- Liittynyt
- 15.11.2018
- Viestejä
- 707
Jos asfalttikisassa huoltovälillä on sekä märkiä että kuivia etappeja niin milloin kannattaa käyttää sadekelin renkaita ja milloin valita softit? Jos on esim. 1 märkä ja 2 kuivaa, kumpi rengasvalinta on järkevämpi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotain tälläistä mietin mutta ehkä täytyy testata miten pysyy märällä tiellä softeilla ja paljonko vastaavasti häviää kuivalla kelillä wet renkailla ja sit kattoo ajoista kumpi olisi parempi.Noobin ajatus tohon rengas hommaan. Kannattaa kattoa pätkien pituuksia, jos märkä pätkä on suht lyhyt ja kuivat pitkiä, niin valkkaisin kuivan tossun alle. Muistaa vaan että kuivan kelin tossut on pirun liukkaat sielä märällä.
Tässä epäviralliset tulokset ekasta kisasta, virallisia tulee varmaan myöhemmin jonnekin näkyviin. Jotain maailmanmestareita ja oikeita rallikuskeja tuolla kärjessä näyttäisi olevanArvelinkin että SM kisoissa on vähän kovempi taso, kuin näissä meidän piirikisoissa. Onko muuten heittää linkkiä noihin kisa tuloksiin(SM)?
Tohon rengas valintaan en osaa ottaa kantaa. Aika vähän on tullut ajettua märällä asvaltilla tässä pelissä.
Ne softit on sitten tosi liukkaat märällä. Pito katoaa kun leikaten.Jotain tälläistä mietin mutta ehkä täytyy testata miten pysyy märällä tiellä softeilla ja paljonko vastaavasti häviää kuivalla kelillä wet renkailla ja sit kattoo ajoista kumpi olisi parempi.
Onko tää se kun tullaan täysiä pienen nypyn yli ja sitten pitäisikin jo seisoa molemmin jaloin jarrulla, ettei vedä suoraan puomien läpi pitkäksi? Vituttanut monet kerrat ainakin toi kohta, jos ei ole lämmitellyt pätkää ennen kisavetoa.Jossain noista etapeista on kohta missä puuttuu nuotti kokonaan, 90 vasen mutka. Ekalla kerralla kun ajoin sen pitkästä aikaa meni pöpelikköön ja luulin että en vaan kuullut nuottia, mutta kyllä se puuttui ja piti vaan muistaa se kohta.
Ei ollut tuo mitä tarkoitin, mutta tiedän varmaan mitä kohtaa ajattelitOnko tää se kun tullaan täysiä pienen nypyn yli ja sitten pitäisikin jo seisoa molemmin jaloin jarrulla, ettei vedä suoraan puomien läpi pitkäksi? Vituttanut monet kerrat ainakin toi kohta, jos ei ole lämmitellyt pätkää ennen kisavetoa.
No enpä tiennyt minäkään tätä aiemmin... esim. Kreikassa tuota kannattaa sadekelillä hyödyntää kun on paljon neulansilmiä. Kävin nopsaan testaamassa ja oli siitä usein apua että näki sivulta ulos.Ainiin, VR-kuskeille tiedoksi: Jos vaihtaa shaderit low:lle niin sivuikkunoista näkee taas ulos sateella![]()
jessen sanoi:Tulee varmaan itse siirryttyä tuohon EASportsWRC pariin niin jää tän pyörittäminen pois, lisäsin racenetin puolella noita oikeuksia useemmalle jos haluaa tähän vielä kisoja värkkäillä.
Mun mielest oli iha vapaa pääsy et hakee vaa sen ja liittyyJatkan itse vielä Dirtin parissa kun ei VR tukea löydy wrcstä, oliko tuonne Clubiin ihan ns vapaa pääsy vai mitrn homma toimii? Olen tähä mennessä vaan hakannut pelkkää time trialia melkeimpä![]()
Katsoppas, olikin liian helppoa kun tuolta pystyi etsimään vaan suoraan. Kerkesin jo täältä varmaan 15min etsiä jotain linkkejä/koodeja ja selailla vanhoja viestejäMun mielest oli iha vapaa pääsy et hakee vaa sen ja liittyy
Laitoin sullekki oikeudet nii sieltä vaa homma haltuu ja kisan tekoon. Aienmat ollu kuukauden pitusia ja sisäksi 4 kohdetta, yks kohde kesti aina viikon ja sisälsi 5 rataa. Hc vahingot oli päällä.Katsoppas, olikin liian helppoa kun tuolta pystyi etsimään vaan suoraan. Kerkesin jo täältä varmaan 15min etsiä jotain linkkejä/koodeja ja selailla vanhoja viestejä![]()
Joo, mietin lähinnä sillä jos tekee klubikisan niin mitä olosuhdetta se vastaa (none, low, med, high, max). Mutta voihan toki tehdä customkisan johon laittaa tuon asetuksen niin on sitten ainakin sama kuin finaalikisassa.Onnittelut jatkoon pääsystävarmaa suorittamista jälleen.
Eiköhän toi optimal tarkoita sopivin/parhaat olosuhteet.
Tänään ajettavia SM-finaaleja voi seurata selostuksella Youtubekanavalta https://www.youtube.com/@GTFR-official
Eka karsintaryhmä aloittaa klo 10.15 ja seuraavat n. klo 12.30 ja 14.45.
Kaksi parasta jokaisesta lohkosta pääsee n. klo 17 starttaavaan finaalikierrokseen.
Joo, Espanjassa mikä meni parhaiten niin Windows päätti heittää työpöydälle kesken ajon, siinä meni jonkun verran aikaa kun tajus mitä tapahtuu ja pääsin takas peliin. USA ja Australia oli vaan paljon ajovirheitä ja ei oikein saanu hyvää tuntumaa polkimiin missään vaiheessa. Mutta ihan hauskaa ja oli tosiaan kovin lohko, siellä oli tosi tiukkaa kisaa lohkon kakkospaikasta.Hattua nostan että pääsit Online karsinnat läpi ja finaaliin asti !
Seurasin sun ajot tänään. Sulle sattui kovin lohko. Oliko jotain hämminkiä reverbien kanssa?
Joo, Espanjassa mikä meni parhaiten niin Windows päätti heittää työpöydälle kesken ajon, siinä meni jonkun verran aikaa kun tajus mitä tapahtuu ja pääsin takas peliin. USA ja Australia oli vaan paljon ajovirheitä ja ei oikein saanu hyvää tuntumaa polkimiin missään vaiheessa. Mutta ihan hauskaa ja oli tosiaan kovin lohko, siellä oli tosi tiukkaa kisaa lohkon kakkospaikasta.
Ja noi kovimmat kuskit on ihan älyttömiäEhkä täältä vähän ajovinkkejä tarttuu mukaan, Joona ainakin mielellään kertoo tekniikoista.
Heusinkveld Sprint 3 polkimen setti.Harmillinen homma.
Millä polkimilla siellä ajeltiin?
Mukavaa, että mestari jakaa neuvoja reilusti!
Täytyypä varmaan käydä ajelemassa nämäkin pois kun wrc antaa vielä odottaa VR tukea. Aika hiljaiseksi on tainnut Dirt mennä ainakin jonkun viikkokisan perusteella mitä kävin ajamassa, kovimmat kuskit lienee siirtyneet wrc:n pariin.Group B 4WD sarja tehty iotechiin. 6 kisaa 6 pätkää per kisa ja viikko aikaa suorittaa. Alkaa 2.1.2024. Petyin rankasti uusimpaan EA WRC peliin ja annanpa sen marinoitua vielä ajatuksella, että ehkä saavat parempaan kuosiin ajan kanssa.
Suorita ratin kalibrointi pelissä ja tee se oikein. Viimeisessä vaiheessa valitse SELECT niin kalibrointi tallentuu (älä paina back tmv koska silloin ei tallennu).Testailin Thrustmaster T248:lla tätä peliä ja kun käännän rattia, niin auton ratti ruudulla ei ala kääntymään samaan aikaan, vaan vasta tietyn pisteen jälkeen - mistä tuon saa muutettua?