forward, 4. sija Custom leaderboardille vararenkaan kanssa
videota
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

ja setuppi oli tämä (USA)
Peugeot 205 T16 Evo2 (Aug 8th 2020)
Alignment:Front: toe 1.20, camber -1.00 / Rear: toe 1.20, camber -1.50
Brakes:2,410.00Nm, bias 77%
Differential:Front: driv 36%, brak 32%, 90.00 / Center: 24kgf-m, tq bias 60% front / Rear: driv 40%, brak 40%, 90.00
Gears:0.331 (75kph) / 0.490 / 0.650 / 0.821 / 0.995 / FD 0.231 (top speed 225km/h or 139mph)
Damping:Front 2.00, 3.00, 0.36mps, 2.00 / Rear: 2.00, 3.00, 0.36mps, 2.00
Springs:Front: rh 10.00mm, spr 90.88, arb 12.00 / Rear: rh 10.00mm, spr 80.26, arb 12.00

Viimeksi muokattu:

Tämä on kyllä selkeästi isoin miinus Dirt Rally sarjassa, sama pätee myös kilpailija WRChen. Menee tuhottoman paljon aikaa noiden säätöjen hakemiseen ja testaamiseen, ja ainakin minulle se on ikävää pakkopullaa, joka on ajamisesta pois. Muiden käyttäjien hyväksi havaitsemia säätöjä pitäisi saada ladattua suoraan netistä, ja/tai sitten saisi oikeasti tärkeän lisän, kun mekaanikkoja/insinöörejä päivittämällä saisi automaattisesti paremmat säädöt ratakohtaisesti autoihin. Tai mekaanikot voisivat ehdottaa muutamaa eri vaihtoehtoa per ralli, ajotyylistä riippuen.

Tunti meni kun katsoin säätövideon Audi Sport Quatrro S1 E2:sta ja säädin samalla itselle joka maahan. Sitten viimeisen eli Uuden Seelannin kohdalla kun menin savettamaan niin huomasin että tallennuspaikkoja on vain 8 ja soraerikoiskokeita on 9! :D

Noh, näytti olevan aika samanlaiset asetukset joka maassa soralle, niin sitä ehkä sillä ei niin isoa merkitystä ole. Oli muuten perussäätöihin verrattuna isojakin muutoksia, vasemmasta laidasta aivan oikeaan laitaan piti laittaa useampi juttu.

Kannattaako tämä vielä ostaa, onko paljonkin porukkaa pelailemassa? :D Onhan tässä samaan tyyliin Challenget kuin Dirt Rally 1:ssä, eli Daily, Weekly, Monthly ? Nämä olivat meikäläiselle ykkösessä se "suola", en koskaan uramoodia pelannut, ainoastaan challengeja. Tai onko tässä jonkinlainen uusi moninpeli systeemi?

Kannattaako tämä vielä ostaa, onko paljonkin porukkaa pelailemassa? :D Onhan tässä samaan tyyliin Challenget kuin Dirt Rally 1:ssä, eli Daily, Weekly, Monthly ? Nämä olivat meikäläiselle ykkösessä se "suola", en koskaan uramoodia pelannut, ainoastaan challengeja. Tai onko tässä jonkinlainen uusi moninpeli systeemi?
Vielä pienen hetken on game of the year edition Steamissa 13,74€. Tohon hintaan kannattaa ehdottomasti hommata jos ralli kiinnostaa. Samaan tyyliin on challenget.

Ralliin löytyy nyt myös moninpeli lobbyt, tieten et näe muita autoja fyysisesti ek:lla mutta väliajoissa tai progress barissa kyllä näet oman sijoituksen suhteessa muihin jos niin haluat.

Vielä pienen hetken on game of the year edition Steamissa 13,74€. Tohon hintaan kannattaa ehdottomasti hommata jos ralli kiinnostaa. Samaan tyyliin on challenget.

Toimiko tämä Steam-versio nyt paremmin vr (Rift S) vai oliko se joku toinen versio joka vr-pelaajan kannatti ostaa ?

PS4 Pro:lla tätä pelaillut 1,5 vuotta ja nyt kun tällä viikolla hommasin PC:n, niin pitihän tuohon Steamin täkyyn tarttua.

Visuaalisesti sanoisin jopa että PS4 HDR näyttää paremmalta kuin PC:llä SDR säädöt tapissa.
Harmi kun PC:lle ei ole HDR:ää tälle pelille...on sitten tietysti myös pelejä joissa asia toisin päin kuten ACC (joka nyt löytyy myös molemmilta alustoilta).
Onhan toki PC:llä enemmän säätömahdollisuuksia mm FOV joka konsoleilta uupuu.

Kannattaa ehdottomasti ostaa se Game of the Year -edition niin saa lisäautoja ja Dirt Rally 1:n loistavat radat. Jämsän erikoiskokeet ovat vieläkin parhautta, ihan rehellisesti ilman sinivalkoisia lasejakin.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 942
Jäsenet
79 271
Uusin jäsen
Kario

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom