Dirt Rally 2.0

Tuli käytyä ajamassa USA alta pois. Ralli alko ihan hyvin, mutta kyllähän sieltä 4 pätkältä tuli kaato ja auto jäi katolleen. Aika heikossa muistissa usa:n ralli, mutta paremmin sattu tää rwd luokkana lapaseen.
 
Kävin kokeileen kans. Eka meni ookoo, tokalle väärät renkaat. Kolmannessa kiveen ja terminal damage vielä maaliviivalle :D
 
väärät renkaat= vanhat ? oon ite ajellu kaikki pätkät softeilla, toki vaihdan uusiin kun on mahdollisuus.
 
Softeilla ajelin märällä.
USA = soraa

Soralle ei ole erikseen wet/märkä renkaita. Mediumit ei ole märälle soralle yhtään paremmat koska rengasseos on kovempaa koska se kestää pitempään niin mekaanisen pidon määrä on alempi ja ensimmäiset 20km häviät mediumeilla sen 0,5-1,0s/km softeille.

Vain märälle asvaltille on erikseen Wet-renkaat. Niissä on enemmän kuviota ja syvempää kuin soft asvaltti-renkaissa jotka lähes slicksit (hyvin vähän kuviota ja se on matalaa) ja Wet asphalt rengasseoksesta en tiedä onko vielä pehmeämpää tai ihan samaa tavaraa kuin Dry asphalt soft.
 
Viimeksi muokattu:
USA = soraa

Soralle ei ole erikseen wet/märkä renkaita. Mediumit ei ole märälle soralle yhtään paremmat koska rengasseos on kovempaa koska se kestää pitempään niin mekaanisen pidon määrä on alempi ja ensimmäiset 20km häviät mediumeilla sen 0,5-1,0s/km softeille.

Vain märälle asvaltille on erikseen Wet-renkaat. Niissä on enemmän kuviota ja syvempää kuin soft asvaltti-renkaissa jotka lähes slicksit (hyvin vähän kuviota ja se on matalaa) ja Wet asphalt rengasseoksesta en tiedä onko vielä pehmeämpää tai ihan samaa tavaraa kuin Dry asphalt soft.
Hyvä tietää. Tnx
 
Hyvä kun on klubi täälläkin, liityn kisoihin! VODit twichissä useimmiten jos kinnostaa.
 
Eka kisa ajettu, hyvää kisailua näyttäisi olevan!
edit: piti muokata, sorry tuplapostaus..tallenne tuosta:
 
Viimeksi muokattu:
Tosi hienosti meni USA:n pätkät, tein jokaisella oman ennätyksen! Tosin ajoin myös ekaa kertaa ikinä näitä takavetoisia, että siihen nähden voi olla tyytyväinen kun ainoastaan viimeisellä etapilla tuli ulosajo :p Kopsasin säädöt jostain Youtubekanavalta, mutta oli kyllä välitykset varmaa pielessä kun ei juuri Opelin 5 vaihdetta tarvinnut käyttää. Täytyy varmaan seuraaviin kopioida joltain muilta kuskeilta asetuksia.
 
Kävin kanssa liittymässä clubiin ja ajamassa USAn. Ekaa kertaa yli vuoteen peli tulille ja suoraan ekalle pätkälle. Katsoin että kokonaistunnit Dirt 2ssa oli 36h kun aloitin ja niistäkin reilusti yli puolet on muiden ajamia mun koneella :x3: Ajoin VRssä H-kaaviolla ja kytkimellä. Ajo meni ihan ok vaikka olinkin porukan selkeästi hitain. Täysin defu säädöillä. Oli kyllä ihan kivaa dirtti pitkästä aikaa. RBR oon ajanut silloin tällöin, mutta kyllä näköjään toi silmäkarkkikin miellyttää. Kunpa tulisi vielä joku uusi hardcore rallisimu johon olisi helppo tehdä vieläpä omia pätkiä.
 
Nämä vanhat takavetoiset oli positiivinen yllätys että ei olleetkaan ihan niin vaikeita ajaa mitä kuvittelin. Olin kokeillut aiemmin vain satunnaisesti jotain tehokkaita takavetoisia ja ajo tuntui aivan mahdottomalta, siitä oli jäänyt jokin hylkimisreaktio kaikkia takavetoisia kohtaan. Mutta kun ajoi muutaman pätkän rwd autoilla ja sai jotain tuntumaa ja kokeili sen jälkeen jotain 4wd autoa niin tuntui nekin taas vaikealta :)
 
Onhan noi H2 RWD luokan autot ihan leppoisia ajettavia. No ford vähän äkäisempi ja sillä en aja, koska en kerta kaikkiaan totu oikean puolen ohjaukseen. Muutaman kerran koittanut ja kun ei niin ei. Enkä totuttele enää hood viewiin, koska useimmissa mun ajoklubeissa kuvakulma lukittu sisälle.
 
New england kisa on saatu ajettu läpi ja ihan kivasti oli porukkaa mukana. Itseltä tähän mennessä paras suoritus. Ei ollut siis pahempia virheitä ja tulos oli se mitä itseltä odotinkin. Aivan ei Vatazan vauhtiin päässyt, mutta hän onkin astetta kovempi rattimies. Uusi-Seelantia on nyt tullut ajettua 3 pätkää ja hyvältä näyttää, että pystyisi haastamaan Vatazan. Mutta loput pätkät näyttään miten haaston käy. Ajan tämän kisan rellulla, koska se on tasapainoisin ajaa ja tähän hitaampaan kisaan sopiva ja suosittelen sitä myös niille, jotka tuntee takavetoisten ajon haastavaksi.
 
New england kisa on saatu ajettu läpi ja ihan kivasti oli porukkaa mukana. Itseltä tähän mennessä paras suoritus. Ei ollut siis pahempia virheitä ja tulos oli se mitä itseltä odotinkin. Aivan ei Vatazan vauhtiin päässyt, mutta hän onkin astetta kovempi rattimies. Uusi-Seelantia on nyt tullut ajettua 3 pätkää ja hyvältä näyttää, että pystyisi haastamaan Vatazan. Mutta loput pätkät näyttään miten haaston käy. Ajan tämän kisan rellulla, koska se on tasapainoisin ajaa ja tähän hitaampaan kisaan sopiva ja suosittelen sitä myös niille, jotka tuntee takavetoisten ajon haastavaksi.
Kyllä tässä hyvät väännöt saadaan aikaiseksi! ;)
Uudessa-Seelannissa 2. pätkällä menin katon kautta ympäri, mutta onnekkaasti renkaille laskeutuen. 3. pätkällä spinnasin nopeassa kohdassa. Loput pätkät ajelin varovaisemmin ilman virheitä.
 
löipä jännäksi tuon viimesen pätkän. pyyhkijät lopetti parin väliaikapisteen verran toimimasta. sitten taas jatkoi :)
eikö tuonne sateelle pidä takalukkoa tiputtaa pienemmälle molempia ja ehkä vähän preloadiakin? tuntuu että kaksi napsua tiputti opeliksista (40>24) niin ei vaan pääse eteenpäin ja k ärki karkaa
 
New england kisa on saatu ajettu läpi ja ihan kivasti oli porukkaa mukana. Itseltä tähän mennessä paras suoritus. Ei ollut siis pahempia virheitä ja tulos oli se mitä itseltä odotinkin. Aivan ei Vatazan vauhtiin päässyt, mutta hän onkin astetta kovempi rattimies. Uusi-Seelantia on nyt tullut ajettua 3 pätkää ja hyvältä näyttää, että pystyisi haastamaan Vatazan. Mutta loput pätkät näyttään miten haaston käy. Ajan tämän kisan rellulla, koska se on tasapainoisin ajaa ja tähän hitaampaan kisaan sopiva ja suosittelen sitä myös niille, jotka tuntee takavetoisten ajon haastavaksi.
Kiitos vinkistä, valitsin myös rellun ja tuntuisi hyvin sopivan omaan ajotyyliin (ja pysyy jotenkin hanskassa). Kaksi ekaa etappia takana huomattavasti lähempänä kärkeä kuin kuvittelin :lol:
 
Ole hyvä vaan Terror. Tuli tossa ajettua pari pätkää lisää ja ei vaan riitä, ei sitten millään. Varsinkin toi waimarama sprintin eka pätkä tuottaa jostain syystä ongelmaa, nytkin tuli siinä yli 5 sekkaa pataan Vatanzalle. Tulihan siinä muutama nojaus penkkaan, mut silti ajo oli minusta ihan hyvää ja loppu pätkällä ei tullut lisää ero kuin noin 3 sekkaa. Saman olen todennut myös viikkokisoissa, on vaikea itselle toi eka osa w Sprintissä. Vatazalle, älä enään aja varovasti, niin on saumat pysyä kyytissäsi.
 
Laitoin kirjoitukseen muutaman hymiökin, mutta ei näytä tulevan kirjoitukseen mukaa, kun iPhonella kirjoittelen. No eipä se ole niin oleellista.
 
Pitihän se käydä Kanootilla kurvailees, muuten tuli aika kivasti omille taidoille, paitti että ek5 tuli töpeksittyä kunnolla tiukassa vasurissa, jontkasta alas ja eihän se itte enään ylös prkle tullu. Katsojat sen kanto takas tielle.

Kutos pätkältä tuli otettua jopa ajo talteen, on se vaan aika kivaa takavetosella kurvailla kun on vähä liukasta. :D
 
Huh huh, olipas vääntämistä o_O viimeisellä etapilla pysyin hyvin Vatazan vauhdissa mutta kerran ulos tieltä ja siinä hävisin muutaman sekunnin. Kokonaisuutena meni jo paljon paremmin kuin Usan pätkät, täytyy olla ihan tyytyväinen suoritukseen :)
 
Juuh itseltä hyvä veto viimeiselle ja pohjat sain raavittua, vaikka aatelin ettei ole toivoa Vatazan aikaan. Ajatus oli, että nyt sit mennään joka kurvi ulos jalka lattiassa, eikä turhia himmailla. Olihan siinä muutama läheltä piti paikka. Mutta nyt pitää olla tyytyväinen kisaan ja onnittelut Vatazalle voitosta, ellei siten tule joku viel mukaan ja painaa ykköseksi.
 
No tuli tossa ajettua Australian ralli ja omaan suoritukseen olen ihan tyytyväinen. Viimeisellä pätkällä tuli ehkä hieman himmailtua, varsinkin ne suorat pienillä mutkilla höystettynä, kun ovat niin pompuisia(haastavia). Kiva nähdä että oli Karik mukana myös. Toivotaan että saataisiin vielä lisää porukkaa ajamaan, nyt taisi olla neljä. Nää takavetoiset on kyllä haastavia, jos ei ole niillä paljon ajanut ja saattaa se kyllä turhauttaa, kun erot kasvaa suuriksi. Tsemppiä kaikille kuskeille ja pohjat ajoin, niin katotaan mihin se riittää.
 
Joo miusta tuli savolaine supersankari ku ajattelin et kokeilen tota Alpine Renaulttia ois pitäny vaa jatkaa Opel Kadetilla.:)

Tsemppiä vaa kisassa oleville :thumbsup:
 
No tuli tossa ajettua Australian ralli ja omaan suoritukseen olen ihan tyytyväinen. Viimeisellä pätkällä tuli ehkä hieman himmailtua, varsinkin ne suorat pienillä mutkilla höystettynä, kun ovat niin pompuisia(haastavia). Kiva nähdä että oli Karik mukana myös. Toivotaan että saataisiin vielä lisää porukkaa ajamaan, nyt taisi olla neljä. Nää takavetoiset on kyllä haastavia, jos ei ole niillä paljon ajanut ja saattaa se kyllä turhauttaa, kun erot kasvaa suuriksi. Tsemppiä kaikille kuskeille ja pohjat ajoin, niin katotaan mihin se riittää.
Mukava kun on tiukkaa kisaa :) Omat Australian etapit meni oikeastaan tosi nappiin, ainoa missä annoin reilusti tasoitusta oli toinen etappi, jossa vr-lasit alkoivat sekoilemaan kesken kaiken ja piti himmata vauhti ihan pysähdyksiin. Siinä meni varmasti muutama sekunti ja auto laappi pitkin aitoja. Onneksi ei pahempia vaurioita ja tästä sisuuntuneena tuli ehkä vähän puristettua ekstraa seuraavilla pätkillä. Vikalla pätkällä tuli myös lopussa himmattua siinä pomppuisilla suorilla kuin näin että olen muutaman sekunnin johtoasemassa. Vataza vois tulla vetämään pohjat niin näkisi missä mennään, tuntuu että alkaa näillä takavetoisillakin jo sujumaan kohtalaisesti.
 
Mukava kun on tiukkaa kisaa :) Omat Australian etapit meni oikeastaan tosi nappiin, ainoa missä annoin reilusti tasoitusta oli toinen etappi, jossa vr-lasit alkoivat sekoilemaan kesken kaiken ja piti himmata vauhti ihan pysähdyksiin. Siinä meni varmasti muutama sekunti ja auto laappi pitkin aitoja. Onneksi ei pahempia vaurioita ja tästä sisuuntuneena tuli ehkä vähän puristettua ekstraa seuraavilla pätkillä. Vikalla pätkällä tuli myös lopussa himmattua siinä pomppuisilla suorilla kuin näin että olen muutaman sekunnin johtoasemassa. Vataza vois tulla vetämään pohjat niin näkisi missä mennään, tuntuu että alkaa näillä takavetoisillakin jo sujumaan kohtalaisesti.
Reissusta kotiuduttu ja Australia rykäisty.
Meni ihan vihkoon tuo neljäs yö stage lähes sokkona ajamisen vuoksi ja spinnasinkin siellä. Täytyis katsella gammaa/brightness video-asetuksista, että yöpätkilläkin näkisi jotain VR:llä.
Muuten vauhti oli riskitöntä varmaa ajelua. Sekunteja pystyisi reilustikin napsimaan joka pätkällä, mutta töppäilyn mahdollisuus kasvaa silloin ja mielummin ajan maaliin.

Tiedän kokemuksesta tuon kun VR-lasien kuva pomppaa 10m auton yläpuolelle, sieltä auton alle ja ties mihin. Siinä on ajot usein pilalla ellei onnistu painamaan pausea :mad:


Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja? :)
 
Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja? :)
Tässä on sormi jatkuvasti napilla, mutta periaatteesta ajattelin ostaa vasta kun VR-tuki on tarjolla koska flättinä en tuota kuitenkaan pelaa.
 
Tässä on sormi jatkuvasti napilla, mutta periaatteesta ajattelin ostaa vasta kun VR-tuki on tarjolla koska flättinä en tuota kuitenkaan pelaa.
Täysin samoilla ajatuksilla, mutta polte on vaan niin kova että piti ennakkotilata.

Vuoden verran pelkästään VR-potalla ajaneena tuntuu todella hankalalta ajaa flättinä mitä muutaman kerran kokeillut. Varsinkin rallissa hirmu vaikeaa erottaa etäisyyksiä näytöltä ajellessa ja "tuntea" mitä auto ympärillä tekee, kun taas VR:llä ajaessa vauhdintunne, auton käyttäytyminen ja jarrutukset tulee selkärangasta.

Täytyy totutella vähän ennen WRC:n julkaisua ajamaan taas näytöltä :cautious:
 
Tosi hyvin sä Terror vedit kisan, kun olet ilmeisesti vähemmän näitä takavetoisia ajanut. Mutta tulihan sieltä Vatazakin mukaan ja pyyhki ajollaan muut kuivaksi. Onnittelut Vatazalle jälleen kerran:thumbsup:
Toi seuraava kisa Ruotsi. Onkin sitten itselle melkein hyppy tuntemattomaan, kun sitä ei ole tullut ajettua juurikaan. Pätkistä ei muisti kuvaa, joten ajo menee ihan hetken tuntumalla. Siellä tuskin podiumista ajelen. Pitänee yrittää vähän opetella pätkiä, ettei me ihan vihkoon viimeinen kisa.
 
Ei ole vielä tullut ostettua tota WRC:tä ennakkoon, mutta kyllä se varmaan tulee ostettua. Saahan siihen sen 10% alennuksinkin ja sen verran koukuttavaa on ollut ajelutkin tällä dirt2.0 versiolla. Itse ajelen ihan näytöllä, joten tarvetta vr tukeen ei ainakaan viel ole, ehkä pitäis koittaa tota vr ajamista. Mutta onhan se aika kallis hankinta, jos ei maistukaan sillä ajelu.
 
Vielä ei oo ennakkoon tullu sorruttua WRC:n kanssa, mutta vähän kyllä tuntuu siltä että se kohta lipsahtaa ostoon valmiiksi.

Paljos muuten on aikaa ajaa nykyinen klubi kisa? Ennen siis kun ruotti alkaa. Venailen uutta ruutua tässä, niin tekis mieli ootella että sitten vasta käy ajelemassa. 34" ultrawide olis tulossa ehkä jo huomenna. :geek:
 
Darkki menet peliin ja sit racenettiin jossa näkyy tämä iotechin klubi, siinä näkyy realina jäljellä oleva kisa aika.
 
Darkki menet peliin ja sit racenettiin jossa näkyy tämä iotechin klubi, siinä näkyy realina jäljellä oleva kisa aika.
Ku ei oo kone päällä, niin meinasin että jos joku sattuu muistamaan paljon sielä on aikaa vielä.
 
Reissusta kotiuduttu ja Australia rykäisty.
Meni ihan vihkoon tuo neljäs yö stage lähes sokkona ajamisen vuoksi ja spinnasinkin siellä. Täytyis katsella gammaa/brightness video-asetuksista, että yöpätkilläkin näkisi jotain VR:llä.
Muuten vauhti oli riskitöntä varmaa ajelua. Sekunteja pystyisi reilustikin napsimaan joka pätkällä, mutta töppäilyn mahdollisuus kasvaa silloin ja mielummin ajan maaliin.

Tiedän kokemuksesta tuon kun VR-lasien kuva pomppaa 10m auton yläpuolelle, sieltä auton alle ja ties mihin. Siinä on ajot usein pilalla ellei onnistu painamaan pausea :mad:


Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja? :)
Luulen että ongelma lasien kanssa on hieman hämärä nurkkaus missä toi mun rigi on. Täytyy jotain lisävaloja keksiä ettei lasit hukkaa asemointia vaikka ei sitä kovin usein tapahdu. Kesken ajon paniikissa sitä pausea ei myöskään enää löydy ratin nappuloista mutta pyyhkijät menee päälle ja ajokuvakulma hyppää konepellille kun painelee kaikkia mahdollisia nappeja :lol: Sama homma yöpätkän kanssa, ehkä hieman pitäisi jotain asetuksia säätää kun nyt oli vähän liiankin pimeää.
 
Luulen että ongelma lasien kanssa on hieman hämärä nurkkaus missä toi mun rigi on. Täytyy jotain lisävaloja keksiä ettei lasit hukkaa asemointia vaikka ei sitä kovin usein tapahdu. Kesken ajon paniikissa sitä pausea ei myöskään enää löydy ratin nappuloista mutta pyyhkijät menee päälle ja ajokuvakulma hyppää konepellille kun painelee kaikkia mahdollisia nappeja :lol: Sama homma yöpätkän kanssa, ehkä hieman pitäisi jotain asetuksia säätää kun nyt oli vähän liiankin pimeää.

Huoneen valaistusta lisäämällä ja Windows mixed realitysta ympäristötietojen poistaminen ja uudelleenmääritys hyvin pitkälti poisti tuon kameran pomppimisen.

Kuvailusi kuulostaa hyvinkin tutulta!:lol:
 
kovaan menette! ite ajelin kyllä ihan limitillä koko ajan pari pientä virhettä mutta ei tuosta oikein voi vauhtia lisätä muutakuin opettelemalla pätkät ulkoa..

VRstä minulla rigi on ikkunan vieressä niin Valve Indexiä varten pitää virittää verhot ikkunaan kun yhdellä basestationilla iskee jotain haamuheijastumia ikkunan pinnasta. tulee joskus mielenkiintosia lattialta ajo tilanteita kun se arpoo sijaintia :D
 
Kävin auraamassa tietä kovemmille kuskeille Ruotsin etapit läpi :) Ihan ok meni, ei spinnauksia mutta kaikilla suorilla piti kyllä himmailla ihan kunnolla. Jotenkin tuntuu että lumitiellä meinaa Alpine lähteä hanskasta kovassa vauhdissa paljon herkemmin kuin soralla. Eikä ihan kunnolla uskaltanut laappia penkkoja kurveissa, vähän varmistellen koko ajan. Mutta ihan hauska kyllä ajaa kun saisi vielä lisää tuntumaa niin uskaltaisi vetää noi 3-4 mutkat kahva edellä kaasu pohjassa.
 
Kävinpä nyt minäkin kokeilemassa vaikka ajattelin etten takavedoilla tulisi ekaa kertaa kun noilla on tullut ajettua niin vähän. Hitaalta se ainakin tuntui :shifty:
 
Kävin auraamassa tietä kovemmille kuskeille Ruotsin etapit läpi :) Ihan ok meni, ei spinnauksia mutta kaikilla suorilla piti kyllä himmailla ihan kunnolla. Jotenkin tuntuu että lumitiellä meinaa Alpine lähteä hanskasta kovassa vauhdissa paljon herkemmin kuin soralla. Eikä ihan kunnolla uskaltanut laappia penkkoja kurveissa, vähän varmistellen koko ajan. Mutta ihan hauska kyllä ajaa kun saisi vielä lisää tuntumaa niin uskaltaisi vetää noi 3-4 mutkat kahva edellä kaasu pohjassa.
Olipas tiukkaa vääntöä!
Jouduin taipumaan vikalla pätkällä kun keula nappasi mutkassa penkkaan ja spinnasin.
Hauskaa puuhaa kun mennään noin pienillä marginaaleilla :thumbsup:

Ruotsia ja Monte Carloa on tullut ajeltua kaikken vähiten, mutta tuntui silti menevän ihan ok.
 
Ei o tullut aikoihin pelattua Dirt 2 mutta nyt lähdin (Keikaus) ja yhden pätkän ajoin. Onneksi huolto heti :D
Miksi ehdottaa käytettyjä renkaita seuraavalle pätkälle? Eikö uudet kannata aina laittaa jos ne on tarjolla?

Tuli ihan täällä kysyttyä........ja unohdin vaihtaa renkaat :D

Eka kerta 2 vetosella ja outo rata mutta ei olisi mitään jakoa vaikka en muuta tekis ku harjottelis. Taitaa olla ikäkysymys, perkeleen pojanpojat ja tytöt suhaa ku hullut......
Viisi minuuttia???? Missä seuraava kisa? Pitäs päästä treenaamaan etukäteen. (Iotech)
 
Viimeksi muokattu:
Ruotsin ralli meni omalta osalta paljon paremmin kuin edelliset. Spliteissä pääsin paikoitellen 2 sekkaa per splitti takkiin kärelle vs edellisten rallien 4-6 sekkaa. Uusi-seelanti päättyi aidan tolppaan ja australiassa muutaman kaadon kautta rengas rikkoon. Ruotsin saldona oli yksi kaato ja sitä myötä reset ja yhdestä risteyksestä aivopieruna väärään suuntaan, mistä toinen reset. Kokonaisuutena ehkä minuutti meni turhuuksiin. Ei voi kuin sanoa, että kovaa ajatte siellä keulilla.

Uudesta WRC pelistä taidan oottaa käyttäjien arvioita ennenkuin uskaltaa ostaa. Houkutus on kova, mutta EA:n tietäen voi olla parempi oottaa käyttäjäkokemuksia ja noukkia alelaarista.
 
Uudesta WRC pelistä taidan oottaa käyttäjien arvioita ennenkuin uskaltaa ostaa. Houkutus on kova, mutta EA:n tietäen voi olla parempi oottaa käyttäjäkokemuksia ja noukkia alelaarista.
EA Sports WRC (also known as WRC) is an upcoming racing video game developed by Codemasters and published by EA Sports. It holds the official licence...
EA Sports WRC - Wikipedia

Kyllä sen pelin koodaa/valmistaa Codemasters ihan samalla tapaa DR1 ja DR2.0 kohdallakin, täydellisellä WRC-lisenssillä ja FIA hyväksymällä setillä..EA tuo siihen lisämausteena jotain ostohommeleita ja julkaisee pelin.
 
Ruotsi on nyt ajeltu läpi ja vähän kaksijakoinen fiilis kisasta. 1-2 sijoihin ei ollut nyt mahkuja, mutta kolmos sija oli kyllä otettavissa. Sen pilasin 1 pätkällä, kun viimeisessä mutkassa pyöräytin auto perä edellä menosuuntaan ja tietysti penkkaan viel. Sitä ennen olin 3 sekkaa vaan perässä kärkeä, mutta siinä sähläilessä itseni maaliin olikin 17 sekkaa tappiota.
Viimeisellä pätkällä yritin viel tavoittaa Pumoa. Mutta yritystä ehkä liikaa, kun tuli spinnailtua nelisen kertaa joista 10-15 sekkaa hukattua aikaa. Mutta hyvää ja tiukkaa kisailua ja onnittelut Terrorille hyvästä kisa vedosta.
 
lähelle pääsit (olen tuo Pumo) , ajelin kanssa ite pari kertaa katon kautta ympäri, ja jollain ihme säkällä takaisin pyörilleen.
kerran pitkin penkkaa johon katosi sekuntteja. tuossa kyllä kostautuu heti kun koittaa vähän varovaisesti ottaa jotain kohtia.
 
Juu ja tässä oli aika paljon tupla mutkia(esim vasen oikea) jotka ajetaan kohtuu vauhdilla läpi. Niissä kun menettää ajolinja ja puskee penkkoihin niin menee aikaa ja seuraavaan mutkaa valmistautuminen jää vajaaksi, niin lisää aikaa palaa ja näitä valitettavasti sattui itselle kisassa. Mutta kaikille sattuu virheitä ja sitähän tää kilvan ajo on. Jos virheittä pystyy ajamaan, niin yleensä on korkealla tuloslistalla.
 
Juu ja tässä oli aika paljon tupla mutkia(esim vasen oikea) jotka ajetaan kohtuu vauhdilla läpi. Niissä kun menettää ajolinja ja puskee penkkoihin niin menee aikaa ja seuraavaan mutkaa valmistautuminen jää vajaaksi, niin lisää aikaa palaa ja näitä valitettavasti sattui itselle kisassa. Mutta kaikille sattuu virheitä ja sitähän tää kilvan ajo on. Jos virheittä pystyy ajamaan, niin yleensä on korkealla tuloslistalla.
Juuri näin, oma ajoi tuntui aika ajoin hitaalta, mutta kun pystyi ajamaan kaikki etapit läpi ilman isoja virheitä niin se näkyy tuloksessa. Laitoin myös väliajat pois näkyvistä kun ne on tähän asti aina olleet päällä. Nyt ei enää tuu ylimääräistä painetta kun ei tiedä onko edellä vai jäljessä muita ennen maalia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 564
Viestejä
4 500 252
Jäsenet
74 221
Uusin jäsen
anuelisabeth

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom