DAC / AMP -yleisketju

Liittynyt
05.02.2020
Viestejä
128
Dac:ille hain uusimmat ajurit, apon nollaus ja windowsin ääniasetusten ihmettelyä.
Apo:n säädöt + jostain kumman syystä ääni syveni ja volumeakin piti pienentää kun laittoi windowsin äänihallinnasta paranna ääntä asetuksen käyttöön. Win mediaplayer ja foobar olleet toistimina.
E30 output volume 0db.
Aiemmin oletuksena ollut ettei nämä äänenparannus tee muuta kuin sotkevat tilannetta. No tällä erää näin, koitan vielä apo ja parantelut skipattuna meneekö metsään ja kuinka pitkälle.

Onko mahdollista kytkeä systeemi toiseen tietokoneeseen/äänilähteeseen ja testata muuttuuko jokin?
Tuossa APOssa pre amp arvo pitäis olla 5 sijaan -5. Peak volume meter lyö kuvassa täysillä ja näyttää punasta valoa. Ei muutu ääni nyt mihinkään jos vedät jotain taajuusslideria ylöspäin. Prevent clippingiin ruksi. Näillä ei kyllä volaa lisää tule, päinvastoin.

Mulla on noi samat kuulokkeet ja tehottomampi Topping, musiikkimakukin melkolailla sama! eikä todellakaan mitään asiaa volumen viimeiseen 25%:iin jos haluaa pysyä hengissä.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Pakko olla jotain pielessä. Vertailun vuoksi itse HD 650:n kanssa E30 on -12dB ja L30 0 dB gain ja ~50%. HD 58X Jubileen kanssa muuten sama, paitsi E30 -17 dB. Joko tosiaan Windowsin voluumit pielessä tai esim. tämä asetus sotkee:

Tietysti myös käytössä oleva musiikkitoistin voi olla syynä (voluumit pielessä siellä). Jos APO:n ottaa kokonaan pois päältä, niin onko vaikutusta?

Olettaen ettei korvat ole täynnä vaikkua, niin nupit kaakossa kuulon pitäisi olla kyllä entinen aika nopeasti.
Apo pois päältä -> volume nousee hieman.
En nupit kaakossa kuuntele yleensä. (nyt L30 gain 0db volume n.klo 11) 2:s kuulokkeina ath-m40x joilla volumen taso pitää olla reilusti alempana. Tiedän että ovat aivan eri kuulokkeet.
-->>
Koneelle restart niin ei reagoi apoon ja win äääniasetuksista uupuu äänenparannus.
Uusi käynnistys ja reagoi apoon sekä äänenparannus valinta palasi win ääniasetuksiin.
Liekkö sillä että käyttis win 11 vaikutusta?
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Apo pois päältä -> volume nousee hieman.
En nupit kaakossa kuuntele yleensä. (nyt L30 gain 0db volume n.klo 11) 2:s kuulokkeina ath-m40x joilla volumen taso pitää olla reilusti alempana. Tiedän että ovat aivan eri kuulokkeet.
-->>
Koneelle restart niin ei reagoi apoon ja win äääniasetuksista uupuu äänenparannus.
Uusi käynnistys ja reagoi apoon sekä äänenparannus valinta palasi win ääniasetuksiin.
Liekkö sillä että käyttis win 11 vaikutusta?
Jotain kinaa aikanaan tuli APOn kanssa ja taisin viimein Hermostua ja vetää Resttetiää kooko hommaan.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Noh, kieltämättä. Tuli tilattua 2m USB -> 5,5mm x 2,1mm kaapeli E30:lle, mikä riittää oikein hyvin. 3m 5,5mm x 2,5mm jatkojohto sitten L30:lle. Toivottavasti pituus ei aiheuta ongelmia... tuskinpa. Eipä jää ainakaan adapteri roikkumaan puoleen väliin, mikä on hyvä asia. Hankalammin löytyy 5,5mm x 2,5mm kokoisina.
Nyt saapui (Saksan Amazonista tuli tilattua). Nyt ei lyhyys rajoita, mutta ihan kiva spagettikasa tuolla lattialla kyllä on...
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Jotain kinaa aikanaan tuli APOn kanssa ja taisin viimein Hermostua ja vetää Resttetiää kooko hommaan.
Poistin koko sotkun ja aloitin uudestaan, niin homma toimi. Muistaakseni APO itsekin murisee joka Windows päivityksen jälkeen...

Apohan menee jonnekin Windows / Ajurin Layer väliin, niin ei ihme että sotkua syntyy.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
33
Nyt kyselisin halpaa/ kohtuu hintaista vahvistin suositusta Senkun HD 650 ajelemaan. Vaikka tossa aiemmin totesin että yllättävän hyvin DacMagic plus jaksaa ajaa noita, niin ei pieni lisäteho olisi varmaan pahitteksi? Luulisin että voisi ainakin alapää saada ehkä hieman lisää napakkuutta jos olisi vahvistimessa enemmän potkua takana. Tossa Magicissa kun toi ulostuloimpedanssi on kans niin korkea, et on ihan hilkulla tollaisilla 300ohm kuulokkeilla.
Olisko toi Toppin L30 II soiva peli vai pitäiskö näiden Senkkujen kanssa miettiä jotain putki vahvaria?
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Nyt kyselisin halpaa/ kohtuu hintaista vahvistin suositusta Senkun HD 650 ajelemaan. Vaikka tossa aiemmin totesin että yllättävän hyvin DacMagic plus jaksaa ajaa noita, niin ei pieni lisäteho olisi varmaan pahitteksi? Luulisin että voisi ainakin alapää saada ehkä hieman lisää napakkuutta jos olisi vahvistimessa enemmän potkua takana. Tossa Magicissa kun toi ulostuloimpedanssi on kans niin korkea, et on ihan hilkulla tollaisilla 300ohm kuulokkeilla.
Olisko toi Toppin L30 II soiva peli vai pitäiskö näiden Senkkujen kanssa miettiä jotain putki vahvaria?
Topping L30 II olisi mun valinta, sillä oletuksella että esim SMSL C200 on liian kallis. Molemmat ovat loistavaa vastinnetta rahoille. Uusi Schiit Magni Heretic voisi myös olla harkitsemisen arvoinen Schiit MAGNI HERESY - HEADPHONE AMP AND PREAMP
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Nyt kyselisin halpaa/ kohtuu hintaista vahvistin suositusta Senkun HD 650 ajelemaan. Vaikka tossa aiemmin totesin että yllättävän hyvin DacMagic plus jaksaa ajaa noita, niin ei pieni lisäteho olisi varmaan pahitteksi? Luulisin että voisi ainakin alapää saada ehkä hieman lisää napakkuutta jos olisi vahvistimessa enemmän potkua takana. Tossa Magicissa kun toi ulostuloimpedanssi on kans niin korkea, et on ihan hilkulla tollaisilla 300ohm kuulokkeilla.
Olisko toi Toppin L30 II soiva peli vai pitäiskö näiden Senkkujen kanssa miettiä jotain putki vahvaria?
Riippuu myös siitä, miten paljon olet valmis sijoittamaan kuunteluelämykseen sekä haluatko tilailla Suomesta vai valmis hyödyntämään kiinakauppoja.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
678
Minkälaiset RIAA-korjaimet ja kuulokelähdöt noissa n. viiden huntin stereovahvareissa on? Noissahan olisi kaikki mitä itse kaipaan.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Olipas tuo Topping E30 II Dac käyttöönotto ärsyttävä kokemus vs. edelläjästään, ihmettelin kun ei ääntä kuulu. Pitää ajaa ns. Setup, tervetuloa käsikirja ja kuitenkin 5/6 oli Default :hmm:
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
187
Minkälaista hintalaatu-suhteelta edullista ja hyvää vahvistinta suosittelisitte esim käytettynä ajamaan Hifiman HE6se V2? Tuli sellaiset ostettua ja nyt tulossa samaan aikaan yksi kiina vahvistin jonka jo aiemmin ehdin ostamaan ja kauppoja ei voi enää oikein perua, Dlhifi M1 Dual Es9038 Decoder Bluetooth 5.1 Ldac Hifi Dsd512 Xmos Usb 4pcs Op Amp Dac With Linear Power Supply Remote Control - Digital-to-analog Converter (dac) - AliExpress <-- tuo ei varmaankaan jaksa ajaa noita kuulokkeita ja jää sitten turhaan käsiin..
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 465
^ Tulee äkkiseltään mieleen esim. Topping L70/A90D tai Cayin IHA-6, mikäli löytyy 700 euron pintaan EU-virtalähteellä. Kyllähän noista kuulokkeista irtoaa ns. normaali kuunteluvolume heikkotehoisemmillakin laitteilla, joten voit aivan hyvin kokeilla alkuun, miltä kuulostaa sellaisilla omiin korviisi. Itse totesin äänen olevan melkoisen kirkasta ja räikeää, jos ei vahvistimesta irtoa riittävästi virtaa.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
187
^ Tulee äkkiseltään mieleen esim. Topping L70/A90D tai Cayin IHA-6, mikäli löytyy 700 euron pintaan EU-virtalähteellä. Kyllähän noista kuulokkeista irtoaa ns. normaali kuunteluvolume heikkotehoisemmillakin laitteilla, joten voit aivan hyvin kokeilla alkuun, miltä kuulostaa sellaisilla omiin korviisi. Itse totesin äänen olevan melkoisen kirkasta ja räikeää, jos ei vahvistimesta irtoa riittävästi virtaa.
Kiitos viestistä. Täytyy muuten sanoa, että sinun kirjoittaman artikkelin perusteella tuli tuo äkillinen ostopäätös tehtyä noista hifimanin luureista. Eli toisinsanoen tuli tuo lukusessio kalliiksi :-D

Tosiaan nyt olisi sitten tiedossa tuon kiina dacin pariksi tuollainen Monoprice Monolith THX 887 Balance Headphone Amp: New Champ? | Audio Science Review (ASR) Forum n. 200e hintaan yhdeltä avuliaalta hifiharrastajalta joka on onneksi hieman jeesannut tässä päänvaivassa. Jaksaakohan tuolla kombolla tuo kuuloke lähteä soimaan, ettei tarvi heti pettyä?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 465
Kiitos viestistä. Täytyy muuten sanoa, että sinun kirjoittaman artikkelin perusteella tuli tuo äkillinen ostopäätös tehtyä noista hifimanin luureista. Eli toisinsanoen tuli tuo lukusessio kalliiksi :-D

Tosiaan nyt olisi sitten tiedossa tuon kiina dacin pariksi tuollainen Monoprice Monolith THX 887 Balance Headphone Amp: New Champ? | Audio Science Review (ASR) Forum n. 200e hintaan yhdeltä avuliaalta hifiharrastajalta joka on onneksi hieman jeesannut tässä päänvaivassa. Jaksaakohan tuolla kombolla tuo kuuloke lähteä soimaan, ettei tarvi heti pettyä?
Hehe. :D Mulla on itselläni nykyään aito ja alkuperäinen HE6.

Jos et kuuntele yhtä tappavan lujalla volumella kuin ASR:n tyyppi, niin kyllä tolla soi. :tup: Kyseisen vahvistimen ääntä muutoin en osaa valitettavasti kommentoida.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
187
Hehe. :D Mulla on itselläni nykyään aito ja alkuperäinen HE6.

Jos et kuuntele yhtä tappavan lujalla volumella kuin ASR:n tyyppi, niin kyllä tolla soi. :tup: Kyseisen vahvistimen ääntä muutoin en osaa valitettavasti kommentoida.
Nyt innolla vaan odotellaan pakettien saapumista että pääsee testailemaan.. Kovat on odotukset kyllä noista kuulokkeista ainakin hinta/laatusuhteen osalta mitä itse pidän yhtenä tärkeimpänä asiana. Itselleni tuo saundimaailma on kyllä kaikista tärkein aspekti kuulokkeissa että niitä viitsii kuunnella. Saa nähdä onko sitten hintalaadulta erinomainen kombo kun on tuo kiina dac, monolith thx 887 ja hifimanin he6se v2 jotka yhteensä on maksaneet käytettyinä n. 850e posteineen. =)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Hehe. :D Mulla on itselläni nykyään aito ja alkuperäinen HE6.

Jos et kuuntele yhtä tappavan lujalla volumella kuin ASR:n tyyppi, niin kyllä tolla soi. :tup: Kyseisen vahvistimen ääntä muutoin en osaa valitettavasti kommentoida.
Pari kysymystä Sword Of Damoclesille: Itseänikin on ruvennut toi HE6SE v2 kiinnostamaan saman arvostelun perusteella, tällä hetkellä on vaan Sennheiser HD600 + Topping DX3pro+ yhdistelmä, johonka olen miettinyt kuulokkeita (ja varmaan mahdollisesti myös vahvistinta/daccia) mitkä olisivat "varma" upgrade. Tosta arvostelusta tulkitsin että noi he6se v2:set vois olla sellaiset, mutta käyttömukavuudessa tulisi kuitenkin takapakkia.... Toinen vaihtoehto olisi vissiin hommata jotain maustetta äänilähteen puolelle, ja sen takia olen sitten odottanut Tor Audio Rogerin arvostelua tonne kuulokenurkkaan. Osaatko sanoa koska se olisi tulossa?

Sain lisäksi sellaisen kuvan että toi Burson Audio Soloist 3X Performance sopi hyvin noille HE6SE v2:lle, joten mitä vahvistinta käytät nyt tolle alkuperäiselle HE6:lle, kun kerran möit tuon Bursonin pois?

Nyt innolla vaan odotellaan pakettien saapumista että pääsee testailemaan.. Kovat on odotukset kyllä noista kuulokkeista ainakin hinta/laatusuhteen osalta mitä itse pidän yhtenä tärkeimpänä asiana. Itselleni tuo saundimaailma on kyllä kaikista tärkein aspekti kuulokkeissa että niitä viitsii kuunnella. Saa nähdä onko sitten hintalaadulta erinomainen kombo kun on tuo kiina dac, monolith thx 887 ja hifimanin he6se v2 jotka yhteensä on maksaneet käytettyinä n. 850e posteineen. =)
Mitkä kuulokkeet sulla on sitten tällä hetkellä käytössä? Muista laittaa tänne omat fiilikset noista HE6SE v2:sta sitten kun kerkeät niitä testaamaan.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
187
Mitkä kuulokkeet sulla on sitten tällä hetkellä käytössä? Muista laittaa tänne omat fiilikset noista HE6SE v2:sta sitten kun kerkeät niitä testaamaan.
[/QUOTE]

Moro, aiemmin pitkään oli käytössä Beyerdynamic DT 990 Pro joka on muuten hintaansa nähden erinomainen kuuloke ainakin omasta mielestä.

Tällä hetkellä multa löytyy Sennheiser HD600 jotka voisin myydä ja sitten on Hifiman X V2, jotka olleetkin tällä hetkellä ne ykkösluurit jokapäiväisessä käytössä. Nekin olen valmis myymään jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.

Täytyy muistaa laittaa fiiliksiä kun paketit saapuu ja saa setupin kuntoon, valitettavasti taitaa mennä loppuviikkoon :/
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 465
Pari kysymystä Sword Of Damoclesille: Itseänikin on ruvennut toi HE6SE v2 kiinnostamaan saman arvostelun perusteella, tällä hetkellä on vaan Sennheiser HD600 + Topping DX3pro+ yhdistelmä, johonka olen miettinyt kuulokkeita (ja varmaan mahdollisesti myös vahvistinta/daccia) mitkä olisivat "varma" upgrade. Tosta arvostelusta tulkitsin että noi he6se v2:set vois olla sellaiset, mutta käyttömukavuudessa tulisi kuitenkin takapakkia.... Toinen vaihtoehto olisi vissiin hommata jotain maustetta äänilähteen puolelle, ja sen takia olen sitten odottanut Tor Audio Rogerin arvostelua tonne kuulokenurkkaan. Osaatko sanoa koska se olisi tulossa?

Sain lisäksi sellaisen kuvan että toi Burson Audio Soloist 3X Performance sopi hyvin noille HE6SE v2:lle, joten mitä vahvistinta käytät nyt tolle alkuperäiselle HE6:lle, kun kerran möit tuon Bursonin pois?
Hyviä kysymyksiä. Käyttömukavuuden osalta HE6SE V2 on itseasiassa vielä ihan kelvollinen verrattuna alkuperäisen mallin pehmustamattomaan pantaan. :D Se on kyllä silti totta, että puoli kiloa päälaen keskikohtaan asetettuna saattaa pään muodosta riippuen tuntua pidemmän päälle ikävältä. Jokin vetoketjulla kiinnittyvä lisäpehmuste saattaisi olla hyvä lisä, kun niitä saa aika halvalla.

Mulla ei valitettavasti ole ollut vielä aikaa kirjoittaa Tor Audio Rogerista, koska tulee jatkuvasti niin paljon kaikkea lainaan. Roger on kuitenkin etenkin vakioputkilla tosi lämpimän ja tuhdin kuuloinen vahvistin. Sennheiser HD600:sta tulee sillä periaatteessa enemmän HD650-mallin kaltainen. Putkilaitteissa on pääsääntöisesti 300 ohmin kuulokkeilla jotakin tosi jännää, kun ääni tuntuu huomattavasti vähemmän kireältä kuin matalan lähtöimpedanssin transistorivahvistimilla. Varmaan osittain säröä ja osittain sitä, ettei vahvistin kontrolloi elementtejä liian "tiukasti". Ääni on tosi sulavaa, mutta toki pienemmät yksityiskohdat toistuu samalla hieman pehmennetysti. Toisaalta käsittääkseni on olemassa myös terävän kuuloisia putkia, eikä liika särökään ole hyvä juttu.

En noin 15-20 tuotteen arvostelujonolla uskalla luvata juttua Rogerista aivan heti, joten keväälle varmaankin menisi.

Bursonin vahvistin sopi HE6SE V2:lle hyvin etenkin, koska se pehmensi hieman kuulokkeiden yläkeskitaajuuksien terävyyttä. Kuulokeyksilöissä on ilmeisesti jonkin verran eroa noilla taajuuksilla: jotkin on lähempänä Harmanin käyrää ja toiset melko aggressiivisesti koholla. Pehmusteiden vaihtaminen olisi tuolloin ehkäpä järkevämpi ratkaisu kuin tietynlaisen vahvistimen hankinta – siis jos ääni sattuisi tuntumaan liian "reippaalta".

Käytän nykyään Cayin IHA-6:ta, koska siitä irtoaa Bursonia vastaava määrä tehoa planaareille. Vahvistimen ääni on hieman terävämpää Bursoniin verrattuna, mutta koska mun HE6:n yläkeskitaajuudet on kivikovilla kangaspehmusteilla ja lievästi modattuna SE V2 -mallia rauhallisemmat, totesin etten tarvitse kahta tehokasta vahvistinta. Sain ton Cayinin 350 eurolla, joten oli helppo päätös pitää se etenkin, kun se sopii erinomaisesti myös 300 ohmin kuulokkeille. :) Mulla ei ollut vielä molempia vahvistimia HE6SE V2:n laina-aikana, joten en osaa sanoa, olisinko tykännyt IHA-6:sta kuulokkeiden kanssa.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
187
Tuli mieleeni että noihin Hifimanin kuulokkeisiin jotka on tulossa minulle, oli ilmeisesti vaihdettu alkuperäisen he6se täys velouripädit aiemman omistajan toimesta ja kehui kovasti saundia että on priimaa. Onkohan noilla vaikutusta ääneen kuinka paljon?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 948
Olipas tuo Topping E30 II Dac käyttöönotto ärsyttävä kokemus vs. edelläjästään, ihmettelin kun ei ääntä kuulu. Pitää ajaa ns. Setup, tervetuloa käsikirja ja kuitenkin 5/6 oli Default :hmm:
Itselle tuli tänään BF:nä tilattu E30 II/L30 II combo paketti, ja tuossa lähti suoraan äänet pelittämään.

Onkos tuolla jotain säätöjä, joita kannattaisi muuttaa?

Edit. Korjattu väärä lainaus ><
 
Viimeksi muokattu:

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Itselle tuli tänään BF:nä tilattu E30 II/L30 II combo paketti, ja tuossa lähti suoraan äänet pelittämään.

Onkos tuolla jotain säätöjä, joita kannattaisi muuttaa?

Edit. Korjattu väärä lainaus ><
Kait mulla sitten oli todella Resetoitu malli, kun näytti vain hämäriä symbooleja näytöllä, eikä sitä normaalia 0.0Db tai KHz jotain.

Eipä siellä juuri ole säädettävää, Lähinnä käyttöön liittyviä asetuksia, Näytön Kirkkaus tai onko On/Off, onko Remote käytössä, Dac vai PreAmp ja sitten PCM ja DSD filttereitä.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Hyviä kysymyksiä. Käyttömukavuuden osalta HE6SE V2 on itseasiassa vielä ihan kelvollinen verrattuna alkuperäisen mallin pehmustamattomaan pantaan. :D Se on kyllä silti totta, että puoli kiloa päälaen keskikohtaan asetettuna saattaa pään muodosta riippuen tuntua pidemmän päälle ikävältä. Jokin vetoketjulla kiinnittyvä lisäpehmuste saattaisi olla hyvä lisä, kun niitä saa aika halvalla.

Mulla ei valitettavasti ole ollut vielä aikaa kirjoittaa Tor Audio Rogerista, koska tulee jatkuvasti niin paljon kaikkea lainaan. Roger on kuitenkin etenkin vakioputkilla tosi lämpimän ja tuhdin kuuloinen vahvistin. Sennheiser HD600:sta tulee sillä periaatteessa enemmän HD650-mallin kaltainen. Putkilaitteissa on pääsääntöisesti 300 ohmin kuulokkeilla jotakin tosi jännää, kun ääni tuntuu huomattavasti vähemmän kireältä kuin matalan lähtöimpedanssin transistorivahvistimilla. Varmaan osittain säröä ja osittain sitä, ettei vahvistin kontrolloi elementtejä liian "tiukasti". Ääni on tosi sulavaa, mutta toki pienemmät yksityiskohdat toistuu samalla hieman pehmennetysti. Toisaalta käsittääkseni on olemassa myös terävän kuuloisia putkia, eikä liika särökään ole hyvä juttu.

En noin 15-20 tuotteen arvostelujonolla uskalla luvata juttua Rogerista aivan heti, joten keväälle varmaankin menisi.

Bursonin vahvistin sopi HE6SE V2:lle hyvin etenkin, koska se pehmensi hieman kuulokkeiden yläkeskitaajuuksien terävyyttä. Kuulokeyksilöissä on ilmeisesti jonkin verran eroa noilla taajuuksilla: jotkin on lähempänä Harmanin käyrää ja toiset melko aggressiivisesti koholla. Pehmusteiden vaihtaminen olisi tuolloin ehkäpä järkevämpi ratkaisu kuin tietynlaisen vahvistimen hankinta – siis jos ääni sattuisi tuntumaan liian "reippaalta".

Käytän nykyään Cayin IHA-6:ta, koska siitä irtoaa Bursonia vastaava määrä tehoa planaareille. Vahvistimen ääni on hieman terävämpää Bursoniin verrattuna, mutta koska mun HE6:n yläkeskitaajuudet on kivikovilla kangaspehmusteilla ja lievästi modattuna SE V2 -mallia rauhallisemmat, totesin etten tarvitse kahta tehokasta vahvistinta. Sain ton Cayinin 350 eurolla, joten oli helppo päätös pitää se etenkin, kun se sopii erinomaisesti myös 300 ohmin kuulokkeille. :) Mulla ei ollut vielä molempia vahvistimia HE6SE V2:n laina-aikana, joten en osaa sanoa, olisinko tykännyt IHA-6:sta kuulokkeiden kanssa.
Itse odottaisin arviota iFi Zen CAN vahvareista (Kuinka niitä armottomasti Lyödään :hmm:) , mutta kiirettä ei ole. Mulla on näitä nyt kaksi (Ajoin itseni toisen kanssa nurkkaan, enkä enää kehdannut kieltäytyä).

Joten nyt nyt IFI Zen Can sekä Sundaran, että DT1990 Pron Perässä + Topping E30DAC, joko 1 tai 2 perässä
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 465
Itse odottaisin arviota iFi Zen CAN vahvareista (Kuinka niitä armottomasti Lyödään :hmm:) , mutta kiirettä ei ole. Mulla on näitä nyt kaksi (Ajoin itseni toisen kanssa nurkkaan, enkä enää kehdannut kieltäytyä).

Joten nyt nyt IFI Zen Can sekä Sundaran, että DT1990 Pron Perässä + Topping E30DAC, joko 1 tai 2 perässä
Zen DAC V2:sta ja Zen CAN:ista on jo valmiit arvostelut oikoluettavana, joten niissä ei mene kauaa. Omat arvostelut tulee myös Zen Air DAC:ista sekä Toppingin L30 II:sta, DX3 Pro+:sta ja DX1:stä. Menee hieman eri tuotekategoriaan, mutta iFi:n xDSD Gryphonista on myös arvostelu valmiina julkaisunapin painamista odottamassa.

Laitanpa tähän viestiin itseasiassa infona näkyviin, miten iFi:n XBass ja XSpace muuttaa kuulokkeiden taajuusvastetta. Esimerkkinä SDR-modattu Sennheiser HD800 vuoden 2022 pehmusteilla.

1671558912649.png


1671558924453.png


1671558939130.png
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Zen DAC V2:sta ja Zen CAN:ista on jo valmiit arvostelut oikoluettavana, joten niissä ei mene kauaa. Omat arvostelut tulee myös Zen Air DAC:ista sekä Toppingin L30 II:sta, DX3 Pro+:sta ja DX1:stä. Menee hieman eri tuotekategoriaan, mutta iFi:n xDSD Gryphonista on myös arvostelu valmiina julkaisunapin painamista odottamassa.
Zen Daz V2 on se kesy Kuulokevahvari + USB Dac, mutta Riittävä monelle :thumbsup: . Zen Can riittää nippa nappa Mulle.

Vaan Tuo Gryphon olisi kiva, mutta Tänään Ei lompakko Pysty Ei Kykene.
 
Viimeksi muokattu:

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Zen DAC V2:sta ja Zen CAN:ista on jo valmiit arvostelut oikoluettavana, joten niissä ei mene kauaa. Omat arvostelut tulee myös Zen Air DAC:ista sekä Toppingin L30 II:sta, DX3 Pro+:sta ja DX1:stä. Menee hieman eri tuotekategoriaan, mutta iFi:n xDSD Gryphonista on myös arvostelu valmiina julkaisunapin painamista odottamassa.

Laitanpa tähän viestiin itseasiassa infona näkyviin, miten iFi:n XBass ja XSpace muuttaa kuulokkeiden taajuusvastetta. Esimerkkinä SDR-modattu Sennheiser HD800 vuoden 2022 pehmusteilla.





Voi Per. Hidas Mies on Hidas :sad: ja enkä pysty Vääntämään tätä X-Can Filosofiaa, Koska ei ole HD800 Tarjolla. Vaan enpä uskonut, että tuolla XSpace:lla olisi noinkin iso ero. Pitäisiköhän sille antaa vielä toinen mahdollisuus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
678
Päädyin itse tilaamaan lähinnä kuulokekäyttöön Argon Audui SA-1 + Pro-Ject Head Box S2 -komboa. Vahvistin on sopivasti alennuksessa HifiStudiolla, niin kokonaisuuden hinnaksi jää n. 400€. Tarpeet on saada kiinni levyasema, CD-soitin ja optinen tulo.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
187
Pari kysymystä Sword Of Damoclesille: Itseänikin on ruvennut toi HE6SE v2 kiinnostamaan saman arvostelun perusteella, tällä hetkellä on vaan Sennheiser HD600 + Topping DX3pro+ yhdistelmä, johonka olen miettinyt kuulokkeita (ja varmaan mahdollisesti myös vahvistinta/daccia) mitkä olisivat "varma" upgrade. Tosta arvostelusta tulkitsin että noi he6se v2:set vois olla sellaiset, mutta käyttömukavuudessa tulisi kuitenkin takapakkia.... Toinen vaihtoehto olisi vissiin hommata jotain maustetta äänilähteen puolelle, ja sen takia olen sitten odottanut Tor Audio Rogerin arvostelua tonne kuulokenurkkaan. Osaatko sanoa koska se olisi tulossa?

Sain lisäksi sellaisen kuvan että toi Burson Audio Soloist 3X Performance sopi hyvin noille HE6SE v2:lle, joten mitä vahvistinta käytät nyt tolle alkuperäiselle HE6:lle, kun kerran möit tuon Bursonin pois?


Mitkä kuulokkeet sulla on sitten tällä hetkellä käytössä? Muista laittaa tänne omat fiilikset noista HE6SE v2:sta sitten kun kerkeät niitä testaamaan.
Vastataan tähän vielä lyhyesti, täytyy kyllä sanoa että tähän asti heittämällä parhaat kuulokkeet mitä olen kokeillut. En tiedä vaikuttaako nämä toiset pädit kuinka paljon ääneen, mutta ei voi kun suositella jos on mahdollisuus hankkia HE6se V2. Tuolla myyntipuolella vielä näyttäisi olevan edelleen yhdet uudenveroiset ihan pilkkahintaan..
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
15
Kuulokekaupoille menossa tässä. Nämä tulee mulle:


Mikä dacci reppuun pyörimään.

Joku tämmönen?


onko muita vastaavia? PC käyttöön / Bluetooth käyttöön.
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Kuulokekaupoille menossa tässä. Nämä tulee mulle:


Mikä dacci reppuun pyörimään.

Joku tämmönen?


onko muita vastaavia? PC käyttöön / Bluetooth käyttöön.
Kannattaa tutustua Qudelix-5K laitteeseen myös. Siinä on enemmän ominaisuuksia ja maksaa melkein puolet vähemmän. Ei toki ihan noin kivan näköinen laite ole.
 

Ihime

Tukijäsen
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 260
Kannattaa tutustua Qudelix-5K laitteeseen myös. Siinä on enemmän ominaisuuksia ja maksaa melkein puolet vähemmän. Ei toki ihan noin kivan näköinen laite ole.
Fiio BTR5 ja BTR7 myös sellaisia mitä kannattaa harkita.

Edit: @Jupex tuossa youtube revikkaa nuiden kolmen ensimäisen välillä. Itsellä ollut aikaisemmin tuo btr5 ja nyt päivittänyt btr7 ja omilla luureilla ollut tyytyväinen päivitykseen.
 
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 099
Kaverilla on joku vanha Logitechin setti josta lähtee noi 3 värillistä piuhaa ja uudessa MPG B550I emossa on vain noi 6 liitintä eikä noita värillisiä niin millaisen adapterin tarvitsee väliin?




IMG_20221224_223906.jpg
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
85
Osaako esim. @Roderick sanoa, olisiko Zen Can + Zen One Signature dac hyvä setti Sash Tres kuulokkeille? Tai vaihtoehtoisesti joku muu noin muutaman sadan euron kuulokevahvistin?
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
343
Osaako esim. @Roderick sanoa, olisiko Zen Can + Zen One Signature dac hyvä setti Sash Tres kuulokkeille? Tai vaihtoehtoisesti joku muu noin muutaman sadan euron kuulokevahvistin?
Muutaman satasen budjetilla varmasti oivallinen kombo. Foorumin myyntipalstalla näyttäisi olevan myös JDS Labs The Element II tarjolla, jos neutraalimmasta äänestä pitää.

Mullahan on homma lähtenyt lapasesta jo ajat sitten Schiitin kalleimman symmetrisen stackin myötä (Mjolnir 2 ja Gungnir Multibit päällekkäin), mutta jos multa kysytään, niin ostaisin Ifin tuotteita monta monta kertaa mieluummin kuin Toppingin, SMSL:n, jne.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Muutaman satasen budjetilla varmasti oivallinen kombo. Foorumin myyntipalstalla näyttäisi olevan myös JDS Labs The Element II tarjolla, jos neutraalimmasta äänestä pitää.

Mullahan on homma lähtenyt lapasesta jo ajat sitten Schiitin kalleimman symmetrisen stackin myötä (Mjolnir 2 ja Gungnir Multibit päällekkäin), mutta jos multa kysytään, niin ostaisin Ifin tuotteita monta monta kertaa mieluummin kuin Toppingin, SMSL:n, jne.
No en ihan heti arvostelisi muidenkaan valmistajien tuotoksia. Itsellä löytyy kyllä IFI:n X-Can tuotoksia kaksin kappalein. DAC: puolesta ei kokemusta. Pitkään mietin, mutta kun se Bundle oli vähän hikisesti hinnoiteltu ja vain USB liitäntä?? 600€? Kyllä Rakissa pitää olla nykypäivänä USB, OPT, Cox ja boonuksena BT

Topping kalustoa löytyy kyllä DAC:n puolelta sekä DAC E30 I ja II. Ei pahaa sanottavaa. (Vahvistinpuolelta Topping L30 V1 oli mulle Täysi EPEK :thumbsdown: ja V2 ei koskaan saapunut, mutta tämä sovittiin myyjän kanssa ;)).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
447
Tuli otettua tämä laitos testiin Topping DX1 , on kyllä soiva peli. Kuulokkeina HD559 jossain kohtaa laittaa 599 tilalle. Hinta-laatu suhteltaan kyllä loistava vekotin. Ifi Zen Dac V1 ollut myös käytössä ja omasta mielestäni tää vie ku pässiä narussa.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Tuli otettua tämä laitos testiin Topping DX1 , on kyllä soiva peli. Kuulokkeina HD559 jossain kohtaa laittaa 599 tilalle. Hinta-laatu suhteltaan kyllä loistava vekotin. Ifi Zen Dac V1 ollut myös käytössä ja omasta mielestäni tää vie ku pässiä narussa.
Kappas HD 559:t :), no ne on kevyet kantaa mille tahansa laitteelle. 599 SE:kään ei myöskään kaipaa hirveetä tukea, Creativen X6:lla toimi ihan OK pelikäytössä.
Monesti on kaupiteltu tuo Zen Dac:kkia (Toki V2) , mutta jotenkin vaan vierastan näitä 2 in1 kamoja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
Osaako esim. @Roderick sanoa, olisiko Zen Can + Zen One Signature dac hyvä setti Sash Tres kuulokkeille? Tai vaihtoehtoisesti joku muu noin muutaman sadan euron kuulokevahvistin?
Zen Can on ihan hyvä vahvistin. Oleellista on se, että käytätkö balansoitua 4.4mm ulostuloa? Zen Can hyötyy aika paljon balansoidun lähdön tuomasta tehosta. Jos balansoitu kaapeli ei ole ostoslistalla niin sitten vaikkapa Topping L30 II olisi varmempi valinta. Schiit magni 3+ olis varmaan hyvä myös, jos ei olisi kaikkialla loppuunmyyty. Mainittu jds element II on varmasti myös kelpo peli.

Aika pieniä tuppaa erot olemaan noiden vahvistimien välillä. Vertailin Zen Cania ja L30 II käyttäen Focal Clearia ja Hifiman Edition XS niin en kyllä voi sanoa että olisin vahvistimia toisistaan erottanut. Paljon tehoa vaativilla planareilla (abyss ab-1266) Topping kuulosti paremmalta ja korkean impedanssin (Sennheiser HD6XX) kuulokkeilla iFi oli miellyttävämmän kuuloinen.

Noin 200 euroa maksava APPJ PA1502A on ollut mun suosikki Sash Tresin kanssa. Toki tuo on sinänsä vähän riskiostos kun ei voi olla varma miten hyvin mahdolliset takuu jutut hoituu yms. Ja kaikki ei tietysti muutenkaan tykkää putkilaitteista.
IMG_20221211_153843.jpg



Innostuin muuten noiden edullisten iFi laitteiden äänestä sen verran, että tuli hankittua valmistajalta vähän järeämpi dacci: Pro iDSD (vanhempi malli, eli ei signature). Saapa nähdä onko tuosta Soekris DAC2541 haastajaksi. :hmm:

IMG_20221231_215521.jpg
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Zen Can on ihan hyvä vahvistin. Oleellista on se, että käytätkö balansoitua 4.4mm ulostuloa? Zen Can hyötyy aika paljon balansoidun lähdön tuomasta tehosta. Jos balansoitu kaapeli ei ole ostoslistalla niin sitten vaikkapa Topping L30 II olisi varmempi valinta. Schiit magni 3+ olis varmaan hyvä myös, jos ei olisi kaikkialla loppuunmyyty. Mainittu jds element II on varmasti myös kelpo peli.

Aika pieniä tuppaa erot olemaan noiden vahvistimien välillä. Vertailin Zen Cania ja L30 II käyttäen Focal Clearia ja Hifiman Edition XS niin en kyllä voi sanoa että olisin vahvistimia toisistaan erottanut. Paljon tehoa vaativilla planareilla (abyss ab-1266) Topping kuulosti paremmalta ja korkean impedanssin (Sennheiser HD6XX) kuulokkeilla iFi oli miellyttävämmän kuuloinen.

Noin 200 euroa maksava APPJ PA1502A on ollut mun suosikki Sash Tresin kanssa. Toki tuo on sinänsä vähän riskiostos kun ei voi olla varma miten hyvin mahdolliset takuu jutut hoituu yms. Ja kaikki ei tietysti muutenkaan tykkää putkilaitteista.



Innostuin muuten noiden edullisten iFi laitteiden äänestä sen verran, että tuli hankittua valmistajalta vähän järeämpi dacci: Pro iDSD (vanhempi malli, eli ei signature). Saapa nähdä onko tuosta Soekris DAC2541 haastajaksi. :hmm:

Vähän järeenpi? Vielä? Nyt olen vähän kateellinen :vihellys:

Mutta Olet erittäin oikeassa, Kun Zen Canit naittaa Balanssoiduille on ero heti huomattava.

Edit: Kielioppivihreitä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
No ainakin painavampi ja hintavampi :tdown: Saa nähdä miten paljon monipuoliset ominaisuudet on olleet ovh:ta muodostamassa. Toivottavasti on myös hyvä dac, eikä vain vanhentunut streameri kuulokevahvistimella :D

Ruma "Hi-Res Audio" tarra on pitänyt tuohonkin tunkea. Harmittaa muutenki vähän että kalliit iFi:t on tuollaisia palikoita. Zen sarjan designilla olis saanut varmasti aika hauskan näköisiä laitteita myös Pro sarjaan.

Audio Innovations Alto näyttää enemmän high end iFi:ltä kuin Pro iDSD :D
18a3bb1c-28f5-4de4-a594-6483a5494f1b.jpg
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
No ainakin painavampi ja hintavampi :tdown: Saa nähdä miten paljon monipuoliset ominaisuudet on olleet ovh:ta muodostamassa. Toivottavasti on myös hyvä dac, eikä vain vanhentunut streameri kuulokevahvistimella :D

Ruma "Hi-Res Audio" tarra on pitänyt tuohonkin tunkea. Harmittaa muutenki vähän että kalliit iFi:t on tuollaisia palikoita. Zen sarjan designilla olis saanut varmasti aika hauskan näköisiä laitteita myös Pro sarjaan.

Audio Innovations Alto näyttää enemmän high end iFi:ltä kuin Pro iDSD :D
No, minä en väiltä vaikka kaikki palikkani olisivat Lego Dubloja, kunhan niistä tulee ääni oikein. Mutta nuohan on hienot :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Zen Can on ihan hyvä vahvistin. Oleellista on se, että käytätkö balansoitua 4.4mm ulostuloa? Zen Can hyötyy aika paljon balansoidun lähdön tuomasta tehosta. Jos balansoitu kaapeli ei ole ostoslistalla niin sitten vaikkapa Topping L30 II olisi varmempi valinta. Schiit magni 3+ olis varmaan hyvä myös, jos ei olisi kaikkialla loppuunmyyty. Mainittu jds element II on varmasti myös kelpo peli.

Aika pieniä tuppaa erot olemaan noiden vahvistimien välillä. Vertailin Zen Cania ja L30 II käyttäen Focal Clearia ja Hifiman Edition XS niin en kyllä voi sanoa että olisin vahvistimia toisistaan erottanut. Paljon tehoa vaativilla planareilla (abyss ab-1266) Topping kuulosti paremmalta ja korkean impedanssin (Sennheiser HD6XX) kuulokkeilla iFi oli miellyttävämmän kuuloinen.

Noin 200 euroa maksava APPJ PA1502A on ollut mun suosikki Sash Tresin kanssa. Toki tuo on sinänsä vähän riskiostos kun ei voi olla varma miten hyvin mahdolliset takuu jutut hoituu yms. Ja kaikki ei tietysti muutenkaan tykkää putkilaitteista.



Innostuin muuten noiden edullisten iFi laitteiden äänestä sen verran, että tuli hankittua valmistajalta vähän järeämpi dacci: Pro iDSD (vanhempi malli, eli ei signature). Saapa nähdä onko tuosta Soekris DAC2541 haastajaksi. :hmm:

Vahvistien äänenlaatuja ei nyt ole enää tällä vuosituhannella ole oikein erottanut kuin Absoluuttisen korvan omistajat. Vaan kyllä, pikku hilljaa ymmärrän tuota vaatimusta vahvistimen tehon kanssa. Ei se Desibeli vaan se tausta. Tämän paremmin en osaa selittää :hmm:

No X-Can + Sundarat toimii nyt Referenssinä.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
690
Olis semmonen kysymys, että jos eq:ta ei käytä niin tartteeko silti laittaa esim. eqapo:sta negatiivista preamppia? Aika varma oon, että ei tartte ja voin poistaa koko ohjelman, mutta kysytään silti täältä vielä. Volume windowsista ja Qobuzista maksimissaan ja ohjaan volumea dx3 pro+ kautta. Kuulokkeina Edition XS.

Tuo EQAPO ei muutenkaan toimi jos exclusive modea käyttää Qobuzista.
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
606
Olis semmonen kysymys, että jos eq:ta ei käytä niin tartteeko silti laittaa esim. eqapo:sta negatiivista preamppia? Aika varma oon, että ei tartte ja voin poistaa koko ohjelman, mutta kysytään silti täältä vielä. Volume windowsista ja Qobuzista maksimissaan ja ohjaan volumea dx3 pro+ kautta. Kuulokkeina Edition XS.

Tuo EQAPO ei muutenkaan toimi jos exclusive modea käyttää Qobuzista.
Ei tartte käyttää jos et käytä EQ:ta.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
779
Olis semmonen kysymys, että jos eq:ta ei käytä niin tartteeko silti laittaa esim. eqapo:sta negatiivista preamppia? Aika varma oon, että ei tartte ja voin poistaa koko ohjelman, mutta kysytään silti täältä vielä. Volume windowsista ja Qobuzista maksimissaan ja ohjaan volumea dx3 pro+ kautta. Kuulokkeina Edition XS.

Tuo EQAPO ei muutenkaan toimi jos exclusive modea käyttää Qobuzista.
Ei tartte käyttää jos et käytä EQ:ta.
Onko siis tämä vanha cAudioLimiter bugi vihdoin fiksattu? Toki tämä taitaa kiinnostaa vain ns. tosipuristeja. Täytyy olla varmaan aika kultakorva että kuulee jotai eroja.

 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Zen Can on ihan hyvä vahvistin. Oleellista on se, että käytätkö balansoitua 4.4mm ulostuloa? Zen Can hyötyy aika paljon balansoidun lähdön tuomasta tehosta. Jos balansoitu kaapeli ei ole ostoslistalla niin sitten vaikkapa Topping L30 II olisi varmempi valinta. Schiit magni 3+ olis varmaan hyvä myös, jos ei olisi kaikkialla loppuunmyyty. Mainittu jds element II on varmasti myös kelpo peli.

Aika pieniä tuppaa erot olemaan noiden vahvistimien välillä. Vertailin Zen Cania ja L30 II käyttäen Focal Clearia ja Hifiman Edition XS niin en kyllä voi sanoa että olisin vahvistimia toisistaan erottanut. Paljon tehoa vaativilla planareilla (abyss ab-1266) Topping kuulosti paremmalta ja korkean impedanssin (Sennheiser HD6XX) kuulokkeilla iFi oli miellyttävämmän kuuloinen.

Noin 200 euroa maksava APPJ PA1502A on ollut mun suosikki Sash Tresin kanssa. Toki tuo on sinänsä vähän riskiostos kun ei voi olla varma miten hyvin mahdolliset takuu jutut hoituu yms. Ja kaikki ei tietysti muutenkaan tykkää putkilaitteista.



Innostuin muuten noiden edullisten iFi laitteiden äänestä sen verran, että tuli hankittua valmistajalta vähän järeämpi dacci: Pro iDSD (vanhempi malli, eli ei signature). Saapa nähdä onko tuosta Soekris DAC2541 haastajaksi. :hmm:

Sait kasaan sen Zen Can arvostelun. Luin ja arvostan.

X-Bass ja 3D tilojen mittaukset ovat kyllä kullan arvoisia. Selittävät osaksi hämäännystäni, tuon 3D härvelin kanssa.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Uuuh :sleep:, jos kikkailee X-Can vahvarin noitten kuulokelähtöjen kanssa, niin sammuta ensin. Vaihdoin lennosta 6.3 --> 4.4 Balanssoituun, niin Vahvari veti hepulit.

Tosi kirkas kokemus. Ei sentään korvia repivä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.01.2023
Viestejä
7
Hakisin täältä vähän infoa kuulokevahvareista. Tuki hommattua Focal Clear Mg ja Ifi neo professional. 2kk päästä Hifiman Aryat vielä lisäksi. Ton Ifin Dacci on kyllä mielestäni huippuluokkaa mutta vahvistin jää vähän tuhnuksi. Oon katellu Topping a90d ja Shciit Jotunheim 2. Vai oisko täällä jengillä suositella jotain mitä lyödä Neon kaveriksi?
 

Liitteet

Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Qudelix 5K ollut kyllä todella positiivinen yllätys ~140€ hintalapulla. Mehut riittää Hifiman HE-400 kuulokkeille ja palikalla ei ole kokoa kuin 9V pariston verran, reilusti lisää mehua saisi irti balansoidulla kaapelilla mutta ei taida tähän antiikkiin sellaisia ihan helpolla löytyä (normaalin lyhyemmän kaapelin löytäminen oli jo tuskaa).
Toimii hyvin USB DAC:ina kun maksimi lataustasonkin saa ohjelmistolla laskettua 100%-->80%, akku ei ano armoa vaikka palikka on koko ajan lieassa.
Ja kaikki palikan EQ mahdollisuudet vaikuttavat todella hyviltä, löytyy AutoEQ leivottuna ohjelmiston sisälle lähes kaikille kuulokkeille/napeille mitä omistan. Ja kaikki asetukset tallentuu palikan sisään eivätkä ole riippuvainen mistään ohjelmistosta jota täytyy pitää taustalla päällä.

Hieman tuo sekoili kun oli bluetooth paritettuna PC:lle sekä kännykälle ja USB:lla vielä uudestaan PC:lle. Ilmeisesti BLE sotki koko roskan ja bluetooth ei oikein osannut enää yhdistyä mihinkään laitteeseen oikein, resetointi korjasi kuitenkin ongelman. Firmware päivityksiä tulee aika tiuhaan tahtiin niin jospa saisivat tuon bugin korjattua pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 302
Viestejä
4 156 764
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom