Cyberpunk 2077

Oikein kohtuuton negatiivinen julkisuus. Missä semmosta on ollu?

PS storestakin ulosheittäminen oli varmasti vain osa jotain pörssimanipulaatioyritystä. :facepalm:

Todennäköisempänä pitäisin jopa sitä, että CDPR julkaisi pelin tahallaan keskeneräisenä ja ite shorttas omaa firmaansa. /s

CDR oli vielä alkuviikosta (voi olla vieläkin) yksi euroopan shortatuimmista osakkeista, ja GME ilmiön takana oleva Melvin Capital Managementillakin oli vielä maanantaina shortattuna reilu prosentti CDR:n osakekannasta. En väitä että Melvin olisi negatiivisen julkisuuden takana, mutta Redditin r/wallstreetbets ryhmässä on nähtävissä erikoisia manipulaatioyrityksiä.

CDR:n kurssinousu vahvasta myynnistä johtuen on myrkkyä heikomman kurssin puolesta veikanneille.

Kaikki negatiivinen julkisuus ei tietenkään voi olla junailtua, mutta medialla on taipumuksena seurailla trendejä klikkien toivossa.
 
Niiden oli "pakko" julkaista se 2020, koska se alkuperäinen Cyberpunk lautapeli sijoittui vuoteen 2020, joten se olisi näyttäny faililta jos se olisi julkaistu 2021:

Pilkun viilausta, mutta CP2020 on jo toinen edikka. Eka ilmeistyi -88 ja sijoittu vuoteen 2013, jolloin pelin traileri julkaistiin. 2020 oli jo silloin melko satavarma veikkaus pelin julkaisuvuodesta. En tosin odottanu näin laajaa peliä.
 
Mitä nyt ruumiit romahtivat parvekkeen lattiasta läpi, autot ovat puoliksi maan sisällä, npc:t osaavat antigravitaation, hakkerointi ei välillä toimi ilman mitään syytä, hitboxit ovat sen kokoiset että esineiden poimiminen npc:n vierestä on vaikeaa, autot korjaantuvat itsestään, npc:t vetävät t-tyylillä, kiinnijuuttuminen on tavanomainen ongelma, osa kyvyistä ei toimi ja vaikka mitä muuta
Siis noista suurin osa ei osunut omalle kohdalle. Loottaaminen oli välillä hankalaa mutta ei se ole niinkään bugi kuin liian tarkat hitboxit. Se ei kuitenkaan ole loottaamisessa edes mainitsemisen arvoinen ongelma, paaaaaaaaljon suurempi ongelma oli itelleni tässäkin se suunnittelupuoli, että lootattavaa on aivan liikaa, ja etenkin liikaa turhaa +1% parannuksen aseita ja typeriä tasorajoitteisia aseita jotka sama pyssy kun ennen mutta voi käyttää vasta 5 tason päästä jne. Osa varustemodeista tosiaan ei kyllä toimi myöskään.

Ja en siis kiellä että pelissä ei olisi bugeja, kyllä siinä on, mutta vastaavan kokoisissa mitä ite pelannut on ollut vaikka kuinka muissakin eikä tämä tuntunut lainkaan dramaattiselta. Viime vuoden parhaassa ropessa eli Wasteland 3ssakin oli paljon enemmän mihin törmäsin.
 
Ainakin Steamiin pudonnu 1.11 hotfix (1gb). Korjaa ilmeisesti 1.1:n myötä ilmenneitä bugeja.

Hotfix 1.11 is now available!

This update addresses two issues that appeared after Patch 1.1:

  • Item randomization has been restored to the previous state.

The save/load loot exploit will be investigated further.

  • A bug in Down on the Street quest has been fixed.

It occured for some players during a holocall with Takemura, when using a save made on version 1.06 with Down on the Street quest in progress at "Wait For Takemura's call" objective. After loading such a save on version 1.1, the holocall would lack dialogue options and block interactions with other NPCs.
 
Mitä nyt ruumiit romahtivat parvekkeen lattiasta läpi, autot ovat puoliksi maan sisällä, npc:t osaavat antigravitaation, hakkerointi ei välillä toimi ilman mitään syytä, hitboxit ovat sen kokoiset että esineiden poimiminen npc:n vierestä on vaikeaa, autot korjaantuvat itsestään, npc:t vetävät t-tyylillä, kiinnijuuttuminen on tavanomainen ongelma, osa kyvyistä ei toimi ja vaikka mitä muuta

Eipä ole aikoihin näkynyt enää suurta osaa tästä listatuista bugeista. T-Posea en ole nähnyt oikeasti enää aikoihin. Ihan alussa vilahti pari kertaa. Levitaatiota ja ilmaan jääneitä esineitäkään ei ole enää viimesten pätsien jälkeen näkynyt. Fysiikkabugituksetkin tuntuu aika lailla hävinneen kokonaan. ELi ei enää tipahtele kamaa taivaalta. Tuota tapahtui alussa aina silloin tällöin.

Itseä täällä hetkellä vaivaavat yleis bugit:

-Osa perkeistä ei toimi
-Välillä on vaikea saada kamaa kerättyä.
-Texuret vilkkuu välillä varsinkin autiomaassa.

Toki välillä questeissä tulee edelleen näitä tyypillisiä tilanteita, että joku vaihe ei vaan triggerlöidy ja joutuu uudelleen ottamaan tallennuksesta. Niitäkin tullut vastaan onneksi ihan pari kappaletta.
 
T-pose bugin ilmaantuminen tuntuisi olevan kiinni ihan siitä kuinka paljon on vääntöä PC:ssä ja mitä on taustalla ajossa.
 
Hei! Cyberia takana nyt noin 55h. Ainut bugi mikä on pahasti iskenyt on Beast in me tehtävien toisessa kisassa eli Beast in me: Badlandsissa.

Checkpointin 30 kohdalla kun checkpointin läpi ajaa, menee Beast ajoneuvon nopeus nollaan samantien ja muut viilettää ohi. Testattu 1.0.6 patchilla ja 1.1 patchilla ja jälkimmäisellä vielä näppiksellä ja erillisellä xbox one ohjaimella usb-piuhan kautta.
Jos ajoneuvosta poistuu pysähtymisen jälkeen menee näyttö mustaksi ja Claire ihmettelee mitä V oikein tekee mutta tämä johtaa siihen, että peli pitää käynnistää uudestaan. kellään tullut vastaavaa?

Autothan tekee välillä tuota, itsellä pari kertaa ajaessa autot on vaan pysähtyneet ja sitten pitääkin hyppiä 500 metriä lähimmälle pikamatkustuspisteelle.
 
Eipä ole aikoihin näkynyt enää suurta osaa tästä listatuista bugeista. T-Posea en ole nähnyt oikeasti enää aikoihin. Ihan alussa vilahti pari kertaa. Levitaatiota ja ilmaan jääneitä esineitäkään ei ole enää viimesten pätsien jälkeen näkynyt. Fysiikkabugituksetkin tuntuu aika lailla hävinneen kokonaan. ELi ei enää tipahtele kamaa taivaalta. Tuota tapahtui alussa aina silloin tällöin.

Itseä täällä hetkellä vaivaavat yleis bugit:

-Osa perkeistä ei toimi
-Välillä on vaikea saada kamaa kerättyä.
-Texuret vilkkuu välillä varsinkin autiomaassa.

Toki välillä questeissä tulee edelleen näitä tyypillisiä tilanteita, että joku vaihe ei vaan triggerlöidy ja joutuu uudelleen ottamaan tallennuksesta. Niitäkin tullut vastaan onneksi ihan pari kappaletta.
Nuo olivat ihan eilisen pelisession ajalta. Versio 1.1 (GoG)

EDIT: Sillä lailla. Tuo päivitys versioon 1.11 ei sitten mennyt putkeen. GoG Galaxy päätti ihan kirjaimellisesti ladata koko pelin uudestaan eli 49gigaa ladattavaa...
 
Viimeksi muokattu:
3600:lla ja 32GB muistilla en tainnut tuota t-posea nähdä kertaakaan noin 40h läpipeluun aikana. Redditin CP2077 langassa törmäsin noihin t-pose-meemeihin ja sitten vasta selvisi itselleni, että on joku yleisempikin(?) ilmiö kyseessä.
 
Niin ja tosiaan jos raytracing on päällä niin asia voi olla täysin eri kuin niillä jotka käyttävät vain rasterointia.
 
Itsellä 3900x ja todella harvoin tuota näkee. Taustalla ajossa steam battle.net gog pari selainta ja kasa muita ohjelmia. Eikä tuo ole pelkästään prosessorin nopeudesta kiinni.
5950x ja 6800 alla nopean nvme levyn lisäksi ja näkyy joka kerta kun siirtyy prätkällä kaupunginosasta toiseen. Ehkä toi ei näy hitailla koneilla?
 
Mulla ainakin oli RTX päällä koko ajan. En tainnut edes kokeilla ilman.
 
Nuo olivat ihan eilisen pelisession ajalta. Versio 1.1 (GoG)

EDIT: Sillä lailla. Tuo päivitys versioon 1.11 ei sitten mennyt putkeen. GoG Galaxy päätti ihan kirjaimellisesti ladata koko pelin uudestaan eli 49gigaa ladattavaa...
Oliskohan tässä vastaus:
 
Oliskohan tässä vastaus:

Tuo prosessi on selvästi mennyt minun kohdallani pieleen, koska kyse ei ole lisätilan tarpeesta vaan se oikeasti lataa koko ajan peliä uudelleen. Se näkee sekä Windowsista, että GoG Galaxystä
 
5950x ja 6800 alla nopean nvme levyn lisäksi ja näkyy joka kerta kun siirtyy prätkällä kaupunginosasta toiseen. Ehkä toi ei näy hitailla koneilla?

Heitä se Radeon roskiin. Siitä se johtuu. :poop:

Itse en ole 50h aikana nähnyt T-Posen kun 2-3 kertaa vilauksellta silloin julkkarin aikoihin. Kuitenkin ajan pelkästää prätkällä, niin mahdollisuuksia on koko ajan, kun on liikenteessä.
 
Heitä se Radeon roskiin. Siitä se johtuu. :poop:

Itse en ole 50h aikana nähnyt T-Posen kun 2-3 kertaa vilauksellta silloin julkkarin aikoihin. Kuitenkin ajan pelkästää prätkällä, niin mahdollisuuksia on koko ajan, kun on liikenteessä.
Liittyisikö sitten tuohon RTX:ään? Ei kai AMD:lla tätä kukaan hullu RTX päällä pelaa?

Täytyypä ottaa ensi kerralla RTX pois päältä ja katsoa tuleeko t-posea enemmän.
 
Heitä se Radeon roskiin. Siitä se johtuu. :poop:

Eipä taida olla edes tuosta kiinni :)
Täällä on toiminut aika mukavasti 3800X:llä ja wanhalla Vegalla. Oman ajoneuvon 3rd personissa saattaa välähdellä t-posettava ukko, mutta niitäkin vain useamman tunnin pelisession jälkeen.
Perus tavaranpoimintaongelmia (toistaseksi vain common items) ja npc:t kyykkivät välillä sohvien tai tuolien sisällä. Ainuttakaan t-posettavaa npc:tä en ole tähän päivään mennessä nähnyt. GOG versio.
 
Liittyisikö sitten tuohon RTX:ään? Ei kai AMD:lla tätä kukaan hullu RTX päällä pelaa?

Täytyypä ottaa ensi kerralla RTX pois päältä ja katsoa tuleeko t-posea enemmän.

Niin itsekkään en ole ollenkaan pelannut RT off. Voihan se olla, että sillä jotain vaiktusta on...
 
5950x ja 6800 alla nopean nvme levyn lisäksi ja näkyy joka kerta kun siirtyy prätkällä kaupunginosasta toiseen. Ehkä toi ei näy hitailla koneilla?

Niin tarkoitat vissiin prätkällä tai autolla ajaessa näkyvää tpose itse tarkoitin sitä että NPC:t on jossain T-posessa seisomassa. Ei tuo ajon aikana tule kuin silloin jos menet parista kohtaa läpi keskustassa ja nuo on aina samat kohdat.
 
Nyt löytyi taas uusi legenda: miina joka tappaa minut monen metrin päästä ei tee jengiläiselle mitään vaikka räjähtää sen alla
 
Hyvähän tuo on, että nopeasti korjaavat noita korjauksien bugeja.
 
Viimeksi muokattu:
Niin tarkoitat vissiin prätkällä tai autolla ajaessa näkyvää tpose itse tarkoitin sitä että NPC:t on jossain T-posessa seisomassa. Ei tuo ajon aikana tule kuin silloin jos menet parista kohtaa läpi keskustassa ja nuo on aina samat kohdat.

Mitkä on nää kohdat? Haluaisin itse varmuudeksi testata, kun ei ole itsellä tuota ajon aikaista tposea tosiaan nökynyt kun ihan pari kertaa silloin julkkarin aikaan. Yli 50h kuitenkin jo pelattu.
 
Mitkä on nää kohdat? Haluaisin itse varmuudeksi testata, kun ei ole itsellä tuota ajon aikaista tposea tosiaan nökynyt kun ihan pari kertaa silloin julkkarin aikaan. Yli 50h kuitenkin jo pelattu.
Minä huomasin tuon ensimmäisiä kertoja vasta joskus 70 pelitunnin jälkeen joidenkin siltojen ali ajaessa keskustassa. Ei ole tarkkaa kohtaa antaa, kun ei häirinnyt juurikaan pelaamista, oli vaan nopea välähdys ja tämä tapahtui myös pari viikkoa julkaisun jälkeen, en ole pelannut peliä viimeisimpien päivitysten jälkeen.
 
Mitkä on nää kohdat? Haluaisin itse varmuudeksi testata, kun ei ole itsellä tuota ajon aikaista tposea tosiaan nökynyt kun ihan pari kertaa silloin julkkarin aikaan. Yli 50h kuitenkin jo pelattu.

CorpoPlazalla tuo nyt ainakin mielestäni tulee. Voi olla että riippuu myös vauhdista. Olisikohan ollut Kabukissa jossain jossa tulee myös. Kuitenkin paikoissa jossa on todella paljon geometriaa ladattavaksi. En muista että kaupungin ulkopuolella tuota olisi tapahtunut kertaakaan.
 
Joku taisi ihmetellä, kun uusin patch vei taivaalle ylettyvät valomainokset kokonaan pois. Huomasin, että itsellä kävi sama ja ne ilmestyvät näkyviin vain ajamalla todella kauas niistä. Lisäksi huomasin, että 1.10 vei liikenteen autoilta valot pois. Aavikolla pimeää maantietä kiva ajella, kun eteen ilmestyy valottomia autoja, joita on kiire väistellä. Kaupungissa kaikki myös valottomia.

1.png


Sitten taas on huvittavaa, kun välillä keskellä yötä näkyy valomeri, vaikka siellä ei oikeasti ole mitään. Tuo kuva on zoomattu hieman ja siellähän menee valeautoja ihan miten sattuu ja osa poikittain, vaikka juuri muutama sekunti sitten ajoin siitä ja tie oli täysin autio. Nuo eivät pelatessa vaadi edes mitään zoomailua, vaan näkyvät ihan suoraan häröilemässä oikeiden autojen sijaan. Ei zoomia kyllä tässä voisikaan käyttää, kun se menee itsellä jumiin, estää ampumisen ja sitten pitää latailla tallennusta uudestaan. Pitää aina varoa, ettei vahingossakaan paina ohjaimesta sitä nappulaa.

2.png
 
Ei oo ainakaan tullut vastaan juttua aiemmin muilla mut meikällä on ollu alusta saakka sisätiloissa semmosta ärsyttävää ruudunpäivityksen droppailua tietyissä kohdissa. Saattaa tiputtaa frameraten aina 100 -> 45 vaikka itse ruudulla ei mitään kummallista tapahdu, kuhan kattoo vaan tiettyyn kohtaan jne maassa tai kulmassa. No, tossa kun oli isompi tehtävä yhdessä talokompleksissa niin strutterointi rupes ärsyttää sen verran paljon et aloin tutkimaan mikä sen aiheuttaa. Selvis lopulta et Ambient Occlusion ne framet imee. Otin sen pois ja pysyy nyt koko aika kaikkialla sisätiloissa yli 100 fps vaikka kattoo niitä samoja kohtia missä tiputti yli puolella framet. Muutenhan AO ei oo tässä lainkaan raskas eikä vastaavia droppeja oo tullu ulkotiloissa AO highlla. Mistä lie johtuu sit mut nyt maistuu sisätiloissa pelaaminenki paremmin.
 
CorpoPlazalla tuo nyt ainakin mielestäni tulee. Voi olla että riippuu myös vauhdista. Olisikohan ollut Kabukissa jossain jossa tulee myös. Kuitenkin paikoissa jossa on todella paljon geometriaa ladattavaksi. En muista että kaupungin ulkopuolella tuota olisi tapahtunut kertaakaan.

No onhan sielläkin tullut ajeltua kyllä toki, mutta pitää koittaa viel tesmiä. Itsellä Japan Town kyllä tuntunut tähän asti raskaimmalta alueelta ja siellä nyt viimeaikoina tullut paljon ajeltua. Sielläkään ajellessa en ole kuitenkaan tuota tposea havainnut.
 
Joku taisi ihmetellä, kun uusin patch vei taivaalle ylettyvät valomainokset kokonaan pois. Huomasin, että itsellä kävi sama ja ne ilmestyvät näkyviin vain ajamalla todella kauas niistä. Lisäksi huomasin, että 1.10 vei liikenteen autoilta valot pois. Aavikolla pimeää maantietä kiva ajella, kun eteen ilmestyy valottomia autoja, joita on kiire väistellä. Kaupungissa kaikki myös valottomia.

1.png


Sitten taas on huvittavaa, kun välillä keskellä yötä näkyy valomeri, vaikka siellä ei oikeasti ole mitään. Tuo kuva on zoomattu hieman ja siellähän menee valeautoja ihan miten sattuu ja osa poikittain, vaikka juuri muutama sekunti sitten ajoin siitä ja tie oli täysin autio. Nuo eivät pelatessa vaadi edes mitään zoomailua, vaan näkyvät ihan suoraan häröilemässä oikeiden autojen sijaan. Ei zoomia kyllä tässä voisikaan käyttää, kun se menee itsellä jumiin, estää ampumisen ja sitten pitää latailla tallennusta uudestaan. Pitää aina varoa, ettei vahingossakaan paina ohjaimesta sitä nappulaa.

2.png

Minä tuota mainosten puutumisia ihmettelin. Tuo on näköjään joku save bugi koska otin 1.04 pelatusta nomad tallennuksesta niin mainokset kyllä näkyi. Saattaa olla noiden ajovalojen kanssa sama juttu.
 
Joo ei ole kyllä ainakaan itselläni sitten mitään hyvää sanottavaa tästä uusimmasta onko nyt sitten jo 1.11 patchi PC:llä. Enemmän nimittäin nyt jo näin yhden tehtävän aikana selviä kaksoisolentoja ja bugeja kuin aiemmin ja jotenkin piirtoetäisyys tai muuten vaan yleinen graafinen ilme vaikutti heikommalta.

Ilmeisesti jossain kohtaa Gog Galaxyssä tai jossain olisi ollut mahdollista downgradata takaisin 1.06, jonka tekisinkin heti jos vain jostain löytäisin mahdollisuuden siihen. Ei vaan anna ottaa autoupdattia pois.
 
Viimeksi muokattu:
Joo ei ole kyllä ainakaan itselläni sitten mitään hyvää sanottavaa tästä uusimmasta onko nyt sitten jo 1.11 patchi PC:llä. Enemmän nimittäin nyt jo näin yhden tehtävän aikana selviä kaksoisolentoja ja bugeja kuin aiemmin ja jotenkin piirtoetäisyys tai muuten vaan yleinen graafinen ilme vaikutti heikommalta.

Ilmeisesti jossain kohtaa Gog Galaxyssä tai jossain olisi ollut mahdollista downgradata takaisin 1.06, jonka tekisinkin heti jos vain jostain löytäisin mahdollisuuden siihen. Ei vaan anna ottaa autoupdattia pois.
Valkkaat pelin, play-nappulan vierestä avaat asetukset, manage installation->configure, klikkaat auto updaten pois ja sieltä ainakin itellä löytyy valittavaksi 1.11, 1.1, 1.06, 1.05 ja 1.04. :) Ei välttämättä anna valita, jos on esim. synkki/päivitys kesken.
 
:) Ei välttämättä anna valita, jos on esim. synkki/päivitys kesken.

Joo tämä oli ilmeisesti itselläni se ongelma, että jostain syystä joku synkki päällä pitkään niin ei voinut tehdä mitään muutoksia. Sain kuitenkin sitten koneen uudelleenkäynnistyksen jälkeen vaihdettua tuohon 1.06 versioon takaisin. :) Tosin en ole vielä kokeillut sitä käynnistää.

Mutta tosiaan jo yksi ilmeisesti päätehtävä tuolla 1.11 riitti itselleni, kun bugaavia NPC:eitä näkyi jopa enemmän kuin aiemmin (kaksoisolentoja vierekkäin, kaksoisolentoja sisäkkäin, ilmassa leijuva mies, maata pitkin liukuva mies) sekä jotenkin tekstuurit/piirtoetäisyys näyttivät lähinnä huonontuneen. 1.06 versiossa kun kuitenkin tuli useinkin pelatessa kaupunkia ihailtua, mutta nyt oli fiilis lähinnä että mikäs tässä nyt olikaan niin erikoista. 1.06 versiota tuli usein pelailtua tunteja putkeen huomaamatta, mutta nyt lähinnä halusi sammuttaa pelin ja toivoa että sen voi palauttaa aiempaan versioon. :(
 
Viimeksi muokattu:
Joo tämä oli ilmeisesti itselläni se ongelma, että jostain syystä joku synkki päällä pitkään niin ei voinut tehdä mitään muutoksia. Sain kuitenkin sitten koneen uudelleenkäynnistyksen jälkeen vaihdettua tuohon 1.06 versioon takaisin. :) Tosin en ole vielä kokeillut sitä käynnistää.

Mutta tosiaan jo yksi ilmeisesti päätehtävä tuolla 1.11 riitti itselleni, kun bugaavia NPC:eitä näkyi jopa enemmän kuin aiemmin (kaksoisolentoja vierekkäin, kaksoisolentoja sisäkkäin, ilmassa leijuva mies, maata pitkin liukuva mies) sekä jotenkin tekstuurit/piirtoetäisyys näyttivät lähinnä huonontuneen. 1.06 versiossa kun kuitenkin tuli useinkin pelatessa kaupunkia ihailtua, mutta nyt oli fiilis lähinnä että mikäs tässä nyt olikaan niin erikoista. 1.06 versiota tuli usein pelailtua tunteja putkeen huomaamatta, mutta nyt lähinnä halusi sammuttaa pelin ja toivoa että sen voi palauttaa aiempaan versioon. :(

Joku sulla on siinä bugittanut. Ei tuo 1.11 tuommoista mitenkään yleisesti aiheuta.
 
Itse en omaa tällä hetkellä pc:tä mutta suunnitelmissa kylläkin on mutta ei kuitenkaan ihan lähikuukausina.

Xbox Series X löytyy ja olisin tämän pelin ostanutkin mutta oli muutama pv sitten paikallisesta Gigantista ilmeisesti loppu.

Onko Xbox versio vieläkään pelattavassa kunnossa ?
 
Joku sulla on siinä bugittanut. Ei tuo 1.11 tuommoista mitenkään yleisesti aiheuta.

Varmaan tulee kokeiltua tuota samaa tehtävää uudestaan nyt 1.06 version kanssa, niin voi ainakin mahdollisesti verrata että kuinka paljon sillä tulee bugeja ynnä muuta siinä vastaan, mutta eipä kyllä tuo 1.11 versiokaan niitä ollut onnistunut poistamaan. Lisäksi itselläsi ilmeisesti käytössä GeForce RTX 3090 kun tätä pelaat? Kun taas täällä vain GTX 1070 joten asetuksetkin voivat olla meillä vähän erilaiset.
 
Itse en omaa tällä hetkellä pc:tä mutta suunnitelmissa kylläkin on mutta ei kuitenkaan ihan lähikuukausina.

Xbox Series X löytyy ja olisin tämän pelin ostanutkin mutta oli muutama pv sitten paikallisesta Gigantista ilmeisesti loppu.

Onko Xbox versio vieläkään pelattavassa kunnossa ?

Ei se pelattavuus ole merkittävästi päivityksissä muuttunut. Jos kestää perus konsolin 30fps, niin ihan pelattavissa on ollut koko ajan. Bugit lienee pc:llä aika samat.
 
Varmaan tulee kokeiltua tuota samaa tehtävää uudestaan nyt 1.06 version kanssa, niin voi ainakin mahdollisesti verrata että kuinka paljon sillä tulee bugeja ynnä muuta siinä vastaan, mutta eipä kyllä tuo 1.11 versiokaan niitä ollut onnistunut poistamaan. Lisäksi itselläsi ilmeisesti käytössä GeForce RTX 3090 kun tätä pelaat? Kun taas täällä vain GTX 1070 joten asetuksetkin voivat olla meillä vähän erilaiset.
Ajattelinki että mitäs helvettiä ku parin taistelun jälkeen tuli lootattua parilta eri ruumilta samat tavarat.
 
All along the watchtower toistaiseksi suosikkiloppu. Siinäkin loppukahinoissa vaan taas aika koominen bugi...
Kiitettävän pitkä oli tämäkin loppuratkaisu. Ei vaan sekään ihan kommelluksitta sujunut. Siinä taistelussa missä hyökätään sinne tunnelin suuaukolle, mistä mennään Arasaka towerin alle. Niin se leijuva tankki päätyi katolleen sen tunnelin suuaukon lipan päälle. Panam kyydissä. :D Ensimmäinen aalto vihollisia kun on hoideltu, niin pitää mennä takaisin tankkiin. Panam huutaa radioon, että tule nyt jo vittu tänne tankkiin, kun koitan miettiä että mitäs nyt tehdään. No onneksi oli tuossa vaiheessa jo ne tuplapomppu päivitykset jaloissa. Muuten olisi jäänyt menemättä tankkiin, koska se oli niin korkealla, että sinne ei olisi muuten päässyt. Tankki oli edelleen katolleen, pystyin kävelemään sen läpi ja onneksi sieltä löytyi kohta josta pääsi sisään. Siinä sitten nitkuteltiin aikamme, kunnes tankki tipahtaa alas maahan ja oikeinpäin. Ei muuta kuin takaisin taisteluun ja loppu suujukin suht vaivattomasti. Tämä on siis ilmeisesti se pelin "onnellisin" loppu V:n kannalta.
 
Kannattaako tätä edelleenkään tilata vielä varsinkaan punaisen leirin omistajana vai kannattaako vielä odotella bugikorjauksia tuovia patcheja?

Itselläni ei ole mikään hätä tämän pelaamisen kanssa ja jos edelleen peliversiosta löytyy lukuisia pelin kulkuun vaikuttavia bugeja niin odottelen mielelläni vielä kuukauden, jos toisen...

Ja ainakaan mitään säteenseurantatukea ei varmaankaan AMD korteille vieläkään ole?
 
Kannattaako tätä edelleenkään tilata vielä varsinkaan punaisen leirin omistajana vai kannattaako vielä odotella bugikorjauksia tuovia patcheja?

Itselläni ei ole mikään hätä tämän pelaamisen kanssa ja jos edelleen peliversiosta löytyy lukuisia pelin kulkuun vaikuttavia bugeja niin odottelen mielelläni vielä kuukauden, jos toisen...

Ja ainakaan mitään säteenseurantatukea ei varmaankaan AMD korteille vieläkään ole?
Eipä ole oikeastaan mitään syytä vielä pelata millään vehkeellä. Rikki on ja pahasti.
 
Aikaisemmin oli keskustelua siitä, että annettiinko Cyberpunk 2077 mainonnassa virheellistä tietoa. Tämä nyt itsellä tuli mieleen, jossa suoraan viitataan ominaisuuteen jota ei ole pelissä.

Kohdasta 2.10 alkaa esittely urheiluautoista. Kyseisessä kohdassa mainitaan vaihdettavat osat, joka kyllä suoraan viittaa, että noita voisi tavalla tai toisella customoida.


Todennäköisesti mainonnasta löytyy paljon muitakin kohtia, mutta tuo nyt ihan selkeänä kohtana. Varsinkin kun devit sekä virallinen informaatio vaihtoi tarinaa tästä vuoden aikana useasti.
 
Kannattaako tätä edelleenkään tilata vielä varsinkaan punaisen leirin omistajana vai kannattaako vielä odotella bugikorjauksia tuovia patcheja?

Itselläni ei ole mikään hätä tämän pelaamisen kanssa ja jos edelleen peliversiosta löytyy lukuisia pelin kulkuun vaikuttavia bugeja niin odottelen mielelläni vielä kuukauden, jos toisen...

Ja ainakaan mitään säteenseurantatukea ei varmaankaan AMD korteille vieläkään ole?

Kun ei ole kiire niin kannattaa ehdottomasti odotella rauhassa. Kyllä sieltä on korjauksia vielä tulossa ja hintakin todennäköisesti laskee.
 
Kannattaako tätä edelleenkään tilata vielä varsinkaan punaisen leirin omistajana vai kannattaako vielä odotella bugikorjauksia tuovia patcheja?

Itselläni ei ole mikään hätä tämän pelaamisen kanssa ja jos edelleen peliversiosta löytyy lukuisia pelin kulkuun vaikuttavia bugeja niin odottelen mielelläni vielä kuukauden, jos toisen...

Ja ainakaan mitään säteenseurantatukea ei varmaankaan AMD korteille vieläkään ole?

Punaisella raudalla pelattu julkaisusta lähtien minimaalisilla bugeilla. Yhden bugittavan sivutehtävän vuoksi piti palata puoli tuntia vanhempaan tallennukseen (korjattu jo 1.04:ssa).
Peli on nätti kun sika pienenä ilman säteenseurantaakin, mutta jos tosiaan ei ole hoppua niin kannattanee odotella vähintään ensimmäiseen isompaan päivitykseen/laajennukseen asti.
 
Varmaan tulee tämä steam summer saleen, siihen mennessä ehtivät korjata pahimmat bugit, mikäli ei ole vielä pelannut.
Jos bugit ei haittaa niin kyllä tän parissa viihtyy. Pari kertaa koittanut noita uusia 1.1 -> patseja ja mitään isompaa ei ole vielä korjattu, ainakaan ei tunnu siltä.
RTX kortilla pelatessa peli tuntuu paranevan yhdellä pisteellä :)
Odottelen itsekkin kunnon korjauksia, niin pelaan kaikki loput sideguestit mitä jäi tekemättä ja pari muuta endingiä.

Modeja alkaa muuten jo olemaan mukavasti peliin, korjaa esim autojen huonoja ajo-ominaisuuksia, craftingia ja jotain muuta. Taisi olla jopa jotain uusia hiustyylejä ja customoitavuuttakin.
 
Aikaisemmin oli keskustelua siitä, että annettiinko Cyberpunk 2077 mainonnassa virheellistä tietoa. Tämä nyt itsellä tuli mieleen, jossa suoraan viitataan ominaisuuteen jota ei ole pelissä.

Kohdasta 2.10 alkaa esittely urheiluautoista. Kyseisessä kohdassa mainitaan vaihdettavat osat, joka kyllä suoraan viittaa, että noita voisi tavalla tai toisella customoida.


Todennäköisesti mainonnasta löytyy paljon muitakin kohtia, mutta tuo nyt ihan selkeänä kohtana. Varsinkin kun devit sekä virallinen informaatio vaihtoi tarinaa tästä vuoden aikana useasti.


Joo, varmaan tuli kiire tän kans. Tulee varmasti joko ilmasena tai maksullisena dlc:nä mukaan autojen ja hahmon ulkonäön kustomointi. Veikkaan isompaa ilmaista just näihin, tasottelee sillä paskamyrskyjä.

Autot tässä on mahtavia mut kyl niitä mieluusti kustomois, vaihtais väriä jne. Oon muutenkin keräilly niitä "autotalliin" jo kiitettävän määrän. Tulee paljon ajeltua ni eri tehtäviin siisti vaihdella kaaroja mut niiden väritykset alkanu kieltämättä tylsistyttään.
 
Aikaisemmin oli keskustelua siitä, että annettiinko Cyberpunk 2077 mainonnassa virheellistä tietoa. Tämä nyt itsellä tuli mieleen, jossa suoraan viitataan ominaisuuteen jota ei ole pelissä.

Kohdasta 2.10 alkaa esittely urheiluautoista. Kyseisessä kohdassa mainitaan vaihdettavat osat, joka kyllä suoraan viittaa, että noita voisi tavalla tai toisella customoida.


Todennäköisesti mainonnasta löytyy paljon muitakin kohtia, mutta tuo nyt ihan selkeänä kohtana. Varsinkin kun devit sekä virallinen informaatio vaihtoi tarinaa tästä vuoden aikana useasti.

Toivottavasti eivät kuitenkaan käytä tuntiakaan tuon ominaisuuden tekemiseen, autot ovat kuitenkin niin turha ominaisuus koko pelissä ylipäätään (koska niiden ympärillä ei ole mitään pelattavuutta tehty), että niiden kustomointi ei anna mitään lisäarvoa. Voisi hyvin olla pelkästään aloitusauto alussa ja tarinan myötä tuleva prätkä sen jälkeen eikä mitään mahdollisuutta ajaa muilla, ja peli olisi täysin yhtä hyvä kuin nyt.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 946
Viestejä
4 653 216
Jäsenet
76 317
Uusin jäsen
Svartzonker

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom