Diablo 4

Season kamat lakkaa olemasta seasonin jälkeen, ja muu ryönä siirtyy eternaliin. Ellei sitten ole muutettu D3 ajoista.
 
Druidilla level 82, Tempest Roar napsahti dunkusta ja wolfnado-buildi vaihdettu. Kyllä kelpaa! :kippis:

Tällä buildilla mennään kohti maksimaalisia nightmare-dunkkuja:
 
Eternalin puolella pelasit Eliaksen läpi varmaan ennen season patchia? Sen jälkeenhän kestävyyttä nerffattiin ihan urakalla, niin ei ihme jos ei ukko kestä samaan malliin. Itellä meni Elias läpi nyt seasonissa sillä +900 armor potionilla lvl60 druidilla. Resistanceihin en oo kiinnittänyt mitään huomiota kun ei ne vielä kunnolla edes toimi.
Joo, ei ollu apua fire resistancesta. Armoria ilman potionia 5600, pitääpä potionin kanssa vielä jossain vaiheessa yrittää ja kahlata vähän statseja läpi onko joku heikkolenkki jossain.
Seasonissa oikeastaan ainoastaan ne 20 lisäparagonia houkuttaa, jos sen verran jaksaisi pelata.
Ei Season mitään lisaparagoneja tarjoa ja Eternalilta siirtyy renownia max kahden tierin verran, loput pitää uudelleen kerätä ja ovat erillään Eternal servusta.
 
Joo, ei ollu apua fire resistancesta. Armoria ilman potionia 5600, pitääpä potionin kanssa vielä jossain vaiheessa yrittää ja kahlata vähän statseja läpi onko joku heikkolenkki jossain.

Ei Season mitään lisaparagoneja tarjoa ja Eternalilta siirtyy renownia max kahden tierin verran, loput pitää uudelleen kerätä ja ovat erillään Eternal servusta.
Kyllä sen pitäis mennä jos vaan opettelee tanssimerkit miten väistellä tulipalloja. Mä tein bonenecrolla (toki pre-patch), mutta ne one-shottas silloinkin mun 60lvl necron. Hinkkasin vaan niin kauan että en ottanu yhtään mitään naamaan.

Nyt oli suorastaan naurettavan helppoa poisonlandslide druidilla (60lvl), sai melkein naamatankkaa ja aikaa meni ehkä 20 sec.
 
Ei Season mitään lisaparagoneja tarjoa ja Eternalilta siirtyy renownia max kahden tierin verran, loput pitää uudelleen kerätä ja ovat erillään Eternal servusta.
Ai? Jotenkin ymmärsin että saa, no se oli ainoa porkkana seasonille, joten jätetäänpä sitten väliin.
 
Nyt kestää hahmo noi butseritki maxrollin blood lance buildillä. Kovin hidasta kyllä levuttaminen siisönissäki, päässyt vasta 54 levulle asti. Seasonin questi kyllä kovin lyhyt ja mitäänsanomaton, ihan perus side quest kuin joku season eventti. Olisin odottanu 2023 peliltä jotain sykähdyttävää mutta kampanjan pelanneena olis toki pitäny tietää.
 
Jahas, jotain häikkää omassa roguessa sitten :D Ei auttanut lvl64 ja olen melko varma, että nykygearin 36% (lvl60 potionin kanssa) fireresist keskeisin ongelma kun niihin sen tulitaikoihin kuolen iskusta. Eternalissa resisti oli >60% (potionin kanssa taisi olla lähemmäs 90%) niin pystyin paikallaan seisomaan ja rämpyttämällä tappamaan Eliaksen. Pitää joku gearin osa vaihtaa +fire resistiin ja testata sen jälkeen.

Pakko olla jotain häikkää kun pääsin omalla roguella yksin lvl 56 toisella yrittämällä Eliaksen
 
Meni kans tanssiliikkeiden opettelun jälkeen S1 Elias lvl55 druidilla.


Perustuu tähän buildiin.
 
Viimeksi muokattu:
Vetääkö kaikki Roguella Twisting Bladesia? Ite menny alusta saakka Flurrylla, tykännyt kyllä, vaikka läimässä häviää kun mennään riittävän ylös. Pitäis alkaa kokeilemaan toi Wudijon Flurry+Rapidfire, sillä pääsis melko samoihin twisting bladesin kanssa.
 
Eikö Season tuo mitään extraa Eternal realmiin? D3:ssa sai sentään paragoneja ja tilaa laatikkoon Seasonin jälkeen.
 
Vetääkö kaikki Roguella Twisting Bladesia? Ite menny alusta saakka Flurrylla, tykännyt kyllä, vaikka läimässä häviää kun mennään riittävän ylös. Pitäis alkaa kokeilemaan toi Wudijon Flurry+Rapidfire, sillä pääsis melko samoihin twisting bladesin kanssa.

Twisting blade oli aika tylsä ainaki eternaalilla pelaa, toki se kaiken silppuaa mutta itse just katoin enne siisönii muita buildeja
 
Eikö Season tuo mitään extraa Eternal realmiin? D3:ssa sai sentään paragoneja ja tilaa laatikkoon Seasonin jälkeen.
Kosmeettista Battle Pass kautta jonkin verran ilmaispelaajille (maksaville paljon enemmän) jos ne kiinnostaa (tietenkin vaatii että pelaa myös Season serverillä). Extra stash tabi on nyt tulossa tieten torstain päivityksessä, en tiedä tuleeko se myös suoraan Eternal serverillekin samantein.

Kyllä Seasoneiden tarkoitus on tuoda uusia mekaanikkoja pelaamiseen, jonka takia uuden hahmon luonti on luonnollista.
 
Vetääkö kaikki Roguella Twisting Bladesia? Ite menny alusta saakka Flurrylla, tykännyt kyllä, vaikka läimässä häviää kun mennään riittävän ylös. Pitäis alkaa kokeilemaan toi Wudijon Flurry+Rapidfire, sillä pääsis melko samoihin twisting bladesin kanssa.
Flurrylla kanssa lvl 50 asti. Eilen aloin katselee tota Wujidon buildia ja vaihdan siihen.
 
Flurrylla kanssa lvl 50 asti. Eilen aloin katselee tota Wujidon buildia ja vaihdan siihen.
Nopeeta kokeilin, niin hieman "kulmikas" pelattava. Geari kaukana optimista mutta jotain tuntumaa sai. Varmasti kova luu kun jaksaa opetella. Jatkan vielä Flurrylla, aamupäivällä pääsin lvl80.
 
Jaahas, onko servut alhaalla jonkin syyn takia? Ei ainakaan tällä hetkellä pääse peliin ja Reddit näkyy ilmestyneen samanlaisia kyselyjä hetki sitten. Just ku meinasin vähän pelata...

[Edit]: Kesti todella pitkään logata sisään, mutta näyttäisi toimivan OK kunhan pääsi peliin...
 
Tällä hetkellä taitaa olla maitenance alla.. itse pelasin muutaman levelin ja käynnistin bnetin uusiksi, toivottavasti tuo kuitenkin tallentaa progressin, vaikka sanoi, ettei saanut yhteyttä battle.nettiin (olin pelissä tuolloin)
 
Eikö Season tuo mitään extraa Eternal realmiin? D3:ssa sai sentään paragoneja ja tilaa laatikkoon Seasonin jälkeen.
Eikös ne uudet legendary aspectit ainakin siirry. Ne saa unlockattua tekemällä ne season tehtävät. (Edit. Eli ne season journey "tehtävät")

D3han oli loputtomat paragonit.. tässä on lvl cap ja hahmokohtaiset, mikä on kyllä paljon parempi systeemi :)
 
Viimeksi muokattu:
Eikait blizzu nii hölömö oo et menis ne poistamaan tulevilta kausilta? Peli tarvii enemmän kontenttia, ei vähemmän. Vai eivätkö jaksa balansoida näitä vuodesta toiseen?
 
Mitä lie tarkoittaa noissa "Expires end of season" ja ne aukeaa Battle Pass kautta...
Jaa ehkä ei sitte jääkään.. :)

Joo editoin alkuperäistä, tarkoitin niitä season journey "tehtäviä"..

Eikait blizzu nii hölömö oo et menis ne poistamaan tulevilta kausilta? Peli tarvii enemmän kontenttia, ei vähemmän. Vai eivätkö jaksa balansoida näitä vuodesta toiseen?
Voi oll että usean seasonin jälkeen saattaa tulla yllättäviä kombinaatioita, jotka rikkoo pelin :)

Eli joutuis ottaa kaikki variaatiot huomioon, jolloin ehkä ne season aspectit saattais joutua jättämään aika tuhnuiksi.. tms
 
Ihan hauska seasoni ollut, pulverizer druidia pelannut kahden kaverin kanssa (barb ja rogu). Levelit meillä nyt 83-85. Noilla hearteilla saa kivoja yhdistelmiä grouppipeleihin, kun minulla käytössä semmoinen joka pullaa mosat kilsan päästä meleelle ja barbilla ja rogulla heart of barber millä räjäyttää koko läjän :smoke:
 
Ihan hauska seasoni ollut, pulverizer druidia pelannut kahden kaverin kanssa (barb ja rogu). Levelit meillä nyt 83-85. Noilla hearteilla saa kivoja yhdistelmiä grouppipeleihin, kun minulla käytössä semmoinen joka pullaa mosat kilsan päästä meleelle ja barbilla ja rogulla heart of barber millä räjäyttää koko läjän :smoke:
Jees.
Itelle noi heartit ei ole kyllä tuonut mitään lisäarvoa pelaamiseen..
 
Necrolla ainakin nuo heartit ovat olleet todella loistavia (ilmainen Sacrifice curse ympärille ja automaattisesti aktivoi corpse skillit hotbarista ympärillä oleviin ruumiisiin jne...).
Tietenkin eroja varmasti on eri classien välillä, mutta käsittääkseni monella on hyviä.
 
Necrolla ainakin nuo heartit ovat olleet todella loistavia (ilmainen Sacrifice curse ympärille ja automaattisesti aktivoi corpse skillit hotbarista ympärillä oleviin ruumiisiin jne...).
Tietenkin eroja varmasti on eri classien välillä, mutta käsittääkseni monella on hyviä.
Varmaan hyviä, mutta ei niiden keräily nyt niin kivaa ole ollut.

Ei oikeen tule mitään "jes!" fiilistä.
 
Olipas mielenkiintoinen luola. Tippui kahdet Grasp of Shadow hanskat (uniikit) minuutin sisällä toisistaan ja Butcher tuli vastaan ensimmäistä kertaa tällä hahmolla. Mielenkiintoisen tästä tekee se, että mitään muita uniikkeja ei ole vielä roguelle tippunut, paitsi nyt yhteensä viidet samanlaiset hanskat. Ja Butcher tuli aika pahaan saumaan kun kokeilin juuri uutta buildia (Flurry & Rapidfire), joka eroaa pelityyliltään täysin aikasemmasta Twisting Blades buildista -> pataan tuli Butcherilta.

Vaatii tuo Flurry & Rapidfire kombo taas vähän opettelua, mutta muuten vaikutti ihan hauskalta vaihtelulta.
 
Onhan tämä druid melkoisen vahva. Tier 80 Nightmare meni level 93 wolfnadolla ensimmäisellä yrityksellä:

1690492804015.png
 

Liitteet

  • 1690492805016.png
    1690492805016.png
    1,6 MB · Luettu: 19
Kovalla innolla odotin D4 julkaisua ja aika vähälle on jäänyt pelaaminen. Aloittelin necrolla ja sen levuttelin 80. Sitten alko season ja druidilla jaksoin pelata johonki 30 asti. Jotenkin ei vaan nappaa tämä peli. Taidan hypätä takaisin Path of Exilen pariin kunhan uusi seasoni alkaa.
 
Kovalla innolla odotin D4 julkaisua ja aika vähälle on jäänyt pelaaminen. Aloittelin necrolla ja sen levuttelin 80. Sitten alko season ja druidilla jaksoin pelata johonki 30 asti. Jotenkin ei vaan nappaa tämä peli. Taidan hypätä takaisin Path of Exilen pariin kunhan uusi seasoni alkaa.
Jep, aika täsmällee sama homma. Launchissa baba about 80-tasolle ja season startissa sai kituutettua druidin ~50 tasolle kun liiat maitohapot iski.
Tuntuu, että peli on ollu alusta loppuun täysin saman toistamista (todella hitailta ja tylsiltä tuntuvien dunkkujen painamista). Ekat 10-20 kertaa tuntu iha ok:lta, kun sai buildiin aspecteja palkinnoiksi ja leveliä tuli, mutta sen jälkeen on ollut kyllä sellaista pakkopullaa ja progression tuntu katoaa jo early leveleillä, että huhhuijaa. Seasonikaan ei tuonut omasta perspektiivistä yhtään mitään uutta tai kiinnostavaa peliin. Uusia aspecteja ja "uusia aspecteja" kätkettynä jonku typerän heart-gemikikkareen muotoon - that's it. Devifokus kyllä niin hukassa, kun tarjotaan vain uusia keinoja pelata peliä, eikä varsinaista pelisisältöä missä pelin suurin puute on. Ei se paska lounas muutu yhtään sen paremmaksi vaikka sitä söisi haarukka väärässä kädessä tai vaikka varpailla lusikkaa pidellen.
Vähä ku joku striimeri sano: "What if you hit the lottery and holy grail and get the shako, then what? You just keep doing the same shit all over again you've been doing since level 40, just maybe 1% more efficiently and just to, um, get another shako..? There's fucking nothing to do."

Ironisesti peli on myös kaatunut meikällä myös jokaisella hahmolla curator-fightissä, ikäänku saman toistoa ei ois muuten ollut tarpeeks tarjolla. :D
Jäänee omistus pilveen pölyttymään, josko tähän voi jonku season kympin jälkeen ehkä palailla, jos sillon ollaan Diablo 3:n tapaan päästy early accessista veks.
Tulihan tätä peliä odotettua ties kuinka monta vuotta ja naiivina luuli, että tästä saisi tuhansien tuntien aikakaivon, mutta eipä vissiin. Katseet PoE2:seen!
 
Tuntuu, että peli on ollu alusta loppuun täysin saman toistamista (todella hitailta ja tylsiltä tuntuvien dunkkujen painamista). Ekat 10-20 kertaa tuntu iha ok:lta, kun sai buildiin aspecteja palkinnoiksi ja leveliä tuli, mutta sen jälkeen on ollut kyllä sellaista pakkopullaa ja progression tuntu katoaa jo early leveleillä, että huhhuijaa.
Ja en tiedä mikä pakottaa dunkkuja tekemään niin paljon?
Ite hain muutamat aspectit tein ehkä pari missä tree of whispers tai side quest tai oikeestaan molemmat yhtäaikaa.
Loput tehny muuta ja vasta kun nightmare dungeonit aukesi niin alkanut tekee enemmän.

Jotkut varmaan level 1 lähtien jauhaa pelkkää dungeon, niin voin kuvitella että hieman puulta maistuu..

Jos saat shakon ja muutenkin parhaat gearit päällä, niin jäljelle jää hankkia niistä paremmilla rolleilla olevat versiot ja levuttaa 100.
Onko esim. Diablo2 mitään muuta? Eti paras geari ja levuta 99..
A) parasta gearia ei edes tarvitse
B) lvl 99 ei tarvitse, mutta jos on tylsää niin voi kai sitä jauhaa siihenki..

Mikäs PoE.. hanki paras geari jauha lvl 100?
 
Ja en tiedä mikä pakottaa dunkkuja tekemään niin paljon?
Ite hain muutamat aspectit tein ehkä pari missä tree of whispers tai side quest tai oikeestaan molemmat yhtäaikaa.
Loput tehny muuta ja vasta kun nightmare dungeonit aukesi niin alkanut tekee enemmän.
No tota, ne nightmare-dungeonit nyt vaan sattuu olemaan tän pelin end game..?
Sitä ennen haetaan se kymmenkunta aspectia dunkuista, kun item-slotteja tuppaa sen verran hahmoilla olemaan.
Niin ja tree of whispersiinkin tehään satunnaisten sekuntimobitappojen ohella... kappas vaan, dunkkuja?

Jos saat shakon ja muutenkin parhaat gearit päällä, niin jäljelle jää hankkia niistä paremmilla rolleilla olevat versiot ja levuttaa 100.
Onko esim. Diablo2 mitään muuta? Eti paras geari ja levuta 99..
A) parasta gearia ei edes tarvitse
B) lvl 99 ei tarvitse, mutta jos on tylsää niin voi kai sitä jauhaa siihenki..

Mikäs PoE.. hanki paras geari jauha lvl 100?
Diablo kakkosessa noita kovia itemeitä putoili ihan tavallisille kuolevaisillekin vaikka mephistolta, mutta pelissä silti riitti tavoiteltavaa kovimpien runewordien, sojien yms muodossa.
Ei ollu diablo kakkosen end game nykymittapuulla kovin hiottua, mutta ymmärrät varmaan että vertaat melkein 25 vuotta vanhaan peliin :D
Itemisaatio ja niissä progressio on silti edelleen parempaa ja mielenkiintosempaa kuin tässä '23 tekeleessä.
 
Miksi sä noita aspecteja haet, kun ne otetaan tavaroista? Mitä järkeä jotain minrolleja metsästää dunkuista?
 
Miksi sä noita aspecteja haet, kun ne otetaan tavaroista? Mitä järkeä jotain minrolleja metsästää dunkuista?
Jotta saa buildin käyntiin...?
En tolla 80lvl baballa vieläkään ole löytänyt itemien varassa olevaa aspectia (shoutin cd lyhennys) ja pelaaminen ollu aika ontuvaa sen takia.
 
Jotta saa buildin käyntiin...?
En tolla 80lvl baballa vieläkään ole löytänyt itemien varassa olevaa aspectia (shoutin cd lyhennys) ja pelaaminen ollu aika ontuvaa sen takia.
Paska säkä kyllä ollut sitten. Itellä noita maxrolli aspecteja on laukut täynnä.
 
Itse jouduin sorcilla pelaa yli viikon jotta sain yhden aspektin, joka oli tietenkin sellainen mitä ei saa dunkusta. Se oli kyllä karua ja toi viikkokin oli vielä hyvin aktiivista peliä.
Joskus käy tosi huono tuuri noiden kanssa.
 
En itse PoE ole pelannut, mutta mikä siinä on kriittisesti erilaista kun about kaikissa muissa ARPG? Farmaa gearia kunnes saat sen. Sitten farmaat lisää jotta saisit vielä parempaa gearia. Toista kunnes aivot on muusia tai tajuat vaihtaa peliä välillä.
 
En itse PoE ole pelannut, mutta mikä siinä on kriittisesti erilaista kun about kaikissa muissa ARPG? Farmaa gearia kunnes saat sen. Sitten farmaat lisää jotta saisit vielä parempaa gearia. Toista kunnes aivot on muusia tai tajuat vaihtaa peliä välillä.

Sisältöä on enemmän kuin missään muussa ARPG:ssa. Lisäksi itemien craftaus tuo paljon sisältöä ja erilaisten buildien lukumäärä on erittäin korkea.

Itsellä ainakin intoa riittää ihan sen takia että voi ekan hahmon farmauksen jäljiltä miettiä seuraavaa buildia, craftailla / keräillä gearit sille, optimoida buildin PoB:ssa ja niin edelleen. Muutenkin ihan kiva saada kaikki perus endgame bossit ja atlas completionit täyteen. En ole koskaan edes levelannut yksittäistä hahmota level 100, korkein taitaa olla 98.

Yleensä liigoissa riittää siihen 100-300h ajaksi pelaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: mnz
En itse PoE ole pelannut, mutta mikä siinä on kriittisesti erilaista kun about kaikissa muissa ARPG? Farmaa gearia kunnes saat sen. Sitten farmaat lisää jotta saisit vielä parempaa gearia. Toista kunnes aivot on muusia tai tajuat vaihtaa peliä välillä.
Ei kauheesti. Dungeonit on mappeja.. onhan siinä toki vuosien saatossa kertynyt paljon leveämmin tekemistä mappien lisäksi. Varmaan D4ään saadaan jotain lisää myös.
Diablo kakkosessa noita kovia itemeitä putoili ihan tavallisille kuolevaisillekin vaikka mephistolta, mutta pelissä silti riitti tavoiteltavaa kovimpien runewordien, sojien yms muodossa.
Ei ollu diablo kakkosen end game nykymittapuulla kovin hiottua, mutta ymmärrät varmaan että vertaat melkein 25 vuotta vanhaan peliin :D
Itemisaatio ja niissä progressio on silti edelleen parempaa ja mielenkiintosempaa kuin tässä '23 tekeleessä.
Joo itemisaatiota ei voi paljoa tuosta mikään peli parantaa.

Yksi mikä taas osui silmään tässä D4 oli lootin määrä.. sitä on aivan liikaa. Ja jotta hyvän gearin löytäminen olisi vaikeampaa on noita affixeja viljelty silleen että vaikea saada oikea combo.

Loottia vähemmän ja affixeja vähemmän -> isommalla levulla ja contentissa mahis rollata isommat affix (taitaakin jo mennä iten power levun mukaan).

Nyt sitte invi täys kamaa hetkessä ja pitäs käydä kaikki läpi kun seassa voi olla se helmi.

Muuten kyllä tykänny aina siitä että joku random rare saattaa olla kovin itemi. Uniikeissa on se jo D2 aikaan että tiedät jo mitä saat kun se droppaa. Siksi pidin aina classikin itemisaatiota parhaana. Muutama ehdoton uniikki tietyille classeille ja buildeille, jotkut classit pelkillä rareilla käytännössä. Et käytännössä ikinä voi saada parhaita rolleja -> aina voi löytyä parempaa.
 
Kovalla innolla odotin D4 julkaisua ja aika vähälle on jäänyt pelaaminen. Aloittelin necrolla ja sen levuttelin 80. Sitten alko season ja druidilla jaksoin pelata johonki 30 asti. Jotenkin ei vaan nappaa tämä peli. Taidan hypätä takaisin Path of Exilen pariin kunhan uusi seasoni alkaa.
Näissä grindauspeleissä ajankäyttö hämärtyy, oletettavasti olet keskimäärin 2h/päivä peliä naputtanut mikä on järisyttävä määrä tunteja ainakin perusjanttereille tai sanoakseen ”vähälle jäänyt pelaaminen”. Toki alussa varmaan tunteja ahmittiin urakalla ja sen jälkeen pelaaminen jäänyt vähemmälle kuten melko monella muullakin (minullakin).
 
Isoja muutoksia on luvassa 8.8 tulevassa patchissa, tieten 2.8 julkaistaan viralliset patch notesit...
 
Season 1 Chapter 1 , toinen tehtävä: "collect malignant heart, available after completing or skipping...". Kävin tossa yhdessä malignant dungeonissa ja noita tippui useita...en saanut kerättyä ensimmäistäkään, kun valitti etten ole edennyt seasonissa tarpeeksi pitkälle...eka taski on suoritettuna. Ehdotuksia missä mättää?
 
Season 1 Chapter 1 , toinen tehtävä: "collect malignant heart, available after completing or skipping...". Kävin tossa yhdessä malignant dungeonissa ja noita tippui useita...en saanut kerättyä ensimmäistäkään, kun valitti etten ole edennyt seasonissa tarpeeksi pitkälle...eka taski on suoritettuna. Ehdotuksia missä mättää?
Siun pitänee edetä Season Questeissa jonnekin asti.
 
Aloin eilen miettimään buildia tuolle Barbaarin Ancient's Oath-uniikille aseelle joka antaa 3-6 pistettä Steel Graspiin (upgradettuna 9 itsellä) ja helvetti pääsi irti, tuo on pikapelaamiseen helvetin kova Hotan kanssa, esim Helltideen ja pikaisiin Nightmare-dunkkuihin. Normaalisti Hotalla joutuu juoksentelemaan reikäpäänä vihujen kimppuun koska melee, mutta tuolla säästyy siltä, vetää vain vihut nokan eteen Steel Graspilla ja kaikki kuolee kerta laakista Hotalla myös WT4 Helltidessä, joku elite voi jäädä kitumaan mutta toisella iskulla henki pois, usein vihut kuolee jo pelkkään Steel Graspiin jossa itsellä 13 pistettä (ase 9, kypärä 4). Periaatteessa tuon kanssa ei tarvitse Basic hittiä ollenkaan, tai ainakin itsellä Fury generation riittäisi ilmankin kun kaikki shoutit päällä, mutta hyvä välillä lyödä että saa +20% gamage reductionia. Kiva buildi, kannattaa kokeilla. Seasonilla tuota voi soveltaa uusilla Aspecteilla.

Tuossa buildi jos joku haluaa ottaa mallia: Diablo 4 Custom Build

Edit: Tosiaan, Steel Grasp tekee automaattisesti kaikista haavoittuvia (Vulnerable), kiitos Exploit-glyphin, niin jo heti eka Hota-lyönti tekee kovemmin damagea.
 
Tässä näyttäisi olevan level scaling Main questissä niin mikä pointti on tehdä side questejä?
 
Kyllä on ainakin itelle maistunu ja tekemistä riittää vaikka päälle toista sataa tuntia takana. Kehittämistä kyllä löytyy tietysti mutta alkutaipaleella vasta ollaan. POE:takin hakannu päälle 1000h niin siihen verrattunahan tämä on vitusti simppelimpi mutta eipähän tarvii läppäri auki olla kokoajan lukemassa guideja.
 
Tässä näyttäisi olevan level scaling Main questissä niin mikä pointti on tehdä side questejä?
Kyllä käsittääkseni jos juoksee vain mainia on jossain vaiheessa alilevuinen.
Toki onko sillä tässä pelissä väliä, ei ehkä kamalasti.

Tekisin kuitenkin hieman muutakin matkalla, niin keventyy yllä mainittu renown grind myöhemmin.
 
Mukava peli ollu tähän asti, yksin pelaus vaan käy tylsäksi :D werebear modessa vedelly nyt 46 lvl:ä.. ihan jees ollu
 
En kyllä tiedä miten tota endgamea saisi mitenkään mielenkiintoiseksi tällä hetkellä. Tai ei edes endgamea vaan lvl 75 eteenpäin. Käytännössä rollaat ancestral kamoja joissa on vähän paremmat prosentit kuin edellisissä. Nightmare dunkut ihan perseestä kun niin monessa on crowd control vihollisia joka tekee niistä ihan sietämättömiä. Muutenkin niitä on mitä, joku 10 erilaista? Mitä järkeä tehdä tsiljoona dungeonia peliin ja käyttää niistä muutamaa nightmareen?

Uniquet on käytännössä turhia. Mitä helvettiä tekee jollain bone spear necron uniikeilla mitkä ei skaalaudu mitenkään merkittävästi ja antaa aivan surkeita statseja verrattuna tavallisiin kamoihin?

Season 1 lisäykset aika mitättömiä ja kun helltidet ja kaikki muu hauska nerffattiin, niin varmaan paras odotella muutama seasoni että tulee jotain uutta mielenkiintoista.

Täytyy tosin sanoa että ensimmäisen hahmon pelaaminen ja kampanja oli kyllä erittäin hauskaa, myös johonki 95 lvl asti oli ihan hauska juosta nightmare dunkkuja sekä helltidejä ja 175 chestejä, sitten vaan alkoi toisto ilman mitään merkittäviä palkintoja tai virstanpylväitä kyllästyttämään.
 
Tässä näyttäisi olevan level scaling Main questissä niin mikä pointti on tehdä side questejä?
Side questit kartuttavat renownia, jota tarvitaan, jotta saa renown-palkinnot.
Jep just näin. Ei niitä ihan kaikkia kannata tehdä.. mutta jotain helppoja mitä siinä matkan varrella tulee eteen. Erikseen ei mitään dungeoni questiä ehkä kannatta, ellei sieltä saa samalla sopivaa aspectia omalle hahmolle.

En kyllä tiedä miten tota endgamea saisi mitenkään mielenkiintoiseksi tällä hetkellä. Tai ei edes endgamea vaan lvl 75 eteenpäin. Käytännössä rollaat ancestral kamoja joissa on vähän paremmat prosentit kuin edellisissä.
Jaa a. Ite kyllä tykkään siitä toisaalta ettei ole kauhean paljoa erilaista tekemistä, siis sellaista pakotettua daily/weekly tehtävää mitä yleensä pakotetaan peleissä nykyään ja joita on käytännössä pakko tehdä.

Saa itse valita mitä tekee, mutta toki tuo itemisaatio sitten pitäs olla kunnossa, että olis järkevää maalia mihin tähdätä. No kai siellä se lvl100 olis.. grindiä vaan.

D3ssa ei myöskään kauaa jaksanu jauhaa seasoneita, kun gearia ei jaksanu jotain muutamaa hikistä stattia optimoida. Ihan turhaa hommaa.

Jotenkin just tuo että samaa gearia päivitetään hieman parempaan on kyllä levinny joka peliin. Jossain wowissaki ollu jo pitkään.. "pelaan tätä samaa contenttia vähän vaikeemmalla, niin saan samat gearit vähä isommilla stateilla.. jee"
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 442
Viestejä
4 512 454
Jäsenet
74 369
Uusin jäsen
nabsa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom