Kai se suurin ongelma on se miten rajallisesti materiaalia on hyödynnetty sekä saatu valmiiksi ei se, että jotain olisi tehty eri tavalla kuin loressa. Tuo loren määrähän on todella laaja niin kuin se oli Witcherissäkin. Vision puutuminen ei mitenkään liity Cyberpunk maailmaan vaan siihen, ettei osata määritellä mitä pelillä pyritään saavuttamaan. Jos se on epäselvä niin tulos voi olla tämän näköistä.Kannattaa nyt muistaa että koko maailma perustuu Mike Pondsmithin roolipeliin jota on ideoitu varsin kauan. Eli jos joku kysymysmerkki on ollut pelimaailman suhteen niin vastaus on varmasti ollut jo valmiina. Asia erikseen on sitten se onko CDPR halunnut käyttää niitä valmiina olevia ideoita ja onko ne ollut siirrettävissä tietokonepeliin toimivaksi.
Tämähän on aivan selvä, että Witcheriä ovat käyttäneet pohjana. Ongelma vaan on se, että toteutus on suurelta osalta huonompi kuin Witcher 3 teoksessa ja sekin kuitenkin 6 vuode takaa.Ajansäästöllisesti taistelusysteemit ja loot systeemit on vedetty suoraan Witchereistä ja modifioitu.
En nyt osaa sanoa mihin kohtaan tuo vastauksesi on tarkoitettu. Minun kritiikki on se, että miksi tehdä avoin maailma kun ei ole aikaa sitä rakentaa ja se on nyt siellä puolivalmiina sekä vaillinaisena? Olisi keskitytty siihen tarinaan niin olisi jäänyt enemmän aikaa viimeistellä kokonaisuutta.Pointti on lähinnä se että CDPR ei todellakaan ole ideoinut maailmaa vaan kopioinut sitä, ihan uskollisesti kai, en ole Cyberpunkkiin niin paljon perehtynyt, ja tuosta voi kyllä hattua nostaa että ovat tehneet niin mutta aika vähäisiä ne ideat pelimaailman suhteen mielestäni ovat. Ehkä siellä ajoneuvopuolella ja arkkitehtuurissa on sitten taiteilijoiden näkemyksiä enemmän mutta kaupungin kartta on kai suoraan aika samanlainen.