Diablo 4

Varmaan kysytty, mutta onko tossa uusi alue/tarina pelattavissa, jos ei ole lisäriä ostanut? Huomenna vasta "tilipäivä", joten ei ole ennen sitä varaa ostaa :)
 
Varmaan kysytty, mutta onko tossa uusi alue/tarina pelattavissa, jos ei ole lisäriä ostanut? Huomenna vasta "tilipäivä", joten ei ole ennen sitä varaa ostaa :)

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin

Ilman expansionia: Uusi seasoni toki, ilman mahdollisuutta pelata sitä uutta classia ja uutta aluetta. Toki itemisaatiomuutokset ja muut ovat kaikilla. Oletettavasti siis myös runetkin, miksipä eivät olisi.

Tarina ja classi ja uusi alue jää siis käymättä. "Mustatuntuu, että öö tota -varmuudella"
 
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin

Ilman expansionia: Uusi seasoni toki, ilman mahdollisuutta pelata sitä uutta classia ja uutta aluetta. Toki itemisaatiomuutokset ja muut ovat kaikilla. Oletettavasti siis myös runetkin, miksipä eivät olisi.

Tarina ja classi ja uusi alue jää siis käymättä. "Mustatuntuu, että öö tota -varmuudella"
Juu no eipä tässä mikään kiire ole aloittaa, kun huomenna saa tosiaan sitten ostettua ton. Nyt kuitenkin päivitettynä jo peli.
 
Vähän kyllä meni moti kun raideista ei ole solo-versiota. Eipä juuri ketään tuttuja jotka peliä pelaisivat ja randomeiden kanssa pelaaminen on lähes yhtä hauskaa kuin hammastikkujen potkiminen kynsien alle. ARPG:ssä pakotettu ryhmittyminen on kyllä täysi farssi.
 
Alottelin tässä ekaa kertaa tätä peliä vessel of hatredin kampanjalla. Jos joku haluaa pelailla yhdessä eteenpäin niin mielellään lähtisin mukaan, ja kuuntelisin vinkkejä kokeneemmilta.
 
Vedin refundin periaatteesta. Katellaan joskus alennuksesta niin pelaan ainakin tarinan läpi.

Ihan huviksee käykääs kattomassa niitä vanhoja ukkoja mille ootte satoja tunteja farmannu gearia.. kaikki on lvl50 ja geari on lvl 540.. No ei varmaan haittaa niitä, jotka pelaa vain seasonia, mutta jos pelailia Eternalissa kuten mä nyt viime aikoina niin vähän kyllä perseestä koko muutos. Nythän ne joutuu ensin levuttaa 50->60 ja sitten vielä keräämään uudet gearitkin.

Mun 59 Sorc minkä tein launchissa ja se jäi sille levulle kun pelasin seasonia välissä on nyt yhtä kova kun mun 925 geari lvl 100 Barb mitä pelasin S1 tai S2 Necro.

Enkä nyt muutenkaan pitänyt tuosta D3 tyylisestä levutuksesta eli lvl60 + paragonit päälle, vanha systeemi oli aika hyvä (lvl100 sisälti paragonit). Lisäksi vielä noi vaikeustaso muutokset on ihan D3:sta.. omaan makuun toi orginaali 4 x WT oli hyvä + monsterin leveli.
 
Monimutkaistaisi kyllä varmaan koodia kovasti, jos pitäisi olla erikseen pre-VoH legacy ukkelit eternalissa. Kuitenkin tästä eteenpäin season ukot eternalissa olisi "uusin säännöin".

Ei kai siinä sinänsä mitään, mutta veikkaan että jatkossa ilmenisi mitä mystisempiä bugeja kun välillä pukkais vahingossa päätään joku legacy version juttu...
 
Onko tämä nyt ollut 40euron arvoinen päivitys..ennakkoon en tilannut kun tietää ongelmat näiden julkaisujen kanssa. Edelliset seasonit tuli pelailtua ja monta lvl100 ukkoa pelattua.
 
Monimutkaistaisi kyllä varmaan koodia kovasti, jos pitäisi olla erikseen pre-VoH legacy ukkelit eternalissa. Kuitenkin tästä eteenpäin season ukot eternalissa olisi "uusin säännöin".

Ei kai siinä sinänsä mitään, mutta veikkaan että jatkossa ilmenisi mitä mystisempiä bugeja kun välillä pukkais vahingossa päätään joku legacy version juttu...
Kyllähän tuo D2ssa onnistui.
Jos vedit Convert to expansion niin hahmo kävi läpi jonkun prosessin ja geari muuttui jne. Osa muutoksesista kyllä tuli globaalist, kuten mobien immuniteetit ja cast delayt tietyille skilleille. Samaten taisi itemien rollit uusille itemille muuttua, mutta ne mitä sulla oli niin ne pysyi.
Esim Stone of Jordan vanhassa oli ilman level requirementtia mutta jos konvertoit xpack niin sille tuli 29 lvl requ ja sama sitten jos löysit classicissa uuden.
Mutta varmaan liian kallista tommonen kahden systeemin ylläpito persaukiselle firmalle.

D3ssa oli myös niin että tuli uusi loot 2.0. Statit muuttui radikaalisti, mutta kaikki vanha geari jäi ennalleen. Uusi geari oli selkeästi parempaa yleensä, jolloin oli järkevä vaihtaa uuteen. Hahmo pysyi level 60 ja tuli uudet paragon levelisysteemit, joka oli myös parempi kuin vanha systeemi.
Eli vaikka et hankkinut lisäriä niin pystyit jatkaa pelailua sillä 60 levun ukolla.. kaikki oli käytännössä ennallaan, mutta uusi geari oli parempaa ja pystyit levuttaa lisää paragonia jne.

Muuten ei kyllä olis niin väliä onko Expansion jotenkin eritelty vai ei, mutta menihän tässä kaikki vanha mitä pelasit ihan vituilleen. Varmaan kiva niille, jotka ei edes ajatellut lisäriä hankkia vaan jatkaa eternalissa pelailua.. käytännössä niiden peli muutettiin ihan eri peliksi mitä olivat ostaneet aikanaan ja samalla sitten tuhottiin ne vanhat hahmotkin :) En ole ihan vastaavaa kyllä nähnyt kun ehkä jossain wowin expansioneissa, joissa tehty stat ja level squishi tms. ja niissäkin tuota tehty tyyliin yli 10v jälkeen, kun on tarvinut aloittaa puhtaalta pöydältä monestakin syystä.

Onko tämä nyt ollut 40euron arvoinen päivitys..ennakkoon en tilannut kun tietää ongelmat näiden julkaisujen kanssa. Edelliset seasonit tuli pelailtua ja monta lvl100 ukkoa pelattua.
Ainakin ne sun monta 100lvl ukkoa on nyt sama kun et olis yli 60 levun pelannut koskaan.
Ehkä se on 40e arvoista joo.
 
Viimeksi muokattu:
1728400103279.png


Oli tullut joku update. Harmittaa kun kuitenkin latasin pre-contentin ja nyt tuli tälläinen päivitys heti. En tiedä miksi ei lataa lujempaa, onko kellään tieto missä on vika?
 
Mun 59 Sorc minkä tein launchissa ja se jäi sille levulle kun pelasin seasonia välissä on nyt yhtä kova kun mun 925 geari lvl 100 Barb mitä pelasin S1 tai S2 Necro.

Kyllä noissa suuri ero pitäisi olla, mutta se vaatii sen level 60 jotta ne tulee näkyviin. Eli suoralta kädeltä niissä ei ole näkyvää eroa.



Oli tullut joku update. Harmittaa kun kuitenkin latasin pre-contentin ja nyt tuli tälläinen päivitys heti. En tiedä miksi ei lataa lujempaa, onko kellään tieto missä on vika?


Katso ettei asetuksissa ole rajoitusta. Ei luulisi pelkän ruuhkan takia noi hitaaksi tippuvan. Ruuhkaa toki luulisi olevan.
 
Kyllä noissa suuri ero pitäisi olla, mutta se vaatii sen level 60 jotta ne tulee näkyviin. Eli suoralta kädeltä niissä ei ole näkyvää eroa.
Katso ettei asetuksissa ole rajoitusta. Ei luulisi pelkän ruuhkan takia noi hitaaksi tippuvan. Ruuhkaa toki luulisi olevan.
1728404571059.png


Sammutin koneen pari kertaa uudestaan. Nyt on kohta jo ladattu. Ei ollut rajoitusta päällä
 
Kyllä noissa suuri ero pitäisi olla, mutta se vaatii sen level 60 jotta ne tulee näkyviin. Eli suoralta kädeltä niissä ei ole näkyvää eroa.

1728404571059.png


Sammutin koneen pari kertaa uudestaan. Nyt on kohta jo ladattu. Ei ollut rajoitusta päällä
1728412706763.png

Joskus täällä tai muualla ollut vinkkinä tämän vaihtaminen latausrajoitukseksi. Itsellä ainakin sen jälkeen ladannut ihan hyvää nopeutta.
 
Ensin oli mukava pelata, kunnes peli väitti etten omista dlc:tä ja blokkasi pääsyn uudelle alueelle, jossa olin kyllä jo ehtinyt käymään aikaisemmin.. :cautious:

Myös hahmovalikossa jo tekemäni spiritborn on muuttunut harmaaksi ja peli vaatii lisäosan ostamista.
 
Mulla meni täysin moti tuohon peliin. rubberbandia tekee ku pelaa, komennot tulee viiveellä välillä. Peli pätkii sattumanvaraisesti.
Taidan jättää tämän pelin nyt jäihin ja palaan takaisin seuraavan hotfixin jälkeen varmaa ylihuomenna.

/speedtest näyttää täyttä nopeutta. Eli omassa netissä ei ole vikaa, eikä muutenkaan missään muussa ole vikaa mitä pelannu.
 
Se on ikävä totuus, että aina näissä nettipeleissä, kun jotain lisäriä tulee, pelaajamäärät kasvaa melkoisesti ja aiheuttaa lagia jne...
Voi se olla että viikonloppuna on viellä samanlaista tuo pelaajamäärä. Mutta ei tässä kiire ole. Tuo uuden alueen alue oli yllätys ku näin sen. Luulin alussa että se on pienempi, mutta sehän onkin iso alue.
 
Toistaiseksi olen kyllä pitänyt tästä uudesta lisäristä. Uusi alue on tosi jees graafisesti ja mieluisia uusia monsterityyppejäkin. Välillä tullut vähän jotain lost ark viboja jostain kohdin, mutta pääsääntöisesti tuttua mättöä. Uudet laajemmat tunkiot ovat kyllä mukavaa vaihtelua noille edellisille putkijuoksuille. Tulee ihan D2LoD/R ajat mieleen, kun saa vähän jo etsiä, että missä se seuraava paikka on.
 
Vähäsen se sieppasi kun eternal puolen 100lvl -> 50lvl ja itemit kuraa, myös ne stashiin pariin tabiin kerätyt eri spekkien uniquet. Pari tuntia tahkosi Helltidesiä niin 60 lvl ja paragon pointsit on kaikki taas käytettävissä, gearikin ehti jo päivittyä aika roisisti matkalla. Paragon pointsit voisi tänään yrittää latoa tauluihin ja katella miten maistuu meno eternalilla. Lisäri odottaa vielä ostamistaan kaupassa, mutta kyllä tässä ujosti ostohousun lahkeita jo kiskoo jalkoihin.
 
Vähän aloittelin eilen Roguea, mutta ilmeisesti Blizzard pisti tuon ainoan hyvän buildin ihan muussiksi, niin täytynee kai sitten pelata tuota uutta classia. Aivan kuten isä-blizzard haluaakin
 
Itse olin erilainen ja aloitin nekrolla lisärin. Ensimmäinen kerta itselleni koskaan nekrolla ja tämähän on vallan veikeää touhua kun ukko kehittyy. Buildina Blood Surge.
 
Itse olin erilainen ja aloitin nekrolla lisärin. Ensimmäinen kerta itselleni koskaan nekrolla ja tämähän on vallan veikeää touhua kun ukko kehittyy. Buildina Blood Surge.
Mäkin alotin roguella nyt lisärin ekan kauden. Ehtiihän tota uutta hahmoa myöhemminkin tahkota ja kun kaveri sen otti, niin eipä ole samat hahmot sitten ainakaan.
 
Itse olin erilainen ja aloitin nekrolla lisärin. Ensimmäinen kerta itselleni koskaan nekrolla ja tämähän on vallan veikeää touhua kun ukko kehittyy. Buildina Blood Surge.
Se blood surge buildi on kyllä todella mieluisa levuttaa. Tosin itsellä kokemus viime seasonista kun vedin niskaan kaikki mythicit ja painoin lvl 30:nä WT4 clearin niin hieman ehkä ruusuisempi :D
 
Miksi tästä pelistä otettii yhtäkki pois tuo ominaisuus että skillejä pysty käyttämään launchin jälkeen kylässä? Olin iloinen ku sai speed-skillejä käyttää kylässä sekä teleporttia..

Poison spiritborn on hyvä pelata.

Soar
The devourer
Witchering Fist
Touch of death

Ei tarvi ku käyttää basic skilliä ja välillä Touch of deathiä ku muuttaa sen core-skilliksi. 2 Käyttämätöntä skill-slottia viellä, en tiedä mitähän niihin laittais.
Helppo ohjaimella pelata A-nappi vaa pohjassa ja tatilla ohjaa. Se teleporttaa kokoajan seuraavaan viholliseen ja välillä jos ei kantama riitä niin teleporttaa sillä kotkan skillillä.
 
Mäkin alotin roguella nyt lisärin ekan kauden. Ehtiihän tota uutta hahmoa myöhemminkin tahkota ja kun kaveri sen otti, niin eipä ole samat hahmot sitten ainakaan.
Juu samaa mieltä. Kyllä tuon myöhemmin sitten saa otettua työn alle :thumbsup:
Se blood surge buildi on kyllä todella mieluisa levuttaa. Tosin itsellä kokemus viime seasonista kun vedin niskaan kaikki mythicit ja painoin lvl 30:nä WT4 clearin niin hieman ehkä ruusuisempi :D
Lvl 30 WT4 on kyllä jo aika kova :cigar:mutta joo onhan tuo melkoinen tankki kyllä nyt jo näin alkupeleillä. End gamessa voi siis odottaa melkoista mayhemiä ja vihu kuin vihu kaatunee pienellä vaivalla. Lvl 30 on tällä hetkellä itselläni kun uutta lisäriä pelaillut rauhassa eteenpäin.
 
Juu samaa mieltä. Kyllä tuon myöhemmin sitten saa otettua työn alle :thumbsup:

Lvl 30 WT4 on kyllä jo aika kova :cigar:mutta joo onhan tuo melkoinen tankki kyllä nyt jo näin alkupeleillä. End gamessa voi siis odottaa melkoista mayhemiä ja vihu kuin vihu kaatunee pienellä vaivalla. Lvl 30 on tällä hetkellä itselläni kun uutta lisäriä pelaillut rauhassa eteenpäin.
Joo se blood surge necro leveling experience viime seasonis oli absurdi :D Istuin eka maidenia tappaen WT4:lla muutaman tunnin ja sitku alko expan tahti hidastumaan niin hyppäsin hordeen.
 
Rogue itselläkin työn alla, katsotaan millaiseen buildiin lopulta päädytään, nyt mennään Dance on Knivesilla. Necro olisi ollut mielenkiintoinen mutta vedin sillä viime seasonin. Harmi vain että puhdas minion Necro on äärimmäisen tylsä pelattava, Rogue huomattavasti mielenkiintoisempi. Seuraavalle seasonille voisi kokeilla Druidia tai Sorsaa, nekin on vielä pelaamatta. Ja tietysti Spiritborn.
 
En nyt mitään ihmeitä odottanut kampanjalta, mutta oli kyllä todella huono.
 
Onkos kellään vr-laseja? Gigantissa on nyt quest 3 lasit 497e hinnalla.
Jos joku kokeillu pelata tätä peliä lasien kanssa, niin voitko kertoa jotain?
 
Forgotten Soulsia putoaa nyt enemmän.

https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/hotfix-4-october-11-2024-202/195762
PezRadar sanoi:
HOTFIX 4 - October 11, 2024 - 2.0.2
  • We have increased the amount of Forgotten Souls obtainable in-game.
Amount of Forgotten Souls increased per drop:
  • Torment 1 - 1 to 3
  • Torment 2 - 1,2 to 5
  • Torment 3 - 2 to 7
  • Torment 4 - 3 to 10
  • Forgotten Souls are now guaranteed to drop off Dungeon Bosses, Whisper Caches, Lair Bosses in Torment tiers.
  • Increased the amount of Forgotten Souls dropped from Dark Citadel end wing bosses.
  • Added Crafting Materials (including Forgotten Souls) to Kurast Undercity final rewards.

Developer Note: We’ve heard feedback that Forgotten Souls have been incredibly hard to obtain compared to other materials in-game. We agree. They were a bit too forgotten. We have increased these drops across the whole game.
 
Barbaarilla aloiteltiin seasoni ja nyt on noin 60 paragon ja torment 1.

Double swing huitojalla mennään, eli tuo nyt on se ”perus” levutusbuildi.

Ihan kiva on, en periaatteesta halunnut lähteä spiritbornin kelkkaan.
 
Millä paragonilla muut ovat olleet kun pääsitte T3? Itse pääsin kyllä helposti Pit 50 loppuun asti mutta bossilla ei riittänyt vielä DPS.
 
Mitenkäs nyt kun ollaan torment ykkösessä, pystyykö jossain farmaamaan järkevimmin asioita?

Mitä kannattaa tehdä? Pittiä ja gearin uppaamista? Nm dungeonit ja mikäs niiden idea nyt olikaan?

Mistä bossimatskut? Infernal hordet?
 
Mitenkäs nyt kun ollaan torment ykkösessä, pystyykö jossain farmaamaan järkevimmin asioita?

Mitä kannattaa tehdä? Pittiä ja gearin uppaamista? Nm dungeonit ja mikäs niiden idea nyt olikaan?

Mistä bossimatskut? Infernal hordet?
Pitissä upgradetaan glyphit ja NM dunkuista haetaan summoning ja crafting matskut. Gearia saa esim. Helltidesta, Undercitystä, Infernal Hordesta ja nykyään hyvin myös Whisperistä. Pit 35 pitää suorittaa niin aukeaa T2 ja Pit 50 niin T3.
 
Pitissä upgradetaan glyphit ja NM dunkuista haetaan summoning ja crafting matskut. Gearia saa esim. Helltidesta, Undercitystä, Infernal Hordesta ja nykyään hyvin myös Whisperistä. Pit 35 pitää suorittaa niin aukeaa T2 ja Pit 50 niin T3.

Ookoo. Tuo pitti varmaan on tuunattu niin, että vaikeusaste lähtee melko äkkiä jyrkkään nousuun.

Tuo pit 20 ei tuntunut ”missään”, mutta veikkaan, että jossain vaiheessa alkaa sattumaan. En siis myöskään pelaa spiritbornia, mikäli se on jotenkin ylivoimainen classi ainakin vielä tässä vaiheessa.

Glyphejä on nyt pari boardissa ja sen verran upattu mitä olen pittiä sen pari kertaa juossut. Meinasin ekalla kerralla vaan tottuneesti lähteä lätkimään pitistä ja äkkiä portalista takas kun tajusin, että nythän tuolla upataan glyphit eikä nm dunkussa..
 
Ihan kiva on, en periaatteesta halunnut lähteä spiritbornin kelkkaan.
Kukin tyylillään, mutta käytännössähän uus hahmo on ekalla kaudella ylivoimainen kun eivät vaan kaikkea pysty testaa valmiiksi ja tältähän se taas näyttää. Nerffejä odotellessa.
 
Kukin tyylillään, mutta käytännössähän uus hahmo on ekalla kaudella ylivoimainen kun eivät vaan kaikkea pysty testaa valmiiksi ja tältähän se taas näyttää. Nerffejä odotellessa.
Täällä käytetään häikäilemättömästi hyväksi sitä että Spiritti on varmaan pitkään hetkeen "tosissaa kova". Overpower quilli versio ajossa ja lyö miljardeja. Pit 101 on speedfarmissa ja glyphitki on jo kaikki 100. Kohta voi lähteä keräilemään whisper arkkuja ni voi sitten altin nostella ylös niillä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 250
Viestejä
4 506 386
Jäsenet
74 345
Uusin jäsen
Vm85

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom