Diablo 4

Paljon hitaampaa levelöinti verrattuna diablo 3 jossa seasonin alussa meni nopeimmalla levelöinti ohjeella parii tuntii, nyt pelannu jo useemman päivän ja vasta 58 mennään niin voi olla jos season levelöinti ei oo nopeempaa nii ei ainakaa heti inspaa.
 
Paljon hitaampaa levelöinti verrattuna diablo 3 jossa seasonin alussa meni nopeimmalla levelöinti ohjeella parii tuntii, nyt pelannu jo useemman päivän ja vasta 58 mennään niin voi olla jos season levelöinti ei oo nopeempaa nii ei ainakaa heti inspaa.

Onneksi on hitaampaa, mutta jos oot kampanjan tehnyt ja patsaat, wpeet ja kartan avannut ni onhan se nyt luksusta ku ei tarvi pelaa kampanjaa uusiks ja voi puuhata mitä haluaa.
 
Seasonissa levelaus on vähintään 3-4 kertaa nopeampaa mitä se on kun ensimmäistä kertaa pelaa tarinan läpi. Miksi?

1. kartta auki
2. valmiiksi kourallinen skillipojoja + potionslotit jos on käynyt ennen seasonia etsimässä Lilithin patsaat ja löytänyt kaikki alueet
3. ei tarvitse pelata tarinaa enää uudestaan läpi
4. ...jonka johdosta voi mennä ja paukuttaa optimaalista dungeonit -> geari kondikseen -> world-tieriä ylös -> dunkkuja kiertoa
5. on jo tullut tutuksi pelin 'kommervenkkien' kanssa, ei mene enää ihmettelyyn aikaa, ja on joku käry siitä miten skillit, geari ja paragonit toimii yhteen
6. noi uudet seasonal-gemislotti-sätkyttimet nostaa hahmojen poweria ylös aika paljon, joten mobia kaatuu nopeemmin -> expaa nopeemmin -> leveliä nopeemmin

Kaikkinensa aika positiivisesti ainakin itse suhtaudun tähän mitä annetaan. Mulle suurin murhe ekassa Seasonissa on että toi season-käikäle eli Malignant-mekaniikka on todella pinnallinen. Yksinkertaistettuna: löydä malignant mobi, vedä sitä turpaan, kerää malignant-pallero ja vedä mobia uudestaan turpaan. Ei oo kauheesti syvyyttä, kun noi malignant-"gemit"/"sydämmet" on käytännössä vain uusi läjä legejä/aspekteja. Olisin toivonut jotain syvällisempää mekaniikka näiden ympärille esimerkiksi craftaamisen tai hyvin vaikeiden bossitappeluiden muodossa. Nyt tuntuu että tämä Seasoni on katsottu läpi kolmessa viikossa.
 
Seasonissa levelaus on vähintään 3-4 kertaa nopeampaa mitä se on kun ensimmäistä kertaa pelaa tarinan läpi.
...
Nyt tuntuu että tämä Seasoni on katsottu läpi kolmessa viikossa.
Hyvin kiteytetty.

Eipä tuota kolmosessakaan jaksanut seasoneita yleensä kuin korkeintaan sen 2-3 viikkoa ja siinä ajassa yhdellä hahmolla sai seasonin sisällön enimmäkseen kokea. Taukoa sitten välissä niin jaksaa seuraavaa seasonia taas mättää sen tovin.
 
Seasonissa levelaus on vähintään 3-4 kertaa nopeampaa mitä se on kun ensimmäistä kertaa pelaa tarinan läpi. Miksi?

1. kartta auki
2. valmiiksi kourallinen skillipojoja + potionslotit jos on käynyt ennen seasonia etsimässä Lilithin patsaat ja löytänyt kaikki alueet
3. ei tarvitse pelata tarinaa enää uudestaan läpi
4. ...jonka johdosta voi mennä ja paukuttaa optimaalista dungeonit -> geari kondikseen -> world-tieriä ylös -> dunkkuja kiertoa
5. on jo tullut tutuksi pelin 'kommervenkkien' kanssa, ei mene enää ihmettelyyn aikaa, ja on joku käry siitä miten skillit, geari ja paragonit toimii yhteen
6. noi uudet seasonal-gemislotti-sätkyttimet nostaa hahmojen poweria ylös aika paljon, joten mobia kaatuu nopeemmin -> expaa nopeemmin -> leveliä nopeemmin

Kaikkinensa aika positiivisesti ainakin itse suhtaudun tähän mitä annetaan. Mulle suurin murhe ekassa Seasonissa on että toi season-käikäle eli Malignant-mekaniikka on todella pinnallinen. Yksinkertaistettuna: löydä malignant mobi, vedä sitä turpaan, kerää malignant-pallero ja vedä mobia uudestaan turpaan. Ei oo kauheesti syvyyttä, kun noi malignant-"gemit"/"sydämmet" on käytännössä vain uusi läjä legejä/aspekteja. Olisin toivonut jotain syvällisempää mekaniikka näiden ympärille esimerkiksi craftaamisen tai hyvin vaikeiden bossitappeluiden muodossa. Nyt tuntuu että tämä Seasoni on katsottu läpi kolmessa viikossa.

Niinkuin tuossa ylempänäkin veikkailin, vaikka miten luumuilisi, niin se on max. jotain 10 tuntia, niin olet jo lvl 50+ seasonissa. Nopeimmat on varmaan lvl 100 siinä sunnuntain aikana viimeistään.

Siellähän on myös se battle passi jossa on muistaakseni 24 kpl jotain XP boostia kaikille, vaikka ei olisi maksullista passia ostanut.
 
Eilen kävin noita lilith patsaita kartan kanssa metsästää, pari tuntia meni ja vielä yks kartanosa hakematta. No kai noistaki jotai iloa sitte tulee. Ootteko seuraa saanu noihi dungeoneihi? Itse vain avoimessa maailmassa nähny tyyppejä mutta kaikki dunkut yksin vetäny toistaseks
 
Eilen kävin noita lilith patsaita kartan kanssa metsästää, pari tuntia meni ja vielä yks kartanosa hakematta. No kai noistaki jotai iloa sitte tulee. Ootteko seuraa saanu noihi dungeoneihi? Itse vain avoimessa maailmassa nähny tyyppejä mutta kaikki dunkut yksin vetäny toistaseks
Dunkut vedetään aina yksin/partyssa. Ei siellä randomeita voi tulla vastaan.
 
Uusin päivitys kyllä buustasi runsaasti Helltide-cinderien tippumismäärää ja vihujen spawnaamista. Eilen yhdessä Helltidessä riitti kun pysyi samassa paikassa ja "hiekan alta"-ilmestyviä rosvoja (mitä ovatkaan) tuli jatkuvalla syötöllä hirveä joukko, liekö bugi, mutta sain +500 cinderiä nopeasti kasaan. Harmiksi noita Tortured Gifts of Mysteries eli 175 maksavia arkkuja ei ilmestynyt kyseiseen Helltideen kuin kaksi, piti sitten ostaa kaikki "normaaliarkut", joista yli puolesta tuli sitten Sacred Rarea. :lol:

@Rane vinkkinä, siitä Rob's Hota-buildista saa helposti Helltide-kelpoisen kun vaihaa vain Frey -> Lunging Strike, saa runsaasti mobilityä ja tapponopeutta.
 
Ne näkyy minimapissa kun menet tarpeeksi lähelle niitä, mutta kauempaa niitä ei näe.
Joo, mutta tuolta sivustolta näkee tarkan sijainnin ilman etsimistä.

Nyt oli hyvä Helltide, 5 Tortured Gifts of Mysteriesiä ja 24 legeä, joista toki 95% paskaa, mutta silti.
 
Joo, mutta tuolta sivustolta näkee tarkan sijainnin ilman etsimistä.

Nyt oli hyvä Helltide, 5 Tortured Gifts of Mysteriesiä ja 24 legeä, joista toki 95% paskaa, mutta silti.
Noi Mystery Gift arkut resetöityy tasatunnein, eli riippuu paljon miten se Helltide (kestää tunnin) alkaa, että ehtiikö 4 arkkua (maksimi) saada. Jos se alkaa varttia vaille, niin pitää kerätä 350 cinderiä ja vielä juosta arkuille alle 15 minuutin, sitten onkin se loppu 45 minuuttia aikaa saada cinderit 2 toiset arkkua...
 
Noi Mystery Gift arkut resetöityy tasatunnein, eli riippuu paljon miten se Helltide (kestää tunnin) alkaa, että ehtiikö 4 arkkua (maksimi) saada. Jos se alkaa varttia vaille, niin pitää kerätä 350 cinderiä ja vielä juosta arkuille alle 15 minuutin, sitten onkin se loppu 45 minuuttia aikaa saada cinderit 2 toiset arkkua...
6 arkkua kai maksimi, oma ennätys nyt 5. Nuo ehtii kyllä hyvin saada kun kaikki örkit kuolee singleshottina ja jos spawnaa hyvin, päivityksen jälkeen spawnaa, ei siis mene aikaa örkkien tappamiseen.
 
Siis olenko minä tyhmä kun en tajua mihin noita gemmejä pitäisi käyttää? Arkku pullottaa jo täytenä niitä. Varusteisiin niitä ei oikein kulu. Paremman varusteen saa niin tuhottaessa ne gemmit kumminkin saa takaisin vanhasta.
 
Siis olenko minä tyhmä kun en tajua mihin noita gemmejä pitäisi käyttää? Arkku pullottaa jo täytenä niitä. Varusteisiin niitä ei oikein kulu. Paremman varusteen saa niin tuhottaessa ne gemmit kumminkin saa takaisin vanhasta.
Niitä tosiaan tulee ihan liikaa ja kun ne kaiken lisäksi saa takaisin helposti, niin tilanne vaan pahenee. Onneksi kuitenkin nyt Season 1 myötä, niille tulee oma inventory tab käsittääkseni (vai muuttuuko jotenkin crafting resurssiksi?), niin sitten ei tarvii tuhlata Stash tilaa niille.
 
Niitä tosiaan tulee ihan liikaa ja kun ne kaiken lisäksi saa takaisin helposti, niin tilanne vaan pahenee. Onneksi kuitenkin nyt Season 1 myötä, niille tulee oma inventory tab käsittääkseni (vai muuttuuko jotenkin crafting resurssiksi?), niin sitten ei tarvii tuhlata Stash tilaa niille.
Eikö se ollut vasta season 2:ssa? (Villi veikkaus 4kk päästä) :kahvi:
 
En omista peliä vielä mutta mikäli ostan tämän 1. seasonin alkuvaiheessa, niin ilmeisesti ensimmäisestä hahmostani tulee season-hahmo, ja season-sisältöä avautuu viimeistään, kun main story on läpipelattuna? En ole todellakaan pitänyt pelin kanssa mitään kiirettä ja tässähän tämä hitaasti kypsyisi pätsienkin myötä mutta kaveri hoputtaa...
 
En omista peliä vielä mutta mikäli ostan tämän 1. seasonin alkuvaiheessa, niin ilmeisesti ensimmäisestä hahmostani tulee season-hahmo, ja season-sisältöä avautuu viimeistään, kun main story on läpipelattuna? En ole todellakaan pitänyt pelin kanssa mitään kiirettä ja tässähän tämä hitaasti kypsyisi pätsienkin myötä mutta kaveri hoputtaa...

Hahmoa luodessa voi valita tekeekö season vai eternal hahmon, jos on season käynnissä. Jep ja season sisältö avautuu, kun pääkampanja tehty. Favoria alkaa kertymään heti pelatessa, tällä siis avataan season palkintoja (kosmeettisia esineitä jne).
 
Necromanserilla tuli aloitettua minion buildin kanssa vetämään. Aluksi oli vähän tahmeata meno, mutta sitten kun löysin Ring of Mendelnin niin rupes damagea löytymään. Level tällä hetkellä 78 ja armory näyttää, että 3d 23h pelattuna, kyllähän tässä vielä tovi menee että level 100 paukahtaa.
 
Necromanserilla tuli aloitettua minion buildin kanssa vetämään. Aluksi oli vähän tahmeata meno, mutta sitten kun löysin Ring of Mendelnin niin rupes damagea löytymään. Level tällä hetkellä 78 ja armory näyttää, että 3d 23h pelattuna, kyllähän tässä vielä tovi menee että level 100 paukahtaa.
Ai mistä näkee pelatun peliajan?
 
Eikö se ollut vasta season 2:ssa? (Villi veikkaus 4kk päästä) :kahvi:
No niinhän tuo näyttäisi olevankin, joutuu siis "kärsimään" vielä tovin, itse en kerää kuin ne parhaimmat maksimi stack jokaista, riittää helposti vaikka tusinalle hahmoja...

Starting with Season 2 of Diablo 4, Gems will be included in the "Materials" tab—no longer taking up space in your inventory and stash.
 
Kertokaas fiksummat että miten nuo NM dunkut toimii. Tulee noita tier 1 sigileitä ja sitten siellä on 10 leveliä heikompia mosuja ja hyöty= ei ole. Näissä on vissiin joku craftaus systeemi mutta miten ja missä vaiheessa? Joku tietty level?
 
Kertokaas fiksummat että miten nuo NM dunkut toimii. Tulee noita tier 1 sigileitä ja sitten siellä on 10 leveliä heikompia mosuja ja hyöty= ei ole. Näissä on vissiin joku craftaus systeemi mutta miten ja missä vaiheessa? Joku tietty level?
Sulla pitää löytää tier 3 sigili jostain, tippuu muunmuassa noista NM dunkuista. Sitten aukiaa craftaaminen siellä occultistilla ja voit tehä vaikka tier 100 sigilin.
 
Sulla pitää löytää tier 3 sigili jostain, tippuu muunmuassa noista NM dunkuista. Sitten aukiaa craftaaminen siellä occultistilla ja voit tehä vaikka tier 100 sigilin.
Kiitos vastauksesta. Eli pitääkö vaan jauhaa noita tier ykkösiä kunnes tipahtaa tier 3 vai voiko näitä saada muualtakin?
 
Ja joku optimaalinen laskukaava grindaukselle oli oma lvl - 51. Sen tierin sigileissä on 3 tasoa paremmat vihut mistä saa vissiin sen max exp bonuksen jne. ja nopein toki vetää läpi, jos pärjää, että saa noi maksimit.

Tälläsen joku postas tonne diablo suomi kanavalle
 

Liitteet

  • 347422201_1351144055464405_4011969314821710521_n.png
    347422201_1351144055464405_4011969314821710521_n.png
    565,2 KB · Luettu: 305
Ja joku optimaalinen laskukaava grindaukselle oli oma lvl - 51. Sen tierin sigileissä on 3 tasoa paremmat vihut mistä saa vissiin sen max exp bonuksen jne. ja nopein toki vetää läpi, jos pärjää, että saa noi maksimit.

Se on se nopein tapa levuttaa, mut kannattaisi kyllä siirtyä mahdollisimman nopsaan sinne lvl85 (olikohan se nyt tier31) levuisia vihuja vastaan, jos haluaa edes sen pikkiriikkisen mahiksen saada jonkun mega-harvinaisen uniikin.
 
Se on se nopein tapa levuttaa, mut kannattaisi kyllä siirtyä mahdollisimman nopsaan sinne lvl85 (olikohan se nyt tier31) levuisia vihuja vastaan, jos haluaa edes sen pikkiriikkisen mahiksen saada jonkun mega-harvinaisen uniikin.

Juuri näin, mutta heti kun tulee takas nuo super uniquet (disabloitu toistaiseksi, helltide bugin takia. Shakoja oli ennen 2 confirmed ja bugin takia niitä olikin sitten yhtäkkiä 142).
 
Juuri näin, mutta heti kun tulee takas nuo super uniquet (disabloitu toistaiseksi, helltide bugin takia. Shakoja oli ennen 2 confirmed ja bugin takia niitä olikin sitten yhtäkkiä 142).
Palautettiin jo nuo uber uniikit.

 
Juuri näin, mutta heti kun tulee takas nuo super uniquet (disabloitu toistaiseksi, helltide bugin takia. Shakoja oli ennen 2 confirmed ja bugin takia niitä olikin sitten yhtäkkiä 142).

Onhan ne olleet takas jo parisen päivää. Ja onhan niitä kai enemmänkin varmistettu + tietty ne, jotka ei niistä puhuis.
 
Palautettiin jo nuo uber uniikit.


Aa, enpäs oo huomannut. Mut hyvä...
 
Jotenkin tullut sellainen tuntuma että peli antaa parempia (päivitykseen kelpaavia) droppeja kun on ohittanut levelissä kymmenluvun = hetki jolloin potut ja gemit pitää upgradeta. 50-53, 60-63, 70-73 niin saa hyviä statseja sisältäviä kamoja, muulloin kierrätykseen joutavaa paskaa. Tai sitten vain kuvittelen. Uniikkidroppeja on tullut jotain 6 puutehtävien helpoista luolista ja vain 1 nightmare-luolista vaikka nightmare-luolia tehnyt moninkertaisesti enemmän ☹️
 
Nyt kun tein HC-hahmon mulle alkaa avautumaan uusien hahmojen tekemisen mielekkyys Seasonien myötä eli se ensimmäinen hahmo lähinnä raivaa helpotettua tietä seuraaville hahmoille. Kampanjan sai skipattua softcore hahmon myötä ja jossain lvl15 paikkeilla (silloin huomasin skip campaign vaihtoehdon eli johtu ehkä siitä) avautui teleportit pääkaupunkeihin ja heti alussa oli heppakin käytössä (Altar of Lilithit pitää kerätä uudestaan SC vs HC servut) eli eteneminen todella nopeaa - jännä nähdä onko paluuta softcoreen, ihan eri jännitys hardcoressa ja stashikin täyttyy tavaroista todennäköistä rerolllia varten. Aika lailla identtistä hahmoa lähdin hardcoreen tekemään, ei tohtinut lähteä uutta sinne oppimaan eli Seasoneissa sitten eri classia testiin.

Itelle ”RPG” tarkoittanut sitä, että mielessä olen tehnyt taustatarinaa hahmolle tarinan myötä ja pitää nyt asennoitua ekan hahmon ”eläköitymiseen” tehden tilaa”jälkipolville” :D Monissa mörpeissä tottunut siihen, että sillä ekalla hahmolla mennään loputtomasti eteenpäin ja joidenkin pelien ”seasonal eventit” auttaa uusia pelaajia keräämään nopeampaa riittävän hyvät tavarat päästäkseen lähemmäs vanhoja pelaajia päästen pelaamaan samaa sisältöä.

Eiköhän tämäkin vanha koira vielä uuteen totu, softcore ollut loistavaa aivot nollilla rentoutumista ja hardcore saa puolestaan kädet tärisemään jännityksestä. Diablo 3 pelaamisen lopetin kun tavaroita ei enää rahalla saanut myydä ja muutoin aRPG:t jääneet testitasolle yleensä, Titan Questin pelasin loppuun kännykällä kun julkaisussa jäi alkumetreille mörppien viedessä peliajan. Aivan mahtava Diablo 4 siis ollut kun lähtökohtana oli pelata vain kampanja vaan onhan tämä pienissä erissä mainiota viihdettä.

Satunnaiseen pelaamiseen 10/10 ja softcorea vieläpä mahtava pelata Steam Deckillä, harkinnassa PS5 versio sohva-cooppia varten. Kaiketi muuten riittåå Standard versio PS5:lle jotta saa melkein kaikki PC:n Ultimaten edut siihenkin?
 
Jotenkin tullut sellainen tuntuma että peli antaa parempia (päivitykseen kelpaavia) droppeja kun on ohittanut levelissä kymmenluvun = hetki jolloin potut ja gemit pitää upgradeta. 50-53, 60-63, 70-73 niin saa hyviä statseja sisältäviä kamoja, muulloin kierrätykseen joutavaa paskaa. Tai sitten vain kuvittelen. Uniikkidroppeja on tullut jotain 6 puutehtävien helpoista luolista ja vain 1 nightmare-luolista vaikka nightmare-luolia tehnyt moninkertaisesti enemmän ☹
Mulla hahmo lvl74 ja sontaa vaan tippuu, taidat olla oikeassa! :D Silloin lvl50-52 taisin saada kymmenen uniikkia ja sama toistui heti lvl60 jälkeen, sitten onkin tasan nolla osunut kohdalle. Edelliset hyvät dropit lvl71-72, keltaisia olleet nekin.
 
Pitihän se liittyä tähän diablo hulluuteen :D aika jättää wowit taakse ja pelailla tätä, mikä ois hyvä aloitus hahmoksi? betassa kerkesin vähän pelata druidii mutta mikä on se uber hahmo jolla tappaa talossa ja puutarhassa?
 
Pitihän se liittyä tähän diablo hulluuteen :D aika jättää wowit taakse ja pelailla tätä, mikä ois hyvä aloitus hahmoksi? betassa kerkesin vähän pelata druidii mutta mikä on se uber hahmo jolla tappaa talossa ja puutarhassa?

Melkeinpä mikä tahansa paitsi sorc. Sorc vain muutama ok buildi ja engamessa äärimmäisen vaikea puskea nm dungeoneja.
 
Pitihän se liittyä tähän diablo hulluuteen :D aika jättää wowit taakse ja pelailla tätä, mikä ois hyvä aloitus hahmoksi? betassa kerkesin vähän pelata druidii mutta mikä on se uber hahmo jolla tappaa talossa ja puutarhassa?
Kannattaa nyt kokeilla eri hahmot läpi ja katsoa mistä pelityylistä tykkää. Ensiviikolla alkaa Season 1 (20.7), jolloin joutuu luomaan uuden hahmon (ns. aloittamaan puhtaalta pöydältä), niin sitten kannattaa aloittaa oikein kunnolla pelaamaan valitulla hahmolla...
 
juu, luinkin tuossa just että 10 päivää aikaa seasonin alkuun .. täytyy kokeilla hahmoja ja nätisti testailla ennen kauden alkua.
 
Kannattaa nyt kokeilla eri hahmot läpi ja katsoa mistä pelityylistä tykkää. Ensiviikolla alkaa Season 1 (20.7), jolloin joutuu luomaan uuden hahmon (ns. aloittamaan puhtaalta pöydältä), niin sitten kannattaa aloittaa oikein kunnolla pelaamaan valitulla hahmolla...
Jos peliaikaa riittää niin viikossa kerkeää kampanjan ja Altar of Lilithit kerätä niin helpottaa Season hahmon kanssa. En ite alkais hahmoja testaileen vaan vahvimmalla classilla (en tiedä mikä) tekisin nuo alta pois.

Miten nopeaa ne Season hahmot leveleitä napsii? Eli menevätkö 100-0 ohi vaikkapa nyt olevasta lvl80 hahmosta? Useimmat dropit taitaa olla account bound eli Seasonit ei kannusta tekemään eri classia?
 
Jos peliaikaa riittää niin viikossa kerkeää kampanjan ja Altar of Lilithit kerätä niin helpottaa Season hahmon kanssa. En ite alkais hahmoja testaileen vaan vahvimmalla classilla (en tiedä mikä) tekisin nuo alta pois.

Miten nopeaa ne Season hahmot leveleitä napsii? Eli menevätkö 100-0 ohi vaikkapa nyt olevasta lvl80 hahmosta? Useimmat dropit taitaa olla account bound eli Seasonit ei kannusta tekemään eri classia?
Jokainenhan voi tehdä kuten haluaa, mutta itse en alkaisi hiki päässä vetämään reilun viikon noita asioita läpi, koska kuitenkin Season 1 aikana voi tehdä saman ja hahmokin säilyy sen ajan pelattavana. Siinä pian polttaa samantein pelihalut, ku hirveellä vauhdilla nuo tekee, koska tosiaan ihan sama tehdä ne Season 1 aikana ja omaan tahtiin nauttia tarinasta jopa. Siellä Season Pass kyllä etenee taustalla (taitaa saada jopa XP bonuksia) ja sitten kampanjan jälkeen pääsee lisäsisältöön kiinni, eli pelattavaa riittää mukavasti kolmen kuukauden ajan...
 
Jokainenhan voi tehdä kuten haluaa, mutta itse en alkaisi hiki päässä vetämään reilun viikon noita asioita läpi, koska kuitenkin Season 1 aikana voi tehdä saman ja hahmokin säilyy sen ajan pelattavana. Siinä pian polttaa samantein pelihalut, ku hirveellä vauhdilla nuo tekee, koska tosiaan ihan sama tehdä ne Season 1 aikana ja omaan tahtiin nauttia tarinasta jopa. Siellä Season Pass kyllä etenee taustalla (taitaa saada jopa XP bonuksia) ja sitten kampanjan jälkeen pääsee lisäsisältöön kiinni, eli pelattavaa riittää mukavasti kolmen kuukauden ajan...
Jotta saat pientäkään tuntumaa hahmoihin niin ne pitää naputtaa sinne >30lvl ja enemmän se hikeä vaatinee :)

Edit: jos peliaika rajallista niin samapa odotella Seasonin alkua ja aloittaa peli silloin?

Edit2: tai sitten helpoin vaikeustaso ja testailla hardcorella, Seasonin alussa sitten softcorella eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Onko muuten hevonen yhtään sen nopeampi kuin kävely kaupungissa? Jotenkin tuntuu, että ei, mikä on todella typerää kyllä...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 243
Viestejä
4 501 620
Jäsenet
74 373
Uusin jäsen
elspa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom