Dirt Rally 2.0

Mikä toi oikean jalan tarkoitus on kun painetaan jarrua ja nopeasti kantapäällä kaasua?
Aika vähän tuntuu jarruttelevan vasemmalla jalalla.
Heel and toe.

Sillä saadaan jarruttaessa ja alaspäin vaihdoissa pidettyä moottorin kierrokset korkealla ja tuossa autossa myös turbon paineet on tärkeä pitää ylhäällä jotta kun lähdetään kiihdyttämään niin siellä on kaikki tehot käytössä silloin.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tää peli on vielä niin harjottelua että. Jotenki tuntuu että ykkösessä auto vastasi ohjaukseen paljon paremmin ja tuli feedbackkiä paljon paremmin ratille mitä auton alla tapahtuu. videolla kun Evolla tuli ajeltua jonkin verran että moottoripäivitystä sais jossain välissä. Ensin normi replay ja puolessa välissä sama uusiks incar.
 


Eikö tämän pitänyt olla simulaattori? Tässä videossa asfalttifysiikat näyttää todella luonnottomalta... Auto liukuu jatkuvasti perä edellä mutkiin pienestäkin ohjausliikkeestä, näyttää kun autossa olisi nelipyöräohjaus :confused2:
 
Eikö tämän pitänyt olla simulaattori?
Tuollaista en ole nähnyt tekijätiimin tai julkaisijan mainostavan.
Toki pelissä on paljon parannettavaa ja Dirtin porukka kertoo twitterissä että päivityksiä on tulossa.
Kaikki korjaukset ja parannukset on kotiinpäin, mutta ainakin omasta mielestä pirun hauska ja koukuttava peli jo tällaisenaan.
 
Parannettavaa löytyy mutta fiilis tässä on jo kohdillaan, hemmetin hauskaa ajella!
 
Toimiiko kellään Logitech Driving Force GT ratti-poljin yhdistelmä? Tuollaisia olisi tarjolla paljon käytettynä, mutta ilmeisesti ei ole virallisesti tuettu combo?
 
Toimiiko kellään Logitech Driving Force GT ratti-poljin yhdistelmä? Tuollaisia olisi tarjolla paljon käytettynä, mutta ilmeisesti ei ole virallisesti tuettu combo?

Ei ratin tartte olla mikään "virallisesti tuettu" että se toimii. DFGT on varmaan yksi myydyimmistä rattipoljin-seteistä ja itse pelasin sillä Dirt Rallya ja hyvin toimi. En epäile sekuntiakaan etteikö DFGT toimisi myös kakkosen kanssa oikein mainiosti.
 
Oliko vaikeekin homma? Ihan menee siinä pelin sisällä?

Ei taida olla bindaus tuttua? Aika monessa pelissä pitää bindata ohjaimen nappien funktiot yms erikseen vaikka ohjain tunnistuukin oikein.
DR2:n bindausta tuntematta veikkaan että se on ihan läpihuutojuttu, ainakin ykkösessä oli.
 
Mites onko kenelläkään täällä kokemusta xboxilla ratti ja poljin yhdistelmää missä oli kiinni sekä vaihdekeppi että käsijarru?
 
Alkaa loppumaan ihan täysin motivaatio koko peliin.
Ensin päivähaasteissa, kaikki yöllä tai yö+sade yhdistelmällä.
Sit uraan ja Espanjan rallissa yksi kuiva pätkä, sekin yöllä. Yksi päivä pätkä sateella ja neljä ilta/yö pätkää sateella.

No se olikin clubman tason viimeinen ralli. Jokaisen minkä maaliin ajoin, olin 30-50sek johdossa maaliin tullessa, eli helpot voitot. Kaksi kisaa keskeytin hermojen mentyä.

No sit pro tasolle. Ja hyppy AI:ssa aivan naurettava. Kaksi pätkää jaksoin puolaa ajaa ja olen niiden jälkeen viimeisenä, lähes minuutin perässä toiseksi viimeistä. Ihan älytöntä.vähemmän yllättävästi nää kaks ekaa pätkää oli ilta+sade ja yö+sade.
Loppu rallissa näyttää olevan yksi päivä/kuiva pätkä, loput iltaa, yötä tai sadetta..en vain jaksa enää sitä.

Ja toi AI. Joo joo, ajan pädillä..tiedän et ratti on nopeampi, mutta ne pysty ratilla ajamaan.
Mut jos olen clubmanilla voittanut aina yli 30 sekunnilla rallit, niin miten seuraava taso voi olla et kahdella pätkällä jään minuutin toiseksi viimeistä. Sen edellä kuitenkin 28 nopeampaa autoa vielä..
miten kukaan pädi kuski voi ikinä päästä ajamaan pitkiä kisoja missä olisi rengasvalinnoilla mitään vaikutusta?
Mitä päivähaasteita olen katsellut, niin oman kaverilistan kärjessä olen tainnut yhtä lukunottamatta olla kaikissa ja aikalailla isolla erolla. Eli voisin kuvitella olevani peruspelaajaa parempi pädikuski ja meno loppuu pro tasolle. Pro tasolla käydään huollossa kahden pätkän välein, jolloin jokaisessa voi heittää softit alle.

Sää/vuorokaudenaika ongelma on numero yksi ja vie täysin peli-ilon. Uran tyyli hoitaa vaikeustaso on ihan hirvittävä siihen päälle.
Peli ei todellakaan enää aiheuta sitä ”yksi EK vielä”-fiilistä, vaan pikemminkin onko mun taas pakko pelata yks pätkä yöllä ja ottaa minuutti turpaan..
 
Juu sateessa ajaminen ja yötä on kyllä riittävästi ja päivähaasteissakin on vaikeita olosuhteita. Esim. Eilinen rankkasade H3 rwd,niin ei kyllä meinannut nähdä mitään. Vähän semmoinen grindaus fiilis tulee,kun rahnaa pitää tienata. Mutta silti,himo on ratin taakse
 
Käyttääkö porukka täällä erillistä käsijarru settiä? Esim. Thrustmasterin tss. Sitä mikä on xo/pc. Kokemuksia siitä olisi kiva saada. Tilauksessa olisi.
 
Alkaa loppumaan ihan täysin motivaatio koko peliin.
Ensin päivähaasteissa, kaikki yöllä tai yö+sade yhdistelmällä.
Sit uraan ja Espanjan rallissa yksi kuiva pätkä, sekin yöllä. Yksi päivä pätkä sateella ja neljä ilta/yö pätkää sateella.

No se olikin clubman tason viimeinen ralli. Jokaisen minkä maaliin ajoin, olin 30-50sek johdossa maaliin tullessa, eli helpot voitot. Kaksi kisaa keskeytin hermojen mentyä.

No sit pro tasolle. Ja hyppy AI:ssa aivan naurettava. Kaksi pätkää jaksoin puolaa ajaa ja olen niiden jälkeen viimeisenä, lähes minuutin perässä toiseksi viimeistä. Ihan älytöntä.vähemmän yllättävästi nää kaks ekaa pätkää oli ilta+sade ja yö+sade.
Loppu rallissa näyttää olevan yksi päivä/kuiva pätkä, loput iltaa, yötä tai sadetta..en vain jaksa enää sitä.

Ja toi AI. Joo joo, ajan pädillä..tiedän et ratti on nopeampi, mutta ne pysty ratilla ajamaan.
Mut jos olen clubmanilla voittanut aina yli 30 sekunnilla rallit, niin miten seuraava taso voi olla et kahdella pätkällä jään minuutin toiseksi viimeistä. Sen edellä kuitenkin 28 nopeampaa autoa vielä..
miten kukaan pädi kuski voi ikinä päästä ajamaan pitkiä kisoja missä olisi rengasvalinnoilla mitään vaikutusta?
Mitä päivähaasteita olen katsellut, niin oman kaverilistan kärjessä olen tainnut yhtä lukunottamatta olla kaikissa ja aikalailla isolla erolla. Eli voisin kuvitella olevani peruspelaajaa parempi pädikuski ja meno loppuu pro tasolle. Pro tasolla käydään huollossa kahden pätkän välein, jolloin jokaisessa voi heittää softit alle.

Sää/vuorokaudenaika ongelma on numero yksi ja vie täysin peli-ilon. Uran tyyli hoitaa vaikeustaso on ihan hirvittävä siihen päälle.
Peli ei todellakaan enää aiheuta sitä ”yksi EK vielä”-fiilistä, vaan pikemminkin onko mun taas pakko pelata yks pätkä yöllä ja ottaa minuutti turpaan..

Pelissä on Custom championship esim. voi asettaa maksimi ek -määrän per kisa ja Masters vaikeustason jos careerissa ei nouse ikinä clubmania korkeammalle. Vai onko tuon customin vaikeustaso lukittuna ura-leveliin, jos on clubman niin ei saa laitettua kenties pro/elite/masters tasoja, kun en ole vielä sitä tutkinut sen tarkemmin?
 
Paljonko pro tasolla tulee hilloa jos ei voita niitä kisoja? Vai kannattaako clubmania tahkota ja keräillä rahaa autoihin ja päivityksiin? En ainakaan ole löytänyt miten voisi tiputtaa itsensä alempaan luokkaan jos ei pärjääkkään seuraavassa...
 
Tuo yö ja sade kisojen määrä on täysin överi ja latistaa tunnelman kyllä tehokkaasti.
Yö ek vois olla 1-2 per maa max ja sadetta vielä vähemmän.
Olisi edes sateen todennäköisyys laitettu maakohtaiseksi esim wales suuri ja aussit pieni jne.
 
Pelissä on Custom championship esim. voi asettaa maksimi ek -määrän per kisa ja Masters vaikeustason jos careerissa ei nouse ikinä clubmania korkeammalle. Vai onko tuon customin vaikeustaso lukittuna ura-leveliin, jos on clubman niin ei saa laitettua kenties pro/elite/masters tasoja, kun en ole vielä sitä tutkinut sen tarkemmin?

On toki. Freeplayn puolella vain puuttuu auton kehitys ja korjaus. Tämä taas vie kaiken pelon keskeytykseltä tai metsään ajolta ylipäätään. Tämä kun on eka rallipeli missä tulosta enemmän mietin mitä auton korjaus maksaa jos mokaan ja se on koko pelin suola.
Ajaisin pelkkää custom chämppäriä jos siinä sais uran autot/kehityksen/rahat.
 
On toki. Freeplayn puolella vain puuttuu auton kehitys ja korjaus. Tämä taas vie kaiken pelon keskeytykseltä tai metsään ajolta ylipäätään. Tämä kun on eka rallipeli missä tulosta enemmän mietin mitä auton korjaus maksaa jos mokaan ja se on koko pelin suola.
Ajaisin pelkkää custom chämppäriä jos siinä sais uran autot/kehityksen/rahat.
Kai custom championshipissä on auton korjaukset, huollot eventeissä jotka maksaa ym., ainakin dr1.0 oli noin ja autolle kertyi myös km niitä upgradeja varten. Mikä järki tuota oli muuttaa toisenlaiseksi jos on niin. Olisi voinut ajaa vaikeammalla tasolla (tai uudella autolla ilman engine tuningeja helpompaa ai:ta vastaan jos on urassa jo elitessä) ja nopeampia kausia jossa olisi vain esim. 4ek:ta per ralli jos ei halua jauhaa aina maksimi ek-määrä kuten urassa joutuu, tietenkin palkintorahat määräytyisi ek-määrän mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo yöllä ajaminen kyllä vituttaa, tai ainainen sade Espanjassa ja Australiassa :D Vie kyllä realismin mennessään, koska ei niitä ralleja tosiaan yöllä enää ajeta.
 
En ainakaan ole löytänyt miten voisi tiputtaa itsensä alempaan luokkaan jos ei pärjääkkään seuraavassa...
Jos jää kolmen viimeisen joukkoon, niin putoaa edelliseen vaikeustasoon.
Eli toimisko se että keskeyttää suoraan kaikki kisat ja siten jää viimeiseksi?
Uran saa toki myös nollattua, mutta sitten menee varmaan kaikki muutkin.

Parin minuutin testi työpäivän keskellä tänään saapuneella G29 ratilla ja pädiin jo tottuneena vaikutti vaikealta eli saa kyllä opetella homman uudestaan.
Lineaarisuus, saturaatio, soft lock ym oletuksilla.
edit: pikku hiljaa alkaa pysyä tiellä ratillakin :)
 
Viimeksi muokattu:
Kai custom championshipissä on auton korjaukset, huollot eventeissä jotka maksaa ym., ainakin dr1.0 oli noin ja autolle kertyi myös km niitä upgradeja varten. Mikä järki tuota oli muuttaa toisenlaiseksi jos on niin. Olisi voinut ajaa vaikeammalla tasolla (tai uudella autolla ilman engine tuningeja helpompaa ai:ta vastaan jos on urassa jo elitessä) ja nopeampia kausia jossa olisi vain esim. 4ek:ta per ralli jos ei halua jauhaa aina maksimi ek-määrä kuten urassa joutuu, tietenkin palkintorahat määräytyisi ek-määrän mukaan.

Freeplayn puolella ei ole rahaa käytössä ollenkaan, eikä sun autoja.
Huoltotauolla on vain aika rajoitteena, rahaa ei käytetä. Myöskään seuraavaan ralliin mentäessä ei damage jää, kuten urassa.
Myöskin kaikki autot on käsittääkseni maximi virissä freeplayssä, eikä sun mekaanikkojen kehityksellä ole merkitystä.

Urassa on juuri paras muutos se, että vedät ulos, tulee terminal damage. Ykkösessä uus auto alla seuraavassa kisassa. Tässä pistät 100 tonnilla R5 luokan auton kokoon ja olet lähellä konkurssia. Itse oikeasti mietin onko mulla varaa ajaa toista kautta nelivedolla.

Freeplayssä kaikki tämä uupuu.
 
Freeplayssa saa kuitenkin ilmeisesti hardcore damagen päälle, tätä ei uramoodissa saa ainakaan toistaiseksi?

Tosin ei tuo hardcore damage nyt kovin hardcore ollut, aika hyvin sai vetää pihalle ilman suurempia vaurioita kun kokeilin...
 
Ei tuo asfaltti ollukaa nii hirvee ku pelkäsin.
Itseasiassa ihan hauskaa oli päästellä R5 skodalla :tup:
 
Eilen ja tänään on alkanut vaivata tuo äänien äkillinen häviäminen kesken ek:n. Oudosti ensimmäiseen parinkymmeneen tuntiin ei ollut pelin kanssa mitään ongelmia.
 
Eilen ja tänään on alkanut vaivata tuo äänien äkillinen häviäminen kesken ek:n. Oudosti ensimmäiseen parinkymmeneen tuntiin ei ollut pelin kanssa mitään ongelmia.

Samaa ongelmaa ollut täällä. Hiukan vituttaa kesken pitkän ek:n kun kartturi häviää.. kiva laskea sokkona.
 
Samaa ongelmaa ollut täällä. Hiukan vituttaa kesken pitkän ek:n kun kartturi häviää.. kiva laskea sokkona.

Onkohan tää sama bugi kuin mulla, mutta eri laitteilla käyttäytyy eritavalla.
Nimittäin periaatteessa voisin kuvitella et sama ongelma. Kartturin ääni katoaa keskikaiuttimesta, mutta se tulee vasemmasta etukajarista ja noin 200% volumella.
Eli oisko eri asetuksilla/laitteistolla sit vaan hiljaisuutta ja toisilla siirtyy toiseen kajariin.
 
Onkohan tää sama bugi kuin mulla, mutta eri laitteilla käyttäytyy eritavalla.
Nimittäin periaatteessa voisin kuvitella et sama ongelma. Kartturin ääni katoaa keskikaiuttimesta, mutta se tulee vasemmasta etukajarista ja noin 200% volumella.
Eli oisko eri asetuksilla/laitteistolla sit vaan hiljaisuutta ja toisilla siirtyy toiseen kajariin.

Itsellä häviää siis yhtäkkiä kaikki äänet. Valikoissa kuuluu tällöin se normaali ”klik” ääni outona rätinänä.
 
itellä kans lähti kaikki muut äänet. paitsi kivien lentäminen lokareihin. tiesi ainaki vähä suuntaa, notta nyt mennää lujaa :lol:
 
Itelläkin lähtenyt pari kertaa äänet ja pelkkä kivien ropina kuulunut.

Kyllä tämä pätsiä kaipaa, hieman keskeneräinen fiilis tästä jää. Toivottavasti myös rajoittavat yötä ja sadetta, niitä on aivan liikaa.
 
Kuinkas moni laskenu menemään tuota uutta Group B Weeklyä Argentiinassa? Kyllä saa kieli keskellä suuta ajella ja varoa kallioon osumista.
 
Tulee muuten melko asiallisesti vaikeustasoa, kun heittää AI:n täysille :D

Tällä vedolla jäin 25s pohjista, muutamia virheitä, varovaisia paikkoja ja huonoja jarrujahan tuossa tulee, mutta tosissaan saa ajaa jos mielii voittaa.

 
Sama ongelma täällä. Kaikki äänet katos kesken ek:n.

Itelläki lähti. Pikakorjauksena toimi se,että meni alt tabil windowssiin ja vaihtoi äänilähdettä oletuslaitteesta johonkin toiseen ja sitten takaisin. ... sit vaa takas peliin.
 
tulipa hommattua dirtti2 PClle, ihan upea, ei kyllä meinaa pysyä puitten välissä.
rattina CSL Elite PS4 ja LC jarrulliset polkimet. on forcet kyllä onnettomat en ehtiny testaamaan eri säätöä näihin vielä joten oletuksin ajelin.
pitänee viritellä omatekoinen käkkäri vielä tuohon josko tuo tunnistaisi (arduinolla DIY - Handbrake with Arduino)
ei muita fana csl käyttäjiä ole tai löytyny hyviä säätöjä?
 
Huhhuh, tuntuupa vaikealta peliltä verrattuna Dirt 4:seen, joka on tähän verrattuna arcademaisempi. Pelaan siis xbone pädillä (korotettujen tattien kanssa) ja pc:llä. DR 2.0 tuntuu kyllä haastavalta ainakin noilla ohjaimen 'out of the box' asetuksilla. En vain pysy siinä gravelilla ja jotenkin puuttuu se tuntuma pädin kanssa ja oja kutsuu miestä :D

Pelissä siis ei ole mitään vikaa, toimii täällä päässä kuin junan vessa. Dirt Rally:a (ekaa) en ole koskaan aiemmin pelannut niin tämä oli kyllä vaikeustasossa aikamoinen hyppäys.

Kävin nyt tuolla ohjaimen advanced asetuksissa ja säätövaraa löytyy jos mihinkin. Tuossa menee kyllä aikaa että käy ne läpi, mutta jos en löydy sopivia settareita niin ei kai tässä muu auta kuin hankkia joku kuluttajatason (lue: edullinen/halpa/johon ois varaa) ratti/poljin setti.

Tubesta löysin tällaiset asetukset pädille (dirt rally 1:stä siis) ja ajattelin nyt seuraavaksi lähteä tuosta liikenteeseen (pahoittelen kuvanlaatua) ja sitten sinne auton säätöihin :

sshot-2.png
 
Viimeksi muokattu:
Huhhuh, tuntuupa vaikealta peliltä verrattuna Dirt 4:seen, joka on tähän verrattuna arcademaisempi. Pelaan siis xbone pädillä (korotettujen tattien kanssa) ja pc:llä. DR 2.0 tuntuu kyllä haastavalta ainakin noilla ohjaimen 'out of the box' asetuksilla. En vain pysy siinä gravelilla ja jotenkin puuttuu se tuntuma pädin kanssa ja oja kutsuu miestä :D

Pelissä siis ei ole mitään vikaa, toimii täällä päässä kuin junan vessa. Dirt Rally:a (ekaa) en ole koskaan aiemmin pelannut niin tämä oli kyllä vaikeustasossa aikamoinen hyppäys.

Kävin nyt tuolla ohjaimen advanced asetuksissa ja säätövaraa löytyy jos mihinkin. Tuossa menee kyllä aikaa että käy ne läpi, mutta jos en löydy sopivia settareita niin ei kai tässä muu auta kuin hankkia joku kuluttajatason (lue: edullinen/halpa/johon ois varaa) ratti/poljin setti.

Tubesta löysin tällaiset asetukset pädille (dirt rally 1:stä siis) ja ajattelin nyt seuraavaksi lähteä tuosta liikenteeseen (pahoittelen kuvanlaatua) ja sitten sinne auton säätöihin :

sshot-2.png

Deadzone nolliin (juuri oletus deadzone syö kaiken tuntuman), senssi täysille.
Saturaatio mulla oletuksella, jotkut pistää sataseen.
Todella hyvä tuntuma ainakin ps4 ohjaimella (ja ps4:lla)
 
Viimeksi muokattu:
^Tuohon lisäisin että lineaarisyys täysille...jotkut tykkää pienemmästä, mut itellä ajat parani kun sen laittoi täysille.
Deadzone sellaiseksi ettei auto ohjaa kumpaankaan suuntaan suoralla, senhän näkee siitä välilehdeltä jossa ohjaimen voi testata.
3% joutu ite laittaa PS4 pädillä.

Tuli eilen muutama tunti harjoteltua G29 ratilla ja onhan se sitten ihan eri peli kun sen oppi.
Pädillä on hauskaa pelailua, mutta ratilla ihan kunnon rallia.
Pitää kokeilla viikonloppuna miltä se DiRT 1:nen tuntuu, niin tietää mistä puhutaan tuossa ratin huonosta tuntumasta. Pelattava peli on kyllä tällaisenaankin, säädöt kopioin täältä jonkun hyväksi todetuilla.

Tämän viikon haaste Audi Argentiinassa on kyllä ihan älytön ja ratilla liki mahdoton oletusasetuksilla ellei sit yhdellä kädellä pyörittele oikein urakalla.
Eipä siinä juuri kakkosvaihdetta pidemmälle pääse pykältämään kun tulee jo serpo.

Yö ja ja sade yöllä ottaa kyllä pannuun täälläkin urassa ja haasteissa. Se voisi olla satunnainen mauste, mutta muuten niin että näkee 20m pidemmälle.
Onneksi CM foorumilla myös asiasta valitettu.
 
Yöllä vituttaa myös se, että tuolla älyttömällä lisävalo patterilla näkyvyys on 50m eteenpäin max, todella realistista.. omassa henkilöautolla näkee lyhyilläkin pidemmälle :D
 
En tiedä,miten tuohon Argentiinaan pitäisi auto säätää,kun vaikka auto on pehmeäksi laitettu,niin silti pomppii ja hyppii,eikä mitään luottoa. On,muuten myös haastetta lisää,kun ajaa kytkimellä ja H-kaaviolla B-ryhmän vehkeitä. Mitähän tuo "announcement" tarkoittaa "first drop of credits" tai jotain sinne päin?

Tänään hävisi ensimmäistä kertaa äänet. Palautui,kun sammutin kuulokkeet ja lähti sitten toimimaan.
 
joku sanoi cm:n foorumilla kuinka firma muuttuu aina sukellusveneeksi julkaisujen jälkeen. Eli tarkoittaen kuinka mitään infoa ei tule siitä ovatko pätsäämässä, esim tässä ffb:tä yms, vai eivätkö tee mitään.

Yleensä firmat antaa lausumia mika tilanne ja mitä kehitteillä.
 
En tiedä,miten tuohon Argentiinaan pitäisi auto säätää,kun vaikka auto on pehmeäksi laitettu,niin silti pomppii ja hyppii,eikä mitään luottoa. On,muuten myös haastetta lisää,kun ajaa kytkimellä ja H-kaaviolla B-ryhmän vehkeitä. Mitähän tuo "announcement" tarkoittaa "first drop of credits" tai jotain sinne päin?

Tänään hävisi ensimmäistä kertaa äänet. Palautui,kun sammutin kuulokkeet ja lähti sitten toimimaan.

Älä laita liian pehmeäksi, pohjaa muuten. En tiedä tässä tarkasti eri autojen säätömahdollisuuksia, mutta tuollaiseen möykkyyn kannattaa lähteä hakemaan herkkää, mutta tiukkaa alustaa.

Itse lähtisin näin säätämään Argentiinaan, mutta viisaammat korjatkoon:

-Apujouset mahdollisimman pehmeäksi
-Pääjouset mahdollisimman kovaksi
-Nopea vaimennus keskikovasta kovaksi
-Hidas vaimennus keskikovasta pehmeäksi
-Nopea paluu keskikovasta kovaksi
-Hidas paluu keskikovasta pehmeäksi


Suurimman eron auton yleiskäytökseen saakin sitten lukkojen säädöllä.
 
Kiitos Peltsii vinkeistä. Lancia S4ssa ei noita "tender"(jos nyt muistin nimen oikein) jousia ole. Niitähän varmaan tarkoitit? Mutta koitetaan tuunata,sinällään kiva näitä on säätää mutta shakedownissa ei aina ole koko pätkän tai rallin ominaisuuksia,niin mikä tuntuu shakedownissa hyvältä,saattaakin olla ihan surkea sitten myöhemmin. Ja säätää ei voi enää kisan aikana,mikä on vähän omituista ja virhekin mielestäni.
 
Dirt Rally 2.0 Wheel Settings

Tuommoiset ffb-asetukset tuli vastaan ja omasta mielestä ainakin on todella hyvät G29:llä ajellessa PS4:llä ja ilmeisesti jonkun pelin kehityksessä mukana olleen asetukset nuo, ellen ny ihan väärin ymmärtänyt.
 
Noita ratin tärinäasetuksia kun kokeilee yksi kerrallaan niin että antaa aina muiden olla nollilla, ni pääsee perille mitä kyseinen säätö vaikuttaa.
Kovin kummoista kombinaatiota ei nykyisellään saa, koska ainakaan mun mielestä G29 ratilla kokeiltuna "Wheel Friction" ei vaikuta mitään ja "Tyre Slip" sekä "Engine" on harmaana.

Self Aligning Torque (SAT) = 55
Wheel Friction = 30
Tyre Friction = 100 (ei vaikutusta)
Suspension = 100
Tyre Slip =
Engine =
Collision= 100
Soft Lock = 100
Steering Centre Force Enabled = On
Steering Centre Force = 100

Tolla mennään kunnes päivitys kenties jotain muuttaa.
Pelattava se on näinkin, mutta jos sieltä renkaista saisi vielä sitä palutetta ni ois kyllä ok.
Sitähän voi sitten säädellä kukin miten tahtoo jos ei halua että ratti jatkuvasti naputtaa hiekkatiellä.
 
Viimeksi muokattu:
Ja uudet maat on sit vain freeplayn puolella..eli ei ole tulossa uraan. Täysin käsittämätön ratkaisu tämäkin taas..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 833
Viestejä
4 879 742
Jäsenet
78 692
Uusin jäsen
josasim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom