Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ei jotenkin tunnu lisäosalta tämä, ei kiinnosta yhtään, olenko ainut?

Tai sanotaanko näin että rikkinäinen OP clässilähinnä vituttaa kun tietää, että tässä on alkuun vain ja ainoastaan se yksi jeesusclassi ja sitten ne muut. Minä kapinoin ja pelaan barbilla![]()
lähinnä vituttaa kun tietää, että tässä on alkuun vain ja ainoastaan se yksi jeesusclassi ja sitten ne muut. Minä kapinoin ja pelaan barbilla![]()
Tai sanotaanko näin että rikkinäinen OP clässiItse kanssa barbia pelaan aina, ihan sama vaikka siltä puuttuisi kädet kokonaan.

Voiko Hardcoressa pelata dueleita? Jos voi niin onko se permadeath, vai onko siellä systeemi että voi kuolla pvp:ssä ilman että menettää hahmoa?Mä olen tässä kai vajaan pari kuukautta pelannut. En alun jälkeen ollut niin innostunut, koko ajan vähemmän ja vähemmän. Erityisesti en tykkää miten HC on toteutettu, koska olen pelannut vain sitä.
Nykyinen season on vakaampi, mutta siinä missä alunperin peli kaatuilu melko usein, se nyt jäätyy 4-6 sekunniksi toisinaan. Samoin olen lukenut että jollain on ihmeellistä pätkimistä tai kaatuilua pikamatkustamiseen liittyen, kun taas muutoin peli toimii heillä hyvin.
Tuleva season HC hahmoilta lähtee väkisin kävelemään merkittävä määrä healthia pois kun jalokivet eivät enää anna +health. Kokonaisuudessaan siis tuo HC mode tuntuu vaan että peliin on haluttu sellainen kun vanhemmissakin Diabloissa oli, ilman että se olisi kunnolla suunniteltu. Vika toki voi olla myös siinä että olen vaan pelannut paskaa hahmoa ja paskaa buildia, mutta just tuo seuraavan seasonin +health tiputtaminen pois just tuntuu musta niin voimakkaasti siltä ettei ne kauheasti mieti koko HC moden olemassaoloa.
Sinänsä erityisesti se on ollut hyvä, että tuo peli on gamepassissa, tällöin olen voinut matalalla kynnyksellä kokeilla sitä. Olin vaan toivonut että tästä voisi tulla hyvä online peli jota pelaisin aktiivisesti. Mulla ei ole ollut pitkään mitään kunnollista online peliä jota olisin tahkonut. Online pelit ovat siitä hyviä, että ne järjestään ovat aika yksinkertaisia. Niissä on aina joku gameplay loop jota voi tahkoa lähes loppumattomiin. Aiemmin olen tykännyt systeemistä jossa mulla on yksi online peli jota enimmäkseen pelaan, ja sitten hieman(esimerkki The Outer Worlds) tai hieman enemmän (esimerkki Fallout 4) jotain yksinpeliä.
Voiko Hardcoressa pelata dueleita? Jos voi niin onko se permadeath, vai onko siellä systeemi että voi kuolla pvp:ssä ilman että menettää hahmoa?
Moneltako tuo Vessel of hatred on livenä 8.pv. Googlesta sain kahta eriä vastausta toinen oli kello 14:00 ja toinen oli 03:00.
Osaako joku googlettaa paremmin?
Kiitos siellähän se oli:Minun mielestäni se oli joskus aamuyöstä, olisiko ollut muutama viesti ylöspäin tässä kun joku (minä) kyselin![]()
Pystyykö ton lisärin ostamaan jotenkin, että pystyy pc:n gamepass version kanssa pelailemaan? En löytänyt tuolta pc:n sovelluksesta erikseen dlc:tä
Voikohan Vessel of Hatredin-kampanjan aloittaa suoraan, ilman että pitäisi pelata Original-kampanja alusta saakka läpi siihen viimeiseen pisteeseen?
Tainnu tulla jonkinsortin dementia päälle, toisen kerran jo samoja asioita kyselen. Muistelen että jotain juu kysyinki joKysyin tätä jo aiemmin ja kyllä voi. Olitko muuten sinä kuka kysyi samaa asiaa ja vastasin, että katso yltä![]()
En tiedä, mutta mahtuuhan niitä olemaan.Launchissa pelasin necron n. lvl 65 asti. Tämän jälkeen olen pelannut roguella, barbilla ja nyt seasonilla necron peräti lvl 100 asti. Muilla hahmoilla en lvl 100 ikinä jaksanut vaan niillä homma jäi lvl 65-80 välimaastoon.
Nyt kun tuo season 5 lvl 100 necro siirtyy seasonin vaihtuessa eternaliin niin voiko nuo vanhat hahmot poistaa? Onko mitään haittaa? Eikö renowit yms siirry uudelle seasonille tuon lvl 100 necron kautta? Mites sitten aspectit? Jos salvageen esim. roguen koko gearin ja deletoin hahmon, onko aspectit tallessa jos vielä joskus innostun roguesta?
us.forums.blizzard.com

AAA peli![]()
Adjustment and Delay to Vessel of Hatred Launch Start Time
Latest update – it looks like it will be about upwards of two hours until we launch Vessel of Hatred. Additionally Battle.net players will need an additional sizable update before playing. We will let you know when this update is available. We apologize for the delay and look forward to seeing...us.forums.blizzard.com
Tässä vielä ainakin 2+ tuntia menee, eli ehkä meidän aikaan kuudelta tai puoli seiskalta aukeaa. Noh ei voi toki liikaa vaatia pieneltä indiepelifirmalta![]()
us.forums.blizzard.com
SamaJaahas, olishan se ollut kiva tässä jonkin aikaa pelata ennen töihin menoa mutta ei sitten näemmä...
Launchissa pelasin necron n. lvl 65 asti. Tämän jälkeen olen pelannut roguella, barbilla ja nyt seasonilla necron peräti lvl 100 asti. Muilla hahmoilla en lvl 100 ikinä jaksanut vaan niillä homma jäi lvl 65-80 välimaastoon.
Nyt kun tuo season 5 lvl 100 necro siirtyy seasonin vaihtuessa eternaliin niin voiko nuo vanhat hahmot poistaa? Onko mitään haittaa? Eikö renowit yms siirry uudelle seasonille tuon lvl 100 necron kautta? Mites sitten aspectit? Jos salvageen esim. roguen koko gearin ja deletoin hahmon, onko aspectit tallessa jos vielä joskus innostun roguesta?
Varmaan kysytty, mutta onko tossa uusi alue/tarina pelattavissa, jos ei ole lisäriä ostanut? Huomenna vasta "tilipäivä", joten ei ole ennen sitä varaa ostaa![]()
Juu no eipä tässä mikään kiire ole aloittaa, kun huomenna saa tosiaan sitten ostettua ton. Nyt kuitenkin päivitettynä jo peli.Jos olen ymmärtänyt oikein, niin
Ilman expansionia: Uusi seasoni toki, ilman mahdollisuutta pelata sitä uutta classia ja uutta aluetta. Toki itemisaatiomuutokset ja muut ovat kaikilla. Oletettavasti siis myös runetkin, miksipä eivät olisi.
Tarina ja classi ja uusi alue jää siis käymättä. "Mustatuntuu, että öö tota -varmuudella"
Runet on myös lisäosan takana.Oletettavasti siis myös runetkin, miksipä eivät olisi.
Kyllähän tuo D2ssa onnistui.Monimutkaistaisi kyllä varmaan koodia kovasti, jos pitäisi olla erikseen pre-VoH legacy ukkelit eternalissa. Kuitenkin tästä eteenpäin season ukot eternalissa olisi "uusin säännöin".
Ei kai siinä sinänsä mitään, mutta veikkaan että jatkossa ilmenisi mitä mystisempiä bugeja kun välillä pukkais vahingossa päätään joku legacy version juttu...
Ainakin ne sun monta 100lvl ukkoa on nyt sama kun et olis yli 60 levun pelannut koskaan.Onko tämä nyt ollut 40euron arvoinen päivitys..ennakkoon en tilannut kun tietää ongelmat näiden julkaisujen kanssa. Edelliset seasonit tuli pelailtua ja monta lvl100 ukkoa pelattua.
Roskakorikamaa ne muutenkin oli, ei tullut palattua koskaan kun oli mielestäni loppuunviritetyt niin ei se haittaa.Ainakin ne sun monta 100lvl ukkoa on nyt sama kun et olis yli 60 levun pelannut koskaan.
Ehkä se on 40e arvoista joo.
Heittelee se lataus aika tavalla. Itsellä heilu välillä 64kt/s - 115mt/s![]()
Oli tullut joku update. Harmittaa kun kuitenkin latasin pre-contentin ja nyt tuli tälläinen päivitys heti. En tiedä miksi ei lataa lujempaa, onko kellään tieto missä on vika?
Mun 59 Sorc minkä tein launchissa ja se jäi sille levulle kun pelasin seasonia välissä on nyt yhtä kova kun mun 925 geari lvl 100 Barb mitä pelasin S1 tai S2 Necro.
Oli tullut joku update. Harmittaa kun kuitenkin latasin pre-contentin ja nyt tuli tälläinen päivitys heti. En tiedä miksi ei lataa lujempaa, onko kellään tieto missä on vika?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.