Näinpä taitaakin olla, taisin lukaista jostain vähän vinoon - my bad. Oikaisu ei siltikään keskustelun varsinaista asiasisältöä muuta.Eikös tuo kisa oo pelkästään Hardcoren puolella?
Vaikka tuo muutamaa ladder-grindaajaa varmasti lohduttaa, niin eipä tuo kasvoja pelasta tuolta twiitin exposeemalta aivan käsittämättömän idioottimaiselta ajattelumaailmalta.Ja enää ei voi osallistua jos on päässy revikkaa pelaamaan.
Tää ei jotenki myöskään yhtään helpota omia pelkoja sen suhteen, että pelisuunnittelussa on keskitytty enemmän cosmeticsien ja rahastusmallien hiomiseen, jonka jälkeen pelimekaniikoihin on vaan pöllitty muutamat valikoidut muista pinnalla olleista peleistä (Lost Ark), ja lopulta ite pelisisältö on jätetty aivan tuhnuks. Koska kyllähän sitä voi sitten pätsätä seasoneissa ja maksullisissa lisäreissä palautteen myötä vuosien aikana - vähän niinku D3:n kanssa kävi prikulleen ""
Edelleenkään en pääse yli jo betassa ilmenneistä lukuisista 20 sekunnin mittaisissa kolmen valkoisen mobin cellareista tai dungeoneista, joissa päämissio oli joidenki kukkaruukkujen kantelu joillekin alttareille. Ekan betan kritiikkivyöryn jälkeisen "megapätsin" korjaukset olivatkin sitten luokkaa kukkaruukun nostointeraktion nopeuttaminen - jeejee.
"Yli sadan dungeonin" määrä on ollut semmonen selling pointti ennakkopromossa, että vaikea uskoa että niiden sisältö on ollut määräänsä tärkeämpi muuttuja viime vuosien hätäisessä devauksessa.
Kovasti sitä toivois, että olis väärässä ja peli pääsis yllättämään positiivisesti endgamellaan, mutta ainakin itelle betat ja ennakkoinfot on herättäny enempi huolestusta ku innostusta. :/