Diablo 4

Uniquet on käytännössä turhia. Mitä helvettiä tekee jollain bone spear necron uniikeilla mitkä ei skaalaudu mitenkään merkittävästi ja antaa aivan surkeita statseja verrattuna tavallisiin kamoihin?

Season 1 lisäykset aika mitättömiä ja kun helltidet ja kaikki muu hauska nerffattiin, niin varmaan paras odotella muutama seasoni että tulee jotain uutta mielenkiintoista.

Täytyy tosin sanoa että ensimmäisen hahmon pelaaminen ja kampanja oli kyllä erittäin hauskaa, myös johonki 95 lvl asti oli ihan hauska juosta nightmare dunkkuja sekä helltidejä ja 175 chestejä, sitten vaan alkoi toisto ilman mitään merkittäviä palkintoja tai virstanpylväitä kyllästyttämään.
Riippuu ihan classista, onko uniquet hyviä ja ainakin Bone Necrolle Deathless Visage on todella hyvä.
Season 1 Malignant Hearts on osa aivan mielettömän kovia ja tekee hirveää damagea, etenkin The Barber (Caged Heart of The Barber (Wrathful, Super-World Tier III): Critical Strikes and all subsequent damage within 2.0-4.0 seconds is absorbed by your target. Then, the absorbed damage erupts onto surrounding enemies. Stored damage is increased by 10% per second.)

Ainakin itsellä on edelleen hauskaa, eikä mikään kiire pilata peli-iloa ja hakata dungeoneita putkeen tuntikausia...
 
Tänään dingattu druidilla level 100 seasonissa ja samaan syssyyn nightmare 98 läpi! :kippis:

1690663145694.png


1690663200002.png
 
Onko linkkiä tähän buildiin? :interested:

Tästä saa modattua helposti myös damage-version, kun laittaa chestiksi Mad wolfs gleen, kengiksi legen missä on aspekti "While hurricane is active gain +2 ranks to your shapeshifting skills", ja amuletiksi sellaisen jossa on cdr + damage-affikseja (esim. +damage-affiksi ja +3 ranks to wild impulses passive). Linkin versio soveltuu tosin enemmän isoihin nightmare-dunkkuihin, koska on enemmän toughnessia. :tup:

Aika makoisa toteemi tuli kyllä tuohon wolfnadoon:

1690790918292.png
 
Uuh, tulipahan ostettua tämä peli. Huomasin, että olin joskus vuosia sitten ostanut diablo 3 lisäosan, mutten yhtään pelannut, joten pelasin sen tässä ensin ajatuksella, että nelosen jälkeen ei välttämättä tee mieli palata kolmosen pariin.

Oli hc wizardilla melkeinpä bis itemit tai ainakin joku versio niistä ja odotin vaan tiistaina, että saan weekly rewardin, jolla pystyn unlockaamaan loput season bonukset, jotta olisin päässyt yrittämään GR150.

Piti tehdä tänään töitä, mutta tein yhden nopean 100 great riftin (joka tuolle hahmolle lasten leikkiä) ja kymmenen sekuntia, niin dc. Arrhh. Jos automaattisesti aina disconnectissa painaisi town portalin, niin mun hahmo selviäisi. Melkein pahin mahdollinen hetki muutenkin kuolemalle. Arvoin jo ennakkoon, että jos nyt tulee dc, niin on melkein vittuilua blizzardilta. En tiedä jaksanko levuttaa uuden (käytännössä gemit) ja hankkia sille vastaavat kamat enää uudestaan.

Tässä pitäisi olla parempi suoja disconnecteja vastaan tai joku scrolli ilmeisesti löytyä jos oikein oon ymmärtänyt...

Nyt tunnin peluun otin jo ennakkoon kun latauksen aikana jo pystyi aloittamaan. Tuntuu äkkiseltään kolmosen jälkeen isolta upgradelta. Tunnelma on kohdallaan ja esim. alkuvideo oli pelottava näin pelien asteikolla. Tuli mieleen joku nykyajan Hellraiser. Toimisi elokuvanakin.

Hahmoksi arvoin roguen kun hc:lla yleensä turvallisempi vaihtoehto olla ranged hahmo. Ja on kyllä mielekkäämpää pelata controllerilla, joten hyvä kun pc:llä voi pelata kummallakin. Saisi olla kyllä nightmare unlockattuna jo ensimmäiselle hahmolle kun ainakin ensivaikutelma kampanjasta on muuten niin lupaava ja mielellään pelaisi muutenkin kuin "alta pois" mentaliteetilla.
 
Tässä pitäisi olla parempi suoja disconnecteja vastaan tai joku scrolli ilmeisesti löytyä jos oikein oon ymmärtänyt...
Lupailikohan ne että Season 2 tulis vasta ominaisuus, että Scroll of Escape toimis automaattisesti kun yhteys katkeaa.
 

Otetaan sen verran takaisin, että menin kuolemaan. Ei ollut diablo kolmosen jälkeen sellaista hc fiilistä ja menin kuolemaan perusencounteriin kun en ottanut riittävän vakavasti. Sen jälkeen melko lähellä kuolemaa toisella yrityksellä taas suht tavallisessa kohdassa, mutta ihan tosissani pelasin (just silleen passelisti, että adrenaliini alkaa jyllää). Ihan passeli vaikeustaso loppujen lopuksi tällä hetkellä, mutta yleensä näissä vaikeustaso helpottuu mitä enemmän leveliä takana.

Toki ihan asia kun on hahmoja ja pelituntumaa, ehkä geariakin perittynä, mutta silloin saa lähtökohtaisesti pykälän tai kaksi korkeamman vaikeusasteen muuntekin.

Lupailikohan ne että Season 2 tulis vasta ominaisuus, että Scroll of Escape toimis automaattisesti kun yhteys katkeaa.

Wtf? Luulin, että nyt jo toimis jopa liiankin hyvin.

Tuo tämänkin aamuinen oli jännä kolmosen parissa, että netti toimi muuten täydellisesti, eli oletettavasti blizzardin päässä moka. Mulla oli followerilla shoulderit, josta mäkin saan, ettei mun teleport interruptaa lämästä ja -50% damage reduction. Olis mielestäni ihan reilua, että noilla spekseillä disconnectissa hahmo alkaa siirtymään kylää kohti, koska tuota ei pysty task managerista hyväksikäyttämään yhtään enempää kuin pelissä avata se portaali.

Eka hahmo meni sähkökatkoon, josta oltiin jo ennakkoon ilmoitettu, mutta en katsonut tekstiviestiä tarkemmin milloin se on ennen kuin tietokone meni pimeäksi. Tuollainen on paljon helpompi hyväksyä kun on oma moka. Tosin tuosta jäi kyllä sellainen fiilis, ettei se serveri ole jatkanut edes taustalla, vaan totesi, että jos oon combatissa, niin automaattinen kuolema, koska oli sellainen tilanne, että followerinkin olisi pitänyt se yksittäinen riiviö saada hakattua hengiltä ennen kuin se saa mut.
 
Otetaan sen verran takaisin, että menin kuolemaan. Ei ollut diablo kolmosen jälkeen sellaista hc fiilistä ja menin kuolemaan perusencounteriin kun en ottanut riittävän vakavasti. Sen jälkeen melko lähellä kuolemaa toisella yrityksellä taas suht tavallisessa kohdassa, mutta ihan tosissani pelasin (just silleen passelisti, että adrenaliini alkaa jyllää). Ihan passeli vaikeustaso loppujen lopuksi tällä hetkellä, mutta yleensä näissä vaikeustaso helpottuu mitä enemmän leveliä takana.

Toki ihan asia kun on hahmoja ja pelituntumaa, ehkä geariakin perittynä, mutta silloin saa lähtökohtaisesti pykälän tai kaksi korkeamman vaikeusasteen muuntekin.

Wtf? Luulin, että nyt jo toimis jopa liiankin hyvin.
Kyllä se World Tier II on hyvä kampanjaa varten kun luultavasti sen vain kerran pelaat - seuraavilla hahmoilla on sitten perinnöksi jäänyttä tavaraa/kultaa/jne ja pystyt skippaamaan kampanjan, mutta aluksi on tarjolla vain vaikeusasteen I - II eli capstone dungeonit pitää pelata uusiksi joka hahmolle Tier III ja IV varten. Mulla kuoli ensimmäinen HC hahmo lvl30 kun kylästä poistuin ratsastamalla -> lagi piikki -> kuolin ja tuo on ehkä se suurin uhkakuva mitä vastaan toistaiseksi tullut, muutoin peli toiminut teknisesti hyvin. Scrolli ei toimi disconnectin osalta (kertaakaan en disconnectia ole kokenut) vielä eikä toisestakaan HC-puolen helpotuksesta eli Elixir of Death Evasion | Diablo 4 Wiki ole disconnectin kannalta apua.
 
Kyllä se World Tier II on hyvä kampanjaa varten kun luultavasti sen vain kerran pelaat - seuraavilla hahmoilla on sitten perinnöksi jäänyttä tavaraa/kultaa/jne ja pystyt skippaamaan kampanjan, mutta aluksi on tarjolla vain vaikeusasteen I - II eli capstone dungeonit pitää pelata uusiksi joka hahmolle Tier III ja IV varten. Mulla kuoli ensimmäinen HC hahmo lvl30 kun kylästä poistuin ratsastamalla -> lagi piikki -> kuolin ja tuo on ehkä se suurin uhkakuva mitä vastaan toistaiseksi tullut, muutoin peli toiminut teknisesti hyvin. Scrolli ei toimi disconnectin osalta (kertaakaan en disconnectia ole kokenut) vielä eikä toisestakaan HC-puolen helpotuksesta eli Elixir of Death Evasion | Diablo 4 Wiki ole disconnectin kannalta apua.

Juuh, aikalailla ollut täysin lagiton (pitää koputtaa päätä). Nyt on 29 levelinen rogue ja act I läpi. Katsoin loppubossin taktiikat ign artikkelista ja vaihdoin single dps talentteihin varusteiden mukaan. Ihan hauskaa puuhaa valmistautua tuollaiseen ja just sellaista extraa mitä tulee vain hc moodista.

Melkein sitten pettymys kun oli niin läpijuoksu. Joitain encounttereita ei pysty tekemään järjellisellä riskillä. Aina pidän mielessä, että kun tekee tapahtumia jossa 90% mahdollisuus kuolla, niin seitsemän vastaavan tapahtuman jälkeen on vain alle 50% mahdollisuudet selviytyä. Tuo 29 levelinen on varmaan ylilevelinen, mutta tullut ihan luonnollisesti kun tehnyt sivutehtäviä jne. ja mitään ei ole kahdesti tarvinnut tehdää. Plussaa muuten siitä blizzardille, että veteranissa tulee vain +20% enemmän expaa. Diablo kolmosessa oli koko ajan ylilevelinen ja vaikeusaste meni siinä. Tosin nykyään se on järjettömän helppo verrattuna mitä muistelen sen joskus olleen.

Eilen kuolin toisen kerran vähän päälle 15 levelisenä kun eksyin act 2:seen :D

Nyt ollaan sellaisella levelillä, ettei oikein halua kuolla enää ihan huvikseen.
 
Nyt ollaan sellaisella levelillä, ettei oikein halua kuolla enää ihan huvikseen.
Kannattaa niitä Elixir of Death Evasioneja tehdä ja toivoa Scroll of Escapeja dropeiksi ja bindata ne suoraan johonkin sopivaan näppäimeen, etenkin osa bosseista saattaa päästä yllättämään niin pääsee turvaan hiomaan taktiikkaa ja varusteita.
 
Jaah tuo Elixir of Death Evasion on vähän turhankin hyvä. Tosin vähän niin kuin kolmosessa templari followerina, mutta just sellainen, että fiksuna niitä farmaisi ennakkoon, mutta vähän menee pointti koko moodista. Pystyin suorilta käsin craftaa kolme niitä ja reseptikin oli näköjään olemassa valmiina. Pari scrollia löytyy jo ja bindattuna näppäimistölle (en tiedä millainen viive tulee kun muuten pelaan controllerilla).

Kuolema 15 levelisenä johtui Butcherista nyt kun katsoin. En edes rekisteröinyt. Oli vaan iso vihu joka veti ihan järkyttävän suuren dashin eteenpäin ja en päässyt pakoon.
 
Jaah tuo Elixir of Death Evasion on vähän turhankin hyvä. Tosin vähän niin kuin kolmosessa templari followerina, mutta just sellainen, että fiksuna niitä farmaisi ennakkoon, mutta vähän menee pointti koko moodista. Pystyin suorilta käsin craftaa kolme niitä ja reseptikin oli näköjään olemassa valmiina. Pari scrollia löytyy jo ja bindattuna näppäimistölle (en tiedä millainen viive tulee kun muuten pelaan controllerilla).

Kuolema 15 levelisenä johtui Butcherista nyt kun katsoin. En edes rekisteröinyt. Oli vaan iso vihu joka veti ihan järkyttävän suuren dashin eteenpäin ja en päässyt pakoon.

Eipä noita tule käytettyä kuin jossain uudessa tierissä tai world bossilla, liian nihkeetä grindata crushed bones materiaalia
 
Eipä noita tule käytettyä kuin jossain uudessa tierissä tai world bossilla, liian nihkeetä grindata crushed bones materiaalia
Ai? En edes vilkaissut mitä materiaalia vaatii ja jossain lvl30 paikkeilla craftasin noin 20 potelia. Hämärä muistikuva, että niitä crushed boneseja tulee kellareista paljon nyt kun aloin miettimään ja ne kellarit mun mielestä mukavia HC-hahmoilla.

Toki itellä alla softcoren hahmo niin aika hyvin tietää mitä välttää ja mitä suosia. Jos Grim Favoria hakemassa dunkusta, World Bossissa tai Legion Eventissä niin suruitta nappaan elixirin ja teen niitä lisää kun tarvetta, aina materiaalia ollut enemmän kuin tarpeeksi.
 
Ai? En edes vilkaissut mitä materiaalia vaatii ja jossain lvl30 paikkeilla craftasin noin 20 potelia. Hämärä muistikuva, että niitä crushed boneseja tulee kellareista paljon nyt kun aloin miettimään ja ne kellarit mun mielestä mukavia HC-hahmoilla.

Toki itellä alla softcoren hahmo niin aika hyvin tietää mitä välttää ja mitä suosia. Jos Grim Favoria hakemassa dunkusta, World Bossissa tai Legion Eventissä niin suruitta nappaan elixirin ja teen niitä lisää kun tarvetta, aina materiaalia ollut enemmän kuin tarpeeksi.

Hmm oiskohan ne buffannu niitten droprateja sitten, ennen seasonia ne oli ainaki enemmän kiven alla.
 
Lvl 100 tuli druidilla täälläkin täyteen ja samalla meni tier 100 läpi ekalla yrityksellä. Buildina sama werenado mitä Ranella ylempänä. Sitten vaan Lilithin mekaniikoita opettelemaan :sdrunk:
 
Onko kenelläkään tullut bugia vastaan ettei pysty käyttämään mitään skillsejä? Hyppäsin tuossa hevosen selästä helltidessä ja kuolin kun ei ollut kyvyt käytössä. Käynnistänyt pelin uudestaan jne. eikä siltikään toimi. Kaikkea muuta voi tehdä normaalisti, mutta taistella ei voi.
 
Onko kenelläkään tullut bugia vastaan ettei pysty käyttämään mitään skillsejä? Hyppäsin tuossa hevosen selästä helltidessä ja kuolin kun ei ollut kyvyt käytössä. Käynnistänyt pelin uudestaan jne. eikä siltikään toimi. Kaikkea muuta voi tehdä normaalisti, mutta taistella ei voi.
Kerran tuli ihan julkaisun jälkeen kun kampanjaa pelasin.
Nyt sitten about ~160 tunnin aikana tuo on edelleen ainoa kerta.

Noh joka tapauksessa, on käynyt kerran noin eli et ole ainoa.
Näyttää tosin olevan äärimmäisen harvinainen.
 
Onko kenelläkään tullut bugia vastaan ettei pysty käyttämään mitään skillsejä? Hyppäsin tuossa hevosen selästä helltidessä ja kuolin kun ei ollut kyvyt käytössä. Käynnistänyt pelin uudestaan jne. eikä siltikään toimi. Kaikkea muuta voi tehdä normaalisti, mutta taistella ei voi.
Jup, tullut useamman kerran (3-4?). Jotenki kummasti osuneet tokaan capstone dungeoniin ja kerran Butcherin spawnatessa.
Tuntuu hullulta, että jotku tätä pystyvät HC:na veivaamaan :asif:
 
Tallensin videolle Tier 100 nightmare -vedon tornado druidilla, eikä ollut mikään helpoimmasta päästä oleva dunkku, kun joutui jo vähän mähisemään. :kippis:

 
Jup, tullut useamman kerran (3-4?). Jotenki kummasti osuneet tokaan capstone dungeoniin ja kerran Butcherin spawnatessa.
Tuntuu hullulta, että jotku tätä pystyvät HC:na veivaamaan :asif:

Voisko olla kyseessä joku USB / laite bugi? Ei oo tuollasta käyny, ja julkasusta asti pelannu kuitenki satoja tunteja. Niin ja HC:lla tietty se nyt on vaa ainut tapa pelata tätä ;)
 
Jup, tullut useamman kerran (3-4?). Jotenki kummasti osuneet tokaan capstone dungeoniin ja kerran Butcherin spawnatessa.
Tuntuu hullulta, että jotku tätä pystyvät HC:na veivaamaan :asif:

Muutaman kerran tuota on tullut, seasonin alun jälkeen vaan vissiin kerran, mutta henkihän siinä yleensä lähtee. Pehmis tosin onneksi pelimuotona.
Kuoleman tai restartin jälkeen kyllä taas toimii.
 
Voisko olla kyseessä joku USB / laite bugi? Ei oo tuollasta käyny, ja julkasusta asti pelannu kuitenki satoja tunteja. Niin ja HC:lla tietty se nyt on vaa ainut tapa pelata tätä ;)
Enpä osaa troubleshootata, ekan kerran tuon kohdatessa googlettelin ja oli aika yleinen ilmiö ainakin siihen (launchin) aikaan.
Ja joo, HC on toki kovien poikien juttu. Itelle vapaa-aika liian harvaa ja arvokasta, että raaskis bugien/nettiongelmien takia heittää satoja tunteja pönttöön (eikä kyl perse kestäis näin itteään toistavan pelin jatkuvaa resettaamista muutenkaan.)
 
Enpä osaa troubleshootata, ekan kerran tuon kohdatessa googlettelin ja oli aika yleinen ilmiö ainakin siihen (launchin) aikaan.
Ja joo, HC on toki kovien poikien juttu. Itelle vapaa-aika liian harvaa ja arvokasta, että raaskis bugien/nettiongelmien takia heittää satoja tunteja pönttöön (eikä kyl perse kestäis näin itteään toistavan pelin jatkuvaa resettaamista muutenkaan.)
Softcore ja Hardcore toimii kivasti rinnakkain eli Softcore on tavallaan tutoriaali ja Hardcore se End Game. ”Turvalliseen” HC pelaamiseen voi ittensä ylilevelöidä ja hyödyntää sitä scrollia ja elixiriä pelaten siten minkä Softcoressa todennut toimivaksi. Itellä myös vapaa-aika harvassa, mutta kyllä tuolla kombolla pelistä saa hurjasti enemmän irti entä pelkästään Softcorea pelaamalla - kun SC grindaus puuduttaa niin piipahtaa HC puolella jännitystä hakemassa ja pienen edistymisen jälkeen takaisin SC puolelle kun siltä tuntuu.

Pelkkä Softcore melko vaisu kokemus kun jossain lvl75 paikkeilla jo huippuvarusteet (paitsi vasta lvl85 pääsee lottoarvontaan niistä parhaista uniqueista) jotka paranee loppumatkalla aika vähän ja puuduttavalla tavalla ilman mitään jännitystä.

Rohkeasti antaisin HC puolelle mahdollisuuden ja maltilla pelaisin vaikka vain silloin tällöin.
 
Softcore ja Hardcore toimii kivasti rinnakkain eli Softcore on tavallaan tutoriaali ja Hardcore se End Game. ”Turvalliseen” HC pelaamiseen voi ittensä ylilevelöidä ja hyödyntää sitä scrollia ja elixiriä pelaten siten minkä Softcoressa todennut toimivaksi. Itellä myös vapaa-aika harvassa, mutta kyllä tuolla kombolla pelistä saa hurjasti enemmän irti entä pelkästään Softcorea pelaamalla - kun SC grindaus puuduttaa niin piipahtaa HC puolella jännitystä hakemassa ja pienen edistymisen jälkeen takaisin SC puolelle kun siltä tuntuu.

Pelkkä Softcore melko vaisu kokemus kun jossain lvl75 paikkeilla jo huippuvarusteet (paitsi vasta lvl85 pääsee lottoarvontaan niistä parhaista uniqueista) jotka paranee loppumatkalla aika vähän ja puuduttavalla tavalla ilman mitään jännitystä.

Rohkeasti antaisin HC puolelle mahdollisuuden ja maltilla pelaisin vaikka vain silloin tällöin.
Sen verta puristi olen, että imo tommoset scrollit ja elixirit ei kuulu hardcoreen millään tavalla.
Mitä tulee tohon SC/HC -veivaamiseen, niin en kyllä kaipaa tämmöseen peliin minkäänlaista manuaalista tekohengittämistä, vaan kyllä mielekästä tekemistä pitäisi piisata ihan yllin kyllin softcoren puolella.
 
Sen verta puristi olen, että imo tommoset scrollit ja elixirit ei kuulu hardcoreen millään tavalla.
Mitä tulee tohon SC/HC -veivaamiseen, niin en kyllä kaipaa tämmöseen peliin minkäänlaista manuaalista tekohengittämistä, vaan kyllä mielekästä tekemistä pitäisi piisata ihan yllin kyllin softcoren puolella.
Saat olla puristi, mutta ymmärtääkseni vastaavat kotkotukset on myös vaikkapa Diablo 3 jollain eri tavalla toteutettuna? Siitä samaa mieltä, että mielekästä tekemistä pitäisi olla riittävästi Softcoressa mutta kun ei ole niin ei ole. Mun ymmärtääkseni HC on se Diablojen juttu ollut aina ja Softcore ennemmin siinä rinnalla?

Jos Butcher tulee HC puolella yllättäen vastaan niin aika herkästi käytän scrollin ja karkaan pois jos soolona pelailen, ryhmässä toki eri meininki.
 
Kiinnostais tietää millaista damagea jengi täällä suunnilleen tekee ja mikä hahmo/lvl?

Aloin ihmettelemään kun eilen väsyneenä tein jotain muutoksia gearissa ennen kuin lopetin pelaamisen (vaihtuu tiuhaan kun hiljattain siirryin WT4). Tänään ihmettelin kun mun kaveri tekee sellasta +50.000 damagea jatkuvasti ja usein 150.000 paikkeilla. Jos en väärin katsonut niin kerran näkyi 240.000. Roguella siis pelaan ja hahmo on vasta lvl 64. Mun Necro (lvl 84) ei muistaakseni koskaan päässyt vastaaviin. En tosin kovin tarkkaa näitä koskaan seurannutkaan ole.
 
Tallensin videolle Tier 100 nightmare -vedon tornado druidilla, eikä ollut mikään helpoimmasta päästä oleva dunkku, kun joutui jo vähän mähisemään. :kippis:



Katsoinkin tämän kysymykseni jälkeen niin ilmeisesti aika kovaa etenkin lvl 100. Respect!
 
Kiinnostais tietää millaista damagea jengi täällä suunnilleen tekee ja mikä hahmo/lvl?

Aloin ihmettelemään kun eilen väsyneenä tein jotain muutoksia gearissa ennen kuin lopetin pelaamisen (vaihtuu tiuhaan kun hiljattain siirryin WT4). Tänään ihmettelin kun mun kaveri tekee sellasta +50.000 damagea jatkuvasti ja usein 150.000 paikkeilla. Jos en väärin katsonut niin kerran näkyi 240.000. Roguella siis pelaan ja hahmo on vasta lvl 64. Mun Necro (lvl 84) ei muistaakseni koskaan päässyt vastaaviin. En tosin kovin tarkkaa näitä koskaan seurannutkaan ole.
Ihan buildista paljon kiinni (tottakai gear myös vaikuttaa), miten paljon damagee hahmot tekee...
Piti ihan logata äkkiä sisään ja käydä kokeilee omalla Bone Necrolla, joka siis lvl 58 (WT3) ja tuollaisia 50-80k damage crittejä lähes jatkuvasti, ei tarvii yleensä ku yhden Spearin ampua ja seuraava group.
 
Joo, tottakai buldista ja gearista kiinni. Heräsi vaan kiinnostus kun tosiaan ei paljoa ole tullut noita seurattua. Tuntui selvästi isommalta kuin aikasemmin ja 75+ mosat kaatuili yllättävän helpolla niin hetken ajattelin, että voiko olla joku bitti vinossa. :lol:

Mulla necro on mallia summoning ja blighted corpse explosion, joten iso damagesta overtime eikä sacriface bonuksia kun on minionit. Pitäis varmaan seuraavaksi koittaa huvikseen eri buildia, kun sillä taas pelaa.
 

Tulee näköjään huonoa karmaa kun hehkuttaa. Tuokin hahmo kuoli noin puolen tunnin päästä kun tuntui kuolemattomalta. Stunlockit on pahoja ja mitään ei oikein voi tehdä jos ei ole potionia päällä. Nyt on taas 36 levelinen menossa josko sitä jotain olisi oppinut. Jos jollain löytyy hc hahmoja suurinpiirtein samasta tilanteesta, niin lisätkää kaveriksi tai partyyn Kuje (battlenet #21457).
 
Tulee näköjään huonoa karmaa kun hehkuttaa. Tuokin hahmo kuoli noin puolen tunnin päästä kun tuntui kuolemattomalta. Stunlockit on pahoja ja mitään ei oikein voi tehdä jos ei ole potionia päällä. Nyt on taas 36 levelinen menossa josko sitä jotain olisi oppinut. Jos jollain löytyy hc hahmoja suurinpiirtein samasta tilanteesta, niin lisätkää kaveriksi tai partyyn Kuje (battlenet #21457).
Kannattaa varmaan ottaa hahmolle joku skilli mistä noista pääsee eroon. Voi helpottaa taivalta :)

E: Jos roguella vielä jatkat, niin esim. shadow step.

" Become Unstoppable and quickly move through the shadows to stab your victim from behind for 72% damage. Gain 50% increased Movement Speed for 2 seconds afterwards. "
 
Kannattaa varmaan ottaa hahmolle joku skilli mistä noista pääsee eroon. Voi helpottaa taivalta :)

E: Jos roguella vielä jatkat, niin esim. shadow step.

" Become Unstoppable and quickly move through the shadows to stab your victim from behind for 72% damage. Gain 50% increased Movement Speed for 2 seconds afterwards. "

Nää on kyllä pakollisia varsinkin HC:lla, toinen hyvä aspecti on se immuuni kupla, jos pelaa kampanjan niin Vigon amuletista saa sen ainaki helposti.
 
Mulla necro on mallia summoning ja blighted corpse explosion, joten iso damagesta overtime eikä sacriface bonuksia kun on minionit. Pitäis varmaan seuraavaksi koittaa huvikseen eri buildia, kun sillä taas pelaa
Juuh, ikävä kyllä Summoning build on heikoimmasta päästä, etenkin mitä pidemmälle menee.
Taasen Bone Spear on edelleen naurettavan kova, epäilen että kunhan saan paremman aseen, parit aspectit kohdilleen ja WT4 paukkuu jo miljoonat damaget...
Blood Lance on nykyään kans aikas kova, ku taisivat buffata sitä, etenkin hengissä pysyminen on sillä helpompaa, kiitos helpon Fortifyn jne...

8.8 tulee päivitys, jossa Necro saa mukavia buffeja lisää, kuten taitaa saada lähes kaikki classit :)


Paljon myös QoL muutoksia, pari esimerkkiä:
- We are increasing monster density in Nightmare Dungeons and in Helltide.
- The cost for refunding Skill and Paragon Points has been reduced. The reduction starts small at lower Levels and hits a maximum of 40% at Level 100. (Ex: Level 50 - 12%, Level 60 - 18%, Level 70 - 24%, Level 80 - 30%).
- An additional Stash Tab can now be purchased at the Stash with gold.
- We have restored the cast time for Leave Dungeon back to 3 seconds.
- The following Nightmare Dungeon affixes have been removed (Resource Burn, Backstabbers, Empowered Elites (Cold Enchanted)
 
Viimeksi muokattu:
8.8. Tulee päivitys. Ei mitään merkittäviä buffeja yhdellekään classille. Densityn lisäys aina jees, mutta bossien helan buustaus ei ihan maistu taas hyvältä. Miks buffit tyyliin prosentteja, vs. Nerffit +50%
 
Bossien helan pieni boostaus alemmilla dungeon tiereillä olisi ok, koska monen eliten luolamobit ovat suhteettoman paljon pahempia vrt. loppukammiossa nopeasti staggeroitavat veripiispat ja tomppaloordit. Mutta ylimmillä tiereillä ei ole enää ok tai tämä menee dark soulsiksi. Aikaa tulee joka tapauksessa kulumaan dunkkuun enemmän ja se ei ainakaan QoL:ää kasvata.

Resource burnia ja backstabbereita ei jääne kukaan kaipaamaan mutta cold enchanted elitejä olisi vaan pitänyt tunata alemmas, ei poistaa kokonaan. Kun se poistuu ja jotain pitää tulla tilalle ykkösaffiksi, niin jos nyt jatkossa näitä rasittavia affixeja (lightning storm, stormbanes wrath, blood blister, drifting shade) on vastaavasti enemmän niin henk. kohtaisesti hauskuus katoaa ja sama uninstalloida peli. Kaikkea kun ei voi pistää salvageen.

Paragonin muokkauksen hinta olisi sama nollata kun kokeilut joutuu tekemään nyt third party-sivustoilla. Mielellään kokeilisi monia täysin erilaisia paragon-vaihtoehtoja mutta pelissä siihen kuluisi äkkiä 100 miljoonaa.
 
Nightmare sigilejä kertyy reppuun. Voiko ne käyttää kerralla (olettaen 1 per dungeon) ja käydä suorittamass mielivaltaisesti miten huvittaa? Pohdin siis lähinnä, että voiko olla vain yksi kerrallan aktivoituna tai katoaako uloskirjautuessa?
 
Nightmare sigilejä kertyy reppuun. Voiko ne käyttää kerralla (olettaen 1 per dungeon) ja käydä suorittamass mielivaltaisesti miten huvittaa? Pohdin siis lähinnä, että voiko olla vain yksi kerrallan aktivoituna tai katoaako uloskirjautuessa?

Laita stashiin tai paskaks vaan jos on pikku tierejä.
 
Tallensin videolle Tier 100 nightmare -vedon tornado druidilla, eikä ollut mikään helpoimmasta päästä oleva dunkku, kun joutui jo vähän mähisemään. :kippis:


Tähän ei oikein muuta voi todeta kuin että D3:ssa piti sentään tappaa vihuja.:lol: Itse pelaajaan kantaa ottamatta, onhan tuo Druidi ylitehokas, joko nerfiä tulossa tai muut saa buustia, mutta tuskin Seasonin aikana, tää kun on "Season of the Druid".
 
Paragonin muokkauksen hinta olisi sama nollata kun kokeilut joutuu tekemään nyt third party-sivustoilla. Mielellään kokeilisi monia täysin erilaisia paragon-vaihtoehtoja mutta pelissä siihen kuluisi äkkiä 100 miljoonaa.
Vahva tämä ja mahdollisuus tallentaa paragonboard, nykyisellään turhan työlästä kokeilla uusia buildeja..

Itse tykkään uusien buildien hakemisesta/testaamisesta, mutta paragonien pyörittely tekee hommasta turhan hidasta eikä tahdo enää suoraan muistaa "miten ne tuossa mainbuildissa olikaan".
 
Ite vedän yleensä yhdellä buildilla ja jos haluaa koittaa erilaista niin teen uuden hahmon, kuten Diablo 2:kin.
 
Tähän ei oikein muuta voi todeta kuin että D3:ssa piti sentään tappaa vihuja.:lol: Itse pelaajaan kantaa ottamatta, onhan tuo Druidi ylitehokas, joko nerfiä tulossa tai muut saa buustia, mutta tuskin Seasonin aikana, tää kun on "Season of the Druid".

Tuossa dunkussahan tuli tapettua suurin osa vihuista mitä vastaan tuli, vai mitä tarkoitat? Tässä nelosessa on dunkkuja missä ei tarvitse välttämättä tappaa kuin bossi. Juoksee vaan tarvittavilta rakennuksilta bossille.
 
Tulee näköjään huonoa karmaa kun hehkuttaa. Tuokin hahmo kuoli noin puolen tunnin päästä kun tuntui kuolemattomalta. Stunlockit on pahoja ja mitään ei oikein voi tehdä jos ei ole potionia päällä. Nyt on taas 36 levelinen menossa josko sitä jotain olisi oppinut. Jos jollain löytyy hc hahmoja suurinpiirtein samasta tilanteesta, niin lisätkää kaveriksi tai partyyn Kuje (battlenet #21457).

Stunlockkien määrä vain lisääntyy loppupelissä, tuntuu siltä että suurimmassa osassa elite packeistä on stunnaavia tai jäädyttäviä vihuja, mikä on kyllä aivan perseestä. En tiedä onko kaikilla classeilla edes Unstoppablea (eli stunnin rikkovia) antavia skillejä, mutta ne on kyllä HC:ssä aivan pakollisia.
 
Ite vedän yleensä yhdellä buildilla ja jos haluaa koittaa erilaista niin teen uuden hahmon, kuten Diablo 2:kin.
Tuohan se olisi jos jaksaisi, mutta buildeissa iso osa samoja kamoja niin helpoin olisi kun paragon-taulun saisi talletettua.
 
En tiedä onko kaikilla classeilla edes Unstoppablea (eli stunnin rikkovia) antavia skillejä, mutta ne on kyllä HC:ssä aivan pakollisia.

Kaikilla classeilla on, mutta hyödyllisyydessä on paljon eroja. Roguella on paskin tilanne, kun ainoa hyvä skilli unstoppableen päästää sut vaan stunnista yms, muttei anna hetkeäkään immuniteettiä, joten voit heti perään päätyä uusiksi stunniin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 443
Viestejä
4 512 486
Jäsenet
74 369
Uusin jäsen
nabsa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom