Dirt Rally 2.0

Joo, pitää olla jonkun AKK:n alaisen kerhon jäsen. Tulihan tälle kisalle nyt hintaa, 30€ jäsenyys, 5€ digilisenssi ja itse kisa maksaa vielä 25€.
Itse liityin Tampereen Urheiluautoilijoihin (TamUA), joten heitä sitten edustataan kisassa. Kävin myös kerholla tutustumassa tänään kun siellä oli avoimet ovet, ihan asialliset simulaattorivehkeet löytyy ja koulutusta junnuille joka viikko. Ihan mielellään tukee jäsenmaksun myötä toimintaa.
Missä tuo kisamaksu maksetaan sitten?

Onko säännöt sitten mitkä oikomisten suhteen? Ja pitääkö ajaa Livenä tai tallentaa ajot josta voidaan tarkistaa/varmistaa ettei ole oikonut sääntöjen vastaisesti tmv.
Itse en kyllä aio hyödyntää niitä maksimioikomisia, varmaan yritän pitää sisemmät renkaat aina tiellä(ei ojissa), mutta voi tulla virheitä paikoin että valuu linjat leveäksi tai ottaa sisälle liian aikaisin tmv jolloin kaikki renkaat hetken ulkona tieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Missä tuo kisamaksu maksetaan sitten?

Onko säännöt sitten mitkä oikomisten suhteen? Ja pitääkö ajaa Livenä tai tallentaa ajot josta voidaan tarkistaa/varmistaa ettei ole oikonut sääntöjen vastaisesti tmv.
Itse en kyllä aio hyödyntää niitä maksimioikomisia, varmaan yritän pitää sisemmät renkaat aina tiellä(ei ojissa), mutta voi tulla virheitä paikoin että valuu linjat leveäksi tai ottaa sisälle liian aikaisin tmv jolloin kaikki renkaat hetken ulkona tieltä.
Kisamaksusta tuli lasku ilmottautumisen jälkeen. Oikominen oli kisan säännöissä kielletty mutta en tiedä miten sitä voi valvoa kun ajoja ei tarvitse tallentaa. Itse en ole yhtään oikoreittiä koskaan käyttänyt enkä ole perehtynyt missä niitä on, joten voi hyvällä omallatunnolla tykittää menemään.

Säännöt löytyy ainakin Discord kanavalta.
 
Kisamaksusta tuli lasku ilmottautumisen jälkeen. Oikominen oli kisan säännöissä kielletty mutta en tiedä miten sitä voi valvoa kun ajoja ei tarvitse tallentaa. Itse en ole yhtään oikoreittiä koskaan käyttänyt enkä ole perehtynyt missä niitä on, joten voi hyvällä omallatunnolla tykittää menemään.
Ruotsissa ja Kreikkassa, Saksassa ei ole isoja oikomisia, puoli auton leveyttä tai koko leveyden ulkona verran voi juuri ja juuri mennä paikoin.

Suomessa on tosi isoja oikomisia kun voi vetää pitkin peltoja, esim. n. 10m tiestä(Puola on vielä pahempi joten hyvä että sitä ei ole mukana) ja ajalliset hyödyt on jopa useita sekunteja pitkällä ek:lla.
Ja paikoin voin antaa valua leveäksi kokonaan ulos tieltä jolloin myös hyötyy koska vauhti säilyy esim. Kakariston risteys on sellainen paikka, jopa 1s hyöty tästä pelkästään jos annat valua reilusti ulos tieltä ja pysyt 3:lla ja kaasu suht pohjassa, kun taas jos aikoo pysyä ojien välissä on mentävä alas 2:lle ja varovasti kaasua.
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran ripeetä porukkaa tonne ilmottautuu kuitenkin, niin viitti pistää vähiä pennejään kiini ja olla viimonen.. :p

Herrasmies säännöillähän noita on tupattu ajamaan kaiketi, nyt tietenkin on vielä se että neljän rallin jälkeen 15 parasta kutsutaan turkuun ajamaan mestaruudesta, niin sielä tuskin voi sitten enään ainakaan oikoa, kun luultavastyi jokunen silmäpari seuraa sitä ajoa silloin.

Mutta lykkyä porukalle, ketkä sinne uskaltautuupi. :)
 
Kreikka ajettu. Kerran pyörähdin katollaan mistä piti resetoida auto ja aikaa paloi aikalailla ja vikalla ek:lla takarengas puhki vikaan tai tokavikaan neulansilmään. Muuten meni kyllä ihan puhtaasti itsellä ja silti kolmisen minsaa kärjestä jäljessä. On toi Kreikka raaka paikka, ainakin itseä pelottaa vähän joka mutkassa kun on niin kapeat pätkät ja mokatessa jyrkänne muistuttaa heti olemassaolostaan...
 
Kreikka käyty myös ajelemassa ja pari kertaa piti katon kauttakin pyöriä, muuten ihan ok. Takavetosilla ei paljon jaksanut ajella, kun ei vaan osaa.
 
Tuli myös räpellettyä Kreikka läpi ja kyllä oli ihme että maaliin pääsin. Oli rengasrikkoja, tielle nostoja ja spinnauksia. Viimeinen pätkä ainoa missä sain lähes puhtaan veton, mutta siinäkin pysäytin auton neulansilmässä. Meni vähän hermot toisella etapilla, kun rengasrikko tuli todella helposti ja loppu kisa meni höyryjä päästellessä. Kreikka on kyllä kisa joka pitäisi osata ulkoa. On niin monta paikkaa jossa voi pilata kisan. Eipä ole suuria odotuksia loppuihin kisoihin näillä R5 autoilla. No pohjalta tason nosto pitäisi olla ainakin hieman helpompaa.
 
Tuli käytyä Kreikassa kurvailees ja aika kivasti tuli taas. Parit pikku kämmit sielä täälä ja olikohan vitos pätkällä kun tuskahti sen verran puskaan että joutu pakitteleen. Sinne meni ehkä joku 10-15s.

Tuli otettua ajelut talteenkin vaihteeks.
 
Aika tasaista kärjen osalta, tällä hetkellä parin sekunnin sisällä kolme kuskia! Ja vähän pienemmiltä erot näyttää muutenkin kun varmaan monelle tutumpi autoluokka.
 
Alkoi itseäkin kiinnostaa tämä iotechin skaba ja kävin luomassa Racenet-tilin ja liittymässä klubiin.
Sen verran vähän on tullut pelattua viime aikoina rallia että melkoista hakemista oli pädillä kun kävin testaamassa ekaa kertaa melkein vuoteen time trialia. Viimeksi tullut ajettua ratilla joten siinäkin varmaan yksi syy miksi tuntui niin oudolta.
Onko klubissa minkä verran muita pädikuskeja?
Mitä dlc:ta pitää olla ostettuna jos meinaa kaikkiin kisoihin osallistua?
 
VR ajelijat: Minulla Pico 4, ja saan Steam Dirtin vain Picon omalla streaming assistantilla toimimaan, ja siinähän on huonompi kuvanlaatu...
Virtual Desktopilla peli pyörähtää mutta introa pidemmälle ei pääse, koska ei ota näppäinkomentoja vastaan. Onko joku muu tähän törmännyt?
Pikaisesti eilen googletin niin en äkkiseltään ratkaisua löytänyt.

Ensimmäistä kertaa kokelin rallia VR laseilla, olihan se ihan erilaista, täytyi kokeilla kun kävi hotsittamaan tuo tuleva WRC (ja kerran siihen aikanaan VR -tuki tulee).
Muuten hyvä, mutta olisi kivaa jos saisi ohjaamosta näkyvän ratin pois, häiritsee koska on toki omilla mieltymyksillä pyörii eri tahtia kuin ratti omissa käsissä.
 
VR ajelijat: Minulla Pico 4, ja saan Steam Dirtin vain Picon omalla streaming assistantilla toimimaan, ja siinähän on huonompi kuvanlaatu...
Virtual Desktopilla peli pyörähtää mutta introa pidemmälle ei pääse, koska ei ota näppäinkomentoja vastaan. Onko joku muu tähän törmännyt?
Pikaisesti eilen googletin niin en äkkiseltään ratkaisua löytänyt.

Ensimmäistä kertaa kokelin rallia VR laseilla, olihan se ihan erilaista, täytyi kokeilla kun kävi hotsittamaan tuo tuleva WRC (ja kerran siihen aikanaan VR -tuki tulee).
Muuten hyvä, mutta olisi kivaa jos saisi ohjaamosta näkyvän ratin pois, häiritsee koska on toki omilla mieltymyksillä pyörii eri tahtia kuin ratti omissa käsissä.

Pari juttua mitä kokeilla eli kun olet käynnistänyt pelin niin käy desktopin puolella ja klikkaa se Dirt Rallyn ikkuna siellä aktiiviseksi ja hyppää takaisin VR puolelle jos sitten ottaisi komennot vastaan. Jos tämä ei auta niin toinen on että käynnistä ensin SteamVR ja Dirt Rally sieltä (eikä VRD:n Games sivulta). Näitä paria juttua joutuu tekemään itse F1 22 ja DR2:n kans Picolla, hieman päivästä riippuen :)
 
Alkoi itseäkin kiinnostaa tämä iotechin skaba ja kävin luomassa Racenet-tilin ja liittymässä klubiin.
Sen verran vähän on tullut pelattua viime aikoina rallia että melkoista hakemista oli pädillä kun kävin testaamassa ekaa kertaa melkein vuoteen time trialia. Viimeksi tullut ajettua ratilla joten siinäkin varmaan yksi syy miksi tuntui niin oudolta.
Onko klubissa minkä verran muita pädikuskeja?
Mitä dlc:ta pitää olla ostettuna jos meinaa kaikkiin kisoihin osallistua?
Kyllä melkee kaikki noi ralli lokaatio dlc:t ostaisin, ei kuitenkaa iha hirveesti oo muuten mistä valkkailla noita kisoja. Jos siis järkevään hintaan saa.
 
Iski eilen into hieroa Kakaristoa sen verran että pääsis alle 7min up to 2000cc kotterolla, kyllähän se jokusen yrityksen otti. :) Nyt on oma pb 6.52.008, pari sekkaa varmaan sais pois vielä kun pikku kohellukset jäis pois. Sijotus tais olla 154 listalla ajon jälkeen. Tätä tulosta ei olis tullut ilman @karik134 säätö raamattua.
 
Pari juttua mitä kokeilla eli kun olet käynnistänyt pelin niin käy desktopin puolella ja klikkaa se Dirt Rallyn ikkuna siellä aktiiviseksi ja hyppää takaisin VR puolelle jos sitten ottaisi komennot vastaan.

Tämähän se vaan oli :facepalm: Kiitoksia.
Olin jo unohtanut, aika vakiotoimenpide muissakin peleissä, oli vaan jo unohtunut kun viimeisen kuukauden hakannut Starfieldia
 
Iski eilen into hieroa Kakaristoa sen verran että pääsis alle 7min up to 2000cc kotterolla, kyllähän se jokusen yrityksen otti. :) Nyt on oma pb 6.52.008, pari sekkaa varmaan sais pois vielä kun pikku kohellukset jäis pois. Sijotus tais olla 154 listalla ajon jälkeen. Tätä tulosta ei olis tullut ilman @karik134 säätö raamattua.

Mistä tuo raamattu löytyy? Voisi olla itsellänikin käyttöä :D
 
Kyllä tulee ryssittyä. Toka pätkä tyhjällä renkaalla melkein alusta loppuun. Kolmannella johonkin perkeleen kuusen näreeseen jota en nähnyt ennen kuin rysähti...
 
sama juttu. eka pätkä ihan kivasti :D parilla oja roikotuksella, kakkos pätkällä sitten vähän enemmin ojaan kumipuhki eikä vararengasta ja 3/4 pätkää kolmella renkaalla parilla piruetilla mutta sitkeästi maaliin.
VRllä nuo sade pätkät on vaikeita. menettää sen vr tuoman edun kun ei näe sivulaseista pihalle..
 
sama juttu. eka pätkä ihan kivasti :D parilla oja roikotuksella, kakkos pätkällä sitten vähän enemmin ojaan kumipuhki eikä vararengasta ja 3/4 pätkää kolmella renkaalla parilla piruetilla mutta sitkeästi maaliin.
VRllä nuo sade pätkät on vaikeita. menettää sen vr tuoman edun kun ei näe sivulaseista pihalle..
Joo, se sade-efekti sivulaseissa on hieman turhan vahva kun niistä ei näe mitään läpi. Lasit ei putsaannu vaikka kuinka vetäisi kylki edellä :lol:
 
En oo vuosiin ajellu Dirt2. Olisin treenannu tota kakkos pätkää sateella vaan mun versiossa ei sitä ollut?? Mikäköhän tossakin oli että puuttu toi sadekeli tältä pätkältä?
 
Kävin treenaamatta ajamassa pätkät läpi, melko keskellä tietä piti ajella kun ei näitä oikein muistanut. Pari spinnausta/kiveen osumista ja lisäksi viimeisellä yöpätkällä piti ajaa tosi hiljaa kun näkyvyys oli joku 20m. Jostain tarvii kyllä käydä säätämässä gammaa kun vr:llä kaikki muut kelit on ihan ajettavia mutta öisin tuntuu että autossa olisi jotkut mummofillarin valoa vähän heikommat tuikut.
 
Kävin treenaamatta ajamassa pätkät läpi, melko keskellä tietä piti ajella kun ei näitä oikein muistanut. Pari spinnausta/kiveen osumista ja lisäksi viimeisellä yöpätkällä piti ajaa tosi hiljaa kun näkyvyys oli joku 20m. Jostain tarvii kyllä käydä säätämässä gammaa kun vr:llä kaikki muut kelit on ihan ajettavia mutta öisin tuntuu että autossa olisi jotkut mummofillarin valoa vähän heikommat tuikut.
Lisävalot on heikot kaikilla johtuen siitä että valot nyt loppuu n.70m päässä kuin seinään. Ehkä pakko ollut tehdä noin koska julkaistu ps4, xbox one konsoleille ja niiden tehot ei vain riitä yövalaistukseen kunnolla. Olisivat voinet jättää yöt kokonaan pois ja olisi jääny dusk pimeimmäksi kun ei ne öisin juuri ajele enää, parempi sekin kuin tällainen iso kompromissi näkyvyyden kanssa.
Vaikka löisit gamman täysille niin ei se näkyvyys ole vieläkään oikeaa luokkaa eli jotain n.150-200m kuten pitäisi modernin ralliauton lisävaloilla.
 
En oo vuosiin ajellu Dirt2. Olisin treenannu tota kakkos pätkää sateella vaan mun versiossa ei sitä ollut?? Mikäköhän tossakin oli että puuttu toi sadekeli tältä pätkältä?
Ei timetrialissa olekaan kuin ne kuiva ja märkätie. Tehtävä custom kisa
 
Kävin treenaamatta ajamassa pätkät läpi, melko keskellä tietä piti ajella kun ei näitä oikein muistanut. Pari spinnausta/kiveen osumista ja lisäksi viimeisellä yöpätkällä piti ajaa tosi hiljaa kun näkyvyys oli joku 20m. Jostain tarvii kyllä käydä säätämässä gammaa kun vr:llä kaikki muut kelit on ihan ajettavia mutta öisin tuntuu että autossa olisi jotkut mummofillarin valoa vähän heikommat tuikut.
Joutu siellä pimeessä kyllä nuottia kuuntelemaan ja säätämään lyhyemmäksi naksun . Joskin tulee ajettua mutenkin sillä toisella vai kolmanneksi lyhyimmällä
 
Eilen tuli itse ajeltua Scotland läpi ja valitettavasti liikaa virheitä siinä tuli. 3 ja 5 pätkä ok ajoa, vaikka unohdin vaihtaa uudet renkaat 3 pätkälle. Nää on kyllä raakoja kisoja täydellä damagella, kun ei saa edes huollettua autoa kuntoon huollossa. Mutta Suomi ralliin sitten uutta yritystä.
Hyvää ajoa taas Terror. Varmaa ajamista, selvä rattimies siis:thumbsup:
 
Eilen tuli itse ajeltua Scotland läpi ja valitettavasti liikaa virheitä siinä tuli. 3 ja 5 pätkä ok ajoa, vaikka unohdin vaihtaa uudet renkaat 3 pätkälle. Nää on kyllä raakoja kisoja täydellä damagella, kun ei saa edes huollettua autoa kuntoon huollossa. Mutta Suomi ralliin sitten uutta yritystä.
Hyvää ajoa taas Terror. Varmaa ajamista, selvä rattimies siis:thumbsup:
No joo, kohtalaisen varmaa silloin kun ei yritä liikaa puskea. Samalla mentaliteetilla SM-sarjaa läpi, körötellään ja luotetaan että kovemmat vetää pöpelikköön
 
Korjaus edelliseen 3 ja 4 pätkät hyvät ei siis 5, jossa ajeltiin pitkät matkat kolmella renkaalla.
 
Ei muuta kuin tsemppiä sulle SM kisoihin. Vaikka siellä voi olla aika kova taso, niin varmalla ajolla sielläkin voit pärjätä.
 
Ja sehän on laji kuin laji, kun numerolappu laitetaan rintaan niin alkaa syke nousta ja kädet täristä vaikka olisi ihan tuttua hommaa tekemässä :)

Kisaamaan oppii vaan kisaamalla, näissä e-urheilulajeissa pääsee onneksi matalalla kynnyksellä kokeilemaan ja haastamaan itseään.
 
Saako muuten tossa SM kisassa ajaa VR laseilla? Kotona ajeltuna varmaakin, mutta mitens siel loppukisassa?
 
Saako muuten tossa SM kisassa ajaa VR laseilla? Kotona ajeltuna varmaakin, mutta mitens siel loppukisassa?
Saa ilmeisesti finaalissakin, mutta järjestäjän toimesta ei ole laseja ja omien lasien säätäminen sinne valmiiseen setuppiin voi olla hankalaa. Täytyy selvitellä jos nyt sinne asti pääsee, näytöltä ajettuna tulisi annettua tasoitusta aika reilusti muille
 
Ok. Toivotaan että pääset finaaliin ja säädöt laseille kuntoon, ettei tarvitse sen takia tasotusta antaa.
 
Skotlanti ajeltu. Ilman sen kummempia virheitä leppoisassa 22 sekunnin johdossa tultiin viimeiselle pätkälle.
Lähes sokkona menee nämä yöpätkät omalla VR setupilla joten viimeisellä pätkällä 26 sekuntia turpaan ja voitto karkasi jälleen.
 
Skotlanti ajeltu. Ilman sen kummempia virheitä leppoisassa 22 sekunnin johdossa tultiin viimeiselle pätkälle.
Lähes sokkona menee nämä yöpätkät omalla VR setupilla joten viimeisellä pätkällä 26 sekuntia turpaan ja voitto karkasi jälleen.
Tuliko osumaa johonkin vikalla pätkällä vai pitikö vaan ajaa hiljaa? Mulla oli sen verran näkyvyyttä että mutkaisilla osuuksilla pärjää, mutta suorilla piti himmata.
 
tuo pimeällä ajo oli kyllä jännää ku pskan ajo ilman perälautaa :D
valve index pelaa kyllä hyvin pimeessä.
 
Toistaako nuo VR lasit jotenkin huonosti pimeitä kenttiä vai mikä niissä on? Voisi kyllä olla kiva ajaa VR, nyt tulee ajettua 42" töllöllä melko likeltä.
 
Tuliko osumaa johonkin vikalla pätkällä vai pitikö vaan ajaa hiljaa? Mulla oli sen verran näkyvyyttä että mutkaisilla osuuksilla pärjää, mutta suorilla piti himmata.
Ei tullut osumaa vaan älyttömän hiljaa ettei törmää mihinkään. Nuotitatkaan ei auta kun näkymä on about sokkona :cautious:
 
Toistaako nuo VR lasit jotenkin huonosti pimeitä kenttiä vai mikä niissä on? Voisi kyllä olla kiva ajaa VR, nyt tulee ajettua 42" töllöllä melko likeltä.
Varmaankin asetuksista/configista kiinni ja toki eri lasien näyttötyypeistä.
Testasin jälkeenpäin 34" uw näytöllä saman pätkän pimeällä ja kyllä se näkyvyys on huomattavasti parempi näytöllä ajettaessa.
 
Vaikuttaako "surface degradation" asfaltilla ajattaessa jotenkin? Sorapätkillä kaiketi tie urautuu enemmän ja auto voi pohjata helpommin?
 
Vaikuttaako "surface degradation" asfaltilla ajattaessa jotenkin? Sorapätkillä kaiketi tie urautuu enemmän ja auto voi pohjata helpommin?
En ole ihan satavarma mutta pidon määrä voi laskea tielle kertyvän irtosoran myötä. Tiehen kyllä jää enemmän kumia myös että paikoin pitoa voi olla enemmän. En tosiaan tiedä meneekö noin mutta voi olla ennen mutkia jarrualueilla voi olla vähän enemmän pitoa, mutta mutkissa/mutkien jälkeen sitten vähemmän.

Voi olla niin pieni ero ettei ole juuri merkitystä tai sitä ei erota.

Muistaakseni Espanjassa jos ajaa Custom ja valitsee full degr niin se degradation-indikaattori ei muutu yhtään vaan aina näyttää low-kohtaa oli lähtöpaikka mikä tahansa, ihan alussa tai viimeisimpiä. Saksassa se muuttuu mutta siellä voi leikatakin yleensä enemmän tai tie on huonokuntoisempaa niin se nyt voisi puhdistua ja likaantua enemmän.

Soran degradation menee niin että joo tie uriutuu mutta myös pito kasvaa sen myötä. (TT:ssä ei ole uria mutta silti maksimaalinen pito).
Jos kisassa on no/low degr niin silloin tiessä on myös vähemmän pitoa.
 
Viimeksi muokattu:
En ole ihan satavarma mutta pidon määrä voi laskea tielle kertyvän irtosoran myötä. Tiehen kyllä jää enemmän kumia myös että paikoin pitoa voi olla enemmän. En tosiaan tiedä meneekö noin mutta voi olla ennen mutkia jarrualueilla voi olla vähän enemmän pitoa, mutta mutkissa/mutkien jälkeen sitten vähemmän.

Voi olla niin pieni ero ettei ole juuri merkitystä tai sitä ei erota.

Muistaakseni Espanjassa jos ajaa Custom ja valitsee full degr niin se degradation ei muutu yhtään vaan aina näyttää low-kohtaa oli lähtöpaikka ai vastaan mikä tahansa. Saksassa se muuttuu mutta siellä voi leikatakin yleensä enemmän tai tie on huonokuntoisempaa.
Täytyy varmaan tehdä testiklubikisa ja kokeilla huomaako eroa. Hölmöä ettei pelissä voi esim. Time trialissa testailla näitä.
 
Täytyy varmaan tehdä testiklubikisa ja kokeilla huomaako eroa. Hölmöä ettei pelissä voi esim. Time trialissa testailla näitä.
Sä voit testata Customissa.
Valitse se full degr-optio ja lisää useampi ek ja huolto joka ek:n jälkeen ja AI joku heikko % jotta johdat varmasti kisaa aina joka ek:n jälkeen. Jos johdat niin tällöin ekan ek:n jälkeen ja jatkossa tulee aina high degr koska starttaat viimeisenä (ekan ek:n degr tulee ihan arvalla koska se riippuu lähtöpaikasta jonka saat sattumanvaraisesti). Tässä ei voi valita sitä degr mikä on huono testaamista varten, pitäisi hävitä aikaa tahallaan että saisi pitää jonkin medium degr lähtöpaikan jne että siinä mielessä itse club-kisa testi on myös hyvä koska voi asettaa sen kuluman.

Time Trial on TT, se ei ole virallinen testipaikka koska vararengas valintakin puuttuu jne.
 
Viimeksi muokattu:
Nopea testi samalla asfalttietapilla deg. off ja max, kuivalla ja sadekelillä: perstuntuma oli ehkä aavistuksen huonompi pito max deg. kuin off, mutta omilla ajotaidoilla hukkuu kohinaan niin että en saanut eroja aikaiseksi. Molemmissa keleissä meni ajat sekunnin sisälle hyvin samankaltaisella ajolla. Graafisesti tiessä näkyi kyllä kumia kuivalla kelillä ja ensin tuntui että onkin enemmän pitoa ja olin ihan varma että on selvästi nopeampi aika, mutta ihan samaan meni
 
Jostain syystä iskeny into hieroa tota Kakaristoa lisää, no on ajat parantuneet aika hyvinkin. Nyt ollaan aika kivasti jo alle 7min. Vieläkin olis vähän kyl mahdollista parantaa, jos ylimääränen sohlaaminen vähenis. :D
 
Kävin rykäisemässä Iotechin Suomipätkät heti alta pois. Tällä kertaa kokeilin ajaa lähempänä omia taitorajoja ja yli mentiinkin sitten pariin otteeseen :lol: nelospätkällä kovavauhtisesta hypystä penkan reunaan ja siitä katolleen pusikkoon. Ihmeen kaupalla en osunut lyhtypylvääseen vaan pääsin nilkuttamaan maaliin. Viimeisellä etapilla sitten yksi mutka puolivälissä leveäksi ja kovalla vauhdilla kiveen. Terminal damage oli varmaan lähellä, mutta pääsi siitä kuitenkin loppupätkän kävelyvauhdilla maaliin vaikka auto rämisi ja kolisi jo aika pahasti.
 
Kävin rykäisemässä Iotechin Suomipätkät heti alta pois. Tällä kertaa kokeilin ajaa lähempänä omia taitorajoja ja yli mentiinkin sitten pariin otteeseen :lol: nelospätkällä kovavauhtisesta hypystä penkan reunaan ja siitä katolleen pusikkoon. Ihmeen kaupalla en osunut lyhtypylvääseen vaan pääsin nilkuttamaan maaliin. Viimeisellä etapilla sitten yksi mutka puolivälissä leveäksi ja kovalla vauhdilla kiveen. Terminal damage oli varmaan lähellä, mutta pääsi siitä kuitenkin loppupätkän kävelyvauhdilla maaliin vaikka auto rämisi ja kolisi jo aika pahasti.
Tästä innostuneena meinasin että nyt vedän ihan täysii :D Eka hyppyri ja johonkin joko merkkiin tai näreeseen ja siitä metsään. Toka pätkällä kaks t-risteystä suoraan.
Pimeillä ja sateisilla pätkillä tulinkin sitten hissukseen. Viimeinen pätkä olikin kivaa kun oli hyvä keli. Omasta mielestä tuli hyvin (6.58) mutta enpä tiedä millaisia aikoja vedätte siellä.
Uskoisin ettei kukaan minuuttia nopeampi ole.
 
Tästä innostuneena meinasin että nyt vedän ihan täysii :D Eka hyppyri ja johonkin joko merkkiin tai näreeseen ja siitä metsään. Toka pätkällä kaks t-risteystä suoraan.
Pimeillä ja sateisilla pätkillä tulinkin sitten hissukseen. Viimeinen pätkä olikin kivaa kun oli hyvä keli. Omasta mielestä tuli hyvin (6.58) mutta enpä tiedä millaisia aikoja vedätte siellä.
Uskoisin ettei kukaan minuuttia nopeampi ole.
SM-sarjan kisassa kovin aika tuohon Hämelahden pätkään oli 6:07... itse jäin siitä ~25s
 
Viimeksi muokattu:
Ok. Toivotaan että pääset finaaliin ja säädöt laseille kuntoon, ettei tarvitse sen takia tasotusta antaa.
En usko että tarvii enää stressata finaaliin pääsystä, aika kova taso tuolla SM-sarjassa o_O. Ekan osakilpailun ajoi 63 kuskia, oma sijoitus 26. Mutta jos nyt vaikka vähän treenaisi enemmän seuraavia kisoja, on siellä muutama sija otettavissa :cool:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 512
Viestejä
4 863 120
Jäsenet
78 608
Uusin jäsen
Sisunissila

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom