Seasonissa levelaus on vähintään 3-4 kertaa nopeampaa mitä se on kun ensimmäistä kertaa pelaa tarinan läpi. Miksi?
1. kartta auki
2. valmiiksi kourallinen skillipojoja + potionslotit jos on käynyt ennen seasonia etsimässä Lilithin patsaat ja löytänyt kaikki alueet
3. ei tarvitse pelata tarinaa enää uudestaan läpi
4. ...jonka johdosta voi mennä ja paukuttaa optimaalista dungeonit -> geari kondikseen -> world-tieriä ylös -> dunkkuja kiertoa
5. on jo tullut tutuksi pelin 'kommervenkkien' kanssa, ei mene enää ihmettelyyn aikaa, ja on joku käry siitä miten skillit, geari ja paragonit toimii yhteen
6. noi uudet seasonal-gemislotti-sätkyttimet nostaa hahmojen poweria ylös aika paljon, joten mobia kaatuu nopeemmin -> expaa nopeemmin -> leveliä nopeemmin
Kaikkinensa aika positiivisesti ainakin itse suhtaudun tähän mitä annetaan. Mulle suurin murhe ekassa Seasonissa on että toi season-käikäle eli Malignant-mekaniikka on todella pinnallinen. Yksinkertaistettuna: löydä malignant mobi, vedä sitä turpaan, kerää malignant-pallero ja vedä mobia uudestaan turpaan. Ei oo kauheesti syvyyttä, kun noi malignant-"gemit"/"sydämmet" on käytännössä vain uusi läjä legejä/aspekteja. Olisin toivonut jotain syvällisempää mekaniikka näiden ympärille esimerkiksi craftaamisen tai hyvin vaikeiden bossitappeluiden muodossa. Nyt tuntuu että tämä Seasoni on katsottu läpi kolmessa viikossa.