Dirt Rally 2.0

Liityin minäkin klubiin ja ehdin päristellä naapurimaan pätkät. Muistin samalla miksi yleensä en noita ajele, pompottaa pahemmin kuin Argentina.
Padilla nykyään useimmin ajelen, harvoin enää jaksan asetella G25:ä, alkaa silläkin jo ikä painaa, ostin sen muistaakseni 2004-2005? ei se kauaa ollu vielä markkinoilla kun sen ostin.
 
Taas kisa paketissa, kiva että on osallistujia! :thumbsup:

Seuraavaksi R5 alkaa NYT!

1695998259299.png
 
Taas kisa paketissa, kiva että on osallistujia! :thumbsup:

Seuraavaksi R5 alkaa NYT!

1695998259299.png
Tarvii omaa tasoa nostaa jos meinaan Vatazan vielä pitää seuraavissa takana, hän antoi kuitenkin ekan kisan tasoitusta :) Ajattelin ilmottautua myös mukaan digirallin SM-sarjaan, pitää vaan ensin liittyä johonkin yhdistykseen ja hommata kisalisenssi.
 
Kiitos taas kisan avauksesta Jessen:thumbsup:. Tämä R5 varmasti suosituin automalli tässä pelissä, joten luulisi monille sopivan. Itselle kuitenkin aika vähän kilometrejä on tullut näillä, jopa B ryhmän mostereilla tullut ajettua enemmän. Jotenkin noi vanhemmat autot itseäni sytyttää enemmän ja varsinkin takavedot.
Tohon digimestikseen on kyllä valittu itselleni aika huonot kisat, Saksa ei kiitos, Kreikka ei vaan osaa ja Ruotsi ei vaan maistu. Suomi ainoa mikä ihan jees, mutta siinäkään ei vauhti riitä valitettavasti. Mutta hyvää io tech kisaa:thumbsup: kaikille.
 
Onko suosituksia, millä lähtee R5 koittamaan? Ei oo juuri tullut kyseistä luokkaa ajettua. Vanhemmat enemmän suosiossa.
 
Pitihän se ekalla pätkällä katolleen ajaa..... Toka pätkä ja pihalle ja vielä eksyin metsään :D Sieltä tielle ja väärään suuntaan.....Ralli jatkuu...
Neljä pätkää menty. Joka pätkällä vähän käväisty ulkona. Menee rengastestiksi. 3 pätkää samoilla softeilla kun ei muista niitä vaihtaa.
On autokin aika romuna......
 
Viimeksi muokattu:
Tarvii omaa tasoa nostaa jos meinaan Vatazan vielä pitää seuraavissa takana, hän antoi kuitenkin ekan kisan tasoitusta :) Ajattelin ilmottautua myös mukaan digirallin SM-sarjaan, pitää vaan ensin liittyä johonkin yhdistykseen ja hommata kisalisenssi.
Luulen että nelivedoilla joutuu aika kovaa päästellä jos haluaa herran kyydissä pysyä mitä katselin sun Daily & Weekly sijoituksia :hmm: R5 varmaan erot muutenkin pienempiä kuin takatuuppareilla, sen verran helpompia ajaa.
 
Juu en minäkään, mutta se mitä olen ajellut(gtr säädöt käytössä ei omat) niin omat kolme valintaa osuu näin.
VW polo joka paikan höylä, ei varmaan nopein? Mitsubishi space star tässä terävyys hyvä mutkiin. Itse tykkää, mutta tuskin voitto auto. Fiesta MKII lienee nopein, mutta gtr säädöillä jotenkin pehmeä ja liukuu mutkia(tämä oma tuntuma).
 
Jotenkin ihmeellä selvisin kolmesta ulosajosta ja yhdestä katon kautta ympäri koitoksesta mutta maaliin pääsin.
Mulle nelikot istuu parhaiten vaikka hidas olen niilläkin :kippis:
 
Sain ilmottautumisen Digi SM-sarjaan hoidettua sutjakasti! Täytyy varmaan käydä tutustumassa nyt myös paikalliseen autokerhoon mihin tuli liityttyä samalla jäseneksi :lol:

Asfalttikisat tuottaa ihottumaa niitä on tullut kaikista vähiten ajettua. Kreikkaa on myös tullut ajettua vähemmän kuin muita soraralleja, vaatii varmaan vähän kertaamista. Skotlannista tykkään ja joissain sen pätkistä on tullut aika hyviäkin vetoja joskus, mutta siellä on usein pienestä kiinni ettei ota rengas johonkin tukkiin kiinni ja homma sitä myöten selvä.
Ja Suomen pätkissä jostain kumman syystä on paljon enemmän suomalaisia kuskeja listoilla edellä kuin muissa. Saksassa sitten saksalaisia. :hmm:
 
No nyt on startattu R5 rallit vw pololla. Auto tuntu riittävän hyvin sattuvan käteen parin shakedownin jälkeen, niin päätin lähteä ensimmäiselle pätkälle. Onnistuin ajamaan ekan väliajan loppupuolella hypyn jälkeen oikealla olevaan kiveen, vaikka muistin, että se pitäisi ajaa vasenta laitaa. Lopputuloksena terminal. No katotaan sit taas ensi viikolla.
 
Osaako joku sanoa mitä AKK:n "Digitaalinen autourheilulisenssi" kustantaa? En löytänyt sitä hinnastosta.

Edit: olen puusilmä, siinähän se oli heti listan alussa. 5€ maksaa, ei jää siitä ainakaan osallistuminen kiinni
Mistä löysit tuon 5€ tai tekstin digitaalinen autourheilulisenssi, ei mitään tuollaista näy missään.

Menee tuonne KITI sivustolle ja oikealla ylhäältä klikaan julkinen sivusto niin siellä yksityinen lisenssi 29€ on halvin.
 
Mistä löysit tuon 5€ tai tekstin digitaalinen autourheilulisenssi, ei mitään tuollaista näy missään.

Menee tuonne KITI sivustolle ja oikealla ylhäältä klikaan julkinen sivusto niin siellä yksityinen lisenssi 29€ on halvin.
Tuolta löytyi ja onnistuin sen saman 5€ maksamaan myös Kitin kautta
 
Jos on jo joku muu kilpailulisenssi niin tuota digitaalista ei kaiketi erikseen tarvitse, ei ehkä silloin myöskään näy? Joku voi korjata, en tiedä meneekö noin?
 
Jos on jo joku muu kilpailulisenssi niin tuota digitaalista ei kaiketi erikseen tarvitse, ei ehkä silloin myöskään näy? Joku voi korjata, en tiedä meneekö noin?
Ei mulla ole minkäänlaista lisenssiä, enkä kuulu mihinkään moottorikerhoon joten ei löydy mitään ID-numeroa jolla kirjautua sinne.

Menen tuohon KITI sivulle ja oikealta yläkulmasta -> julkinen sivusto -> lisenssit osta -kohdasta

ja vain nämä löytyy
lisenssit.png

Kyllähän tuolla AKK sivulla lukee on 5€ ja digitaalinen lisenssi mutta en mä löydä tuota vaihtoehtoa mistään.

Pitääkö ensin liittyä johonkin moottorikerhoon jotta saa sen ID-numeron jolla kirjautuu KITI sivulle ja silloin tulee valittavaksi se 5€ digitaalinen lisenssi ja voi maksaa sen?
Kerho johon ajattelin liittyä niin sen jäsenmaksu on 30€/vuosi +5€ se digitaalien lisenssi, no ei paha jos haluaa tukea paikallista pikkukylän moottorikerhoa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei mulla ole minkäänlaista lisenssiä, enkä kuulu mihinkään moottorikerhoon joten ei löydy mitään ID-numeroa jolla kirjautua sinne.

Menen tuohon KITI sivulle ja oikealta yläkulmasta -> julkinen sivusto -> lisenssit osta -kohdasta

ja vain nämä löytyy
lisenssit.png

Kyllähän tuolla AKK sivulla lukee on 5€ ja digitaalinen lisenssi mutta en mä löydä tuota vaihtoehtoa mistään.

Pitääkö ensin liittyä johonkin moottorikerhoon jotta saa sen ID-numeron jolla kirjautuu KITI sivulle ja silloin tulee valittavaksi se 5€ digitaalinen lisenssi ja voi maksaa sen?
Kerho johon ajattelin liittyä niin sen jäsenmaksu on 30€/vuosi +5€ se digitaalien lisenssi, no ei paha jos haluaa tukea paikallista pikkukylän moottorikerhoa.
Joo, pitää olla jonkun AKK:n alaisen kerhon jäsen. Tulihan tälle kisalle nyt hintaa, 30€ jäsenyys, 5€ digilisenssi ja itse kisa maksaa vielä 25€.
Itse liityin Tampereen Urheiluautoilijoihin (TamUA), joten heitä sitten edustataan kisassa. Kävin myös kerholla tutustumassa tänään kun siellä oli avoimet ovet, ihan asialliset simulaattorivehkeet löytyy ja koulutusta junnuille joka viikko. Ihan mielellään tukee jäsenmaksun myötä toimintaa.
 
Joo, pitää olla jonkun AKK:n alaisen kerhon jäsen. Tulihan tälle kisalle nyt hintaa, 30€ jäsenyys, 5€ digilisenssi ja itse kisa maksaa vielä 25€.
Itse liityin Tampereen Urheiluautoilijoihin (TamUA), joten heitä sitten edustataan kisassa. Kävin myös kerholla tutustumassa tänään kun siellä oli avoimet ovet, ihan asialliset simulaattorivehkeet löytyy ja koulutusta junnuille joka viikko. Ihan mielellään tukee jäsenmaksun myötä toimintaa.
Missä tuo kisamaksu maksetaan sitten?

Onko säännöt sitten mitkä oikomisten suhteen? Ja pitääkö ajaa Livenä tai tallentaa ajot josta voidaan tarkistaa/varmistaa ettei ole oikonut sääntöjen vastaisesti tmv.
Itse en kyllä aio hyödyntää niitä maksimioikomisia, varmaan yritän pitää sisemmät renkaat aina tiellä(ei ojissa), mutta voi tulla virheitä paikoin että valuu linjat leveäksi tai ottaa sisälle liian aikaisin tmv jolloin kaikki renkaat hetken ulkona tieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Missä tuo kisamaksu maksetaan sitten?

Onko säännöt sitten mitkä oikomisten suhteen? Ja pitääkö ajaa Livenä tai tallentaa ajot josta voidaan tarkistaa/varmistaa ettei ole oikonut sääntöjen vastaisesti tmv.
Itse en kyllä aio hyödyntää niitä maksimioikomisia, varmaan yritän pitää sisemmät renkaat aina tiellä(ei ojissa), mutta voi tulla virheitä paikoin että valuu linjat leveäksi tai ottaa sisälle liian aikaisin tmv jolloin kaikki renkaat hetken ulkona tieltä.
Kisamaksusta tuli lasku ilmottautumisen jälkeen. Oikominen oli kisan säännöissä kielletty mutta en tiedä miten sitä voi valvoa kun ajoja ei tarvitse tallentaa. Itse en ole yhtään oikoreittiä koskaan käyttänyt enkä ole perehtynyt missä niitä on, joten voi hyvällä omallatunnolla tykittää menemään.

Säännöt löytyy ainakin Discord kanavalta.
 
Kisamaksusta tuli lasku ilmottautumisen jälkeen. Oikominen oli kisan säännöissä kielletty mutta en tiedä miten sitä voi valvoa kun ajoja ei tarvitse tallentaa. Itse en ole yhtään oikoreittiä koskaan käyttänyt enkä ole perehtynyt missä niitä on, joten voi hyvällä omallatunnolla tykittää menemään.
Ruotsissa ja Kreikkassa, Saksassa ei ole isoja oikomisia, puoli auton leveyttä tai koko leveyden ulkona verran voi juuri ja juuri mennä paikoin.

Suomessa on tosi isoja oikomisia kun voi vetää pitkin peltoja, esim. n. 10m tiestä(Puola on vielä pahempi joten hyvä että sitä ei ole mukana) ja ajalliset hyödyt on jopa useita sekunteja pitkällä ek:lla.
Ja paikoin voin antaa valua leveäksi kokonaan ulos tieltä jolloin myös hyötyy koska vauhti säilyy esim. Kakariston risteys on sellainen paikka, jopa 1s hyöty tästä pelkästään jos annat valua reilusti ulos tieltä ja pysyt 3:lla ja kaasu suht pohjassa, kun taas jos aikoo pysyä ojien välissä on mentävä alas 2:lle ja varovasti kaasua.
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran ripeetä porukkaa tonne ilmottautuu kuitenkin, niin viitti pistää vähiä pennejään kiini ja olla viimonen.. :p

Herrasmies säännöillähän noita on tupattu ajamaan kaiketi, nyt tietenkin on vielä se että neljän rallin jälkeen 15 parasta kutsutaan turkuun ajamaan mestaruudesta, niin sielä tuskin voi sitten enään ainakaan oikoa, kun luultavastyi jokunen silmäpari seuraa sitä ajoa silloin.

Mutta lykkyä porukalle, ketkä sinne uskaltautuupi. :)
 
Kreikka ajettu. Kerran pyörähdin katollaan mistä piti resetoida auto ja aikaa paloi aikalailla ja vikalla ek:lla takarengas puhki vikaan tai tokavikaan neulansilmään. Muuten meni kyllä ihan puhtaasti itsellä ja silti kolmisen minsaa kärjestä jäljessä. On toi Kreikka raaka paikka, ainakin itseä pelottaa vähän joka mutkassa kun on niin kapeat pätkät ja mokatessa jyrkänne muistuttaa heti olemassaolostaan...
 
Kreikka käyty myös ajelemassa ja pari kertaa piti katon kauttakin pyöriä, muuten ihan ok. Takavetosilla ei paljon jaksanut ajella, kun ei vaan osaa.
 
Tuli myös räpellettyä Kreikka läpi ja kyllä oli ihme että maaliin pääsin. Oli rengasrikkoja, tielle nostoja ja spinnauksia. Viimeinen pätkä ainoa missä sain lähes puhtaan veton, mutta siinäkin pysäytin auton neulansilmässä. Meni vähän hermot toisella etapilla, kun rengasrikko tuli todella helposti ja loppu kisa meni höyryjä päästellessä. Kreikka on kyllä kisa joka pitäisi osata ulkoa. On niin monta paikkaa jossa voi pilata kisan. Eipä ole suuria odotuksia loppuihin kisoihin näillä R5 autoilla. No pohjalta tason nosto pitäisi olla ainakin hieman helpompaa.
 
Tuli käytyä Kreikassa kurvailees ja aika kivasti tuli taas. Parit pikku kämmit sielä täälä ja olikohan vitos pätkällä kun tuskahti sen verran puskaan että joutu pakitteleen. Sinne meni ehkä joku 10-15s.

Tuli otettua ajelut talteenkin vaihteeks.
 
Aika tasaista kärjen osalta, tällä hetkellä parin sekunnin sisällä kolme kuskia! Ja vähän pienemmiltä erot näyttää muutenkin kun varmaan monelle tutumpi autoluokka.
 
Alkoi itseäkin kiinnostaa tämä iotechin skaba ja kävin luomassa Racenet-tilin ja liittymässä klubiin.
Sen verran vähän on tullut pelattua viime aikoina rallia että melkoista hakemista oli pädillä kun kävin testaamassa ekaa kertaa melkein vuoteen time trialia. Viimeksi tullut ajettua ratilla joten siinäkin varmaan yksi syy miksi tuntui niin oudolta.
Onko klubissa minkä verran muita pädikuskeja?
Mitä dlc:ta pitää olla ostettuna jos meinaa kaikkiin kisoihin osallistua?
 
VR ajelijat: Minulla Pico 4, ja saan Steam Dirtin vain Picon omalla streaming assistantilla toimimaan, ja siinähän on huonompi kuvanlaatu...
Virtual Desktopilla peli pyörähtää mutta introa pidemmälle ei pääse, koska ei ota näppäinkomentoja vastaan. Onko joku muu tähän törmännyt?
Pikaisesti eilen googletin niin en äkkiseltään ratkaisua löytänyt.

Ensimmäistä kertaa kokelin rallia VR laseilla, olihan se ihan erilaista, täytyi kokeilla kun kävi hotsittamaan tuo tuleva WRC (ja kerran siihen aikanaan VR -tuki tulee).
Muuten hyvä, mutta olisi kivaa jos saisi ohjaamosta näkyvän ratin pois, häiritsee koska on toki omilla mieltymyksillä pyörii eri tahtia kuin ratti omissa käsissä.
 
VR ajelijat: Minulla Pico 4, ja saan Steam Dirtin vain Picon omalla streaming assistantilla toimimaan, ja siinähän on huonompi kuvanlaatu...
Virtual Desktopilla peli pyörähtää mutta introa pidemmälle ei pääse, koska ei ota näppäinkomentoja vastaan. Onko joku muu tähän törmännyt?
Pikaisesti eilen googletin niin en äkkiseltään ratkaisua löytänyt.

Ensimmäistä kertaa kokelin rallia VR laseilla, olihan se ihan erilaista, täytyi kokeilla kun kävi hotsittamaan tuo tuleva WRC (ja kerran siihen aikanaan VR -tuki tulee).
Muuten hyvä, mutta olisi kivaa jos saisi ohjaamosta näkyvän ratin pois, häiritsee koska on toki omilla mieltymyksillä pyörii eri tahtia kuin ratti omissa käsissä.

Pari juttua mitä kokeilla eli kun olet käynnistänyt pelin niin käy desktopin puolella ja klikkaa se Dirt Rallyn ikkuna siellä aktiiviseksi ja hyppää takaisin VR puolelle jos sitten ottaisi komennot vastaan. Jos tämä ei auta niin toinen on että käynnistä ensin SteamVR ja Dirt Rally sieltä (eikä VRD:n Games sivulta). Näitä paria juttua joutuu tekemään itse F1 22 ja DR2:n kans Picolla, hieman päivästä riippuen :)
 
Alkoi itseäkin kiinnostaa tämä iotechin skaba ja kävin luomassa Racenet-tilin ja liittymässä klubiin.
Sen verran vähän on tullut pelattua viime aikoina rallia että melkoista hakemista oli pädillä kun kävin testaamassa ekaa kertaa melkein vuoteen time trialia. Viimeksi tullut ajettua ratilla joten siinäkin varmaan yksi syy miksi tuntui niin oudolta.
Onko klubissa minkä verran muita pädikuskeja?
Mitä dlc:ta pitää olla ostettuna jos meinaa kaikkiin kisoihin osallistua?
Kyllä melkee kaikki noi ralli lokaatio dlc:t ostaisin, ei kuitenkaa iha hirveesti oo muuten mistä valkkailla noita kisoja. Jos siis järkevään hintaan saa.
 
Iski eilen into hieroa Kakaristoa sen verran että pääsis alle 7min up to 2000cc kotterolla, kyllähän se jokusen yrityksen otti. :) Nyt on oma pb 6.52.008, pari sekkaa varmaan sais pois vielä kun pikku kohellukset jäis pois. Sijotus tais olla 154 listalla ajon jälkeen. Tätä tulosta ei olis tullut ilman @karik134 säätö raamattua.
 
Pari juttua mitä kokeilla eli kun olet käynnistänyt pelin niin käy desktopin puolella ja klikkaa se Dirt Rallyn ikkuna siellä aktiiviseksi ja hyppää takaisin VR puolelle jos sitten ottaisi komennot vastaan.

Tämähän se vaan oli :facepalm: Kiitoksia.
Olin jo unohtanut, aika vakiotoimenpide muissakin peleissä, oli vaan jo unohtunut kun viimeisen kuukauden hakannut Starfieldia
 
Iski eilen into hieroa Kakaristoa sen verran että pääsis alle 7min up to 2000cc kotterolla, kyllähän se jokusen yrityksen otti. :) Nyt on oma pb 6.52.008, pari sekkaa varmaan sais pois vielä kun pikku kohellukset jäis pois. Sijotus tais olla 154 listalla ajon jälkeen. Tätä tulosta ei olis tullut ilman @karik134 säätö raamattua.

Mistä tuo raamattu löytyy? Voisi olla itsellänikin käyttöä :D
 
Kyllä tulee ryssittyä. Toka pätkä tyhjällä renkaalla melkein alusta loppuun. Kolmannella johonkin perkeleen kuusen näreeseen jota en nähnyt ennen kuin rysähti...
 
sama juttu. eka pätkä ihan kivasti :D parilla oja roikotuksella, kakkos pätkällä sitten vähän enemmin ojaan kumipuhki eikä vararengasta ja 3/4 pätkää kolmella renkaalla parilla piruetilla mutta sitkeästi maaliin.
VRllä nuo sade pätkät on vaikeita. menettää sen vr tuoman edun kun ei näe sivulaseista pihalle..
 
sama juttu. eka pätkä ihan kivasti :D parilla oja roikotuksella, kakkos pätkällä sitten vähän enemmin ojaan kumipuhki eikä vararengasta ja 3/4 pätkää kolmella renkaalla parilla piruetilla mutta sitkeästi maaliin.
VRllä nuo sade pätkät on vaikeita. menettää sen vr tuoman edun kun ei näe sivulaseista pihalle..
Joo, se sade-efekti sivulaseissa on hieman turhan vahva kun niistä ei näe mitään läpi. Lasit ei putsaannu vaikka kuinka vetäisi kylki edellä :lol:
 
En oo vuosiin ajellu Dirt2. Olisin treenannu tota kakkos pätkää sateella vaan mun versiossa ei sitä ollut?? Mikäköhän tossakin oli että puuttu toi sadekeli tältä pätkältä?
 
Kävin treenaamatta ajamassa pätkät läpi, melko keskellä tietä piti ajella kun ei näitä oikein muistanut. Pari spinnausta/kiveen osumista ja lisäksi viimeisellä yöpätkällä piti ajaa tosi hiljaa kun näkyvyys oli joku 20m. Jostain tarvii kyllä käydä säätämässä gammaa kun vr:llä kaikki muut kelit on ihan ajettavia mutta öisin tuntuu että autossa olisi jotkut mummofillarin valoa vähän heikommat tuikut.
 
Kävin treenaamatta ajamassa pätkät läpi, melko keskellä tietä piti ajella kun ei näitä oikein muistanut. Pari spinnausta/kiveen osumista ja lisäksi viimeisellä yöpätkällä piti ajaa tosi hiljaa kun näkyvyys oli joku 20m. Jostain tarvii kyllä käydä säätämässä gammaa kun vr:llä kaikki muut kelit on ihan ajettavia mutta öisin tuntuu että autossa olisi jotkut mummofillarin valoa vähän heikommat tuikut.
Lisävalot on heikot kaikilla johtuen siitä että valot nyt loppuu n.70m päässä kuin seinään. Ehkä pakko ollut tehdä noin koska julkaistu ps4, xbox one konsoleille ja niiden tehot ei vain riitä yövalaistukseen kunnolla. Olisivat voinet jättää yöt kokonaan pois ja olisi jääny dusk pimeimmäksi kun ei ne öisin juuri ajele enää, parempi sekin kuin tällainen iso kompromissi näkyvyyden kanssa.
Vaikka löisit gamman täysille niin ei se näkyvyys ole vieläkään oikeaa luokkaa eli jotain n.150-200m kuten pitäisi modernin ralliauton lisävaloilla.
 
En oo vuosiin ajellu Dirt2. Olisin treenannu tota kakkos pätkää sateella vaan mun versiossa ei sitä ollut?? Mikäköhän tossakin oli että puuttu toi sadekeli tältä pätkältä?
Ei timetrialissa olekaan kuin ne kuiva ja märkätie. Tehtävä custom kisa
 
Kävin treenaamatta ajamassa pätkät läpi, melko keskellä tietä piti ajella kun ei näitä oikein muistanut. Pari spinnausta/kiveen osumista ja lisäksi viimeisellä yöpätkällä piti ajaa tosi hiljaa kun näkyvyys oli joku 20m. Jostain tarvii kyllä käydä säätämässä gammaa kun vr:llä kaikki muut kelit on ihan ajettavia mutta öisin tuntuu että autossa olisi jotkut mummofillarin valoa vähän heikommat tuikut.
Joutu siellä pimeessä kyllä nuottia kuuntelemaan ja säätämään lyhyemmäksi naksun . Joskin tulee ajettua mutenkin sillä toisella vai kolmanneksi lyhyimmällä
 
Eilen tuli itse ajeltua Scotland läpi ja valitettavasti liikaa virheitä siinä tuli. 3 ja 5 pätkä ok ajoa, vaikka unohdin vaihtaa uudet renkaat 3 pätkälle. Nää on kyllä raakoja kisoja täydellä damagella, kun ei saa edes huollettua autoa kuntoon huollossa. Mutta Suomi ralliin sitten uutta yritystä.
Hyvää ajoa taas Terror. Varmaa ajamista, selvä rattimies siis:thumbsup:
 
Eilen tuli itse ajeltua Scotland läpi ja valitettavasti liikaa virheitä siinä tuli. 3 ja 5 pätkä ok ajoa, vaikka unohdin vaihtaa uudet renkaat 3 pätkälle. Nää on kyllä raakoja kisoja täydellä damagella, kun ei saa edes huollettua autoa kuntoon huollossa. Mutta Suomi ralliin sitten uutta yritystä.
Hyvää ajoa taas Terror. Varmaa ajamista, selvä rattimies siis:thumbsup:
No joo, kohtalaisen varmaa silloin kun ei yritä liikaa puskea. Samalla mentaliteetilla SM-sarjaa läpi, körötellään ja luotetaan että kovemmat vetää pöpelikköön
 
Korjaus edelliseen 3 ja 4 pätkät hyvät ei siis 5, jossa ajeltiin pitkät matkat kolmella renkaalla.
 
Ei muuta kuin tsemppiä sulle SM kisoihin. Vaikka siellä voi olla aika kova taso, niin varmalla ajolla sielläkin voit pärjätä.
 
Ja sehän on laji kuin laji, kun numerolappu laitetaan rintaan niin alkaa syke nousta ja kädet täristä vaikka olisi ihan tuttua hommaa tekemässä :)

Kisaamaan oppii vaan kisaamalla, näissä e-urheilulajeissa pääsee onneksi matalalla kynnyksellä kokeilemaan ja haastamaan itseään.
 
Saako muuten tossa SM kisassa ajaa VR laseilla? Kotona ajeltuna varmaakin, mutta mitens siel loppukisassa?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 545
Viestejä
4 499 606
Jäsenet
74 218
Uusin jäsen
Pena82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom