Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin ja toisaalta mitä niillä minimirollien aspecteilla tekee?Ei näköjään kukaan tiedä, että siirtyykö Codex myös Season 1 hahmolle...
Pitänee käydä vetää lävitse noi parhaimmat dungeonit Roguelle, jolla meinasin pelata Seasonissa, jos sattuis olemaan aspectit saatavilla heti.
Jotkin on erittäin voimakkaita alussa...Tuskin ja toisaalta mitä niillä minimirollien aspecteilla tekee?
Ei siirry.Ei näköjään kukaan tiedä, että siirtyykö Codex myös Season 1 hahmolle...
Niin meinaatko että itumit ilman mitään legendary aspektia on parempia kuin samat itumit minimirollilla varustetulla aspektilla?Tuskin ja toisaalta mitä niillä minimirollien aspecteilla tekee?
Jep itsellä paloi lopulta hermot kaikkien ”vähän väliä ilmestyvä/perässä seuraava ärsyttävyys”-affiksien kanssa. Volcanic ehkä menettelee mutta muut lentää heti salvageen. Pelkkää etenemistä hidastavaa ja vaivaannuttavaa ajanhukkaa.Mitä tulee nm dunkkuihin niin yleensä craftätessä 10 sigiliä niin joku 7 menee insta salvageen, koska voi kiesus et osaa olla typeriä affikseja.
War Cry ei spawnaa armoriin, että siinä mielessä ei ainakaan ole mahdollista.Voikohan Chestiin saada kolmea eri shouttia? 3 miljoonaa maksaisi rolli kun yrittänyt saada kolmannen shoutin mutta ei vain tule..
Iron Skin, Rallying Cry ja Challenging Shout tässä hakusessa, kaikki spawnaa chestiin. Tosin eihän Iron Skin ole shoutti, että siinä mielessä sekoitin..War Cry ei spawnaa armoriin, että siinä mielessä ei ainakaan ole mahdollista.
Noi coldit taitaa olla joka hahmolle pahimmat. Kaverin kanssa pelattiin niin rogue "kylmeni" (kirjaimellisesti) aika nopeasti. Oma druid sentään pysyi hengissä kun on reilusti armoria sekä HP:ta.Omalle sorcererille näyttää NM dungeoneissa (Tier 36-38 tällä hetkellä) olevan pahimmat tappajat noiden stun knockback-suorakulmioiden lisäksi cold enchanted-elitet (varsinkin siilet).
Tässä yhdestä kulmasta ihan hyvää ajatusjäsentelyä itemisaation rehdistä paskasta suunnittelusta:
Pahasti uskon, että ennakkopuheiden perusteella season ei oo tuomassa ratkaisua tähän itse core-ongelmaan. Saattaa kestää sen saman pari viikkoa pelaamista, mikäli ei oikeasti mitään end game -worthya ole onnistuttu keksimään.
Niin no, itse jaksoin tosiaan Diablo 3:stakin lätkiä sen 10 vuotta, enkä yhtään seasonia tms. pelannut (en kyllä tiedä oliko sellaisia siinä edes).Season 1 tulee kyllä kuolemaan aika nopeeta tahtia, ellei päivityksessä sitten oikeasti muuteta älyttömästi asioita. Tosin, kyllähän ne diablo-hemmot jo, eri asiayhteydessä tosin, mainitsivat, etteivät halua, että ihmiset pelaa tätä peliä paljoa vaan jää aikaa pelata muita pelejä. Outo ajattelutapa, jos halutaan, että pelistä tulee suosittu. Ainakin, jos itse tekisin peliä, lähtökohtana olisi ajatus, että ihmiset ei muuta halua tehdä kuin pelata sitä peliä.
Ei nuo videon ehdotukset korjaisi koko ongelmaa, mutta siinä selitetään mun mielestä hyvin auki sitä mikä pelin itemisaatiossa nykyisellään mättää.Paitsi ettei tää korjais yhtään mitään. En nää mitään ongelmaa siinä, että voit saada bis-itemin jo joskus lvl60 tienoilla.
Miten helvetissä tää on edes mahdollista? Kai ymmärrät kuuluvasi melko suppeeseen marginaaliin?Niin no, itse jaksoin tosiaan Diablo 3:stakin lätkiä sen 10 vuotta, enkä yhtään seasonia tms. pelannut (en kyllä tiedä oliko sellaisia siinä edes).
Tuosta on ollut monenlaista spekulaatiota, tehdäänkö asialle jotakin.. Jotkut sanoo, että korjataan pian ja toiset sanoo ettei koskaan. Turhan vähän asiaan perehtyneenä tuo tietääkseni liittyy eri alueiden tekstuureihin joita näyttis pitää muistissaan ja pienemmällä näyttömuistilla sitten dumppaa pois ja lataa tarvittavat tilalle. Oma kone pitäisi päivittää ja arvon nyt 7900 xtx - 4080 välillä. 4090 ei ole poissuljettu, mutta näytöt on 3440x1440 (x2) joten nykyisillä hintaeroilla tuo 4080 houkuttaa... Jumitteleeko tuolla muistimäärällä vielä alueita vaihtaessa vai joko menee sulavasti?Kovastihan tää peli näköjään vie muistia näyttikseltä, 19gb näyttää mulla vievän 1440p resolla täky asetuksilla..
Jumitteleeko tuolla muistimäärällä vielä alueita vaihtaessa vai joko menee sulavasti?
Jaa-a, kai se mahdollista on kun ei vaan ole alkanut pelaamaan. HC hahmoilla tuli pelailtua kunnes kuoli ja sitten uutta kehiin.Miten helvetissä tää on edes mahdollista? Kai ymmärrät kuuluvasi melko suppeeseen marginaaliin?
Kaveri meinas vainahtaa siinä, kun otti pari pinki-ponkii putkeen vastaan. Jäi sillä 10% jäljelle. Muussa tapauksessa Tier 1:ssä on vaikee kyllä saada iteltä henki poes ellei ahnehdi.Tornado-flipperi (siinä Meshifin ja Isabella-kamelin saattotehtävässä) on kanssa aika ikävä HC:llä.
Miä oon tässä vaan rauhalliseen tahtiin keräillyt noita lilith patsaita. Enkä siis hevosella juosten vaan ihan mäiskimällä vihut matkalta. Mukavaa ajanvietettä välillä. Ensi viikolla sitten joku toinen äijä seasonille ja pelaa minkä jaksaa.Onhan tää ihan käsittämätöntä kuraa campaignin jälkeen. Ajatus oli että sen verran otan leveliä että Uber lilithin tapan ja sit riittää mutta ei vaan jaksa. Jos joku innokas sen haluaa tulla carryamaan niin olisin kiitollinen.
Pointti lähinnä siinä että itse oon saanut tunneissa mitattuna rahalle vastinetta jo oikein kivasti.
Tuo on kyllä jännä, miulla meni Elias ykkösellä ja aika helposti puhtaalla sähkö-buildilla. Sen jälkeen sitten vaihdoinkin jossain vaiheessa tuohon jäähän vaihtelun vuoksi.Oikein hyviä tippejä ole, itse pelannut frost + shock sorcererilla, frostbolt, chain lightning, blizzard, lightning spear, frost nova, ice armor. Enkä kyllä muista että kuraattori olisi ollut ongelma. Elias enemmän oli ongelma jota en meinannut alkuun saada ollenkaan tapettua ja tehtyä vahinkoa. Joka sitten kun geariä vaihdoin enemmän defense painotteiseksi, ettei Elias yhdellä osumalla tapa, niin sain sen lopulta alas, väistelemällä ja paremmalla defense varusteilla. Buildiin en koskenut.
Joten ehkä ainoa vinkki olisi ehkä että vaihdat varusteita senverran että saat enemmän armoria ja resistansseja. Amulettiin timanttia (+all resistances) kiinni ja sormuksiin kalloja (+armor). Muihin armor slotteihin rubya (+% max health) että saa healttia nostettua.
Ylempänä varmaan puhuttiin WT4 capstone Eliaksesta.Tuo on kyllä jännä, miulla meni Elias ykkösellä ja aika helposti puhtaalla sähkö-buildilla. Sen jälkeen sitten vaihdoinkin jossain vaiheessa tuohon jäähän vaihtelun vuoksi.
Väittäisin, että on kyllä laitteistossa vikaa, kun itsellä ei ole ollut muulloin mitään lagia poislukien DDOS-hyökkäyksen aikaan.Juupajuu, on tämä blizzardin touhu servereiden kanssa kyllä aikamoista paskaa. Nyt pistettiin veljen kanssa toiselle koneelle oma 4G-netti että näkee auttaako se tiimissä pelatessa ilmenevään jäätävään yhteyden lagaukseen. Ei auttanut, toinen tiimissä lagailee edelleen 800+ms säännöllisen epäsäännöllisesti joka WT3 tasolla rainkaisee kyllä heti toisin kuin WT2 tasolla.
Eli peli on aikalailla käyttökelvoton tiimissä pelaamiseen.
Vaihteleeko lagaaja vai onko aina sama?Juupajuu, on tämä blizzardin touhu servereiden kanssa kyllä aikamoista paskaa.
Vaihtelee. Tais siis vaihtelee jommalle kummalle riippuen instassista/pelikerrasta, eli toinen voi vetää tukka suorana koko päivän ilman lagipiikkiä kun toinen sitten menee koko päivän lagisena.Vaihteleeko lagaaja vai onko aina sama?