Diablo 4

Nightmare tier 82 soolottu! :kippis:

1689062928562.png


PS. Klaaniin iotech mahtuu vielä yksi. Minulle yv jos haluaa klaaniin. :)
 
Ei näköjään kukaan tiedä, että siirtyykö Codex myös Season 1 hahmolle...
Pitänee käydä vetää lävitse noi parhaimmat dungeonit Roguelle, jolla meinasin pelata Seasonissa, jos sattuis olemaan aspectit saatavilla heti.
 
Ei näköjään kukaan tiedä, että siirtyykö Codex myös Season 1 hahmolle...
Pitänee käydä vetää lävitse noi parhaimmat dungeonit Roguelle, jolla meinasin pelata Seasonissa, jos sattuis olemaan aspectit saatavilla heti.
Tuskin ja toisaalta mitä niillä minimirollien aspecteilla tekee?
 
Ei näköjään kukaan tiedä, että siirtyykö Codex myös Season 1 hahmolle...
Ei siirry.
Alueiden pääkaupunkien wp:t (Kyovashad, Cerrigar, Gea Kul, Ked Bardu, Zarbinzet), alttarit, avattu kartta ja hevonen siirtyy sekä edellämainituista saatavat renown-pojot.
Myöskään kampanjaa ei tarvii vetää läpi, jos sen on jo kerran vetäny.
Ja transmogit (skinit, kosmetiikat, vai mitä nää nyt nimeltään onkaan) siirtyy myös.

Tuskin ja toisaalta mitä niillä minimirollien aspecteilla tekee?
Niin meinaatko että itumit ilman mitään legendary aspektia on parempia kuin samat itumit minimirollilla varustetulla aspektilla?
 
Tuli sitten eilen illalla dingattua lvl 100 sorkulla, maksimeita en ole kokeillut, mutta kyllä leveloidessa pari 60 nm dunkkua tuli vedettyä, sitten vielä bonarina tuli avattua koko kartta seasonia varten, eli pelistä on ainoastaan side questeja tekemättä. Itse pidän kyllä sorkusta (suosittelen unohtaa guidet levelauksessa ennen wt3, koska on kiva kokeilla juttuja).

Tänään sit jos sais altin (druid) lvl 44 jonnekkin 50 korville, sekin on kyl ihan hauska. Seasonin voisin alottaa roguella.

Mitä tulee nm dunkkuihin niin yleensä craftätessä 10 sigiliä niin joku 7 menee insta salvageen, koska voi kiesus et osaa olla typeriä affikseja.

PS: Helltidestä vois koittaa tänään saada mainille item power 820 aseen ni se ois valmis :)
 
Iteki ice shards sorsaa pelannu tuonne lvl94 asti. Tykkään kyllä pelata tällä. Seasonille varmaan sit kans rogue tulille.

Ärsyttää kyllä osa mosista (varsinkin ne punaset ranged tyypit jotka spawnaa satunaisesti ja niiden apurit jotka tekee niitä suorakulmaisia stun knockbackeja). Yleisesti CC:n määrä vähän ärsyttää.

Toinen mikä ärsyttää sekä PoE:ssa, että tässä on noiden after death effectien määrä. Se minusta vähän semmonen laiskan suunnittelun tulos kun ei mitään muuta keksitä kuin pyöreä kuoleman jälkeinen räjähdys. Siihen kun lisää kaikki CC:t niin suurin osa kuolemista tulee kyllä noista.

Toivottavasti PoE2:ssa on keksitty jotain muutakin...
 
Ice Shardilla täälläkin mennään, lvl62. Ei oo vaan yhtään Frostblitziä vielä näkynyt joten peli ei ole kovin nopeatempoista kun odottelen cooldowneja. Tässä sentään damage riittää, lvl 55 asti Chain Lightningille ei sillä ei kyllä tehnyt mitään.

Ärsyttää kyllä kun ei vaan sopivia kamoja tipu, mikä olisi ok jos buildin vaihtaminen olisi halvempaa/helpompaa mutta sekin aivan tuskaa. Tässä kohtaa mielestäni menty metsään.
 
Viimeksi muokattu:
Mä pelailen sorcereria Incinerate-buildilla. Taitaa olla kaikista buildeista huonoin, mutta en jaksa ennen seasonia vaihtaa toiseen. NM 35 soolona tähän mennessä henkilökohtainen ennätys. Varmaan joku ~40 voisi mennä vielä. Lvl 83.
 
Jahas tuli tuossa laskettua mitä maksaa levelillä 100 skilli ja paragon puun resetointi, eli 39 317*225 paragonia = 8 846 325 ja sitten skilli puu 4 358 642 eli yhteensä se olis herkulliset 13 204 967. Ei kiesus kyl se ois jotenkin siedettävää joku 5-6 milliä mutta 13,2 miljoonaa... Please saatasko armory mihin tallentaa buildit kuten D3 ja vaikka tuolla levelillä se 5 milliä puun vaihdosta costia.
 
Voikohan Chestiin saada kolmea eri shouttia? 3 miljoonaa maksaisi rolli kun yrittänyt saada kolmannen shoutin mutta ei vain tule..
 
Mitä tulee nm dunkkuihin niin yleensä craftätessä 10 sigiliä niin joku 7 menee insta salvageen, koska voi kiesus et osaa olla typeriä affikseja.
Jep itsellä paloi lopulta hermot kaikkien ”vähän väliä ilmestyvä/perässä seuraava ärsyttävyys”-affiksien kanssa. Volcanic ehkä menettelee mutta muut lentää heti salvageen. Pelkkää etenemistä hidastavaa ja vaivaannuttavaa ajanhukkaa.

Tekisi mieli pelata vain empowered elitejä vaikkakin ne antaakin pataan välillä. Omalle sorcererille näyttää NM dungeoneissa (Tier 36-38 tällä hetkellä) olevan pahimmat tappajat noiden stun knockback-suorakulmioiden lisäksi cold enchanted-elitet (varsinkin siilet). Pitäisi aina muistaa pistää ensin ice barrier päälle noita vastaan hyökätessä vaan sormimuisti käskee toisin… sitten ollaankin itse jäässä ja kuolo koittaa sekunnissa. Jospa se Raiment of The Infinite joskus vielä tippuis jostain niin helpottais asiaa.
 
Itse vedän kaikki dunkut mitä vastaan tulee, oli affixit mitä hyvänsä, oppiipahan pelaamaan niiden kanssa. :tup:
 
War Cry ei spawnaa armoriin, että siinä mielessä ei ainakaan ole mahdollista.
Iron Skin, Rallying Cry ja Challenging Shout tässä hakusessa, kaikki spawnaa chestiin. Tosin eihän Iron Skin ole shoutti, että siinä mielessä sekoitin..
 
Täs on kyl hyvä sinäänsä ettei affiksit ole prefix ja suffix, no implicitit sentään on. Tai kuten d3 oli primary ja secondary.
 
Omalle sorcererille näyttää NM dungeoneissa (Tier 36-38 tällä hetkellä) olevan pahimmat tappajat noiden stun knockback-suorakulmioiden lisäksi cold enchanted-elitet (varsinkin siilet).
Noi coldit taitaa olla joka hahmolle pahimmat. Kaverin kanssa pelattiin niin rogue "kylmeni" (kirjaimellisesti) aika nopeasti. Oma druid sentään pysyi hengissä kun on reilusti armoria sekä HP:ta.

Vampiric on myös paha jos tulee tarpeeksi ison levelin monsu vastaan vielä sopivan pirullisilla lisäaffikseilla. Saa aika pitkään hakata ja yrittää ajoittaa cooldownit kohdilleen että saa paukutettua alas.
 
Tässä yhdestä kulmasta ihan hyvää ajatusjäsentelyä itemisaation rehdistä paskasta suunnittelusta:



Pahasti uskon, että ennakkopuheiden perusteella season ei oo tuomassa ratkaisua tähän itse core-ongelmaan. Saattaa kestää sen saman pari viikkoa pelaamista, mikäli ei oikeasti mitään end game -worthya ole onnistuttu keksimään.
 
Tässä yhdestä kulmasta ihan hyvää ajatusjäsentelyä itemisaation rehdistä paskasta suunnittelusta:

Pahasti uskon, että ennakkopuheiden perusteella season ei oo tuomassa ratkaisua tähän itse core-ongelmaan. Saattaa kestää sen saman pari viikkoa pelaamista, mikäli ei oikeasti mitään end game -worthya ole onnistuttu keksimään.

Paitsi ettei tää korjais yhtään mitään. En nää mitään ongelmaa siinä, että voit saada bis-itemin jo joskus lvl60 tienoilla. Mutta itemien ongelmia on lähinnä se, ettei niitä voi metsästää eikä tradettaa, niin voit olla jo level 100 ilman, että saat lempparibuildin tehtyä. Ja mitä järkeä on enää level 100 jälkeen pelata, kun hyvää sisältöä ei ole. Isot NM dungeonit on vaan tylsää, kun pitää käytännössä vetää vihuja yksi kerrallaan tapettavaksi ja über-Lilith on ehkä surkeimmin suunniteltu pomo ikinä.

Toinen ongelma on myös se, että itemeihin tulee loppupeleissä level-rajoitukset. Jos saat vaikka vihdoin sen tärkeän uniikin level 99, niin et siitä kauaa ehdi nauttia. Etkä voi aloittaa uutta buildia sitä hyödyntääksesi, koska saat sen käyttöön vasta lvl 99.

Season 1 tulee kyllä kuolemaan aika nopeeta tahtia, ellei päivityksessä sitten oikeasti muuteta älyttömästi asioita. Tosin, kyllähän ne diablo-hemmot jo, eri asiayhteydessä tosin, mainitsivat, etteivät halua, että ihmiset pelaa tätä peliä paljoa vaan jää aikaa pelata muita pelejä. Outo ajattelutapa, jos halutaan, että pelistä tulee suosittu. Ainakin, jos itse tekisin peliä, lähtökohtana olisi ajatus, että ihmiset ei muuta halua tehdä kuin pelata sitä peliä.
 
Season 1 tulee kyllä kuolemaan aika nopeeta tahtia, ellei päivityksessä sitten oikeasti muuteta älyttömästi asioita. Tosin, kyllähän ne diablo-hemmot jo, eri asiayhteydessä tosin, mainitsivat, etteivät halua, että ihmiset pelaa tätä peliä paljoa vaan jää aikaa pelata muita pelejä. Outo ajattelutapa, jos halutaan, että pelistä tulee suosittu. Ainakin, jos itse tekisin peliä, lähtökohtana olisi ajatus, että ihmiset ei muuta halua tehdä kuin pelata sitä peliä.
Niin no, itse jaksoin tosiaan Diablo 3:stakin lätkiä sen 10 vuotta, enkä yhtään seasonia tms. pelannut (en kyllä tiedä oliko sellaisia siinä edes).

Omalla kohdalla nää (alun innostuksen jälkeen) on just tuommoisia että lätkii menemään silloin kun tän tyyppistä menoa kaipaa, välissä saattaa olla pitkiäkin taukoja ja pelaa jotain ihan muuta. Vaikea nähdä että joku jaksaa pelata jatkuvasti vain ja ainoastaan tätä.

Kavereiden kanssa HC pelaaminen rauhalliseen tahtiin on myös "the" juttu kuitenkin. Tekee aina erilaisen hahmon kun vanha kuolee. Ihan eri asenteella tulee siinä mentyä kun tosiaan joku "siili" voi vahingossa viedä hengen.
 
Paitsi ettei tää korjais yhtään mitään. En nää mitään ongelmaa siinä, että voit saada bis-itemin jo joskus lvl60 tienoilla.
Ei nuo videon ehdotukset korjaisi koko ongelmaa, mutta siinä selitetään mun mielestä hyvin auki sitä mikä pelin itemisaatiossa nykyisellään mättää.
Se, että saat käytännössä finalized end game itemit leveliltä 60 alkaen (jolloin about jengi suorittaa vikan capstonenkin), ei pelissä ole enää oikein mitään mieltä jatkaa tahkoamista levelin 60-70 jälkeen. Samapa kävi itellä ja into tyssäsi käytännössä täysin tuon jälkeen, eikä peliin ole tullut enää koskettua.
Kuten oon aikasemminkin sanonut, niin tähän tarvittaisiin RUTOSTI lisää itemeitä ja ancestralienkin jälkeen vielä uusia item-tierejä noudattaen tuota videon kuplaideaa, jotta progressiota olisi tasaisesti aina full leveliksi asti. (Toki tämän ohelle peliin tarvittaisiin ihan helvetisti yleisesti pelattavaa lisäsisältöä). Vähän pelottavasti vaikuttaa siltä, että tuo seasoni ei tuu ratkasemaan tuota 60-70 kyllästymispointtia ollenkaan, sinne asti levelaaminen ja ekojen ancestralien haaliminen tulee ilmeisesti olemaan vain hieman erilainen kokemus.

Niin no, itse jaksoin tosiaan Diablo 3:stakin lätkiä sen 10 vuotta, enkä yhtään seasonia tms. pelannut (en kyllä tiedä oliko sellaisia siinä edes).
Miten helvetissä tää on edes mahdollista? Kai ymmärrät kuuluvasi melko suppeeseen marginaaliin?
 
Kovastihan tää peli näköjään vie muistia näyttikseltä, 19gb näyttää mulla vievän 1440p resolla täky asetuksilla..
 
Kovastihan tää peli näköjään vie muistia näyttikseltä, 19gb näyttää mulla vievän 1440p resolla täky asetuksilla..
Tuosta on ollut monenlaista spekulaatiota, tehdäänkö asialle jotakin.. Jotkut sanoo, että korjataan pian ja toiset sanoo ettei koskaan. Turhan vähän asiaan perehtyneenä tuo tietääkseni liittyy eri alueiden tekstuureihin joita näyttis pitää muistissaan ja pienemmällä näyttömuistilla sitten dumppaa pois ja lataa tarvittavat tilalle. Oma kone pitäisi päivittää ja arvon nyt 7900 xtx - 4080 välillä. 4090 ei ole poissuljettu, mutta näytöt on 3440x1440 (x2) joten nykyisillä hintaeroilla tuo 4080 houkuttaa... Jumitteleeko tuolla muistimäärällä vielä alueita vaihtaessa vai joko menee sulavasti?
 
Jumitteleeko tuolla muistimäärällä vielä alueita vaihtaessa vai joko menee sulavasti?

Kyllä mulla välillä stutteroi ja jäätyilee, mutta tuntuu enemmänkin olevan surkeiden servujen vika. En tosin oo sen enempää tarkkaillut mitään muistinkäyttöjä, kun ei sitä jatkuvasti tapahdu.
 
Tuossa on ilmeisesti joku bugi, se ei oikeasti vie noin paljon vramia, sen sijaan varaa sen. itellä vie 4k resolla 21,5Gb varmia täysillä detaleilla (4090), mutta ei toi voi näyttää oikein, kun vanha kortti puolta pienemmällä vramilla pyöritti ihan sujuvasti high asetuksilla 4k (3080)
 
Eihän se haittaa jos peli vie näyttiksen muistia sitä vartenhan sitä näyttiksen muistia onkin että sitä käytetään.
 
Käyttämätön muisti menee hukkaan, pätee myös tässä pelissä kuten aina. Pätee yleensä joka sovelluksessa. Vaikka se varaa muistia ei tarkoita että muisti loppuisi kesken.
 
Miten helvetissä tää on edes mahdollista? Kai ymmärrät kuuluvasi melko suppeeseen marginaaliin?
Jaa-a, kai se mahdollista on kun ei vaan ole alkanut pelaamaan. :rofl: HC hahmoilla tuli pelailtua kunnes kuoli ja sitten uutta kehiin.

Kyllä siis D4 ajattelin seasonia ainakin kokeilla kun ei maksa mitään. Mutta ei kesällä ehdi oikein pelaamaankaan. Omassa pelikaveriporukassa (n.35-45v) on enemmän sääntö kuin poikkeus ettei kukaan pelaa seasoneita, HC ollut se juttu. Sama CoDin ja vastaavien osalta, ehkä vaan ollaan huonoa kohderyhmää skinien yms. tauhkan osalta. Ja toki ajankäyttö on hankalaa seasoneissa kun pitää tietyn ajan johonkin panostaa, eikä moni välttämättä just silloin kerkeä. Parempi sitten skipata kokonaan noi aikataulutetut hommat.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä pelissä niin paljon noita räjähdys ansoja niin en kyllä hceeta jaksaisi pelata, jos ei ansa niin tulipallo taivaalta kun katot karttaa. Tai wraithi heittää semmosen pyyhkivän allon ja pelisi olikin siinnä.
 
Tornado-flipperi (siinä Meshifin ja Isabella-kamelin saattotehtävässä) on kanssa aika ikävä HC:llä.
 
Tornado-flipperi (siinä Meshifin ja Isabella-kamelin saattotehtävässä) on kanssa aika ikävä HC:llä.
Kaveri meinas vainahtaa siinä, kun otti pari pinki-ponkii putkeen vastaan. Jäi sillä 10% jäljelle. :lol: Muussa tapauksessa Tier 1:ssä on vaikee kyllä saada iteltä henki poes ellei ahnehdi.
 
Oliko D3 tarina vaan surkea, vai miten se ei jäänyt yhtään mieleen. Onko tässä käsikirjoittajat vaihtuneet? Tässä on kyllä ihan eri meininki, tuntuu enemmän D2 jatko-osalta.
 
Onhan tää ihan käsittämätöntä kuraa campaignin jälkeen. Ajatus oli että sen verran otan leveliä että Uber lilithin tapan ja sit riittää mutta ei vaan jaksa. Jos joku innokas sen haluaa tulla carryamaan niin olisin kiitollinen.
 
Onhan tää ihan käsittämätöntä kuraa campaignin jälkeen. Ajatus oli että sen verran otan leveliä että Uber lilithin tapan ja sit riittää mutta ei vaan jaksa. Jos joku innokas sen haluaa tulla carryamaan niin olisin kiitollinen.
Miä oon tässä vaan rauhalliseen tahtiin keräillyt noita lilith patsaita. Enkä siis hevosella juosten vaan ihan mäiskimällä vihut matkalta. Mukavaa ajanvietettä välillä. Ensi viikolla sitten joku toinen äijä seasonille ja pelaa minkä jaksaa.

Pointti lähinnä siinä että itse oon saanut tunneissa mitattuna rahalle vastinetta jo oikein kivasti.
 
Kyllähän tuota tulee huomattua nuo puutteet tässäkin pelissä, mutta rahalle vastinetta on kyllä silti saanut. Tällä hetkellä Rogue lvl100, Necro lvl91 ja Druid lvl86. En ees uskalla kattoo paljonko pelitunteja on tullut.

Seasonille tulee varmaan Druidi tehtyä jos viimeinkin tippuisi shockwave. Kertaakaan ei oo vielä tippunu ja pulverizea ois kiva koittaa ihan kunnolla.

Luulen, että innostus peliin kyllä lopahtaa tossa season ykkösen aikana ja tulee pitkä tauko kunnes peliin taas koskee. Diablo 3:n kanssa kans sai odotella ennenkö mitään merkittävää ajanvietettä peliin tuli.

Eiköhän tästä tule erinomainen tekele vielä joskus ajan kanssa. Tällä hetkellä joo aika raastavaa lvl 70 jälkeen. Mutta rahalle kyllä sain vastinetta.
 
Alla olevalla videolla ohjetta enchanttaamiseen, ja miten säästää siinä rahaa. Lyhyesti: joka esinetyypillä on tietyt priority affixxit, joista tulee aina yksi listaan kun rerollaat esineen affixeja. Esim hanskoissa on crit chance ja oliko attack speed. Joten kannattaa rerollata tavaroita, joissa on jo ne muut affixit paitsi se priority affixi jonka haluaa siihen esineeseen. Tällöin saa 100% varmuudella rerollissa sen viimeisen halutun affixin siihen esineeseen. Vain yksi priority affixi tulee vaihtoehdoksi rerollissa kerrallaan.

Diablo 4 - New MUST-KNOW Tricks for Enchanting your Gear at the Occultist - YouTube


Täällä laskuri, joka laskee arvioidun kustannuksen esineen rerollaukseen, kun merkataan esineen affixit ja haluttu affixxi. Listaa priority affixit jne valitun hahmoluokan mukaan.

D4 Craft
 
Oisko vinkkejä sorkulle tuohon Kuraattoriin. Ei vaan jäämaagi pysy hengissä ja lämää ei tule tarpeeksi. Pitäiskö tuo buildi vaihtaa sähköön tjs. että tuon pääsee?

edit. Rupesi suorastaan vituttamaan. Neljä kertaa kävin koettaa ja en saanut edes ensimmäistä kolmannesta henkeä pois siltä :(

edit2. Nyt kun pohdiskelin niin ongelma on siinä, että tuo paskiainen ei jäädy. Ja koko buildi on sen varassa että kaikki jäätyy. Paska, pitänee muokata kokonaan tuo. Sinällään hupaisa että tuo koko alkutaival tuonne kuraattoriin asti on lähinnä läpijuoksu.
Harmi kun tässä ei voi tallettaa buildeja.

edit3. Pakko oli käydä kattoo jotain hierottuja buildeja. Näköjään kannattaa yksittäisiä pisteitä nykäistä toissijaisiin skilleihin että saa bonareita. No, pitää maanantaina kattoo uudestaan. Nyt olutta ja huomenna krapula :D
 
Viimeksi muokattu:
Oikein hyviä tippejä ole, itse pelannut frost + shock sorcererilla, frostbolt, chain lightning, blizzard, lightning spear, frost nova, ice armor. Enkä kyllä muista että kuraattori olisi ollut ongelma. Elias enemmän oli ongelma jota en meinannut alkuun saada ollenkaan tapettua ja tehtyä vahinkoa. Joka sitten kun geariä vaihdoin enemmän defense painotteiseksi, ettei Elias yhdellä osumalla tapa, niin sain sen lopulta alas, väistelemällä ja paremmalla defense varusteilla. Buildiin en koskenut.

Joten ehkä ainoa vinkki olisi ehkä että vaihdat varusteita senverran että saat enemmän armoria ja resistansseja. Amulettiin timanttia (+all resistances) kiinni ja sormuksiin kalloja (+armor). Muihin armor slotteihin rubya (+% max health) että saa healttia nostettua.
 
Oikein hyviä tippejä ole, itse pelannut frost + shock sorcererilla, frostbolt, chain lightning, blizzard, lightning spear, frost nova, ice armor. Enkä kyllä muista että kuraattori olisi ollut ongelma. Elias enemmän oli ongelma jota en meinannut alkuun saada ollenkaan tapettua ja tehtyä vahinkoa. Joka sitten kun geariä vaihdoin enemmän defense painotteiseksi, ettei Elias yhdellä osumalla tapa, niin sain sen lopulta alas, väistelemällä ja paremmalla defense varusteilla. Buildiin en koskenut.

Joten ehkä ainoa vinkki olisi ehkä että vaihdat varusteita senverran että saat enemmän armoria ja resistansseja. Amulettiin timanttia (+all resistances) kiinni ja sormuksiin kalloja (+armor). Muihin armor slotteihin rubya (+% max health) että saa healttia nostettua.
Tuo on kyllä jännä, miulla meni Elias ykkösellä ja aika helposti puhtaalla sähkö-buildilla. Sen jälkeen sitten vaihdoinkin jossain vaiheessa tuohon jäähän vaihtelun vuoksi.
 
Juu, WT4 capstone Elias. Kuraattori oli se WT3 capstone pomo? vai muistanko ihan väärin?
 
Juupajuu, on tämä blizzardin touhu servereiden kanssa kyllä aikamoista paskaa. Nyt pistettiin veljen kanssa toiselle koneelle oma 4G-netti että näkee auttaako se tiimissä pelatessa ilmenevään jäätävään yhteyden lagaukseen. Ei auttanut, toinen tiimissä lagailee edelleen 800+ms säännöllisen epäsäännöllisesti joka WT3 tasolla rainkaisee kyllä heti toisin kuin WT2 tasolla.
Eli peli on aikalailla käyttökelvoton tiimissä pelaamiseen.
 
Juupajuu, on tämä blizzardin touhu servereiden kanssa kyllä aikamoista paskaa. Nyt pistettiin veljen kanssa toiselle koneelle oma 4G-netti että näkee auttaako se tiimissä pelatessa ilmenevään jäätävään yhteyden lagaukseen. Ei auttanut, toinen tiimissä lagailee edelleen 800+ms säännöllisen epäsäännöllisesti joka WT3 tasolla rainkaisee kyllä heti toisin kuin WT2 tasolla.
Eli peli on aikalailla käyttökelvoton tiimissä pelaamiseen.
Väittäisin, että on kyllä laitteistossa vikaa, kun itsellä ei ole ollut muulloin mitään lagia poislukien DDOS-hyökkäyksen aikaan.

Ja oikeastaan pelkästään partyssä tullut pelattua.

E: Tosin itsellä on gigan letku nettinä.
 
Vaihteleeko lagaaja vai onko aina sama?
Vaihtelee. Tais siis vaihtelee jommalle kummalle riippuen instassista/pelikerrasta, eli toinen voi vetää tukka suorana koko päivän ilman lagipiikkiä kun toinen sitten menee koko päivän lagisena.
Mitään tällaista ongelmaa siis ei ollut betassa kun ei menty tiimissä vaan pelattiin itsekseen yhtäaikaa samassa lähiverkossa. Nyt sitten launchin jälkeen kun pelataan tiimissä niin siitä ei tule yhtikäs mitään.

Ja nytkin kun luovutettiin tiimissä pelaamisen suhteen niin kummallekaan ei ole tullut yhtään lagipiikkiä.
Eli mistään rautaongelmasta ei ole kyse, se on jo poissuljettu tällä 4G-reititin kokeilulla ja erilaisilla wifi-kokeiluilla mistä postasin jo aikaisemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 247
Viestejä
4 501 666
Jäsenet
74 373
Uusin jäsen
elspa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom