Dirt Rally 2.0

jotai taas rikki ?
DiRT Rally 2.0 -> error 404

Edit: nyt näyttää taas toimivan, on se kumma kun ei näistä katkoista voi ilmoitella...
 
Viimeksi muokattu:
Näyttäisi lähtevän Deluxe edition Humblesta 22€:lla. Toki season 3 & 4 puuttuu. Irtoaako se lisäosa jostain halvalla?

EDIT: Taitaa Steam olla halvin.
 
Kertokaahan nyypälle, että mitä arvoa pitää pelissä tai ratissa (Fanatec CSL Elite) ettei tuo ratin ääriasentoon kääntäminen vaadi Schwarzeneggerin hauiksia? Helpottaisi huomattavasti neulansilmissä sekä shikaaneissa.
 
Kertokaahan nyypälle, että mitä arvoa pitää pelissä tai ratissa (Fanatec CSL Elite) ettei tuo ratin ääriasentoon kääntäminen vaadi Schwarzeneggerin hauiksia? Helpottaisi huomattavasti neulansilmissä sekä shikaaneissa.
ite ajan näillä kuvien arvoilla. FEI on tosin 50 eikä 2 niiku tuo fanalabin kuva valehtelee. ja siis PCllä ajan valve indexillä siksi tuo ffb kuva on tommone vino :)
dirt2_fanatec.PNG dirt2_forcet.PNG
 
Vr lasit käytössä, miten dirtin saa näkymään katsojille silleen että kuva näkys järkevästi? Nyt näkyy lähinnä taivas katsojille.
 
ite ajan näillä kuvien arvoilla. FEI on tosin 50 eikä 2 niiku tuo fanalabin kuva valehtelee. ja siis PCllä ajan valve indexillä siksi tuo ffb kuva on tommone vino :)
dirt2_fanatec.PNG dirt2_forcet.PNG
Tuli eilen pikaisesti testattua näillä asetuksilla ja tuntuma oli aika pitkälti sama mitä olin jo aikaisemmin omissa säädöissäni saanut eikä tuonut ratkaisua ongelmaan. Palasin omiin setuppeihin ja jatkoin säätämistä niistä. Viimeisenä tein sen, että pudotin "Steering saturation" arvon 99 -> 50 ja ainakin nyt auto reagoin nopeammin ratin liikkeisiin.

Sellainen kyssäri muuten noista kausista, että jos aloitan kauden nyt ja ostan vasta myöhemmin tuon season 3 +4 DLC paketin niin pitääkö tämän jälkeen aloittaa kausi alusta vai osaako peli jatkaa siitä uusilla radoilla?
 
Tuli eilen pikaisesti testattua näillä asetuksilla ja tuntuma oli aika pitkälti sama mitä olin jo aikaisemmin omissa säädöissäni saanut eikä tuonut ratkaisua ongelmaan. Palasin omiin setuppeihin ja jatkoin säätämistä niistä. Viimeisenä tein sen, että pudotin "Steering saturation" arvon 99 -> 50 ja ainakin nyt auto reagoin nopeammin ratin liikkeisiin.

Sellainen kyssäri muuten noista kausista, että jos aloitan kauden nyt ja ostan vasta myöhemmin tuon season 3 +4 DLC paketin niin pitääkö tämän jälkeen aloittaa kausi alusta vai osaako peli jatkaa siitä uusilla radoilla?

Taitaa arpoa kauteen aina, vain kuusi rallia, joten joudut aloittamaan uuden kauden, jos haluat mukaan uusia. Vaikeustason noustessa, rallit muuttuu pidemmiksi, mutta niitä ei tule lisää.

En ole ihan 100% varma, kun keskittynyt ajamaan vain online-kisoja ja yksinpelissä edelleen eka kausi pahasti kesken, mutta näin olen ymmärtänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se arpoo ne kisat, itselläni on kolme ostettua rallia ja sitten kun uusi kausi alkaa, niin se arpoo niistä kolmesta + kuudesta alkuperäisestä kuusi rallia. Ihan hyvä sekin, niin tulee vähän vaihtelua kisoihin.
 
Ajattelin yhden custom championshipin tehdä, mutta mikä on Eliteä vastaava vaikeusprosentti custom championship-moodissa, onko se 90% ? vai jotain muuta.
 
Tuli eilen pikaisesti testattua näillä asetuksilla ja tuntuma oli aika pitkälti sama mitä olin jo aikaisemmin omissa säädöissäni saanut eikä tuonut ratkaisua ongelmaan. Palasin omiin setuppeihin ja jatkoin säätämistä niistä. Viimeisenä tein sen, että pudotin "Steering saturation" arvon 99 -> 50 ja ainakin nyt auto reagoin nopeammin ratin liikkeisiin.
jaa tuosta ei ollutkaan ruutukaappausta nuo muut asetukset on:
steering sensitivy 100
steering linearity 2
steering deadzone 0
steering saturation 100
 
4WD SS | Rallisprintti 2020 | Pistetilanne...
Mun mielestä kyseisessä klubissa olevat voisi käydä katsomassa ja keskustelemassa tuosta klubista siihen dedikoidulta facebook sivustolta.
Muille nuo on lähinnä spammia ;)

Huomenna tulossa päivitys, joka mm. tuo sateen Jämsään :tup:
Version 1.12

January 21, 2020

Content:
  • New Car: Mini Cooper SX1 - Available January 28 (Season 4)
  • New Car: Renault Clio R.S. RX - Available January 28 (Season 4)
  • New Car: Ford Fiesta Rallycross (STARD) - Available January 28 (Season 4)
  • New Liveries: Season 4, Stage 3 - Available January 28 (Season 4)
  • New Liveries: DiRT Rally 2.0 World Series Grand Finals (2019 Peugeot 208 RX)
  • New Liveries: DiRT Rally 2.0 World Series Grand Finals (Volkswagen Polo GTI R5)
VR:
  • Resolved issue where game would softlock when attempting to use S1600 Class cars in a Multiplayer Lobby.
My Team:
  • Rallycross Career: Added support for 2019 RX Supercars (Masters Tier)
World Rallycross Championship:
  • Added support for 2019 RX Supercars.
  • Added support for 2019 World Rallycross Championship locations.
Locations:
  • Jämsä, Finland: Added Rain as a selectable weather condition.
Cars:
  • Adjusted behaviour of windscreen wipers to reduce usage in dry conditions.
  • Adjusted visual effects of windscreens when driving through water splashes.
  • Adjusted visual appearance of FOV adjustments to prevent clipping of car interiors.
Liveries:
  • Resolved issue where mis-matching country flags were showing on some liveries.
  • Changed driver number colour of Season 3, Stage 3 Liveries, to make it more easily identifiable.
Miscellaneous:
  • Adjusted AI behavior to prevent unwanted object collisions during introduction sequences.
  • Resolved issue where Time Trial ghosts would mistakenly appear when changing unrelated settings.
  • Removed World Series tab from main menu.
  • Made several minor bug-fixes throughout title.
  • Made several minor stability improvements throughout title.
 
Vaikka tätä tuli parjattua copy pastesta tätä peliä niin on tämä ajelu nyt ollut mukavaa kun sai ratin asetukset kuntoon. Ostin vielä season passin ja kivasti näyttää tulevan uutta sisältöä myös. Historic sarja tuli aloitettua ja etuvetoisilla tuli voitto. Saako vaikeusastetta vielä säätää kun aloittaa nuo takavetoiset? Tuntui vähän liian helpolta tuo 70 asetus kun oli vakiona.
 
Vaikka tätä tuli parjattua copy pastesta tätä peliä niin on tämä ajelu nyt ollut mukavaa kun sai ratin asetukset kuntoon. Ostin vielä season passin ja kivasti näyttää tulevan uutta sisältöä myös. Historic sarja tuli aloitettua ja etuvetoisilla tuli voitto. Saako vaikeusastetta vielä säätää kun aloittaa nuo takavetoiset? Tuntui vähän liian helpolta tuo 70 asetus kun oli vakiona.
Championship overviewissä on "championship options" -> difficulty settings
 
Joo sai ruuvattua vaikeustasoa isommalla. 5 pykälää nostin tuohon 75 tasolle. Nousi jo vastus jonkun verran mutta voi jösses kun AI menee kovaa sateella Puolassa. Onneksi oli tarpeeksi kaulaa niin ei haitannut, vaikka ei EK voittoa tullutkaan. On kyllä aika pirun haastavaa ajaa sateella. Varsinkin asfaltilla.
 
Onko muuten missään ollut mitään puhetta, tuleeko noi vanhemmat DLC:t jossain vaiheessa myös pelin perusversion ostaneiden käyttöön? Lähinnä Suomea kaipailisin, mutta näillä ajotunneilla (0-5h vuodessa) ei tekisi mieli maksaa DR1 pätkistä portattuna DR2:een. Ennemmin käynnistän vain DR1 ja ajan sitä.
 
Miksi tulisi jos saavat siitä rahaa :cool:
Eihän tuo Suomi pätlä ole steamissä kuin 3,49e
 
Solberg Livery Challenges – Coming to DiRT Rally 2.0 this January | Codemasters Blog

Tarkoittaako tuo, että voi ajaa Montessa ja Walesissa esim Time trialissa yhden pätkän saadaksen noi skinit vai pitääkö olla joku eri pelimuoto kyseessä? Ainakaan en itse näe mitään mainintoja pelimuodoista.

Varmaankin tarkoitetaan noita events-challengeja. Eli "my team" -> events (career races and challenges). Siellä on noita daily/monthly haasteita.
 
kyllä harmittaa taas ku pientä oravaa. 4wd suomi sarjan Suomen osakilpailu 2 aikaetappia ja puuhun, eikä vararengasta. retirella pois... harjotuksissa kuitenkin kulki hyvin pitäisi varmaan jättää ajamatta harjoitukset :D
ei parane montea mennä DR world cuppiin kokeilemaan tällä tatilla otsassa.

vaan tuo 1.2 päivitys teki nyt sen että indexeillä pelatessa, pätkän lähdössä saa o
dotella pitkän tovin ennenkuin kuva tarkentuu, on semmosta puuroa pitkän aikaa. välilä ei edes parane vaan käytettävä vaikka anisotrofic filtteri isommalla ja takas pienelle..
 
kyllä harmittaa taas ku pientä oravaa. 4wd suomi sarjan Suomen osakilpailu 2 aikaetappia ja puuhun, eikä vararengasta. retirella pois... harjotuksissa kuitenkin kulki hyvin pitäisi varmaan jättää ajamatta harjoitukset :D
ei parane montea mennä DR world cuppiin kokeilemaan tällä tatilla otsassa.

vaan tuo 1.2 päivitys teki nyt sen että indexeillä pelatessa, pätkän lähdössä saa o
dotella pitkän tovin ennenkuin kuva tarkentuu, on semmosta puuroa pitkän aikaa. välilä ei edes parane vaan käytettävä vaikka anisotrofic filtteri isommalla ja takas pienelle..
Samsungin Odysseyllä sama ongelma. Täytyy aina pätkän alussa käydä graffasäädöistä muuttamassa jotain ja sitten vain peruttava asetusmuutokset. Mutta tympeää joka pätkän alkuun tehdä tuo.
 
Mun mielestä kyseisessä klubissa olevat voisi käydä katsomassa ja keskustelemassa tuosta klubista siihen dedikoidulta facebook sivustolta.
Muille nuo on lähinnä spammia ;)

Huomenna tulossa päivitys, joka mm. tuo sateen Jämsään :tup:
Version 1.12

January 21, 2020

Content:
  • New Car: Mini Cooper SX1 - Available January 28 (Season 4)
  • New Car: Renault Clio R.S. RX - Available January 28 (Season 4)
  • New Car: Ford Fiesta Rallycross (STARD) - Available January 28 (Season 4)
  • New Liveries: Season 4, Stage 3 - Available January 28 (Season 4)
  • New Liveries: DiRT Rally 2.0 World Series Grand Finals (2019 Peugeot 208 RX)
  • New Liveries: DiRT Rally 2.0 World Series Grand Finals (Volkswagen Polo GTI R5)
VR:
  • Resolved issue where game would softlock when attempting to use S1600 Class cars in a Multiplayer Lobby.
My Team:
  • Rallycross Career: Added support for 2019 RX Supercars (Masters Tier)
World Rallycross Championship:
  • Added support for 2019 RX Supercars.
  • Added support for 2019 World Rallycross Championship locations.
Locations:
  • Jämsä, Finland: Added Rain as a selectable weather condition.
Cars:
  • Adjusted behaviour of windscreen wipers to reduce usage in dry conditions.
  • Adjusted visual effects of windscreens when driving through water splashes.
  • Adjusted visual appearance of FOV adjustments to prevent clipping of car interiors.
Liveries:
  • Resolved issue where mis-matching country flags were showing on some liveries.
  • Changed driver number colour of Season 3, Stage 3 Liveries, to make it more easily identifiable.
Miscellaneous:
  • Adjusted AI behavior to prevent unwanted object collisions during introduction sequences.
  • Resolved issue where Time Trial ghosts would mistakenly appear when changing unrelated settings.
  • Removed World Series tab from main menu.
  • Made several minor bug-fixes throughout title.
  • Made several minor stability improvements throughout title.

Noo tuon Racenet klubien etsintä systeemi on niin huono, että jos meinaa saada uusia kuskeja sarjaan, niin ei ole paljon muita keinoja, kuin tälläinen aktiivinen toiminta. Toki, tuskinpa täältä enää montaa uutta kuskia eksyy sarjaan.
 
^
Toki nin, itsekin täällä aika ajoin mainostin kahta clubia joita ylläpidin tarkoituksena saada osallistujia.
Tarkoitinkin pistetaulukon julkaisuja ja jonkun yksittäisen klubin keskusteluja tällaisessa pelin yleisthreadissa.
Siihen olet nähnyt vaivaa ja tehnyt facebookille oman profiilinkin, niin eikö kannata keskittää homma sinne :)
Pistetaulukot ja keskustelut pääsee näkemään vaikkei olisi fb-tiliä.
Näemmä KonsoliFin:ssä kuivunut myös pelin keskustelut pelkästään näihin pistetaulukoihin, kenties porukat siirtyneet sinne facebookiin.

Mutta jatka toki pisteiden julkaisuja jos siltä tuntuu, minähän en täällä mikään mode ole.
Muutaman kuivan pätkän ajelin ja kertaakaan ei tuulilasinpyyhkijät sutineet.
Ei tosin näyttänyt enää tuulilasi likastuvan alueelta jolla sulat ei vaikuta.
Asetuksissa automaattiset pyyhkijät pois.
No ehkä sen koko lasin likaantuminen on sitten hankala tehdä tai syö tehoja liikaa.

Saas nähdä koska julkaistaan tuo kevään uusi sisältö, mitään vihjeitä ei vielä pelintekijöiltä ole tullut :nb:
 
Noo tuon Racenet klubien etsintä systeemi on niin huono, että jos meinaa saada uusia kuskeja sarjaan, niin ei ole paljon muita keinoja, kuin tälläinen aktiivinen toiminta. Toki, tuskinpa täältä enää montaa uutta kuskia eksyy sarjaan.
Näkeehän ne toki muualtakin, itseäni ei kuitenkaan haittaa julkaisut, kun ei FB ole enää käytössä... Toisaalta muistaa osallistua kisoihin ajallaan, kun joku muistuttelee täällä.
 
Toki, tuskinpa täältä enää montaa uutta kuskia eksyy sarjaan.
Mitäs requja teillä on? Kattelin että ainakin FB:ssä teillä pyörii toiminta, itse en kyseistä palvelua käytä.
Ykkösessä tuli pyöriteltyä liigoja ja pelattua erittäin aktiivisesti. Kakkosessa ei enää sama porukka jatkanut pelaamista niin ei ole hirveästi kiinnostusta ollut. Itse muutaman kymmenen tuntia ajellut, mutta siinäpä se.

Nyt kun satuin tänne eksymään niin alkoi hieman kutkuttamaan, että pitäisiköhän tulla katsomaan minkä tasoista toimintaa teillä on :think:
 
Hieman kiinnostaisi osallistua ko. sarjaan, mutta hirveästi nykyistä enempää ajeluaikaa ei ole ja selain siivoaa viittaukset facebookkiin kaikilta muilta sivustoilta, niin kynnys on hieman keskimääräistä korkeampi. Mutta arvostan aktiivista työskentelyä organisoijien osalta ja halu olisi kyllä jotenkin asiaan osallistua. Ehkä vielä pääsen näistä omista henkisistä kynnyksistä jonain päivänä yli.
 
kyllä harmittaa taas ku pientä oravaa. 4wd suomi sarjan Suomen osakilpailu 2 aikaetappia ja puuhun, eikä vararengasta. retirella pois... harjotuksissa kuitenkin kulki hyvin pitäisi varmaan jättää ajamatta harjoitukset :D
ei parane montea mennä DR world cuppiin kokeilemaan tällä tatilla otsassa.

vaan tuo 1.2 päivitys teki nyt sen että indexeillä pelatessa, pätkän lähdössä saa o
dotella pitkän tovin ennenkuin kuva tarkentuu, on semmosta puuroa pitkän aikaa. välilä ei edes parane vaan käytettävä vaikka anisotrofic filtteri isommalla ja takas pienelle..

Aaa, siinäkö on ollut joku päivitys, joka aiheutti tuon? Ihmettelinkin koko Monten ajan, että miksi kaikki näyttää yhtäkkiä aivan p*skalta. Just kun pääsin kaikesta tökkimisestä eroon kuukausi sitten sen jälkeen kun laitoin eläkkeelle vuosikymmenen takaisen virtalähteen, niin taas piti jo alkaa ihmettelemään, että mikäs nyt on sitten vikana. Mutta pitääpä kokeilla tuota asetusten muuttamista, että josko se auttaisi:tup:
 
Näkeehän ne toki muualtakin, itseäni ei kuitenkaan haittaa julkaisut, kun ei FB ole enää käytössä... Toisaalta muistaa osallistua kisoihin ajallaan, kun joku muistuttelee täällä.

Oko, mistä muualta näkee klubit?

No pitäneen tehdä kompromissi ja puolittaa tänne laitettavien tulosten määrä :D

Nyt löytyy 2 klubia
4WD Suomi-Sarja: DiRT Rally 2.0
FB: https://www.facebook.com/DirtRally2Suomi/

DR World Cub: DiRT Rally 2.0
FB: https://www.facebook.com/DRWorldCup/

Eka on pääasiassa Suomalaisille ja ajetaan kaikenlaisia neliveto-kisoja/sarjoja. Viimeisimmässä kisassa osallistujia oli 100. Toinen on ihan uusi ja siellä ajetaan kansainvälistä WRC2-kautta, oikean MM-kalenterin mukaan, niin hyvin kuin DR2:ssa vain voi. Erikoisuutena, rallit ajetaan aina oikean MM osakilpailun aikaan. Tässä vasta alkoi kausi, niin katsellaan miten lähtee pyörimään. Parissa päivässä klubiin on kuitenkin liittynyt jo 88 kuskia ja kisaankin startannut jo 40.

Kolmas, ”2WD Suomi-Sarja” tulee, ehkä.

Tervetuloa mukaan, vastusta löytyy varmasti kaiken tasoisille.
 
Viimeksi muokattu:
Oko, mistä muualta näkee klubit?

No pitäneen tehdä kompromissi ja puolittaa tänne laitettavien tulosten määrä :D

Nyt löytyy 2 klubia
4WD Suomi-Sarja: DiRT Rally 2.0
FB: https://www.facebook.com/DirtRally2Suomi/
DR World Cub: DiRT Rally 2.0

Eka on pääasiassa Suomalaisille ja ajetaan kaikenlaisia nelikko kisoja/sarjoja. Toinen on ihan uusi ja siellä ajetaan kansainvälistä WRC2-kautta, oikean MM-kalenterin mukaan, niin hyvin kuin DR2:ssa vain voi. Erikoisuutena, rallit ajetaan aina oikean MM osakilpailun aikaan.

Kolmas 2WD Suomi-Sarja tulee, ehkä.

Sehän tuli se discord kanava kans just. En tuloksien jakamista tarkoita, vaan keskustelua, jos fb ei oo käytössä
 
Mun mielestä on ihan hyvä, että näistä clubeista on jotain keskustelua myös täällä. Esim itse verkkopelaamisen ummikkona ja aivan kasuaalipelaajana tuskin olisin löytänyt näihin kisoihin ilman, että täällä oli juttua näistä clubeista.
 
Sehän tuli se discord kanava kans just. En tuloksien jakamista tarkoita, vaan keskustelua, jos fb ei oo käytössä

Aa, sä meinasit tota mun omaa kanavaa :D Itte meinasin, että Racenetissä on niin huono klubien hakutoiminta, että pakko olla muualla altiivinen, jos haluaa kuskien löytävän sen.
 
ei kyllä pysty käsittämään miten porukka painaa montessa tuolla dr world cupissa, ite ajaa pidon rajamailla ( wintereillä) kusisukassa ja silti kolisee kaiteissa...
puhtaalla lumella saan vihreetä sektoria mutta ei kyllä oikein muualla.
 
Samsungin Odysseyllä sama ongelma. Täytyy aina pätkän alussa käydä graffasäädöistä muuttamassa jotain ja sitten vain peruttava asetusmuutokset. Mutta tympeää joka pätkän alkuun tehdä tuo.
Huonommaks meni Oculus Riftilläkin ja tuntuu ettei graffa säätöjen hipelöintikään auta!
Edit. MSAA.n siirtely eestaas auttoi Riftillä.
 
Viimeksi muokattu:
Just testasin, niin ainakin Lenovo Explorerin kanssa toimi tuo grafiikkojen hiplaaminen, mutta pitää näköjään tehdä ennen jokaista pätkää.
 
Eijjuma...CM. Koittas nyt saada ton VR kuntoon.
On tovi aikaa kun pelannut ja silloin perffi oli ongelmana. Oli just ja just siedettävä.
Nyt vielä siihen lisäksi joku asetushumppa joka eekoolle.

Onko muuten perffiin tullut optimointia?
 
Eijjuma...CM. Koittas nyt saada ton VR kuntoon.
On tovi aikaa kun pelannut ja silloin perffi oli ongelmana. Oli just ja just siedettävä.
Nyt vielä siihen lisäksi joku asetushumppa joka eekoolle.

Onko muuten perffiin tullut optimointia?
Mikä on perffi?
 
Nyt päivä pätsin jälkeen Indexillä on pakko muuttaa jotain asetusta joka kerta tai muuten on kuraa kuva.
 
Mikä on perffi?
Performance alias suorituskyky ja ehkä ennemmin vielä optimointi.

Tuli muuten mieleen, että eihän koodimestarit edes itse tehnyt tuota VR toteutusta vaan tilasivat toiselta studiolta (vai muistanko aivan väärin).

@timop ilmeisesti muillakin laitteilla sama. Btw sun profiilikuva sopii tähän aiheeseen :D
 
ei kyllä pysty käsittämään miten porukka painaa montessa tuolla dr world cupissa, ite ajaa pidon rajamailla ( wintereillä) kusisukassa ja silti kolisee kaiteissa...
puhtaalla lumella saan vihreetä sektoria mutta ei kyllä oikein muualla.

Kova siellä on keskeytysprosenttikin, mitä vilkaisin tuloslistaa.
 
Katos vaan. Ite koitan sinnitellä tänään maaliin asti vaikka zyyläri ottikin osumaa pariin otteeseen..
 
EK:n alussa muuten usein Gsync:n tai Freesync:n kanssa (control panelista vsync päällä) fps lukkiutuu n. puoleen virkistystaajuudesta sekä tässä että DR1:ssä. Fps palaa normaaliksi pienen hetken kuluttua, mutta esim. sadekelillä ja graafisesti raskaammissa ympäristöissä (Puola, Suomi ja USA ainakin) lukko ei poistu itsestään "ajamalla" tai lähdössä odottamalla, vaan pysyy koko EK:n ajan.

Huomasin sattumalta, että kun lähdössä pitää pohjassa taaksepäin katsomiseen conffattua nappulaa siihen saakka että fps nousee (itsellä n. 71 fps --> 110-142 fps), niin ei mene enää lukitus päälle EK:n aikana ja saa nauttia suuremmasta fps:stä. Olen käyttänyt kikkaa jo n. kuukauden verran ja toimii aina.
 
Piti nyt kokeeksi liittyä tuohon 4wd suomi sarjaan ja puristaa tälle päivää koko monten setti pakettiin. Ensikertalaisena aloittelin vähän varovaisin ottein ja autoksi vahingossa valikoitunut pösö vaati hieman totuttelua. Mutta sain sen silti talutettua listan nopeimpana Peogeottina maaliin sentään, niin ehkä siihen voi olla jo tyytyväinen. Melko kovaa tahtia kärkikuskit vain ajelee. Vasta viimeisessä EK:ssa koitin vähän kovemmalla hyökkäyksellä ajella ja alkoi niitä vihreitä aikavälejä ilmaantua, mutta ei tuolla tyylillä kyllä jaksa koko maata ajella läpi.
 
Piti nyt kokeeksi liittyä tuohon 4wd suomi sarjaan ja puristaa tälle päivää koko monten setti pakettiin. Ensikertalaisena aloittelin vähän varovaisin ottein ja autoksi vahingossa valikoitunut pösö vaati hieman totuttelua. Mutta sain sen silti talutettua listan nopeimpana Peogeottina maaliin sentään, niin ehkä siihen voi olla jo tyytyväinen. Melko kovaa tahtia kärkikuskit vain ajelee. Vasta viimeisessä EK:ssa koitin vähän kovemmalla hyökkäyksellä ajella ja alkoi niitä vihreitä aikavälejä ilmaantua, mutta ei tuolla tyylillä kyllä jaksa koko maata ajella läpi.

Se on jo kova jos saa yhenki splitin vihreäksi tossa porukassa. Top20 pääsee varmasti ihan harjoittelemalla pätkiä, mut ~top5 menee iha omia lukujaan kisasta toiseen, ei mitää jakoja tällaisella taviksella (varsinki padin kanssa), vaikka kuinka reenais, ku noi viimeiset kymmenykset/sekunnit tulee tekniikasta, setupeista ja teräksisistä palleista.

edit: Itsellä on yks kreikan pätkä, jossa timetrialissa päässy hirveällä hinkkaamisella 9 sekunnin päähän maailmanennätyksestä, nii 4WD suomisarjassa top5 ajelee lähelle noita ennätyksiä kisasta toiseen. Mut niin tyydyttävää, jos jää kisassa vähemmän kärjelle kuin aiemmin.

Ja onhan siellä selkeästi se kakkos- ja kolmosryhmä jotka kisaa toisiaa vastaan :) Mitä clubin näkyvyyteen täällä, niin onhan tuo käytännössä dr2.0 SM-sarja, sen verran isoksi kasvanut ja taso korkea.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin time trialissa testaileen vr ja näyttöaikoja. Kreikan perasma platanissa(~10km) jäin 15 sec näytöllä kun vedin molemmilla 3 runia. Laitoin tuon jälkeen ghostin päälle ja yritin näytöllä pysyä perässä. Parikytä kertaa varmaan koitin eikä oikein ollu saumaa, muutamalla kerralla olin puolessa välissä 2-3sec päässä mut tuntuu ettei oo samalailla kontrollissa auton kanssa ku vr laseilla niin aina cräshää johonkin.

Onko kukaan muu testaillu nopeuseroa Vr vs näyttö? Mulla on tunteja huomattavasti enemmän vr laseilla, varmasti osittain tottumiskysymyskin mutta en kyllä näe että pääsin näytöllä samoihin aikoihin rallissa. Rata-autoilussa ehkä.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin time trialissa testaileen vr ja näyttöaikoja. Kreikan perasma platanissa(~10km) jäin 15 sec näytöllä kun vedin molemmilla 3 runia. Laitoin tuon jälkeen ghostin päälle ja yritin näytöllä pysyä perässä. Parikytä kertaa varmaan koitin eikä oikein ollu saumaa, muutamalla kerralla olin puolessa välissä 2-3sec päässä mut tuntuu ettei oo samalailla kontrollissa auton kanssa ku vr laseilla niin aina cräshää johonkin.

Onko kukaan muu testaillu nopeuseroa Vr vs näyttö? Mulla on tunteja huomattavasti enemmän vr laseilla, varmasti osittain tottumiskysymyskin mutta en kyllä näe että pääsin näytöllä samoihin aikoihin rallissa. Rata-autoilussa ehkä.

Ei varmaan pysty oikee suoraan vertaileen. Vähä sama ku vaihtaa padista rattiin, hetkeksi voi ajat tipahtaa, mut sit ku pääsee rati nkans sinuiksi, niin alkaa tulosta tulla. Mut ootko oppinut radan paremmin vai johtuuko vain ratista vai sekä että? :)

Ei oo vr-laseilla ajamisesta kokemusta, mut mutulla veikkaisin, että esim. jarrutuspaikoissa voittanee pitkässä juoksussa?
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
283 161
Viestejä
4 862 899
Jäsenet
78 612
Uusin jäsen
Mauritze

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom