Diablo 4

Sanoisin että lvl25 ei vielä oikein hyvää kuvaa hahmosta saa. Samaten jos käyttää jotain valmisbuildeja niin niistä voi myös olla hauskuus kaukana, kaikille ei vaan sovi samat asiat vaikka (tai varsinkaan) se olisikin excelin kaavojen mukaan paras. Pelasin ennen seasonia druidilla ja siinä 40-50 haarukassa alkoi toimimaan todella hyvin, vaihdoin tosin karhusta suteen kun tippuneet kamat sen mahdollisti ja toi hieman piristystä siihen perus pulverizen paukuttamiseen mitä tuo kampanja käytännössä oli jonkinlaisena hybridinä noista.

Seasonissa nyt necromancer alla ja jotain 30lvl, pikkuhiljaa alkaa vasta oleen ideoita miten tuolla pelaisi. Tykkään kyllä noista minioneista erityisesti myös, mutta ainahan näissä on jonkinlaisia kompromisseja tehtävä kun ei vaan pisteet riitä kaikkeen. Ja itekin vähän eternalissa jo kyllästyi tuohon menoon.

Saa nähdä miten pitkään tuota seasonia jaksaa nyt pelailla mutta tuossa sivussa se menee, aina välillä tämmöinen aivoton ARPG maistuu hyvin. Veikkaan kyllä että BG3 ilmestyttyä se saa suurimman huomion ja tän peliaika vähenee eniten.

Hyvä että buildien nollaus halpenee kun nyt taas huomaa ettei rahaa niin kamalasti ole kun joutui alusta aloittaan. Voi sitten arpoa kunnolla uusiksi tavaroiden mukaan.
 
Mitähän ihmettä ne on ajatellut, kun koodanneet systeemin noin?!


ve0r57iwwidb1.jpg
 
When you see another player in game you load them and their entire stash filled with all their items.

Mitä aktuaalista vittua? Tuo oli ongelma jo D3:ssa, sen kohdalla oletin sen olleen vain jäänne AH:sta, josta ei pääse helposti eroon. Ilmeisesti olin väärässä. Minkä ihmeen takia D4:ssa on täsmälleen sama ongelma? Miksi toisten pelaajien stashin sisältö pitää ladata omalle koneelle?
 
Mitä aktuaalista vittua? Tuo oli ongelma jo D3:ssa, sen kohdalla oletin sen olleen vain jäänne AH:sta, josta ei pääse helposti eroon. Ilmeisesti olin väärässä. Minkä ihmeen takia D4:ssa on täsmälleen sama ongelma? Miksi toisten pelaajien stashin sisältö pitää ladata omalle koneelle?

Tuli muuten ihan sama juttu mieleen, sitä paitsi miten se on tehty jos jossain poessakin on 20 premium tabia myynneille+kaikenmaailman currency, fragment, essence, etc tabit ja silti ei ole ongelmaa. Eikö niitä voisi ladata vaikka silloin yksi kerrallaan kun siirrät itemeitä trade windowiin.
 
Onko sidequestit account wide? Vai pitääkö tässä uudessa seasonissa pelata taas samat sidequestit alusta vai jatkuuko ne niistä mihin ne viimeksi jäivät?
 
Alue-eteneminen ja alue-etenemisen suuret palkinnot ovat account-kohtaista. Eli siltä kantilta ei tarvitse sivutehtäviä pelata uudelleen.
 
Ostin 7900 xtx:n asetuksissa pelissä texturi kohdassa lukee että tarvii 32 gb ramia. mulla on vaa 16gb. pitääkö mun nyt ostaa lisää muistia? olen luullut että texturit vaatisi näytönohjaimen muistia..
 
Ostin 7900 xtx:n asetuksissa pelissä texturi kohdassa lukee että tarvii 32 gb ramia. mulla on vaa 16gb. pitääkö mun nyt ostaa lisää muistia? olen luullut että texturit vaatisi näytönohjaimen muistia..
En mä muutenkaan niitä maksimi tekstuureita käyttäisi, niiden kanssa voi tulla stutteria.
Toki jos on 4K näyttö, niin ehkä sitten silmiin sattuu olla käyttämättä.
 
Onko sidequestit account wide? Vai pitääkö tässä uudessa seasonissa pelata taas samat sidequestit alusta vai jatkuuko ne niistä mihin ne viimeksi jäivät?
Puhun nyt soft coresta, hard coreen en ota kantaa kun en ole tutkinut.
Vain kartta ja Lilithit patsaat, sekä niistä saatava renown ja bonukset ovat account wide. Eli kun avaat nuo Ethernal realmissa (se normi puoli missä julkaisussa aloitettiin), ne ja bonukset on auki myös seasonille. Kaikki muu Ethernal realmissa tehty, myös sidequestit, pitää tehdä uusiksi seasonilla. Kaikki seasonin sisällä tehty on sitten "season account wide" auki... näin luulisin.
 
Onko sidequestit account wide? Vai pitääkö tässä uudessa seasonissa pelata taas samat sidequestit alusta vai jatkuuko ne niistä mihin ne viimeksi jäivät?
Jollain tapaa ne renown pojot pitää kerätä jos paragon pojot haluaa napata käyttöön, en ole perehtynyt riittääkö strongholdit ja dunkut jos haluaa sidequestit skipata. En ole ite tehnyt sidequesteja kuin semmosia dropeista tulleita ”mikä tämä on? Vien jollekkin -> tehty” ja ehkä jokusen muun, Season Chapterin vaatimat 25 (?) tullut kuitenkin täyteen huomaamatta sidequesteja vältellen.


Puhun nyt soft coresta, hard coreen en ota kantaa kun en ole tutkinut.
Vain kartta ja Lilithit patsaat, sekä niistä saatava renown ja bonukset ovat account wide. Eli kun avaat nuo Ethernal realmissa (se normi puoli missä julkaisussa aloitettiin), ne ja bonukset on auki myös seasonille. Kaikki muu Ethernal realmissa tehty, myös sidequestit, pitää tehdä uusiksi seasonilla. Kaikki seasonin sisällä tehty on sitten "season account wide" auki... näin luulisin.
Vinkkinä softcore pelaajille - Seasonin Chapterit ja Tierit etenevät samaa tahtia hardcoren puolellakin eli jos nyt naputtaa softcore hahmon ottaen sille vaikka XP-bonukset (Seasonal Blessingit) niin ne toimii myös hardcoressa eli hyvä sauma tehdä hahmo myös sinne. Toki jos HC hahmoa ei aikaisemmin ollut (tai se on kuollut ennen Season hahmon tekemistä) niin kartta ja alttarit pitää kerätä uudestaan.

Vähän lässähti pelin imu lvl50 paikkeilla, samaa grindiä mitä Eternalissa vaikkakin toki uusia tavoitteita Chaptereiden/Tierien myötä. Luulenpa että softcoressa avaan XP-bonukset ja sen jälkeen naputan muutaman HC roguen lvl50 paikkeille ja yhdellä niistä jatkan sitten Eternalissa jättäen siellä olevan hahmon eläkkeelle (sillä kerännyt alttarit ja renownin ja ne siirtyy alteille kunhan hahmo elossa).
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun eternal sorkulle tipahti raiment of infinite ja oculus viimeisiä leveleitä tahkotessa niin voi vain ihmetellä devaajien ajatuksenjuoksua noiden uniikkien kanssa. Raiment on ihan kiva helpossa maastossa, hyvä kerätä cindereitä ku kaikki kuolee kasaan. Mutta >tier50 dungeoneissa ei ole kuin haittaa, kun ei voi pistää oikeasti selviytymisen kannalta tarpeellisia ominaisuuksia panssariin. Mutta oculus se vasta pellesauva on… kun hyppääminen/dodge muuttuu randomiin paikkaan teleportiksi niin NM dungeoneissa ei tuu taistelusta mitään ja varma kuolema odottaa. Parasta oli kun helltidessä kerran sorkku teleporttasi mäen sisään niin, että pää vain näkyi eikä sieltä päässyt pois kuin teleporttaamalla kaupunkiin. Salvageen joutavia leikkikaluja kumpikin.
 
Niin kauan kuin mikromaksuilla saa vain hassuja hattuja eikä mitään pelimekaanista etua, niin ihan sama. Ja ihan sama mikä firma kyseessä. Nauratti vain kun katsoin jotain setin hintaa... 2800 platinaa ja olikohan niin että 1000 platinaa on 10€. Ketään ei pakoteta kosmetiikasta maksamaan, itse en maksaisi ikinä, enkä pelatessa edes ehdi katsoa onko päällä kultaa vaiko perunasäkki. Vasta siinä vaiheessa vituttaa mikromaksut kun niillä saa jotain etua itse pelaamiseen. Siellä battle passissakin taisi olla maksujen takana vain yhtään mihinkään vaikuttavia pipoja ja kenkiä, joten aivan sama.

Aikamoista "mikro" maksua kun yksi skini hahmolle maksaa melkein puolet pelin hinnasta, ostaakohan noita oikeasti kukaan näillä hinnoilla? Sinänsä joo ihan sama kun on pelkkää kosmeettista mutta aika suolaiselta noi hinnat kuulostaa.
 
Eipä tule jatkossa season passia enää hommattua, aikamoinen pettymys tämä ensimmäinen, armor set ei miellytä yhtään.
 
Nyt kun eternal sorkulle tipahti raiment of infinite ja oculus viimeisiä leveleitä tahkotessa niin voi vain ihmetellä devaajien ajatuksenjuoksua noiden uniikkien kanssa. Raiment on ihan kiva helpossa maastossa, hyvä kerätä cindereitä ku kaikki kuolee kasaan. Mutta >tier50 dungeoneissa ei ole kuin haittaa, kun ei voi pistää oikeasti selviytymisen kannalta tarpeellisia ominaisuuksia panssariin. Mutta oculus se vasta pellesauva on… kun hyppääminen/dodge muuttuu randomiin paikkaan teleportiksi niin NM dungeoneissa ei tuu taistelusta mitään ja varma kuolema odottaa. Parasta oli kun helltidessä kerran sorkku teleporttasi mäen sisään niin, että pää vain näkyi eikä sieltä päässyt pois kuin teleporttaamalla kaupunkiin. Salvageen joutavia leikkikaluja kumpikin.
Kyllähän toi raiment on aika monelle buildille ihan älyttömän hyvä sorsalla. Kaikki läjään telellä->frostnova jne miten comboa jatkatkaan. Ite pelasin teleport enchantilla ja +3 evade kengillä niin pystyi koko aika pistään mobit läjään ja räjäyttään siitä shatterilla. Wandia en ole testannut eikä vaikuttanut mun mielestä järkevältä juuri ton random elementin takia.
 
Rainmentin heikoin puoli on se että korkeella NM-levelilllä ei pysty pelaamaan 'sukeltamalla', koska lähes kaikki mobit tappaa sorkin yhdellä / kahdella hitillä. Sukeltelemalla altistaa ittensä sen näkyvän mobijoukon laitamilla pyöriville ranged-mobeille ja sensellaisille.

Sorcilla on hävyttömän vähän armoria, eikä resistanssit toimi joten sorkkien classin ominaisuus eli int-statti joka antaa sekä damagea että resistanssia jää deffun osalta vaillinaiseksi. Jos resistanssit pelais, niin epäilemättä 'sukeltaminen' ois maksimivaikeustasoillakin ihan validi tapa pelata. Tällä hetkellä paras tapa tehdä korkeimman levelin NM:iä lienee blizzu-shardi hybridi; jäädytät mobit ruudun laitaan ja sitten poksauttelet sinne. Tavoite on ettei mikään pääse lähellekkään iholle. Toimii ihan näppärästi, mutta vaatii jokaiseen slottiin juuri oikeat aspektit. Pitää olla blizzard-aspektit (blizzuun piikit + piikeille 50% kokoa), sitten se mikä saa CC:n leviämään 40% mahdollisuudella muihin, ja se mikä läsäyttää 20% mahiksella frost-novan kun mobi kuolee. Capstone skilliksi shatteri, että jäädytetyt mobit poksahtelee iloisesti.
 
Mitähän ihmettä ne on ajatellut, kun koodanneet systeemin noin?!


ve0r57iwwidb1.jpg

Jos tuo on totta, niin Diablo 4 voitti juuri vuosikymmenen huonointen koodatun pelin tittelin. Jos Diablo 4n koodi on noin juosten kustua, niin siitä ei tule koskaan hyvää peliä. Diablo 4 taitaa olla vain reskinnattu Diablo Immortal, joka on reskinnattu Diablo 3.
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän ihmettä ne on ajatellut, kun koodanneet systeemin noin?!


ve0r57iwwidb1.jpg

Helvetin järkevää hommaa. Ymmärtäisi että päällä olevien itemien ja kenties mukana olevien data pitää ladata, mutta että koko laatikon sisältö? Ehkä kunnon koodarit pyytää liikaa palkkaa..?:rofl:
 
Helvetin järkevää hommaa. Ymmärtäisi että päällä olevien itemien ja kenties mukana olevien data pitää ladata, mutta että koko laatikon sisältö? Ehkä kunnon koodarit pyytää liikaa palkkaa..?:rofl:
Ettei nyt vaan kulkis kaikki ikinä saadut kamat. Salvagesta transmogit...
 
Helvetin järkevää hommaa. Ymmärtäisi että päällä olevien itemien ja kenties mukana olevien data pitää ladata, mutta että koko laatikon sisältö? Ehkä kunnon koodarit pyytää liikaa palkkaa..?:rofl:
Pelottaa, että kuuluuko tuohon myös crafting resurssit sun muukin data, niin siinä alkaa melkoisesti paisumaan datapaketti per pelaaja...
 
Rainmentin heikoin puoli on se että korkeella NM-levelilllä ei pysty pelaamaan 'sukeltamalla', koska lähes kaikki mobit tappaa sorkin yhdellä / kahdella hitillä. Sukeltelemalla altistaa ittensä sen näkyvän mobijoukon laitamilla pyöriville ranged-mobeille ja sensellaisille.

Sorcilla on hävyttömän vähän armoria, eikä resistanssit toimi joten sorkkien classin ominaisuus eli int-statti joka antaa sekä damagea että resistanssia jää deffun osalta vaillinaiseksi. Jos resistanssit pelais, niin epäilemättä 'sukeltaminen' ois maksimivaikeustasoillakin ihan validi tapa pelata. Tällä hetkellä paras tapa tehdä korkeimman levelin NM:iä lienee blizzu-shardi hybridi; jäädytät mobit ruudun laitaan ja sitten poksauttelet sinne. Tavoite on ettei mikään pääse lähellekkään iholle. Toimii ihan näppärästi, mutta vaatii jokaiseen slottiin juuri oikeat aspektit. Pitää olla blizzard-aspektit (blizzuun piikit + piikeille 50% kokoa), sitten se mikä saa CC:n leviämään 40% mahdollisuudella muihin, ja se mikä läsäyttää 20% mahiksella frost-novan kun mobi kuolee. Capstone skilliksi shatteri, että jäädytetyt mobit poksahtelee iloisesti.
Pelasin alusta asti blizzu ice shardi ihan vaan kun pystyy heittää joka puolelle niitä ja sitte trashmobit vaan poksuu kuoliaaksi.

En kyllä vielä high level contenttia kerenny koittaa.

Löyty ne yhet uniikki pöksyt missä jäässä kuolevat mobit voi räjäyttää uuden frost novan. Ihan kiva ton kanssa kauemmalta etäisyydeltä. Ainoa vaan että niissä aika huonot statit muuten.

Pelottaa, että kuuluuko tuohon myös crafting resurssit sun muukin data, niin siinä alkaa melkoisesti paisumaan datapaketti per pelaaja...
Kaikki vaan. Toimi hyvin lokaali testiservulla :)
 
Ei tippunu Kuraattori lvl 40 summon Necrolla, sen verta lujaa tuli loppuboss turpaan, ettei vaan pysyny hengissä, kuitenkin sinne asti pääsi ja välillä sai käydä hippaleikkiä pikkubossien kanssa :D

Tänään kävi myös säkä, ku tipahti lvl 28 Umbral sormus maksimi roll (eli 4 resurssia per CC).
 
Roguella silppusi enne s1 noi butserit mutta necrolla nyt levelatessa kyllä laittanu minut nopeesti alas, tiiä onko ne buffannu sitä vai klassit eri tavalla selviytyy. Varmaaa kolme butseria tullu vastaa ja jokasee kuollu aika nopsaa necrolla
 
Muistaakseni buffasi butcheria ja toki on myös vunarable+crittiä nerfattu jokaiselta hahmolta.
Olihan tuo butcher aika kova nakki level 100 hahmolla kun speed 50-nightmare dunkkuja vedin speed buildilla, jossa ei mitään damage reductionia gearissa.. Teremity-housuja ei näy, ainakaan ennen sen tippumista en aloita seasonia koska Eternal-hahmo kesken.
 
Eilen mietin tuota invoker mekaniikkaa että enkö vain ymmärrä, onko se jotenkin erilainen end gamessa (lvl50 tai T4) vai onko se vain torso. Eli juokset läpi "lehtivihreän" dungeonin, lopussa on mahdollisuus käyttää oikean värinen (tai musta) invoker herättämään Malignant eliitti. Eliitin tappamalla saa Malignant Heartin ja jotain random loottia, mitään normista poikkeavaa tai edes saman tasoista ei ole vielä tippunut. Eikö siis mitään muuta? Noita Malignant Heartejahan droppaa muiltakin Malignant eliiteiltä, eikä tuo invokattava Malignant eliitti ole noita muita kummempi muuten kuin siinä, että pitää erikseen grindata matskut invokerin craftaamiseen. Jotenkin ei tunnu tehokkaalta ajankäytöltä, tai pelillisesti kummoiselta mekaniikalta, tai sitten en tosiaan tajua jotain.
 
Eilen mietin tuota invoker mekaniikkaa että enkö vain ymmärrä, onko se jotenkin erilainen end gamessa (lvl50 tai T4) vai onko se vain torso. Eli juokset läpi "lehtivihreän" dungeonin, lopussa on mahdollisuus käyttää oikean värinen (tai musta) invoker herättämään Malignant eliitti. Eliitin tappamalla saa Malignant Heartin ja jotain random loottia, mitään normista poikkeavaa tai edes saman tasoista ei ole vielä tippunut. Eikö siis mitään muuta? Noita Malignant Heartejahan droppaa muiltakin Malignant eliiteiltä, eikä tuo invokattava Malignant eliitti ole noita muita kummempi muuten kuin siinä, että pitää erikseen grindata matskut invokerin craftaamiseen. Jotenkin ei tunnu tehokkaalta ajankäytöltä, tai pelillisesti kummoiselta mekaniikalta, tai sitten en tosiaan tajua jotain.
Korkeammalla levelillä saa paremmilla stateilla olevia heart gemmejä ja juurikin noita wrathful on sitten vaikeampi saada, ku sitä invokeria ei saa kuin siitä craftattavasta random lootasta ja ne on niitä parhaimpia tottakai, jos tuuri käy että droppaa se hyvä.

Esimerkiksi omalla kohdalla Necrolla tuon haluan:
Caged Heart of the Great Feast (Wrathful, Super-World Tier IV): Each Minion drains 1.0-2.0 Essence per second but deals 50-75% increased damage. With no Minions, this bonus applies to you and drains 5 Essence per second.
Tuo yhdistettynä:
Caged Heart of Determination (Devious, Utility): Resource draining effects are 40-50% less effective. In addition, gain 3.0-8.0% increased Resource Generation.

Esim. tuolla ne on listattu:
 
Lueskelee näitä kommentteja ja nerffejä, mitä tähän viime aikoina tullu, lopettelin mielenkiinnon puutteesta vähän ennen seasonia, eikä varmaan tule enää palattua pelin pariin, ellei nyt lisäria ja uutta classia ehkä.
 
Eternalilla Capstone dungeon (WT4) oli paperia kun laitoin fireresistiä koruihin - nyt Seasonissa ei ole gem socketteja vaan ne sydänslotit niin ei jakoja ainakaan vielä lvl63 Eliasta päihittää kun one-shottaa. Vai olenkohan juuri rajoilla jonku enemy level skaalauksen kanssa kun capstone punaisella 70+, kenties vaihtuu oranssiksi kun saan lvl64 (sillä levelillä Eternalissa päihitin helposti)? Ei auta kun kaurapuuroa vielä vähän ottaa, lvl55 jälkeen ei geari ole vaihtunut lainkaan (item powerit >700) ja järkyttävän puuduttavaa ollut eteneminen. WT4 tuo onneksi hetkeksi lohtua.
 
Hauska toi et jos jokaisesta battle passista saa tuon 666 platinaa ja battle pass maksaa sen 1000 platinaa, niin jos ostat ekat kaks rahalla ja kolmannen kahdesta ekasta saaduilla platinoilla, niin kolmannen battlepassin jälkeen pelaajalla on kädessä 998 platinaa.. Sattumaako?
 
Saahan noihin sloteihin laitettua myös gemejä?
Kyllä seasonissa tulee ihan kummallakin socketilla olevaa kamaa.
Sitä sydäntä ei taida saada enää irti ja vaihdettavissa vain toiseen sydämeen? Tyhjään sydänsockettiin menee gemitkin.

Noh, kohta lvl64 niin pääsee testaamaan onko tuossa joku maaginen level cappi jonka jälkeen vihut helpottuu.
 
Sitä sydäntä ei taida saada enää irti ja vaihdettavissa vain toiseen sydämeen? Tyhjään sydänsockettiin menee gemitkin.
Ja ne sydämet antaa myös Armoria paljon enemmän kuin Skull gemmit, eli parempi vaihtoehto...
Ja kerta vanhan sydämen päälle voi laittaa suoraan uuden, niin luulisi siihen menevän myös gem?
 
Itellä meni eilen S1 Elias alas, 57 levuisella bone spear necrolla. Ei tuotannut minkäälaista ongelmia tappa Elias. Nyt voi keskittyä wt4 farmaamiseen :D
 
Itellä meni eilen S1 Elias alas, 57 levuisella bone spear necrolla. Ei tuotannut minkäälaista ongelmia tappa Elias. Nyt voi keskittyä wt4 farmaamiseen :D
Jahas, jotain häikkää omassa roguessa sitten :D Ei auttanut lvl64 ja olen melko varma, että nykygearin 36% (lvl60 potionin kanssa) fireresist keskeisin ongelma kun niihin sen tulitaikoihin kuolen iskusta. Eternalissa resisti oli >60% (potionin kanssa taisi olla lähemmäs 90%) niin pystyin paikallaan seisomaan ja rämpyttämällä tappamaan Eliaksen. Pitää joku gearin osa vaihtaa +fire resistiin ja testata sen jälkeen.
 
Jahas, jotain häikkää omassa roguessa sitten :D Ei auttanut lvl64 ja olen melko varma, että nykygearin 36% (lvl60 potionin kanssa) fireresist keskeisin ongelma kun niihin sen tulitaikoihin kuolen iskusta. Eternalissa resisti oli >60% (potionin kanssa taisi olla lähemmäs 90%) niin pystyin paikallaan seisomaan ja rämpyttämällä tappamaan Eliaksen. Pitää joku gearin osa vaihtaa +fire resistiin ja testata sen jälkeen.
Eternalin puolella pelasit Eliaksen läpi varmaan ennen season patchia? Sen jälkeenhän kestävyyttä nerffattiin ihan urakalla, niin ei ihme jos ei ukko kestä samaan malliin. Itellä meni Elias läpi nyt seasonissa sillä +900 armor potionilla lvl60 druidilla. Resistanceihin en oo kiinnittänyt mitään huomiota kun ei ne vielä kunnolla edes toimi.
 
Koitin huvikseen tuossa kanssa nyt lvl 54 druidilla kun tuntu kaikki niin helposti kuolevan, että miten se Eliaksen kanssa käy ja sehän tippukin ykkösellä alas. Nyt tosin wt4 kanssa vähän heikompaa kun vihut on 75 levelisiä. Pari leveliä tulee kyllä varmaan aika nopsaan ja alkaa helpottuu.
 
Koitin huvikseen tuossa kanssa nyt lvl 54 druidilla kun tuntu kaikki niin helposti kuolevan, että miten se Eliaksen kanssa käy ja sehän tippukin ykkösellä alas. Nyt tosin wt4 kanssa vähän heikompaa kun vihut on 75 levelisiä. Pari leveliä tulee kyllä varmaan aika nopsaan ja alkaa helpottuu.
Expaskaalaus ei taida olla nyt enään edukseen kuten aiemmin kun heikensivät tuota expan saantia ettei vaan jengi buustaa kavereita. En oikein tuota päätöstä ymmärrä, boostaus oli normaalia jo aiemmissakin Diabloissa, että sai altit nopeasti sinne missä kaikki hauskuus on. Eliaksen kun tein heti kun pystyi necrolla pre-patch, niin jossain legion eventissä kävi loisena hakemassa expaa ja gearin.
 
Expaskaalaus ei taida olla nyt enään edukseen kuten aiemmin kun heikensivät tuota expan saantia ettei vaan jengi buustaa kavereita. En oikein tuota päätöstä ymmärrä, boostaus oli normaalia jo aiemmissakin Diabloissa, että sai altit nopeasti sinne missä kaikki hauskuus on. Eliaksen kun tein heti kun pystyi necrolla pre-patch, niin jossain legion eventissä kävi loisena hakemassa expaa ja gearin.
Niin taitaa olla. Myös vähän persiistä ettei noita season xp boosteja saa käyttöön heti vaan pitää olla tietyllä levelillä.. olikohan vasta lvl 63 kun saa sen 4/4 niitä käyttöön vaikka battlepassissa mennyt niistä ohi jo ajat sitten.
 
Olihan tuo butcher aika kova nakki level 100 hahmolla kun speed 50-nightmare dunkkuja vedin speed buildilla, jossa ei mitään damage reductionia gearissa.. Teremity-housuja ei näy, ainakaan ennen sen tippumista en aloita seasonia koska Eternal-hahmo kesken.
Eipä tuossa Seasonissa ole kyllä mitään ihmeellistä. Kannattaa se Journey käydä nopsaa tekee jossai vaiheessa, ei siellä paljon muuta hienoa ole.

Olisvat ennemmi keksineet nykyisille gemeille eikä tehnyt niistä vieläkin "turhempia". Vaikka joku malignant enchant mitä gemeihin vois tunkea.

Toki koru sloteissa vähän turha kun armor se paras kuitenkin :)
 
Toki koru sloteissa vähän turha kun armor se paras kuitenkin :)
Kuten aiemmin jo tuolla kirjoitin, niin katsoppas niitä heart tekstejä tarkemmin, siellä on myös Armor extrana ja paljon paremmat arvot kuin Skull gemmeissä, siksi ne on parempia jokatapauksessa...

1690306485131.png
 
Viimeksi muokattu:
Eipä tuossa Seasonissa ole kyllä mitään ihmeellistä. Kannattaa se Journey käydä nopsaa tekee jossai vaiheessa, ei siellä paljon muuta hienoa ole.

Olisvat ennemmi keksineet nykyisille gemeille eikä tehnyt niistä vieläkin "turhempia". Vaikka joku malignant enchant mitä gemeihin vois tunkea.

Toki koru sloteissa vähän turha kun armor se paras kuitenkin :)
Seasonissa oikeastaan ainoastaan ne 20 lisäparagonia houkuttaa, jos sen verran jaksaisi pelata.
 
Hauska toi et jos jokaisesta battle passista saa tuon 666 platinaa ja battle pass maksaa sen 1000 platinaa, niin jos ostat ekat kaks rahalla ja kolmannen kahdesta ekasta saaduilla platinoilla, niin kolmannen battlepassin jälkeen pelaajalla on kädessä 998 platinaa.. Sattumaako?
Onneksi noita ei tarvii ostella, turhaa krääsäähän siellä vaan oli.

Kuten aiemmin jo tuolla kirjoitin, niin katsoppas niitä heart tekstejä tarkemmin, siellä on myös Armor extrana ja paljon paremmat arvot kuin Skull gemmeissä, siksi ne on parempia jokatapauksessa...

1690306485131.png
Joo on toki, mutta meinsin jos gemeja enchanttaisi niin ring slottiin silti vaan skull.. toki muihin slotteihin tulisi sitten erilaista.

Sitä sydäntä ei taida saada enää irti ja vaihdettavissa vain toiseen sydämeen? Tyhjään sydänsockettiin menee gemitkin.

Noh, kohta lvl64 niin pääsee testaamaan onko tuossa joku maaginen level cappi jonka jälkeen vihut helpottuu.
Voisko se maaginen levu olla 70 niin ku siellä tooltipissä lukee ?:)

Expaskaalaus ei taida olla nyt enään edukseen kuten aiemmin kun heikensivät tuota expan saantia ettei vaan jengi buustaa kavereita. En oikein tuota päätöstä ymmärrä, boostaus oli normaalia jo aiemmissakin Diabloissa, että sai altit nopeasti sinne missä kaikki hauskuus on. Eliaksen kun tein heti kun pystyi necrolla pre-patch, niin jossain legion eventissä kävi loisena hakemassa expaa ja gearin.
Boostaushan on ihan täyttä paskaa, joten hyvä ettei toimi.

D2 julkasussa expa boostaus ei myöskään toiminut koska partyssä kaikki expa mobista jaettiin partyn lukumäärän mukaan ja jos partyssa joku oli 5+ levua isompi niin muut sai vähemmän expaa, jossain +10 tienoilla ei saanut enää juuri mitään.
Lisäksi monsterit jos oli 10+ niin sait myös vähemmän, joten ei kannattanu skipata eteenpäin liikaa.
Toki D2 classikissa pystyi joskus löytämään BiS gearia jopa normal tasolta, niin toi levutus oli ihan mielekästä.

Joten ite oli pelattava tai suht saman tasoisten kanssa. Isossa partyssä myös expa paskaa kuten kuuluu ollakin kun kaikki kuolee paljon helpommin.
Hardcorella etenkin kivaa kun levutukseen meni oikeesti vähän aikaa kun ei heti joku olly boostamassa paitti vähän gearia ja waypointit.
Lisärissä sitten tekivät jotain hölmöä tolle systeemille.. periaatteessa jotain siellä edelleen oli taustalla, mutta joku party exp bonus tuli mikä vesitti monet noista systeemeistä. Muistaakseni piti lvl 20-24 päästä, jonka jälkeen pystyi leechaa bloody foothills tai cow level 99 tekemättä mitään.

D4 launchissahan oli ihan älytöntä että jotkut groupit hardcoressa menetti melkeen kaikki jonkun pelaajan mutta sitte ne aina boostattiin nopeesti takas ja lopussa olivat kuitenkin vain joku 3-5 levua perässä.
Soolo pelaajat sitten alottivat aina alusta..
 
Viimeksi muokattu:
Minkälaisen rewardin saa jos suorittaa näitä season juttuja?
Sieltä Battle Pass saa niitä kosmeettisia kamoja lienee se isoin juttu (ja muutamat XP, Gold sun muut boostit Season ajan). En tiedä mitä noille heart sun muille kamoille tapahtuu Season 1 jälkeen, eli jääkö ne mitä on saanut ja uusia ei saa enää Eternal puolella siirron jälkeen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 452
Viestejä
4 512 654
Jäsenet
74 372
Uusin jäsen
Akeboy78

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom