Alkaa loppumaan ihan täysin motivaatio koko peliin.
Ensin päivähaasteissa, kaikki yöllä tai yö+sade yhdistelmällä.
Sit uraan ja Espanjan rallissa yksi kuiva pätkä, sekin yöllä. Yksi päivä pätkä sateella ja neljä ilta/yö pätkää sateella.
No se olikin clubman tason viimeinen ralli. Jokaisen minkä maaliin ajoin, olin 30-50sek johdossa maaliin tullessa, eli helpot voitot. Kaksi kisaa keskeytin hermojen mentyä.
No sit pro tasolle. Ja hyppy AI:ssa aivan naurettava. Kaksi pätkää jaksoin puolaa ajaa ja olen niiden jälkeen viimeisenä, lähes minuutin perässä toiseksi viimeistä. Ihan älytöntä.vähemmän yllättävästi nää kaks ekaa pätkää oli ilta+sade ja yö+sade.
Loppu rallissa näyttää olevan yksi päivä/kuiva pätkä, loput iltaa, yötä tai sadetta..en vain jaksa enää sitä.
Ja toi AI. Joo joo, ajan pädillä..tiedän et ratti on nopeampi, mutta ne pysty ratilla ajamaan.
Mut jos olen clubmanilla voittanut aina yli 30 sekunnilla rallit, niin miten seuraava taso voi olla et kahdella pätkällä jään minuutin toiseksi viimeistä. Sen edellä kuitenkin 28 nopeampaa autoa vielä..
miten kukaan pädi kuski voi ikinä päästä ajamaan pitkiä kisoja missä olisi rengasvalinnoilla mitään vaikutusta?
Mitä päivähaasteita olen katsellut, niin oman kaverilistan kärjessä olen tainnut yhtä lukunottamatta olla kaikissa ja aikalailla isolla erolla. Eli voisin kuvitella olevani peruspelaajaa parempi pädikuski ja meno loppuu pro tasolle. Pro tasolla käydään huollossa kahden pätkän välein, jolloin jokaisessa voi heittää softit alle.
Sää/vuorokaudenaika ongelma on numero yksi ja vie täysin peli-ilon. Uran tyyli hoitaa vaikeustaso on ihan hirvittävä siihen päälle.
Peli ei todellakaan enää aiheuta sitä ”yksi EK vielä”-fiilistä, vaan pikemminkin onko mun taas pakko pelata yks pätkä yöllä ja ottaa minuutti turpaan..