Dirt Rally 2.0

Itse haluan simuissa(tai ajopeleissä yleensäkin) tienpinnan "tuntuvan". Haluan ratissa tuntea mitä kämmenen kokoisen renkaan kontaktipinnan alla on. Pelkkä jousi tai laajempi ratin huojutus ei anna ajamiseen tarvittavaa tuntumaa.

Täysin samaa mieltä! :hammer:
 
Tässä @Kokkola lisää.
Rattina mulla on fanan bmw usb:llä kiinni koneessa ja se tunnistautuu clubsport wheelinä pelissä ja viikset on käytössä vaihteina.
Päivitä se ioni firmis sitten myös!
Tämä ffb force 1.0 myös tärkeä lisätä pelin conffi tiedostoon. Sijaitsee input->devices->device_defines
Dirtr2.jpg
dr2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo Ioni päivitetään?

edit: Sain nuo vaihtoläpät toimimaan ratissa (täällä myös Fanan Bemari ratti sekä F1 ratti). Toimiiko sinulla nuo ratin painonapit? Ei tarvitsisi hiirtä/näppistä kurkotella ajopenkistä.

Ja onko sinulla asennetuna Fanatecin ajuria tuota Bemarin kehää varten ja jos on niin miten siellä asetukset?

Vaihdekeppiä varten tarvitsen näköjään USB adapterin, sitten olisi paketti taas kasassa.
 
Viimeksi muokattu:
Pelailetko konsolilla vai pc:llä?

PC:llä pelaan, G25 rattina.

Minullakin toimii ja on parempi kun ykkösosassa. Pari sivua selailet taaksepäin, niin on siellä muiltakin positiivista. PC ja G27. En muuttanut asetuksia.

Vertailin eilen ykkösosaan. Soralla siinä jämäkämpi tuntuma, mutta tässä uudemmassa ffb on informatiivisempi (vrt. PCars 2). Ite tunnen ratissa kaiken tarvittavan. Tärinät ja kolina puuttuu, mikä on mun mielestä vaan hyvä, kun vaan haittaavat ajamista ja ykkösosassa piti säätää ne erikseen pois.

Makuasia varmasti, kelpaisi minullekin jämäkämpi tuntuma, mutta toivon, ettei mene huonompaan suuntaan, kun on paineita tehdä muutoksia...

Toivottavasti laittavat enemmän säätömahdollisuuksia eivätkä muuta koko systeemiä.
 
Nuo kun saat laitettua @Kokkola niin kerrohan kokemukset simucubesta. Alkuun mullakin oli sormi suussa, mutta kyllä se siitä aukeaa kun etsii tietoa ja kyselee. Graniten virallisilla sivuilla on myös hyvä foorumi missä voi kysellä kaikkea asiaan liittyvää...
 
Nuo kun saat laitettua @Kokkola niin kerrohan kokemukset simucubesta. Alkuun mullakin oli sormi suussa, mutta kyllä se siitä aukeaa kun etsii tietoa ja kyselee. Graniten virallisilla sivuilla on myös hyvä foorumi missä voi kysellä kaikkea asiaan liittyvää...

Granity ohjelma asennettu, mutta en saa sillä yhteyttä mihinkään laitteeseen.

Valittavana on SimpleMotion USB (FT230X Basic UART) ja SimpleMotion serial port (COM3). Kumpaakin kokeilin ja aukeaa uusi ikkuna mihin ei ilmesty mitään laitetta :confused:

Kokeilin käynnistyy Granityn järjestelmänvalvojana, ei vaikutusta asiaan.
 
Simucube ohjelmasta advanced välilehdestä enable ioni usb control päälle ja toinen usb piuha kiinni simucube boxiin.
 
Ralliurassa melkoinen ero clubman ja pro välillä, toisessa voitin Argentiinan ja toisessa vasta sijalla 22 jääden jotain 3 minuuttia kärjestä :btooth:
Eipä siinä, hyvä että on petrattavaa, mutta en usko että 3 parhaan joukkoon pääsen ikinä.
Sama seinän nousu tuli vastaan DR1:ssä.

Ajotyyli mulla on kyllä ollut melko perseestä ja nyt opettelen ajamaan paremmin.
Aktiivisella vasemman jalan jarrutuksella pääsin jo jossain pätkässä top 100 joukkoon rankingissä (kaikki alustat), mutta ei se tuohon Argentiinaan juuri vaikuta.

Joku pro kuski voisi laittaa vaikka videon miten siellä Argentiinassa kuuluu ajaa.
Toinen mitä en hanskaa yhtään on rallycross rata Mettet, Belgia. Siinä voitin Clubman tasolla kaikki 4 karsintaa silti karsiutuen jatkosta kun muut mukamas ajoivat kovemmin :confused2:
Elite tasolla se oli eka kisa ja ei enää mitään jakoa.

Josko se sitten ratilla sujuisi paremmin kuin tateilla, oma opettelunsa tietty siinäkin.
 
Ralliurassa melkoinen ero clubman ja pro välillä, toisessa voitin Argentiinan ja toisessa vasta sijalla 22 jääden jotain 3 minuuttia kärjestä :btooth:
Eipä siinä, hyvä että on petrattavaa, mutta en usko että 3 parhaan joukkoon pääsen ikinä.
Sama seinän nousu tuli vastaan DR1:ssä.

Ajotyyli mulla on kyllä ollut melko perseestä ja nyt opettelen ajamaan paremmin.
Aktiivisella vasemman jalan jarrutuksella pääsin jo jossain pätkässä top 100 joukkoon rankingissä (kaikki alustat), mutta ei se tuohon Argentiinaan juuri vaikuta.

Joku pro kuski voisi laittaa vaikka videon miten siellä Argentiinassa kuuluu ajaa.
Toinen mitä en hanskaa yhtään on rallycross rata Mettet, Belgia. Siinä voitin Clubman tasolla kaikki 4 karsintaa silti karsiutuen jatkosta kun muut mukamas ajoivat kovemmin :confused2:
Elite tasolla se oli eka kisa ja ei enää mitään jakoa.

Josko se sitten ratilla sujuisi paremmin kuin tateilla, oma opettelunsa tietty siinäkin.

Laitappa video omasta ajamisesta?
 
Ralliurassa melkoinen ero clubman ja pro välillä, toisessa voitin Argentiinan ja toisessa vasta sijalla 22 jääden jotain 3 minuuttia kärjestä :btooth:
Eipä siinä, hyvä että on petrattavaa, mutta en usko että 3 parhaan joukkoon pääsen ikinä.
Sama seinän nousu tuli vastaan DR1:ssä.

Ajotyyli mulla on kyllä ollut melko perseestä ja nyt opettelen ajamaan paremmin.
Aktiivisella vasemman jalan jarrutuksella pääsin jo jossain pätkässä top 100 joukkoon rankingissä (kaikki alustat), mutta ei se tuohon Argentiinaan juuri vaikuta.

Joku pro kuski voisi laittaa vaikka videon miten siellä Argentiinassa kuuluu ajaa.
Toinen mitä en hanskaa yhtään on rallycross rata Mettet, Belgia. Siinä voitin Clubman tasolla kaikki 4 karsintaa silti karsiutuen jatkosta kun muut mukamas ajoivat kovemmin :confused2:
Elite tasolla se oli eka kisa ja ei enää mitään jakoa.

Josko se sitten ratilla sujuisi paremmin kuin tateilla, oma opettelunsa tietty siinäkin.
Oletko hommannut autoon parhaimman engine tuningin? Mikä autoluokka ja auto?
Mitä renkaita käytit? H1 autoilla varmaan voi ajaa softeilla 3ek:ta(30km) putkeen ilman että kuluvat loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
R5 VW, enginetuning 3. taso (viimeinen auennut mut ei ole rahaa), kaikki muut avattu.
(Insinörttejä olen avannut kaksi ja tiimille upgreidauksia kaikille jonkun verran)
Koittanut säädellä sen mitä osaa, pitänee etsiä joku opas noihin tarkempiin säätöihin, kukaan kyhännyt suomeksi?
Renkaat oli tosiaan pehmeät.

Nyt menossa Uusi-Seelanti ja ekalla EK:lla joka kuivalla ja päiväsaikaan olin 4. vaikka vetelin melko varmanpäälle.
Yökisoissa en pärjää.

En vaan ilmeisesti osaa tuota Argentiinaa tarpeeksi hyvin, siksi ajattelin josko joku joka sen kunnolla hanskaa laittaisi videon :)
 
R5 VW, enginetuning 3. taso (viimeinen auennut mut ei ole rahaa), kaikki muut avattu.
(Insinörttejä olen avannut kaksi ja tiimille upgreidauksia kaikille jonkun verran)
Koittanut säädellä sen mitä osaa, pitänee etsiä joku opas noihin tarkempiin säätöihin, kukaan kyhännyt suomeksi?
Renkaat oli tosiaan pehmeät.

Nyt menossa Uusi-Seelanti ja ekalla EK:lla joka kuivalla ja päiväsaikaan olin 4. vaikka vetelin melko varmanpäälle.
Yökisoissa en pärjää.

En vaan ilmeisesti osaa tuota Argentiinaa tarpeeksi hyvin, siksi ajattelin josko joku joka sen kunnolla hanskaa laittaisi videon :)

Aloitin itse juuri tuon ekan championshipin A ryhmän Subarulla, mutta heitinpä alle Fabia R5:n ja testasin tuossa tuota Argentiinaa. Osaapa olla haastava :) Videossa on ensimmäinen veto tuota pätkää ja ylipäätään Argentiinassa, joten hiukan on pumppaamista ja hakemista, mutta ihan ok menee nuo pyöritykset kun osuu. Ulosajoonhan tuo päättyypi. En tiedä ajatko paremmin vai huonommin, mutta jotain vertailupohjaa esim. noiden serpojen ajamiseen.

 
Mäkin innostuin heti ekasta viidestä pätkästä nauhoittaan neljä, kun peli oli mun mielestä niin hieno :D

Tuossa nyt ei varsinaisesti ole mitään erikoista, mutta kivaa oli:



Kanavalla on pari muutakin pätkää jos kiinnostaa kun kanssatechiläinen yrittää pysyä tiellä (eikä aina onnistu)
 
Laittakaa livenä kuvattuja cockpit videoita. Itse kuvasin tuon lennosta playsilla, saa aidomman tuntuman videoon :D
 
En tiedä ajatko paremmin vai huonommin, mutta jotain vertailupohjaa esim. noiden serpojen ajamiseen.
Kiitos, olet näemmä veivannut näitä pelejä ennenkin ;)

Oletko paljon säätänyt?
Mulla tuolla vauhdilla olis se auto pomppinut rotkoon jo monta kertaa :shy:
 
Kiitos, olet näemmä veivannut näitä pelejä ennenkin ;)

Oletko paljon säätänyt?
Mulla tuolla vauhdilla olis se auto pomppinut rotkoon jo monta kertaa :shy:

Aloitin tosiaan eilen tämän ja nyt alla uramoodissa Impreza 555, joten tuossa Skodassa täysin vakio säädöt kun en ole sillä juuri ajanut muutamaa kokeilua lukuunottamatta. Muuten se tuntui ihan asialliselta alustan puolesta, mutta lukkoja saisi hiukan säätää omaan makuun.
 
Tässä pientä arviota:

FFB:ssä parannettavaa, mutta kyllä tuolla kestää ajella silti. Korjauksia odotellessa, joita ei välttämättä tule...

Grafiikka hieman sumuinen, mutta TAA:n pois ottamalla paranee. Tietyissä radoissa menee sen jälkeen hieman liian rakeaksi, mutta...pitää testailla lisää.

Muuten ihan jees.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaako ostaa vielä Dirt rally 1 peluuseen, kun löytyis nuo VR lasit? Vai ostanko suoraan DR2 ja odottelen VR tukea...? Lähinnä se, että onko kakkososassa parempaa sisältöä tai parempi yksinpelikampanja?
 
Kannattaako ostaa vielä Dirt rally 1 peluuseen, kun löytyis nuo VR lasit? Vai ostanko suoraan DR2 ja odottelen VR tukea...? Lähinnä se, että onko kakkososassa parempaa sisältöä tai parempi yksinpelikampanja?
Ykkösen radat on tulossa kakkoseen joko deluxe version ostaneille tai ostamalla ne erikseen.
Kakkosessa kaikki vähän parempaa ja korjauksia varmaan vielä tulossa.
Ykköstä saa konsolille alle 20euron ja PC:lle alle 10eurolla eli tuskin se hinnasta on kiinni vaikka omistaisi molemmat :)

Tässä kakkosen ensimmäisen lisäosan aikataulua:
DIRT_RALLY_2.0-CONTENT_SEASON1-v2-940x529.jpg
 
On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.

Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.
 
On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.

Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.
Ei ole asetusta.
CM foorumilla valittelevat samaa.
EK:t voisi myös olla loogisessa aikajärjestyksessä eikä randomina aamu, yö, päivä jne
Ehkä tekijät ovat kuvitelleet että pelaajat tykkää enemmän pimeästä ja liukkaasta, ainakin itse eri mieltä. 1 tai 2 yökisaa / maa olisi ok, mutta kun niitä on usein ainakin puolet :rolleyes:
Sama pimeys ja tai sade on usein läsnä myös päivä/viikko haastekisoissa.

Tässä tuorein Dirtin tweetti koskien ffb:n päivitystä:
Dirt Tweat.jpg
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..
 
On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..
Oletko avanut sen säädöt?
Mun muistaakseni siinä oli oletuksena jarrubalanssi enemmän etupainoitteinen, mut säätövaraa vielä oli.

Ois ihan kiva kun pelintekijät olis tehneet jonkinlaisen oppaan noihin säätöihin, niin alaan vihiytymätönkin voisi oppia sitä säätämään.
Itse vetänyt enemmän mutu pohjalta, vaikka en tiedä mihin ne kaikki fast pumbit ym oikeasti vaikuttaa.
Ainakin niissä Argentiinan kuoppaisimmissa pätkissä tuntuu että oletuksilla on ajaminen ihan mahdotonta, ajokorkeutta kun lisäsi, alustaa pehmeämmäksi ja laatikon asetukset minimiin ni vähän auttoi...toki suurin syy on että en vaan osaa :shy:
Muistan jossain PC:n ekoissa GP-peleissä että mukana oli ohjekirjanen säätöihin, sitä luettiin hartaasti ja säädettiin kymmeniä tunteja että saatiin parempia kierrosaikoja :)
 
On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..

Välikoppa karkailee minullakin mutta lähinnä hitaissa mutkissa. Pienillä vaihteilla todella herkästi perä karkaa ihan luonnottomasti 180 asteen spinniin kuivalla soralla. Aivan kuin jäällä ilman piikkejä tai vaihtoehtoisesti potkua koneessa ihan tolkuttomasti.

Välikopassa enemmän harmittaa tuo oikealta ohjaaminen, ei vaan meinaa luonnistua millään.
 
Kannattaako ostaa vielä Dirt rally 1 peluuseen, kun löytyis nuo VR lasit? Vai ostanko suoraan DR2 ja odottelen VR tukea...? Lähinnä se, että onko kakkososassa parempaa sisältöä tai parempi yksinpelikampanja?

Ite ostin joulukuussa PC:lle 4.99 eur Dirt Rally 1 ja tammialesta PS4 8.99 eur version, kumpaankin videopeliin oon ollu tyytyväinen.
 
Hommasin pelin xboxille ja sitten vielä pclle ja tuolla boksilla pelatessa ainakin tuo välikoppa esco oli erityisen hankala pideltävä jarruissa ja tuntui kaasu olevan on off. Mutta pcllä esco on ihan eri. Luistot onnistuu,vastaheitot ja eikä jarruissa karkaa enää niin hanakasti. Säätöjä en muuttanut,kun ekaa kertaa koitin. Päivitin kyllä Tht tx ratin uusimpaan firmikseen,että oliko sillä sitten merkitystä.

Nyt odotellesssa 383 Sparcon rattia ja tss shifteriä/käsijarrua. Käsijarrua kaipaa eniten ja isompaa rattikehää.:)
 
CM foorumilla joku postasi videonsa Escortin ajosta, ohjeena että heti kun kaasua nostaa, niin vastaavasti jarrua vähän ja nopeissa mutkissa pitää kaasun pohjassa ja jarrulla korjaa heittelyä.
Helpommin sanottu kuin tehty, mut melko junan laillahan tuo tuntuu etenevän ja ilman mitään apuja:
 
IONI firmware releases - Granite Devices Knowledge Wiki
Tuolta lataat uusimman, siellä myös ohjeet.
Varmaan sait ohjeet simucuben mukana?
Tämä ohjelma pitää olla jolla saat päivitettyä sitten sen ioni firmiksen. Granity - Granite Devices Knowledge Wiki

Mä sain päivitettyä ioni firmiksen suoraan granityn kautta mutta simucubessa edelleen operating mode disconnected ja kaikki namiskat harmaana. Ei siis edelleenkään ole ffb:tä tässä DR2.0.

huoh...
 
Välikopassa enemmän harmittaa tuo oikealta ohjaaminen, ei vaan meinaa luonnistua millään.
Tästä tulikin mieleen, että saako tässä vaihdettua kuvakulman samanlaiseksi "hood view" -näkymäksi kuin mm. RBR:ssä? Eli siis niin, että kamera on auton keskellä auton etuosassa, eikä auton sisustaa/nokkapeltiä näytetä lainkaan (kliks)? Tuota tuli käytettyä RBR:ssä paljon ja se oli mielestäni luontevampi kuin ahdas virtuaalinen ohjaamo.

Katselin muutamia RBR-videoita etsiessäni esimerkkiä ja tuli heti ikävä RBR:n menoa ja meininkiä. Se vaan oli kaikin puolin pelkkää rautaa aikanaan ja monin paikoin se peittoaa edelleenkin nämä uudet tulokkaat.
 
Viimeksi muokattu:
CM foorumilla joku postasi videonsa Escortin ajosta, ohjeena että heti kun kaasua nostaa, niin vastaavasti jarrua vähän ja nopeissa mutkissa pitää kaasun pohjassa ja jarrulla korjaa heittelyä.
Helpommin sanottu kuin tehty, mut melko junan laillahan tuo tuntuu etenevän ja ilman mitään apuja:



Kuten itse ylempänä kirjoitin, juuri tuo pakollinen vasurilla sitominen ei tunnu onnistuvan. Sen pitäisi tuoda lisää vakautta kun kaasu on auki, mutta tässä lähtee vehkeet lapasesta. No, enpä muutenkaan tykkää ajella historiikeillä. Yritin vaan saada dailysta fyrkat talteen R5 ostoa varten, mutta vituiksihan se meni :D
 
PS4 antaa CE-34878-0 virhettä ajoittain, oisko 4-5 kertaa nyt tullut viikon sisällä.
Muilla?
 
Onko jotain perussäätöjä rattiasetuksiin mitä kannattaisi ehdottomasti tehdä parhaan realismin aikaansaamiseksi, vai onko pelkkiä makuasioita? Alustana ps4pro ja ratti logitechin g29. Vakioasetuksilla nyt vaan koittanut hakea tuntumaa time trialissa.
 
Ite sain nyt Xboxilla ja Thrustmaster Tx (leather edition) setillä ok tuntuman ajoon näillä asetuksilla: Imgur

Vielä jos saisivat Codemasterin puolelta lisätty FFB tien tuntumaa niin olisin taivaassa :D
 
Mä sain päivitettyä ioni firmiksen suoraan granityn kautta mutta simucubessa edelleen operating mode disconnected ja kaikki namiskat harmaana. Ei siis edelleenkään ole ffb:tä tässä DR2.0.

huoh...

Tarkista nyt onko usb kaapeli oikeassa portissa simucubessa kiinni.
Ei ihme jos ei ole tuntumaa...

Itse alkanut jo tykkäämään kovasti tuntumasta, toki vaatii vielä viilausta pelin tekijöiltä ja mielellään parempaan suuntaan.
Pahasti pelkään, että sieltä tulee jotain keinotekoisia virityksiä. Dirt rally 1 en pitänyt siitä ärsyttävästä tienpinnan täryytyksestä joka oli erittäin epäluonnolinen lisä.
Hyppyihin saisi tulla lisää tuntumaa, koska nyt ei oikeastaa tule kuin isoimmista ja pelkästää etupäästä, eikä väliä tuleeko yhdellä vai kahdella renkaalla alas niin sama palaute.
 
Noniin nyt on täälläkin saatu simucube asennettua sekä tarvittavat filut laitettua peliin. Aika köyhä ffb mutta pystyi silti ajamisesta nauttimaan.
Ihan hyvin pysyi escortti näpeissä ja yö kisoissa oli ihan hyvä näkyvyys, jopa ilman valojakin pystyi ajamaan.

Ekaa dirt rallya en kauan jaksanut ajella kun oli niin kaukana Richard Burns Rallysta, eikä tämäkään vielä ohi mene mutta ainakin näin aluksi tuntuu ihan siedettävältä.
Tosin ykkönenkin tuntui aluksi siedettävältä...
 
On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.

Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.
Mietin just samaa. Todella typerää. Miksi tehty näin?
 
Onko muilla ollut sellaista ongelmaa, että kun pelistä säätää ratin asetuksia, niin ffb häviää kokonaan? Alustana PS4 ja rattina T500RS. Ja säätämisen jälkeen force ei palaudu vaikka laittaisi takaisin default asetukset, ainoastaan pelin uudelleen käynnistys auttaa. Kyllähän tuolla vakio setupillakin ajelee, kun ei tunnu säätäminen onnistuvan :dead:
 
Mistä tuo hardcore damage mode muuten laitetaan päälle? Ei löydä asetuksia..
 
Kyllähän nuo asfaltin fysiikat on mennyt ykkös osasta selvästi eteenpäin ja nyt jopa asfaltilla ajo maistuu. Tässä vaiheessa on vielä ajaminenkin mukavan haastavaa, kun ei muista vielä pätkiä vaan joutuu vetään puhtaasti nuotista. Pieni video Fabia R5:llä Espanjasta, mukavan hyvä tunne tuohon pidon rajaan ja vasurilla jarrusta on hyötyäkin.

 
A-ryhmän Mitsu kyllä tähän astisista testatuista hauskin auto ajaa.
Siinä on tosiaan sitä massan tuntua ja pienellä viilailulla menee melko helposti sinne mihin haluaakin.
Jossain time trialin EK:ssa pääsin leaderboardissa sijalle 7 (kaikki alustat).
Pitänee ostaa tuo auto ja aloittaa uran Pro tason Championship uudelleen tuolla Mitsulla.

Sain Argentiinassakin ajoon jotain järkeä.
Kun ei auton säädöistä tiedä oikein mitään, niin kokeilin rankalla kädellä vetästä säätöjä äärilaidasta toiseen ja kokeilla aina mitä se vaikuttaa.
Nyt ei enää tule merisairaaksi siitä töyssyissä pompottelusta, kun auto pysyy paremmin maassa ja ottaa sopivasti iskut vastaan. 40 parhaan joukkoon siinä pisimmällä EK:lla tuolla Mitsulla.

Pädillä ohjauksen sensitivity täysille, linearity täysille, saturation 100 ja deadzone 5, ni silläkin menee välillä suht ok.
Ratti tulossa ensi viikolla, niin loppuu tuo tateilla veivailu.

Automaattisten tuulilasin pyyhkijöiden pois kytkentä asetuksista ei toimi, mutta ne saa pois kun pitää hetken sitä painiketta pohjassa. Ei sitten häiritse pätkissä joissa niitä ei tarvitse.
 
Nuo championshipin palkintorahat tuntuvat olevan aivan randomeita, argentiinan rallin menin kokoajan kärjessä ja sain vain 50 tonnia, jenkkilässä sama homma ja 90 tonnia. Liekkö kilsojen mukaan sitten?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 413
Viestejä
4 488 232
Jäsenet
74 236
Uusin jäsen
Bandito

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom