Otetaan sen verran takaisin, että menin kuolemaan. Ei ollut diablo kolmosen jälkeen sellaista hc fiilistä ja menin kuolemaan perusencounteriin kun en ottanut riittävän vakavasti. Sen jälkeen melko lähellä kuolemaa toisella yrityksellä taas suht tavallisessa kohdassa, mutta ihan tosissani pelasin (just silleen passelisti, että adrenaliini alkaa jyllää). Ihan passeli vaikeustaso loppujen lopuksi tällä hetkellä, mutta yleensä näissä vaikeustaso helpottuu mitä enemmän leveliä takana.
Toki ihan asia kun on hahmoja ja pelituntumaa, ehkä geariakin perittynä, mutta silloin saa lähtökohtaisesti pykälän tai kaksi korkeamman vaikeusasteen muuntekin.
Lupailikohan ne että Season 2 tulis vasta ominaisuus, että Scroll of Escape toimis automaattisesti kun yhteys katkeaa.
Wtf? Luulin, että nyt jo toimis jopa liiankin hyvin.
Tuo tämänkin aamuinen oli jännä kolmosen parissa, että netti toimi muuten täydellisesti, eli oletettavasti blizzardin päässä moka. Mulla oli followerilla shoulderit, josta mäkin saan, ettei mun teleport interruptaa lämästä ja -50% damage reduction. Olis mielestäni ihan reilua, että noilla spekseillä disconnectissa hahmo alkaa siirtymään kylää kohti, koska tuota ei pysty task managerista hyväksikäyttämään yhtään enempää kuin pelissä avata se portaali.
Eka hahmo meni sähkökatkoon, josta oltiin jo ennakkoon ilmoitettu, mutta en katsonut tekstiviestiä tarkemmin milloin se on ennen kuin tietokone meni pimeäksi. Tuollainen on paljon helpompi hyväksyä kun on oma moka. Tosin tuosta jäi kyllä sellainen fiilis, ettei se serveri ole jatkanut edes taustalla, vaan totesi, että jos oon combatissa, niin automaattinen kuolema, koska oli sellainen tilanne, että followerinkin olisi pitänyt se yksittäinen riiviö saada hakattua hengiltä ennen kuin se saa mut.