Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä kumma miten tämä peli jakaa mielipiteet. Omasta mielestäni toteutus on hieno eikä tunnu lainkaan kuolleelta tai bulkkikamalta. Eri kaupunginosien elämänmeno välittyy hienosti - esim. Pacifican karibialainen tunnelma on hyvin tehty samoin kuin Japantownissa vieraillessa tulee ihan Tokio-fiilikset. En mitenkään pystyisi kuvailemaan toteutusta "todella surulliseksi".
Ei tämän pelin välttämättä ole tarkoituskaan olla mikään GTA-hiekkalaatikko, vaan juonellinen roolipeli avoimessa maailmassa. Siinä kategoriassa peli on loistava.
Kamerat (ja turretit) kannattaa laittaa friendly modeen, tai sitten ohjauskonsolista napsauttaa ne pois päältä. Tossa hackissa on joku aikaraja, jonka jälkeen ne menee takas päälle (jollain perkeillä sai pidennettyä).Act 2 alkoi eilen, ja onhan tämä ihme sekoilua ollut. Peli sinällään pyörii ihan pelattavasti, mutta itse olen ollut ihan pihalla mitä tässä tapahtuu ja pitäisi tehdä.
Esim kameran hakkeroitua, se menee pois päätä hetkeksi ja alkaa taas skannailemaan ja ukko on tulessa? Eikä se Braindancekaan oikein auennut...
Ehkä tämä tästä.
Huvittava bugi oli, kun tietty henkilö antaa omasta päästään modulin, niin tyyppi veti pistoolin korvastaan ja antoi sen![]()
Peliä lähdettiin tekemään aikana jolloin ei oltu vielä kuultukkaan uusista konsoleista. Lisäksi sen olisi pitänyt valmistua jo aikaa sitten jolloin ei olisi yhtään uutta konsolia ollut ulkona muutenkaan. Vähän hullunkurista siis sanoa, että olisi pitänyt tehdä vain uusille konsoleille ja syyllisenä joku pukuherra. Me emme tiedä mitä siellä on tapahtunut tuotannossa ja miksi lopputulos on mitä se on, mutta täysin käsittämättömään kuntoon ovat pelin saaneet niille alustoille mille sitä kuitenkin lähdettiin tekemään. Puhutaan niin järkyttävästä määrästä pelaajia ja konsoleita, että kyllä se peli sinne on alunperin suunnattu.Suurin syy miksi tää peli joudutaan väkisin tekemään vuoden 2013 raudalle on se, että jokun bisnestyyppi johdossa, joka ei ymmärrä tekniikkaa on keksinyt, että hei tän pelin pitää pyöriä ikivanhalla raudalla, koska me tehdään silleen enemmän rahaa. Seurauksena on täysi shit show, koska oikeesti noiden ei olisi ikinä pitänyt luvata, että tää peli pyörii muullakin kun noilla uusilla konsoleilla, jossa on tehokkaampaa rautaa.
Todennäköisesti tässä käy kuten näissä kuvioissa aina syylliset etsitään koodaajista, jotka on tehneet yötä päivää hommia eikä siitä bisnestyypistä kuka kehitteli idean se bisnestyyppi todennäköisesti on niin pihalla tekniikasta, että ei edes kykene hahmottamaan asioita edes sen verran, että ymmärtäisi olevansa syyllinen asiaan.
Ei tämän pelin välttämättä ole tarkoituskaan olla mikään GTA-hiekkalaatikko, vaan juonellinen roolipeli avoimessa maailmassa. Siinä kategoriassa peli on loistava.
IGN antoi PS4/Xbone versiolle 4/10. Ja täysin ansaitusti. CD Project paljastui kusetusfirmaksi, enkä ainakaan itse tule tästä pelistä maksamaan mitään.
No juoni avautuu, mutta pelimekaniikat ei niinkäänon turha ihmetellä jos ei juoni avaudu.![]()
Harmi kun ei ole refundia Gogissa, vai onko?
Itse ennakkotilasin puolivuotta sitten, elikkä 30päivää on tullut täyteen?"The updated policy lets you refund a product up to 30 days after purchase, even if it was downloaded, launched, and played. Yes, you read that correctly."
Hitto että toi avoin maailma tuntuu ankealta, autot liikkuu raiteilla, npc:t liikkuu raiteilla, mikään ei tunnu elävältä eikä kenenkään kanssa ole mitään interaktiota. Voit hyppiä jengin päällä, kävellä suoraan päin eikä mitään tapahdu. Tulee mieleen joku 2000-luvun alun peli jossa ensimmäisiä avoimia kaupunkeja.
Tykkään silti kovasti mutta ehkä omat odotukset oli hieman liian kovat
Tajusin muuten ottaa vsyncin pois päältä kun näytön Freesync näyttäisi pitävän repeilyn poissa (tai sitten joku muu syy) ja FPS nousi aika reilusti, nyt voi ottaa pois ton suttuisen DLSS:n pois ja ruudunpäivitys pysyy kohdillaan. Paaaljon mukavampi pelata.
Niin, saatiin aivan eri peli kuin luvattiin. CD Project Red valehteli suoraan kuluttajille. Maineen palautus tulee olemaan kovan työn takana.
Konsoliversioiden Metacritic on 50.
No aika paljon suhruisempi on ilman DLSS. maassa on koko ajan semmonen "elävä" pikseliverkko siinä päällä, kun katsoo vähänkään kauemmaksi. Pelin TAA toteutus on kyllä surkea ja DLSS piilottaa sen aiheuttamaa pintojen "elämistä" aika paljonkin.
Ultra performance on ainoa DLSS asetus, joka selvästi sumentaa kuvaa.
DLSS toteutus ei ole aivan oikein tehty, kun post-processing efektit pitäisi laittaa vasta DLSS passin jälkeen ja ilmeisesti ainakin film grain tulee ennen sitä, jolloin film grain päällä DLSS on todella suttuinen.No aika paljon suhruisempi on ilman DLSS. maassa on koko ajan semmonen "elävä" pikseliverkko siinä päällä, kun katsoo vähänkään kauemmaksi. Pelin TAA toteutus on kyllä surkea ja DLSS piilottaa sen aiheuttamaa pintojen "elämistä" aika paljonkin.
Ultra performance on ainoa DLSS asetus, joka selvästi sumentaa kuvaa.
Tuntuu siltä että jotain tapahtui CD Project Red:ssä viime vuosina. Management vaihtui? Senior devaajia ja/tai pelisuunnittelijoita marssi ulos?
Yleensähän pelit tehdään heikoimman alustan ehdoilla ja sitten PC versioon ripotellaan ylimääräistä herkkua päälle. Nyt tuntuu siltä että peli tehtiin täysin RTX PC:n ehdoilla ja sitten se lineaarisesti revittiin alas jotta se edes buuttaisi last gen konsoleilla ja pysyisi edes kohtuu vakaana. Parin vuoden takaisessa E3 demossa peli oli vähemmän visuaalisesti näyttävä. Ihan kuin huolellisesti tehty viimeistelty tuote olisi vaihdettu mahdollisimman näyttävään ja visuaalisesti edistukselliseen peliin hinnalla millä hyvänsä.
Olisiko käynyt ns. klassiset eli bisnes-managerit ja markkinointityypit alkoivat kesken kehityksen pudottamaan uusia vaatimuksia ja poistamaan vanhoja featureita, koska "uusi visio". Sitten osaava väki kyllästyi perseilyyn ja jätti firman ja tilalle hommattiin tusinatekijöitä jotka suostuvat crunch-tunteihin eivätkä ala väittämään vastaan managereille? Eli sama mitä Roviolle tapahtui.
Todennäköisesti last-gen konsoleiden CPU:t ja erittäin hidas tallennusmedia eivät riitä Cyberpunkin pyörittämiseen mitenkään päin. Yrittivät liikaa ja PS4/Xbone versiot olisi pitänyt perua, sillä niitä tuskin on mahdollista saada pyörimään ilman vieläkin massiivisempaa karsimista.Tuntuu siltä että jotain tapahtui CD Project Red:ssä viime vuosina. Management vaihtui? Senior devaajia ja/tai pelisuunnittelijoita marssi ulos?
Yleensähän pelit tehdään heikoimman alustan ehdoilla ja sitten PC versioon ripotellaan ylimääräistä herkkua päälle. Nyt tuntuu siltä että peli tehtiin täysin RTX PC:n ehdoilla ja sitten se lineaarisesti revittiin alas jotta se edes buuttaisi last gen konsoleilla ja pysyisi edes kohtuu vakaana. Parin vuoden takaisessa E3 demossa peli oli vähemmän visuaalisesti näyttävä. Ihan kuin huolellisesti tehty viimeistelty tuote olisi vaihdettu mahdollisimman näyttävään ja visuaalisesti edistukselliseen peliin hinnalla millä hyvänsä.
Olisiko käynyt ns. klassiset eli bisnes-managerit ja markkinointityypit alkoivat kesken kehityksen pudottamaan uusia vaatimuksia ja poistamaan vanhoja featureita, koska "uusi visio". Sitten osaava väki kyllästyi perseilyyn ja jätti firman ja tilalle hommattiin tusinatekijöitä jotka suostuvat crunch-tunteihin eivätkä ala väittämään vastaan managereille? Eli sama mitä Roviolle tapahtui.
Tuo pelin SMT-käyttäytymisen editointi hidastaa peliä joillain prosessoreilla ja vakioasetukset noudattavat AMD:n ohjeita. Varmaan QA:ssa ollut isompiakin ongelmia pohdittavana ja tuon testaaminen on saattanut vain mennä ohi. Onko kukaan muuten kokeillut, mitä tuo tekee Intelillä?Kyllähän tuolla on melkein pakko ollut jotain tapahtua taustoissa. Jos vertaa mitä kaikkea CDPR lupaillut ja puheli pelistä viimeisen kahden vuoden aikana ja mitä lopulta tuli ulos, niin onhan se ero järkyttävän suuri ja en ole yhtään yllättynyt pettyneiden määrästä.
Puhumattakaan kaikista lapsuksista mitä siellä on jäänyt, millä porukka saanut pelin toimimaan paremmin (kuten Hex muutos mikä täälläkin pyörinyt)
Tosin tuo avoin maailma itsessään on aika tylsä, koska ei siellä mitään tapahdu. Parhaan pelikokemuksen tuntuu saavan, kun käyttää vaan fast travelia ja menee tehtävästä toiseen. Ainakin itestä tuntuu, että tää peli ois voinut olla paljon parempi, jos siitä olisi tehty suoraan vaan se putkijuoksu.
Ite ainakin tuli juostua (joo, pääsiassa nimenomaan juoksin ja fast travellasin, koska ajaminen tuntuu niin uskomattoman kauhealta) ympäri kaupunkia tappamassa pahiksia, että sai nopsaan street crediä, niin aika tajuttoman tylsä tuo avoin maailma siinä on. Kaupungissa ei vaan tapahdu yhtään mitään, vaan kaikki "eventit" on laitettu sinne jo valmiiksi.
Tuollainen kehitystapa on mielestäni täysin ahterista ja hidastaa tekniikan kehittymistä, kun pelejä tehdään vanhan tuhnuraudan rajoitusten mukaisesti. Onneksi tässä pelissä on selvästi menty PC edellä.Yleensähän pelit tehdään heikoimman alustan ehdoilla ja sitten PC versioon ripotellaan ylimääräistä herkkua päälle.
Itse ennakkotilasin puolivuotta sitten, elikkä 30päivää on tullut täyteen?
Tämä itseäkin ihmetyttää, että mitähän tuossa on kehityksen aikana tapahtunut. Minulla on sellainen tunne, että tuo prologikin on muuttunut useamman kerran ja jotenkin parsittu kasaan. Monessa kohden joutuu ihmettelemään uskomattoman hienoa ja näyttävää kohtausta mahtavalla sisällöllä, joka sitten töksähtää heti seuraavaan kohtaukseen?En onnekseni kokenut mitään peliä rikkovia bugeja. Visuaalisia bugeja ilmaantui ajoittain, mutta kohtuuden rajoissa kuitenkin. Yleisenä mietteenä pelistä on, että kiire ja ahkera materiaalin leikkuu näkyy. Voisi varmaan syyttää tätä multiplatform toteutusta, joka on vienyt resursseja toteuttaa muita tavoitteita loppuun? Ristiriitainen fiilis, kun pelissä tuntuu ajoittain samalla se CDPR kädenjälki ja huoli, josta niin innostuin Witcherien myötä, kontrastina siihen miten moni asia tuntuu vain unohtuneen prioriteeteista kokonaisuudessaan, tai heitetty paikalleen puolivillaisesti vain jotta voidaan sanoa sen olevan siellä.
CDPR:n krooninen ylityöskentely on varmaan vienyt osaavia henkilöstöresurssejakin, joka näkyy huojuvassa laadussa.
Itse hieman samoilla linjoilla, en ole oikein koskaan ymmärtänyt peleissä parturissa käyntiä tms. Ehkä johtuu siitä, etten oikein jaksa panostaa edes pelihahmon ulkonäköön, statsit määrää, ulkonäkö on täysin toissijaista. Ehkä pelaan roolipelejä siis väärin.Omasta mielestäni yksi parhaista puolista tässä pelissä on seikkailla ympäri upeasti toteutettua ympäristöä ja tehdä sivutehtäviä. Putkijuoksu ei tätä mahdollistaisi joten sikäli avoin maailma tuo itselleni tähän peliin paljon lisää. Fast travelia en ole käyttänyt kertaakaan, sillä prätkällä (kannatta ostaa se Akira-pyörä) on hauska ajella PC:llä ympäri kaupunkia.
En oikein ymmärrä, että mitä siellä kaupungissa pitäisi "tapahtua"? Mielestäni siellä tapahtuu ihan tarpeeksi, sivutehtäviä on joka kulmalla ja ne on yleisesti ottaen tosi hyvin käsikirjoitettu. Toisaalta en GTA:ssakaan ymmärtänyt vaikka parturissa käymisen hienoutta, keilaamista tai biljardin pelaamista, itselleni ne eivät ole oleellisia tälläisessä pelissä.
En oikein ymmärrä, että mitä siellä kaupungissa pitäisi "tapahtua"?
Hiukan tulee mielene Mafia 2; kiireessä jäi se kaupunki ja tekemiset siellä "hieman" puolitiehen.No jotain? Ei se tunnu avoimelta maailmalta, kun maailma on käytännössä tyhjä. NPC:t eivät tee yhtään mitään, poliisit eivät tee yhtään mitään, autot ajaa raiteilla jne.
Kuten vihjailin, tällaisenaan tää vaan tuntuu putkijuoksulta, johon on jälkeenpäin lisätty pahasti keskeneräinen avoin maailma päälle. Joku on uneksinut täydellisestä pelistä ja kukaan ei oo kehdannut vihjata, että nyt menee aivan liian kunnianhimoiseksi.
Itse löysi ainakin päätehtävää pelatessa suht alussa hyviä aseita. Näillä mentiin ihan peli läpi mitä alussa tuli saatua.Yksi ongelma on myös hyvän lootin puute, oon pelannut varmaan 15h ja en ole saanut droppina tai löytänyt mitään hyvää, tulee vaan aivan hirvittävät määrät puhdasta roskaa.
Kyllä minusta tuolla kaupungilla on ihan hyvin aktiviteettia. Vähän väliä vastaan tulee jengiläisiä jonkun siviilin kimpussa, poliisit ammuskelemassa jengiläisten kanssa, kolari/murha tapahtunut ja poliiseja siinä vieressä tutkimassa, jengiläisiä muuten vaan hengaamasa ja yhden kerran vastaan tuli mielenosoituskin missä oli porukkaa iso kasa ja aidan puolella poliiseja. Toki enemmänkin voisi tapahtua ja välillä kyllä tuntuu, että menee pitkäänkin ilman että vastaan tulee mitään mielenkiintoista.No jotain? Ei se tunnu avoimelta maailmalta, kun maailma on käytännössä tyhjä. NPC:t eivät tee yhtään mitään, poliisit eivät tee yhtään mitään, autot ajaa raiteilla jne.
Kerrotko meille kaikille, että miten se jarruttaa kehitystä kun en ihan pääse jyvälle tästä ajatusmallista. Pelien kehitys maksaa miljoonia, AAA pelien jopa kymmeniä tai satoja miljoonia. Konsoleita on myyty se sata jotain miljoonaa, ei pelejä yksinkertaisesti voi tehdä niin, että niitä ei suunnitella konsolien ehdoilla. Peliä pitää myydä nyky kehityskustannuksilla niin helskutisti, että firmat pääsee edes omilleen ettei vain voi jättää tekemättä pelejä kaikille olemassa oleville alustoille. No mitkäs ne alustat oli, no PS4 ja Xbox one. Kyllä se kehitys kehittyy nyt kun on uudet konsolit tulleet ja sitten me odotamme sen 4-5 vuotta seuraavia ja seuraavaa isoa hyppäystä pelien laadussa.Tuollainen kehitystapa on mielestäni täysin ahterista ja hidastaa tekniikan kehittymistä, kun pelejä tehdään vanhan tuhnuraudan rajoitusten mukaisesti. Onneksi tässä pelissä on selvästi menty PC edellä.
Vähän väliä vastaan tulee jengiläisiä jonkun siviilin kimpussa, poliisit ammuskelemassa jengiläisten kanssa, kolari/murha tapahtunut ja poliiseja siinä vieressä tutkimassa, jengiläisiä muuten vaan hengaamasa
Tuollainen "sattumalta" homma on helpompi sanoa kuin oikeasti tehdä. Olishan se varmaan hienoa, jos jokaisella NPC:llä olisi oma tekoäly, mutta kehittäminen olisi vaatinut huomattavasti enemmän ja suorituskyky olisi ottanut ison osuman. Eikä se lopputulos olisi välttämättä ollut sen parempi. Minusta kuitenkin kaupungilla on vähintään kohtuullisesti tapahtumia vaikka se olisikin vain pseudo-satunnaista.Juu, mut noi on niitä valmiita eventtejä, ei jotain mitä tapahtuu silleen sattumalta. Poliisit ei todellakaan ammu jengiläisiä muuta kuin noissa eventeissä, kolareita/murhia ei tapahdu, jengiläiset ei ees liiku missään vaan on aina paikallaan jne.
Eilen tein yhden tehtävän loppuu ja hetken matkan päässä kadulla oli tilanne päällä jengiläsillä ja poliiseilla kun olin menossa seuraavalla tehtävälle, ampuivat siinä toisiaan. Ei tämä nyt ainakaan mikään eventti ollu.Juu, mut noi on niitä valmiita eventtejä, ei jotain mitä tapahtuu silleen sattumalta. Poliisit ei todellakaan ammu jengiläisiä muuta kuin noissa eventeissä, kolareita/murhia ei tapahdu, jengiläiset ei ees liiku missään vaan on aina paikallaan jne.
No jos peli suunnitellaan lähtökohtaisesti tehokkaimmalle raudalle mitä löytyy ja pidetään huoli että peli skaalautuu hyvin tulevaisuuden tehokkaammille komponenteille, niin kyllähän siitä tulee ihan erilainen kuin jos se suunnitellaan siten, että lähtökohtana on sen hetkinen konsoli ja PC:lle laitetaan vähän extra-silmäkarkkiaKerrotko meille kaikille, että miten se jarruttaa kehitystä kun en ihan pääse jyvälle tästä ajatusmallista.
No esim, sun ei tarvinnu GTA V:ssä kun seisoskella kadunkulmassa niin näki yhtä sun toista. Autoilijat sekoilee, jalankulkijat kilahtelee, kytät ajaa jotain takaa, ambulanssi tulee pelastamaan kyttien ampumaa ihmistä vaan ajaakseen muiden ihmisten päältä, yms. helvetin hauskaa settiä.
Ja ketkä ovat pidemällä niin eikö tosiaan pelimaailmasta tule vastaan sivutehtäviä vaan kaikki tarjotaan luurin kautta?
Niin no kun ongelmana on se, että ihan sama kuinka sitä alttia runnoo, niin ei aseita näy. En pysty muuta kuin lyömään
Onhan tuolla muutoksia tapahtunut vuosien mittaan, ainakin *köh* tasa-arvoa on tullut mukaan reippaasti.Tuntuu siltä että jotain tapahtui CD Project Red:ssä viime vuosina. Management vaihtui? Senior devaajia ja/tai pelisuunnittelijoita marssi ulos?
Tuollainen "sattumalta" homma on helpompi sanoa kuin oikeasti tehdä. Olishan se varmaan hienoa, jos jokaisella NPC:llä olisi oma tekoäly, mutta kehittäminen olisi vaatinut huomattavasti enemmän ja suorituskyky olisi ottanut ison osuman. Eikä se lopputulos olisi välttämättä ollut sen parempi. Minusta kuitenkin kaupungilla on vähintään kohtuullisesti tapahtumia vaikka se olisikin vain pseudo-satunnaista.
No jos peli suunnitellaan lähtökohtaisesti tehokkaimmalle raudalle mitä löytyy ja pidetään huoli että peli skaalautuu hyvin tulevaisuuden tehokkaammille komponenteille, niin kyllähän siitä tulee ihan erilainen kuin jos se suunnitellaan siten, että lähtökohtana on sen hetkinen konsoli ja PC:lle laitetaan vähän extra-silmäkarkkia
Eikä nopeita M.2 NVMe SSD-asemiakaan ole hyödynnetty peleissä ennen tätä nykyistä uutta konsolisukupolvea, vaikka noita asemia on löytynyt jo pitkään PC:lle.
Joo, siis noinhan ne onkin varmasti tehty. Kartassa on alueita, johon sitten pelaajan lähestyessä arvotaan, että spawnataanko siihen se juttu. Tässä on tosiaan riski, että käy tuollainen mainitsemasi juttu että melkein heti perään spawnaa samat heput takaisin ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.Tuntuu, että kaikki nämä "random" eventitkin on kovakoodattu maailmaan, eli jengiläiset hoippuvat aina samassa paikassa. Esim. lahtasin jonkun autoillaan hengaavan jengin kerralla, kävin vieressä kuppilassa välillä, ja palasin autolleni, niin jengiläiset oli palanneet tismalleen samaan kohtaan autojensa kera. Eikä mitään muistikuvia, että olisin kavereita lahdannut 5 min takaperin. Samat poliisit tuntuu myös suorittavan aina samoissa kohdissa tutkimuksiaan ja esim. koputtelemassa naapurituvan oveen 24/7. Ja kun menet liian lähelle mulkoilemaan mitä helkkaria sitten tutkivat, niin kuulaa tulee päin näköä. Eikä tähän auta, että interaktiivisuus näissä on luokkaa 0, joten vaihtoehtoina joko itse aloitat kuulasodan tai sitten NPC:t avaavat tulen, kun menet lähelle kekkaroimaan.
GTA V:ssä tuntui maailmassa tapahtuvan vain kertakaikkiaan paljon enemmän, ja ainakaan kuvakulmaa pyörittäessä ihmiset & autot, eivät ainakaan spawnanneet heti uusiksi. Ei tästä nyt toki mitään GTA jatkoa olisi toivonutkaan, mutta silti odotuksia oli, että 7 vuodessa olisi saatu aikaan enemmän ja otettu kehityksen askelia. Sidequestejä toki kartalla on paljon, mutta ei tämä mielestäni pelasta ajatusta avoimesta maailmasta - osittain tehtävien toistavuudenkin vuoksi.
PS. asiasta kolmanteen onko kukaan testaillut erilaisia ReShade konfiguraatioita? Nexusmodsissa näyttäisi ainakin useampaa löytyvän. Pienillä fps-uhrauksilla voisi varmaan päästä tuosta maailman "hämyisyydestä" eroon?
Miten nyt mikään tässä mainitsemasi tarkoittaa, että pelien kehitys jarruttuu? Edelleen kuten se Watch Dogsin tekijä sen sanoi, niin PC myynnit on niin pieni osa kaikista myynneistä, että yksinkertaisesti kannattaa tehdä parasta mahdollista konsoleille, repiä siitä raudasta kaikki irti ja sitten tehdä hyvä PC versio. Nyt varsinkin kun konsolit pyörittää PC rautaa, niin tottakai ne pelit tehdään konsolien ehdoilla. Ei se pelien kehitystä millään tavalla jarruta. Pelit vain voidaan joko koodata hyvin tai huonosti, yleensä huonosti. Sitten kun PC:issä on käytössä kovaa rautaa niin ei pelintekijöitä kiinnosta senkään vertaa koodata ja optimoida pelejään paremmin. Se on se syy mikä jarruttaa kehitystä, ei konsolien olemassaolo.No jos peli suunnitellaan lähtökohtaisesti tehokkaimmalle raudalle mitä löytyy ja pidetään huoli että peli skaalautuu hyvin tulevaisuuden tehokkaammille komponenteille, niin kyllähän siitä tulee ihan erilainen kuin jos se suunnitellaan siten, että lähtökohtana on sen hetkinen konsoli ja PC:lle laitetaan vähän extra-silmäkarkkia
Eikä nopeita M.2 NVMe SSD-asemiakaan ole hyödynnetty peleissä ennen tätä nykyistä uutta konsolisukupolvea, vaikka noita asemia on löytynyt jo pitkään PC:lle.
EDIT: Ja sehän nähtiin jo Ubisoftin toimesta, miten ensimmäisen Watch Dogsin mullistavia E3-grafiikoita rampautettiin PC:n myyntiversioon, jotta konsoliversiot eivät näytä liian kämäisiltä - selvää painostusta jomman kumman konsolijätin puolelta. Joku heppu oli vielä löytänyt pelin koodista disabloitujen asetusten yhteydestä kommentin "Is PC only, who cares".
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.