- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 91
Tuli käytyä ajamassa USA alta pois. Ralli alko ihan hyvin, mutta kyllähän sieltä 4 pätkältä tuli kaato ja auto jäi katolleen. Aika heikossa muistissa usa:n ralli, mutta paremmin sattu tää rwd luokkana lapaseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Softeilla ajelin märällä.väärät renkaat= vanhat ? oon ite ajellu kaikki pätkät softeilla, toki vaihdan uusiin kun on mahdollisuus.
USA = soraaSofteilla ajelin märällä.
Hyvä tietää. TnxUSA = soraa
Soralle ei ole erikseen wet/märkä renkaita. Mediumit ei ole märälle soralle yhtään paremmat koska rengasseos on kovempaa koska se kestää pitempään niin mekaanisen pidon määrä on alempi ja ensimmäiset 20km häviät mediumeilla sen 0,5-1,0s/km softeille.
Vain märälle asvaltille on erikseen Wet-renkaat. Niissä on enemmän kuviota ja syvempää kuin soft asvaltti-renkaissa jotka lähes slicksit (hyvin vähän kuviota ja se on matalaa) ja Wet asphalt rengasseoksesta en tiedä onko vielä pehmeämpää tai ihan samaa tavaraa kuin Dry asphalt soft.
Linkkiä.Hyvä kun on klubi täälläkin, liityn kisoihin! VODit twichissä useimmiten jos kinnostaa.
Kyllä tässä hyvät väännöt saadaan aikaiseksi!New england kisa on saatu ajettu läpi ja ihan kivasti oli porukkaa mukana. Itseltä tähän mennessä paras suoritus. Ei ollut siis pahempia virheitä ja tulos oli se mitä itseltä odotinkin. Aivan ei Vatazan vauhtiin päässyt, mutta hän onkin astetta kovempi rattimies. Uusi-Seelantia on nyt tullut ajettua 3 pätkää ja hyvältä näyttää, että pystyisi haastamaan Vatazan. Mutta loput pätkät näyttään miten haaston käy. Ajan tämän kisan rellulla, koska se on tasapainoisin ajaa ja tähän hitaampaan kisaan sopiva ja suosittelen sitä myös niille, jotka tuntee takavetoisten ajon haastavaksi.
Kiitos vinkistä, valitsin myös rellun ja tuntuisi hyvin sopivan omaan ajotyyliin (ja pysyy jotenkin hanskassa). Kaksi ekaa etappia takana huomattavasti lähempänä kärkeä kuin kuvittelinNew england kisa on saatu ajettu läpi ja ihan kivasti oli porukkaa mukana. Itseltä tähän mennessä paras suoritus. Ei ollut siis pahempia virheitä ja tulos oli se mitä itseltä odotinkin. Aivan ei Vatazan vauhtiin päässyt, mutta hän onkin astetta kovempi rattimies. Uusi-Seelantia on nyt tullut ajettua 3 pätkää ja hyvältä näyttää, että pystyisi haastamaan Vatazan. Mutta loput pätkät näyttään miten haaston käy. Ajan tämän kisan rellulla, koska se on tasapainoisin ajaa ja tähän hitaampaan kisaan sopiva ja suosittelen sitä myös niille, jotka tuntee takavetoisten ajon haastavaksi.
Mukava kun on tiukkaa kisaa Omat Australian etapit meni oikeastaan tosi nappiin, ainoa missä annoin reilusti tasoitusta oli toinen etappi, jossa vr-lasit alkoivat sekoilemaan kesken kaiken ja piti himmata vauhti ihan pysähdyksiin. Siinä meni varmasti muutama sekunti ja auto laappi pitkin aitoja. Onneksi ei pahempia vaurioita ja tästä sisuuntuneena tuli ehkä vähän puristettua ekstraa seuraavilla pätkillä. Vikalla pätkällä tuli myös lopussa himmattua siinä pomppuisilla suorilla kuin näin että olen muutaman sekunnin johtoasemassa. Vataza vois tulla vetämään pohjat niin näkisi missä mennään, tuntuu että alkaa näillä takavetoisillakin jo sujumaan kohtalaisesti.No tuli tossa ajettua Australian ralli ja omaan suoritukseen olen ihan tyytyväinen. Viimeisellä pätkällä tuli ehkä hieman himmailtua, varsinkin ne suorat pienillä mutkilla höystettynä, kun ovat niin pompuisia(haastavia). Kiva nähdä että oli Karik mukana myös. Toivotaan että saataisiin vielä lisää porukkaa ajamaan, nyt taisi olla neljä. Nää takavetoiset on kyllä haastavia, jos ei ole niillä paljon ajanut ja saattaa se kyllä turhauttaa, kun erot kasvaa suuriksi. Tsemppiä kaikille kuskeille ja pohjat ajoin, niin katotaan mihin se riittää.
Reissusta kotiuduttu ja Australia rykäisty.Mukava kun on tiukkaa kisaa Omat Australian etapit meni oikeastaan tosi nappiin, ainoa missä annoin reilusti tasoitusta oli toinen etappi, jossa vr-lasit alkoivat sekoilemaan kesken kaiken ja piti himmata vauhti ihan pysähdyksiin. Siinä meni varmasti muutama sekunti ja auto laappi pitkin aitoja. Onneksi ei pahempia vaurioita ja tästä sisuuntuneena tuli ehkä vähän puristettua ekstraa seuraavilla pätkillä. Vikalla pätkällä tuli myös lopussa himmattua siinä pomppuisilla suorilla kuin näin että olen muutaman sekunnin johtoasemassa. Vataza vois tulla vetämään pohjat niin näkisi missä mennään, tuntuu että alkaa näillä takavetoisillakin jo sujumaan kohtalaisesti.
Tässä on sormi jatkuvasti napilla, mutta periaatteesta ajattelin ostaa vasta kun VR-tuki on tarjolla koska flättinä en tuota kuitenkaan pelaa.Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja?
Täysin samoilla ajatuksilla, mutta polte on vaan niin kova että piti ennakkotilata.Tässä on sormi jatkuvasti napilla, mutta periaatteesta ajattelin ostaa vasta kun VR-tuki on tarjolla koska flättinä en tuota kuitenkaan pelaa.
Ku ei oo kone päällä, niin meinasin että jos joku sattuu muistamaan paljon sielä on aikaa vielä.Darkki menet peliin ja sit racenettiin jossa näkyy tämä iotechin klubi, siinä näkyy realina jäljellä oleva kisa aika.
Täältä näkee myös kun kirjautuu omilla tunnuksilla: https://dirtrally2.dirtgame.com/clubsKu ei oo kone päällä, niin meinasin että jos joku sattuu muistamaan paljon sielä on aikaa vielä.
Luulen että ongelma lasien kanssa on hieman hämärä nurkkaus missä toi mun rigi on. Täytyy jotain lisävaloja keksiä ettei lasit hukkaa asemointia vaikka ei sitä kovin usein tapahdu. Kesken ajon paniikissa sitä pausea ei myöskään enää löydy ratin nappuloista mutta pyyhkijät menee päälle ja ajokuvakulma hyppää konepellille kun painelee kaikkia mahdollisia nappeja Sama homma yöpätkän kanssa, ehkä hieman pitäisi jotain asetuksia säätää kun nyt oli vähän liiankin pimeää.Reissusta kotiuduttu ja Australia rykäisty.
Meni ihan vihkoon tuo neljäs yö stage lähes sokkona ajamisen vuoksi ja spinnasinkin siellä. Täytyis katsella gammaa/brightness video-asetuksista, että yöpätkilläkin näkisi jotain VR:llä.
Muuten vauhti oli riskitöntä varmaa ajelua. Sekunteja pystyisi reilustikin napsimaan joka pätkällä, mutta töppäilyn mahdollisuus kasvaa silloin ja mielummin ajan maaliin.
Tiedän kokemuksesta tuon kun VR-lasien kuva pomppaa 10m auton yläpuolelle, sieltä auton alle ja ties mihin. Siinä on ajot usein pilalla ellei onnistu painamaan pausea
Onko täällä iotech-kuskit laittaneet jo uutta WRC-peliä ennakkotilaukseen vai odotteletteko arvosteluja?
Luulen että ongelma lasien kanssa on hieman hämärä nurkkaus missä toi mun rigi on. Täytyy jotain lisävaloja keksiä ettei lasit hukkaa asemointia vaikka ei sitä kovin usein tapahdu. Kesken ajon paniikissa sitä pausea ei myöskään enää löydy ratin nappuloista mutta pyyhkijät menee päälle ja ajokuvakulma hyppää konepellille kun painelee kaikkia mahdollisia nappeja Sama homma yöpätkän kanssa, ehkä hieman pitäisi jotain asetuksia säätää kun nyt oli vähän liiankin pimeää.
Olipas tiukkaa vääntöä!Kävin auraamassa tietä kovemmille kuskeille Ruotsin etapit läpi Ihan ok meni, ei spinnauksia mutta kaikilla suorilla piti kyllä himmailla ihan kunnolla. Jotenkin tuntuu että lumitiellä meinaa Alpine lähteä hanskasta kovassa vauhdissa paljon herkemmin kuin soralla. Eikä ihan kunnolla uskaltanut laappia penkkoja kurveissa, vähän varmistellen koko ajan. Mutta ihan hauska kyllä ajaa kun saisi vielä lisää tuntumaa niin uskaltaisi vetää noi 3-4 mutkat kahva edellä kaasu pohjassa.
EA Sports WRC (also known as WRC) is an upcoming racing video game developed by Codemasters and published by EA Sports. It holds the official licence...Uudesta WRC pelistä taidan oottaa käyttäjien arvioita ennenkuin uskaltaa ostaa. Houkutus on kova, mutta EA:n tietäen voi olla parempi oottaa käyttäjäkokemuksia ja noukkia alelaarista.
Juuri näin, oma ajoi tuntui aika ajoin hitaalta, mutta kun pystyi ajamaan kaikki etapit läpi ilman isoja virheitä niin se näkyy tuloksessa. Laitoin myös väliajat pois näkyvistä kun ne on tähän asti aina olleet päällä. Nyt ei enää tuu ylimääräistä painetta kun ei tiedä onko edellä vai jäljessä muita ennen maalia.Juu ja tässä oli aika paljon tupla mutkia(esim vasen oikea) jotka ajetaan kohtuu vauhdilla läpi. Niissä kun menettää ajolinja ja puskee penkkoihin niin menee aikaa ja seuraavaan mutkaa valmistautuminen jää vajaaksi, niin lisää aikaa palaa ja näitä valitettavasti sattui itselle kisassa. Mutta kaikille sattuu virheitä ja sitähän tää kilvan ajo on. Jos virheittä pystyy ajamaan, niin yleensä on korkealla tuloslistalla.