Dirt Rally 2.0

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Sain Argentiinassakin ajoon jotain järkeä.
Kun ei auton säädöistä tiedä oikein mitään, niin kokeilin rankalla kädellä vetästä säätöjä äärilaidasta toiseen ja kokeilla aina mitä se vaikuttaa.
Nyt ei enää tule merisairaaksi siitä töyssyissä pompottelusta, kun auto pysyy paremmin maassa ja ottaa sopivasti iskut vastaan. 40 parhaan joukkoon siinä pisimmällä EK:lla tuolla Mitsulla.
Minkälaiset säädöt oli? Itse tuolla mitsulla uraa olen tässä edennyt ja juuri tuo merisairaus Argentiinassa on ihan hirvittävää, kun pelaamisesta joutuu pitää taukoa parin EK jälkeen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 880
Kyllähän nuo asfaltin fysiikat on mennyt ykkös osasta selvästi eteenpäin ja nyt jopa asfaltilla ajo maistuu. Tässä vaiheessa on vielä ajaminenkin mukavan haastavaa, kun ei muista vielä pätkiä vaan joutuu vetään puhtaasti nuotista. Pieni video Fabia R5:llä Espanjasta, mukavan hyvä tunne tuohon pidon rajaan ja vasurilla jarrusta on hyötyäkin.

En osaa sanoa miltä ajaminen tuntuu, mutta videoiden perusteella ratti seilaa vähän liikaa ja muutenkin ohjaus vaikuttaa kovin "irralliselta".

Henkilökohtaisesti on vaikea päästä yli noista tunteettomasti lausutuista nuoteista, joissa on mielestäni monin paikoin myös liikaa informaatiota. Ja koska nuotituksia on oikeastikin hieman erilaisia, niin en ymmärrä miksi haluavat että kaikki vaan totuttelevat tuohon yhteen ilmaisutapaan? Antaisivat edes jonkinlaisen mahdollisuuden modata karttureita, mutta ei taida onnistua tässäkään?

Nuotituksen ABC - osa 1
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 588
Tuleeko tässä muuten deluxen omistajille jotain random-bonusta esim viikoittain tms(eli forza rahojen tyyliin) kun itsellä ensimmäisellä viikolla nousi rahat pyytämättä yli miljoonan). Vain osaksi ekaa champiota ajanut muuten ja muutamia dailya, missä en todellakaan ole kärjessä vaan minuutteja jääneenä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Tuleeko tässä muuten deluxen omistajille jotain random-bonusta esim viikoittain tms(eli forza rahojen tyyliin) kun itsellä ensimmäisellä viikolla nousi rahat pyytämättä yli miljoonan). Vain osaksi ekaa champiota ajanut muuten ja muutamia dailya, missä en todellakaan ole kärjessä vaan minuutteja jääneenä.
Ekan viikonlopun milli tuli servu ongelmien vuoksi.
Muutoin viikko ja päivähaasteissa on Deluxe tyypeille omat lisähaasteet D+ merkinnällä.
Ja niissä nyt ei ole väliä vaikka häviät minuuteilla. Esim viikko haasteessa jos pääset varmalla ajolla maaliin, tilille napsahtanut tähän mennessä noin 300 tonnia. Vaikka kärkeen ollu 4-5min.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 874
Minkälaiset säädöt oli? Itse tuolla mitsulla uraa olen tässä edennyt ja juuri tuo merisairaus Argentiinassa on ihan hirvittävää, kun pelaamisesta joutuu pitää taukoa parin EK jälkeen.
Piti tallentaa ne mut unohdin :btooth:
Kuitenkin aiemmin oletin jotenkin että iskareita (toinen välilehti oikealta) pitäisi löysätä eli heivasin ne kaikki lähelle vasempaa laitaa, mutta kun nostinkin ne kaikki oikeaan laitaan eli jäykäksi ja sitten jousitusta (oikea välilehti) löysemmäksi , ajokorkeutta ja rollbaria suuremmaksi ni alko auto pysymään tiellä.
Voi olla että noi on jonkun asiasta tietävän mielestä ihan väärin, mutta ainakin se muutti ajoa niin että meno muistutti enemmän soratietä kuin perunapeltoa.
Muutin kyllä kaikkia muitakin asetuksia ja sain ohjattavuutta paremmaksi eli taittuu niihin jyrkkiin mutkiin...pitää testailla enemmän kun jaksaa.

Miltei koko lomaviikko tuli pelattua, selkä ja hartiat ihan juntturassa kun jostain syystä ei osaa olla rentona pelatessa, onneksi huomenna taas töihin :beye:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 120
Tuossakin sama juttu, eli ratti kääntyy, mutta auto ei reagoi lainkaan. Ja onkohan tuossa FF kokonaan pois päältä?

Videon kommenteissakin on kyselty samoja.
Millä asteilla ajaa, jos on 900 tai enemmän ja kääntää hitaasti vain n. 90astetta molempiin suuntiin niin ei perä välttämättä lähe irti, jos kääntäisi rattia reilummin ja nopeammin niin ehkä yliohjaisi enemmän ja kääntyisi paremmin. Tuossa Audissa on moottori edessä (muissa gb B 4wd on keskimoottori) niin se lisää aliohjaamista ja pelissä setup torque biasin osalta saattaa olla vähän outo (onko 55% front torque bias?) ja jos on tuo bias niin sehän ei kaasulla oikein käänny.

Itse ajelin weeklyn tuolla audilla (900 asteella) ei itsellä ainakaan ollut kääntymisen suhteen ongelmia, ainoastaan hitaassa vauhdissa yritetyt skandi flickit ei oikein onnistuneet ja silloin neulansilmät mentiin hyvin hitaasti ja melko leveällä kääntöympyrällä (en käyttänyt käsijarrua).

Tässä yksi ek tuosta weeklystä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
En osaa sanoa miltä ajaminen tuntuu, mutta videoiden perusteella ratti seilaa vähän liikaa ja muutenkin ohjaus vaikuttaa kovin "irralliselta".

Henkilökohtaisesti on vaikea päästä yli noista tunteettomasti lausutuista nuoteista, joissa on mielestäni monin paikoin myös liikaa informaatiota. Ja koska nuotituksia on oikeastikin hieman erilaisia, niin en ymmärrä miksi haluavat että kaikki vaan totuttelevat tuohon yhteen ilmaisutapaan? Antaisivat edes jonkinlaisen mahdollisuuden modata karttureita, mutta ei taida onnistua tässäkään?

Nuotituksen ABC - osa 1
FFB voisi olla parempi ja sen takia ehkä ratti hakee liikaa kun ei ole niin hyvä tunto siihen. Lisäksi mulla ei ole vielä auki nuo säädöt, joten auto ei sovi hanskaan älyttömän hyvin.

Kuitenkin lähinnä tuo pidon raja tuntuu mielestäni hyvältä, eli autoa voi ajaa pienessä luisussa ilman että karkaa kunnolla.

Nuotituksesta samaa mieltä, mutta itse tykkään ajaa numero nuoteilla. Ajan rbr puolellakin Anttilan lukemilla nuoteilla. Englanniksi ehkä helpompi kun kuvailevat? Informaatiota on joskus liikaa, mutta monesti liian vähän ja metsä kutsuu. Saisi useammin olla omasta mielestä huomio huomio paikkoja.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 588
Itse kun ratilla ajan, olen kuten DR1:ssäkin käyttänyt 540:tä astetta CSW v2:ssa(ratin omasta settingsistä). Hölmöä vaan että melkein pädillä saa perustuntumasta enemmän infoa pienen perustärinän avulla, ratilla sitä ei ole ts sitä tienpinta-forcea.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 120
Mikä toi oikean jalan tarkoitus on kun painetaan jarrua ja nopeasti kantapäällä kaasua?
Aika vähän tuntuu jarruttelevan vasemmalla jalalla.
Heel and toe.

Sillä saadaan jarruttaessa ja alaspäin vaihdoissa pidettyä moottorin kierrokset korkealla ja tuossa autossa myös turbon paineet on tärkeä pitää ylhäällä jotta kun lähdetään kiihdyttämään niin siellä on kaikki tehot käytössä silloin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
31
Kyllä tää peli on vielä niin harjottelua että. Jotenki tuntuu että ykkösessä auto vastasi ohjaukseen paljon paremmin ja tuli feedbackkiä paljon paremmin ratille mitä auton alla tapahtuu. videolla kun Evolla tuli ajeltua jonkin verran että moottoripäivitystä sais jossain välissä. Ensin normi replay ja puolessa välissä sama uusiks incar.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264


Eikö tämän pitänyt olla simulaattori? Tässä videossa asfalttifysiikat näyttää todella luonnottomalta... Auto liukuu jatkuvasti perä edellä mutkiin pienestäkin ohjausliikkeestä, näyttää kun autossa olisi nelipyöräohjaus :confused2:
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 874
Eikö tämän pitänyt olla simulaattori?
Tuollaista en ole nähnyt tekijätiimin tai julkaisijan mainostavan.
Toki pelissä on paljon parannettavaa ja Dirtin porukka kertoo twitterissä että päivityksiä on tulossa.
Kaikki korjaukset ja parannukset on kotiinpäin, mutta ainakin omasta mielestä pirun hauska ja koukuttava peli jo tällaisenaan.
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Parannettavaa löytyy mutta fiilis tässä on jo kohdillaan, hemmetin hauskaa ajella!
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 253
Toimiiko kellään Logitech Driving Force GT ratti-poljin yhdistelmä? Tuollaisia olisi tarjolla paljon käytettynä, mutta ilmeisesti ei ole virallisesti tuettu combo?
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 078
Toimiiko kellään Logitech Driving Force GT ratti-poljin yhdistelmä? Tuollaisia olisi tarjolla paljon käytettynä, mutta ilmeisesti ei ole virallisesti tuettu combo?
Ei ratin tartte olla mikään "virallisesti tuettu" että se toimii. DFGT on varmaan yksi myydyimmistä rattipoljin-seteistä ja itse pelasin sillä Dirt Rallya ja hyvin toimi. En epäile sekuntiakaan etteikö DFGT toimisi myös kakkosen kanssa oikein mainiosti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 927
Selailin noita input filejä ja näyttäisi tosiaan tunnistavan tuon DFGT ratin, mutta ei ole virallisesti tuettu, eli ei ole default action mappia.
En tiedä saisko vähän editoimalla virallisen tuen.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 078
Oliko vaikeekin homma? Ihan menee siinä pelin sisällä?
Ei taida olla bindaus tuttua? Aika monessa pelissä pitää bindata ohjaimen nappien funktiot yms erikseen vaikka ohjain tunnistuukin oikein.
DR2:n bindausta tuntematta veikkaan että se on ihan läpihuutojuttu, ainakin ykkösessä oli.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
136
Mites onko kenelläkään täällä kokemusta xboxilla ratti ja poljin yhdistelmää missä oli kiinni sekä vaihdekeppi että käsijarru?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Alkaa loppumaan ihan täysin motivaatio koko peliin.
Ensin päivähaasteissa, kaikki yöllä tai yö+sade yhdistelmällä.
Sit uraan ja Espanjan rallissa yksi kuiva pätkä, sekin yöllä. Yksi päivä pätkä sateella ja neljä ilta/yö pätkää sateella.

No se olikin clubman tason viimeinen ralli. Jokaisen minkä maaliin ajoin, olin 30-50sek johdossa maaliin tullessa, eli helpot voitot. Kaksi kisaa keskeytin hermojen mentyä.

No sit pro tasolle. Ja hyppy AI:ssa aivan naurettava. Kaksi pätkää jaksoin puolaa ajaa ja olen niiden jälkeen viimeisenä, lähes minuutin perässä toiseksi viimeistä. Ihan älytöntä.vähemmän yllättävästi nää kaks ekaa pätkää oli ilta+sade ja yö+sade.
Loppu rallissa näyttää olevan yksi päivä/kuiva pätkä, loput iltaa, yötä tai sadetta..en vain jaksa enää sitä.

Ja toi AI. Joo joo, ajan pädillä..tiedän et ratti on nopeampi, mutta ne pysty ratilla ajamaan.
Mut jos olen clubmanilla voittanut aina yli 30 sekunnilla rallit, niin miten seuraava taso voi olla et kahdella pätkällä jään minuutin toiseksi viimeistä. Sen edellä kuitenkin 28 nopeampaa autoa vielä..
miten kukaan pädi kuski voi ikinä päästä ajamaan pitkiä kisoja missä olisi rengasvalinnoilla mitään vaikutusta?
Mitä päivähaasteita olen katsellut, niin oman kaverilistan kärjessä olen tainnut yhtä lukunottamatta olla kaikissa ja aikalailla isolla erolla. Eli voisin kuvitella olevani peruspelaajaa parempi pädikuski ja meno loppuu pro tasolle. Pro tasolla käydään huollossa kahden pätkän välein, jolloin jokaisessa voi heittää softit alle.

Sää/vuorokaudenaika ongelma on numero yksi ja vie täysin peli-ilon. Uran tyyli hoitaa vaikeustaso on ihan hirvittävä siihen päälle.
Peli ei todellakaan enää aiheuta sitä ”yksi EK vielä”-fiilistä, vaan pikemminkin onko mun taas pakko pelata yks pätkä yöllä ja ottaa minuutti turpaan..
 
Liittynyt
02.03.2019
Viestejä
103
Juu sateessa ajaminen ja yötä on kyllä riittävästi ja päivähaasteissakin on vaikeita olosuhteita. Esim. Eilinen rankkasade H3 rwd,niin ei kyllä meinannut nähdä mitään. Vähän semmoinen grindaus fiilis tulee,kun rahnaa pitää tienata. Mutta silti,himo on ratin taakse
 
Liittynyt
02.03.2019
Viestejä
103
Käyttääkö porukka täällä erillistä käsijarru settiä? Esim. Thrustmasterin tss. Sitä mikä on xo/pc. Kokemuksia siitä olisi kiva saada. Tilauksessa olisi.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 120
Alkaa loppumaan ihan täysin motivaatio koko peliin.
Ensin päivähaasteissa, kaikki yöllä tai yö+sade yhdistelmällä.
Sit uraan ja Espanjan rallissa yksi kuiva pätkä, sekin yöllä. Yksi päivä pätkä sateella ja neljä ilta/yö pätkää sateella.

No se olikin clubman tason viimeinen ralli. Jokaisen minkä maaliin ajoin, olin 30-50sek johdossa maaliin tullessa, eli helpot voitot. Kaksi kisaa keskeytin hermojen mentyä.

No sit pro tasolle. Ja hyppy AI:ssa aivan naurettava. Kaksi pätkää jaksoin puolaa ajaa ja olen niiden jälkeen viimeisenä, lähes minuutin perässä toiseksi viimeistä. Ihan älytöntä.vähemmän yllättävästi nää kaks ekaa pätkää oli ilta+sade ja yö+sade.
Loppu rallissa näyttää olevan yksi päivä/kuiva pätkä, loput iltaa, yötä tai sadetta..en vain jaksa enää sitä.

Ja toi AI. Joo joo, ajan pädillä..tiedän et ratti on nopeampi, mutta ne pysty ratilla ajamaan.
Mut jos olen clubmanilla voittanut aina yli 30 sekunnilla rallit, niin miten seuraava taso voi olla et kahdella pätkällä jään minuutin toiseksi viimeistä. Sen edellä kuitenkin 28 nopeampaa autoa vielä..
miten kukaan pädi kuski voi ikinä päästä ajamaan pitkiä kisoja missä olisi rengasvalinnoilla mitään vaikutusta?
Mitä päivähaasteita olen katsellut, niin oman kaverilistan kärjessä olen tainnut yhtä lukunottamatta olla kaikissa ja aikalailla isolla erolla. Eli voisin kuvitella olevani peruspelaajaa parempi pädikuski ja meno loppuu pro tasolle. Pro tasolla käydään huollossa kahden pätkän välein, jolloin jokaisessa voi heittää softit alle.

Sää/vuorokaudenaika ongelma on numero yksi ja vie täysin peli-ilon. Uran tyyli hoitaa vaikeustaso on ihan hirvittävä siihen päälle.
Peli ei todellakaan enää aiheuta sitä ”yksi EK vielä”-fiilistä, vaan pikemminkin onko mun taas pakko pelata yks pätkä yöllä ja ottaa minuutti turpaan..
Pelissä on Custom championship esim. voi asettaa maksimi ek -määrän per kisa ja Masters vaikeustason jos careerissa ei nouse ikinä clubmania korkeammalle. Vai onko tuon customin vaikeustaso lukittuna ura-leveliin, jos on clubman niin ei saa laitettua kenties pro/elite/masters tasoja, kun en ole vielä sitä tutkinut sen tarkemmin?
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
31
Paljonko pro tasolla tulee hilloa jos ei voita niitä kisoja? Vai kannattaako clubmania tahkota ja keräillä rahaa autoihin ja päivityksiin? En ainakaan ole löytänyt miten voisi tiputtaa itsensä alempaan luokkaan jos ei pärjääkkään seuraavassa...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 128
Tuo yö ja sade kisojen määrä on täysin överi ja latistaa tunnelman kyllä tehokkaasti.
Yö ek vois olla 1-2 per maa max ja sadetta vielä vähemmän.
Olisi edes sateen todennäköisyys laitettu maakohtaiseksi esim wales suuri ja aussit pieni jne.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Pelissä on Custom championship esim. voi asettaa maksimi ek -määrän per kisa ja Masters vaikeustason jos careerissa ei nouse ikinä clubmania korkeammalle. Vai onko tuon customin vaikeustaso lukittuna ura-leveliin, jos on clubman niin ei saa laitettua kenties pro/elite/masters tasoja, kun en ole vielä sitä tutkinut sen tarkemmin?
On toki. Freeplayn puolella vain puuttuu auton kehitys ja korjaus. Tämä taas vie kaiken pelon keskeytykseltä tai metsään ajolta ylipäätään. Tämä kun on eka rallipeli missä tulosta enemmän mietin mitä auton korjaus maksaa jos mokaan ja se on koko pelin suola.
Ajaisin pelkkää custom chämppäriä jos siinä sais uran autot/kehityksen/rahat.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 120
On toki. Freeplayn puolella vain puuttuu auton kehitys ja korjaus. Tämä taas vie kaiken pelon keskeytykseltä tai metsään ajolta ylipäätään. Tämä kun on eka rallipeli missä tulosta enemmän mietin mitä auton korjaus maksaa jos mokaan ja se on koko pelin suola.
Ajaisin pelkkää custom chämppäriä jos siinä sais uran autot/kehityksen/rahat.
Kai custom championshipissä on auton korjaukset, huollot eventeissä jotka maksaa ym., ainakin dr1.0 oli noin ja autolle kertyi myös km niitä upgradeja varten. Mikä järki tuota oli muuttaa toisenlaiseksi jos on niin. Olisi voinut ajaa vaikeammalla tasolla (tai uudella autolla ilman engine tuningeja helpompaa ai:ta vastaan jos on urassa jo elitessä) ja nopeampia kausia jossa olisi vain esim. 4ek:ta per ralli jos ei halua jauhaa aina maksimi ek-määrä kuten urassa joutuu, tietenkin palkintorahat määräytyisi ek-määrän mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Tuo yöllä ajaminen kyllä vituttaa, tai ainainen sade Espanjassa ja Australiassa :D Vie kyllä realismin mennessään, koska ei niitä ralleja tosiaan yöllä enää ajeta.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 874
En ainakaan ole löytänyt miten voisi tiputtaa itsensä alempaan luokkaan jos ei pärjääkkään seuraavassa...
Jos jää kolmen viimeisen joukkoon, niin putoaa edelliseen vaikeustasoon.
Eli toimisko se että keskeyttää suoraan kaikki kisat ja siten jää viimeiseksi?
Uran saa toki myös nollattua, mutta sitten menee varmaan kaikki muutkin.

Parin minuutin testi työpäivän keskellä tänään saapuneella G29 ratilla ja pädiin jo tottuneena vaikutti vaikealta eli saa kyllä opetella homman uudestaan.
Lineaarisuus, saturaatio, soft lock ym oletuksilla.
edit: pikku hiljaa alkaa pysyä tiellä ratillakin :)
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Kai custom championshipissä on auton korjaukset, huollot eventeissä jotka maksaa ym., ainakin dr1.0 oli noin ja autolle kertyi myös km niitä upgradeja varten. Mikä järki tuota oli muuttaa toisenlaiseksi jos on niin. Olisi voinut ajaa vaikeammalla tasolla (tai uudella autolla ilman engine tuningeja helpompaa ai:ta vastaan jos on urassa jo elitessä) ja nopeampia kausia jossa olisi vain esim. 4ek:ta per ralli jos ei halua jauhaa aina maksimi ek-määrä kuten urassa joutuu, tietenkin palkintorahat määräytyisi ek-määrän mukaan.
Freeplayn puolella ei ole rahaa käytössä ollenkaan, eikä sun autoja.
Huoltotauolla on vain aika rajoitteena, rahaa ei käytetä. Myöskään seuraavaan ralliin mentäessä ei damage jää, kuten urassa.
Myöskin kaikki autot on käsittääkseni maximi virissä freeplayssä, eikä sun mekaanikkojen kehityksellä ole merkitystä.

Urassa on juuri paras muutos se, että vedät ulos, tulee terminal damage. Ykkösessä uus auto alla seuraavassa kisassa. Tässä pistät 100 tonnilla R5 luokan auton kokoon ja olet lähellä konkurssia. Itse oikeasti mietin onko mulla varaa ajaa toista kautta nelivedolla.

Freeplayssä kaikki tämä uupuu.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Freeplayssa saa kuitenkin ilmeisesti hardcore damagen päälle, tätä ei uramoodissa saa ainakaan toistaiseksi?

Tosin ei tuo hardcore damage nyt kovin hardcore ollut, aika hyvin sai vetää pihalle ilman suurempia vaurioita kun kokeilin...
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
815
Onkos tähän peliin jo tullut samankaltaisia leaderboardseja saataville, kuin ykkösessä?

Events
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Ei tuo asfaltti ollukaa nii hirvee ku pelkäsin.
Itseasiassa ihan hauskaa oli päästellä R5 skodalla :tup:
 

hokkis

Välituontilisensoija
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
340
Eilen ja tänään on alkanut vaivata tuo äänien äkillinen häviäminen kesken ek:n. Oudosti ensimmäiseen parinkymmeneen tuntiin ei ollut pelin kanssa mitään ongelmia.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Eilen ja tänään on alkanut vaivata tuo äänien äkillinen häviäminen kesken ek:n. Oudosti ensimmäiseen parinkymmeneen tuntiin ei ollut pelin kanssa mitään ongelmia.
Samaa ongelmaa ollut täällä. Hiukan vituttaa kesken pitkän ek:n kun kartturi häviää.. kiva laskea sokkona.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Samaa ongelmaa ollut täällä. Hiukan vituttaa kesken pitkän ek:n kun kartturi häviää.. kiva laskea sokkona.
Onkohan tää sama bugi kuin mulla, mutta eri laitteilla käyttäytyy eritavalla.
Nimittäin periaatteessa voisin kuvitella et sama ongelma. Kartturin ääni katoaa keskikaiuttimesta, mutta se tulee vasemmasta etukajarista ja noin 200% volumella.
Eli oisko eri asetuksilla/laitteistolla sit vaan hiljaisuutta ja toisilla siirtyy toiseen kajariin.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Onkohan tää sama bugi kuin mulla, mutta eri laitteilla käyttäytyy eritavalla.
Nimittäin periaatteessa voisin kuvitella et sama ongelma. Kartturin ääni katoaa keskikaiuttimesta, mutta se tulee vasemmasta etukajarista ja noin 200% volumella.
Eli oisko eri asetuksilla/laitteistolla sit vaan hiljaisuutta ja toisilla siirtyy toiseen kajariin.
Itsellä häviää siis yhtäkkiä kaikki äänet. Valikoissa kuuluu tällöin se normaali ”klik” ääni outona rätinänä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
itellä kans lähti kaikki muut äänet. paitsi kivien lentäminen lokareihin. tiesi ainaki vähä suuntaa, notta nyt mennää lujaa :lol:
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Itelläkin lähtenyt pari kertaa äänet ja pelkkä kivien ropina kuulunut.

Kyllä tämä pätsiä kaipaa, hieman keskeneräinen fiilis tästä jää. Toivottavasti myös rajoittavat yötä ja sadetta, niitä on aivan liikaa.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
815
Kuinkas moni laskenu menemään tuota uutta Group B Weeklyä Argentiinassa? Kyllä saa kieli keskellä suuta ajella ja varoa kallioon osumista.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Tulee muuten melko asiallisesti vaikeustasoa, kun heittää AI:n täysille :D

Tällä vedolla jäin 25s pohjista, muutamia virheitä, varovaisia paikkoja ja huonoja jarrujahan tuossa tulee, mutta tosissaan saa ajaa jos mielii voittaa.

 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
337
Sama ongelma täällä. Kaikki äänet katos kesken ek:n.
Itelläki lähti. Pikakorjauksena toimi se,että meni alt tabil windowssiin ja vaihtoi äänilähdettä oletuslaitteesta johonkin toiseen ja sitten takaisin. ... sit vaa takas peliin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 919
Viestejä
4 243 451
Jäsenet
71 262
Uusin jäsen
bobion

Hinta.fi

Ylös Bottom