G27 edelleen loistavaa menoa. Voisi verrata ajomallinnusta Sebastien Loeb Rally Evoon ja aika lähelle Richard Burnsia. Group A Subarulla meno Uudessa Seelannissa mahtavaa. Ei häviä pito 100% yhtäkkiä DiRT4:n tyyliin mutkissa, mutta joutuu oikeasti ajamaan hiljempaa, kun meinaa luisua mutkissa ulkokurvin puolelle (niin kuin kuuluukin). Scandinavian flickiä ja käsijarrua tarvitsee ainakin vanhemmilla autoilla, jos meinaa mestaruudesta kamppailla. Itsellä on DirtRally 1:ssä forcet vakioilla avian kamalat, ratti rutisee ja paukkuu, ja muutenkin omituinen, siinä oli itsellä käytössä FFB modi Real Rally Driver - LAR555. Ainakin alkuun kakkososan FFB tuntunut paljon tuota modia/saati sitten vakioasetuksia paremmalta. Ajelin eilen oikein tarkotuksella DR1:sta, jotta voisi vertailla.
Yliohjaa siis huomattavasti vähemmän kuin DR1:ssä.