Nyt haiskahtaa pahasti ja varsinkin jos samat pätkät kuin ennenkin. Toki vanhoissa pätkissä oli hyviäkin moni.
Pieni pelko mulla on tuosta ffb:stä. Saattaa tulla hyvin pienet muutokset ja vieläpä huonompaan suuntaan. Tästä puuttuisi enää se, että ilmoittasivat vaihtoehtoisesta arcade moodista pelissä...
Asfaltille tämä peli kaipaisi eniten vanhaan verrattuna ajettavuuteen ja muihin vähän vähemmän.
Toivottavasti tosiaan tuo FFB on kunnossa. Mitään arcade moodia ei ole tulossa (pelihän on jatkoa Dirt Rallylle eikä Dirt 4 tekeleelle). Ajettavuutta assulla voisi kehittää myös minun puolesta, sora ja ruotsi aika kohillaan jo ennestään.
Kaikkein eniten Dirt Rally kaipasi lisää ajettavaa, ja nythän sitä on tarjolla. Noita ekasta osasta kierrätettyjä pätkiähän ei ole mikään pakko ostaa.
VR-tuki, lupaukset simusta ja palava hinku ajamaan saivat minut hankkimaan tämän. Toivottavasti nyt mitään suurta pettymystä ei tule, minulle tosin riittää uudet kisat, hiukan kohennettu ulkoasu ja tuo muikea VR-kokemus