Dirt Rally 2.0

Ole hyvä vaan Terror. Tuli tossa ajettua pari pätkää lisää ja ei vaan riitä, ei sitten millään. Varsinkin toi waimarama sprintin eka pätkä tuottaa jostain syystä ongelmaa, nytkin tuli siinä yli 5 sekkaa pataan Vatanzalle. Tulihan siinä muutama nojaus penkkaan, mut silti ajo oli minusta ihan hyvää ja loppu pätkällä ei tullut lisää ero kuin noin 3 sekkaa. Saman olen todennut myös viikkokisoissa, on vaikea itselle toi eka osa w Sprintissä. Vatazalle, älä enään aja varovasti, niin on saumat pysyä kyytissäsi.
 
Laitoin kirjoitukseen muutaman hymiökin, mutta ei näytä tulevan kirjoitukseen mukaa, kun iPhonella kirjoittelen. No eipä se ole niin oleellista.
 
Pitihän se käydä Kanootilla kurvailees, muuten tuli aika kivasti omille taidoille, paitti että ek5 tuli töpeksittyä kunnolla tiukassa vasurissa, jontkasta alas ja eihän se itte enään ylös prkle tullu. Katsojat sen kanto takas tielle.

Kutos pätkältä tuli otettua jopa ajo talteen, on se vaan aika kivaa takavetosella kurvailla kun on vähä liukasta. :D
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Huh huh, olipas vääntämistä o_O viimeisellä etapilla pysyin hyvin Vatazan vauhdissa mutta kerran ulos tieltä ja siinä hävisin muutaman sekunnin. Kokonaisuutena meni jo paljon paremmin kuin Usan pätkät, täytyy olla ihan tyytyväinen suoritukseen :)
 
Juuh itseltä hyvä veto viimeiselle ja pohjat sain raavittua, vaikka aatelin ettei ole toivoa Vatazan aikaan. Ajatus oli, että nyt sit mennään joka kurvi ulos jalka lattiassa, eikä turhia himmailla. Olihan siinä muutama läheltä piti paikka. Mutta nyt pitää olla tyytyväinen kisaan ja onnittelut Vatazalle voitosta, ellei siten tule joku viel mukaan ja painaa ykköseksi.
 
No tuli tossa ajettua Australian ralli ja omaan suoritukseen olen ihan tyytyväinen. Viimeisellä pätkällä tuli ehkä hieman himmailtua, varsinkin ne suorat pienillä mutkilla höystettynä, kun ovat niin pompuisia(haastavia). Kiva nähdä että oli Karik mukana myös. Toivotaan että saataisiin vielä lisää porukkaa ajamaan, nyt taisi olla neljä. Nää takavetoiset on kyllä haastavia, jos ei ole niillä paljon ajanut ja saattaa se kyllä turhauttaa, kun erot kasvaa suuriksi. Tsemppiä kaikille kuskeille ja pohjat ajoin, niin katotaan mihin se riittää.
 
Joo tuli ajeltua clubi-kisa, Fiat ja 1080astetta ja 6.7Nm voimat ratissa.

oli pari isompaa ohjelmakohtaa kuten tämä viimeisellä ek:lla
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Joo miusta tuli savolaine supersankari ku ajattelin et kokeilen tota Alpine Renaulttia ois pitäny vaa jatkaa Opel Kadetilla.:)

Tsemppiä vaa kisassa oleville :thumbsup:
 
No tuli tossa ajettua Australian ralli ja omaan suoritukseen olen ihan tyytyväinen. Viimeisellä pätkällä tuli ehkä hieman himmailtua, varsinkin ne suorat pienillä mutkilla höystettynä, kun ovat niin pompuisia(haastavia). Kiva nähdä että oli Karik mukana myös. Toivotaan että saataisiin vielä lisää porukkaa ajamaan, nyt taisi olla neljä. Nää takavetoiset on kyllä haastavia, jos ei ole niillä paljon ajanut ja saattaa se kyllä turhauttaa, kun erot kasvaa suuriksi. Tsemppiä kaikille kuskeille ja pohjat ajoin, niin katotaan mihin se riittää.
Mukava kun on tiukkaa kisaa :) Omat Australian etapit meni oikeastaan tosi nappiin, ainoa missä annoin reilusti tasoitusta oli toinen etappi, jossa vr-lasit alkoivat sekoilemaan kesken kaiken ja piti himmata vauhti ihan pysähdyksiin. Siinä meni varmasti muutama sekunti ja auto laappi pitkin aitoja. Onneksi ei pahempia vaurioita ja tästä sisuuntuneena tuli ehkä vähän puristettua ekstraa seuraavilla pätkillä. Vikalla pätkällä tuli myös lopussa himmattua siinä pomppuisilla suorilla kuin näin että olen muutaman sekunnin johtoasemassa. Vataza vois tulla vetämään pohjat niin näkisi missä mennään, tuntuu että alkaa näillä takavetoisillakin jo sujumaan kohtalaisesti.
 
Mukava kun on tiukkaa kisaa :) Omat Australian etapit meni oikeastaan tosi nappiin, ainoa missä annoin reilusti tasoitusta oli toinen etappi, jossa vr-lasit alkoivat sekoilemaan kesken kaiken ja piti himmata vauhti ihan pysähdyksiin. Siinä meni varmasti muutama sekunti ja auto laappi pitkin aitoja. Onneksi ei pahempia vaurioita ja tästä sisuuntuneena tuli ehkä vähän puristettua ekstraa seuraavilla pätkillä. Vikalla pätkällä tuli myös lopussa himmattua siinä pomppuisilla suorilla kuin näin että olen muutaman sekunnin johtoasemassa. Vataza vois tulla vetämään pohjat niin näkisi missä mennään, tuntuu että alkaa näillä takavetoisillakin jo sujumaan kohtalaisesti.
Reissusta kotiuduttu ja Australia rykäisty.
Meni ihan vihkoon tuo neljäs yö stage lähes sokkona ajamisen vuoksi ja spinnasinkin siellä. Täytyis katsella gammaa/brightness video-asetuksista, että yöpätkilläkin näkisi jotain VR:llä.
Muuten vauhti oli riskitöntä varmaa ajelua. Sekunteja pystyisi reilustikin napsimaan joka pätkällä, mutta töppäilyn mahdollisuus kasvaa silloin ja mielummin ajan maaliin.

Tiedän kokemuksesta tuon kun VR-lasien kuva pomppaa 10m auton yläpuolelle, sieltä auton alle ja ties mihin. Siinä on ajot usein pilalla ellei onnistu painamaan pausea :mad:


Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja? :)
 
Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja? :)
Tässä on sormi jatkuvasti napilla, mutta periaatteesta ajattelin ostaa vasta kun VR-tuki on tarjolla koska flättinä en tuota kuitenkaan pelaa.
 
Tässä on sormi jatkuvasti napilla, mutta periaatteesta ajattelin ostaa vasta kun VR-tuki on tarjolla koska flättinä en tuota kuitenkaan pelaa.
Täysin samoilla ajatuksilla, mutta polte on vaan niin kova että piti ennakkotilata.

Vuoden verran pelkästään VR-potalla ajaneena tuntuu todella hankalalta ajaa flättinä mitä muutaman kerran kokeillut. Varsinkin rallissa hirmu vaikeaa erottaa etäisyyksiä näytöltä ajellessa ja "tuntea" mitä auto ympärillä tekee, kun taas VR:llä ajaessa vauhdintunne, auton käyttäytyminen ja jarrutukset tulee selkärangasta.

Täytyy totutella vähän ennen WRC:n julkaisua ajamaan taas näytöltä :cautious:
 
Tosi hyvin sä Terror vedit kisan, kun olet ilmeisesti vähemmän näitä takavetoisia ajanut. Mutta tulihan sieltä Vatazakin mukaan ja pyyhki ajollaan muut kuivaksi. Onnittelut Vatazalle jälleen kerran:thumbsup:
Toi seuraava kisa Ruotsi. Onkin sitten itselle melkein hyppy tuntemattomaan, kun sitä ei ole tullut ajettua juurikaan. Pätkistä ei muisti kuvaa, joten ajo menee ihan hetken tuntumalla. Siellä tuskin podiumista ajelen. Pitänee yrittää vähän opetella pätkiä, ettei me ihan vihkoon viimeinen kisa.
 
Ei ole vielä tullut ostettua tota WRC:tä ennakkoon, mutta kyllä se varmaan tulee ostettua. Saahan siihen sen 10% alennuksinkin ja sen verran koukuttavaa on ollut ajelutkin tällä dirt2.0 versiolla. Itse ajelen ihan näytöllä, joten tarvetta vr tukeen ei ainakaan viel ole, ehkä pitäis koittaa tota vr ajamista. Mutta onhan se aika kallis hankinta, jos ei maistukaan sillä ajelu.
 
Vielä ei oo ennakkoon tullu sorruttua WRC:n kanssa, mutta vähän kyllä tuntuu siltä että se kohta lipsahtaa ostoon valmiiksi.

Paljos muuten on aikaa ajaa nykyinen klubi kisa? Ennen siis kun ruotti alkaa. Venailen uutta ruutua tässä, niin tekis mieli ootella että sitten vasta käy ajelemassa. 34" ultrawide olis tulossa ehkä jo huomenna. :geek:
 
Darkki menet peliin ja sit racenettiin jossa näkyy tämä iotechin klubi, siinä näkyy realina jäljellä oleva kisa aika.
 
Darkki menet peliin ja sit racenettiin jossa näkyy tämä iotechin klubi, siinä näkyy realina jäljellä oleva kisa aika.
Ku ei oo kone päällä, niin meinasin että jos joku sattuu muistamaan paljon sielä on aikaa vielä.
 
Reissusta kotiuduttu ja Australia rykäisty.
Meni ihan vihkoon tuo neljäs yö stage lähes sokkona ajamisen vuoksi ja spinnasinkin siellä. Täytyis katsella gammaa/brightness video-asetuksista, että yöpätkilläkin näkisi jotain VR:llä.
Muuten vauhti oli riskitöntä varmaa ajelua. Sekunteja pystyisi reilustikin napsimaan joka pätkällä, mutta töppäilyn mahdollisuus kasvaa silloin ja mielummin ajan maaliin.

Tiedän kokemuksesta tuon kun VR-lasien kuva pomppaa 10m auton yläpuolelle, sieltä auton alle ja ties mihin. Siinä on ajot usein pilalla ellei onnistu painamaan pausea :mad:


Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja? :)
Luulen että ongelma lasien kanssa on hieman hämärä nurkkaus missä toi mun rigi on. Täytyy jotain lisävaloja keksiä ettei lasit hukkaa asemointia vaikka ei sitä kovin usein tapahdu. Kesken ajon paniikissa sitä pausea ei myöskään enää löydy ratin nappuloista mutta pyyhkijät menee päälle ja ajokuvakulma hyppää konepellille kun painelee kaikkia mahdollisia nappeja :lol: Sama homma yöpätkän kanssa, ehkä hieman pitäisi jotain asetuksia säätää kun nyt oli vähän liiankin pimeää.
 
Luulen että ongelma lasien kanssa on hieman hämärä nurkkaus missä toi mun rigi on. Täytyy jotain lisävaloja keksiä ettei lasit hukkaa asemointia vaikka ei sitä kovin usein tapahdu. Kesken ajon paniikissa sitä pausea ei myöskään enää löydy ratin nappuloista mutta pyyhkijät menee päälle ja ajokuvakulma hyppää konepellille kun painelee kaikkia mahdollisia nappeja :lol: Sama homma yöpätkän kanssa, ehkä hieman pitäisi jotain asetuksia säätää kun nyt oli vähän liiankin pimeää.

Huoneen valaistusta lisäämällä ja Windows mixed realitysta ympäristötietojen poistaminen ja uudelleenmääritys hyvin pitkälti poisti tuon kameran pomppimisen.

Kuvailusi kuulostaa hyvinkin tutulta!:lol:
 
kovaan menette! ite ajelin kyllä ihan limitillä koko ajan pari pientä virhettä mutta ei tuosta oikein voi vauhtia lisätä muutakuin opettelemalla pätkät ulkoa..

VRstä minulla rigi on ikkunan vieressä niin Valve Indexiä varten pitää virittää verhot ikkunaan kun yhdellä basestationilla iskee jotain haamuheijastumia ikkunan pinnasta. tulee joskus mielenkiintosia lattialta ajo tilanteita kun se arpoo sijaintia :D
 
Kävin auraamassa tietä kovemmille kuskeille Ruotsin etapit läpi :) Ihan ok meni, ei spinnauksia mutta kaikilla suorilla piti kyllä himmailla ihan kunnolla. Jotenkin tuntuu että lumitiellä meinaa Alpine lähteä hanskasta kovassa vauhdissa paljon herkemmin kuin soralla. Eikä ihan kunnolla uskaltanut laappia penkkoja kurveissa, vähän varmistellen koko ajan. Mutta ihan hauska kyllä ajaa kun saisi vielä lisää tuntumaa niin uskaltaisi vetää noi 3-4 mutkat kahva edellä kaasu pohjassa.
 
Kävinpä nyt minäkin kokeilemassa vaikka ajattelin etten takavedoilla tulisi ekaa kertaa kun noilla on tullut ajettua niin vähän. Hitaalta se ainakin tuntui :shifty:
 
Kävin auraamassa tietä kovemmille kuskeille Ruotsin etapit läpi :) Ihan ok meni, ei spinnauksia mutta kaikilla suorilla piti kyllä himmailla ihan kunnolla. Jotenkin tuntuu että lumitiellä meinaa Alpine lähteä hanskasta kovassa vauhdissa paljon herkemmin kuin soralla. Eikä ihan kunnolla uskaltanut laappia penkkoja kurveissa, vähän varmistellen koko ajan. Mutta ihan hauska kyllä ajaa kun saisi vielä lisää tuntumaa niin uskaltaisi vetää noi 3-4 mutkat kahva edellä kaasu pohjassa.
Olipas tiukkaa vääntöä!
Jouduin taipumaan vikalla pätkällä kun keula nappasi mutkassa penkkaan ja spinnasin.
Hauskaa puuhaa kun mennään noin pienillä marginaaleilla :thumbsup:

Ruotsia ja Monte Carloa on tullut ajeltua kaikken vähiten, mutta tuntui silti menevän ihan ok.
 
Ei o tullut aikoihin pelattua Dirt 2 mutta nyt lähdin (Keikaus) ja yhden pätkän ajoin. Onneksi huolto heti :D
Miksi ehdottaa käytettyjä renkaita seuraavalle pätkälle? Eikö uudet kannata aina laittaa jos ne on tarjolla?

Tuli ihan täällä kysyttyä........ja unohdin vaihtaa renkaat :D

Eka kerta 2 vetosella ja outo rata mutta ei olisi mitään jakoa vaikka en muuta tekis ku harjottelis. Taitaa olla ikäkysymys, perkeleen pojanpojat ja tytöt suhaa ku hullut......
Viisi minuuttia???? Missä seuraava kisa? Pitäs päästä treenaamaan etukäteen. (Iotech)
 
Viimeksi muokattu:
Ruotsin ralli meni omalta osalta paljon paremmin kuin edelliset. Spliteissä pääsin paikoitellen 2 sekkaa per splitti takkiin kärelle vs edellisten rallien 4-6 sekkaa. Uusi-seelanti päättyi aidan tolppaan ja australiassa muutaman kaadon kautta rengas rikkoon. Ruotsin saldona oli yksi kaato ja sitä myötä reset ja yhdestä risteyksestä aivopieruna väärään suuntaan, mistä toinen reset. Kokonaisuutena ehkä minuutti meni turhuuksiin. Ei voi kuin sanoa, että kovaa ajatte siellä keulilla.

Uudesta WRC pelistä taidan oottaa käyttäjien arvioita ennenkuin uskaltaa ostaa. Houkutus on kova, mutta EA:n tietäen voi olla parempi oottaa käyttäjäkokemuksia ja noukkia alelaarista.
 
Uudesta WRC pelistä taidan oottaa käyttäjien arvioita ennenkuin uskaltaa ostaa. Houkutus on kova, mutta EA:n tietäen voi olla parempi oottaa käyttäjäkokemuksia ja noukkia alelaarista.
EA Sports WRC (also known as WRC) is an upcoming racing video game developed by Codemasters and published by EA Sports. It holds the official licence...
EA Sports WRC - Wikipedia

Kyllä sen pelin koodaa/valmistaa Codemasters ihan samalla tapaa DR1 ja DR2.0 kohdallakin, täydellisellä WRC-lisenssillä ja FIA hyväksymällä setillä..EA tuo siihen lisämausteena jotain ostohommeleita ja julkaisee pelin.
 
Ruotsi on nyt ajeltu läpi ja vähän kaksijakoinen fiilis kisasta. 1-2 sijoihin ei ollut nyt mahkuja, mutta kolmos sija oli kyllä otettavissa. Sen pilasin 1 pätkällä, kun viimeisessä mutkassa pyöräytin auto perä edellä menosuuntaan ja tietysti penkkaan viel. Sitä ennen olin 3 sekkaa vaan perässä kärkeä, mutta siinä sähläilessä itseni maaliin olikin 17 sekkaa tappiota.
Viimeisellä pätkällä yritin viel tavoittaa Pumoa. Mutta yritystä ehkä liikaa, kun tuli spinnailtua nelisen kertaa joista 10-15 sekkaa hukattua aikaa. Mutta hyvää ja tiukkaa kisailua ja onnittelut Terrorille hyvästä kisa vedosta.
 
lähelle pääsit (olen tuo Pumo) , ajelin kanssa ite pari kertaa katon kautta ympäri, ja jollain ihme säkällä takaisin pyörilleen.
kerran pitkin penkkaa johon katosi sekuntteja. tuossa kyllä kostautuu heti kun koittaa vähän varovaisesti ottaa jotain kohtia.
 
Juu ja tässä oli aika paljon tupla mutkia(esim vasen oikea) jotka ajetaan kohtuu vauhdilla läpi. Niissä kun menettää ajolinja ja puskee penkkoihin niin menee aikaa ja seuraavaan mutkaa valmistautuminen jää vajaaksi, niin lisää aikaa palaa ja näitä valitettavasti sattui itselle kisassa. Mutta kaikille sattuu virheitä ja sitähän tää kilvan ajo on. Jos virheittä pystyy ajamaan, niin yleensä on korkealla tuloslistalla.
 
Juu ja tässä oli aika paljon tupla mutkia(esim vasen oikea) jotka ajetaan kohtuu vauhdilla läpi. Niissä kun menettää ajolinja ja puskee penkkoihin niin menee aikaa ja seuraavaan mutkaa valmistautuminen jää vajaaksi, niin lisää aikaa palaa ja näitä valitettavasti sattui itselle kisassa. Mutta kaikille sattuu virheitä ja sitähän tää kilvan ajo on. Jos virheittä pystyy ajamaan, niin yleensä on korkealla tuloslistalla.
Juuri näin, oma ajoi tuntui aika ajoin hitaalta, mutta kun pystyi ajamaan kaikki etapit läpi ilman isoja virheitä niin se näkyy tuloksessa. Laitoin myös väliajat pois näkyvistä kun ne on tähän asti aina olleet päällä. Nyt ei enää tuu ylimääräistä painetta kun ei tiedä onko edellä vai jäljessä muita ennen maalia.
 
Liityin minäkin klubiin ja ehdin päristellä naapurimaan pätkät. Muistin samalla miksi yleensä en noita ajele, pompottaa pahemmin kuin Argentina.
Padilla nykyään useimmin ajelen, harvoin enää jaksan asetella G25:ä, alkaa silläkin jo ikä painaa, ostin sen muistaakseni 2004-2005? ei se kauaa ollu vielä markkinoilla kun sen ostin.
 
Taas kisa paketissa, kiva että on osallistujia! :thumbsup:

Seuraavaksi R5 alkaa NYT!

1695998259299.png
 
Taas kisa paketissa, kiva että on osallistujia! :thumbsup:

Seuraavaksi R5 alkaa NYT!

1695998259299.png
Tarvii omaa tasoa nostaa jos meinaan Vatazan vielä pitää seuraavissa takana, hän antoi kuitenkin ekan kisan tasoitusta :) Ajattelin ilmottautua myös mukaan digirallin SM-sarjaan, pitää vaan ensin liittyä johonkin yhdistykseen ja hommata kisalisenssi.
 
Kiitos taas kisan avauksesta Jessen:thumbsup:. Tämä R5 varmasti suosituin automalli tässä pelissä, joten luulisi monille sopivan. Itselle kuitenkin aika vähän kilometrejä on tullut näillä, jopa B ryhmän mostereilla tullut ajettua enemmän. Jotenkin noi vanhemmat autot itseäni sytyttää enemmän ja varsinkin takavedot.
Tohon digimestikseen on kyllä valittu itselleni aika huonot kisat, Saksa ei kiitos, Kreikka ei vaan osaa ja Ruotsi ei vaan maistu. Suomi ainoa mikä ihan jees, mutta siinäkään ei vauhti riitä valitettavasti. Mutta hyvää io tech kisaa:thumbsup: kaikille.
 
Onko suosituksia, millä lähtee R5 koittamaan? Ei oo juuri tullut kyseistä luokkaa ajettua. Vanhemmat enemmän suosiossa.
 
Pitihän se ekalla pätkällä katolleen ajaa..... Toka pätkä ja pihalle ja vielä eksyin metsään :D Sieltä tielle ja väärään suuntaan.....Ralli jatkuu...
Neljä pätkää menty. Joka pätkällä vähän käväisty ulkona. Menee rengastestiksi. 3 pätkää samoilla softeilla kun ei muista niitä vaihtaa.
On autokin aika romuna......
 
Viimeksi muokattu:
Tarvii omaa tasoa nostaa jos meinaan Vatazan vielä pitää seuraavissa takana, hän antoi kuitenkin ekan kisan tasoitusta :) Ajattelin ilmottautua myös mukaan digirallin SM-sarjaan, pitää vaan ensin liittyä johonkin yhdistykseen ja hommata kisalisenssi.
Luulen että nelivedoilla joutuu aika kovaa päästellä jos haluaa herran kyydissä pysyä mitä katselin sun Daily & Weekly sijoituksia :hmm: R5 varmaan erot muutenkin pienempiä kuin takatuuppareilla, sen verran helpompia ajaa.
 
Juu en minäkään, mutta se mitä olen ajellut(gtr säädöt käytössä ei omat) niin omat kolme valintaa osuu näin.
VW polo joka paikan höylä, ei varmaan nopein? Mitsubishi space star tässä terävyys hyvä mutkiin. Itse tykkää, mutta tuskin voitto auto. Fiesta MKII lienee nopein, mutta gtr säädöillä jotenkin pehmeä ja liukuu mutkia(tämä oma tuntuma).
 
Jotenkin ihmeellä selvisin kolmesta ulosajosta ja yhdestä katon kautta ympäri koitoksesta mutta maaliin pääsin.
Mulle nelikot istuu parhaiten vaikka hidas olen niilläkin :kippis:
 
Sain ilmottautumisen Digi SM-sarjaan hoidettua sutjakasti! Täytyy varmaan käydä tutustumassa nyt myös paikalliseen autokerhoon mihin tuli liityttyä samalla jäseneksi :lol:

Asfalttikisat tuottaa ihottumaa niitä on tullut kaikista vähiten ajettua. Kreikkaa on myös tullut ajettua vähemmän kuin muita soraralleja, vaatii varmaan vähän kertaamista. Skotlannista tykkään ja joissain sen pätkistä on tullut aika hyviäkin vetoja joskus, mutta siellä on usein pienestä kiinni ettei ota rengas johonkin tukkiin kiinni ja homma sitä myöten selvä.
Ja Suomen pätkissä jostain kumman syystä on paljon enemmän suomalaisia kuskeja listoilla edellä kuin muissa. Saksassa sitten saksalaisia. :hmm:
 
No nyt on startattu R5 rallit vw pololla. Auto tuntu riittävän hyvin sattuvan käteen parin shakedownin jälkeen, niin päätin lähteä ensimmäiselle pätkälle. Onnistuin ajamaan ekan väliajan loppupuolella hypyn jälkeen oikealla olevaan kiveen, vaikka muistin, että se pitäisi ajaa vasenta laitaa. Lopputuloksena terminal. No katotaan sit taas ensi viikolla.
 
Osaako joku sanoa mitä AKK:n "Digitaalinen autourheilulisenssi" kustantaa? En löytänyt sitä hinnastosta.

Edit: olen puusilmä, siinähän se oli heti listan alussa. 5€ maksaa, ei jää siitä ainakaan osallistuminen kiinni
Mistä löysit tuon 5€ tai tekstin digitaalinen autourheilulisenssi, ei mitään tuollaista näy missään.

Menee tuonne KITI sivustolle ja oikealla ylhäältä klikaan julkinen sivusto niin siellä yksityinen lisenssi 29€ on halvin.
 
Mistä löysit tuon 5€ tai tekstin digitaalinen autourheilulisenssi, ei mitään tuollaista näy missään.

Menee tuonne KITI sivustolle ja oikealla ylhäältä klikaan julkinen sivusto niin siellä yksityinen lisenssi 29€ on halvin.
Tuolta löytyi ja onnistuin sen saman 5€ maksamaan myös Kitin kautta
 
Jos on jo joku muu kilpailulisenssi niin tuota digitaalista ei kaiketi erikseen tarvitse, ei ehkä silloin myöskään näy? Joku voi korjata, en tiedä meneekö noin?
 
Jos on jo joku muu kilpailulisenssi niin tuota digitaalista ei kaiketi erikseen tarvitse, ei ehkä silloin myöskään näy? Joku voi korjata, en tiedä meneekö noin?
Ei mulla ole minkäänlaista lisenssiä, enkä kuulu mihinkään moottorikerhoon joten ei löydy mitään ID-numeroa jolla kirjautua sinne.

Menen tuohon KITI sivulle ja oikealta yläkulmasta -> julkinen sivusto -> lisenssit osta -kohdasta

ja vain nämä löytyy
lisenssit.png

Kyllähän tuolla AKK sivulla lukee on 5€ ja digitaalinen lisenssi mutta en mä löydä tuota vaihtoehtoa mistään.

Pitääkö ensin liittyä johonkin moottorikerhoon jotta saa sen ID-numeron jolla kirjautuu KITI sivulle ja silloin tulee valittavaksi se 5€ digitaalinen lisenssi ja voi maksaa sen?
Kerho johon ajattelin liittyä niin sen jäsenmaksu on 30€/vuosi +5€ se digitaalien lisenssi, no ei paha jos haluaa tukea paikallista pikkukylän moottorikerhoa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei mulla ole minkäänlaista lisenssiä, enkä kuulu mihinkään moottorikerhoon joten ei löydy mitään ID-numeroa jolla kirjautua sinne.

Menen tuohon KITI sivulle ja oikealta yläkulmasta -> julkinen sivusto -> lisenssit osta -kohdasta

ja vain nämä löytyy
lisenssit.png

Kyllähän tuolla AKK sivulla lukee on 5€ ja digitaalinen lisenssi mutta en mä löydä tuota vaihtoehtoa mistään.

Pitääkö ensin liittyä johonkin moottorikerhoon jotta saa sen ID-numeron jolla kirjautuu KITI sivulle ja silloin tulee valittavaksi se 5€ digitaalinen lisenssi ja voi maksaa sen?
Kerho johon ajattelin liittyä niin sen jäsenmaksu on 30€/vuosi +5€ se digitaalien lisenssi, no ei paha jos haluaa tukea paikallista pikkukylän moottorikerhoa.
Joo, pitää olla jonkun AKK:n alaisen kerhon jäsen. Tulihan tälle kisalle nyt hintaa, 30€ jäsenyys, 5€ digilisenssi ja itse kisa maksaa vielä 25€.
Itse liityin Tampereen Urheiluautoilijoihin (TamUA), joten heitä sitten edustataan kisassa. Kävin myös kerholla tutustumassa tänään kun siellä oli avoimet ovet, ihan asialliset simulaattorivehkeet löytyy ja koulutusta junnuille joka viikko. Ihan mielellään tukee jäsenmaksun myötä toimintaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 731
Viestejä
4 919 936
Jäsenet
79 244
Uusin jäsen
Eetu Hakkarainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom