Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jo 175 oli niin paljon että jäi usein miten keräämättä, helpottaa valintaa.Myös tämä muutos on ilkeä "The Tortured Gift of Mysteries chest has had its cost increased to 250 Aberrant Cinders from 175."
175 oli niin nopeaa, että lähinnä tuli ravattua karttaa ympäri mistä seuraavat arkut löytyy - tuo 250 on passeli, riittää kun 1-2 arkkua nappaa ja tarvittaessa päälle muita arkkuja.Jo 175 oli niin paljon että jäi usein miten keräämättä, helpottaa valintaa.
Ehtinyt monesti kerätä kaikki 6 arkkua ja jäänyt aikaakin, eli ei tuo hirveä hinnannosto ole.Jo 175 oli niin paljon että jäi usein miten keräämättä, helpottaa valintaa.
Ei kyl mee ihan jakeluun toi kaiken nerffaaminen.. Peli tuntuu todella heikolta ja balanssi hahmojen ja buildien välillä käytännössä muuttumattomana, kaikki tekee vain jonkun 35% vähemmän vahinkoa ja ottaa 50% vahinkoa. Ei mitään järkeä, Helltidet = pilalla, cindereiden droprateja nerffattiin myös, eli tunnissa ei välttämättä kerkeä avaamaan kuin yhden arkun. XP-nerffejä, boostaus tapettiin ja jopa dungeonin teleporttausta pidennettiin 2 sekunnilla, kuka tuotakin kysyi?? Kaikki muutokset tehty pidentämään grindiä, mutta se kaikki tapahtui hauskanpidon kustannuksella. Meni kyllä viimeiset hypet seasonia kohtaan..
Jahas, myös cinderien tippuminen nerfattiin varmaan yli 50% joten nykymuodossaan ehtii yhden, tuurilla 2 mystery chestiä avaamaan. Jos Helltideä jäljellä esim. 10 minuuttia, on sama lopettaa jos cinderit nolla koska ei ehdi keräämään edes 75 cinderiä että saisi jonkun arkun.. Mitä helvettiä Blizzard?Ehtinyt monesti kerätä kaikki 6 arkkua ja jäänyt aikaakin, eli ei tuo hirveä hinnannosto ole.
Onkohan tuo Armor legandary-affixi enää pätevä kun sen teho puolitettiin 60% -> 30%?
No voi tehdä sitten muutakin kun dunkkua? Itelle ainakin noi dunkut ollu vähiten mielenkiintoisinpia. Mielummin tuolla ulkona pyörii.Elikkä NM dunkuista saa tulevaisuudessa huomattavasti vähemmän expaa. Ennen +3lvl monsut=25% ja nyt +10lvl=15%. Juuri kun alkoi motivaatio jo rakoilla niiden dunkkujen jauhamisen kanssa niin kasa paskaa niskaan.
Eikös tuolla jengi tehny ihan posketonta damaa.. ihan hyvä vaan.Vulnerable Damage: Reduced by ~40%.
Mitä helevattua tapahtuu
Kuka mitään boosteja haluaa missään pelissä. Ihmetelly miten sitä voi joka pelissä harrastaa.boostaus tapettiin
No eiköhän. Tuskin tarkoituksena oli kuitenkaan vetää max lvl NM dungeoneja ennen edes ekaa seasonia.. kelatkaa mikä power creep muutaman seasonin jälkeen kun jostain ihneen syystä näissä peleissä hahmon voiman on tyyliin aina tuplaanuttava joka season..Hehhah meinaa tulla pataan yli 10 leveliä pienemmässä NM Dungeonissa kuin ennen päivitystä, ei melee Rogue healaa enää siphonin strikellä.
Onko tässä nyt jujuna että kerätään parempaa gearia että pääsee ehkä viimein sinne samaan missä oli ennen nerffiä? En ole ikä päivänä kohdannut näin idioottia päivitystä.
Onneksi vasta alottelin tier3 pari päivää sitte.. näähän on vaan hyviä muutoksia. "Enemmän" pelattavaa, kun hitaampaa.Justiinsa ku pääsin endgamessa vauhtiin, niin tulee tällainen päivitys.
Todella mielenkiintoista kuulla minkälaista tarinaa keksivät.
Onhan tuo päivitys aika hämmentävä.
Mulla ainakin meni 138 tuntia pelata yksi hahmo levelille 100 ja en mielestäni erityisen tehottomasti pelannut.
Vissiin kuitenkin tahti on liian nopea? Perustuuko tässäkin
Toki tahti lienee prepatch nopeampi jos skippaa kampanjan, mutta silti.
Jotenkin tulee kuva, että viimeiset 2-3 viikkoa on pelaajamäärät pudonneet niin kelasivat että jos tahtia hidastetaan niin jengi pelaa pidempään? Season kun kestää lähemmäs 2x tämän preseason.
Itse ainakin voisin kuvitella olevan juuri päinvastoin, pikemmin hieman nopeampi tahti levelaamisessa ja gearaamisessa kannustaa tekemään toisen tai jopa kolmannen ukon jolloin lopulta pelaa entistä enemmän...
Seuraavan päivänä.Eikös tuo kämpfire tsätti oo nyt sit samana päivänä kuin itse seasonin alku? Eli puhdasta pr jargonia tiedossa
No joo, onhan sekin yksi näkökulma.Omasta mielestä maksimitason saavuttaminen on tässä aivan liian nopeaa. 90-100 tason välinen aika olisi saanut olla satoja tunteja Diablo 2 tyyliin (siinä taitaa olla jopa tuhansia tunteja). Nyt useilla lopahtaa into peliin kun maksimitaso on saavutettu ensimmäisellä hahmolla ja endgame on käytännössä dunkkujen grindausta.
Jee, levelointi hitaampaa, ukot heikompia ja Necron minionit eivät saaneet buustia.
Haluavat pelistä siis koreammorpgn.
Nyky Blizzard ei ymmärrä mitään Diablosta.
Jätän Season 1en väliin vaikka siihen omistan battle passin.
Peli vaatisi täydellisen pelimekaniikkojen uudelleensuunnittelun. Pelissä pitäisi olla tavaroilla vain 4 damage optia. +damage, +crit chance, +crit dmg ja attackspeed. Ihme etteivät lisänneet 6 uutta DLC damagemuotoa. Miljoonat pitäsi kutistaa niin että esim itemin max dmg olisi 100. Näin itemien vertailu olisi paljon helpompaa ja nopeampaa. Mutta ADHD sukupolvea pitää miellyttää pyörittämällä pitkiä numerosarjoja ruutuun.
Kyseessä tuskin on bugi, vaan tavoite pidentää pelin kestoa, kuten koko päivityksen idea taitaa olla.Ilmeisesti käynyt myös ilmi, että WT3 ja WT4 on nyt myös lukittu 50 ja 70 leveleihin. Eli enää et voi mennä WT4 n. 60 levelisenä, vaan joudut kituuttelemaan WT3 aina levelille 70 asti. Ja koska vihut lopettaa skaalaamisen, niin ainoa tapa saada expaa on hinkata jotain matalatierisiä nm dungeoneita.. Toivottavasti kyseessä on ”bugi” joka korjataan asap
Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.Ilmeisesti käynyt myös ilmi, että WT3 ja WT4 on nyt myös lukittu 50 ja 70 leveleihin. Eli enää et voi mennä WT4 n. 60 levelisenä, vaan joudut kituuttelemaan WT3 aina levelille 70 asti. Ja koska vihut lopettaa skaalaamisen, niin ainoa tapa saada expaa on hinkata jotain matalatierisiä nm dungeoneita.. Toivottavasti kyseessä on ”bugi” joka korjataan asap
Sormuksiin ei tosin saa rollattua CDR:ää niin sekin jo huonontaa tilannetta.Tuo cooldown-nerf oli kyllä erikoinen veto myös, aiemmin usein riitti että cooldown oli lakissa ja amuletissa, mutta päivityksen myötä se tuli lähes pakolliseksi myös sormuksiin.
Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.
Hupsis, enpäs muistanut moista.Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.
Sormuksiin ei tosin saa rollattua CDR:ää niin sekin jo huonontaa tilannetta.
Näin näyttikin olevan.Eikös tämä ollut niin että WT3 ja WT4 tippuvilla itemeillä on max lvl required capattu tohon 60 WT3lla ja 80 WT4llä
Tämä meni itselläni ohi. Ja on kyllä täyttä torttua. Kolmella hahmolla siirtynyt reilusti ennen lvl70 paukuttamaan WT4.Ei ole bugi kun nuo muutokset löytyy suoraan patch noteista. Ja ne level vaatimukset oli 60 ja 80, ei 50 70.
Jep, toi itemimuutos on ihan hyvä uudistus, mutta tuo, että eteenpäin pääseminen on lyöty levelin taakse ei ole. Toivottavasti muuttavat sen takaisin, kirjaimellisesti puhutaan siittä kamelin selästä nyt tämän kanssa.Näin näyttikin olevan.
- The level requirement for Sacred Items will now cap at level 60.
- The level requirement for Ancestral Items will now cap at level 80.
Siis missä tämä World Tierit eri levelien taakse on patch noteissa? Mielestäni tälläistä rajoitusta ei ole...Jep, toi itemimuutos on ihan hyvä uudistus, mutta tuo, että eteenpäin pääseminen on lyöty levelin taakse ei ole. Toivottavasti muuttavat sen takaisin, kirjaimellisesti puhutaan siittä kamelin selästä nyt tämän kanssa.
Ei siellä patch noteissa semmoista luekaan.Siis missä tämä World Tierit eri levelien taakse on patch noteissa? Mielestäni tälläistä rajoitusta ei ole...
Sitähän minäkin, jotkut vaan tuntuu sitä valittavan, niin ihmettelin...Ei siellä patch noteissa semmoista luekaan.
Mutta pelissä tämmöinen rajoite ilmeisesti kuitenkin on. Uusilla hahmoilla ainakin.Sitähän minäkin, jotkut vaan tuntuu sitä valittavan, niin ihmettelin...
Huomattavasti järkevämpi jos on näin. En kuitenkaan ymmärrä miksi boostaus pitää eliminoimaan, mutta näiden nerffien päälle se on yksi pienimmistä murheista.Aika moni on tuollakin threadissa maininnut, että oikeasti tuo rajoitus olisi level 40 @ WT2 Capstone Dungeon ja level 60 @ WT3 Capstone Dungeon.
KiitosJos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Ei kai siitä premiumista mitään iloakaan ole, että kai se on sama käyttää heti? Siis jos meinaa pelata-Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Varmaan tietysti riippuu siitä, paljonko on aikaa käyttää peliin ja näiden nerfien jälkeen sekä fiiliksen latistumisen jälkeen motivaatio voi olla vielä matalampi, joten kaikki ei välttämättä saa "koko rahalle vastinetta" tulevalla kaudella. Meitä on moneen junaan.Ei kai siitä premiumista mitään iloakaan ole, että kai se on sama käyttää heti? Siis jos meinaa pelata-