G27 fiiliksiä PC:ltä. Kaksi tuntia nyt ajoa R5 Fiestalla vakiosäädöillä Puolassa (sora) ja Espanjassa (asfaltti). Molemmissa tie "puhtaana" ilman uria. Ajokokemus soralla loistava. Asfaltti ei ole niin paha ainakaan minun ratilla, kun monet täällä kirjoittelevat. Ei ole asfalttituntuma AssettoCorsa tai PCars2 -tasoa kokonaisuutena, mutta mielestäni toimii. FFB on jäykempi asfaltilla kuin DirtRally1:ssä, kuten joku jo kirjoittikin. Espanjassa oli helppo ajaa kovaa, enkä tehnyt kertaakaan virheitä FFB:n takia. Edellisessä versiossa 450h itsellä ajettuna, pääosin soralla. Ratin säädöt ovat vakiona eikä ole Logitech Profilerista Dampeningia ym. päällä (Forcet 100%, muut 0%, kääntösäde 900 ja soft lock käytössä). Ajomalli on haastavampi, jarrutusmatkat pidempiä ja auto puskee enemmän. Kaatosateella ajaminen hengenvaarallista
Yksi pikku miinus on asetuksissa ainakin tullut vastaan. DiRT4:n tyyliin pitää itse valita vaihteisto, en löytänyt automaattiasetusta, joka vaihtaisi vaihteet/kytkimen auton mukaisesti.

Yksi pikku miinus on asetuksissa ainakin tullut vastaan. DiRT4:n tyyliin pitää itse valita vaihteisto, en löytänyt automaattiasetusta, joka vaihtaisi vaihteet/kytkimen auton mukaisesti.