Dirt Rally 2.0

Mitenkäs noi gift car autot lisätään talliin mitkä tän deluxe Editionin mukana pitäisi tulla? Eli toi Subaru, Audi yms. Vai pitääkö oikeesti ajaa eka tällä fulvialla tää helvetin pitkä (6x 6ek:ta) eka championship kokonaan?

Kyl mulla ne kaikki oli. Itsekin ajan escortilla.
 
Kyllähän ne ykkösen autot tuntuu paperilta kun tähän vertaa, vähän yllätti ekat jarrutukset kun ei meinannut pysähtyä painon takia. Nypyn ylityksissä saa kanssa olla tarkkana, menee helposti leveäksi kun auto kevenee.
 
Nyt on sitten koko ilta säädelty simucubea sekä pelin asetuksia ja parempaan suuntaan on mennyt, mutta kyllä tätä peliä sellainen tunnottomuus tuntuu vaivaavan. Vielä en anna tuomiota, koska huomenna pitää paneutua uudestaan.
 
Täällä pieniä yhteensopivuusongelmia Fanatec CSW setin kanssa. Kilpurin valot räpsyy päälle pois, kamerakulmat vaihtuu itsestään, pyyhkijät sekoavat, mutta muuten toimii... Aika vinha tunne esim. kun Australiassa syötät menemään jalka lattiassa niin kuski alkaa kurkkia että mitähän takana näkyy :jd:

Racenet tosiaan ihan jumissa, testasin ykkösosaa ja sekin herjaa tuota Racenettiä. Ykkösessä ei muuten sekoilua, joten rattituessa "jotain häikkää" tässä 2.0 pelissä. Ensi viikolla saapuu OSW setti joten sitä odotellessa.
 
Onko muilla graafisessa puolessa ongelmia? Testailin 4K-resolla kaikki namiskat täysillä, niin näyttäisi kuin olisi jokin resolution scale ja DoF-efekti päällä, eli kuva ei ole tarpeeksi terävä. Mistähän tuo johtuu?

Pari esimerkkikuvaa:

97432268457.png


10748305311.png
 
Otin savut pelistä nyt aamulla ja kunhan ratin asetuksia vähän sääti niin tuntui ihan mukavalta. Ainakin PS4:llä tuntui ratti tunnistui paremmin kuin DR1. Ykkösessä ei saanut olla vaihdekeppi kytkettynä kun alussa painaa starttia kun peli on käynnistetty. Tässä kakkosessa sai molemmat olla paikoillaan alusta lähtien.

Eka kokeilulla kun oli defaultti asetukset, forcet 100 ja ratin saturaatio 100 niin eihän se auto käänny mihinkään kun force painaa ranteisiin ja ratti käänny mihinkään. Kun forcet ja saturaation puotti puoleen niin alkoi autokin jo taittumaan kurveihin. Pitää tässä kunhan tervehtyy niin hienosäätää vielä noita lisää.
 
Onko muilla graafisessa puolessa ongelmia? Testailin 4K-resolla kaikki namiskat täysillä, niin näyttäisi kuin olisi jokin resolution scale ja DoF-efekti päällä, eli kuva ei ole tarpeeksi terävä. Mistähän tuo johtuu?
Pari esimerkkikuvaa:

97432268457.png


10748305311.png

Dof on päällä koko ajan (myös shaders low:lla). Kuvan saa terävämmäksi, kun poistaa TAA -reunanpehmityksen valikosta. Lisäksi advanced -puolen advanced blending tekee jotakin terävyydelle. Motion blur sotkee myös kuvaa. Lisäksi siellä on muitakin post prosessing juttuja, kuten chromatic aberring ym.

Edit: Lisäksi huomasin, että ilman tuota TAA-ta puihin ja kaukana näkyvään ruohoon tulee samanlaiset risuaidat, kun radeonin korteilla DR1:ssa aluksi, voi olla että ajureilla korjaantuu.
 
Viimeksi muokattu:
Dof on päällä koko ajan (myös shaders low:lla). Kuvan saa terävämmäksi, kun poistaa TAA -reunanpehmityksen valikosta. Lisäksi advanced -puolen advanced blending tekee jotakin terävyydelle. Motion blur sotkee myös kuvaa. Lisäksi siellä on muitakin post prosessing juttuja, kuten chromatic aberring ym.

Kiitos! TAA ja advanced blending pois päältä, niin terävöityi huomattavasti.

99726866791.png

E: Tässä pelin viralliset nvidian ajurit:
GeForce 419.17 WHQL driver download
 
T300 ja PC testattu, ffb on aivan saatanan paska, ei saa mitään tuntumaa tiehen, paljon paskemmat kuin Dirt Rally 1.
Ei nuo fysiikatkaan ainakaan näin äkkiseltään hirveästi vakuuttanut, voi kyllä johtua myös paskasta ffb.

Pitää vielä testailla lisää ennen lopullista tuomiota.
Ainakin tällä hetkellä pelaan ennemmin 1 osaa kuin tätä.
 
Viimeksi muokattu:
Joku ffb:ssä mättää.. Takavetosissa ei ole mitään tuntumaa persauksesta saattaa vaan pyörähtää ilmoittelematta mitään.. Ja maailman liukkain asia on märkä asfaltti. Tuntuu että savitiellä missä puolee väliin rengasta vettä niin on enemmän pitoa kun märällä asfaltilla.. Autojen soundit on kyllä parhaat mitä olen ikinä tavannut missään pelissä!!
 
Hyvältähän tuo edelleen ohjaamonäkymä vaikuttaa.Näin ainakin itse tykkään ajella . Mutta onko säätövaraa tullut lisää ohjaamonäkymään?, esim Rellu 5 DR1ssä istutaan alimmillaankin niin ylhäällä, että jollain pätkillä vaikea nähdä välillä tietä,.. vai voiko tuota jostain tiedostoista muuttaa?
Ainakin xboxilla pystyy laittamaan näppäinkomennot jolla voi säätää penkkiä :)
 
Nyt kun on jonkin aikaa ajettu niin ffb:ssä hieman parantamisen varaa, pätkät ja maat tuntuu kaikki hyviltä ja erillaisilta. Kontrasti on kyllä hieman vähän turhan dramaattinen kun dailyssä varjoon ajaessa muuttu metsä ihan mustaksi eikä nähnyt mitään. Metsään mentiin pimeässä ja rengas rikki. Yöllä kyllä pitää olla pimeää mutta nuo varjoiset alueet on jo ihan saastaa. Pitää taas nostaa kirkkaus kattoon että peli näyttää typerältä mutta ainakin varjossa näkee eteensä.
 
T300 ja PC testattu, ffb on aivan saatanan paska, ei saa mitään tuntumaa tiehen, paljon paskemmat kuin Dirt Rally 1.
Ei nuo fysiikatkaan ainakaan näin äkkiseltään hirveästi vakuuttanut, voi kyllä johtua myös paskasta ffb.

Pitää vielä testailla lisää ennen lopullista tuomiota.
Ainakin tällä hetkellä pelaan ennemmin 1 osaa kuin tätä.

Jopa pädillä ajaessa huomaa että fysiikat on niin paljon edellä Dirt Rally ykköstä, että uskon kun ffb paranee niin fiilis tulee muuttumaan.
 
Joku ffb:ssä mättää.. Takavetosissa ei ole mitään tuntumaa persauksesta saattaa vaan pyörähtää ilmoittelematta mitään.. Ja maailman liukkain asia on märkä asfaltti. Tuntuu että savitiellä missä puolee väliin rengasta vettä niin on enemmän pitoa kun märällä asfaltilla.. Autojen soundit on kyllä parhaat mitä olen ikinä tavannut missään pelissä!!

Varmaan ongelmia peliohjainten asetuksissa ja yhteensopivuudessa vielä. Ajelin tänään ekan kerran Ford MKII Dailyssa ja tuntuma oli mitä mainioin. En toki ole aikasemmin niin vaikeana ajettavana DiRT-sarjassa ko. autoa kohdannut, mutta mielestäni käyttäytyi aivan niin kuin kuuluikin. Kertaakaan spinnaamatta pääsin maaliin (toki kaasu pohjassa ei voinut ajaa kun suoralla). Kannattaa takavetosiin säätää vaihteita pidemmäksi, jos tuntuu haastavalta, tai ajaa pykälää liian isolla vaihteella mutkiin.

Ymmärrän kyllä toisaalta, että potuttaa, jos ei toimi yksiin kalliin ratin kanssa… :/
 
Postasin jo aikaisemmin FFB-asetukset joita kannattanee kokeilla, toimii ainakin T500RS:llä mainiosti.
 
T300 ja PC testattu, ffb on aivan saatanan paska, ei saa mitään tuntumaa tiehen, paljon paskemmat kuin Dirt Rally 1.
Ei nuo fysiikatkaan ainakaan näin äkkiseltään hirveästi vakuuttanut, voi kyllä johtua myös paskasta ffb.

Pitää vielä testailla lisää ennen lopullista tuomiota.
Ainakin tällä hetkellä pelaan ennemmin 1 osaa kuin tätä.
Onkohan tuo ffb subjektiivinen juttu. Itsellä sama setup ja suoraan default säädöillä tuo tuntui edeltäjää paremmalta omiin käsiin. Ykkösessä oli vähemmän vääntöä ja se vaikuttaa omaan ajotuntumaan paljon.
 
Jos ei ffb toimi kuten pitää niin kannattaa säätää config filussa (steamapps\common\DiRT Rally 2.0\input\devices\device_defines.xml) olevia ffb_force ja ffb_friction arvoja (oman ratin kohdalla) ja testailla mikä toimii itselle parhaiten.

Koodi:
Alkuperäinen arvo: <device id="{B677044F-0000-0000-0000-504944564944}" name="tm\_t150" priority="100" type="wheel" />

Päivitetty arvo: <device id="{B677044F-0000-0000-0000-504944564944}" name="tm_t150" priority="100" type="wheel" ffb_force="5.0" ffb_friction="1.5" />
 
Se on sanottava että urassa otettu hieman takapakkia ykköseen verrattuna kun ensimmäistä autoa ei saanu edes valita (ellei nuo lahja-autot jotenkin sitä sössineet) piti tehdä niin että ajoin ekan eventin Fulvalla ja sitten ostin sitikan ja alotin alusta kun tuossa ei näköjään enään kisojen välissä voi autoja vaihtaa.
Mutta kyllä tää on ihan maistunut, padilla pelatessa näyttää vain olevan vähän "helpompaa" kun ei ole tuolla sitikalla ainakaan ole ollu ongelmia ajaa vaikka kuinka huonossa kunnossa ois tie ollut.
 
Se on sanottava että urassa otettu hieman takapakkia ykköseen verrattuna kun ensimmäistä autoa ei saanu edes valita (ellei nuo lahja-autot jotenkin sitä sössineet) piti tehdä niin että ajoin ekan eventin Fulvalla ja sitten ostin sitikan ja alotin alusta kun tuossa ei näköjään enään kisojen välissä voi autoja vaihtaa.
Mutta kyllä tää on ihan maistunut, padilla pelatessa näyttää vain olevan vähän "helpompaa" kun ei ole tuolla sitikalla ainakaan ole ollu ongelmia ajaa vaikka kuinka huonossa kunnossa ois tie ollut.

Kyllä siin sai valita minkä vain ainakin niistä Deluxe autoista.
 
Se on sanottava että urassa otettu hieman takapakkia ykköseen verrattuna kun ensimmäistä autoa ei saanu edes valita (ellei nuo lahja-autot jotenkin sitä sössineet) piti tehdä niin että ajoin ekan eventin Fulvalla ja sitten ostin sitikan ja alotin alusta kun tuossa ei näköjään enään kisojen välissä voi autoja vaihtaa.
Mutta kyllä tää on ihan maistunut, padilla pelatessa näyttää vain olevan vähän "helpompaa" kun ei ole tuolla sitikalla ainakaan ole ollu ongelmia ajaa vaikka kuinka huonossa kunnossa ois tie ollut.
Itse ainakin sain valita deluxe-version autoista eli vaikka RGT Porkkella olisi voinut aloittaa.
 
Nyt kun on jonkin aikaa ajettu niin ffb:ssä hieman parantamisen varaa, pätkät ja maat tuntuu kaikki hyviltä ja erillaisilta. Kontrasti on kyllä hieman vähän turhan dramaattinen kun dailyssä varjoon ajaessa muuttu metsä ihan mustaksi eikä nähnyt mitään. Metsään mentiin pimeässä ja rengas rikki. Yöllä kyllä pitää olla pimeää mutta nuo varjoiset alueet on jo ihan saastaa. Pitää taas nostaa kirkkaus kattoon että peli näyttää typerältä mutta ainakin varjossa näkee eteensä.

Onko jollakin laittaa jotain screenshottia tästä? Sekä tuo tien muokkaantuminen lienee portaallista mutta onkohan kuinka monta versiota? Kait enempi kuin kolme jotka näyttivät jossain videossa (ajamaton, hiukan ajettu ja sitten uraisempi)?

https://i.gyazo.com/5c102770f838dc1d64daebad8e139b9e.mp4

https://i.gyazo.com/57eb7d74e77f7ad54a4aca140158fbfc.mp4

https://i.gyazo.com/401a6837ab24c401cd25e9900b00e3f6.mp4
 
Viimeksi muokattu:
Onko jollakin laittaa jotain screenshottia tästä? Sekä tuo tien muokkaantuminen lienee portaallista mutta onkohan kuinka monta versiota? Kait enempi kuin kolme jotka näyttivät jossain videossa (ajamaton, hiukan ajettu ja sitten uraisempi)?

https://i.gyazo.com/5c102770f838dc1d64daebad8e139b9e.mp4

https://i.gyazo.com/57eb7d74e77f7ad54a4aca140158fbfc.mp4

https://i.gyazo.com/401a6837ab24c401cd25e9900b00e3f6.mp4

Ymmärtääkseni nuo kolme tasoa tien kulumisessa. Toki rengaskin kuluu jatkuvasti ja vaikuttaa osaltaan pitoon.
 
Eipä tuo ffb tunnu paremmaksi muuttuvan millään säädöllä, kokeilin myös Dirt Rally 1 säätöjä. Pitää varmaan katsella uudestaan sitten kun saavat päivitettyä.

En kyllä viitsi tätä tälläisenaan pelata, aloitin Dirt Rally 1 uran tässä pari viikkoa sitten uudestaan ja siinä tuntuma autoon on ihan eri planeetalta, johtuu suurimmaksi osaksi huomattavasti laadukkaammista EK ja paremmasta ffb.
 
Toistaiseksi tuo uramoodi resetoituu itsestään, jos ei aja koko Championshippiä alusta loppuun kerralla (kuusi maata, jokaisessa useampia pätkiä). Kannattanee ajella siihen saakka vain nettikisoja ja freeplay-kisoja. Freeplayssa muuten löytyy DR1:n careeria aika lailla vastaavas "Through the ages" -pelimuoto, jossa ajetaan menneisyydestä aloittaen nykypäivää kohti Championshippejä (voi hyppiä joitakin samalle vuosikymmenelle sijoittuvia epämieluisia autoryhmiä yli halutessaan).

Lisäksi äänet katosivat (joku mainitsi kai jo aiemminkin) kokonaan Dailya ajettaessa. Palasivat, kun vaihtoi kuulokkeille, mutta keskeytti kyllä oman kisan rytmityksen pahasti:)
 
FFB on aika yksilöllinen, koska näissä ei sitä persetuntumaa ole niin monet haluaa tuntea sen radan sitten ratissa, kaikki epätasaisuudet sun muut pitää välittyä ratista jotta saa kunnon tuntuman.

Tällä hetkellä ei välity tie oikeastaan yhtään, mikä on todella outoa, koska DR1 FFB säädettiin earlyaccessissa kuukausitolkulla, kunnes se tuli kuntoon.
 
Ei taida kannattaa vielä hankkia, noiden bugien takia ja kun ei suomea ole. Hintakin tippuu kun malttaa pari kuukautta tässä odotella.
 
@Hapatsu Minäkin olen herännyt tavan odotteluun. On liikaa häikkiä näyttävissä peleissä aina alkuun. Säästää vain rahaa ja hermoja kun odottaa, innokkaimmat ostakoon heti. Minua eniten häiritsee tökkimiset ja ruudunpäivityksen heittelyt - haluan sulavan kokemuksen ilman häiriötekijöitä.
 
@Hapatsu Minäkin olen herännyt tavan odotteluun. On liikaa häikkiä näyttävissä peleissä aina alkuun. Säästää vain rahaa ja hermoja kun odottaa, innokkaimmat ostakoon heti. Minua eniten häiritsee tökkimiset ja ruudunpäivityksen heittelyt - haluan sulavan kokemuksen ilman häiriötekijöitä.
Näin se tuppaa olemaan. Joku kunnon pettymys heti alkuun niin jää koko peli koskematta kokeilun jälkeen.
Niistäkin kun on kokemusta, esim WRC 7.
Ykkösessä riittää vielä pelattavaa itselleni, nyt löysin etuvetoiset ja mm. 306 Maxi on aika mukava ajettava.
 
Sinne meni se weekly sitten, latasin erikoiskoetta ja latauksen jälkeen peli ilmoitti, että Racenetiin ei saada yhteyttä. Retry ei näytä tosiasiassa tekevän mitään, 10 minuuttia sitä naputin ja ei suostu yhdistämään uudelleen. Oli sitten pakko palata takaisin päävalikkoon ja Racenet toimikin ihan normaalisti. Peli kuitenkin tulkitsee tämän niin, että tuo erikoiskoe hypätään nyt yli ja saat sen verran rangaistusta (toistakymmentä minuuttia), että ihan turha jatkaa.

Nämä nettiviritykset pitäisi tehdä toimiviksi alusta alkaen, varsinkin kun pelaajamäärät ovat nyt murto-osan siitä, mitä vaikka ensi viikolla.
 
Autojen FFB:ssä on näköjään paljon eroja. Ajoin Puolassa A-ryhmän Lancialla eikä juuri mitään tuntumaa tiehen soralla eikä asfaltilla. Samaa pätkää saman ryhmän Subarulla ja avian eri planeetalta, paljon jäykempi ja informatiivisempi. Mietin, että mallintaakohan pelimoottori Lanciaan ohjaustehostinta ym. vai kuuluuko ollakin tuossa autossa löysä tuntuma (DR1:ssä Lanciat olivat itellä suosikkeja: Stratos, Integrale, S4). Ensimmäinen FFB-ongelma/sellaiselta tuntuva tämä itsellä tähän mennessä (7h takana ajoa eri autoilla). B-ryhmäläiset (etenkin Audi) rautaa ja siistejä ajettavia.

Ghost car toimii tosiaan Time Trial -modessa Freeplayn alla. Tämä on ns. hotseat-ajelu, jossa on tarkoitus hinkata samaa pätkää ja tehdä mahd. hyvä pohja-aika. Lisäksi voi valita "kummitusauton" ajan valikosta, ei ole pakko olla aina se kaikista nopein aika… Hyvältä vaikuttaa tämä ominaisuus, vaikka ei nyt aivan täysin rallin henkeen kuulukaan.
 
Tuossa vähän ajelin eri autoilla niin on tuo asfaltti kieltämättä oudon oloinen, ainakin kun tottunu ykkösen saksan pätkiin.
 
Täällä pieniä yhteensopivuusongelmia Fanatec CSW setin kanssa. Kilpurin valot räpsyy päälle pois, kamerakulmat vaihtuu itsestään, pyyhkijät sekoavat, mutta muuten toimii... Aika vinha tunne esim. kun Australiassa syötät menemään jalka lattiassa niin kuski alkaa kurkkia että mitähän takana näkyy :jd:

Racenet tosiaan ihan jumissa, testasin ykkösosaa ja sekin herjaa tuota Racenettiä. Ykkösessä ei muuten sekoilua, joten rattituessa "jotain häikkää" tässä 2.0 pelissä. Ensi viikolla saapuu OSW setti joten sitä odotellessa.

Sain ongelmat selätettyä tuon rattini kanssa. Pyyhkijät, valot, kamerakulman valinnat ja taakse kurkkimiset piti poistaa ratin painonapeista. Nyt ajo sujuu ja lystiä on :cool:

Racenet toimii jo paremmin, mutta odottelen vielä korjauksia ennen uran aloitusta. Miten tässä pelissä näkee versionumeron (PC versio)?

Ai niin, onko muilla seuraava pikku bugi: Otin automaattipyyhkijät pois päältä mutta silti hinkkaavat silloin tällöin kuivaa lasia, häiritsevää ja typerää.
 
Koska mitä ihminen muuta tekisi kolmelta sunnuntai aamuyöllä, kuin kikkailee sharefactoryn kanssa....päätinpä siis testata sitikkaa ja skodaa. Eipä noissa kauheasti eroa ole, oikeastaan ollenkaan.
 
H1 daily fulvialla meni täysin mönkään kylmiltään, mutta H2 daily escort mkII:lla vähän paremmin vaikka ajoin alle vain pari shakedownia. Tuosta autosta vielä puuttuu joitain päivityksiäkin (esim. engine tuning on vain 1-tasolla)

 
Viimeksi muokattu:
Sain ongelmat selätettyä tuon rattini kanssa. Pyyhkijät, valot, kamerakulman valinnat ja taakse kurkkimiset piti poistaa ratin painonapeista. Nyt ajo sujuu ja lystiä on :cool:

Racenet toimii jo paremmin, mutta odottelen vielä korjauksia ennen uran aloitusta. Miten tässä pelissä näkee versionumeron (PC versio)?

Ai niin, onko muilla seuraava pikku bugi: Otin automaattipyyhkijät pois päältä mutta silti hinkkaavat silloin tällöin kuivaa lasia, häiritsevää ja typerää.

Satunnainen lasien pyyhkiminen on muillakin (ainakin minulla). Oli bugi DiRt4:ssakin, eivät tainneet ikinä korjata sitä...
 
Joo mullakin toimii pyyhkijät automaagisesti vaikka manuaalille on laitettu.

Valaiseeko tässä ajovalot mitään päiväsaikaan? Kun tein tuon dailyn escort mkII:lla niin melko alussa tuli hiton varjoinen pitempi kohta ettei tahtonut nähdä mitään joten laitoin ajovalot päälle mutta ne ei niinkö valaisseet yhtään siinä varjoisassa kohdassa? Tasan 2minuutin jälkeen tulee se kohta tuossa videossa ylempänä ja sitten kun se näyttää kuvaa lopuksi auton takaa niin se tie on ihan varjossa vaikka selvästi ajovalot oli päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo mullakin toimii pyyhkijät automaagisesti vaikka manuaalille on laitettu.

Valaiseeko tässä ajovalot mitään päiväsaikaan? Kun tein tuon dailyn escort mkII:lla niin melko alussa tuli hiton varjoinen pitempi kohta ettei tahtonut nähdä mitään joten laitoin ajovalot päälle mutta ne ei niinkö valaisseet yhtään siinä varjoisassa kohdassa? Tasan 2minuutin jälkeen tulee se kohta tuossa videossa ylempänä ja sitten kun se näyttää kuvaa lopuksi auton takaa niin se tie on ihan varjossa vaikka selvästi ajovalot oli päällä.
Ei valaisseet ainakaan tossa eilisen NewZealandin Dailyn pimeässä kohassa. Laitoin ite ko. kohdassa pauselle ja tarkistin valojen painikkeen + säädin gammat kattoon, kun valoista ei ollut apua. Oli hieman yllättävä, kun autossakin oli vielä pitelemistä...
 
Xboxilla näköjään 10Gb pätsi.
DiRT Rally 2.0 - v1.1 - all platforms - patch notes
renderTimingPixel.png


Please see below for the Day One patch notes for DiRT Rally 2.0. This is v1.1, but will be pushed live to PlayStation users as v1.03 - just something to be aware of.

Visual updates:

Improved visual quality of tracks

Improved placement of reset lines in tracks

Updated car model quality

Additional sponsors added to vehicles and trackside hoardings

Connectivity:

Online connectivity improvements to My Team via RaceNet and in title fixes

Network connectivity improvements and bug fixes for non-RaceNet multiplayer

AI:

AI has been improved in all game modes

Audio

Additional new audio lines for non-English co-drivers

Misc:

Quality of life improvements to My Team

Assorted big fixes

UX refinement for Custom mode

Addressed general stability issues throughout title

Improvements and corrections to text

Please note that we are aware of the RaceNet connectivity issues and Xbox One Deluxe Edition unlock problems, but if there's anything else you feel has slipped through the cracks otherwise, please report those issues here.
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin steering centre forcen offille niin nytten pysyy Escort töppösissä kun pystyy ohjaamaan autoa luisussa ja tuntee mitä auto tekee. Eikä ole olkapäät tuhannen muussina parin tunnin pelaamisen jälkeen:rofl:
 
Weekly championshipin VIIMEISEEN kisaan olisin menossa ja puolisen tuntia ollu nyt tässä ruudussa jumissa!! Onko mitää tehtävissä? Ajoinko tunnin turhaa tätä championshippiä nyt ja jäi 200k cr. saamati koska peli ei toimi.. Tulos taulukoita voi kyllä selailla että jossain yhteydessä tämä on..

IMG_20190224_144937.jpg
 
Weekly championshipin VIIMEISEEN kisaan olisin menossa ja puolisen tuntia ollu nyt tässä ruudussa jumissa!! Onko mitää tehtävissä? Ajoinko tunnin turhaa tätä championshippiä nyt ja jäi 200k cr. saamati koska peli ei toimi.. Tulos taulukoita voi kyllä selailla että jossain yhteydessä tämä on..

IMG_20190224_144937.jpg
Ihana Codemasters..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 457
Viestejä
4 489 232
Jäsenet
74 239
Uusin jäsen
viemäri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom