Uber Unique drops temporarily disabled in-gameAi? Onko tuosta tullut jo tietoa johonkin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uber Unique drops temporarily disabled in-gameAi? Onko tuosta tullut jo tietoa johonkin?
Perhana, ois pitänyt käydä vetämässä yöllä yks Helltide kun testasin batchia.Ja Hotfixasivat ton nyt pois kun rupes liikaa tippumaan ultra-harvinaisuuksiajos oikein ymmärsin
Mitähän nämä "Uber Uniquet" on? Näitä jotain uusia patchin mukana tulleita ilmeisesti?
Harlequin kypärä esim., ovat käsittääkseni olleet alusta asti.Mitähän nämä "Uber Uniquet" on? Näitä jotain uusia patchin mukana tulleita ilmeisesti?
Juu, hieman nauratti kun jotkut oikeasti repii peliverkkareitaan kun osa ehti hankkimaan itselleen shakon. Nyt sitten shako "otettiin heiltä pois" hotfixissä.Suuri on varmaan riemu, jos joku sattuu jonkun noista superitemeistä saamaan viikkoa ennen seasonin alkua.Laihaksi voi jäädä lohtu.
Ei ole, seasonit aloitetaan aina uudella hahmolla.Toivottavasti Seasonissa on jonkilainen mahdollisuus aloittaa peli nykyisellä charrulla, aloittaminen nollasta kun ei motivoi yhtään, muuten taitaa peli jäädä itsellä satunnaisten "aivot narikkaan"-hetkien mätöksi vaikka vielä peli maistuukin kun tekemistä vielä riittää.
Tuohan se olisi paskaa, mutta ilmeisesti jotain season-motivaattoria tulee myös meille jotka ei halua aloittaa peliä alusta.Ei ole, seasonit aloitetaan aina uudella hahmolla.
Näin nämä pelit valitettavasti nykyään toimii. Kaikki paukut laitetaan siihen, että saadaan saman sisällön uudelleenjuoksemiseen joku just ja just riittävän piristävä uusi kulma, että tarpeeksi jengiä jaksaa saman tauhkan kahlata uusiksi läpi ja sit pusketaan uusia seasoneita aika villiä tahtia ineen.Toivottavasti Seasonissa on jonkilainen mahdollisuus aloittaa peli nykyisellä charrulla, aloittaminen nollasta kun ei motivoi yhtään, muuten taitaa peli jäädä itsellä satunnaisten "aivot narikkaan"-hetkien mätöksi vaikka vielä peli maistuukin kun tekemistä vielä riittää.
Muutenkin tää Blizzun ratkasu vetästä tää seasonia lyhyempi alotusphase ja jyrätä se progressi heti puolentoista kuukauden jälkeen seasonilla on musta kyllä vähän epätoimiva pelin nykyisellä tasolla.
Tuo on ollut huono jo D2 lähtien. Eri asia jos peliaikaa olisi reilusti, mutta meillä joillain on perhe ja muu elämä joka rajoittaa pelitunteja, siksi tuo alusta grindaaminen ei nappaa, kun esim. nollasta 85 levelille pelaaminen jotta olisi edes teoriassa mahdollista saada pelin parhaat itemit on lähes mahdotonta. Mutta Blizzard lienee tyytyväinen että edes osa jaksaa grindata joka season alusta, niin lienee turha odottaa että muutosta tulisi..Ihmetyttää kyl porukan valitus, et seasonin joutuu alottaa aina uudella hahmolla, näin on ollut vuodesta 2000 (D2 alusta asti) ja en ole pelannut mitään muutakaan arpg peliä missä näin ei olisi, mieleen tulee torchlightit, poe, wolcen... yms.
Sehän on jo saavutus et kartta näkyy ja main waypointit ja ei tarvi lilithin patsaita kerätä. Veikkaan siis et casuaali pelaajat on nyt eksynyt vaan aivan väärään genreen.
Edit: Siitä ei mielestäni kyl ole haittaa jos ois sama ku D3 et sais season rebirthin ni ei lopu charru tila kesken.
Jos puhut laddereista, niin paskapuhetta. Eka ladderi tuli 1.10 patchin myötä kolme vuotta D2 julkaisun jälkeen. Ehti tuossa muuan lisärikin tulla siinä välissä.Ihmetyttää kyl porukan valitus, et seasonin joutuu alottaa aina uudella hahmolla, näin on ollut vuodesta 2000 (D2 alusta asti).
No tämähän se juurikin ois.Luulen että Blizzulla on tiedostettu että endgame ei ole nykyisellään kovin kummoinen, eli Season 1 pitää saada ulos ennen kun kaikki kyllästyy ja siirtyy pelaamaan jotain muuta.
Toivottavasti Seasonissa on jonkilainen mahdollisuus aloittaa peli nykyisellä charrulla, aloittaminen nollasta kun ei motivoi yhtään, muuten taitaa peli jäädä itsellä satunnaisten "aivot narikkaan"-hetkien mätöksi vaikka vielä peli maistuukin kun tekemistä vielä riittää.
Olet pelannut diabloa aika pitkään. Niin olet varmaan tietoinen että Diablo 2 aikakaudessa pääpaino oli ainoastaan siinä että grindasi parempaa itemiä jotta pärjää paremmin pvp:ssä. Voit tutustua tähän pvp-maailmaan diablo iv:ssä, non-seasonissa tulee tapahtumaan pvp:t pääpainoisin kun siellä ei ole tarvettä kiirehtiä aikaa vastaan saada season pass tapiteltua täyteen kolmessa kuukaudessa. Se pvp tuo jo tälläkinhetkellä erittäin hyviä hetkiä. Voit myös kylästä ostaa itemeitä jos tulee hätä, esimerkiksi voit teleportata pakoon randomiin locatioon jos tilanne vaikuttaa siltä tai boostata tiettyjä asoita noin 20 sekunnin ajaksi.Tuo on ollut huono jo D2 lähtien. Eri asia jos peliaikaa olisi reilusti, mutta meillä joillain on perhe ja muu elämä joka rajoittaa pelitunteja, siksi tuo alusta grindaaminen ei nappaa, kun esim. nollasta 85 levelille pelaaminen jotta olisi edes teoriassa mahdollista saada pelin parhaat itemit on lähes mahdotonta. Mutta Blizzard lienee tyytyväinen että edes osa jaksaa grindata joka season alusta, niin lienee turha odottaa että muutosta tulisi..
Genressä oltu D1:stä lähtien ja mukavaa pelattavaa, mutta saavutusten nollaus 1-2 kuukauden välein ei iske.![]()
parastahan tähän olisi jos saisi mahdolliseksi ostaa itemeitä tai powereita suoraan, niin jotku pystyisivät rahalla sitten pysymään mukana jos aika ei riitä pelaamalla saada yhtä hyviä varusteita kuin mitä muilla pelaajilla on. Mutta se voi olla että ei varmaan viellä tule näitä samalla tavalla kuin diablo immortalissa.
Tuo on ollut huono jo D2 lähtien. Eri asia jos peliaikaa olisi reilusti, mutta meillä joillain on perhe ja muu elämä joka rajoittaa pelitunteja, siksi tuo alusta grindaaminen ei nappaa, kun esim. nollasta 85 levelille pelaaminen jotta olisi edes teoriassa mahdollista saada pelin parhaat itemit on lähes mahdotonta. Mutta Blizzard lienee tyytyväinen että edes osa jaksaa grindata joka season alusta, niin lienee turha odottaa että muutosta tulisi..
Genressä oltu D1:stä lähtien ja mukavaa pelattavaa, mutta saavutusten nollaus 1-2 kuukauden välein ei iske.![]()
Säilyyköhän waypointit?Et varmaan ole seurannut pelimaailman uutisia ? Nykyään jos peliin lisää p2w elementtejä saa helposti näpeilleen.
Itku seasoneista on kokemuksen puute. Väitän että jos nyt olet +60lvl niin seuraavan hahmon levutus on paljon nopeampaa, Lilith patsaat säilyy, saat alueiden renownista pisteet ja kartta on lähes kokonaan näkyvillä.
Oma mielipiteeni tulevista seasoneista on toiveikas. Ovat selvästi miettineet uusia kulmia joilla peli pysyisi mielenkiintoisena.
Seasoniin siis säilyy Lilith patsaat (ja näistä saadut bonukset tottaka), aukaistu kartta (ja osa waypointeista) sekä Renown XP riippuen edellisistä asioista (eli voi saada ainakin 5 extra skill pointia uudelle hahmolle heti alkuun).Säilyyköhän waypointit?
onko endgame käytännössä helltide alueiden tekemistä, sitten tuurilla world bossit (nää spawnaa aivan liian harvoin, casuaalina en ikinä näe näitä) ja tietty puutehtävät.
Mutta nämä nm-dungeonit on itselle vähän harmaata alueta. olen tehnyt 3 kpl ja en oikein tykännyt niistä.
En ymmärrä tätä mistä glyphejä edes saa ja ne on muutenkin aina ihan huonoja, eikä myöskään paragonboardi ole suostunut aukeamaan enemään. näkyy vain se yksi lohko.
Jos oikein ymmärsin, waypointit ei säily. Mutta lilith patsaat säilyy ja kartan fog of war. Näille vaatimuksena on, että hahmolla millä on nämä kolunnut, niin loggaa jossain vaiheessa sisään 18.7 jälkeen jolloin ne tallentuu accountille. Eli jos toisella hahmolla on esim puolet lilith patsaista ja toisella puolet, niin riittää että molemmilla loggaa kerran sisään niin ne tallentuu pysyvästi tilille ja seuraavan kerran kun millä tahansa hahmolla pelaa, niin kaikilla hahmoilla näkyy nuo valmiiksi tehtynä. Tämä oli siis ilmeisesti hätäinen "janky" ratkaisu, että saavat nuo asiat siirrettyä muille hahmoille.Säilyyköhän waypointit?
onko endgame käytännössä helltide alueiden tekemistä, sitten tuurilla world bossit (nää spawnaa aivan liian harvoin, casuaalina en ikinä näe näitä) ja tietty puutehtävät.
Mutta nämä nm-dungeonit on itselle vähän harmaata alueta. olen tehnyt 3 kpl ja en oikein tykännyt niistä.
En ymmärrä tätä mistä glyphejä edes saa ja ne on muutenkin aina ihan huonoja, eikä myöskään paragonboardi ole suostunut aukeamaan enemään. näkyy vain se yksi lohko.
Seasoniin siis säilyy Lilith patsaat (ja näistä saadut bonukset tottaka), aukaistu kartta (ja osa waypointeista) sekä Renown XP riippuen edellisistä asioista (eli voi saada ainakin 5 extra skill pointia uudelle hahmolle heti alkuun).
World bosseja (ja kaikki muut eventit) varten on varmaan tusina eri web sivua, joista näkee ajastimet ja taitaa saada jopa hälytykset asetettua noille, jos niin tärkeitä ovat.
Glyphejä taitaa dropata ihan loottinakin harvoin, mutta ainakin Whisper tree lootasta niitä tulee paljon ja varmaan muistakin, en ole seurannut tarkkaan. Niitä voi myös ihan craftata itse Mysticin luona (ja rikkoa turhia resursseiksi).
Paragon board toiminta jos ei aukea itselle, kannattanee jostain käydä vähän lukemassa asiasta, mutta siis yksi niistä reunan neljästä "portista" pitää mennä, jotta voi valita uuden lohkon (ekassa ei taida olla kuin yksi "portti"). Eli kun olet sijoittanut Paragon pointin tuollaiseen "porttiin", niin klikkaa sitä ja voit valita uuden lohkon (voi myös käännellä sitä jne...).
Jos oikein ymmärsin, waypointit ei säily. Mutta lilith patsaat säilyy ja kartan fog of war. Näille vaatimuksena on, että hahmolla millä on nämä kolunnut, niin loggaa jossain vaiheessa sisään 18.7 jälkeen jolloin ne tallentuu accountille. Eli jos toisella hahmolla on esim puolet lilith patsaista ja toisella puolet, niin riittää että molemmilla loggaa kerran sisään niin ne tallentuu pysyvästi tilille ja seuraavan kerran kun millä tahansa hahmolla pelaa, niin kaikilla hahmoilla näkyy nuo valmiiksi tehtynä. Tämä oli siis ilmeisesti hätäinen "janky" ratkaisu, että saavat nuo asiat siirrettyä muille hahmoille.
Noita Glyphejä saa lisää nimenomaan nm-dungeonoiseista ja paragonboardeja saat lisää kun naputtelet pisteitä kohti sitä ylintä Gatea mikä näkyy siinä laudalla, sitä kun painaa sieltä pystyy sitten valitsemaan seuraavan laudan mikä lisätään siihen jatkeeksi, sitä uutta lautaa pystyy myös pyörittämään jos haluaa aloittaa jostain tietystä sivusta. Sieltä nm-dungeoneista tippuu tehokkaitakin glyphejä mitkä kyllä boostaa paljon.
Ihme itkua, kun asia on ollut näin Diablossa ja muissa sen kaltaisissa peleissä jo ties kuinka pitkään. Ei voinut tulla sinullekkaan yllätyksenä, jos genressä olet ollut mukana noin pitkään. Miksi oltaisiin poikettu massasta ja muutettu tuo ominaisuus juuri Diablo4:ssa?Tuo on ollut huono jo D2 lähtien. Eri asia jos peliaikaa olisi reilusti, mutta meillä joillain on perhe ja muu elämä joka rajoittaa pelitunteja, siksi tuo alusta grindaaminen ei nappaa, kun esim. nollasta 85 levelille pelaaminen jotta olisi edes teoriassa mahdollista saada pelin parhaat itemit on lähes mahdotonta. Mutta Blizzard lienee tyytyväinen että edes osa jaksaa grindata joka season alusta, niin lienee turha odottaa että muutosta tulisi..
Genressä oltu D1:stä lähtien ja mukavaa pelattavaa, mutta saavutusten nollaus 1-2 kuukauden välein ei iske.![]()
Isojen kaupunkien waypointit säilyy, muut ei.Jos oikein ymmärsin, waypointit ei säily.
Isojen kaupunkien waypointit säilyy, muut ei.
- All previously discovered areas of the map revealed, and the corresponding renown for them.
Eilistä edeltävässä striimissä mainittiin ihan suoraan waypointit.Ainakin kartat siirtyy kokonaisuudessaan. Ja streamissa ainakin annettiin ymmärtää että waypointit siirtyy myös.
Malignance Runs Rampant in the First Season of Diablo IV — Diablo IV — Blizzard News
Renown
- They're still considering what should be repeatable and what shouldn't be and they're open to changing things that seemed important and fun but turn out to not be fun in repeated seasons.
- One change from a previous stream -- you will now keep your revealed map and your discovered altars of liliths from the eternal realm, with their renown rewards.
- Capital City waypoints will persist but others you'll have to find.
Sama, en oikein ymmärrä näitä ulinoita. Tai että S1 kertoo pitääkö deletoida koko peli.Mutta eihän kukaan sua pakoya niitä seasoneita pelaan ?? Itse D3 pelannut vain non season vastaavan ajan puutteen vuoksi.
Kysehän on enemmänkin siitä, että pelin sisältöä saisi tuoda jotenkin muuten kuin pelkästään pakottamalla peli alusta jotta saat bonuksia, jotta saavat pidettyä pelaajat pelissä mukana mahdollisimman monta tuntia. Ymmärrän että herkemmät ihmiset kokevat tämän ulinana/valituksena, mutta itse en vain näe järkeä kuluttaa useita tunteja pelin aloittamiseen alusta jotta saa jonkin pienen lisäsisällön peliin, vaan lisäsisältöä pitäisi tulla jollain muulla tapaa, esim. tapa vihuja x määrä y, saavuta Nightmare dungeon level z, jne. niin saat jotain oikeasti pelin kannalta merkitsevää, vaikka useampi tuollainen bonus ja aikaa vaikka se 3kk. Mutta jos valtaosa tyytyy nykyiseen mekanismiin niin eiköhän tällä mennä vielä myös Diablo X.
Edit: Voisihan toki nykyisenkin muodon säilyttää niille jotka siitä pitää..
Isojen kaupunkien waypointit säilyy, muut ei.
Paljon hitaampaa levelöinti verrattuna diablo 3 jossa seasonin alussa meni nopeimmalla levelöinti ohjeella parii tuntii, nyt pelannu jo useemman päivän ja vasta 58 mennään niin voi olla jos season levelöinti ei oo nopeempaa nii ei ainakaa heti inspaa.
Hyvin kiteytetty.Seasonissa levelaus on vähintään 3-4 kertaa nopeampaa mitä se on kun ensimmäistä kertaa pelaa tarinan läpi.
...
Nyt tuntuu että tämä Seasoni on katsottu läpi kolmessa viikossa.
Seasonissa levelaus on vähintään 3-4 kertaa nopeampaa mitä se on kun ensimmäistä kertaa pelaa tarinan läpi. Miksi?
1. kartta auki
2. valmiiksi kourallinen skillipojoja + potionslotit jos on käynyt ennen seasonia etsimässä Lilithin patsaat ja löytänyt kaikki alueet
3. ei tarvitse pelata tarinaa enää uudestaan läpi
4. ...jonka johdosta voi mennä ja paukuttaa optimaalista dungeonit -> geari kondikseen -> world-tieriä ylös -> dunkkuja kiertoa
5. on jo tullut tutuksi pelin 'kommervenkkien' kanssa, ei mene enää ihmettelyyn aikaa, ja on joku käry siitä miten skillit, geari ja paragonit toimii yhteen
6. noi uudet seasonal-gemislotti-sätkyttimet nostaa hahmojen poweria ylös aika paljon, joten mobia kaatuu nopeemmin -> expaa nopeemmin -> leveliä nopeemmin
Kaikkinensa aika positiivisesti ainakin itse suhtaudun tähän mitä annetaan. Mulle suurin murhe ekassa Seasonissa on että toi season-käikäle eli Malignant-mekaniikka on todella pinnallinen. Yksinkertaistettuna: löydä malignant mobi, vedä sitä turpaan, kerää malignant-pallero ja vedä mobia uudestaan turpaan. Ei oo kauheesti syvyyttä, kun noi malignant-"gemit"/"sydämmet" on käytännössä vain uusi läjä legejä/aspekteja. Olisin toivonut jotain syvällisempää mekaniikka näiden ympärille esimerkiksi craftaamisen tai hyvin vaikeiden bossitappeluiden muodossa. Nyt tuntuu että tämä Seasoni on katsottu läpi kolmessa viikossa.
Dunkut vedetään aina yksin/partyssa. Ei siellä randomeita voi tulla vastaan.Eilen kävin noita lilith patsaita kartan kanssa metsästää, pari tuntia meni ja vielä yks kartanosa hakematta. No kai noistaki jotai iloa sitte tulee. Ootteko seuraa saanu noihi dungeoneihi? Itse vain avoimessa maailmassa nähny tyyppejä mutta kaikki dunkut yksin vetäny toistaseks
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.