Mä olen tässä kai vajaan pari kuukautta pelannut. En alun jälkeen ollut niin innostunut, koko ajan vähemmän ja vähemmän. Erityisesti en tykkää miten HC on toteutettu, koska olen pelannut vain sitä.
Nykyinen season on vakaampi, mutta siinä missä alunperin peli kaatuilu melko usein, se nyt jäätyy 4-6 sekunniksi toisinaan. Samoin olen lukenut että jollain on ihmeellistä pätkimistä tai kaatuilua pikamatkustamiseen liittyen, kun taas muutoin peli toimii heillä hyvin.
Tuleva season HC hahmoilta lähtee väkisin kävelemään merkittävä määrä healthia pois kun jalokivet eivät enää anna +health. Kokonaisuudessaan siis tuo HC mode tuntuu vaan että peliin on haluttu sellainen kun vanhemmissakin Diabloissa oli, ilman että se olisi kunnolla suunniteltu. Vika toki voi olla myös siinä että olen vaan pelannut paskaa hahmoa ja paskaa buildia, mutta just tuo seuraavan seasonin +health tiputtaminen pois just tuntuu musta niin voimakkaasti siltä ettei ne kauheasti mieti koko HC moden olemassaoloa.
Sinänsä erityisesti se on ollut hyvä, että tuo peli on gamepassissa, tällöin olen voinut matalalla kynnyksellä kokeilla sitä. Olin vaan toivonut että tästä voisi tulla hyvä online peli jota pelaisin aktiivisesti. Mulla ei ole ollut pitkään mitään kunnollista online peliä jota olisin tahkonut. Online pelit ovat siitä hyviä, että ne järjestään ovat aika yksinkertaisia. Niissä on aina joku gameplay loop jota voi tahkoa lähes loppumattomiin. Aiemmin olen tykännyt systeemistä jossa mulla on yksi online peli jota enimmäkseen pelaan, ja sitten hieman(esimerkki The Outer Worlds) tai hieman enemmän (esimerkki Fallout 4) jotain yksinpeliä.