- Liittynyt
- 22.10.2017
- Viestejä
- 4 479
Meikä ei kyllä mene noin helppoon..
Kaveri käski kysyä että mitä tossa Deluxe Editionissa on 75 euron arvoista?![]()
Saa kaksi season passia lisäksi. Eli käytännössä autoja ja Dirt1:n rallit uusioversioina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikä ei kyllä mene noin helppoon..
Kaveri käski kysyä että mitä tossa Deluxe Editionissa on 75 euron arvoista?![]()
Hardcore damage voi olla valittavissa vain noille vanhemmille autoille, mutta en ole satavarma tuosta.Joo pelkästään "optional hardcore damage mode" mainittu tuolla Season One content revealed for DiRT Rally 2.0! | Codemasters Blog. Näyttää siis olevan jo valmiiksi mukana. Viimeistä edellisessä postatussa videossa hajoaa ennestään kolaroimaton auto puuhun törmätessä. Vaikutti ainakin ykösosaa keskeytysherkemmältä tuo vahingonmallinnus.
Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa ajaa niillä vanhoilla paskoilla, saati sitten etuvetoisilla, olivat nämä miten uusia tahansa. Monesti nämä on vielä toteutettu niin, että ensin pitää ajaa jollakin perkeleen Minillä 20 kisaa ja vähitellen avata muita autoja. Lopputulos on helposti se, että koko peli jää pelaamatta, jos ei ole jotain kikkoja avata niitä "oikeita" autoja ilman turhauttavaa grindaamista.Täytyy taas puollustella etten ensimmäisessä osassa edes ajanut noilla uusimmilla. Kaverit ketkä kokeilivat peliä tosin ottivat suoraan aina uusimmasta päästä auton. Olivat hurjia kiihtymään ja mukavia hallita, mutta kaipaan itse enemmän sellaista rotiskotuntumaa.
Varmaan joo, jos tykkää puskea mutkasta toiseen etuvetoisilla. Minä en laske niitä ralliautoiksi lainkaan.Dirt Rally ykkösen yksi hauskimmista autoistahan oli etuvetoinen Peugeot 306 Maxi, oli nopea ja äänet mahtavat.
Varmaan joo, jos tykkää puskea mutkasta toiseen etuvetoisilla. Minä en laske niitä ralliautoiksi lainkaan.
Joo ja kaupassakin sellaisella on varmasti kiva kiva käydä ja kaikkee, mutta silti se on etuvetoinen, eli ei jatkoon.Asfaltilla ne menee oikein nätisti.
Asfalttihan oli tässä se heikoin lenkki muutenkin. Taidan laittaa ostoskoriin tänään, mutta pelkään vähän, että kierrätyksen maku tulee kuitenkin suuhun loppujenlopuksi.Asfaltilla ne menee oikein nätisti.
Joo ja kaupassakin sellaisella on varmasti kiva kiva käydä ja kaikkee, mutta silti se on etuvetoinen, eli ei jatkoon.
/Offtopic
Cdkeys.com:ssa n. 53€ Deluxe Edition, jota pääsee 22.pv pelaamaan. Normiversio 35€. Pistin tilaukseen. Kaikesta "kepulista" huolimatta olen odottanut DR2.0:aa jo monta vuotta. Blogissa mainittu extreme damage -mode kuulosti etenkin aika lupaavalta. En muista CM:n tehneen huonoja autopelejä DiRT4:n lisäksi, joten eiköhän sieltä ihan priimaa pukkaa![]()
Tänään posti toi ps4 version. Ffb:n toiminta todella suuri pettymys verrattuna dr1. Tiestä ei välity minkäänlaista tuntumaa rattiin, vaikka säätäisi ffb asetukset miten tahansa. Ajaminen tuntui muutenkin aivan arcade kaahailulta mihin toki saattaa vaikuttaa tuo paska ffb sekä sen aiheuttama fiiliksen latistuminen.
Nyt näyttäisi olevan reilut 45€ deluxe.
Cdkeyssistä ostettu deluxe ei ainakaan vielä ole auennut steamissä, vaikka on ladannut. Steamin forumeilla samaa ongelmaa, no odotellaan, mutta tiedoksi, jos meinaa ostaa, että kannattaa varmaan odottaa hieman..
No niin. Kieli pitkällä testattu ilta. Pettymys. Suunta on enemmän arcadeajelu. Vauriomallennus on kummallisen poukkoileva ja vähintäänkin mielenkiintoinen. Kliimaksina iin päällä on ratille ainakin unohtunut tehdä ffb kokonaan, sitä ei siis pelissä ole ollenkaan tähän mennessä. Ensimmäinen tunne hc miehelle on siis pettymys ykkösosan jälkeen. Hype teki tehtävänsä valitettavasti. No. Pelataan vielä. Jos sitä on vain tottunut liikaa ykköseen. Tai sit perinteisesti pelit työnnetään ulos puolikuntoisena ja päivityksillä korjaillaan. Voivoi.
Nyt oli ainakin itselle tipahtanut sähköpostiin cd-key. Nyt vaan pitäis malttaa 8 tuntia töissä, ennenkö pääsee ajamaan... Taitaa tulla kotimatkasta päivän eka ek.Cdkeyssistä ostettu deluxe ei ainakaan vielä ole auennut steamissä, vaikka on ladannut. Steamin forumeilla samaa ongelmaa, no odotellaan, mutta tiedoksi, jos meinaa ostaa, että kannattaa varmaan odottaa hieman..
Kamalin ajokokemus tähän mennessä on ollut Escort MkII Australiassa (Noorinbee Ridge Ascent ek 5,28km), parin restartin jälkeen pääsin maaliin asti ajassa 3:55.8 joka sisälsi 8s aikamenetyksen risteyksessä kun en tiennyt mihin suuntaan piti mennä, joissakin mutkissa kaikki pito vain katoaa yht'äkkiä takarenkaista(johtuiko tuo sitten niistä urista?) ja ei tahdo millään ehtiä tekemään ratilla vastakäännöstä(900asteella ajoin) kun noin käy.
Joo siis mä olen ajanut noilla takavetoisilla ihan dr1:stä lähtien 720-1080 asteilla (950h dr1:stä pelattuna), mutta ei tuossa Escort MkII ollut nyt noin paha snap oversteer edes dr1:n Kreikassa tai Montessa. Tulee vain Dirt4:n fysiikat mieleen tuosta miten nopeasti pito katoaa.Nopeuta ohjausta tai pienennä kääntöasteita.Escortilla ja muilla takavetosilla on syytä olla nopeet kädet
ainakin DR1:ssä.
Tätä jotenki pelkäsinkin että paskahan sieltä tulee kuitenkin.
Täsmälleen samat ajatukset itsellä. Pakko kai tuossa FFB:ssä on joku bugi olla. Arvosteluissa on kyllä kehuttu ajotuntumaa paremmaksi kuin ykkösessä. Nyt auto tuntuu vain leijuvan tien päällä.No niin. Kieli pitkällä testattu ilta. Pettymys. Suunta on enemmän arcadeajelu. Vauriomallennus on kummallisen poukkoileva ja vähintäänkin mielenkiintoinen. Kliimaksina iin päällä on ratille ainakin unohtunut tehdä ffb kokonaan, sitä ei siis pelissä ole ollenkaan tähän mennessä.
Nyt auto tuntuu vain leijuvan tien päällä.
Täsmälleen samat ajatukset itsellä. Pakko kai tuossa FFB:ssä on joku bugi olla. Arvosteluissa on kyllä kehuttu ajotuntumaa paremmaksi kuin ykkösessä. Nyt auto tuntuu vain leijuvan tien päällä.
Oiskohan niissä asetuksissa vain jotkut jutut mitkä täytyy olla eritavalla kuin ykkösessä? Muistelen ykkösessäkin säätäneeni niitä todella paljon jotta sai kuntoon. Nyt syksyn ennakoissa luki että forcea oli niin paljon parhaimmillaan et sai kaksinkäsin kääntää rattia, joten outoa jos nyt on yks kaks aivan surkea.
Forcea löytyy kyllä tuossa mielessä että rattia tosiaan saa välillä vääntää. Outoa on minusta se että tien pinta ei välity rattiin saakka ollenkaan. Esim Karkea sora pitäisi tuntua minusta myös ratissa selvästi.
Juuri näin. Mukaan kommentteihin aina mielellään maininta alustasta ja pelikalustosta. Se on kuitenkin ihan eri asia haukkua/kehua peliä, jos pelaa konsolilla padia käyttäen, kuin jos alustana on vaikkapas joku tehokas PC ja kunnon ratti.Mielenkiinnolla seuraan porukan fiiliksiä tästä, plussa ois vielä maininta millä ratilla arvostelut annettu ?
Se vasta olisikin hienoa, kun saisivat kehitettyä sellaisen standardin, että kun pulttaat ratin kuin ratin kiinni, niin sille löytyy ko. ratin kohdalla hyväksi ja toimivaksi viritetty valmis profiili automaattisesti. Se säätäminen on niin turhauttavaa.Muistelen itsekin että ykkösessä sai aika tavalla tehdä säätöjä ratin kanssa että sai mieleisekseen. Orkkis setit tuntui kun ois isoa puuro kattilaa hämmentänyt olipahan auto mikä tahansa.
Kertokaahan kuka tätä on päässy jo testaa, et millasen moninpelifeaturet tässä on? Se on itelle isossa arvossa ja ostopäätökseen isosti vaikuttava tekijä.
Esim. pystyykö stageja pelaamana kaverin kanssa yhtäaikaa / ghostcarina tms? Vai onko se samaa jumppaa kuin DR1:ssä, jossa se oli aika kehnosti tehty.