Diablo 4

Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Mutta sinnikäästi luotan ww buildiin alkuun.
Ei se varmaan paras aloitusbuildi ole, mutta WW on ilmeisesti se paras end-game -buildi (ja barbin ainoa hyvä buildi), ainakin tämän hetken tietojen perusteella. En tosin tiedä mikä bleed-WW:n idea on, mutta jokainen barb-buildihan bleediä jotain kautta ottaa, kun sitä kautta saa slowin, jota kautta saa lisää damaa.
 
Liittynyt
15.10.2021
Viestejä
74
Ei se varmaan paras aloitusbuildi ole, mutta WW on ilmeisesti se paras end-game -buildi (ja barbin ainoa hyvä buildi), ainakin tämän hetken tietojen perusteella. En tosin tiedä mikä bleed-WW:n idea on, mutta jokainen barb-buildihan bleediä jotain kautta ottaa, kun sitä kautta saa slowin, jota kautta saa lisää damaa.
Ei sen tarvii olla paras aloitusbuildi, kunhan on semmonen buildi millä on hauska pelata. Mä nyt yleensä lähden pelaamaan pelejä siksi että on hauskaa. Joku muu saa olla paras ja valita parhaat buildit alkuun. Siihen mä en tähtää :)
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
807
Sama. Mielikuvitusettomilla ihmisillä nämä "buildi netistä" -jutut.
Mulle juuri toi omien buildien tekeminen - ja sopivien kamojen löytäminen - on iso osa koko pelikokemusta.

Tuleehan siinä tietty usein mokailtuakin samalla, mutta elämä on. Lähinnä naurattaa jotkut jutut jälkeenpäin kun ymmärrys lisääntyy.

Edit: Alkaa kyllä kiima aika lailla kasvaan, onneks tuli toi "early access" hommattua. Enää vähän yli 24 tuntia kärsittävänä ja pääsee monsuja hakkaamaan. :nb:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 235
Sama. Mielikuvitusettomilla ihmisillä nämä "buildi netistä" -jutut.
Itselle iso osa ilosta katoaa kun pelissä ei ole mitään "uutta" löydettävää, välillä ihmettelen miten joittenkin ihmisten pelaaminen poikkeaa aivan täysin omasta - pelit katsotaan ensin jonkun toisen pelattuna, sitten siitä luetaan kaikki ja sitten vasta pelataan itse :confused:
Oma tyyli on vältellä mahdollisimman paljon tietoa pelistä jos tiedän että sen aion pelata.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
262
On kyllä hävytön hinta toi 90€, kovasti kutkuttelis päästä pelaamaan viikonloppuna
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 706
Jaaha.. tää meidän grouppi mikä kasattiin "DewSanctuary" discordissa on nyt pienentynyt siihen, että ollaan enää irlin kanssa kahdestaan. Tarvittais 2 pelaajaa early starttiin eli heti kun serverit aukeaa klo 02? Meillä on rogue + ite pelaan varmaan barbia nyt sit. Voin myös joustaa ihan mihin muuhun tahansa classiin, kaikki oli ihan kivoja betoissa.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
747
Pelinhän saa käynnistettyä vaikka heti tekemällä pikakuvakkeen
"tähänpolkumissäpeliasennettuna\Diablo IV.exe" -launch

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 401
On kyllä hävytön hinta toi 90€, kovasti kutkuttelis päästä pelaamaan viikonloppuna
Paljon kuullut puhuttavan tästä 70€/90€ hinnasta, että olisi korkea, mutta kun alkaa miettimään, niin esim. vuoden 1998 N64:n Zelda: Ocarina of Time oli 599mk, joka vuoden 2022 rahassa olisi ollut 151,69€.
Kaiketi siis pitäisi olla tyytyväisiä, ettei pelien perushinta ole jo tuolla 100€ luokassa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
453
Paljon kuullut puhuttavan tästä 70€/90€ hinnasta, että olisi korkea, mutta kun alkaa miettimään, niin esim. vuoden 1998 N64:n Zelda: Ocarina of Time oli 599mk, joka vuoden 2022 rahassa olisi ollut 151,69€.
Kaiketi siis pitäisi olla tyytyväisiä, ettei pelien perushinta ole jo tuolla 100€ luokassa.
Vuonna 1998 sait rahalla valmiin pelin joissa ei ollut online-only pakotuksia online-jonojen kanssa eikä Day1 patcheja ja muita bugeja.
Muutenkin aika huono argumentti verrata pelin hintaa yli 20 vuotta sitten julkaistuun peliin. Vertaa ennemmin johonkin nykypäivän peliin - mikä toisaalta ei ole mahdollista, koska hädin tuskin kukaan muu julkaisija julkaisee extra-hinnalla varustettuja early-accesseja pelilleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 401
Vuonna 1998 sait rahalla valmiin pelin joissa ei ollut online-only pakotuksia online-jonojen kanssa eikä Day1 patcheja ja muita bugeja.
Muutenkin aika huono argumentti verrata pelin hintaa yli 20 vuotta sitten julkaistuun peliin. Vertaa ennemmin johonkin nykypäivän peliin - mikä toisaalta ei ole mahdollista, koska hädin tuskin kukaan muu julkaisija julkaisee extra-hinnalla varustettuja early-accesseja pelilleen.
Bugittomiahan pelit ei tuolloinkaan olleet, josta vaikkapa esimerkkinä kyseinen OoT, jonka any% speedrun ennätys on alta 4 minuuttia.
Lisäksi servereiden ylläpito ja tuo pelin julkaisun jälkeen jatkuva kehitys patchien muodossa pitäisi entisestään kasvattaa pelin hintaa. 20 vuotta sitten kaikki kehitysresurssit voitiin siirtää seuraavaan peliin, kun päivityksiä ei voitu enää tehdä.
Ja hintavertaus lienee ihan validi, koska on inflaatiokorjattu. Vaikka tilalle ottaisi jonkin PS1 pelin, joka ehkäpä oli vuonna 1998 jotain 399mk luokkaa, niin tuo silti olisi nykyrahassa yli 100€.
Mutta jääköön semi-offtopic osaltani tähän.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 849
Paljon kuullut puhuttavan tästä 70€/90€ hinnasta, että olisi korkea, mutta kun alkaa miettimään, niin esim. vuoden 1998 N64:n Zelda: Ocarina of Time oli 599mk, joka vuoden 2022 rahassa olisi ollut 151,69€.
Kaiketi siis pitäisi olla tyytyväisiä, ettei pelien perushinta ole jo tuolla 100€ luokassa.
Onhan se tietty hienoa heitellä näitä "kattokaa kuinka kalliita nää oli tuolloin", kun samalla jättää mainitsematta valmistuskustannukset näille cartti pohjaisille peleille: Nintendo 64 Game Pak - Wikipedia. Pelit on kalliita jos se itse cartti pelkästään maksaa noin 30 dollaria ja nykypäivän rahassa jossain 60 dollarissa. Ja tuokin hinta vain se itse cartti, vielä pitäisi se peli sinne saada tehdyksi ja jonkun pitäisi se laittaa hyllyyn, myydä sitä jne.

Hinnat nousee ja asiat muuttuu hankalammaksi kokoajan, silti omasta mielestä 70 euroa perus versiosta on liikaa. Eikä sekään ole se lopullinen hinta, kun hintaa voi nostaa lisää ostamalla digisälää pelin omasta kaupasta joka ei toki ole pakollista (ainakaan vielä). Tätä ei muuten ollut esim. niissä 90-luvun peleissä. :geek:
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 683
Puoli vuotta odottelee niin hinta on jo 49,90 tai sinnepäin. Ja isoimmat bugitkin on korjattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 724
Paljon kuullut puhuttavan tästä 70€/90€ hinnasta, että olisi korkea
No onhan se kaikilla mittareilla korkea hinta pelille nykyään. Hyvin harva peli maksaa noin paljon. Itse en ole koskaan ostanut noin hallista peliä. Ja siihen päälle pelien tilauspalvelut, jotka ovat laskeneet peleihin käytettyä rahamäärää per peli, niin kyllähän tuo erottuu joukosta. 70e on kallis hinta pelille. Diablon tapauksessa sille varmasti saa vastinettakin peliajassa, sitä en epäile.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Siinäkin säästää kun ostaa pelin Battle.netin US puolelta, eikä EU puolelta. Säästö se on pienikin säästö. :whistling:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
114
Itse taisin upottaa D3:een reilun vuosikymmenen aikana yli 9000 tuntia eli aivan liikaa :lol:. Toivon totisesti, että en yllä aivan vastaaviin lukuihin D4:n kanssa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Nvidialla kampanja. Uus näyttis 4070 ylöspäin niin D4 kuponki kaupan päälle :D
Jos joku tuota harkitsee, niin muistutuksena että nykyään saa peräti FE malleja meilläkin suoraan hyllystä.
Sama kamppis siellä näkyy kun heitti ostoskoriin.

Toki mitä nopeasti vilkasin, niin ihan halvimmat customit on kymppejä halvempia kuin FE:t ja sisältävät myös D4.
Tosin mä kyllä valitsisin FE:n jos nyt korttia ostaisin, tyylikkäitä vekottimia.

Lisäksi kun kuitenkin toimitus venyy ensi viikolle, niin ei haittaa että kylkiäis D4 on käsittääkseni standard edition eli vasta tiistaina peleille.
 

spr

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
167
Eikö tuohon $69,99:iin tule ALVia päälle?
Ei tule ellei sitä itse erikseen maksa. Eli onhan siinä pieni riski jos se verottajan silmään osuu ja se hoksaa homman. Tähän mennessä ei ole niin kuitenkaan käynyt.

Tällä kertaa en kuitenkaan kikkaillut, vaikka 6% olisikin säästänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 724
Ei tule ellei sitä itse erikseen maksa. Eli onhan siinä pieni riski jos se verottajan silmään osuu ja se hoksaa homman. Tähän mennessä ei ole niin kuitenkaan käynyt.

Tällä kertaa en kuitenkaan kikkaillut, vaikka 6% olisikin säästänyt.
Jees, mä jätän veronkierrot vaikka olisikin helppoa.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Oon kyllä erittäin pettynyt itseeni. Vielä eilen onnittelin itseäni etten ole langennut ostamaan Diablo 4sta. Tänään sitten ostin tuon digital deluxe version. Olo on kuin olisi ostanut Onlyfans tilauksen.
Onlyfans-addiktiosta on mahdollista päästä eroon....
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Voi helvetti olin aatellut että en varmasti maksa yhestä pelistä noin paljoa varsinkin kun en kerkeäis hirveesti pelaamaankaan. Noh.. kaks viikkoa sairaslomaa just napsahti ja nyt sit mietitäänkin et mitä tekis. Diabloo tietenkin, mutta kysymys onkin et milloin.. ei oikein tuo 90e vaan houkuttele. Saas nähä miten käy. Jos sitä ensviikkoon malttas XD
 
Liittynyt
15.10.2021
Viestejä
74
Voi helvetti olin aatellut että en varmasti maksa yhestä pelistä noin paljoa varsinkin kun en kerkeäis hirveesti pelaamaankaan. Noh.. kaks viikkoa sairaslomaa just napsahti ja nyt sit mietitäänkin et mitä tekis. Diabloo tietenkin, mutta kysymys onkin et milloin.. ei oikein tuo 90e vaan houkuttele. Saas nähä miten käy. Jos sitä ensviikkoon malttas XD

Vielä ehtii :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Paljon kuullut puhuttavan tästä 70€/90€ hinnasta, että olisi korkea, mutta kun alkaa miettimään, niin esim. vuoden 1998 N64:n Zelda: Ocarina of Time oli 599mk, joka vuoden 2022 rahassa olisi ollut 151,69€.
Kaiketi siis pitäisi olla tyytyväisiä, ettei pelien perushinta ole jo tuolla 100€ luokassa.
ps1 pelit taisi olla sitten luokkaa 300-399 ja pc pelit 300 markan tienoilla ?
 

Kamis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
588
Kyllä tämmöisen mikromaksuilla ja battle passilla kyllästetyn pelin hinta pitäisi mielestäni pyöriä jossain 0-20€ paikkeilla. Tämä tulee tuottamaan aivan helvetisti rahaa noilla mikromaksuilla ja battle passilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 724
Kyllä tämmöisen mikromaksuilla ja battle passilla kyllästetyn pelin hinta pitäisi mielestäni pyöriä jossain 0-20€ paikkeilla. Tämä tulee tuottamaan aivan helvetisti rahaa noilla mikromaksuilla ja battle passilla.
Kyllä tällaisen pelin hinnan pitää olla just niin korkea kuin ihmiset on valmiita siitä maksamaan. Ja näyttää siltä, että 70-100e on ollut ihan hyvä valinta. Mikromaksut eivät ole onneksi millään tavalla pakollisia, vaan nice-to-have-juttuja vain.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
807
Jos joku ikinä kysyy, että miks ei kannata ostaa digitaalista ps5 niin linkkaan ton kuvan. Ihan sairasta maksaa 80e halvimmasta editiosta. Levyllinen taas menee hinnassa alas tosi nopeasti siitä 69e
Jossain oli tosin juttua, että levyversiokin olisi kertakäyttöinen (koodin takana).
Maksan kyllä kympin ihan milloin tahansa ettei tarvi levyä aina rääpiä jostain. Tätä tulee kuitenkin pelattua useampi vuosi.

Ja päätös syntyi myös että druidilla lähtee, varmaan sutena kyllä nallen sijasta. Kaapumiehiin on totaalikyllästyminen ja DH on vähän roguen tyylinen D3:sta millä tuli myös pelattua. Jäi sitten vaihtoehdoiksi lähinnä druidi tai barb. Ehkä barbin voi uhrata sitten ekaan HC-kokeiluun, kunhan on kerran kampanja pelattu läpi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 569
Viestejä
4 204 423
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Velpsu1221

Hinta.fi

Ylös Bottom