Dirt Rally 2.0

Laittelin Ricmotechille viestiä,että postittavatko Suomeen load cell pakettia mutta eipä ole pariin viikkoon kuulunut mitään,joten se siitä. Tosiaan esimerkkinä tuosta jarrun lukittumisesta tuli tämän viikon Espanjan viikko haasteesta,vikalla pätkällä olin hyvässä kyydissä Subarulla ja 4 mutka oikealle,aavistus oli liikaa kyytiä ja menin jarruun kovemmin ja yhtäkkiä perä irti ja pihalle. Katselin replaysta sitten ja takajarrut lukittuivat ja sen takia lähdettiin,toki vähän liikaa yritystä. Mutta sitä tunnetta ei tullut rattiin,että jarrutan liikaa.

Onko Simucubella mahdotonta virittelyä saada peli toimimaan,ymmärtääkseni peli ei suoraan tunnista kuitenkaan?
Jos sulla takajarrut lukkiutuu ennen etupäätä niin silloin jarrubalanssi on huono, kannattaa siirtää enemmän eteen (ja kenties vielä vähentää jarrujen kokonaistehoa auton säädöistä). Jos sulla ei eturenkaat lukkiutuneet tuossa tilanteessa ollenkaan niin silloin se ratin ffb efekti jäi ehkä tulematta, en osaa sanoa pitäisikö ratin antaa infoa takajarrujen/renkaiden lukkiutumisesta, mutta rattihan kyllä lähtee kääntymään vastakäännökseen itsestään kun perä menettää pidon. Jos on paljon vauhtia niin vaikka saisit infon siitä niin ei ehkä ole aikaa/tilaa korjata sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiinnosta, onko täällä simucube kuskeja 1 tai 2 versiolla ajavia ja perus rateista näihin dd ratteihin vaihtaneita? Tai fanatecin dd ratilla ajavia? Tuleeko lisää infoa rattiin yms. tien pinnan eroista? Entäs jarrut? Onko heusinkveldin jarruja tai muita parempia jarruja käytössä kenelläkään? T3pa pro ainakaan sillä omalla brake modilla anna mitään palautetta lukkiutumisesta.
Mitä on dd ratit? Minkälaiset ohjelmat eri ajosimuille tommosessa simucubessa on?
 
Mitä on dd ratit? Minkälaiset ohjelmat eri ajosimuille tommosessa simucubessa on?
Rateille on myös oma keskustelu.

Onkohan season 3 vielä tulossa?
Jos pelin myynti lähtisi nyt nousuun kun tuo FFB on korjattu paremmaksi ja VR:kin tulossa siis kesäkuussa näillä näkymin, niin eiköhän peliin voisi tulla myös lisää ostettavaa.
Mitään faktaa tästä ei ole ollut pelintekijän keskusteluissa, pelaajat tietysti toivovat ja äänestävät kaikenlaista.

Kyllähän tämä peli on ainakin omasta mielestä ollut jo reippaasti sen 55euron arvoinen mitä deluxesta lopulta joutui köyhtymään.
 
Viimeksi muokattu:
Jos sulla takajarrut lukkiutuu ennen etupäätä niin silloin jarrubalanssi on huono, kannattaa siirtää enemmän eteen (ja kenties vielä vähentää jarrujen kokonaistehoa auton säädöistä). Jos sulla ei eturenkaat lukkiutuneet tuossa tilanteessa ollenkaan niin silloin se ratin ffb efekti jäi ehkä tulematta, en osaa sanoa pitäisikö ratin antaa infoa takajarrujen/renkaiden lukkiutumisesta, mutta rattihan kyllä lähtee kääntymään vastakäännökseen itsestään kun perä menettää pidon. Jos on paljon vauhtia niin vaikka saisit infon siitä niin ei ehkä ole aikaa/tilaa korjata sitä.

Juu oon laittanut yleensä pykälän tai pari lisää jarrutehoa mutta juurikaan en oo koskenut balanssiin,yleensä ollut asetussetupissa. Nyt se fiilis siinä pyörähtämisessä oli,että takarenkaat menetti pidon liiasta vauhdista,ei niinkään jarrutuksesta,mutta tokihan se varmaan järkeenkäypää on niinkin,kun mutkaan tulee kovasti ja painonsiirtymä menee eteen ja ei löysää jarrua,niin takapää lukkiutuu. Mieltymys olisi tosiaan polkimissa olisi tuntumaa,jos ei pelin puolelta niin polkinet itsessään olisi tunnokkaat.

Ja juu rateista on oma ketju,nyt lähinnä kiinnosti tämän pelin palaute muilla rateilla,kuin näillä thr ja normi fanatecin rateilla.
 
Nyt on XbX1:llä ja Fanan CSW v2:lla(x-un.hub 320mm rattikehä) kokeiltu. Ja... paskaahan ne forcet on edelleen. Asfaltilla/tasaisella ei edelleenkään mitään, se lisätäristys tulee hieman immersiota lisäämään mutta vasta kun soralla ehkä jo muutenkin tapahtuisi. Mistään eturenkaiden tuntemisesta/tienpinnan feedbackista ei voida puhuakaan kun sitä ei edelleenkään ole. Ajaminen on sitten sellaista tähtäilyä pysymään tien reunojen välissä kun autoa ei "tunne". Toki kaikki maksimiin saa pirusti jousta ja "vasen/oikea"-forcea yms, mutta tientuntumaa se ei tuo, plus sitten tuntuu ratti hajoavan niissä klonk-klonk ylityksissä.

Eniten ihmetyttää miten ne ei firmassa edes vaikuteta ymmärtävän mikä on pielessä. Vai ylpeyskö siinä on esteenä ettei voi virheitä myöntää. Selvästi vaikuttaa siltä että coden pitäisi ostaa ffb-tietämys talon ulkopuolelta ja tehdä muut asiat sitten itse.
 
Laittelin Ricmotechille viestiä,että postittavatko Suomeen load cell pakettia mutta eipä ole pariin viikkoon kuulunut mitään,joten se siitä.
Itse tilasin Ricmotechiltä muutama muutama vuosi sitten load-cell kitin G25 polkimiin, joten kyllä he suomeen toimittavat. Täytyy vain varautua maksamaan tullit yms. Omalle kitille taisi tulla hintaa sen aikaisilla dollarikurssilla jonkun 150-160€. Ei mikään edullisin kitti, mutta näissä harrastushommissa täytyy välillä hinnat unohtaa... :)
 
... paskaahan ne forcet on edelleen.
:tup: suorapuheisuudesta.

Jotkut kirjoittavat että jopa EK ajat ovat parantuneet useilla sekunneilla näiden uusien täristyksien myötä :geek:
Onhan tuo sellainen lonksahtelu, että vikaa lähtisi hakemaan jos oikeassa autossa olisi.
En kyllä tykkää kyseisestä efektistä vaikkapa Project Cars 2:ssakaan.
Tosin G29 rattina, että ei sillä kovin kummoisia taiota.

Toiset haukkuu DR1:sen tärinöitä, mutta itse tykkään niistä kyllä kakkosta enemmän.
Ouninpohjaa kun päästelee, niin kyllä ratissa tuntuu mihin suuntaan auto olisi haluamassa.
 
Sehän siinä ykkösessä on, siinä muita "puutteita", auto lentelee vähän liian hanakasti, nopeutta liikaa vähän joka paikassa jne. Mutta rattituntuma on informatiivisempi, jopa asfaltilla saa siinä loppujen lopuksi jotain aikaan kun nostaa pirusti tasoja kauttaaltaan, mutta tässä 2:ssa ei.

Aivan kuin joku tyyppi(t?) puuttuisi kehitystiimistä jotka aiemmin toivat tietotaitonsa.

Lisätään nyt että on tämä jonkinlainen parannus alkutasosta, mutta kovin pieni/huomaamaton. Miksi vaivautua ratilla ajamaan kun pädillä oikeastaan menee yhtä hyvin mutta rennommin. Niin ja pitää varmaan huvikseen mennä katsomaan coden foorumille vieläkö olen siellä kun aikaa sitten haukuin tilanteen aika suoraan. Tunnetusti kun deletoivat jengiä.
 
Coden foorumeilla osa porukasta puhuu,että ei tasaisella asfaltilla muutenkaan ole sellaista tuntumaa,mitä osa nyt haluaa mutta tiedä näitä sitten. Kun en oo ralliautolla asfaltilla ajanut,niin paha sanoa:bored:. Mutta olen kyllä samaa mieltä,että forcen tuntuma asfaltilla on kovin ohut ja sitä "tunnetta" ei oikein ole. Mutta silti himoitsen Espanjan pätkiä eniten:).
 
Tämähän on pädillä ajaessa liiankin helppo peli, muutamalla pätkällä ajoin helposti viiden joukkoon ekalla vedolla leaderboardeissa, kaikki ajoavutkin on pois päältä.

Ei tässä tarvi edes kunnolla keskittyä ajamiseen niin silti tulee lujaa, kun pelkoa ulosajosta ei ole, pädillä ajaminen on ainakin tylsää kun auto menee kuin kiskoilla.
 
Viimeksi muokattu:
No onhan tässä nyt parempi tuntuma kuin ykkösosassa asfaltilla! Täydellinen se ei todellakaan ole, mutta parempi.
Soralla ja asfaltilla nuo tärinät saisi jättää melkein kokonaan pois, ei mitään tekemistä auton ajotuntumaan. Ainoastaan teräviin iskuihin joissain paikoissa. Hypyt tässä ei tunnu missään kun taas ykkösessä ne olivat mahtavat, mutta siinäkin kummallisesti kaikista hypystä ei tullut feedbackiä.
 
Laittelin Ricmotechille viestiä,että postittavatko Suomeen load cell pakettia mutta eipä ole pariin viikkoon kuulunut mitään,joten se siitä. Tosiaan esimerkkinä tuosta jarrun lukittumisesta tuli tämän viikon Espanjan viikko haasteesta,vikalla pätkällä olin hyvässä kyydissä Subarulla ja 4 mutka oikealle,aavistus oli liikaa kyytiä ja menin jarruun kovemmin ja yhtäkkiä perä irti ja pihalle. Katselin replaysta sitten ja takajarrut lukittuivat ja sen takia lähdettiin,toki vähän liikaa yritystä. Mutta sitä tunnetta ei tullut rattiin,että jarrutan liikaa.

Onko Simucubella mahdotonta virittelyä saada peli toimimaan,ymmärtääkseni peli ei suoraan tunnista kuitenkaan?
Itse mietin tuollaista: https://www.simracingsolutions.co.uk/product-page/load-cell-brake-mod-t3pa-pro
 
Jaa, että Suomea ja Kreikkaa ei sitten seuraavassa seasonissa tulekaan. No on siellä sentään Wales, varmaan pitänyt nuo pari rallicrossi-maata ympätä mukaan kun kerta lisenssit on hankittu ja voidaan pitää ne kaksi pelaajaa tyytyväisinä jotka niitä ovat lisää kirkuneet mukaan. Ilmeisesti Suomi ja muut puuttuvat maat tulevat vielä julkaisemattomassa Season 3:ssa, mutta tämäkin on kuitenkin vasta aikaisintaan syksyllä ja silloinkin taitaa jo WRC 8 kolkutella nurkan takana.
 
Jaa, että Suomea ja Kreikkaa ei sitten seuraavassa seasonissa tulekaan. No on siellä sentään Wales, varmaan pitänyt nuo pari rallicrossi-maata ympätä mukaan kun kerta lisenssit on hankittu ja voidaan pitää ne kaksi pelaajaa tyytyväisinä jotka niitä ovat lisää kirkuneet mukaan. Ilmeisesti Suomi ja muut puuttuvat maat tulevat vielä julkaisemattomassa Season 3:ssa, mutta tämäkin on kuitenkin vasta aikaisintaan syksyllä ja silloinkin taitaa jo WRC 8 kolkutella nurkan takana.
Toivotaan, että tulee ja jos ei tule niin toivotaan, että WRC 8 olis ottanut simulaatiomaisemman otteen, että vois sitä alkaa tahkoamaan. Siinä kuitenkin tulee kaikki WRC maat.
 
Toivotaan, että tulee ja jos ei tule niin toivotaan, että WRC 8 olis ottanut simulaatiomaisemman otteen, että vois sitä alkaa tahkoamaan. Siinä kuitenkin tulee kaikki WRC maat.
Jos samat pelintekijät niin melkein voi sanoa varmaksi, ettei sieltä mitään mestariteosta ole tulossa.
 
Mites muuten kävi Sebastian Loeb ralli simulle? Onkohan kehitetty ollenkaan vai yrittävätkö unohtaa kokonaan?

Loeb oli Milestonen tuotos. WRC oli heillä neloseen asti. Sen jälkeen autoihin sijoittuvaa peliä ei ole tullut ulos kuin Gravel. Keskittyvät motocrossin, siviilipyöriin ja motogp sarjan peleihin nykyisin.

Sit taas vitosesta asti ollut Kylotonn gamesilla WRC ja menty kokoajan eteenpäin ja ensimmäiset tiedot ja materiaalit 8:sta vaikuttaa jo todella hyvälle.
Missään nimessä WRC ei tule ikinä olemaan täysiverinen simu. Sillä markkinoidaan massoille WRC:tä. Mutta paljon parempaan mennyt ja nyt ilmeisesti isosti eteenpäin ja siksi kahden vuoden kehityssykli otettiinkin tähän väliin.
 
Muutamat tunnit takana ajelua Dirt Rally 2.0.sta ruudulta väännettynä kun ei ole vielä Oculucselta tullut uutta takuu maskia ja eihän sitä tietty VR.nä muutenkaan vielä pääsis ajamaan mutta nyt kun rupee taas tottumaan tohon ruutuajeluun niin parannusta on tullut aika monessa asiassa.
Saksa, Monte ja Espanja pirun hyviä tien pitoalueiden suhteen kun voi hakea kuivempia ja pitävämpiä linjoja realistisemmin kun ykkösessä. Sorarallit, tai jotkut tuntuu mutarallilta, tuntuu melko erilaisilta enkä oo vielä oikeen löytäny tuntumaa asetuksista eli taitaa puheet huonosta ffb.stä pitää paikkansa.
Toisaaltaan taas rallicrossin puolella tuntuma on parempi soraosuuksillakin ja varsinkin auton hallittavuus loogisempaa verrattuna ykköseen.
Pitää seuraavaks ruveta kokeileen autojen säädettävyyttä pikkuhiljaa kun kertyy upgradeja jos sais kulkimet kohilleen siieks kun VR tulee! Jos tulee?
Onkohan kukaan löytänyt tai saanut tehtyä hyviä ffb settingsejä G27.lle uusimpaan peliversioon?
 
Nyt tuli testattua Ruotsia (time trial Hamra ek 6:26,7 puhdas ajo BMW M3:lla ja 2. sija leaderboardilla reilu 4s pohjista). Lumipenkat vaikuttaa paikoittain matalemmilta ja hieman enemmän ehkä kestää leikata kuin DR1:ssä. Joitakin pahimpia röykytyksiä ne on siitä tienpinnasta tasoittaneet mikä on varmaan ihan ok koska ne soratiepohjat on kait ihan yhtä hyvät kuin Suomessa. Pari kertaa tuli mentyä penkkaan syvemmälle ja siitä alkava katon kautta pyöriminen on kyllä täysin epärealistinen, melko hitaasta vauhdistakin (alle 100km/h) voi pyöriä 5-10kertaa katon kautta, se lumikaan ei muka yhtään hidasta tuota pyörimistä(?).

Sama Hamra ek DR1:ssä (12,1km) aikaan 6:10 eli tässä DR2:ssa n. +1,3s/km hitaampi kyyti.

Ajelin myös Saksan pätkiä weeklyssä Mantalla, graafisesti on parantunut, ajotuntuma tiehen on ihan hyvä. Sitten joissakin mutkissa pitää vähän varoa, kun leikkasi hieman liikaa niin tuo auto nousi kahdelle renkaalle ja kerran pyöri katon kautta ympärikin (ehkä liian pehmeät alustan säädöt tuossa autossa?).
 
Viimeksi muokattu:
Jokohan rupeaa olemaan ostamisen arvoinen teos?
DR1 on siitä huono peli että siihen ei kyllästy koskaan. :)
Kyllä kandii ostaa! Uuden takuuvaihto VR maskin saapumista ootellessa testaillu nyt tota ja jokapäivä on löytyny uutta positiivista asiaa jos tosin kielteistäkin, esim. etäisyyksien arvioiminen tulossa oleviin käännöksiin ihmeen hankalaa! En tiedä onko kartanluku nyt niin erilaista vai johtuuko siitä että tottu niin vahvasti DR1.ssä tohon VR näkymään et nyt näytöllä on etäisyyksien arvioiminen tosi hankalaa niin että tulee jarruteltua he...in paljon liian aikaisin ja sit taas välillä tulee kurvit ihan silmille. VR.ää ootellaan tähän peliin kyllä nyt tiukemmin kun Joulupukkia.
DR1 on varsinkin VR.nä semmoinen ettei kyllästy koska se on ensimmäinen rallisimu missä voi naatiskella ajamisesta kun on ffb kohillaan ratissa ja Jetseatissa. Tietty jos olis liikealustapenkki niin ois täydellistä mutta taitavat maksaa vielä liikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä kandii ostaa! Uuden takuuvaihto VR maskin saapumista ootellessa testaillu nyt tota ja jokapäivä on löytyny uutta positiivista asiaa jos tosin kielteistäkin, esim. etäisyyksien arvioiminen tulossa oleviin käännöksiin ihmeen hankalaa! En tiedä onko kartanluku nyt niin erilaista vai johtuuko siitä että tottu niin vahvasti DR1.ssä tohon VR näkymään et nyt näytöllä on etäisyyksien arvioiminen tosi hankalaa niin että tulee jarruteltua he...in paljon liian aikaisin ja sit taas välillä tulee kurvit ihan silmille. VR.ää ootellaan kyllä nyt tiukemmin kun Joulupukkia.

Eihän tässä ole vielä VR-tukeakaan?
 
Eihän tässä ole vielä VR-tukeakaan?
"VR.ää ootellaan kyllä nyt tiukemmin kun Joulupukkia."
Tarkoitin tällä että VR.ää ootellaan tähän DR2.0.aan ihan pirusti ja että se vaikuttaa pirun hyvältä ruudultakin ajeltuna vaikka kerkes DR1.ssä jo VR ajeluun tottumaan.
 
Täältäkin lämmin suositus pelin ostamiseen, omalla kokoonpanolla nykyisellään aivan mahtavaa rallia. Pieniä murheita vielä hiotaan, mutta onneksi nyt päivityksiä on tippunut suht tasaiseen tahtiin.

Ja kannattaa hommata tuo Deluxe, vaikka sisältää paljon kierrätettyä ajettavaa niin uusituilla fysiikoilla ja ajotuntumalla maistuu vielä ykköstäkin paljon paremmalta. Jahka VR-tuki saapuu niin morjens!

Peli on omasta mielestäni kokonaisuutena parempi kuin RBR, kauan kesti ennen kuin vanha kuningas syrjäytyi. Tietyt seikat saavat vielä palaamaan ajoittain RBRn pariin (modattavuus, yhteisö ja huikea määrä ajettavaa).
 
No, laitoinpa latautumaan Deluxe version :kippis:
Hetki varmaan menee että tuon halvemmalla saa, varsinkin kun lisäsisältöä tulee lisää.
 
Onkos tähän tulossa niinsanottua "hotseat" modia, että pelataan vuorotellen samalla tietokoneella, vaikka yksi ralli läpi.

Oli helvetin hauskaa joskus kauan sitten kun vietettiin viikonloppua pelaten jotain vanhaa rallipeliä missä oli tämä mahdollista.
 
Mahdollisuus vuorotella kaverin tai kavereiden kanssa pitäisi olla. Tuntuu että pelinkehittäjillä on joku ennakko-oletus siitä miten peliä suurinosa pelaa ja ylenkatsotaan nuo tuikihauskat pelitilat. Miten pelaisit tällaista rallipeliä kaksin? Niinko että kaveri tulee kylään ja hänellä sattuu olemaan peliläppäri laukussa ja oma kopio pelistä, vaiko niin että kummatkin pelaa peliä netin yli omilla koneillaan ja kopioillaan perjantai-iltana?

Kasvotusten ralli on juuri hauskaa kun voi huudahtaa tai nauraa toisen kolarille vieressä, mutta onko vuorottelu sellainen ominaisuus tai jopa jaetturuutu, että ne syövät myyntejä? Mutulla sanoisin etteivät syö lainkaan, sillä ne päin vastoin saavat pelistä lievästi kiinnostuneet ensin kaverin kanssa kokeilemaan peliä ja ovat sitä kautta askeleen lähempänä lopullista ostopäätöstä, kun ilman näitä pelitiloja ei peliä tule välttämättä koskaan edes harkinneeksi. Eihän kukaan aidosti pelistä kiinnostunut ravaa kaverilla kylässä vain pelatakseen peliä kaksinpelillä, kun omalla kopiolla voisi pelata peliä myös omalla ajalla.
 
No siis omasta mielestäni pelimaailman suurimpia mysteerejä on se, miksi noita ilmiselviä pelitiloja ei peleihin laiteta ja olemassa oleviin pelimuotoihin laitetaan täysin älyttömiä rajoituksia, esim monissa arcade-henkisissä ajopeleissä moninpelissä voi ajaa max 2 kierrosta kisassa...
(Joo nopeatempoisia pelejä, mutta on se perkele kun kaikkien saanti lobbyyn ja sieltä peliin kestää enemmän kuin itse kisat)

Tommosen hotseat-pelimuodon koodaaminen peliin olisi rehdisti joku parin päivän juttu kaikki meemisanaa. Jos pelkona on, että toi sekottaa pelaajan pohja-aikoja tai muita statseja tai mahdollistaa jotenkin huijaamisen, niin tekee siitä hotseatista oman sandboxin, joka voi ottaa ulkopuolelta tietoa vastaan (esim. isännän pohja-ajat), mutta ei saa lähettää ulospäin tietoa ja pelaajat vaan geneerisiä player X pelaajia. Sekin olisi valtavasti parempi kuin ei hotseattia ollenkaan
 
Tommosen hotseat-pelimuodon koodaaminen peliin olisi rehdisti joku parin päivän juttu kaikki meemisanaa. Jos pelkona on, että toi sekottaa pelaajan pohja-aikoja tai muita statseja tai mahdollistaa jotenkin huijaamisen, niin tekee siitä hotseatista oman sandboxin, joka voi ottaa ulkopuolelta tietoa vastaan (esim. isännän pohja-ajat), mutta ei saa lähettää ulospäin tietoa ja pelaajat vaan geneerisiä player X pelaajia. Sekin olisi valtavasti parempi kuin ei hotseattia ollenkaan

Tämä kyllä hämmästyttää itseäkin, pitäisi olla niin todella helppo homma tehdä ja ei pitäisi kaiken järjen mukaan haitata muita pelimuotoja millään lailla jos on oikein tehty. Ja nämäkin pelimuodot on tehty miljoona kertaa ennenkin, samankin pelitalon toimesta... :confused: Codemasters näkee nykyään kuluttajat ilmeisesti täysin homogeenisinä pelaajina, jotka pitävät pääasiassa daily/weekly challengeistä sekä uramoodista yksinpelinä.
 
Ite laitoin samat FFB asetukset kuin DR1 ja on ihan ok ajaa. Camera Shake oli jostain syystä maksimissa, hetki meni ennenkuin tajusin tarkistaa sen asetuksen. Useassa autopelissä se on vakiona häiritsevän isolla, ja voi mennä hetki ennen kuin tajuaa että miksei ajamisesta tule mitään. Ehdottomasti 0 oltava tämä asetus ainakin itselleni.
 
Mitä tuosta kameran tärinästä on lukenut, niin ykkösestä poiketen se pitää juurikin olla siellä oikeassa laidassa jos ei halua käyttää merisairauslääkkeitä.
Sitten se toimii vain kuskinpenkin kuvakulmasta.
Argentiinassa sitä on hyvä testailla laidasta toiseen.

Omasta mielestä sen vaikutus on joka tapauksessa liian vähäinen ja siksi en viitsi ajaa lainkaan Argentiinaa.

Tästä on pelintekijän foorumilla jotkut valitelleet alusta asti ja luulisi olevan suht helppo korjata, kuten moni muukin asia mutta aika hintsusti tuntuu olevan halua korjailla niitä.
Ehkä syy että pelin parissa ahertaa enää muutama ja loput on laitettu toisen pelin ohjelmointiin.
Seuraava päivitys on kuitenkin tulossa melko piakkoin, joko nyt ensi tiistaina tai sitten 18.pv kun tulee Latvian RX rata.

Eipä ole juuri enää tullut pelailtua. 4WD haasteita lähinnä, eikä niitäkään credittien takia joita on liki 20miljoonaa.
 
Viimeksi muokattu:
Oon tykästynyt ajaa time trialia GT-luokan vehkeillä ja on kyllä mielettömiä. Ootteko saanut Porchen ajettavaksi,kun tuntuu olevan vaikea säätää "helpoksi" ajettavaksi? Nuo muut Ford, Chevrolet ja Aston Martin on kyllä paljon helpompia ajaa. Ajoin Puolan pätkää muistaakseni Astonilla ja meni ihan kohtuullisesti,ei suuria virheitä mutta varovaista paikka paikoin ja jäin ällistyttävän paljon suomalaiselle kuskille eli 51s:dead:. No,katsoin steamistä,että kukas tää on, niin viime vuoden dr mestari:vihellys:. Ja Porchella oli ajanut. Olin sillä omallakin ajolla muistaakseni 5s vai 6s. Hattua päästä:).

Sain nyt takuusta uuden Sparcon tss seq/hb. Entinen hajosi alle kkssa mutta toivottavasti nyt kestää. Laitoin sequantaali moodin ja Fordilla nyt kiva pykältää,kun näyttää itse autossakin olevan sequantaali keppi. Ainoastaan käsijarrua nyt kaipaa. Hyväksyykö peli toisen käsijarrun? Jos on jo H-kaavio ja tää sq/hb?
 
Hotel12: Kyllä peli tukee useita erillisiä ohjaimia. Minulla tällä hetkellä polkimet, ratti, vaihdekeppi ja käsijarru kaikki kytkettynä omina USB laitteina koneeseen ja ne saa konffattua peliin käyttöön.

Mutta nyt vasta aloin pelaamaan koko peliä ylipäätään. Onhan tämä kyllä selkeästi paremman tuntuinen peli ajella mitä DR1. Vielä kun sen VR tuen saisi, niin kyllähän tässä taas loppuvuosi vierähtää rattoisasti. :)
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 323
Viestejä
4 865 271
Jäsenet
78 641
Uusin jäsen
Fintukani

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom