Dirt Rally 2.0

R5 VW, enginetuning 3. taso (viimeinen auennut mut ei ole rahaa), kaikki muut avattu.
(Insinörttejä olen avannut kaksi ja tiimille upgreidauksia kaikille jonkun verran)
Koittanut säädellä sen mitä osaa, pitänee etsiä joku opas noihin tarkempiin säätöihin, kukaan kyhännyt suomeksi?
Renkaat oli tosiaan pehmeät.

Nyt menossa Uusi-Seelanti ja ekalla EK:lla joka kuivalla ja päiväsaikaan olin 4. vaikka vetelin melko varmanpäälle.
Yökisoissa en pärjää.

En vaan ilmeisesti osaa tuota Argentiinaa tarpeeksi hyvin, siksi ajattelin josko joku joka sen kunnolla hanskaa laittaisi videon :)
 
R5 VW, enginetuning 3. taso (viimeinen auennut mut ei ole rahaa), kaikki muut avattu.
(Insinörttejä olen avannut kaksi ja tiimille upgreidauksia kaikille jonkun verran)
Koittanut säädellä sen mitä osaa, pitänee etsiä joku opas noihin tarkempiin säätöihin, kukaan kyhännyt suomeksi?
Renkaat oli tosiaan pehmeät.

Nyt menossa Uusi-Seelanti ja ekalla EK:lla joka kuivalla ja päiväsaikaan olin 4. vaikka vetelin melko varmanpäälle.
Yökisoissa en pärjää.

En vaan ilmeisesti osaa tuota Argentiinaa tarpeeksi hyvin, siksi ajattelin josko joku joka sen kunnolla hanskaa laittaisi videon :)

Aloitin itse juuri tuon ekan championshipin A ryhmän Subarulla, mutta heitinpä alle Fabia R5:n ja testasin tuossa tuota Argentiinaa. Osaapa olla haastava :) Videossa on ensimmäinen veto tuota pätkää ja ylipäätään Argentiinassa, joten hiukan on pumppaamista ja hakemista, mutta ihan ok menee nuo pyöritykset kun osuu. Ulosajoonhan tuo päättyypi. En tiedä ajatko paremmin vai huonommin, mutta jotain vertailupohjaa esim. noiden serpojen ajamiseen.

 
Mäkin innostuin heti ekasta viidestä pätkästä nauhoittaan neljä, kun peli oli mun mielestä niin hieno :D

Tuossa nyt ei varsinaisesti ole mitään erikoista, mutta kivaa oli:



Kanavalla on pari muutakin pätkää jos kiinnostaa kun kanssatechiläinen yrittää pysyä tiellä (eikä aina onnistu)
 
Laittakaa livenä kuvattuja cockpit videoita. Itse kuvasin tuon lennosta playsilla, saa aidomman tuntuman videoon :D
 
En tiedä ajatko paremmin vai huonommin, mutta jotain vertailupohjaa esim. noiden serpojen ajamiseen.
Kiitos, olet näemmä veivannut näitä pelejä ennenkin ;)

Oletko paljon säätänyt?
Mulla tuolla vauhdilla olis se auto pomppinut rotkoon jo monta kertaa :shy:
 
Kiitos, olet näemmä veivannut näitä pelejä ennenkin ;)

Oletko paljon säätänyt?
Mulla tuolla vauhdilla olis se auto pomppinut rotkoon jo monta kertaa :shy:

Aloitin tosiaan eilen tämän ja nyt alla uramoodissa Impreza 555, joten tuossa Skodassa täysin vakio säädöt kun en ole sillä juuri ajanut muutamaa kokeilua lukuunottamatta. Muuten se tuntui ihan asialliselta alustan puolesta, mutta lukkoja saisi hiukan säätää omaan makuun.
 
Tässä pientä arviota:

FFB:ssä parannettavaa, mutta kyllä tuolla kestää ajella silti. Korjauksia odotellessa, joita ei välttämättä tule...

Grafiikka hieman sumuinen, mutta TAA:n pois ottamalla paranee. Tietyissä radoissa menee sen jälkeen hieman liian rakeaksi, mutta...pitää testailla lisää.

Muuten ihan jees.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaako ostaa vielä Dirt rally 1 peluuseen, kun löytyis nuo VR lasit? Vai ostanko suoraan DR2 ja odottelen VR tukea...? Lähinnä se, että onko kakkososassa parempaa sisältöä tai parempi yksinpelikampanja?
 
Kannattaako ostaa vielä Dirt rally 1 peluuseen, kun löytyis nuo VR lasit? Vai ostanko suoraan DR2 ja odottelen VR tukea...? Lähinnä se, että onko kakkososassa parempaa sisältöä tai parempi yksinpelikampanja?
Ykkösen radat on tulossa kakkoseen joko deluxe version ostaneille tai ostamalla ne erikseen.
Kakkosessa kaikki vähän parempaa ja korjauksia varmaan vielä tulossa.
Ykköstä saa konsolille alle 20euron ja PC:lle alle 10eurolla eli tuskin se hinnasta on kiinni vaikka omistaisi molemmat :)

Tässä kakkosen ensimmäisen lisäosan aikataulua:
DIRT_RALLY_2.0-CONTENT_SEASON1-v2-940x529.jpg
 
On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.

Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.
 
On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.

Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.
Ei ole asetusta.
CM foorumilla valittelevat samaa.
EK:t voisi myös olla loogisessa aikajärjestyksessä eikä randomina aamu, yö, päivä jne
Ehkä tekijät ovat kuvitelleet että pelaajat tykkää enemmän pimeästä ja liukkaasta, ainakin itse eri mieltä. 1 tai 2 yökisaa / maa olisi ok, mutta kun niitä on usein ainakin puolet :rolleyes:
Sama pimeys ja tai sade on usein läsnä myös päivä/viikko haastekisoissa.

Tässä tuorein Dirtin tweetti koskien ffb:n päivitystä:
Dirt Tweat.jpg
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..
 
On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..
Oletko avanut sen säädöt?
Mun muistaakseni siinä oli oletuksena jarrubalanssi enemmän etupainoitteinen, mut säätövaraa vielä oli.

Ois ihan kiva kun pelintekijät olis tehneet jonkinlaisen oppaan noihin säätöihin, niin alaan vihiytymätönkin voisi oppia sitä säätämään.
Itse vetänyt enemmän mutu pohjalta, vaikka en tiedä mihin ne kaikki fast pumbit ym oikeasti vaikuttaa.
Ainakin niissä Argentiinan kuoppaisimmissa pätkissä tuntuu että oletuksilla on ajaminen ihan mahdotonta, ajokorkeutta kun lisäsi, alustaa pehmeämmäksi ja laatikon asetukset minimiin ni vähän auttoi...toki suurin syy on että en vaan osaa :shy:
Muistan jossain PC:n ekoissa GP-peleissä että mukana oli ohjekirjanen säätöihin, sitä luettiin hartaasti ja säädettiin kymmeniä tunteja että saatiin parempia kierrosaikoja :)
 
On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..

Välikoppa karkailee minullakin mutta lähinnä hitaissa mutkissa. Pienillä vaihteilla todella herkästi perä karkaa ihan luonnottomasti 180 asteen spinniin kuivalla soralla. Aivan kuin jäällä ilman piikkejä tai vaihtoehtoisesti potkua koneessa ihan tolkuttomasti.

Välikopassa enemmän harmittaa tuo oikealta ohjaaminen, ei vaan meinaa luonnistua millään.
 
Kannattaako ostaa vielä Dirt rally 1 peluuseen, kun löytyis nuo VR lasit? Vai ostanko suoraan DR2 ja odottelen VR tukea...? Lähinnä se, että onko kakkososassa parempaa sisältöä tai parempi yksinpelikampanja?

Ite ostin joulukuussa PC:lle 4.99 eur Dirt Rally 1 ja tammialesta PS4 8.99 eur version, kumpaankin videopeliin oon ollu tyytyväinen.
 
Hommasin pelin xboxille ja sitten vielä pclle ja tuolla boksilla pelatessa ainakin tuo välikoppa esco oli erityisen hankala pideltävä jarruissa ja tuntui kaasu olevan on off. Mutta pcllä esco on ihan eri. Luistot onnistuu,vastaheitot ja eikä jarruissa karkaa enää niin hanakasti. Säätöjä en muuttanut,kun ekaa kertaa koitin. Päivitin kyllä Tht tx ratin uusimpaan firmikseen,että oliko sillä sitten merkitystä.

Nyt odotellesssa 383 Sparcon rattia ja tss shifteriä/käsijarrua. Käsijarrua kaipaa eniten ja isompaa rattikehää.:)
 
CM foorumilla joku postasi videonsa Escortin ajosta, ohjeena että heti kun kaasua nostaa, niin vastaavasti jarrua vähän ja nopeissa mutkissa pitää kaasun pohjassa ja jarrulla korjaa heittelyä.
Helpommin sanottu kuin tehty, mut melko junan laillahan tuo tuntuu etenevän ja ilman mitään apuja:
 
IONI firmware releases - Granite Devices Knowledge Wiki
Tuolta lataat uusimman, siellä myös ohjeet.
Varmaan sait ohjeet simucuben mukana?
Tämä ohjelma pitää olla jolla saat päivitettyä sitten sen ioni firmiksen. Granity - Granite Devices Knowledge Wiki

Mä sain päivitettyä ioni firmiksen suoraan granityn kautta mutta simucubessa edelleen operating mode disconnected ja kaikki namiskat harmaana. Ei siis edelleenkään ole ffb:tä tässä DR2.0.

huoh...
 
Välikopassa enemmän harmittaa tuo oikealta ohjaaminen, ei vaan meinaa luonnistua millään.
Tästä tulikin mieleen, että saako tässä vaihdettua kuvakulman samanlaiseksi "hood view" -näkymäksi kuin mm. RBR:ssä? Eli siis niin, että kamera on auton keskellä auton etuosassa, eikä auton sisustaa/nokkapeltiä näytetä lainkaan (kliks)? Tuota tuli käytettyä RBR:ssä paljon ja se oli mielestäni luontevampi kuin ahdas virtuaalinen ohjaamo.

Katselin muutamia RBR-videoita etsiessäni esimerkkiä ja tuli heti ikävä RBR:n menoa ja meininkiä. Se vaan oli kaikin puolin pelkkää rautaa aikanaan ja monin paikoin se peittoaa edelleenkin nämä uudet tulokkaat.
 
Viimeksi muokattu:
CM foorumilla joku postasi videonsa Escortin ajosta, ohjeena että heti kun kaasua nostaa, niin vastaavasti jarrua vähän ja nopeissa mutkissa pitää kaasun pohjassa ja jarrulla korjaa heittelyä.
Helpommin sanottu kuin tehty, mut melko junan laillahan tuo tuntuu etenevän ja ilman mitään apuja:



Kuten itse ylempänä kirjoitin, juuri tuo pakollinen vasurilla sitominen ei tunnu onnistuvan. Sen pitäisi tuoda lisää vakautta kun kaasu on auki, mutta tässä lähtee vehkeet lapasesta. No, enpä muutenkaan tykkää ajella historiikeillä. Yritin vaan saada dailysta fyrkat talteen R5 ostoa varten, mutta vituiksihan se meni :D
 
PS4 antaa CE-34878-0 virhettä ajoittain, oisko 4-5 kertaa nyt tullut viikon sisällä.
Muilla?
 
Onko jotain perussäätöjä rattiasetuksiin mitä kannattaisi ehdottomasti tehdä parhaan realismin aikaansaamiseksi, vai onko pelkkiä makuasioita? Alustana ps4pro ja ratti logitechin g29. Vakioasetuksilla nyt vaan koittanut hakea tuntumaa time trialissa.
 
Ite sain nyt Xboxilla ja Thrustmaster Tx (leather edition) setillä ok tuntuman ajoon näillä asetuksilla: Imgur

Vielä jos saisivat Codemasterin puolelta lisätty FFB tien tuntumaa niin olisin taivaassa :D
 
Mä sain päivitettyä ioni firmiksen suoraan granityn kautta mutta simucubessa edelleen operating mode disconnected ja kaikki namiskat harmaana. Ei siis edelleenkään ole ffb:tä tässä DR2.0.

huoh...

Tarkista nyt onko usb kaapeli oikeassa portissa simucubessa kiinni.
Ei ihme jos ei ole tuntumaa...

Itse alkanut jo tykkäämään kovasti tuntumasta, toki vaatii vielä viilausta pelin tekijöiltä ja mielellään parempaan suuntaan.
Pahasti pelkään, että sieltä tulee jotain keinotekoisia virityksiä. Dirt rally 1 en pitänyt siitä ärsyttävästä tienpinnan täryytyksestä joka oli erittäin epäluonnolinen lisä.
Hyppyihin saisi tulla lisää tuntumaa, koska nyt ei oikeastaa tule kuin isoimmista ja pelkästää etupäästä, eikä väliä tuleeko yhdellä vai kahdella renkaalla alas niin sama palaute.
 
Noniin nyt on täälläkin saatu simucube asennettua sekä tarvittavat filut laitettua peliin. Aika köyhä ffb mutta pystyi silti ajamisesta nauttimaan.
Ihan hyvin pysyi escortti näpeissä ja yö kisoissa oli ihan hyvä näkyvyys, jopa ilman valojakin pystyi ajamaan.

Ekaa dirt rallya en kauan jaksanut ajella kun oli niin kaukana Richard Burns Rallysta, eikä tämäkään vielä ohi mene mutta ainakin näin aluksi tuntuu ihan siedettävältä.
Tosin ykkönenkin tuntui aluksi siedettävältä...
 
On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.

Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.
Mietin just samaa. Todella typerää. Miksi tehty näin?
 
Onko muilla ollut sellaista ongelmaa, että kun pelistä säätää ratin asetuksia, niin ffb häviää kokonaan? Alustana PS4 ja rattina T500RS. Ja säätämisen jälkeen force ei palaudu vaikka laittaisi takaisin default asetukset, ainoastaan pelin uudelleen käynnistys auttaa. Kyllähän tuolla vakio setupillakin ajelee, kun ei tunnu säätäminen onnistuvan :dead:
 
Mistä tuo hardcore damage mode muuten laitetaan päälle? Ei löydä asetuksia..
 
Kyllähän nuo asfaltin fysiikat on mennyt ykkös osasta selvästi eteenpäin ja nyt jopa asfaltilla ajo maistuu. Tässä vaiheessa on vielä ajaminenkin mukavan haastavaa, kun ei muista vielä pätkiä vaan joutuu vetään puhtaasti nuotista. Pieni video Fabia R5:llä Espanjasta, mukavan hyvä tunne tuohon pidon rajaan ja vasurilla jarrusta on hyötyäkin.

 
A-ryhmän Mitsu kyllä tähän astisista testatuista hauskin auto ajaa.
Siinä on tosiaan sitä massan tuntua ja pienellä viilailulla menee melko helposti sinne mihin haluaakin.
Jossain time trialin EK:ssa pääsin leaderboardissa sijalle 7 (kaikki alustat).
Pitänee ostaa tuo auto ja aloittaa uran Pro tason Championship uudelleen tuolla Mitsulla.

Sain Argentiinassakin ajoon jotain järkeä.
Kun ei auton säädöistä tiedä oikein mitään, niin kokeilin rankalla kädellä vetästä säätöjä äärilaidasta toiseen ja kokeilla aina mitä se vaikuttaa.
Nyt ei enää tule merisairaaksi siitä töyssyissä pompottelusta, kun auto pysyy paremmin maassa ja ottaa sopivasti iskut vastaan. 40 parhaan joukkoon siinä pisimmällä EK:lla tuolla Mitsulla.

Pädillä ohjauksen sensitivity täysille, linearity täysille, saturation 100 ja deadzone 5, ni silläkin menee välillä suht ok.
Ratti tulossa ensi viikolla, niin loppuu tuo tateilla veivailu.

Automaattisten tuulilasin pyyhkijöiden pois kytkentä asetuksista ei toimi, mutta ne saa pois kun pitää hetken sitä painiketta pohjassa. Ei sitten häiritse pätkissä joissa niitä ei tarvitse.
 
Nuo championshipin palkintorahat tuntuvat olevan aivan randomeita, argentiinan rallin menin kokoajan kärjessä ja sain vain 50 tonnia, jenkkilässä sama homma ja 90 tonnia. Liekkö kilsojen mukaan sitten?
 
Sain Argentiinassakin ajoon jotain järkeä.
Kun ei auton säädöistä tiedä oikein mitään, niin kokeilin rankalla kädellä vetästä säätöjä äärilaidasta toiseen ja kokeilla aina mitä se vaikuttaa.
Nyt ei enää tule merisairaaksi siitä töyssyissä pompottelusta, kun auto pysyy paremmin maassa ja ottaa sopivasti iskut vastaan. 40 parhaan joukkoon siinä pisimmällä EK:lla tuolla Mitsulla.
Minkälaiset säädöt oli? Itse tuolla mitsulla uraa olen tässä edennyt ja juuri tuo merisairaus Argentiinassa on ihan hirvittävää, kun pelaamisesta joutuu pitää taukoa parin EK jälkeen.
 
Kyllähän nuo asfaltin fysiikat on mennyt ykkös osasta selvästi eteenpäin ja nyt jopa asfaltilla ajo maistuu. Tässä vaiheessa on vielä ajaminenkin mukavan haastavaa, kun ei muista vielä pätkiä vaan joutuu vetään puhtaasti nuotista. Pieni video Fabia R5:llä Espanjasta, mukavan hyvä tunne tuohon pidon rajaan ja vasurilla jarrusta on hyötyäkin.


En osaa sanoa miltä ajaminen tuntuu, mutta videoiden perusteella ratti seilaa vähän liikaa ja muutenkin ohjaus vaikuttaa kovin "irralliselta".

Henkilökohtaisesti on vaikea päästä yli noista tunteettomasti lausutuista nuoteista, joissa on mielestäni monin paikoin myös liikaa informaatiota. Ja koska nuotituksia on oikeastikin hieman erilaisia, niin en ymmärrä miksi haluavat että kaikki vaan totuttelevat tuohon yhteen ilmaisutapaan? Antaisivat edes jonkinlaisen mahdollisuuden modata karttureita, mutta ei taida onnistua tässäkään?

Nuotituksen ABC - osa 1
 
Tuleeko tässä muuten deluxen omistajille jotain random-bonusta esim viikoittain tms(eli forza rahojen tyyliin) kun itsellä ensimmäisellä viikolla nousi rahat pyytämättä yli miljoonan). Vain osaksi ekaa champiota ajanut muuten ja muutamia dailya, missä en todellakaan ole kärjessä vaan minuutteja jääneenä.
 
Tuleeko tässä muuten deluxen omistajille jotain random-bonusta esim viikoittain tms(eli forza rahojen tyyliin) kun itsellä ensimmäisellä viikolla nousi rahat pyytämättä yli miljoonan). Vain osaksi ekaa champiota ajanut muuten ja muutamia dailya, missä en todellakaan ole kärjessä vaan minuutteja jääneenä.

Ekan viikonlopun milli tuli servu ongelmien vuoksi.
Muutoin viikko ja päivähaasteissa on Deluxe tyypeille omat lisähaasteet D+ merkinnällä.
Ja niissä nyt ei ole väliä vaikka häviät minuuteilla. Esim viikko haasteessa jos pääset varmalla ajolla maaliin, tilille napsahtanut tähän mennessä noin 300 tonnia. Vaikka kärkeen ollu 4-5min.
 
Minkälaiset säädöt oli? Itse tuolla mitsulla uraa olen tässä edennyt ja juuri tuo merisairaus Argentiinassa on ihan hirvittävää, kun pelaamisesta joutuu pitää taukoa parin EK jälkeen.
Piti tallentaa ne mut unohdin :btooth:
Kuitenkin aiemmin oletin jotenkin että iskareita (toinen välilehti oikealta) pitäisi löysätä eli heivasin ne kaikki lähelle vasempaa laitaa, mutta kun nostinkin ne kaikki oikeaan laitaan eli jäykäksi ja sitten jousitusta (oikea välilehti) löysemmäksi , ajokorkeutta ja rollbaria suuremmaksi ni alko auto pysymään tiellä.
Voi olla että noi on jonkun asiasta tietävän mielestä ihan väärin, mutta ainakin se muutti ajoa niin että meno muistutti enemmän soratietä kuin perunapeltoa.
Muutin kyllä kaikkia muitakin asetuksia ja sain ohjattavuutta paremmaksi eli taittuu niihin jyrkkiin mutkiin...pitää testailla enemmän kun jaksaa.

Miltei koko lomaviikko tuli pelattua, selkä ja hartiat ihan juntturassa kun jostain syystä ei osaa olla rentona pelatessa, onneksi huomenna taas töihin :beye:
 
Viimeksi muokattu:
Tuossakin sama juttu, eli ratti kääntyy, mutta auto ei reagoi lainkaan. Ja onkohan tuossa FF kokonaan pois päältä?

Videon kommenteissakin on kyselty samoja.
Millä asteilla ajaa, jos on 900 tai enemmän ja kääntää hitaasti vain n. 90astetta molempiin suuntiin niin ei perä välttämättä lähe irti, jos kääntäisi rattia reilummin ja nopeammin niin ehkä yliohjaisi enemmän ja kääntyisi paremmin. Tuossa Audissa on moottori edessä (muissa gb B 4wd on keskimoottori) niin se lisää aliohjaamista ja pelissä setup torque biasin osalta saattaa olla vähän outo (onko 55% front torque bias?) ja jos on tuo bias niin sehän ei kaasulla oikein käänny.

Itse ajelin weeklyn tuolla audilla (900 asteella) ei itsellä ainakaan ollut kääntymisen suhteen ongelmia, ainoastaan hitaassa vauhdissa yritetyt skandi flickit ei oikein onnistuneet ja silloin neulansilmät mentiin hyvin hitaasti ja melko leveällä kääntöympyrällä (en käyttänyt käsijarrua).

Tässä yksi ek tuosta weeklystä
 
Viimeksi muokattu:
En osaa sanoa miltä ajaminen tuntuu, mutta videoiden perusteella ratti seilaa vähän liikaa ja muutenkin ohjaus vaikuttaa kovin "irralliselta".

Henkilökohtaisesti on vaikea päästä yli noista tunteettomasti lausutuista nuoteista, joissa on mielestäni monin paikoin myös liikaa informaatiota. Ja koska nuotituksia on oikeastikin hieman erilaisia, niin en ymmärrä miksi haluavat että kaikki vaan totuttelevat tuohon yhteen ilmaisutapaan? Antaisivat edes jonkinlaisen mahdollisuuden modata karttureita, mutta ei taida onnistua tässäkään?

Nuotituksen ABC - osa 1
FFB voisi olla parempi ja sen takia ehkä ratti hakee liikaa kun ei ole niin hyvä tunto siihen. Lisäksi mulla ei ole vielä auki nuo säädöt, joten auto ei sovi hanskaan älyttömän hyvin.

Kuitenkin lähinnä tuo pidon raja tuntuu mielestäni hyvältä, eli autoa voi ajaa pienessä luisussa ilman että karkaa kunnolla.

Nuotituksesta samaa mieltä, mutta itse tykkään ajaa numero nuoteilla. Ajan rbr puolellakin Anttilan lukemilla nuoteilla. Englanniksi ehkä helpompi kun kuvailevat? Informaatiota on joskus liikaa, mutta monesti liian vähän ja metsä kutsuu. Saisi useammin olla omasta mielestä huomio huomio paikkoja.
 
Itse kun ratilla ajan, olen kuten DR1:ssäkin käyttänyt 540:tä astetta CSW v2:ssa(ratin omasta settingsistä). Hölmöä vaan että melkein pädillä saa perustuntumasta enemmän infoa pienen perustärinän avulla, ratilla sitä ei ole ts sitä tienpinta-forcea.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 619
Viestejä
4 873 521
Jäsenet
78 682
Uusin jäsen
Cytotoxic_Warhead

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom